PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Μετρηση πλανισματος κεφαλης 106/206 1.6 16v-TU5J4 & TU5JP4

Pughell - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 10:42:31
Θέμα δημοσίευσης: Μετρηση πλανισματος κεφαλης 106/206 1.6 16v-TU5J4 & TU5J
Επειδη γενικοτερα γινεται ενα μπαχαλο με την μετρηση της κεφαλης και την πιθανη συμπιεση του μοτερ,αν υποθεσουμε οτι το μπλοκ δεν εχει πλανιστει,τοτε με τον παρακατω τροπο μπορειτε να δειτε στο περιπου ποση στατικη συμπιεση πιθανον να εχει το μοτερ σας.

Arrow Υποψιν οτι στα 106/Saxo,τα μοτερ που ηταν κατασκευης πριν τα μεσα του 1999 και ηταν εξοπλισμενα εργοστασιακα με φλαντζα κεφαλης απο περμανιτη(την χαρτινη που λενε συνηθως) και οχι την μεταλλικη,ειχαν απο το ιδιο το εργοστασιο πιο πλανισμενη κεφαλη οποτε ειναι λογικο να μετρατε χαμηλοτερο υψος ακομα και σε μια κεφαλη που ειναι οπως ακριβως βγηκε απο το εργοστασιο.

Arrow Το αντιθετο ισχυει και για τα 206.
Τα πρωτα μοτερ κατασκευης μεχρι και το 2002(αν δεν κανω λαθος),ειχαν λιγοτερο πλανισμενη κεφαλη απο τα μεταγενεστερα,με αποτελεσμα να εχουν 10,8 στατικη συμπιεση αντι του 11,1 των νεωτερων.


Για να μετρηστε το υψος της κεφαλης δεν ειναι αναγκαιο να ειναι λυμενο το μοτερ,γινεται ευκολα και με την κεφαλη πανω στο αυτοκινητο.
Το μονο που θα χρειαστειτε ειναι ενα καλο παχυμετρο ή κατα προτιμηση,για μεγαλυτερη ακριβεια,ενα μικρομετρο που να ανοιγει μεχρι και 15cm συνολικο μηκος.



Σε πρωτη φαση βγαζουμε την ταπα του λαδιου για να δουμε την χρονολογια κατασκευης της κυλινδροκεφαλης μας(συνηθως και του μοτερ μας γενικοτερα).
Στο ανοιγμα διακρινεται μια κυκλικη σφραγιδα με δυο ψηφια μεσα της.
Τα ψηφια αποτελουν τα δυο τελευταια νουμερα της χρονιας κατασκευης,δηλαδη το 98 στην προκειμενη φωτο ειναι του 1998.
Σε μια κεφαλη του 2000 θα δουμε το νουμερο 00.
Σε μια κεφαλη του 2003 θα δουμε το 03,κλπ,κλπ...



Η επομενη κινηση ειναι να παρουμε το παχυμετρο και να μετρησουμε το υψος της κεφαλης.
Μια εργοστασιακη κυλινδροκεφαλη,χωρις να εχει πλανιστει φυσικα,εχει υψος περιπου 135,8-135,9mm,αναλογα φυσικα και με την χρονολογια κατασκευης της(αυτο που αναφερθηκε στην δευτερη και τριτη παραγραφο).

Προσοχη,στην μετρηση δεν μετραμε και την φλαντζα κεφαλης. Exclamation Exclamation Exclamation
Μετραμε απο το "προσωπο" της κυλινδροκεφαλης μεχρι το σημειο που παταει το "καπακι" που σφιγγει τον εκκεντροφορο πανω στην κυλινδροκεφαλη.
Φαινεται αλλωστε ξεκαθαρα στις φωτο...







Καποια αλλα σημεια που δειχνουν αν μια κυλινδροκεφαλη ειναι πολυ πλανισμενη ειναι καποια σημαδια κατα την χυτευση.
Αν αυτα τα σημαδια δεν υπαρχουν καθολου ή ειναι πολυ "ρηχα" σε βαθος,τοτε η κεφαλη που κοιτατε ειναι οντως αρκετα πλανισμενη.
Σε εργοστασιακη μορφη τα σημαδια εχουν μεταξυ 0,5 και 1mm βαθος.


