georgebpkk έγραψε: |
Μιας και από το τελευταίο μου αυτοκίνητο έφαγα φόλα, αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο για μεταχειρισμένο βρήκα 2 peugeot 207 1.4 90 άλογα. Επειδή σαν αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά , θέλω να μάθω την γνώμη σας σαν πιο ειδικούς σε αυτά τα αυτοκίνητα καθώς η οικογένεια peugeot δεν είχε ποτέ. Τι προβλήματα εμφανίζουν συνήθως ? τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά? και γενικά κατά πόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο θεωρείται καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ήδη την έχω πάθει με ένα αυτοκίνητο. |
nOkpos έγραψε: |
φιλε το μοτερ αυτο αν ειναι το ιδιο μου του 206 1.4 16v 90 hp ειχαν θεμα με φλατζα κεφαλις εμενα στα 50000 ηθελε φλατζα .. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Μακριά απο αυτό το μοτέρ ειδικά αν κανεις πανω απο 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο,2 φλαντζες μεχρι τωρα μια στα 105.000 (εχανε λαδι απο τις 55.000)και μια τωρα στα 188.000 και ολα αυτα με αριστη συντηρηση (καθε 8000χλμ λαδια φιλτρα κλπ) και παλι τα ιδια....σε όλα το ίδιο μοτέρ είναι,δεν παιζει ρολο αν ειναι 206 η 207 η citroen C3-C4 (psa group)ψάξε η για το 1.4 vti με τα 95 αλογα η για το 1.6 16v με τα 110 αλογα και γρηγοροτερα ειναι και μακραν πολυ πιο αξιοπιστα μοτερ ειδικα το 1.6,εγω το μετανιωσα στο 206 παρα πολυ που δεν ειχα παρει το 1.6 gti ασε που δεν θα μπορεις να το πουλησεις μετα με το ασχημο ονομα που εχει στην αγορα....ειμαι παθων και ξερω ΜΑΚΡΙΑ |
georgebpkk έγραψε: |
Το βρήκα με 5.200 είναι μοντέλο του '08 και έχει 84.900χλμ το ένα και το άλλο είναι πάνω κάτω παρόμοιο απλά αλλάζει το χρώμα. |
Vini έγραψε: | ||
Με τόσα χιλιόμετρα, με άγνωστο τρόπο χρήσης, στυλ οδήγησης και με άγνωστο ιστορικό προβλημάτων των συγκεκριμένων, μάλλον είναι προτιμότερο να βρεις απαντήσεις σε συνεργεία όπου θα πρέπει να πας τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τα κοιτάξουν. Προσωπικά θα αναζητούσα κάποιο με λιγότερα χιλιόμετρα και ας μην είναι και Peugeot. Σε αυτή τη κατηγορία βρωμάει ο τόπος από μεταχειρισμένα σε όλους τους κατασκευαστές. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Φίλε driver η αγορα ειναι τοσο μεγαλη που δεν αξιζει να ρισκαρει 5 χιλιαρικα πολυ απλα εχει αμαξαρες σε αυτα τα χρηματα καθως και το ιδιο αμαξι με αλλα μοτερ...τωρα αν εσενα σου βγηκε σκυλι εισαι τυχερος αλλα εχεις ακομα χλμ για να κρινεις ενα αμαξι 50000χλμ δεν ειναι τιποτα εγω τοσα κανω μεσα σε 2-3 χρονια και αν δεν θεωρεις τις 2 φλαντζες και τις αστειες πολυδαπανες βλαβες που εχει βγαλει το 206(πισω αξονα,εγκεφαλο,φλαντζες,ψυγειο καλοριφερ και αλλα τοσα) οκ,ισως σε περισσευουν και τα δινεις,τα λαδια ηταν απο την αρχη τοταλ 5-40 καθε 8000 χλμ δεν παιζει ρολο η χρηση-συντηρηση ειναι θεμα τυχης και δυστυχως η πεζω δεν αναγνωριζει τιποτα και τα πληρωνεις ολα απο την τσεπη σου σε αντιθεση με ασια πλευρα που γενικα σε τετοια θεματα δεν παιζονται σε θεματα εγγυησης και αξιοπιστιας τι θες να σου αναφερω το κορολα με 450.000χλμ που το αλλαζα μονο λαδια και