Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 19:59:31 Θέμα δημοσίευσης: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ |
|
|
Μιας και το RC δεν με έφτανε πήρα πριν λίγο καιρό και ένα 106 rallye του 2000..
Το αμάξι είναι κλασικό μπουμπακια,ροϊκή(θα έλεγα κάτι για την ροϊκή του..μούφα)σκούπα,ελεύθερη εξάτμιση χωρίς καταλύτη,πρόγραμμα(δεν ξέρω και εγώ τι πρόγραμμα είναι..Chip σε μονοφισο εγκέφαλο)
Λοιπόν το αμάξι ξαφνικά άρχισε να μην περνάει τα 205 κοντέρ..
Ετσι μετά από μια επίσκεψη σε συνεργείο μετρήσαμε συμπίεση και ήταν πεσμένη σε μερικούς κυλίνδρους
Κατεβάσαμε κεφαλάρι και όλα καλά τελικά..ούτε τρυπα σε πιστόνι ούτε κάποια βαλβίδα χτυπημένη.
Απλά δεν σφράγιζαν καλά μερικές βαλβίδες από την εισαγωγή.
Οποτε έστειλα το κεφαλάρι για ξεκάπνισμα τρίψιμο στις βαλβίδες και ένα πλάνισμα με την ευκαιρία
Εκανα όμως ηλιθιότητες..
Δεν ήξερα κατά ποσο ήταν πλανιαρισμενη η κεφάλι από τον παλιό ιδιοκτητη.Οποτε πλανιαρισα και εγώ το κεφαλάρι έβαλα και φλάτζα από 206(πιο λεπτή)και εδώ έγινε η βλακεία..
Παω να μετρήσω συμπίεση και βλέπουμε σε όλους τους κυλίνδρους 12 και ένας 12,1.
Το έβγαλα στο δρόμο και το αμάξι χαμηλά φαίνεται να πυροβολάει αλλα ψηλά σφίγγει..
Ειδικά με τέταρτη η πέμπτη άμα παω για πάνω από 7500 το αμάξι σφίγγει σφίγγει και γυρνάει αναποδες.
Τώρα είναι που δεν μπορώ να το παω πάνω από 180-185..
Μπορώ να το σώσω κάπως με το να παίξω με εκκεντροφόρους?
Το να το ξανά ανοίξω το ξέρω είναι το πιο σωστό αλλα και να βάλω την μαμά φλάτζα του 106 βαριά να πέσει στο 11,8 με 11,7..Δεν νομίζω να κάνει την τόσο μεγάλη διαφορα.
Σήμερα έπαιξα λίγο με τους εκκεντροφόρους..Τον εισαγωγής τον γύρισα προς το ταμπλό του αυτοκινητου και τον εξαγωγής προς τα δεξιά δηλαδή προς τον την μούρη του αυτοκινητου Και το μονο που κατάφερα είναι να το κάνω να χάσει δύναμη χαμηλά αλλα και ψηλά το σφίξιμο να μείνει ίδιο(μιλάμε για πολύ κούφιο το γκάζι)..Και το halmeter να το δείχνει αρκετά φτωχό
Καμια άλλη ιδέα για να μην το ξανά ανοίξω?Εχετε να προτείνεται τίποτα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 20:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να φτιαξεις προγραμμα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 20:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξαναανοιξε το γιατι θα το σπασεις...δοκιμασε να γυρισεις ΕΛΑΦΡΩΣ τον εκκ εισαγωγης προς τα μουτρα και τον εξαγωγης λιγο παραπανω αντιθετα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 20:39:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | να φτιαξεις προγραμμα? |
Θα ωφελήσει στο να ξεσφίξει το μοτέρ ψηλά λες?
Νομίζω από την πολύ συμπίεση σφίγγει και όχι τόσο προγραμματιστικά..
Προγράμματα έχω να δοκιμάσω από γνωστούς πάντως(θα κάνω μια απόπειρα)
Pugobios έγραψε: | ξαναανοιξε το γιατι θα το σπασεις...δοκιμασε να γυρισεις ΕΛΑΦΡΩΣ τον εκκ εισαγωγης προς τα μουτρα και τον εξαγωγης λιγο παραπανω αντιθετα |
Δλδ όλα ανάποδα?
Αν γυρίσω τον εισαγωγής προς τα μούτρα θα δώσω προπορία σωστά?Η εγώ μπερδεύομαι?
Και τον εξαγωγής προς το ταμπλό?δλδ αργοπορία?
Μα έτσι δεν θα σφίξει ακόμα περισσότερο ψηλά?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 21:18:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Mε αργοπορεία στον εξαγωγής νομίζω θα βελτιωθεί στις ψηλές.
2. Το πιο βασικό ειναι να μην αναησυχείς, 12 συμπίεση δεν ειναι τπτ τραγικό για να το λύσεις και να αλλαξεις φλάτζα. Για να αποδόσει η συμπίεση θέλει και αντιστοιχους εκκεντροφόρους και κατάλληλο χρόνισμα. Αφου τσεκάρεις τα παραπάνω κοιτας με ενα wideband και την αναλογια αερα-καυσιμου κι αν χρειάζεται φτιάχνεις και πρόγραμμα. Ξέρω ελάχιστα απο μοτέρ αλλά το σίγουρο ειναι πως υπάρχουν πολλά tu5j4 με 12 συμπίεση που δουλεύουν απροβλημάτιστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 21:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με μπουμπακια και 12 συμπιεση,αμα δειχνει καμια 250αρα στο συμπιεσομετρο θα αντεξει πολυ καιρο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 21:47:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | 1. Mε αργοπορεία στον εξαγωγής νομίζω θα βελτιωθεί στις ψηλές.
2. Το πιο βασικό ειναι να μην αναησυχείς, 12 συμπίεση δεν ειναι τπτ τραγικό για να το λύσεις και να αλλαξεις φλάτζα. Για να αποδόσει η συμπίεση θέλει και αντιστοιχους εκκεντροφόρους και κατάλληλο χρόνισμα. Αφου τσεκάρεις τα παραπάνω κοιτας με ενα wideband και την αναλογια αερα-καυσιμου κι αν χρειάζεται φτιάχνεις και πρόγραμμα. Ξέρω ελάχιστα απο μοτέρ αλλά το σίγουρο ειναι πως υπάρχουν πολλά tu5j4 με 12 συμπίεση που δουλεύουν απροβλημάτιστα. |
Τον εξαγωγής που τον έχω γυρίσει προς την μούρη αργοπορία δεν είναι?Η εγώ μπερδεύομαι?Και όμως ψηλά σφίγγει και γυρνάει ανάποδες..Ειδικά όταν έχω 5η στο κιβώτιο και παω για να περάσω τα 185..Πάει 190 κολλάει το στροφόμετρο και ξαφνικά πέφτει 200 στροφές λες και πατάω φρένο..Γυρνάει ανάποδα.
Να πω την αλήθεια σήμερα περίμενα να σπάσει..
Εκκεντροφόρους μπουμπακια όπως είπα και δεν είναι άγριοι..Η πιο light του μπούμπι πρέπει να είναι.
Να θέλει πιο μεγάλο εκκεντροφόρο εξαγωγής για να δουλέψει?
Pughell έγραψε: | Με μπουμπακια και 12 συμπιεση,αμα δειχνει καμια 250αρα στο συμπιεσομετρο θα αντεξει πολυ καιρο...  |
Ειρωνικά το λες φαντάζομαι
Ακριβώς δείχνει 12 kg/cm2 Και σε psi 175
Πια νομίζετε εσείς ότι θα ήταν η κατάλληλη ρύθμιση σε εισαγωγής και εξαγωγής ώστε να σταματήσει αυτό το σφίξιμο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 22:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,ναι,ειρωνικα το λεω αλλα με 175 psi που μετρησατε,μηπως κατι δεν ειναι σωστο;
Το μαμα μοτερ 200αριζει περιπου,δηλαδη στην περιπτωση σου εχεις ιδιαιτερα χαμηλη ενεργο συμπιεση,οχι ψηλη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 22:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ε,ναι,ειρωνικα το λεω αλλα με 175 psi που μετρησατε,μηπως κατι δεν ειναι σωστο;
Το μαμα μοτερ 200αριζει περιπου,δηλαδη στην περιπτωση σου εχεις ιδιαιτερα χαμηλη ενεργο συμπιεση,οχι ψηλη.  |
Για δες την φωτό και πες μου..
