Pughell έγραψε: |
Κατα πασα πιθανοτητα ναι Κωστα...
Και ενταξει,με 1-2 δεκατα δεν ειναι προβλημα,οταν ομως ξεπερναει αυτα τα νουμερα αρχιζει και γινεται πίκρα το πραγμα... |
Pughell έγραψε: |
Η PSA δηλωνε 10,2 με μεταλλικη φλαντζα 1,2mm και κεφαλη απο μοντελο 2000 και μετα(δηλαδη 135,8-135,9mm περιπου).
Συνολο δηλαδη 137-137,1mm. Εσυ εχεις 135,5mm οποτε με φλαντζα 1,2 θα πας στα 136,7mm περιπου,δηλαδη 3-4 δεκατα πλανισμα. Ε,κατα προσεγγιση αυτο θα βγαλει καπου στο 11,3-11,5 συμπιεση αν θυμαμαι καλα... |
Pughell έγραψε: |
Πιστευω οτι με 3 δεκατα επιπλεον παλι θα βρισκει ρε γμτο...
Σχετικα με την ενεργο συμπιεση,δεν υπαρχει αμεσος συσχετισμος για να σου πω ποση στατικη εχεις... Ειναι δηλαδη εντελως υποθετικο το νουμερο. |
Mule έγραψε: |
Δηλ κοντα στα 12 συμφωνα με τα λεγομενα σου ετσι? Πολυ δεν ειναι για μαμα πιστονια? |
tony_l έγραψε: |
Πολύ ωραίο άρθρο Στέλιο.
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, είναι πως υπολογίζετε τη συμπίεση σε σχέση με το πάχος της κεφαλής. Εμπειρικά είναι τα νούμερα ή υπάρχει κάποιος κανόνας; |
geo106xs έγραψε: |
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα! |
hlias303 έγραψε: | ||
γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα ! |
geo106xs έγραψε: |
Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1 Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8 Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη) Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης. Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport. |