Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 15:10:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει.
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car 
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Φεβ 2005, 17:14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει.
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car  |
Μονο ο 1,8 με τα 180+αλογα ειναι της τουοτα και ειναι αυτος που φοραει και η celica Tsport + coroola Tsport.
Αυτος ο κινητηρας δεν εχει καμια σχεση με τον 1,8 της "απλης" celica με τα 140+ αλογα.
Στα λεφτα της ειναι οτι πιο εκκεντρικοσπορ μπορει να παρει κανεις αρκει να συμβιβαστει σε τομεις οπως η ανεση και οι χωροι.
Οσο για το catherham ακομα και με μοτερ rover 1,8 ειναι κολαση απλα εκει πρεπει να κανεισ ακομα περισσοτερους συμβιβασμους
(Υ.Γ. εγω παντως αν μπορουσα να παρω catherham θα το επερνα με μοτερ cosworth...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 01:58:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | Βασικα μονο ο τελευταιος ειναι της toyota με τα 192 αλογα....οι πιο παλιοι (140 πχ) ηταν μοτερ της rover εξελιγμενα απο την lotus ομως.
Βεβαια δεν ξερω αν τωρα με την συμφωνια με την toyota αντικατεστησαν κ ολα τα μοτερ στις χαμηλοτερες εκδοσεις.
Για το χρωμα θα σε απογοητευσω...για μενα μονο το μαυρο υπαρχει.
Επισεις ετσι σαν προκληση βρειτε μου εσεις πιο φθηνο αμαξι απο την elise με τις επιδοσεις της!!!...και μην πει ο Αγγλοφιλος της παρεα caterham με μοτερακι απο hayabusa κ τα μυαλα στα καγκελα γιατι ειπα για αμαξι...οχι για track day car  |
Ενταξει δεν θα κολλησουμε στο caterham........................ υπαρχουν και αλλα αγγλικα αμαξια morgan,westfield.
Το βλεπω στο βλεμα σου οτι δεν σε επεισα. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 06:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι 
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Φεβ 2005, 11:13:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Έχει οδηγήσει καποιος Την Corolla ή την Celica T-Sport ? Μιλάμε για ενα εξαιρετικό και υπερπολύστροφο μοτερ με παροιμιώδη αξιοπιστία και αφ'οσον δουλεύει μετά τις 6,000rpm ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ!!!!! όσον αφορά την σχέση του μοτερ με το μικρό με τα 140+ αλογα.. έχει την ιδια σχέση που έχει το δικό 2λιτρο με τα 138 με το 2λιτρο με τα 180... με εξαίρεση οτι το 2ο διαχειρίζεται και το βύθισμα των βαλβίδων την στιγμή που το πρώτο μόνο τον χρονισμό.
Ουσιαστικά... ιδιο μπλοκ αλλα καλύτερη κεφαλή. Αδερφάκια μοτερ είναι  |
ΟΧΙ!
και ειμαι καθετος σε αυτο!
Αν και δεν ο καταλληλος χωρος εδω για αναλυση χαρακτηριστικων των Toyotoμοτερ παρτε μια μικρη αναλυσουλα:
Λοιπον 1,8 180ps εχει τον ιδιο κορμο με το 1,8 143Ps αλλα δεν εχει χιτωνια μεσα.
Ο λογος αυτης της αλλαγης ηταν η αυξηση της διαμετρου των εμβολων χωρις να αλλαχτει το μπλοκ
Ετσι για να εχει την ιδια αντοχη εχει γινει ειδικη κατεργασια σκληρυνσης στους κυλινδρους του μπλοκ του 1,8 180ps.
Επισης εχει αλλαχθει ο στροφαλος (νομιζω και οι μπιελες) ωστε να μικρυνει η διαδρομη του εμβολου.
Φυσικα τα εμβολα δεν ειναι ιδια και εχουν μεγαλυτερη διαμετρο σε σχεση του 1,8 143ps.
Ολα τα παραπανω εχουν γινει με σκοπο το μοτερ απο υποτετραγωνο να γινει πιο τετραγωνο και ετσι πιο ευστροφο στις ηψηλες στροφες.
Επισης εχει αυξημενη συμπιεση, διαφορετικες βαλβιδες κλπ κλπ.
Η εξελιξη του 1,8 180ps εχει γινει σε συνεργασια με την Yamaha.
Τα κυβικα τους δεν ειναι φυσικα τα ιδια αλλα παρομοια και για αυτο λεγονται και τα δυο 1,8:
1,8 143: 1794cc
1,8 180 (Tsport): 1796cc
Για οποιον θελει να μαθει περισσοτερα αν θυμαμαι καλα στο DRIVE τευχος 100 εχει ολοκληρη αναλυση σχετικα με το μοτερ της Τsport (corolla/celica)
Οσο για τα 206 2,0Gti και RC ειναι μια αλλη ιστορια.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 16:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπο τα πιο ασχημα αυτοκινητα παντως που εχω δει να κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους ειναι το Daihatsu move και το Daihatsu grand move....μιλαμε για πολυ χαλι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 16:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 17:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα αυτο δεν το περιμενα απο εσας! ! Ξεχασατε χειροτερο αμαξι που κυκλοφορει στην Ελλαδα! FIAT MULTIPLA!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 18:48:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε οι πισωγλεντηδες εχουν βγαλει πιοι ασχημο τον βατραχο (DS) ! μαλλον καποιος πρεπει να τους μαθει ποιος τον εχει σχεδιασει ...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2005, 21:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Daihatsu Move ..... Το αυτοκίνητο που οταν το βλεπεις ανφας... ειναι σαν περασε τις συμπληγάδες ανεπιτυχώς.. |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|