Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dB (Ντίνος) Μόλις έγραψα

 206 1,4lt 16V Colorline (2005)
Ένταξη: 28 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 13:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
top-gun 115hp φίλου δυναμομετρήθηκε και έβγαλε 102hp! Φαντάσου το 75άρι!
Αν βάλεις και τα κιλά τότε λογικό είναι φεύγει το 206 (1,4 16V).
Μόλις το στρώσω θα ξέρω και διαφορές στα ανοίγματα,αφού θα είναι ο πρώτος "αντίπαλος".
Όσο για οδική συμπεριφορά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τίποτα!!Εντελώς καμμία συγκριση!
Στριβειν δια του... Γαλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ibizaios Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 14:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχας να καλησπερισω και εγω απαντες.ωραια η σελιδα σας παιδια και ακομα καλυτερα τα ελαχιστα posts σας που κοιταξα (on the fly). τεσπα to the point.
Παράθεση: | Όσο για οδική συμπεριφορά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τίποτα!!Εντελώς καμμία συγκριση! |
Φιλε DB ποσο καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα να εχει ενα 206 1,4 μαμα απο ενα top gun me bilstein-apex (diko mou) h to neo me bilstein-voglant (an 8ymamai kala).???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 14:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αστο ibi πολυ καλυτερη...τουλαχιστον τα 1.4 με τα 90 αλογα μια κ εχουν σχεδον πανομοιοτυπη αναρτηση με του 1.6 το οποιο με την σειρα του αντιγραφει το 2.0
Μπερδεμα η υποθεση αλλα αν το οδηγησεις θα καταλαβεις.
Το top gun παντως στριβει κ μαλλιστα πολυ καλυτερα απο αλλ αμαξια που θελουν να το παιζουν κ καλα αλλα αυτο ειναι μονο γιατι εχει την αναρτηση τα 16" 17" και φυσικα τα λιγα αλογα.
Το μονο κακο ειναι το τιμονι που ειναι στον κοσμο του οπως κ το γκαζι που κ αυτο ειναι γτπ (γτπ=...οποιοσ δεν καταλαβε του κανω πμ)
Δηλαδη με απλα λογια θα στριψεις μεν κ με το τοπ αλλα θα στριβεις στο περιπου γιατι δεν εχεις καμια πληροφορηση...
Αν οδηγεισεις κ τα 2 το ενα μετα το αλλο θα καταλαβεις.
Πιστεψε με εχω μικρη εμπειρια ισωσ κ δεν ντρεπομαι για αυτο αλλα το τιμονι ειναι πιο σημαντικο κ απο την αναρτηση που φοραει ενα αλλο... 
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 15:36:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Van G έγραψε: | Γιατί μερικοί φαντάζονται ότι ένα 75άρι pug μπορεί να είναι πιό μπροστά απο ένα ibiza 100 ίππων?
Είναι μεγάλη η διαφορά παιδιά...Αν μου λέγατε για κάποιο 1600άρι θα έλεγα οκ.Αλλα το 14άρι pug με τα 75 δέν έχει και ελπίδες.. |
Πρόσφατα τα έστησα με φίλο μου, ο οποίος είναι ευτυχής κάτοχος ενός ibiza 101ps. Καινούριο μάλιστα, αν θυμάμαι καλά όταν έγινε η κόντρα είχε κάτι παραπάνω από 4.000χλμ.
Σε στροφή, εντάξει το παλικάρι φοβήθηκε, είναι και καινούριο αυτοκίνητο, το μαθαίνει ακόμα, δεν το έχωσε. Στην ευθεία από στάση, 1η-2α-3η μπροστά εγώ (από φτερό μέχρι ένα αυτοκίνητο διαφορά), μετά μάζεψε, μετά πιάσαμε κίνηση, λογικά θα πέρναγε αυτός μπροστά. Σημείωση ήταν 1 άτομο παραπάνω. Αλλά έτσι εύκολα πνίγονται 25 άλογα διαφορά; Και τα δύο αυτοκίνητα είναι εργοστασιακά, το δικό μου έχει μόνο ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dB (Ντίνος) Μόλις έγραψα

 206 1,4lt 16V Colorline (2005)
Ένταξη: 28 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2005, 09:22:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ibizaios έγραψε: |
Φιλε DB ποσο καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα να εχει ενα 206 1,4 μαμα απο ενα top gun me bilstein-apex (diko mou) h to neo me bilstein-voglant (an 8ymamai kala).???  |
Στην οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δεν παίζουν ρόλο μόνο τα αμορτισέρ και τα ελατήρια αλλά η όλη γεωμετρία της ανάρτησης , το δέσιμο και η ακαμψία του σασί , το σύστημα διεύθυνσης , η κατανομή βάρους και το βάρος το ίδιο (όσο πιο βαρύ είναι τόσο ανοίγει την πορεία του λόγω μεγαλύτερης ορμής και αδράνειας). Βλέπεις ότι ένα αμορτισέρ και ένα ελατήριο βελτιώνει την κατάσταση αλλά υπάρχουν χίλια δυο άλλα ακόμα που πρέπει να αλλάξουν στο Ιbiza για να φτάσει το επίπεδο του 206.(Χωρίς να θέλω να προσβάλω το αμάξι σου).
Αν κάνω λάθος κάπου διόρθωσέ με.
Στριβειν δια του... Γαλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2005, 14:20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ξερατε οτι τα Ιbiza δεν εχουν πισω αντιστρεπτικη σε καμια εκδοση?!?!? Παιδες, οσο εξελιγμενη αναρτηση και να υπαρχει μου φαινεται λιγο κουλο να μην εχει πισω αντιστρεπτικη!!! Αυτο απο μονο του σε προδιαθετει για πολλα μουτρα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2005, 01:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Το ξερατε οτι τα Ιbiza δεν εχουν πισω αντιστρεπτικη σε καμια εκδοση?!?!? Παιδες, οσο εξελιγμενη αναρτηση και να υπαρχει μου φαινεται λιγο κουλο να μην εχει πισω αντιστρεπτικη!!! Αυτο απο μονο του σε προδιαθετει για πολλα μουτρα... |
οι μικρότερες εκδόσεις ναι ...αντε σε καμια πιο σπόρ και κάτι γίνεται απλά έχουν φαρδύτερο μετατρόχιο πίσω για να είναι πιο ήρεμες οι αντιδράσεις (ύπνος βαθύς ) Αν το Ιμπιζα σε σοκάρει για κόρντομπα τι θα έλεγες ?
Και μετά έμενα μαμακας γιατί με το 206 έμπαινα χαλαρά με τα ίδια που με το άλλο έπρεπε να έχω και την ταυτότητα στο στόμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2005, 01:36:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@ibizaios
μιας και έχεις τροποποιημένη έκδοση "καλή" αυτό που παίζεις μαζί είναι το 16βάλβιδο ΧS .
Mάλλον θα απογοητευτείς ιδαίτερα σε στροφιλίκι ιδαίτερα αν ο οδηγός το πάει αλα Πεζώ (κοινώς αέραα) Τώρα επειδή το 206 φημίζεται για ανήσυχη ουρά και μούρη βδέλλα και το Ιμπιζα για το ακριβώς το ανάποδο είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός μας να διαλέξουμε και να θεωρούμε καλύτερο αυτό που επιλέξαμε Οπωσδήποτε και το esp κάνει αρκετές διαφορές και μπορεί να αναιρέσει σε μεγάλο βαθμό τα όποια αρνητικά και των δύο .
Σε θέμα άνεσης προς κράτημα είναι ξεκάθαρρα μακρυά το 206
Καλά χιλιόμετρα με το Ιμπιζα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|