PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ugliest Cars...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 15:10:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 17:14:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink


Μονο ο 1,8 με τα 180+αλογα ειναι της τουοτα και ειναι αυτος που φοραει και η celica Tsport + coroola Tsport.
Αυτος ο κινητηρας δεν εχει καμια σχεση με τον 1,8 της "απλης" celica με τα 140+ αλογα.

Στα λεφτα της ειναι οτι πιο εκκεντρικοσπορ μπορει να παρει κανεις αρκει να συμβιβαστει σε τομεις οπως η ανεση και οι χωροι.

Οσο για το catherham ακομα και με μοτερ rover 1,8 ειναι κολαση απλα εκει πρεπει να κανεισ ακομα περισσοτερους συμβιβασμους

(Υ.Γ. εγω παντως αν μπορουσα να παρω catherham θα το επερνα με μοτερ cosworth...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 01:58:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει. Very happy
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car Wink


Ενταξει δεν θα κολλησουμε στο caterham........................ Confused υπαρχουν και αλλα αγγλικα αμαξια morgan,westfield. Razz Razz

Το βλεπω στο βλεμα σου οτι δεν σε επεισα. Crying or Very sad Crying or Very sad


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 06:45:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι Smile




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 11:13:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι Smile


ΟΧΙ!
και ειμαι καθετος σε αυτο!
Αν και δεν ο καταλληλος χωρος εδω για αναλυση χαρακτηριστικων των Toyotoμοτερ παρτε μια μικρη αναλυσουλα:

Λοιπον 1,8 180ps εχει τον ιδιο κορμο με το 1,8 143Ps αλλα δεν εχει χιτωνια μεσα.
Ο λογος αυτης της αλλαγης ηταν η αυξηση της διαμετρου των εμβολων χωρις να αλλαχτει το μπλοκ
Ετσι για να εχει την ιδια αντοχη εχει γινει ειδικη κατεργασια σκληρυνσης στους κυλινδρους του μπλοκ του 1,8 180ps.
Επισης εχει αλλαχθει ο στροφαλος (νομιζω και οι μπιελες) ωστε να μικρυνει η διαδρομη του εμβολου.
Φυσικα τα εμβολα δεν ειναι ιδια και εχουν μεγαλυτερη διαμετρο σε σχεση του 1,8 143ps.

Ολα τα παραπανω εχουν γινει με σκοπο το μοτερ απο υποτετραγωνο να γινει πιο τετραγωνο και ετσι πιο ευστροφο στις ηψηλες στροφες.
Επισης εχει αυξημενη συμπιεση, διαφορετικες βαλβιδες κλπ κλπ.
Η εξελιξη του 1,8 180ps εχει γινει σε συνεργασια με την Yamaha.

Τα κυβικα τους δεν ειναι φυσικα τα ιδια αλλα παρομοια και για αυτο λεγονται και τα δυο 1,8:
1,8 143: 1794cc
1,8 180 (Tsport): 1796cc

Για οποιον θελει να μαθει περισσοτερα αν θυμαμαι καλα στο DRIVE τευχος 100 εχει ολοκληρη αναλυση σχετικα με το μοτερ της Τsport (corolla/celica)

Οσο για τα 206 2,0Gti και RC ειναι μια αλλη ιστορια.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 16:24:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aπο τα πιο ασχημα αυτοκινητα παντως που εχω δει να κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους ειναι το Daihatsu move και το Daihatsu grand move....μιλαμε για πολυ χαλι Puke left Puke left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 16:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TiMoRiS (Argiris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Mini Cooper S R56

Ένταξη: 06 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 420
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 17:22:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα αυτο δεν το περιμενα απο εσας! Mad ! Ξεχασατε χειροτερο αμαξι που κυκλοφορει στην Ελλαδα! FIAT MULTIPLA!


www.asfaleia365.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 18:48:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε οι πισωγλεντηδες εχουν βγαλει πιοι ασχημο τον βατραχο (DS) ! μαλλον καποιος πρεπει να τους μαθει ποιος τον εχει σχεδιασει ...




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 21:05:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς..


Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0821s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on