PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Blackstone Labs

Steve - Τετ 22 Απρ 2009, 21:05:17
Θέμα δημοσίευσης: Blackstone Labs
Επίσημη ιστοσελίδα

Με αφορμή ένα πρόσφατο post του γιατρού μας, πιστεύω πώς επειδή θα ενδιαφέρει αρκετούς, καλό είναι να το δούμε λίγο αναλυτικά (όσο μπορούμε μέχρι τώρα) και να συγκρίνουμε απόψεις για τα λιπαντικά και την χρήση τους. Μελλοντικά αν ενδιαφέρονται κι άλλοι, μπορούμε να ανοίξουμε ξεχωριστό topic για 206/207 κλπ. κλπ.

Για την ώρα ας τα βάλουμε εδώ.

Έκανα αίτηση 12 Απριλίου 2009,

Παράθεση:
Από: Blackstone Labs (bstone@blackstone-labs.com)
Εστάλη: Κυριακή, 12 Απριλίου 2009 2:52:48 πμ

We have received your kit request. You should receive your kit within 1-2 weeks.

If you need to take a sample before your kit arrives, just store it in a clean container and transfer it when your kit arrives. Storage in a clean container will not affect the analysis.

Sincerely,
Blackstone Labs
www.Blackstone-Labs.com


και σήμερα 22 Απριλίου 2009, παρέλαβα την συσκευασία!





Περισσότερα λοιπόν σε 2000 χλμ περίπου που έρχεται η αλλαγή λαδιών στο 206 μου. Καλό θα ήταν βέβαια να γράφουμε όσοι το δοκιμάζουμε τί μας απάντησαν, τον τύπο λιπαντικού που στείλαμε και τον αριθμό χιλιομέτρων, το αμάξι και τις μετατροπές κλπ.

Σημειωτέον δε, ότι μέχρι στιγμής, η διαδικασία είναι χωρίς χρέωση. Η χρέωση αρχίζει όταν στείλετε εσείς το δείγμα προς ανάλυση.



Καλό θα ήταν να γίνει υπόμνημα...
drdino - Τετ 10 Ιούν 2009, 20:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Tσακ μπαμ και η ανάλυση για το δεύτερο δείγμα του 307...


Σημ.: στα τελευταία 500klm έγινε χρήση καθαριστικού κυκλώματος βενζίνης, οπότε δεν ξέρω τι παίζει με τα πρόσθετα. :hmmm:

Για όσους ενδιαφέρονται, εδώ...


Εγώ τα βρίσκω άκρως ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα, χωρίς να χρησιμοποιώ και κανένα κορυφαίο λάδι (total 5-30).
Steve - Τετ 10 Ιούν 2009, 20:17:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σου έχουν βγάλει συγκριτικά τα αποτελέσματα καί από τις 2 φορές? Shocked

Btw, πλησιάζει και η δική μου αλλαγή λαδιών Rolling eyes
drdino - Τετ 10 Ιούν 2009, 20:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, οι 2 στήλες αυτό είναι... Κρατάνε τα αποτελέσματα στο αρχείο και στα συγκρίνουν...
Steve - Τετ 10 Ιούν 2009, 20:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σπάνε! Very happy
drdino - Δευ 29 Ιούν 2009, 05:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα ρε; Laughing
LIONKING - Δευ 29 Ιούν 2009, 06:46:10
Θέμα δημοσίευσης:
μπορουμε να στειλουμε ενα μικρο δειγμα 200-300 μλ απο καθε μπουκαλι λαδι αλα το ιδιο λαδι αλα απο διαφορετικα μαγαζια αγορασμενο να μας πουν αν υπαρχουν διαφορες?
Steve - Δευ 29 Ιούν 2009, 06:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλνεις χρησιμοποιημένο λάδι, όχι από το μπουκάλι...
drdino - Δευ 29 Ιούν 2009, 07:31:16
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω πως μπορείς να στείλεις και καινούριο άνετα, απλά να τους πεις τι ακριβώς θέλεις.

Στείλε ένα μέιλ, είναι πολύ εξυπηρετικοί. Smile

Σταύρο, εσύ τι έγινε ρε;
Steve - Δευ 29 Ιούν 2009, 14:06:16
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Νομίζω πως μπορείς να στείλεις και καινούριο άνετα, απλά να τους πεις τι ακριβώς θέλεις.
Το να χαλάσεις 30 ευρώ περίπου για κάθε μπουκάλι για να δεις αν είναι καλό... ε το βρίσκω λίγο large. Επίσης, αφορά συγκεκριμένη παρτίδα που μπορεί να την έχει πουλήσει μετά ο local και όταν βγουν τα αποτελέσματα από blackstone θα πάρεις μπουκάλι από άλλη παρτίδα.
drdino έγραψε:
Σταύρο, εσύ τι έγινε ρε;

Εγώ 10 μέρες με ΕΛΤΑ. Λογικά από βδομάδα θα έχουμε νέα.

Κάτι το αρκετά ενδιαφέρον:
Παράθεση:
Can you analyze my transmission fluid and differential fluid?

Yes. The kit is the same and the cost is the same. We also sell pumps for drawing samples.
Πράγμα το οποίο μπορεί να μας πεί τί κάνει η ELF στα Quaife μας Very happy
drdino - Δευ 29 Ιούν 2009, 14:22:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να έχουν βγει τα αποτελέσματα ρε... Εμένα σε 4-5 μέρες από τότε που τα είχα στείλει είχαν ανέβει...

Κάνε τα κουμάντα σου εδώ: http://blackstone-labs.net



Ναι, και εγώ σκεφτόμουν να στείλω μπαλμπολίνες... Πρέπει να βρω όμως και μέτρο σύγκρισης, πχ κάποιον με BE και τις μαμά αλλά πάνω κάτι ίδια χλμ. Να δούμε τι παίζει...
Steve - Δευ 29 Ιούν 2009, 14:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω το oil slip πλέον και δεν κράτησα το customer number Mad
Steve - Τετ 01 Ιούλ 2009, 15:50:26
Θέμα δημοσίευσης:

nik_marin - Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09:20
Θέμα δημοσίευσης:
το πόρισμα???
Giannis307 - Πεμ 03 Σεπ 2009, 00:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι οι κυλινδροι του εχουν αρχησει να γινονται πιστα τοy nascar Laughing
Steve - Πεμ 03 Σεπ 2009, 07:41:49
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Οτι οι κυλινδροι του εχουν αρχησει να γινονται πιστα τοy nascar Laughing
Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
volvos - Σαβ 12 Σεπ 2009, 10:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
στυαρο πως κανουμε το τεστ?

μπορεις να σου δωσω διευθυνση να μου στιελουν μπουκαλακι
διαδικασια συλλογης λαδιων βαλβολινων?

παω για σερβις απο δβομαδα και θα ηθλεα να παρω δειγματα καθως ειναι καλη περιοδος. εχω κανει παρα πολλα χλμ 10κ+ με τα 300ν και 2-3 φορες πιστα οποτε νομιζω οτι ειναι στο κατωτερο οριο αντοχης τους εως οτι ειναι εντελως αποσυνθεθεμενα....

μπορω να κρατησψ δειγμα στο μπουκαλακι μου και μετα να το βαλω στο δικο τους οταν μου το στιελεις?

λεφτα ποσα ειναι?
drdino - Σαβ 12 Σεπ 2009, 10:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο δούλεψε καλά το αμάξι να ζεσταθούν τα λάδια σε θερμοκρασία λειτουργίας, και όπως είσαι μπαίνεις στο συνεργείο και το ανεβάζεις στη ράμπα. Καλό θα ήταν να μην σβήσεις/ξαναναψεις, αλλιως αλλοιωνεται το δειγμα απο τις βενζινες της εκκινησης.

Αν το παρεις όταν στραγγιζεις τα λαδια, παρε απο την μεση περιπου της συνολικης ποσοτητας που θα βγαινει. Οχι απο την αρχη-αρχη, οχι απο το τελος.

Για την μηχανη μπορεις και με αναρρόφηση, εγώ έχω πάρει και με τους δύο τρόπους.


Για τις μπαλμπολίνες, πάλι τα ίδια όπως για τα λαδια με στράγγιση. Απλά θα πρέπει λογικά να τους πεις ότι είναι βαλβολίνες.

Κόστος είναι 30κατι δολλάρια έκαστο, μαζί με το TBN. Με αυτό μετράνε πόσα ενεργά αντιοξειδωτικά πρόσθετα έχουν απομείνει στα λάδια, αυτό που σε ενδιαφέρει δλδ.

Αν θες κάτι άλλο, εδώ είμαστε. Smile
Steve - Σαβ 12 Σεπ 2009, 10:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει αλλάξει λίγο το site... Razz

Οδηγίες για την λήψη λαδιού

Παραγγελία δοχείων

Δεν δίνεις λεφτά σε πρώτη φάση που θα στα στείλουν, όταν κάνεις την παραγγελία.

Στα comments θα τους γράψεις πως θές 2 κιτ, ένα για βαλβολίνες, ένα για λάδι μηχανής.

Περιμένεις και σε 1 βδομάδα έρχονται τα δοχεία, και μετά τα στέλνεις.

Αν είναι δώσε σήμερα ή αύριο την παραγγελία των κιτ, για να τα στείλουν Δευτέρα πρωί Cool
volvos - Τρι 22 Σεπ 2009, 20:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
εστειλα λαστ κυριακη
ηρθαν σημερα

πως τα στελνω πισω???
Steve - Τετ 23 Σεπ 2009, 00:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πως τα στελνω πισω???
Τα γέμισες με λάδι?
volvos - Τετ 23 Σεπ 2009, 09:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
deytera θα το βαλω μεσα

τι κοστος εχει το καθε κουτακι γιατι διαβασα 30 το ενα και φρικαρα
Steve - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
$22.50 per regular analysis και $10 περίπου το TBN που είναι η ένδειξη πόσα χλμ αντέχει το λάδι ακόμα.

Το μαύρο δοχείο έχει ένα αυτοκόλλητο απ' όξω, το οποίο έχει προτυπωμένη την διεύθυνση που θα σταλεί. Γράφεις με ένα στυλό τα στοιχεία τα δικά σου στις οριζόντιες γραμμές και το πας στο ταχυδρομείο έτσι γυμνό και το στέλνεις.

Με σημερινή ισοτιμία, 30.00 USD = 20.2881 EUR συν 4 ευρώ περίπου το ταχυδρομείο.

Φιδάκια Cool
volvos - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
ρε αγαπη να στα στειλω πανω να τα κανεις εσυ αυτα γιατι δε σκαμπαζω μια...???

καλα θα πεσει νμεγαλο κλαμα με μενα

300ν με 10000χλμ
23-12-08 φορεμενα

4-5πιστες...
2-3 καλοι χωματοδρομοι το καλοκαιρι..

λογικα θα μου τα γυρισουν πισω οτι και καλα δεν ηταν απο αμαξι αλλα απο φριτεζα Laughing
MEMsound - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
γι αυτο δεν εχω στειλει και τα τελευταια δικα μου... Laughing Laughing...
Steve - Τετ 23 Σεπ 2009, 13:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ρε αγαπη να στα στειλω πανω να τα κανεις εσυ αυτα γιατι δε σκαμπαζω μια...???
Δε σκαμπάζεις πού μένεις? Confused
volvos - Τετ 23 Σεπ 2009, 14:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
den exo idea apo ayta re

θα στα στειλω παν τζουτζουκκο Laughing

μανθο μαζι με αυτοκολλητα σταυρου εχεις να στειλεις 2 μπουκαλακια
MEMsound - Πεμ 24 Σεπ 2009, 00:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
drdino - Τετ 06 Ιαν 2010, 21:46:04
Θέμα δημοσίευσης:




Να υπενθυμίσω, 307 1,6 16βου με 100k χλμ πλέον, το λάδι που αναλύθηκε είναι το amsoil asl 5-30 και ήταν μέσα για 19k χλμ (περίπου) κατά λάθος. Laughing


Αυτά για όσους αλλάζουν λάδια πιο συχνά από όσο βάζουν βενζίνη. Laughing

Πέρα από την πλάκα, αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι με συγκεκριμένη χρήση (στην συγκεκριμένη περίπτωση ταξίδια Θεσ/νίκη-Αθήνα γιατί τα γ@μησιάτικα τα πληρώνει το 307 τελικά Laughing ) τα λάδια μπορούν άνετα να βγάλουν τα διαστήματα που ζητάει ο κατασκευαστής.
Όσο σκέφτομαι ότι λόγω κοντού κιβωτίου παίζω 4,5-5k στροφές στα ταξίδια Razz Very happy Very happy
volvos - Παρ 09 Απρ 2010, 10:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
xtes μεσα σε ενα απιστευτο καταιγισμο γκαντεμιας που πλησιασε τα ορια πυρηνικης καταστροφης

εσκασε και αυτο απο αμερικη
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/eee.jpg

κατεβαινω κατω και βλεπω ενα χαος στο παγουρι με τη σαπουναδα να εχει κανει κυψελες σε ολο το δοχειο το οποιο ηταν τιγκα στα λαδια......

παω κτεο σαββατο και βδομαδα βλεπουμε τι θα κανω Crying or Very sad

ψυκτρα λαδιου τσεκαριστηκε
μενει σαν ενδεχομενο
καπακι-φλαντζα
και ρυγμα κορμο

περα απο ολα τα υπολοιπα
μιλαμε για 300ν 5-40
με 12000χλμ στη πλατη
και 5+φορες πιστα
συν απειρο σκισιμο
με περιπου 1και κατι λιτρο σε 10000χλμ συμπληρωμα
και παρολα αυτα ειχε τβν 6
ισως οτι χειροτερο μπορει να αντιμετωπισει το 300ν σε συνθηκες
και καθε μερα κηφισια ομονοια...

οποτε ο μυθος οτι δεν αντεχουν τα 300ν μαλλον καταριφθηκε με οδυνηρο τροπο βεβαια


υ.γ. δε ξερω ποσο ρολο επαιξε και το οτι συμπληρωνα καθε τρεις και λιγο οποτε ανανεωνοταν το λαδι
Steve - Παρ 09 Απρ 2010, 16:24:37
Θέμα δημοσίευσης:
Κωλομπαρά, πάρε την διορθωμένη έκδοση (όπως σου είπα τα είχαν συνψηφίσει με το δικό μου):

Παράθεση:
Steve,

Thanks for the follow-up email. We apologize for the confusion. We are
fixing this log-in error and will get a revised report when we are finished
on the new "206 kitcar." Thanks again, and we certainly appreciate your
business. Please don't hesitate to contact us with any questions.

Regards,
Alex Miller
Analyst/Writer

Blackstone Laboratories
260-744-2380




Υ.Γ: Τα λεφτά τα έβαλες?
COOL ALEXIS - Παρ 09 Απρ 2010, 20:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τους ζήτησα κι εγώ να μου στείλουν δύο μπουκαλάκια, ένα για το 206 και ένα για το Berlingo οπότε θα μάθουμε o 1.6 μετά από 243 χιλιάδες χιλιόμετρα σε τι κατάσταση βρίσκεται.

ΥΓ Μάλλον πρέπει να τους ζητήσω και ένα για την αδερφή μου που το άφησε με λιγότερο από ένα λίτρο λάδι για να δούμε αν θα επιζήσει...
drdino - Παρ 09 Απρ 2010, 20:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τάκη, το συμπλήρωμα όντως δρα ευεργετικά στην διατήρηση ικανού αριθμού TBN. Γιαυτό και στα long life service σου λένε ότι θα συμπληρώνεις μεταξύ των αλλαγών. Wink
Steve - Τετ 14 Απρ 2010, 11:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μου έχουν στείλει 4 κουτάκια για δείγματα, και 2 στο σπίτι σύνολο 6.

Όσοι πιστοί προσέλθετε...


(υπ' όψιν για πλήρη ανάλυση μαζί με μτφ βγαίνει κοντά στα 35 ευρώ).
Steve - Τρι 10 Αύγ 2010, 22:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
(υπ' όψιν για πλήρη ανάλυση μαζί με μτφ βγαίνει κοντά στα 35 ευρώ).
27+5,50 το συστημένο = 32,50 ευρώ για την ακρίβεια.



Καλά τα πάμε Cool
Steve - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 00:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
Φεύγει σήμερα το δείγμα των 100.000 χλμ Very happy
Ghost Dog - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 00:44:15
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Φεύγει σήμερα το δείγμα των 100.000 χλμ Very happy

Καλο του ταξιδι....!
Steve - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 07:25:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το έβαλα και συστημένο να μη μου χαθεί... Love

Πάντως είναι ωραίο και για να κρατάς το πόσα χλμ κάνεις... 10.000 χλμ τον χρόνο πάντως είναι καλά Smile
AlienHack - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 13:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Το έβαλα και συστημένο να μη μου χαθεί... Love

Πάντως είναι ωραίο και για να κρατάς το πόσα χλμ κάνεις... 10.000 χλμ τον χρόνο πάντως είναι καλά Smile

εχεις κανα κουτακι ακομα ελευθερο σπιτι?
Steve - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 13:21:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε ψηλέ Cool
AlienHack - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 14:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ναι ρε ψηλέ Cool


κρατα ενα...

και δεν μου λες.. μηπως εχεις και απο την biomedica και κανα κουτακι για ουρα? Razz
Sinanai - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 14:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
Euromedica, Αλέξανδρε... Τα μπέρδεψες με τη Βιοιατρική. Cool
Steve - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 14:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
κρατα ενα...

και δεν μου λες.. μηπως εχεις και απο την biomedica και κανα κουτακι για ουρα? Razz
Και για σπέρμα... Razz
AlienHack - Πεμ 12 Μάϊ 2011, 15:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Euromedica, Αλέξανδρε... Τα μπέρδεψες με τη Βιοιατρική. Cool


εκει που δουλευει ο 30εκ τελοςσπαντων... Laughing ξερει αυτος καταλαβαινει...
Steve - Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Χθες ήρθε η καινούρια αναφορά, σήμερα θα την ανεβάσω προς το βράδυ Smile
Steve - Τετ 25 Μάϊ 2011, 18:16:19
Θέμα δημοσίευσης:

Steve - Κυρ 23 Οκτ 2011, 23:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
110.000 χλμ

100.000-105.000 με βενζίνη
105.000-110.000 με υγραέριο



Στεγανότατος, καθαρότατος, και αντέχει και 13.000 χλμ η χρήση του.

Και 10w-50 για όσους δεν το παρατηρήσανε Very happy Very happy Very happy
Pughell - Δευ 24 Οκτ 2011, 00:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τα "τραβας" πανω απο 10 γιατι αν κανει οτι "σπαει" το λαδι,θα αρχισει να το καιει αποτομα με οτι συνεπαγεται αυτο σε φθορες. Confused
Επισης μερος της διαφοροποιησης στα καταλοιπα οφειλεται και στα μπουζι υποψιν...
Steve - Δευ 24 Οκτ 2011, 00:11:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην τα "τραβας" πανω απο 10 γιατι αν κανει οτι "σπαει" το λαδι,θα αρχισει να το καιει αποτομα με οτι συνεπαγεται αυτο σε φθορες. Confused
Καλά, εννοείται, και σαφώς θα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το 2ο δείγμα σε 10.000 χλμ με υγραέριο μόνο, διότι τώρα ήμουν με 5.000 χλμ μόνο υγραέριο.

Pughell έγραψε:
Επισης μερος της διαφοροποιησης στα καταλοιπα οφειλεται και στα μπουζι υποψιν...
Σαφώς παίζουν ρόλο και τα μπουζί!

Διαφοροποίηση προς το χαμηλότερο φαντάζομαι εννοείς... Razz Αλλά για ποιά στοιχεία αναφέρεσαι ως "κατάλοιπα";
Pughell - Δευ 24 Οκτ 2011, 00:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Τις μετρησεις εννοω ρε χαμενε...
Αλλιως ειναι να εχεις πχ 80% ποσοστο καυσης και αλλιως 90%.

Το μεγαλο διακενο βελτιωνει κατα πολυ την ποιοτητα της καυσης.
mechanic - Δευ 24 Οκτ 2011, 12:06:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην τα "τραβας" πανω απο 10 γιατι αν κανει οτι "σπαει" το λαδι,θα αρχισει να το καιει αποτομα με οτι συνεπαγεται αυτο σε φθορες. Confused
Επισης μερος της διαφοροποιησης στα καταλοιπα οφειλεται και στα μπουζι υποψιν...


exei δηκιο ο Στελαρας...
ολη η ιστορια ειναι να μην σου σπασει το ιξωδες, και σε ενα υγειες μοτερ το ιξωδες σπαει μονο απο τις θερμοκρασιες καυσεως.
(ασχετως με το ποσο πλουσιο η φτωχο ειναι το μιγμα σου)
ολη η ιστορια ειναι να εχεις οσο γινεται μεγαλυτερο μεσο ορο καυσεων με φτωχα μιγματα αλλα ταυτοχρονα πολυ χαμηλο πυρομετρο.
(μην με ρωτησεις πως γινεται αυτο, μεχρι ενα σημειο γινεται...)
και εκει ειναι και το μεγαλυτερο κεφαλαιο μακροζωηας ενος κινητηρα.

Μπραβο σου παντως που ξερεις να ακους και να εφαρμοζεις σωστα αυτα που ειναι το καλυτερο για το αμαξι σου... Wink
Steve - Δευ 24 Οκτ 2011, 13:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
ολη η ιστορια ειναι να εχεις οσο γινεται μεγαλυτερο μεσο ορο καυσεων με φτωχα μιγματα αλλα ταυτοχρονα πολυ χαμηλο πυρομετρο.
(μην με ρωτησεις πως γινεται αυτο, μεχρι ενα σημειο γινεται...)
και εκει ειναι και το μεγαλυτερο κεφαλαιο μακροζωηας ενος κινητηρα.
Έχω κάτι στο μυαλό μου, θα το επεξεργαστώ και θα το συζητήσουμε εν καιρώ Wink
mechanic έγραψε:
Μπραβο σου παντως που ξερεις να ακους και να εφαρμοζεις σωστα αυτα που ειναι το καλυτερο για το αμαξι σου... Wink
Μα άμα είναι κάτι για το καλό μου, γιατί να ΜΗΝ το κάνω; Very happy
volvos - Δευ 08 Απρ 2013, 09:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΡΩΤΗΣΗ

leei οτι πρεπει να παρουμε λαδια απο καπου στη μεση τους.
δηλαδη οταν τα αδειαζουμε.
εγω ομως δε θελω να αλλαξω λαδια.
για περιπτωσεις σα τη δικια μου προτεινει αντλια για να τραβηξεις καπου στη μεση. ελεος.
καμια αποψη? σκεφτομουν με συριγγα αλλα δε ξερω ποσο βαθια μπαινει?
Steve - Δευ 08 Απρ 2013, 10:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σκεφτομουν με συριγγα αλλα δε ξερω ποσο βαθια μπαινει?
Όσο βαθιά το βάλεις τόσο βαθιά μπαίνει Cool
sps - Δευ 08 Απρ 2013, 10:13:11
Θέμα δημοσίευσης:
εφοσον δε θες να αλλαξεις λαδια, τα αδειαζεις ολα και τα ξαναβαζεις.
αρα ανοιγεις ταπα καρτερ και τα ριχνεις σε ενα καθαρο δοχειο, και μετα τα επανατοποθετεις Splat
volvos - Δευ 08 Απρ 2013, 10:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
de paizei ayto...θα προσπαθησω να τραβηξω απο πανω.
drdino - Δευ 08 Απρ 2013, 11:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Kάνε μια βόλτα μέχρι να ζεσταθούν καλά τα λάδια, μετά πάρκαρε και μετά από κανένα τέταρτο χωρίς να ξαναβάλεις μπρος (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) ρούφα το δείγμα από όπου να 'ναι. Αν αγχώνεσαι τόσο, πιάσε πάτο και μετά σήκωσε το σωληνάκι μερικά εκατοστά.


Ο Στηβ έχει τρελαθεί με τα ανωτέρω γραφόμενα. Laughing
volvos - Δευ 08 Απρ 2013, 12:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
eisai arxontas
papadoc - Δευ 02 Ιούν 2014, 21:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παλικαρια, εδεησα και παρηγγειλα κι εγω ενα κιτ για να το στειλω στο Αμερικα. Προχτες εκανα την αλλαγη λαδιων και πηρα και το δειγμα μου. Μες την βδομαδα θα σταλει λογικα. Οταν ερθουν τα αποτελεσματα θα τα ανεβασω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr