Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:09:10 Θέμα δημοσίευσης: Silent blocks |
|
|
Αρκετά μέρη της ανάρτησης (βραχίονες, ψαλίδια, αμορτισερ κ.λ.π.) συνδέονται μεταξύ τους μέσω ελαστικών συνδέσμων. Οι σύνδεσμοι αυτοί σταματούν τους κραδασμούς που δέχεται ο τροχός πριν αυτοί φθάσουν στο πλαίσιο και στην καμπίνα επιβατών.
Τα σινεμπλόκ μπορούν να σταματήσουν μόνον δονήσεις υψηλής συχνότητας που καταπονούν σημαντικά τις συνδέσεις του πλαισίου.
Η ελαστικότητα των φλαντζών αυτών μειώνει την ακαμψία του αμαξώματος και τις ανάρτησης. Αποτέλεσμα της ελαστικότητας του πλαισίου-ανάρτησης είναι η αύξηση της προσωρινής στρέβλωσης της γεωμετρίας της ανάρτησης που έχουμε ρυθμίσει.
Η γεωμετρία των αιωρούμενων βραχιώνων που εχουν τα αυτοκινητα μας δεν έχει δυνατότητα ρύθμισης και η κλίση του πλαισίου μεταφέρεται και στους τροχούς με αποτέλεσμα ένας οδηγός που έχει ευθυγραμμίσει τους πίσω τροχούς με –1 κάμπερ (για καλύτερο στρίψιμο) δεν θα έχει όφελος όταν τα σινεμπλόκ στρεβλωθούν και επιτρέψουν αντίθετη γωνία +1 μοίρας κάμπερ.Το ιδιο βεβαια ισχύει και για το μπροστινό σύστημα οπου τα σινεμπλοκ των ψαλιδιων στο σημειο ενωσης με τον τροχο και στο σημειο ενωσης με το πλαισιο ειναι αρκετα μαλ**α με αποτελεσμα να μεταβαλλονται κατα πολύ οι γωνιες που στατικά έχουμε ρυθμίσει.
Σε αυτοκίνητα δρόμου θα πρέπει να αντικατασταθούν τα μαμίσια σινεμπλόκ με πολυουρεθανικά ή απο σκληρό λάστιχο (Gr.N).
Οι σκληροπυρηνικοί οδηγοί και οι οδηγοί αγώνων θα αντικαταστήσουν τα σινεμπλόκ με αντίστοιχα μεταλλικά και θα μηδενίσουν τις ανοχές αλλά θα μεγιστοποιήσουν τους κραδασμούς.
Σε κάθε περίπτωση, κάθε οδηγός θα πρέπει να αντικαθιστά τα σινεμπλόκ μετά από περίοδο τεσσάρων ετών. Τα ελαστικά αυτά μέρη κατασκευάζονται από φυσικό ή συνθετικό καουτσούκ και με το όζον των καυσαερίων και το νερό / σκόνη / λάδια από το δρόμο αποσυντίθενται και χάνουν την αρχική ακαμψία. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των πέντε ετών χάνουν την αίσθηση του γρήγορου τιμονιού.
Απο το σχεδιάγραμμα βλέπουμε οτι για το 106 τουλαχιστον υπάρχουν:
4 σινεμπλοκ στην μπροστα αντιστρεπτικη
4 σινεμπλοκ στα μπροστα ψαλίδια
4 σινεμπλοκ στον πίσω άξονα
Τα μπροστινά σινεμπλοκ των ψαλιδιων ειναι πρεσσαριστα στο ψαλίδι οποτε ή τα ξεπρεσσάρουμε ή αγοράζουμε ολοκληρο ψαλίδι.Απο κει και περα πολυ πιο σημαντικά είναι τα πίσω σινεμπλοκ των ψαλιδιων αυτα που το συνδεουν δηλαδή με το πάτωμα του αυτοκινήτου και παίρνουν και το μεγαλύτερο φορτίο κατα την καταπόνηση.Γενικότερα το ποσοστό συμμετοχής είναι 30% μπροστά 70% πίσω πάντα για το μπροστινό σύστημα.Με την χρήση σινεμπλοκ απο σκληρό λαστιχο οπως τα Gr.N έχουμε ακαριαία απόκριση στο τιμόνι και ελαχιστους κραδασμούς.
Σχετικά με τα σινεμπλοκ του πίσω άξονα ισχύουν τα εξής:
Η Peugeot χρησιμοποιώντας την γεωμετρία των αιρούμενων βραχιώνων εκανε το πισω αξονα να συμπιεζεται και να περιστρεφεται.
Επειδή το κεντρο περιστροφής του αυτοκινήτου βγαίνει αρκετα χαμηλα κοντα στο εδαφος εχουμε πιο αργή μεταφορά βαρους πίσω και γρηγορότερη μπροστά που στις στροφές αυτο σημαίνει υποστροφή.Με τον πίσω αξονα να συμπιεζεται και να εχει χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης (axle steer) τον βοηθάει να ακολουθεί το μπροστινό μερος στις στροφές.Οταν ομως η μεταφορά βάρους πίσω επιταχυνθεί απο την χρήση παχύτερων ραβδων στρέψης & αντιστρεπτικών το φαινόμενο αυτο είναι σχεδόν άχρηστο και καταστρέφει την άμεση απόκριση του πίσω μέρους που εχουμε πετύχει με την χρήση των νεων εξαρτημάτων
Ενας ακομα τετοιος σύνδεσμος αρκετα παρεξηγημένος και ξεχασμένος απ οσους αλλαζουν αναρτηση και πάνε σε πολύ σκληρότερη ειναι τα top mount των McPherson.Γενικότερα πρεπει να αλλαζονται για να εναρμονίζονται με την συνολική σκληρότητα μετα την αναβάθμιση.Ας υποθέσουμε οτι πριν την αναβάθμιση είχαμε τις εξής τιμές σκληρότητας συμπίεσης:
Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 150lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 70lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs
Μετα την αναβάθμιση μονο των αμορτισερ-ελατηρίων και πάντα με το ιδιο λάστιχο (που καλο είναι εχει επιλεγεί πριν την ανάρτηση) χωρις ενίσχυση στους θόλους (οπως πολυ σωστά εκανε ο φίλος μας Martini) και χωρις αλλαγή των top mount έχουμε τις εξής τιμές:
Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 220lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 90lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs
Πέρα του αμορτισέρ που απλά υποχωρεί κατά τη συμπίεση αφου ο ρολος του ειναι η επαναφορά το επομενο κομματι που καταπονείται είναι το top mount που παρεμβάλεται μεταξύ του πιατέλου του γόνατου και του θόλου.Στη πρώτη λακούβα ο τροχός δεχθεί δύναμη αντίδρασης από τη λακούβα 600 λίμπρες, τότε το σινεμπλόκ θα προσπαθήσει να υποχωρήσει μία ίντσα (αδύνατον γιατί έχει πάχος ένα πόντο.Αφού το σινεμπλόκ συμπιεστεί στο όριό του η σκληρότητά του θα αυξηθεί υπερβολικά και ο επόμενος αδύνατος κρίκος που θα υποχωρήσει και θα παραμορφωθεί είναι τα ελατήρια.Εάν η λακούβα είναι Ελληνικών Προδιαγραφών τότε άς υποθέσουμε δύναμη 1200 λιβρών. Στο σενάριο αυτό η φλάντζα-σινεμπλόκ θα καταστραφεί, και το ελατήριο θα υποχωρήσει περίπου 5 ίντσες (1200lbs / 220lbs per inch) δηλαδή περίπου 13 πόντους (με ελυθερο μήκος για τα στενα 20 ποντους τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα πλεον για το αμορτισερ που δουλευει κοντα στα bump stop).
Στην περίπτωση αυτή το αυτοκίνητο θα αντιδράσει βίαια με την ανωμαλία του δρόμου και το τράνταγμα θα προκαλέσει ταλαντώσεις στο πλαίσιο και απώλεια επαφής με το δρόμο στο ελαστικό.
Άρα πάντα υπολογίζουμε την σκληρότητα του ελαστικού και του top mount στη συνολική σκληρότητα της ανάρτησης.
Ακούω τις γνώμες σας....
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:00:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι εγω μαζι σου Μακη μου 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
VVV (Κώστας) Μόλις έγραψα

 206 XS 1.600 8V
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 11:21:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΨΟΓΟΣ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 12:29:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τέλειος Ακούγα άκουγα σινεμπλόκ και δεν ήξερα........
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 12:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr. Pugsang speaking.........
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 13:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποια;;;... την γνώμη μας ε.......................... χμ.........
Ότι πείτε γιατρέ μου !!!!!!! ΑΨΟΓΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:26:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω μείνει έκπληκτος!
Μπράβο Μάκη!
Επιβραβεύω τέτοιες προσπάθειες ενημέρωσης μας!
Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω!
Πολύ καλός!
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:47:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
molto bene!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 15:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αυτο μαζι με τις πλακες εβαλα και τα ενισχυμενα top mounts...

No race no fun !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 16:07:05 Θέμα δημοσίευσης: Re: Silent blocks |
|
|
Πολυ καλή ανάλυση στο 1ο μέρος αν και στο δεύτερο μέρος δεν συμφωνώ. Δεν μπορείς να απλοποιήσεις έτσι την καταπόνηση του μπροστινού συστήματος από μία λακούβα. Επισημαίνω κάποια σημεία τα οποία δεν είναι σωστά.
pugsang έγραψε: |
υποθέσουμε οτι πριν την αναβάθμιση είχαμε τις εξής τιμές σκληρότητας συμπίεσης:
Ελαστικά 600lbs
Ελατήρια 150lbs
Αμορτισέρ-συμπίεση 70lbs
Top mount γόνατου McPherson 600lbs
Θόλος 1600lbs
|
lbs δεν είναι μονάδα μέτρησης της σκληρότητας συμπίεσης.
Η Συμπίεση όπως την εννοείς είναι παραμόρφωση του υλικού για κάποιο βάρος. Άρα τα νούμερα που έδωσες θα έπρεπε να ήταν μονάδα μέτρησης βάρους (ή δύναμης ποιο σωστά) ανά μονάδα μέτρησης μήκους (και τότε δεν θα μιλούσαμε για όρια αντοχής !).
Οι τιμές που αναφέρεις πιο πάνω δεν συγκρίνονται μεταξύ τους -για παράδειγμα για το λάστιχο μιλάμε για επιτρεπόμενο όριο βάρους όσο αφορά τον κατασκευαστή (που σημαίνει ότι σε μια λακούβα μπορεί να δεχθεί πολύ μεγαλύτερη δύναμη και να μην καταστραφεί. Και εάν δεχθεί μια δύναμη 'α' δεν σημαίνει ότι την ίδια η παραπλήσια δύναμη θα δεχθεί και το ελατήριο και το αμορτισέρ ή και τα δύο μαζί !!!) ενώ στο ελατήριο αναφέρεσαι προφανώς σε παραμόρφωση που σημαίνει ότι η τιμή που δίνεις είναι lbs / μονάδα μέτρησης μήκους !
pugsang έγραψε: |
Στη πρώτη λακούβα ο τροχός δεχθεί δύναμη αντίδρασης από τη λακούβα 600 λίμπρες,
|
Τελείως λανθασμένο !!!
Όπως λάθος είναι και το παρακάτω αλλά θεωρητικά έχει μία βάση !
Ο τροχός ή για να είμαστε πιο ακριβείς η επιφάνεια του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με το δρόμο θα δεχθεί δύναμη ίση με το βάρος που δέχεται ο τροχός όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο σε επίπεδο δρόμο.
Επίσης νομίζω ότι εάν θεωρήσουμε ότι το λάστιχο δεχθεί μία δύναμη 600Ν, τότε η ζάντα μπορεί να δεχτεί 400Ν και ο θόλος 100lbs.
Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις, αλλά νομίζω ότι αυτά που έγραψες δεν έχουν καμία λογική και δεν στέκουν πουθενά. Την επισήμανση την κάνω για να κρατήσουμε το επίπεδο που έχουμε εως τώρα σαν club σε όλες τις τεχνικές αναλύσεις.
Φιλικά
Άκης
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2003, 18:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρεπιμπτοντως... silent block για 206 δεν βγαζει καμια μαρκα και καμια εταιρεια... ουτε η powerflex oyte h polysport... δυστηχως...!
No race no fun !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 09:39:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ φίλε Ακη,
Σχετικά με τις μονάδες εχεις απολύτο δικιο.Ειναι κατι που ξεχασα να το γράψω.Η σκληρότητα μετριέται ώς δύναμη σε λίμπρες που απαιτείται για την συμπίεση του αντκειμένου κατά μία (1) ίντσα. Ένα κιλό (kgr) = 2.2 lbs και μία ίντσα = 2.54cm.Απο εκει και περα δεν νομίζω οτι υπαρχει πιο απλος τρόπος για να εξηγήσεις θεωρητικά παντα τι γινεται την στιγμή που το αυτοκίνητο συναντα ενα σαμαρακι ή μια λακκούβα αφου στο παιχνίδι μπαινουν και αλλοι παραγοντες.Αν υπάρχει θα χαρω να τον αναλύσεις.Αλλωστε γι αυτο ανοιξα το topic.Δεν τιθεται ζήτημα παρεξηγησεων.
Θάνο(Martini),
Silent block βγαζει η Peugeot sport και μεταλλικα και λαστιχενια.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 18:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αποσο ξερω η ΠΣ βγαζει μεταλλικα για 206 μονο για τον πισω αξονα (τα εχω βαλει) για μπροστα φοβαμαι οτι για 206 ντεν εχει καρδια μου....
κανεις που να εχει βαλει?
No race no fun !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 19:47:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια...........Αφου εχουμε δικο μας ανθρωπο που φερνει τα PEUGEOTSPORT γιατι δεν του κανετε ενα τηλ να σας πει.Ετσι και αλλιως ο Ντινος χαιρετε να μας εξυπηρετει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 11:57:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά, έστω ότι πάμε για κομπλέ πακέτο Peugeot Sport αμορτισέρ μπρος/πίσω, + αντιστρεπτικές + τα λοιπά = 1500 ευρώ. Αν μείνουμε με τα μαμά σινεμπλόκ και δεν βάλουμε top mounts, την βάψαμε με λίγα λόγια ε?
Αν όμως βάλουμε όλο το πακετάκι μαζί με top mounts, και αλλαγμένα σινεμπλόκ, τότε θα είμαστε άνετοι ή θα έχουμε φοβίες πάλι? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:02:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δεν την εβαψες αλλα καλο θα ηταν να αλλαχτουν.Αλλωστε το ολο συστημα αναδεικνυεται περισσοτερο και δουλευει καλυτερα με την αλλαγη των top mount.Τωρα για τα silent block των ψαλιδιων αντιστρεπτικων κλπ δεν ειναι απαραιτητο οτι σε ενα αυτοκινητο δρομου-πολης θα ειναι καλυτερα σε καθημερινη χρηση.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:06:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: Silent blocks |
|
|
pugsang έγραψε: |
|
Ρε σεις, εγώ που έχω τα αλουμινένια της PS( στο ντουλάπι, δεν τόλμησα να τα βάλω) γιατί είναι 2 και δεν είναι σαν αυτά???
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΚΥΡΟΟΟΟΟ
4 έχω και είναι αυτά!
αλλά ποια η διαφορά?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φωτο που εδωσα ειναι απο 106
Αν βαλεις βεβαια αυτα που εχεις ετοιμασου για ωτασπιδες σε καθε λακκουβα.Η διαφορα ειναι εμφανης νομιζω.Τα μεν ειναι με σκληρο λαστιχο τα αλλα ειναι ολο μεταλλο.Συνεπως μηδεν αποροφηση θορυβων αλλα και πιο σταθερη γεωμετρια της αναρτησης που μονο σε πιστα χρειαζεται.
Αστα Πανο μια χαρα εισαι με τα μανισια
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Νοέ 2004, 12:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Η φωτο που εδωσα ειναι απο 106
Αν βαλεις βεβαια αυτα που εχεις ετοιμασου για ωτασπιδες σε καθε λακκουβα.Η διαφορα ειναι εμφανης νομιζω.Τα μεν ειναι με σκληρο λαστιχο τα αλλα ειναι ολο μεταλλο.Συνεπως μηδεν αποροφηση θορυβων αλλα και πιο σταθερη γεωμετρια της αναρτησης που μονο σε πιστα χρειαζεται.
Αστα Πανο μια χαρα εισαι με τα μανισια |
Μαϊστα....
ένα κομμάτι PS έχω κι εγώ και θα μείνει στο ράφι...
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|