τα βασικα;; οχι φιλε μου δεν ειναι λογικο να τα βγαζει αυτα ενα αμαξι 15.000 ευρω,αυτα απο μενα,η αποφαση ειναι του φιλου για το τι θα κανει,εγω πεζω παντως δεν ξαναπροτιμω μετα απο τις ζημιες που πληρωσα και δεν ηταν λογω κακης χρησης-συντηρησης |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Εγώ επιμένω να μείνει μακρια απο αυτό το μοτέρ η αγορά έχει σε αυτά τα χρήματα άπειρες επιλογές και σε ιαπωνικά ακόμα που είναι ακριβότερα γενικά,τα ιταλικά (fiat,alfa romeo) κατηγορούσαν κάποτε για τα μοτέρ περί θερμοκρασιών κλπ άλλα και οι γάλλοι πίσω δεν πάνε και τα 8βαλβιδα και τα 16βαλβιδα τα 1.4 206-307 όλα κάποια στιγμή βγάζουν φλάντζα όποιου δεν εβγαλέ τι να πω απλά είναι τυχερός γιατί εγώ στο συνεργείο τα βλέπω συνέχεια να έρχονται,θα έπρεπε αν είσαι μία εταιρία με @@ και ιστορία όπως η πεζώ να αναγνώριζεις τα ελλατωμματά σου και να τα έφτιαχνε δωρεάν με εγγύηση ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί η ίδια αστοχία ειδικά σε εμάς στα 206 που την έβγαζε στις 50000-60000 ασχέτως εγγύσης στα ιαπωνικά ακόμα και μετά απο 6-7 χρόνια αν διαπιστωθεί κάτι σε πέρνουν τηλ και σου λένε έλα να το δούμε και αν διαπιστωθεί ότι έχει πρόβλημα στο επισκευάζουν ΔΩΡΕΑΝ πήραν την αδερφη μου προχθές για το κορόλα για ένα θέμα (2006 μοντέλο) και έπαθα πλάκα....Ιαπωνικό φίλοι μου απο δω και πέρα και ας λένε οτι τα χαλάσανε και αυτά,τα λάθη πληρώνονται... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Σεβαστες όλες οι απόψεις,όλα αυτά είναι απο προσωπικη εμπειρία και τίποτα παραπάνω,ούτε θεωρώ τα vw καλά αυτοκίνητα απλως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω μια εταιρια που μόνο ζημιά στο πορτοφόλι μου έκανε και ακόμη και σήμερα που μιλάμε συνέχεια κάτι βγάζει και δεν προλαβαίνω να τρέχω στα συνεργεία...εχω και ενα fiat grande punto(2010) και στις 50000χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε μηχανικα ουτε ηλεκτρικα και ας τα κατηγορουν,το 206 ηδη εχανε λαδι απο τη φλαντζα τοτε και ειχε προβλημα στο immobilizer,μια χαρα ειναι για τα χρηματα του και το πηρα και 8000 euro ολοκαινουργιο δηλαδη τα μισα του 206 για αυτό δεν μου αρκει πλέον ούτε το περπατημά τους ούτε το look τους,προτιμώ ένα άσχημα αξιόπιστο με 6-7 χρονια εγγυηση να εχω ησυχο το κεφαλι μου η ενα φτηνο σαν αυτο που εχω και ας βγαλει οτι θελει τα χρηματα του 206 δεν θα τα φτασει ποτε,αυτα σορρυ αν σας κουρασα απλα ηθελα να προφυλαξω τον φιλο απο πιθανα μελλοντικα προβληματα που ειχα εγω με τον συγκεκριμενο κινητηρα και δεν ειμαι ο μονος εδω μεσα,οπως και να εχει δεν αξιζει το ρισκο για μενα |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Σεβαστες όλες οι απόψεις,όλα αυτά είναι απο προσωπικη εμπειρία και τίποτα παραπάνω,ούτε θεωρώ τα vw καλά αυτοκίνητα απλως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω μια εταιρια που μόνο ζημιά στο πορτοφόλι μου έκανε και ακόμη και σήμερα που μιλάμε συνέχεια κάτι βγάζει και δεν προλαβαίνω να τρέχω στα συνεργεία...εχω και ενα fiat grande punto(2010) και στις 50000χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε μηχανικα ουτε ηλεκτρικα και ας τα κατηγορουν,το 206 ηδη εχανε λαδι απο τη φλαντζα τοτε και ειχε προβλημα στο immobilizer,μια χαρα ειναι για τα χρηματα του και το πηρα και 8000 euro ολοκαινουργιο δηλαδη τα μισα του 206 για αυτό δεν μου αρκει πλέον ούτε το περπατημά τους ούτε το look τους,προτιμώ ένα άσχημα αξιόπιστο με 6-7 χρονια εγγυηση να εχω ησυχο το κεφαλι μου η ενα φτηνο σαν αυτο που εχω και ας βγαλει οτι θελει τα χρηματα του 206 δεν θα τα φτασει ποτε,αυτα σορρυ αν σας κουρασα απλα ηθελα να προφυλαξω τον φιλο απο πιθανα μελλοντικα προβληματα που ειχα εγω με τον συγκεκριμενο κινητηρα και δεν ειμαι ο μονος εδω μεσα,οπως και να εχει δεν αξιζει το ρισκο για μενα |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Σημερα αν αγοραζα δεν θα παιρνα κανενα αμαξι κατω απο 120 αλογα απο αυτα τα τρια απλως το polo gti και το fabia rs τα προτιμω μακραν περισσοτερο για διαφορους λογους απο ενα 207 rallye-Rc και ας τα θεωρειτε αναξιοπιστα και ντακοτες εσεις,οσο για τα DSG μακαρι να ειχαν και τα γαλλικα μην τα κατηγορειτε,η τεχνολογια προχωραει δεν θελω να ακουω οτι οσοι εχουν DSG ειναι ασχετοι κλπ....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα,(ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε...ειλικρινα οτι και να μου λετε δεν αλλαζω γνωμη ειμαι απογοητευμενος και εκνευρισμενος με το συγκεκριμενο αμαξι ηταν το πιο αχρηστο ποιοτικα αμαξι που ειχαμε ποτε δεν με νοιαζει τι ειναι ολα τα αλλα... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Στα περισσοτερα πεζω μαλλον εννοεις γιατι και στο ρενω και στα 2 τογιοτα που ειχαμε βγαλανε πανω απο 220.000 μη σου πω και παραπανω αλλα ειστε καθετοι και απολυτοι εδω μεσα και κολλημενοι με το αμαξι σας οποτε δεν βγαζω ακρη,καλοταξιδα τα πεζω σας και ευχομαι να μη σας βγαλουνε αυτα που εβγαλε εμενα και τοσους χιλιαδες αλλους...ακομα νωρις ειναι με τα χλμ που εχετε και που κανετε απο'οτι βλεπω...εσεις τα εχετε για βολτα οχι για δουλεια τα αμαξια σας,καντε 30.000 το χρονο να δουμε πιο θα σας αντεξει πανω απο 3-4ετια...Αποχωρω απο τη συζητηση μιας και παει μακρια το θεμα,εγω ηθελα να προφυλαξω τον φιλο και εσεις παρουσιαζεται τα συγκεκριμενα μοτερ αψογα επειδη δεν βγαλανε ακομα τιποτα σε εσας,καντε μια βολτα στα συνεργεια και στις αντιπροσωπειες πριν ειστε απολυτοι για αυτα που λετε και ρωτηστε και μετα τα λεμε |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Στα περισσοτερα πεζω μαλλον εννοεις γιατι και στο ρενω και στα 2 τογιοτα που ειχαμε βγαλανε πανω απο 220.000 μη σου πω και παραπανω αλλα ειστε καθετοι και απολυτοι εδω μεσα και κολλημενοι με το αμαξι σας οποτε δεν βγαζω ακρη,καλοταξιδα τα πεζω σας και ευχομαι να μη σας βγαλουνε αυτα που εβγαλε εμενα και τοσους χιλιαδες αλλους...ακομα νωρις ειναι με τα χλμ που εχετε και που κανετε απο'οτι βλεπω...εσεις τα εχετε για βολτα οχι για δουλεια τα αμαξια σας,καντε 30.000 το χρονο να δουμε πιο θα σας αντεξει πανω απο 3-4ετια...Αποχωρω απο τη συζητηση μιας και παει μακρια το θεμα,εγω ηθελα να προφυλαξω τον φιλο και εσεις παρουσιαζεται τα συγκεκριμενα μοτερ αψογα επειδη δεν βγαλανε ακομα τιποτα σε εσας,καντε μια βολτα στα συνεργεια και στις αντιπροσωπειες πριν ειστε απολυτοι για αυτα που λετε και ρωτηστε και μετα τα λεμε |
Chris_206_90hp έγραψε: |
....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα (ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε... |
The Ace έγραψε: | ||
Αυτό sorry, αλλά έπρεπε να το κάνει κάποιος quote και bold... Είπαμε να πούμε τα στραβά του 206, αλλά αυτά που λες δεν υπάρχουν. 40 χρονών είμαι, έχω οδηγήσει καμιά 20αρια αυτοκίνητα τις τελευταίες 4 δεκαετίες, αλλά συγνώμη: δηλαδή σε ποιο αυτοκίνητο αλλάζατε δίσκο/πλατώ στα +200Κ χλμ ? Εκτός και αν οδηγούσατε σε κενό αέρος...το πιο σκυλί που θυμάμαι να είχαμε, ένα Datsun 120Y, στα 130Κ χλμ τον ζήτησε το δίσκο του... Και ναι, και το δικό μου 206 ζήτησε δίσκο στα 85Κ χλμ, και θεωρώ απολύτως φυσιολογικά τα χλμ που τελικά έβγαλε με τον μαμά δίσκο... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Αντωνη ειλικρινα μιλαω στο ρενω 19 και στα κορολα αλλαξαμε πανω απο 200.000 δεν το λεω για να υπερβαλλω! Παιζει και ο τροπος οδηγησης φυσικα αλλα γιατι να πω ψεματα; 90.000 λογω ρουλεμαν και δισκο με ψωμι ακομα κανενα αλλο δεν ετυχε να μου τυχει για αυτο το ανεφερα,βεβαια ξερω και ατομα που αλλαξαν και νωριτερα για τον ιδιο λογο και οχι απο φθορα συμπλεκτη |
georgebpkk έγραψε: |
Μιας και από το τελευταίο μου αυτοκίνητο έφαγα φόλα, αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο για μεταχειρισμένο βρήκα 2 peugeot 207 1.4 90 άλογα. Επειδή σαν αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά , θέλω να μάθω την γνώμη σας σαν πιο ειδικούς σε αυτά τα αυτοκίνητα καθώς η οικογένεια peugeot δεν είχε ποτέ. Τι προβλήματα εμφανίζουν συνήθως ? τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά? και γενικά κατά πόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο θεωρείται καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ήδη την έχω πάθει με ένα αυτοκίνητο. |
drdino έγραψε: |
Περίεργο 207 σου δώσανε αν κατεβάζει γραμμές. Κατανάλωση από γέμισμα σε γέμισμα έχεις υπολογίσει ποτέ; |
android έγραψε: |
To trip τι λεει?και τι σχεση εχει η αξιοπιστια πεζο με την καταναλωση? |
georgebpkk έγραψε: |
Δε μου περασε καθολου απο το μυαλο γιατι στον συγκεκριμενο βαζω πανω απο τρια χρονια σιγουρα, και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα |
Chris_206_90hp έγραψε: |
....192.000χλμ και θελω κινητηρα....μετα πειτε μου αν φωναζω αδικα..... |
The Ace έγραψε: | ||
Απλώς μου φάνηκε αστείο...και εγώ το ίδιο 206 έχω, αλλά πραγματικά, στα πόσα χιλ. χλμ. θεωρείς ότι πρέπει να αλλάξεις κινητήρα ? Στα 5 εκατομμύρια ? |
vasilisalessia έγραψε: |
παντως ακομα και το μοτουλ που ειναι g12+ και απο τα καλυτερα η ιδια μοτουλ λεει αλλαγη ανα 3 χρονια.μετα μη δινεις πολυ σημασια στις αντιπροσωπειες.τι λαδια χρησιμοποιεις?πανρως 1 λιτρο ανα 5000χλμ δεν ειναι λιγο για αυτο το κιητηρα.θα επρεπε να το εβλεπες στο νερο η στη βεργα.κοιτα να δεις απο που το χανει.και αν το καιει τοτε πηγαινε σε καστρολ 10 40 η αν βρεις το mobil milage 10 40(αν το βρεις αυτο)παντως το καστρολ το 10 40 ειναι καλο λαδι.
παντως το καστρολ μαγνατεκ 10 40 ειναι κορυφη για 10 40. |
vasilisalessia έγραψε: |
καλα στα νερα θα εβλεπες λαδια.τωρα στη βεργα αν ειχε νερα πολλα θα εσταζε.η θα φιανοτανε στην υφη.το λαδι στη βεργα δε σταζει ευκολα.τεσπα ασε το 5 40.απλα πες του μηχανικου να το κοιταξει στην αλλαγη μηπως και δει απο που βγαζει το λαδι.κα αν το σταζει στην εξατμιση σε πιο σημειο το σταζει και κοιτας καπου εκει πανω. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Φιλε ace οι ειρωνιες αλλου...192.000 χλμ ειναι απλα αστεια χλμ οχι μονο για κορμο αλλα και για φλαντζα και οποιαδηποτε ανακατασκευη ειδικα με τη συντηρηση που εκανα στο αυτοκινητο μου η οποια ηταν παραπανω απο αριστη,πιστεψε με δεν κατηγορω ετσι απλα ειμαι δυσαρεστημενος γιατι ολα γινοντουσαν πριν την ωρα τους,αν δηλαδη καποιος ακολουθει το προγραμμα της πεζω τι πρεπει;;;να περνει το αμαξι ολο στο χερι που προβλεπει αλλαγη λαδιων στις 20.000χλμ και βαζανε και λαδι 10-40 ελεος μη γελιομαστε τωρα και μη λεμε οτι θελουμε ελπιζω να μη σου βγαλει τιποτα εσενα και ως εκει,εχω πει την αποψη μου για το συγκεκριμενο μοτερ και συμβαδιζει με ολα τα συνεργεια και με τους μηχανικους της LION τωρα εσεις απλα δεν ειστε παθοντες λογω προφανως τυχης η λιγων χιλιομετρων |
Driver ///M έγραψε: |
Το μόνο θετικό είναι ότι οι κινητήρες των πεζώ είναι σχετικά φτηνοί και υπάρχει πληθώρα μεταχειρισμένων, οπότε αξίζει να βάλεις κανα 1600αρι να βρεις την υγεία σου. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206... |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
ποσα εννοεις δλδ? γιατι με 1500€ τελικη τιμη (ισως και λιγοτερα) αλλαζεις μοτερ |
drdino έγραψε: |
Έτσι από απορία, εσείς που είχατε θέμα με τις φλάντζες κλπ, κάθε πότε αλλάζατε παραφλού; |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Άρη εγω μετα τις 50-60 χιλιαδες αρχισα να βλεπω λαδια στην πλευρα του ιμαντα χρονισμου και στην αρχη και ο μηχανικος ειπε να μην το κανουμε αμεσα μιας και ηταν στην αρχη οποτε οταν αρχισε να χανει περισσοτερα λαδια στις 90-100 χιλιαδες χιλιομετρα αν θυμαμαι καλα αποφασισα να το φτιαξω να μην συμβει τιποτα χειροτερο...ολο αυτο το διαστημα δεν ειχα ουτε με θερμοκρασιες προβληματα ουτε με αποδοση κινητηρα κλπ...τωρα απο τις 180.000 χλμ περιπου αρχισα να βλεπω το αφρισμα στα λαδια δηλαδη παραφλου στα λαδια και απωλεια παραφλου,περιπου ενα παγουρι ανα 100-200 χλμ!! οποτε πιστεψαμε ολοι οτι ειναι φλαντζα ξανα και δυστυχως αλλαχτηκαν 2 φλαντζες στη LION (η δευτερη με δικα τους εξοδα) για να αποκλειστει το ενδεχομενο αστοχιας υλικου...η κεφαλη ελεγχθηκε στο ρεκτιφιε με διπλη πιεση τη δευτερη φορα και ηταν αψογη πραγμα που οδηγει σε ενα μονο συμπερασμα...προβλημα στον κορμο του κινητηρα το οποιο δεν αξιζει να ελεγχθει καν μιας και μια αλλη μηχανη κοστιζει πολυ φτηνοτερα,να σημειωσω οτι το αυτοκινητο δεν ανεβαζε ποτε θερμοκρασιες περαν του φυσιολογικου και τα λαδια(τοταλ φουλ συνθετικα 5-40)τα φιλτρα αερος-καμπινας,μπουζι αλλαζοντουσαν καθε μαξιμουμ 10.000χλμ απο την πρωτη μερα που το αγορασα καινουργιο,το αμαξι θα το κρατησω για ανταλλακτικα μαλλον μιας και το υπολοιπο αμαξωμα-σαλονι ειναι σε αριστη κατασταση και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206... |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Οι μύθοι απλά καταρρίπτονται Άρη δεν νομίζω να έχει καμία σχέση αφου η κεφαλή ήταν κομπλέ τώρα αν το λάδι ψηνόταν δεν ξέρω γιατί δεν έχω οργανάκι,αλλά το νερό ποτέ δεν ανεβηκε πάνω απο τους 105-110 ακόμα και καλοκαίρι με ζόρια και a/c ανοιχτό...Όσο για την αλλαγή παραφλού στα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα μόνο συμπληρώναμε και φτασανε πάνω απο 300.000 χλμ χωρίς ούτε ένα μηχανικής φύσεως πρόβλημα οπότε το θεωρώ παραμύθι εκτός και αν τα μοτέρ πλέον είναι τόσο ευαίσθητα,αλλά ούτε τουρμπάτα είναι ούτε τίποτα με τρελά άλογα,τι να πούν και τα άλλα 1.4 που έχουν μέχρι και 115 άλογα ατμόσφαιρα,έχω φίλο με fabia rs και έχει 220.000 χλμ και απλώς του καίει λάδια σε νορμάλ επίπεδα,ούτε φλάντζες ούτε θερμοκρασίες...άσε που δεν τον έβλεπα ποτέ ούτε με το κυάλι αν το άνοιγε... |
vasilisalessia έγραψε: |
τα υγρα ψυγειου αλλαζονται μετα απο 2-3 χρονια τα οργανικο η μη οργανικο.δεν συμπληρωνεις μονο νερο και πρεπει να αλλαζεις ολο το υγρο.και απιονισμενο.αλλιως μπορει να εχεις οξειδωση και μη σωστο περασμα των υγρων μετα με οτι αυτο συνεπαγεται.μη σωστη ψυξη μπορει να προκαλεσει η φλατζες η ραγισμα μηχανης.δε λεω οτι το επαθες απο αυτο αλλα οτι μπορει να συμβει.το νερο δεν δινει επαρκη ψυξη.
πολλοι μαλιστα το μετρανε αν ειναι σε καλη κατασταση πριν το αλλαξουνε και το κοιτανε.οταν ειναι για μεταμε γινεται πολυ σκουρο και πιο παχυρευστο. |
vasilisalessia έγραψε: |
ειπες πανω απο 105-110 βαθμους???δηλαδη πηγαινε μεχρι εκει??κανονικα θα πρεπει να μενει στους 97 και να κατεβαινει.εμενα 105-110 δεν εχει παει ποτε!σε ταξιδια με 40 βαθμους δε ξεπερναει 90 βαθμους.αντε μεχρι 97 μπορει να φτασει..σε στροφες και ανηφορα.110 ειναι πολλα.και το αντιψυκτικο παιζει μεγαλο ρολο.
οσο για το κορμο των 1.4 8ν δεν εχει αναφερθει ραγισμα απο κανεναν.τωρα για φλατζες ναι εχω ακουσει.αλλα απο κορμο οχι.μαλλον επεσες στη περιπτωση ρε φιλε τι να σου πω. |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Μετά απο περίπου 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα άλλα τελικά σε εμένα δεν ήταν φλάντζα όπως είπα,έχω ακούσει πάντως άλλους παθόντες με το ίδιο μοτέρ στο συνεργείο που τους την ξαναέβγαλε μετά απο περίπου καμιά 80.000 χλμ μπορεί βέβαια να μην ξανατύχει και ποτέ!! όλα παίζουν ρόλο όπως είπα και εγώ δυστυχώς κάνω 20-25 χιλιάδες χλμ το χρόνο οπότε είναι προφανές ότι δεν θέλω κινητήρα με τέτοια θέματα,ιαπωνικό αμόλυβδη ή γερμανικό κινητήρα diesel θέλω απο δω και πέρα!! |
Chris_206_90hp έγραψε: |
Και είναι κρίμα γιατί πρόκειται για όμορφο, καλοστημένο και ποιοτικό ως προς το εσωτερικό αμάξι. Αν πάντως τα ήξερα όλα αυτά απ'την αρχή, δε νομίζω να το ξαναεπέλεγα. |
Driver ///M έγραψε: |
Μακάρι να'ναι έτσι, γιατί εγώ 80.000 χλμ θα κάνω σε καμια 10ετία με το αμάξι αυτό, οπότε έχει καλώς. ... Με τα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο φίλε εγώ πάντως μόνο σε κανα ιαπωνικό θα πήγαινα, να'χω και μια 7ετή εγγύηση και το κεφάλι μου ήσυχο. ... Το 207 μου μου αρέσει πολύ, τόσο εμφανισιακά όσο και οδηγικά αλλά και ποιοτικά, αλλά αν ήταν να κάνω τόσα χιλιόμετρα ποτέ δεν θα πήγαινα σε γαλλικό (βέβαια είδα και τώρα που κάνω λίγα, αλλά τέλος πάντων). |