pugsang έγραψε: |
υποθέσουμε οτι πριν την αναβάθμιση είχαμε τις εξής τιμές σκληρότητας συμπίεσης: Ελαστικά 600lbs Ελατήρια 150lbs Αμορτισέρ-συμπίεση 70lbs Top mount γόνατου McPherson 600lbs Θόλος 1600lbs |
pugsang έγραψε: |
Στη πρώτη λακούβα ο τροχός δεχθεί δύναμη αντίδρασης από τη λακούβα 600 λίμπρες, |
pugsang έγραψε: |
|
pugsang έγραψε: |
Η φωτο που εδωσα ειναι απο 106
Αν βαλεις βεβαια αυτα που εχεις ετοιμασου για ωτασπιδες σε καθε λακκουβα.Η διαφορα ειναι εμφανης νομιζω.Τα μεν ειναι με σκληρο λαστιχο τα αλλα ειναι ολο μεταλλο.Συνεπως μηδεν αποροφηση θορυβων αλλα και πιο σταθερη γεωμετρια της αναρτησης που μονο σε πιστα χρειαζεται. Αστα Πανο μια χαρα εισαι με τα μανισια |
gavanas έγραψε: |
www.powerflex.co.uk
Μαλακότερα μεν από τα αλουμινένια της PS |
volvos έγραψε: |
www.superflex.co.uk
TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ kai kamber/kaster adjustable????????????????????? |
Baphomet έγραψε: |
εγώ λέω να πειραματιστούμε με το αμάξι του Χάρη και αν αξίζει κάνουμε μια ομαδική...σίγουρα θα ενδιαφέρει αρκετους... |
ultra-one έγραψε: |
Εγώ είμαι μέσα αλλά αν παραγγείλω μόνο εγώ σημαίνει ότι θα πάρω στην κανονική τιμή + κόστος Courier (όλο δικό μου!)
Αν βρεθούμε πολλοί πιθανόν να πάρουμε και καλύτερη τιμή και θα μοιραστούν τα έξοδα Courier! |
ultra-one έγραψε: |
Θα με σπονσάρετε δηλαδή?
Μετά θα σας πω ότι είναι χάλια και δεν θα χρειαστεί να πληρώσω τη διαφορά!!! |
MEMsound έγραψε: |
Ας εκτύπωσει κάποιος από εσάς το pdf της superflex να το έχει μαζί του (εγώ δεν έχω εκτυπωτη "εν λειτουργία" ) |
alekoukos106 έγραψε: |
αξιζει μιας και δεν χαλαει η γεωμετρια της αναρτησης στα φρεναρισματα...μειωνεις την παθητικη 4διευθυνση κτλ....κατα τη γνωμη μου ειναι καλη κινηση...και βαλε και την βαση του σασμαν απο την powerflex |
Randy έγραψε: |
Ακουω συνεχως την εκφραση, "σημερα αλλαξα αμορτισερ και μαζι τους αλλαχτηκαν και ρουλεμαν και top mount."
Μπορει καποιος να βαλει φωτο τι ειναι το καθε τι, τι ρολο παιζει και ποσο κοστιζουν? Επισης, αλλαζουμε 4 ρουλεμαν και 4 top mount, η οχι? Διαφωτιστε με! |
drdino έγραψε: |
2 ρουλεμάν και 4 top mount αλλάζεις. |
Παράθεση: |
...τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα επιφέρουν τάσεις υπερστροφής. |
Randy έγραψε: |
Δεν ειμαι βεβαιος,νομιζω οτι τα 106 ΔΕΝ εχουν παθητικη τετραδιευθυνση.. |
volvos έγραψε: |
http://www.superflex.co.uk/photopage.php?part_id=1466 |
volvos έγραψε: |
http://www.superflex.co.uk/photopage.php?part_id=937 |
Steve έγραψε: | ||
Kit of 4 Για τις ράβδους στρέψης... σινεμπλόκ? |
imaginas έγραψε: |
Ποια είναι τα συμπτώματα φθοράς των σινεμπλόκ του πίσω άξονα σε ένα 307;Μου το είπε ο μηχανικός όταν πήγα να δει το αμάξι πριν το αγοράσω.Σε εξουσιοδοτημένο της Peugeot.Επίσης,πόσο δύσκολη δουλειά είναι να αντικατασταθούν,από μηχανικό εννοείται.Να υπολογίσω το κόστος εργασίας θέλω! |
AlienHack έγραψε: |
τελικα τι ισχυει'? μπορουμε να αλλαξουμε σινεμπλοκ στα ψαλιδια μας? |
volvos έγραψε: |
επειδη πλεον θελω ψαλδια σκεφτομαι να βαλω σουπερφλεξ αλλα εχω την υποψια οτι οι τυποι αλλαζουν μονο το πισω απο τα δυο συνεμπλοκ του 206 ψαλιδιου
το εχει ψαξει κανεις? ή μπορει να καταλαβει κατι απο κειμενο? Front Control Arm Lower - Rear Kit of 2 Offset Bonded Steel Shell Type Bushes, 4 PU Spacers & 2 Zinc Plated Steel Tubes, caster/camber adjustable |
volvos έγραψε: |
KATSE σου ζητησε ο μαστορας 70ευρω για να κατεβασει αξονα και να αλλαξει τα συνεμπλοκ
ουτε ο μαλ**ας ο προφητης δε παιρνει τοσα λιγα |
MEMsound έγραψε: |
4 βιδες ειναι ο αξονας για να κατεβει.
δεν νομιζω οτι θα χρειαστει μια περιουσια για να σου αλλαξουν τα σινεμπλοκ, εκτος και αν κατι δεν θυμαμαι καλα. |
RoadRunner122 έγραψε: |
[..εκτώς κι αν απλά τα ξεβιδώσει απ'τους βραχίονες και τα κρεμάσει... |
MEMsound έγραψε: |
@steve...
μηπως εχεις συνταγη και για κανα καταίφι? |
Steve έγραψε: |
...θα βγάλω και για παστίτσιο! |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Παστίτσιο? Κάτι σε πιό gourmet δεν έχει??? |
xristos_c έγραψε: |
καλησπερα στο κλιμα του topic και εγω, ηρθε η ωρα να αλλαξω στην λιονταρινα μου συνεμπλοκ στα ψαλιδια γιατι δεν υπαρχουν πλεον συνεμπλοκ, ειναι διαλυμενα, μου ειπαν τα μαμα 130-140 μαζι με τοποθετηση, σε "γνωστο", αξιζει να βαλω κατι καλυτερο απο τα εργοαστασιακα: να πω οτι αμαξι το εχω για να πηγαινω στη δουλεια βολτες κλπ, αλλα μου αρεσει που και που να στριβω οσο μπορω, η Peugeot Sport βγαζει για μενα κατι? θα δω διαφορα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου στον δρομο?
Συγνωμη για τον βομβαρδισμο ερωτησεων αλλα δεν το κετεχω και πολι το αθλημα |
volvos έγραψε: |
...δινει 2 σε καθε σετ και ετσι εξγειται πως δινει καμπερ και καστερ...
λογικοτατο |
MEMsound έγραψε: |
μαλιστα
και (θεωρητικα) μας τα πρεσσαρει ο πουπακης στα υπαρχοντα ψαλιδια μας? μονο που αν καταλαβα καλα για να αλλαξουμε κατι θα πρεπει μετα να τα ξεπρεσσαρουμε και να τα ξαναπρεσσαρουμε? |
volvos έγραψε: |
ουσιαστικ εχει κανα 200αρι ολο το σετ σα να αλλαζεις ψαλιδια |
nikos 206cc έγραψε: |
Τωρα να ρωτησω,υπαρχει περιπτωση να βρω σκετα τα λαστιχακια αυτα απο πουθενα γιατι βαρεθηκα να αλλαζω ολοκληρο το ψαλιδι?? |
Steve έγραψε: | ||
|
tesseras έγραψε: |
Έτσι κ αλλιώς το ψαλίδι δεν παθαίνει τίποτα.. πόσο μάλλον τα δικά σου που λές ότι τα έχεις αλλάξει κιόλας.. |
AlienHack έγραψε: |
ναι νομιζω αυτα ειναι αλλα ποιος τα βαζει... και μαλιστα να τα βαλει φτηνα και καλα? |
drdino έγραψε: | ||
Υπάρχει κάποιοι που ξεπρεσσάρουν τα παλιά και πρεσσάρουν τα καινούρια, στα 106 και σία πχ γίνονταν κατά κόρον. |
AlienHack έγραψε: |
ναι νομιζω αυτα ειναι αλλα ποιος τα βαζει... και μαλιστα να τα βαλει φτηνα και καλα? |
MEMsound έγραψε: | ||
σε ενα οποιοδηποτε μηχανουργειο(εννοειται οτι θα του πατε τα μαμα δικα σας εκει στα χερια) ή συνεργειο που να εχει πρεσσα |
Παράθεση: |
τα Swag |
sps έγραψε: |
Νεα σειρα απο την powerflex
Mετα απο καμια 10ρια χρονια, θυμηθηκε και το 206! Καλλιο αργα παρα αργοτερα! http://www.powerflex.co.uk/black-series/products/Peugeot-24/t1.html |
Παράθεση: |
Δεν γίνεται κουδουνίστρα. Απλά είναι πιο σκληρά από την απλή σειρά . Ελπίζω να αντέχουν γενικά και περισσότερο. |
POWERFLEX έγραψε: |
Hi Nick, Many thanks for your email. The Road Series are a designed not only for normal road use for fast road use and occasional track days. The bushes are designed to be approx. 25% harder than the original parts. The Black Series parts are a little hard for daily driving and are more aimed at frequent track use and competition use. For your needs, I would advise the Road Series range of parts. Don't forget, our Road Series parts come with our Lifetime warranty. If you have any further questions, please do not hesitate to contact me. Kind Regards James Bourn ~ Sales Manager ***************************** EPTG Ltd POWERFLEX 7 Union Buildings Wallingford Road Uxbridge UB8 2FR ENGLAND Tel: (+44) 01895 460033 Fax: (+44) 01895 520095 sales@powerflex.co.uk www.powerflex.co.uk www.facebook.com/powerflex.bushes |
POWERFLEX έγραψε: |
Hi Nick, Polyurethane bushes don't lose their stiffness as such as the material doesn't deteriorate in the same way that rubber which is why we use Polyurethane. One of our key selling points is the longevity of a PU bush compared to a standard rubber one and as you've mentioned, this is how we can afford to offer a lifetime warranty on our products. Another key point is the design. If the bush is not designed correctly, it will not work correctly and therefore may fail as a consequence. Generally a bush will not fail due to wear, it will fail due to poor design. The Black Series material is approx. 25% harder than our Road Series range. Aluminium is much harder. Our Road range are softer than our Black Series parts because they are designed for better absorbtion to combat things like poor road surfaces. A harder bush is better suited to a nice smooth race track, where absorbtion isn't a priority but how much flex the bush has is. Both bushes are designed to deform and regain their shape, they not deform upon impact. However, you have a better change of not damaging something else form the suspension if you have a more compliant bush than one that is too hard. If you want that hard, direct and racey feel and you are not concerned by noise or vibration then our Black Series parts are the way to go. As I say, my recommendation for you would be to use our Road Series range if you are using your vehicle predominantly for road driving. Kind Regards James Bourn ~ Sales Manager ***************************** EPTG Ltd POWERFLEX 7 Union Buildings Wallingford Road Uxbridge UB8 2FR ENGLAND Tel: (+44) 01895 460033 Fax: (+44) 01895 520095 sales@powerflex.co.uk www.powerflex.co.uk www.facebook.com/powerflex.bushes ****************************** |
nido έγραψε: |
Θα παραγγείλετε τελικά? ψηνόσαστε? Παρεμπιπτόντως οι τιμές στο σαητ τους είναι RRP, δηλαδή τα βρίσκουμε λίγο φθηνότερα στην αγορά και παίζει και έκπτωση 10% σε κάποιον που μου πρότειναν και επικοινώνησα. Αύριο πάει ο αδερφός μου Λονδίνο, μήπως να τον χώσω να φέρει τίποτα...? |
Ghost Dog έγραψε: |
Προβληματισμος!: Θα είναι σιγουρα κομπλε το σινεμπλόκ της 20αρας μπροστά αντιστρεπτικής στα δικα μας??? |
Παράθεση: |
Hi Nick Thank you for your e-mail, yes it does refer to diameter of the roll bar, it will fit a bit tighter. Nothing will need to be drilled. Kind Regards Denise Thompson ~ Sales Assistant ***************************** EPTG Ltd POWERFLEX 7 Union Buildings Wallingford Road Uxbridge UB8 2FR ENGLAND Tel: (+44) 01895 460033 Fax: (+44) 01895 520095 sales@powerflex.co.uk www.powerflex.co.uk www.facebook.com/powerflex.bushes |
Παράθεση: |
Hi Nick,
Unfortunately my colleague has mis-informed you in relation to it potentially fitting. Normally compressing a bush in our Purple 80A material by an additional 1mm would be OK but due to the design of PFF50-403-20, it is not a traditional D-shaped ARB mount and therefore works in a different way. As you can see from the image attached, it uses a 2-piece design with our harder Black 95A material as the inner part which then rotates inside the Purple 80A outer part. I don’t think you will be able to put the Black piece on a larger bar as it will not clamp up enough and this would then hinder it being fitted into the outer part. In my personal opinion, I do not think this bush would work with your application. Kind Regards James Bourn ~ Sales Director ***************************** EPTG Ltd POWERFLEX 7 Union Buildings Wallingford Road Uxbridge UB8 2FR ENGLAND Tel: (+44) 01895 460033 Fax: (+44) 01895 520095 sales@powerflex.co.uk www.powerflex.co.uk www.facebook.com/powerflex.bushes https://twitter.com/powerflexbushes |
sps έγραψε: |
Ακομα δεν εχω καταλαβει το λογο για τον οποιο πρεπει να αλλαχτουν τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης. Τι θα κερδισουμε?
Εγω ειμαι μεσα για σινεμπλοκ πισω αξονα. οποτε μου πειτε παραγγελνουμε. |
Παράθεση: |
Hi Nick, Wow, what a great and innovative solution. Thanks for sharing this with us. Kind Regards James Bourn ~ Sales Director ***************************** EPTG Ltd POWERFLEX 7 Union Buildings Wallingford Road Uxbridge UB8 2FR ENGLAND Tel: (+44) 01895 460033 Fax: (+44) 01895 520095 sales@powerflex.co.uk www.powerflex.co.uk www.facebook.com/powerflex.bushes https://twitter.com/powerflexbushes ***************************** From: Nick D. <nido> To: POWERFLEX <sales> Subject: Re: Peugeot 206 RC front anti-roll bar bushes (for 21mm ARB) Dear all, Following your reply below (from a long, long time ago!) I thought I'd let you know of a little "mod" I'm testing (see attached photos) - I designed & laser-cut a couple of 0.6mm stainless steel "adapters" to fit your 22mm anti-roll bar bushes (PFF50-403-22) to my Peugeot 206RC's 21mm front ARB. They're cut so that they can be easily "folded" around the ARB's mounting points before inserting your black compound inner part. I put them on this morning to replace my old OEM rubber bushes and they seem to work smoothly, with no funny noises or anything, but obviously only time will tell. Just thought I'd share this with you, since you may have tried something like this before and you may have some recommendations (for example, at what point it will be a good idea to re-lubricate the bushes with the special grease compound that came with them). Many thanks again for your support! With kind regards, Nick |
nido έγραψε: |
Αυτά τα έχει δοκιμάσει κανείς? Τι λένε?
http://www.vibra-technics.co.uk/peugeot/206 http://www.vibra-technics.co.uk/_assets/parts/diagrams/45254536632241_452.pdf H powerflex δε φαίνεται να φτιάχνει κομπλέ σετ βάσεων μηχανής για το 206 και οι τύποι στη vibra-technics λένε ότι το natural/synthetic rubber είναι πιο κατάλληλο υλικό από πολυουρεθάνη για το χώρο του κινητήρα (πιο σταθερές ιδιότητες σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών, κλπ). |
Nik_psa έγραψε: |
Δεν μπαίνουν |