http://desmond.imageshack.us/Himg846/scaled.php?server=846&filename=23022012043.jpg&res=medium
Μαμά είναι 10,1 αν δεν κάνω λάθος?δλδ σε αυτό που μέτρησα εγώ θα είναι κοντά στα 140psi
Για help plz  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 22:52:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη μπερδευεσαι.αλλο στατικη συμπιεση 10.2 που εχουν μαμα και αλλο ενεργος(αυτην που μετρας με συμπιεσομετρο.ενεργο μετρατε εσεις και οπως λεει ο στελιος πρεπει να δειχνει τουλαχιστον 200 psi με κρυο μοτερ.αν δειχνει λιγοτερο εκτος του οτι καποια μαλ***α εχετε κανει με χρονισμα η μαλ***α στο ρεκτιφιε η εχει χτυπησει απο κατω το μοτερ και δεν το πειρανε χαμπαρι...επισης αυτο που λες οτι κανει με πεμπτη το κανει και με αλλες ταχυτητες στα ψηλα?το να παρει αναποδες ενω εχεις μεσα 6500+ στροφες ξεχασε το δεν ισχυει.προσπαθησε να εξηγησεις λιγο καλυτερα τι κανει ακριβως μπας και καταλαβουμε
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 23:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios Την φωτό που έβαλα από το συμπιεσομετρο την είδες?
δλδ είμαι πολύ κάτω από 12 συμπίεση?Αφού με το ίδιο συμπιεσομετρο μετρήσαμε και μαμά rallye και έδειχνε 10kg και psi 140-142 ανάλογα το κύλινδρο
Βάση τις φωτό ποσο συμπίεση δλδ έχω?
Για να σου εξηγήσω παω με 5η μέσα και πάω να περάσω τα 185χλμ(είμαι με κοντό 13/59)πάω 190χλμ και κολλάει εκεί η βελόνα και από το στροφόμετρο και από το ταχήμετρο και άμα μείνω με κολλημένο το γκάζι στο πάτωμα τότε πέφτουν οι στροφές περίπου 200 κάτω αν έβλεπα καλά ενώ ήμουν με το γκάζι στο πάτωμα..Και εγώ πρώτη φορα το είδα αυτό σε αμάξι..Σε μηχανάκι το έχω δει άπειρες φορες πιτσιρικάς |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 23:16:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που δειχνεις ειναι η ενεργος συμπιεση,δηλαδη μετραει ποση πιεση ανεβαζει ο κυλινδρος απο την στιγμη που κλεινουν βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης και το πιστονι συμπιεζει το μιγμα.
Αν το αλλο μοτερ που μετρησατε εδειξε στο ιδιο οργανο 140,τοτε απλα ηταν παρταλι μιας και οπως και να το χρονισεις ειναι λιγο απιθανο να παει τοσο χαμηλα(απο τα 200)...
Απο την φωτο σου παντως δεν βγαινει ασφαλες συμπερασμα,πρεπει να το χρονισεις στα μαμα σημαδια και να μετρησεις για να δεις σε τι κατασταση ειναι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 23:31:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κοντο σασμαν το ειχες και πριν το ανοιγμα του μοτερ?καλο θα ειναι αν εχεις χρονο πηγαινε σε αλλον που να εχει συμπιεσομετρο και ξαναμετρα το αφου το γυρισεις στα μαμα σημαδια(τα βιδακια στα γραναζια εκκεντροφορων να ειναι στη μεση).αν σου ξαναδειξει 170 κατι αλλο παει στραβα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 23:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μισό ρε παιδιά..με έχετε κατά μπερδέψει..
Καταρχάς το μέτρησα συμπίεση το αμάξι στα μαμά σημάδια.Και σωστά χρονισμένο.
Η μέτρηση έγινε χωρίς κανένα μπουζί τέρμα γκάζι και γύρισμα μίζας και έλεγχο έναν έναν κύλινδρο.
Εγώ σε αυτό συμπιεσομετρο του μάστορα που είναι και φίλος βλέπουμε πάντα τα kg/cm2
Ούτε το άλλο του φίλου μου το μαμα rallye είναι παρτάλι που έδειξε 10 kg/cm2 145psi..(το συγκεκριμένο μαμά rallye το είχαμε μετρήσει συμπίεση γιατί του λέγαμε δεν είναι μαμά και ότι κάτι έχει κάνει και επιμέναμε το λιγότερο καμια πλανιαρισμενη κεφαλή γιατί περνούσε κάτι αλλα μονοφισα μαμά και με πρόγραμμα)Αφού με αυτό έχουμε μέτρηση πολλά αυτοκίνητα και έτυχε να ήμουν εκεί και δείχνει όσο δείχνει ο κατασκευαστής τον διαφορων αυτοκινήτων που έχει μετρήσει
Με κορονοπινιο 13/59 το αγόρασα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν τα 175 psi στα δειχνει στα μαμα σημαδια,τοτε εισαι πολυ χαμηλα απο ενεργο συμπιεση.
Με την πλανισμενη κεφαλη και την λεπτη φλαντζα(στα μαμα σημαδια),αν ειχες μαμα εκκεντροφορους,θα σου εδειχνε αρκετα πανω απο 210.
Με τα μπουμπακια αντε να σε ριξει στα 190;
Εδω εσυ μετρας 175 ρε...
Για αυτο σου λεμε οτι κατι δεν παει καλα...
Πιθανον να εχει ρημαξει και το συμπιεσομετρο,δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως μπερδεύεται την μέτρηση psi με kpa?
Συγγνώμη δεν το λέω ειρωνικά προσπαθώ να βγάλω και εγώ μια άκρη..
Ειλικρινά τώρα έχει τύχη σε αμάξι να λέει στο tecdoc ότι μαμά πχ έχει 10 συμπίεση στις 250 στροφές γυρίσματος μίζας και να δείχνει 10kg/cm2 με αυτό το συμπιεσομετρο..
Μιλάμε για ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.
Τι γίνετε πεσμένα και τα καινούρια?(δεν μιλάμε για RX8 )
Εχω και ξάδερφο με saxo vts και μαμά έκκεντρα και ποτε δεν έχει ανοιξει κεφαλή..Μου φαίνεται θα του το πάρω αύριο το συμπιεσομετρο να το μετρήσω και το saxo..
Και κάτι ακόμα πριν το στείλω το κεφαλάρι μου για πλάνη και τρίψιμο τις βαλβίδες(οι οποιες φαινόντουσαν ότι έχαναν αφού έριχνα βενζίνη και σε λίγη ώρα την έχαναν)η συμπίεση ήταν πχ σε κάποιο κύλινδρο 9kg/cm2 125psi
σε άλλον ήταν 7kg/cm2 100psi και το αμάξι κρατούσε κανονικά ρελαντί και πήγαινε και σχετικά καλά..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:22:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα νουμερα που σου λεω ειναι απο την βιβλιογραφια της Peugeot,οχι απο προγραμμα ανταλλακτικων πχ Autodata,κλπ...
Απλα το νουμερο μεταβαλλεται αναλογα με την κατασταση των ελατηριων των πιστονιων.
Στην φωτο που εβαλες,με μαυρη γραμματοσειρα ειναι τα psi,οποτε αυτο που μετρησες φαινεται οτι ειναι 175 psi.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:32:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν με έβαλες βραδιάτικο και ψάχνομαι..Με ανησυχείς.
Δες αυτό εδώ το video και άκου που λέει στο 2:37 ότι έχει 13kg/cm2 συμπίεση και 195psi..
.http://www.youtube.com/watch?v=lVw-JMlOaNU
Δηλαδή εσύ που λες 200-210 psi ότι πρέπει να έχουμε στα rallye άρα μιλάμε για 14,5 συμπίεση..Νομίζω ότι αυτό δεν υπάρχει
Έχει επεξεργασθεί από τον/την RCparania στις Δευ 05 Μάρ 2012, 00:45:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:35:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μαστορα στο εξηγω και παραπανω.ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗ.μπορει να δεις 250 psi στο συμπιεσομετρο ταυτοχρονα αλλαζοντας εκκεντροφορους με ιππιοτερους χωρις καμια αλλη αλλαγη να δεις το συμπιεσομετρο να πεφτει κατω απο 200.δεν μπορεις να βγαλεις σχεση συμπιεσης χωρις ογκομετρηση ειδικα με συμπιεσομετρο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 00:35:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα δεν μου εβαλες το link...
Επισης,εχεις μπλεχτει ασχημα...
Η στατικη συμπιεση(πχ το 14,5 που λες) δεν εχει καμια απολυτως σχεση με την ενεργο συμπιεση(τα πχ 190 psi που λεω).
Το μαμα μοτερ βγαζει,αναλογα με την κατασταση του,190 με 200 psi.
Το μοτερ του 206 που εχει ηπιοτερους εκκεντροφορους και αυξημενη συμπιεση(στο 11:1) βγαζει 210-215 psi.
Τα νουμερα εχουν επιβεβαιωθει πολλες φορες και στην πραξη απο διαφορα παιδια οποτε δεν ειναι κατι που το ξερουμε μονον σε θεωρητικη βαση.
Υ.Γ. Με προλαβε ο Κωστας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|