kostas ix leros - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 17:14:13
Θέμα δημοσίευσης:
nice work....Στελιο... πολυ καλο αυτο το τοπικ το χρειαζομασταν...χαχαχα....το χαος με αυτα τα κεφαλια μας ο καθενας λεει τα δικα του τωρα μαθαμε μερικα πραγματα....την ιδια μετρηση στο ιδιο σημειο τα ιδια μου εδειξε και μενα 135,2 και τα καπακια απο μεσα 00 εχει φαει μαχαιρι τελικα ε?
Pughell - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 17:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα πασα πιθανοτητα ναι Κωστα... Sad

Και ενταξει,με 1-2 δεκατα δεν ειναι προβλημα,οταν ομως ξεπερναει αυτα τα νουμερα αρχιζει και γινεται πίκρα το πραγμα... Confused
kostas ix leros - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 18:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κατα πασα πιθανοτητα ναι Κωστα... Sad

Και ενταξει,με 1-2 δεκατα δεν ειναι προβλημα,οταν ομως ξεπερναει αυτα τα νουμερα αρχιζει και γινεται πίκρα το πραγμα... Confused

Στελιο 1-2 δεκατα για την κεφαλη που εχω εγω την 135.5 σωστα με την χαρτινη φλαντζα 10.8 συμπιεση τωρα με του 206 που φοραω και το πλανησμα που εχω που να εχω φτασει περιπου 12?αλλα παιδια που να εχοθν σθναντηση κατι τετοιο με αθτην την κεφαλη?τελος να βαλω την μεταλλικη 106 και ποσο θα φτασω την συμπιεση μου με τα 2-3 δεκατα που εχει φαει μαχαιρι αποτι φενεται η κεφαλη μου? Very happy
Pughell - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 18:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
Η PSA δηλωνε 10,2 με μεταλλικη φλαντζα 1,2mm και κεφαλη απο μοντελο 2000 και μετα(δηλαδη 135,8-135,9mm περιπου).
Συνολο δηλαδη 137-137,1mm.

Εσυ εχεις 135,5mm οποτε με φλαντζα 1,2 θα πας στα 136,7mm περιπου,δηλαδη 3-4 δεκατα πλανισμα.
Ε,κατα προσεγγιση αυτο θα βγαλει καπου στο 11,3-11,5 συμπιεση αν θυμαμαι καλα...
kostas ix leros - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 18:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η PSA δηλωνε 10,2 με μεταλλικη φλαντζα 1,2mm και κεφαλη απο μοντελο 2000 και μετα(δηλαδη 135,8-135,9mm περιπου).
Συνολο δηλαδη 137-137,1mm.

Εσυ εχεις 135,5mm οποτε με φλαντζα 1,2 θα πας στα 136,7mm περιπου,δηλαδη 3-4 δεκατα πλανισμα.
Ε,κατα προσεγγιση αυτο θα βγαλει καπου στο 11,3-11,5 συμπιεση αν θυμαμαι καλα...
Εγω εχω 135.2 Στελιο οχι 135.5 και φλαντζα 1.2 μη βγαλω παραπανω παλι....????πριν με την 0.7 και την 135.2 εβλεπα 275psi ανα χωρο καυσεως ενδικτηκα στο αναφερω αυτο μεταφραζεται με ποσο συμπιεση στατικη αφου βρισκουν οι705????
Pughell - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 19:31:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω οτι με 3 δεκατα επιπλεον παλι θα βρισκει ρε γμτο... Scratch

Σχετικα με την ενεργο συμπιεση,δεν υπαρχει αμεσος συσχετισμος για να σου πω ποση στατικη εχεις...
Ειναι δηλαδη εντελως υποθετικο το νουμερο. Sad
kostas ix leros - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 19:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Πιστευω οτι με 3 δεκατα επιπλεον παλι θα βρισκει ρε γμτο... Scratch

Σχετικα με την ενεργο συμπιεση,δεν υπαρχει αμεσος συσχετισμος για να σου πω ποση στατικη εχεις...
Ειναι δηλαδη εντελως υποθετικο το νουμερο. Sad

Μια δοκιμη θα μας πεισει Στελιο αν βρισκει παλι θα κανω τσεπες στα πιστονια μετα χαχαχαχαχα....τα ιδια επαθε το παιδι εδω σε αυτο το τοπικ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=24662
απλως δεν το καταλαβαν οπως εγω τρεχω να προλαβω τωρα μην το σπασω...Στελιο σε ευχαρηστουμε γιαυτο το τοπικ να γλιτωσουμε ολοι τα μοτερακια μας γιατι καμια φορα και μεις τρεχουμε χωρις να ξερουμε....
Pugobios - Σαβ 26 Μάϊ 2012, 22:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο εχεις καμια ιδεα για τον xu9j4 των 205 ποσο υψος πρεπει να εχει η κεφαλι?
Pughell - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 15:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ψεματα θα σου πω ρε,δεν το εχω κοιταξει ποτε... NodNo
Pugobios - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 15:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
Απο την πεζω μπορεις να μαθεις?
Pughell - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 19:51:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,οχι...
AlienHack - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 22:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ χρησιμο και διαφωτιστικο thread .

Αυτο που ειπες με τα πρωτα μοτερ 206 μεχρι το 2002 που ειχαν λιγοτερη συμπιεση. Αυτο δεν επιρεαζε την μαμα ιπποδυναμη τους?[/list]
Pughell - Δευ 28 Μάϊ 2012, 05:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι...
Mule - Δευ 28 Μάϊ 2012, 18:06:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα γραφει 98, μετρησα κεφαλη οντως στα 13,2 (δεν εχει πλανιστει ποτε) και
φλατζα απο 206.
Ξερει κανενας να μου πει ποσο στατικη περιπου εχω?
Pughell - Τρι 29 Μάϊ 2012, 05:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
135,2 οχι 13,2... Scratch

Αν ειναι 135,2 τοτε εχεις φυγει αρκετα πανω απο 11,5... Confused
Mule - Τρι 29 Μάϊ 2012, 15:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι λαθος μου στελιο 135,2 ηθελα να γραψω. Embarassed

Δηλ κοντα στα 12 συμφωνα με τα λεγομενα σου ετσι?

Πολυ δεν ειναι για μαμα πιστονια?
tony_l - Τρι 29 Μάϊ 2012, 15:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ωραίο άρθρο Στέλιο. Wink
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, είναι πως υπολογίζετε τη συμπίεση σε σχέση με το πάχος της κεφαλής. Εμπειρικά είναι τα νούμερα ή υπάρχει κάποιος κανόνας;
Pughell - Τρι 29 Μάϊ 2012, 17:40:49
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:

Δηλ κοντα στα 12 συμφωνα με τα λεγομενα σου ετσι?

Πολυ δεν ειναι για μαμα πιστονια?

Για 12 δεν ξερω αλλα λογικα θα φλερταρεις καπου στο 11,6-11,7... Sad

tony_l έγραψε:
Πολύ ωραίο άρθρο Στέλιο. Wink
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, είναι πως υπολογίζετε τη συμπίεση σε σχέση με το πάχος της κεφαλής. Εμπειρικά είναι τα νούμερα ή υπάρχει κάποιος κανόνας;

Εμπειρικα ρε και απο διαφορες περιπτωσεις που ετυχε να γινει ογκομετρηση πριν και μετα.
Δεν ειναι δηλαδη απολυτα τα νουμερα που ετσι και αλλιως δεν σημαινουν και πολλα μιας και αυτο που μας νοιαζει ειναι αυτο που μετραει το συμπιεσομετρο. Sad
mechanic - Παρ 01 Ιούν 2012, 12:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στελαρα συγχαρητηρια πολυ ωραιο τοπικ Cool



Και μια που ξεκινησες αυτο το πολυ ενδιαφερον τοπικ να ρωτησω και εγω κατι με τη σειρα μου...
Τα παιδια οποτε μετρανε συμπιεση ριχνουν πρωτα λαδι μεσα στον κυλινδρο η οχι?

Επισης εχει μετρησει κανεις το pressure drop Question
Pughell - Σαβ 02 Ιούν 2012, 10:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Με το συμπιεσομετρο,δεν ξερω αν ριχνουν... Confused
Εγω αναφερομαι σε στατικη συμπιεση,οχι ενεργο,στο συγκεκριμενο topic.

Περι pressure drop,με τι να μετρησουν ρε;
Που να συνδεσεις μανομετρο εκει μεσα;
mechanic - Σαβ 02 Ιούν 2012, 11:38:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε και εγω για στατικη μιλαω
(αν μιλησουμε για ενεργη παει το χασαμε το παιχνηδι Laughing )


Σε καθε κυλινδρο απλα βαζεις λιγο λαδι (το ηδιο ακριβως με αυτο που εχεις στο καρτερ) και στη συνεχεια φτιαχνεις πατενταδικα (γιατι απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει ετοιμο) με ενα μπουζι,
πια παροχη αερα με Τ connection οπου θα εχεις pressure indication απο τη μια και release apo tην αλλη.
Φερνεις το μοτερ στο ΑΝΣ καυσης και (με στανταρ πιεση απο την μπουκαλα αερος αλλιως θελεις pressure reducer) γεμιζεις με αερα το θαλαμο καυσης.
Κλεινεις την παροχη και μετρας το ποσο γρηγορα (η οχι) κατεβαινει.
Επαναλαμβανεις σε ολους τους κυλινδρους.
Ετσι εχεις πολυ ποιο αξιοπιστη εικονα που αν τη συγκρινεις με τη στατικη συμπιεση μπορεις να ξερεις ξεκαθαρα τι παιζει και σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου.
Καθως πολλες φορες ειναι ενταξει τα ελατηρια,
αλλα απο τα πλουσια μιγματα οι εδρες των βαλβιδων πιανουν βρωμα και χανουν σε στεγονποιηση αρχικα (γιατι αν δεν το παρετε χαμπαρι εγκαιρως μετα καιγονται ειδηκα σε πουσαρισμενα μοτερ).
Οποτε με μια τετοια συνδιαστικη κινηση (συμπιεση + pressure drop) μπορεις ποιο ευκολα να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου.
Καθως (οχι για ολα τα μοτερ βεβαια) αλλα για ενα μεγαλο ευρος
αν (ξερεις φυσικα) το δουλεψεις με φτωχα μιγματα και θερμοκρασιες καυσαεριων οχι πανω απο 500 βαθμους, (καλη βενζινη, σταθερα φορτια κτλ) μπορεις να το καθαρισεις εσωτερικα και ετσι αποφευγεις εξοδα μπελαδες κτλ κτλ...

Τωρα για να επιστρεψω ομως στο θεμα μας,
καλα ειναι σε καθε κυλινδρο να ογκομετρουμε. Ειναι πολυ συμαντικο να εχουμε ομοιομορφες καυσεις.
Εκτος του οτι αποφευγουμε προβληματα, μας λυνει τα χερια στο να ανεβασουμε την αποδοση στις ψηλες στροφες.
Επισης να μην ξεχναμε πως οσο ανεβαζουμε τη συμπιεση ανεβαζουμε (λιγο) και τις εσωτερικες απωλειες του κινητηρα.
Οποτε ειναι πολυ ποιο σημαντικο (αν δεν συντρεχει αλλος λογος)
πρωτα να σιγουρευουμε τη στεγανοποιηση του θαλαμου καυσης (to pressure drop εδω μας λυνει καθε απορια μιας και ακομα και απο ρεκτηφιες να εχουμε παρει το καπακι μπορουμε με τη μια να ξερουμε 100% τι γινεται)
και στη συνεχεια να ογκομετρουμε τον καθε θαλαμο.

Αν εχουμε ηδιες ενδειξεις τοτε προχωραμε... Cool
spar@ - Σαβ 09 Μάρ 2013, 21:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο πολυ ωραιο θρεντ....
εχω δει σε ενα σαξο και σε 106 αντι για χρονολογια κατω απ την ταπα λαδιου να εχουν αναγλυφο C, τι ειναι αυτο???
hlias303 - Δευ 28 Οκτ 2013, 23:12:49
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα πηρα μι ακεφαλι μοντελο 96 που δεν εχει ξαναπλανιστι (δεν την μετρισα κιολας,αυριο θα την μετρισω) ποσο λετε να την πλανισω? να παρι το μοτερ λιγο τα πανω του? θα βαλω φλατζα 206
3 δεκατα ειναι καλα???
αυριο παει ρεκτιφιε!
geo106xs - Δευ 28 Οκτ 2013, 23:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!
hlias303 - Τρι 29 Οκτ 2013, 00:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!

γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα !
geo106xs - Τρι 29 Οκτ 2013, 01:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
hlias303 έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!

γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα !

Τοτε πλανισε το ενα δεκατο,γιατι να το "σφαξεις" το καπακι αδικα;
Στο λεω,οχι μονο απο την αποψη οτι θα χαλασει ο χωρος καυσης,αλλα και απο την αποψη,οτι σε επομενο λυσιμο του μοτερ,για οποιαδηποτε εργασια,θα ξαναχρειαστει πλανισμα,γιατι λοιπον να μην εχεις μια "καβατζα"; Wink
Αν το πλανισεις τωρα 3 δεκατα,αν τυχον εχει πλανιστει αλλο 1 και αν ξαναχρειαστει στο μελλον αλλο 1 πας συνολο στα 5! Αρα καπακι,καπουτ! Wink
athanas - Τρι 29 Οκτ 2013, 19:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
+ 100000000000000000000000000000

μόνο ένα δέκατο,,,, για κανένα λόγο παραπάνω
spar@ - Δευ 15 Δεκ 2014, 14:57:43
Θέμα δημοσίευσης:
Όσες εργοστασιακες κεφαλές εδώ δει ειναι 135,2mm το ίδιο δείχνει και η μέτρηση του παχυμετρου της φωτογραφίας και όχι 135,8
Pughell - Πεμ 18 Δεκ 2014, 09:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σπυρο η κεφαλη που ειχα δεν ηταν απλανιστη και ηταν απο μοντελο με φλαντζα απο περμανιτη.

Αν δεις την ομολογκασιον και του 106 αλλά και του Saxo,δινουν ελαχιστο υψος 135mm με τα περιθωρια που δινει για πλανισμα και παντα για κεφαλη με φλαντζα περμανιτη.
Οι κεφαλες που δεν ειχαν μεταλλικη φλαντζα,ηταν πιο πλανισμενες απο το εργοστασιο.
spar@ - Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.4..
spar@ - Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.2-4...
Pughell - Δευ 22 Δεκ 2014, 01:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,μεχρι 135 ειναι το οριο και στο 135 με μαμα μεταλλικη φλαντζα σου βγαζει 11,3 συμπιεση οπότε υπολογισε κατα προσεγγιση ποσο πλανισμα δεχεται ωστε να ανεβει η συμπιεση απο το μαμα 10,6 στο 11,3. Wink

Σχετικα με κεφαλες,εγω με μικρομετρο εχω μετρησει μονον κεφαλες με φλαντζα απο περμανιτη αλλά με παχυμετρο εχω μετρησει και τριφυσες και βγαινουν πανω απο 135,5 στο ματι.

Αν δεις και σε διαφορα γαλλικα site,καποιοι γαλλοι που εχουν μετρησει κατα καιρους υψη,πανω απο 135,5 το βγαζουν.
Driver ///M - Τρι 23 Δεκ 2014, 00:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο, σε ΕΤ3, 1 χιλιοστο πλανισμα ξερεις ποσο ανεβαζει τη συμπιεση?
Pughell - Παρ 26 Δεκ 2014, 10:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το ξερω Αρη. Sad
Αν το βρω σε καποιο manual,θα το γραψω.
BTS - Παρ 26 Δεκ 2014, 13:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Από παλαιότερους υπολογισμούς μου, στο 1.360 cc, κάθε 1 δέκατο πλανίσματος αυξάνει περίπου 0.1 την συμπίεση.

Π.χ. αν ήσουν στο 11:1, με ένα δέκατο πλάνισμα στον ΕΤ3 (1360), πας 11,1:1.
Vlaik - Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ας ξανανοιξω λιγο το θεμα κεφαλων...
Εχουμε και λεμε αν καταλαβα σωστα παντα.

Ερωτησεις
1) Μαμα κεφαλη ειναι 135.8 ή 135.2 ή 135.4;
2) Κεφαλη του 98 με 135 ακριβως ποσα δεκατα ειναι;
3) Κεφαλη του 00 με 134,19 δηλαδη ειναι 15-20 δεκατα;

Με φανηκε πολυ περιεργο για αυτο ρωτησα...

Υ.Γ Στελιο αν ειναι ευκολο ξανα ανεβασε τα σημαδια που μετραμε φιλε μου, για να δω αν τα εχω καθολου στις κεφαλες :/
geo106xs - Σαβ 12 Ιαν 2019, 19:12:46
Θέμα δημοσίευσης:
Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8

Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.


Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport.
Vlaik - Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8

Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.


Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport.

Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου... Κριμα δυστυχως γιατι εκεινη μονο εχει ροϊκη Sad
geo106xs - Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καταλαβαινω,εχω κι εγω ενα καπακι με απιστευτη ροϊκη (προσωπικα δεν εχω ξαναδει τετοια δουλεια) και αποφευγω να το βαλω γιατι ειναι 3/10 πλανισμενο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr