Jim207GT έγραψε: |
H σκόνη από τα μαμά τακάκια απλά δεν αντέχετε με τίποτα. Υπάρχει κάτι σε aftermarket που δεν αφήνει τέτοια σκόνη πάνω στην ζάντα(αν βελτιώνουν και την απόδωση ακόμα καλύτερα)? |
fynos έγραψε: |
Εγώ πάντως σκέφτομαι για το σετάκι που μου έλεγε ο Mem από κοντά για 302 από PS |
MEMsound έγραψε: |
αποδοση ... "γεια σας".... 4 πίστονα ειναι .... με οτι τακακι θες... ds3000 πχ...
γυρω στα 1400ε... βλ site peugot sport... επίσης με τετοια φρενα θελει μια σχετική προσοχη οταν ειναι κρυα +κάνουν σχετική φασαρία... αλλά οταν τα χρειαστείς... εχουν αρκετή περισσότερη δυναμη αλλά και απέιρως περισσότερη αντοχή σε παρατεταμένο φρενάρισμα (πχ ταπα σε κατυφορική διαδρομή...) |
dimitris27 έγραψε: |
θα μου επιτρεψετε να διαφωνισω μαζι σας για τα φρενα του rallye/gt...δεν μπορω να πω οτι με ικανοποιουν στο βαθμο που περιμενα..τα ηθελα πιο δυνατα,μου δινουν την αισθηση οτι πρεπει να φτασει το ποδι μου στο πατωμα για να φρεναρω ικανοποιιτικα. |
johnnyg έγραψε: |
hallo.Απλώς θα σας πω οτι τα πρωτα μου τακάκια τα άλλαξα στα 10.000κμ. |
Steve έγραψε: | ||
Ποιός ο λόγος που τα άλλαξες στα 10.000 χλμ? |
Steve έγραψε: |
8500??
Θα με στείλετε αδιάβαστο... 50.000 χλμ με 3 χιλιοστά τακάκι... Ή είστε τσολιάδες (και τσαρουχώνετε τα φρένα με το παραμικρό) ή κουλοί και σε κάθε στροφή φρενάρετε Τί από τα 2? |
giannis27 έγραψε: |
μάλλον λόγο του esp ! |
Steve έγραψε: |
8500??
Θα με στείλετε αδιάβαστο... 50.000 χλμ με 3 χιλιοστά τακάκι... Ή είστε τσολιάδες (και τσαρουχώνετε τα φρένα με το παραμικρό) ή κουλοί και σε κάθε στροφή φρενάρετε Τί από τα 2? |
android έγραψε: |
...τωρα με τα νεα τακακια κανει θορυβο οταν τσουλαει το αμαξι σαν γρατζουνισμα κ σταματαει οταν παταω φρενο... |
booster έγραψε: |
Αυτός ο θόρυβος δεν είναι τίποτα. Απλά ασύμμετρη φθορά στα τακάκια. Να πάτε να σας τα φάνε λίγο στις άκρες. Τώρα εάν αυτοί βαριούνται τόσο που ούτε τον τροχό δε λύνουν για 5 λεπτά δουλειά τι να πω...
Πάντως εμένα στις 7000 τακάκια μπροστά τέλος. Και σκεφτείτε ήταν τα πρώτα 7000 που το έστρωνα... Στη Λαϊον δεν το πιστεύαν. Έσπασα όλα τα ρεκόρ. Ζήτω το αντισπιν...(εάν και νομίζω πιο πολύ έφταιγε εκέινη η μέρα στον Άγιο Μερκούριο:)) |
dimkeras έγραψε: |
Ρε σεις, αισθάνομαι μειονεκτικά που κόντεψα 60.000 για να αλλάξω τακάκια...
|
drdino έγραψε: |
Ή μάπα παρτίδα, ή μέχρι να μάθετε το αμάξι το esp δούλευε υπερωρίες; |
fynos έγραψε: |
Κωδικός Ferodo διαμ. 283 -> FD FCP1467H |
fynos έγραψε: |
Κωδικός Ferodo διαμ. 283 -> FD FCP1467H |
fynos έγραψε: | ||
Ξεχάσθηκα, είναι τα DS 2500. Όχι ακόμη, τα βλέπω και τα καμαρώνω . . . . Τα ίδια ακριβός φρένα είχα και στο 206 μου. |
chris_207 έγραψε: |
Μπορει καποιος να γραψει τιμη για τα ds2500 για μπροστα κ για πισω?Θελω κ εγω αλλαγμα κ εχω 32000χλμ. |
fynos έγραψε: |
Κοντά στο 180αρι να περιμένετε . . . πίσω δεν βάζεις το ίδιο τακάκι, αλλά λίγο πιο μαλακό, performance, το οποίο δεν έχει βγει ακόμη. |
volvos έγραψε: |
μονο βασικο μειονεκτημα οτι καποιες φορες τραβανε κατι φλασιες και σφυριζουν . . . εχει ομως και αυτο τη πλακα του |
fynos έγραψε: |
Αν θες, γράφε ελληνικά σεβόμενους τους κανόνες του foroum μας, ώστε να βγάζει και κάποιο νόημα σε αυτό που διαβάζει !
Αφού οδηγείς επιθετικά, γιατί δεν βάζεις ένα πιο σκληρό τακάκι να ξεμπερδεύεις? Είναι λίγο 'κουτό' να αλλάζεις τόσο συχνά ! |
Steve έγραψε: |
Πρόσεχε γιατί Steve-ίζεις έτσι όπως τα γράφεις.
Θα σου κάνω μήνυση για πνευματικά δικαιώματα τρόπου έκφρασης. Εκ της Vris-Team Steve |
johnnyg έγραψε: |
Τι να σου πω ρε jim κατι τετοια λενε κ κατι ανιδεοι...Κανω αναβασεις καταβασεις σε κλειστες διαδρομες με στροφες πχ Αγια Αννα(εβοια) κ δεν μπαιζει να μπορεις να πας γρηγορα χωρις φρενα εκτος αν πηγαινεις σαν κοτα!Μονο ετσι δεν πατας φρενα στις στροφες....... |
MEMsound έγραψε: |
μαλλια~κουβαρια πηγαιναμε (αλλα οχι "τερμα"...) |
Jim207GT έγραψε: |
Για ποιόν λέτε γιατι εγώ είμαι ανίδεος.......??
Α!!Και μην το ξεχάσω και κουλός Και με χαρτί γιατρού παρακαλώ, όχι παίζουμε. |
android έγραψε: |
μπορω να χω κανεναν κωδικο για πισω τακακια?κ τι διαστασεις εχουν πισω οι δισκοπλακες? |
makis106 έγραψε: |
Ρωτάω γιατί τα τακακια τα οποία φόρεσε ο Android, τα οποία αναφέρει πιο πάνω, προτείνονται για 307 2.0, άρα οκ |
volvos έγραψε: |
το ξαρα και το 306 τα διλιτρα ειχαν (καποιες γενιες) 283 αλλα με πιο στενο δισκο
οποτε καλο ειναι να ζητατε απο 206-307 διλιτρα για να ειστε σιγουροι εχει κωδικο καπου φινος και οδηγιες γιατι κατι επρεπε να τροχισεις για να μπουν... |
ypovoleas έγραψε: |
καλη χρονια σε ολους!!!
λοιπον,αποριες.......για μαμα υγρα φρενων στο gt τι μαρκα βαζουν συνηθως?(brazidas edition?)καλυτερα ειναι τα ferodo η motul?πρεπει να ειναι 5.1 σωστα?ποσα λιτρα περνει?(αυτες οι λιγες αποριες για τα υγρα) για τα τακακια ds2500 ποιο κωδικο εχει για το gt?επειδη 180+ευρουλακια ειναι αρκετα λεω να στραφω σε αυτα που εβαλε ο android αφου εχουν 100+ευρω(κωδικο φιλε μου?)αυτος που εχει και το 307 2.0 |
android έγραψε: | ||
ναι πισω στο μεταλλο εχει 2 μικρες κυλινδρικες εξωχες στα ds2500 κ θελουν τροχισμα να ρθουν ισια στα roesch δεν εχει και δε θελει τπτ |
volvos έγραψε: | ||||
επειδη το εφαγα στη μαπα σημερα τα ds2500 me κωδικο fcp1467 δε θελουν τιποτα δηλαδη δεν εχου αυτα τα δυο αυτακια απο πισω τα ds2500 με κωδικο fds1467 εχουν 2 αυτακια που πρεπει να κοψεις με τροχο |
android έγραψε: |
ναι και με τα xsara αλλωστε και τα ds2500 ιδια ειναι...σε διαστασεις παντα ετσι... |
fynos έγραψε: |
Πολύ χρησμό αυτό Παναγιώτη !
Αλλά ποίος ο λόγος να το κάνουν αυτό ? και στο βιβλίο τους να δίνουν συμβατό κωδικό αυτόν με τα αυτάκια ? Σίγουρα δεν έχουν διαφορές ? |
volvos έγραψε: | ||
den exo ιδεα γιαννη...ισως επειδη το δινουν και αλλα μντελα π.χ λαντζια φιατ κλπ καινουργια τα τακακια ελτρεκα ειχαν πανω απο 180....λιανικη κατω απο 150 δε νομιζω οτι τα βρισκετε με τη καμια ομως αντεχουν χ2 απο τα μαμα σε χλμ και σε αποδοση ειναι παλι χ2... |
android έγραψε: | ||||
λιανικη εχουν 230-24 με την εκπτωση του κλαμπ καναν 185 τοτε που χα ρωτηση τα roesch 118 στο σπιτι μου Μακη αρκετα καλη αισθηση σε σχεση με τα μαμα...ακομα κ αστρωτα παταγαν καλυτερα λες κ δεν θελαν στρωσιμο οσο για τους δισκους εχω κανει καπου στα 2200 χλμ με αυτα τα τακακια ειναι καπως νωρις για να δω φθορα...προς το παρον δεν υπαρχη καμια και δεν κανουν κανενα θορυβο παντως απο κει που τα αγορασα σε μαιλ μου για διαστασεις κτλ μου στειλε οτι δεν εχουν καποια διαφορα με τα ds2500 και οτι ισως να ναι λιγο πιο σκληρα τα roesch...και εχω κ λιγοτερη μαυριλα στις ζαντες... |
Arvas έγραψε: |
Τα τακακια του rc εχουν καμια σχεση με αυτα για ralye/gt?? |
android έγραψε: | ||
λογικα εχουν σχεση με το 2.0 307cc που φοραγε τους 302mm δισκους |
Arvas έγραψε: | ||||
Νομιζω και αυτα τα 283 φορουσαν... |
Arvas έγραψε: |
android με τα roesch τι γινεται;; εχουν διαρκεια; οι δισκοι σου αντεχουν;; |
MEMsound έγραψε: |
λες να τα δοκιμάσω οταν φαγωθουν τα δσ2500 |
MEMsound έγραψε: |
τα 266 δσ2500 τα ειχα αγορασει 120ε οποτε η διαφορα στην τιμη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο |
android έγραψε: |
γεια σου ρε μητσο ωραιες τιμες εχουν αυτα που πηρες....αντε να δουμε...
οσο για το 14αρη εχει δισκους 266 το rallye 283 οποτε δεν ειναι τα ιδια πατερας φιλου μου με το ζορι εβγαλε 19000 χιλ με 14αρη κ ειναι 70 χρονων |
nikos68 έγραψε: |
Παιδιά για το RC ισχύουν οι ίδιοι κωδικοί σε ferodo ή είναι διαφορετικοί?Αν ξέρει κάποιος ας παραθέσει πληροφορίες.
Ευχαριστώ |
Jim207GT έγραψε: | ||
Μόνο τα πίσω είναι ίδια. Μπροστά έχεις άλλα, αν δεν κάνω λάθος είναι ίδια με το 307CC 180hp. |
Arvas έγραψε: | ||
Για πες κι εσυ με τα δικα σου τι γινεται;; αποδοση αντοχη φθορα... γιατι κοντευω κι εγω... |
Steve έγραψε: |
Μήτσε, για το RBF 600 πες μας τιμή και από πού... |
android έγραψε: |
μια χαρα...ουτε καμια φθορα σοβαρη εχω σε δισκοπλακες που να βλεπετε εχω κανει 13000 χλμ κ ειναι πανω απο την μεση τα τακακια οποτε 30χιλ θα βγαλουν σιγουρα... |
Arvas έγραψε: | ||
Τα μαμα ποσο σου κρατησαν;; τα σκιζεις καθολου;; Εγω εξαρχης για αυτα πηγαινα αλλα φοβομουν την φθορα μην βγαλω off τους δισκουσ σε 5000χλμ... |
Jim207GT έγραψε: |
Πάρτε και μερικές φωτό από τα μπροστινά μου τακάκια. Όταν φώναζα οτι δεν έχω φρένα στο 2ο trackday και μετα στο timeattack γελάγατε ορίστε, α! κάντε και λίγο zoom είναι όλα τα λεφτά |
Κώδικας: |
http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/brake-fluid/RBF_600_TDS_(GB).pdf |
Arvas έγραψε: |
Εντυπωση μου κανει.. τα περιμενα μαπα..
Σωλινακια αεροπορικου τυπου βρηκες επωνυμα η φτιαχτα;;; |
Jim207GT έγραψε: | ||
Και γιατί σου φαινόντουσαν μάπα, έτσι με το μάτι??Δεν σου άρεσε το ασημί χρωματάκι?? Σωλινάκια μόνο φτιαχτά και δεν μπήκα στο κόπο κάν, εγώ με αυτά τα πράγματα δέν παίζω. Θα περιμένω να βγάλει η Goodridge. Για τα 206 δίνει για όλα 1κωδικό λέτε να κάνει και στα δικά μας??? |
android έγραψε: |
ασε που αλλα τα 1α μαμα κ αλλα τα εδω μετα που χαν πιο σαπουνο αισθηση |
makis106 έγραψε: | ||
+1 |
Jim207GT έγραψε: |
Για τα υγράκια λέω(για να αδειάσουν όλα) και την εξαέρωση που θές μετά.
Έκανα μιά γάμπα.... Τακάκια σωληνάκια είναι εύκολα. |
dimkeras έγραψε: |
Για δίσκους που θα χρειαστώ σίγουρα σε καμιά 15.000km (μέχρι Νοέμβρη - Δεκέμβρη δηλαδή) υπάρχει κάποια πρόταση? Ή πάμε πάλι σε μαμά? |
Jim207GT έγραψε: |
Πάντως τι λέμε για τα φρένα μας και του RC, διάρκεια δάγκωμα και τρίχες κατσαρές....Εχθές έκανα βόλτα του Γιάννη με τα ΑP και μετά νόμιζα οτι χαλάσαν τα δικά μου και δεν θα σταμάταγα ΠΟΤΕ. ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Τελείωσε για μενα όποιος θέλει σοβαρη αναβάθμιση στα φρένα του η λύση υπάρχει από την μαμά Psport αλλά τσούζει άσχημα....πάω να πάρω κουμπαρά....... |
Steve έγραψε: | ||
|
dimkeras έγραψε: |
Τακάκια πίσω FERODO PREMIER κωδ. FDB1784 (Jim207GT) => 30,00€ [/size] |
android έγραψε: | ||
χμμμμμ κ σενα μητσο στα δωσαν 50 ελτρεκα με -25% μην χε...... |
Jim207GT έγραψε: | ||||
Τα ίδια λεφτά με Γκαγκαστάθη μου τα άφησε η Ελτρεκκα(σαν επίσημο μέλος πάντα) δεν έχει διαφορά. Βάλε και τα μεταφορικά από Σαλονικα...... @Dimkeras μεγειές και περιμένω εντυπώσεις..... Εγώ πάντως κανένα παράπονο μεχρι τώρα και τα ψιλο ξέσκισα σε κανα 2 κατηφορικές διαδρομές μια χαρά. |
volvos έγραψε: |
τακακια εμπρος φεροντο πρεμιερ για 283 απο γακγασταθη 27ευρω...
σορι αλλα δε νομιζω οτι τοσο τα εχει ελτρεκα που λεγατε.... \ και τα ds3000... 195eyro |
dimkeras έγραψε: |
Παράγγειλα σήμερα το μεσημέρι από Γκαγκαστάθη τα εξής :
Δίσκους εμπρός BREMBO κωδ. 09.8760.10 => 88,00€ Τακάκια εμπρός FERODO THERMOQUIET κωδ. FQT1476 (Jim207GT) => 74,00€ Τακάκια πίσω FERODO PREMIER κωδ. FDB1784 (Jim207GT) => 30,00€ Τελική τιμή 192,00€ με την έκπτωση των μελών. Λουκούμι Από Δευτέρα ή Τρίτη που θα παραλάβω λέμε και εντυπώσεις. @ Jim207GT Μήτσο, πόσα υγρά παίρνει μέσα? Γιατί βρήκα στα Γιάννενα και θα τα πάρω Δευτέρα. |
El_Griego έγραψε: |
πήγα το αμάξι για σερβις 40.000 (έχω 38.000 σε 2 χρόνια) και με πήραν να μου πουν ότι τα τακάκια έχουν άλλα 2000χλμ και πρεπει να τα αλλαξω.
Επειδή για μερικές εβδομάδες το αμάξι θα κάνει ελάχιστα χλμ, τους είπα να τα αφήσουν έτσι τώρα (110ευρω θα πήγαινε το μαλι) και στο μεταξύ είπα να βρω να βάλω τίποτα άλλο. Τελικά για νορμάλ ζωηρή οδήγηση και με δεδομένο ότι με αυτά εκανα σχεδόν 40Κ, υπάρχει κάποια πρόταση ή να μείνω με μαμα (πόσο κάνουν μόνο τακάκια περίπου); Από τις προηγούμενες σελίδες, με βλέπω να έχω τάσεις για: Ferodo Thermo Quiet Ferodo Premium Roesch (peugeot 307 2.0 16v) Οι δίσκοι μπροστά έχουν κάνει ένα μικρό νυχάκι κάπου στο 1-1,5mm, να ανησυχήσω και να αλλάξω; ευχαριστώ! |
El_Griego έγραψε: |
110 με τα εργατικά όμως, ε;!
κι εγω όταν τον ρωτησα ποσο πανε, του λεω "φαντάζομαι καμια 40αρα τα τακακια συν εργατικα;"... ο αφελής..! Ferodo Premium πιο φτηνά, δεν σημαίνει και χειρότερα φαντάζομαι! λέω να τα δοκιμάσω, αφού και η Ferodo τα διαφημίζει ως καλή λύση για ζωηρή πολιτική οδήγηση. Τα μαμά πάντως, η μόνη φορά που τα φοβήθηκα ήταν σε κατάβαση από Αγ.Μερκούριο προς Μαλακάσα... Ενώ σε άλλες ζωηρές στροφοδιαδρομές με μικρότερες κλίσεις δεν είχα πρόβλημα (καμία σχέση βέβαια με τα όρια που παίζουν εδώ μεσα). |
king207cc έγραψε: |
Έχω 23000χιλ και θέλω να αλλάξω τακάκια, να αλλάξω και υγρά φρένων? |
soulos6 έγραψε: |
Γνωρίζει κανείς τι μάρκα είναι τα εργοστασιακά τακάκιασε 207rallye 11/2008? |
dimkeras έγραψε: |
1.4 8V 2006-> : 266 x 22 x 20
1.4 16V 65kW 2006-> : 266 x 22 x 20 1.4 16V 70kW 2007-> : 283 x 26 x 24 1.6 16V 80/88kW 2006-> : 283 x 26 x 24 Δηλαδή βρίσκεις τί μοντέλο είναι το 16V σου και βλέπεις αν φοράει τα 266 ή τα 283. Ελπίζω να σε βοήθησα |
ace έγραψε: |
ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση?
επειδή φοράω άσπρη ζάντα και τα μαμά τακάκια την κάνουν μαύρη έχετε να μου προτείνεται κάποια πιο σκληρά??? |
dimkeras έγραψε: |
1.4 8V 2006-> : 266 x 22 x 20
1.4 16V 65kW 2006-> : 266 x 22 x 20 1.4 16V 70kW 2007-> : 283 x 26 x 24 1.6 16V 80/88kW 2006-> : 283 x 26 x 24 Δηλαδή βρίσκεις τί μοντέλο είναι το 16V σου και βλέπεις αν φοράει τα 266 ή τα 283. Ελπίζω να σε βοήθησα |
Bill207 έγραψε: |
να ρωτήσω εδώ για να μην ανοίγω καινούριο τόπικ
το 1,4 με τα 95 τι δίσκους φοράει; (mm) ευχαριστώ !! |
saikoe_39 έγραψε: |
Eρωτηξη....στα μοτυλ Rbf 600...για το 207....χτυπαμε τα dot 4 η τα dot 5.1..??? |
Costas Vlgs έγραψε: |
Έχει ακούσει κανείς τίποτα για τα valeo...??? |
makis106 έγραψε: |
Εχει βάλει κανείς τα TRW με κωδικο gdb 1676 σε Rallye/GT?
Tα έβαλε φίλος σε 106 που φοράει φρένα απο 207 και είναι πολυ ικανοποιημένος. Και απο τιμή ακόμη περισσότερο! |
MEMsound έγραψε: |
ναι αφου να φανταστεις εγω οταν οδηγησα ενα 207 στην πεντελη με μαμα τακακια
εσπασα το γραναζι της 2ας απ τα κατεβασματα γιατι δε φρεναρε αλλιως ρε σπυροοοοοοοοοοοο μηπως εισαι λιγο υπερβολικος μια χαρα ειναι για τον μεσο χρηστη τα μαμα τακακια εκτος και αν ο μεσος χρηστης για σενα ειναι ο καφτης οποτε αλλαζει πραγμα |
makis106 έγραψε: |
Τελικά για αλλαγή υγρών φρένων στο 207, χρειάζεται κάποια ειδική διαδικασία στην εξαέρωση, ελέω ESP-ΑΒS, ή γίνεται με τον κλασικό τροπο |
NoDsl έγραψε: | ||
Θέλει διαγνωστικό. Έχω κάνει μια φορά. |
android έγραψε: | ||||
εκτος αν κάνεις με την μέθοδο συμπληρώματος |
makis106 έγραψε: | ||||||
Δηλαδή |
NoDsl έγραψε: | ||
Θέλει διαγνωστικό. Έχω κάνει μια φορά. |
makis106 έγραψε: |
Κατάλαβα, να φύγουν τα παλια υγρά του κυκλωματος απο τα εξαεριστικά, χωρίς να πάρει αέρα το κύκλωμα.
Ξέρει κανείς την χωρητικότητα του κυκλώματος?(όχι του δοχείου) Δηλαδή αδειάζοντας κατα την εξαέρωση ένα γεμάτο δοχείο με καινούργια υγρά, έχουν αντικατασταθεί πλήρως τα υγρά σε όλο το σύστημα? Γιατι απ όσο ξέρω κρατάει ποσότητα υγρών και η μονάδα του ABS/ESP, αλλα δεν ξέρω πόσο. |
Driver ///M έγραψε: | ||||
Έχω κάνει με την κλασική μέθοδο και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Ο μηχανικός μάλιστα μου πως γίνεται καλύτερα έτσι απ'ότι με το μηχάνημα. |
android έγραψε: | ||||||||
άδειασε μισό λίτρο...άπλα κράτα λίγο στο τέλος για την εξαέρωση να συμπληρώσεις...σίγουρα δεν θα φύγουν όλα έτσι ...άλλα δεν θα πάρει αέρα και το μεγαλύτερο ποσοστό θα το βγάλεις πάντως...αλλιώς διαγνωστικό και 1 λίτρο...οποίος το κανε να τα αδειάσει όλα χωρίς διαγνωστικό και να βάλει μετά...δεν είχε το ίδιο πάτα το πεντάλ,όσες φόρες και να κανε την κλασσική εξαέρωση μετά.
έχεις esp? |
makis106 έγραψε: |
Μάλιστα, (δίκιο είχες Θεόφιλε! [teo106 16v 2001]), άρα το διαγνωστικό προφανώς θέτει σε λειτουργία την αντλία του ESP,για να βγάλει ολα της τα υγρά και να αντικατασταθούν και αυτά, κατι που δεν γίνεται με τον κλασικό τρόπο?
Στέλιο χωρίς το διαγνωστικό βγαίνουν τα υγρά απο τη μονάδα και απλά θέλει πολλά πατήματα, ή απλά δεν βγαίνουν? |
Pughell έγραψε: |
Στο αγωνιστικο Clio του Προφητη που τα αλλαξαμε εντελως και μαλιστα χωρισαμε το κυκλωμα συμπλεκτη και φρενα σε χωριστα δοχεια(τα εχουν μαζι σε ενα), |
Pughell έγραψε: |
Τα DS2500 ειναι σχεδον οτι καλυτερο μπορεις να βαλεις για καθημερινη χρηση αλλα και να αντεχει και οσο γινεται σε βαναυσο σκισιμο... |
Pughell έγραψε: |
Σε μαμα δισκους θα εισαι μια χαρα.
Ουτε φθορα,φρενο απο τα πρωτα κιολας πατηματα και αντοχη. |
v.p turbo έγραψε: |
Κ τα καινούρια της φεροντο είναι καλουτσικα.τα ασημένια με τα ρινίσματα για να μην σφυρίζουν |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
Για δώσε στοιχεία γι'αυτά...... |
king207cc έγραψε: | ||||
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12254&postdays=0&postorder=asc&start=140 |
v.p turbo έγραψε: |
Δεν είναι κάτι πολύ δυνατό σε απόδοση αλλά την δουλειά του την κάνει μια χαρά.θα βρω αύριο το κουτί να σου πω κ συγκεκριμένα.thermoquiet λέγεται το συγκεκριμένο. |
volvos έγραψε: |
αν θες αθορυβα μη πατας φρενο |
'Andy'-lag έγραψε: |
Βρε αθόρυβα να είναι..... |
android έγραψε: | ||
να μην εβαζες 4 πιστονα... ελα τωρα που θα κανεις σαν χυτρα...δε θα το πολυ ακους...και μια καλη εξατμιση θες και θα τα ξεχασεις ολα |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
Nαι αλλά αν δεν πάταγα φρένο χτες το βραδάκι θα σε πατούσα χτες φεύγοντας από την Μέντα στην Κηφισία....... |
volvos έγραψε: |
χαχαχα εσυ ησουν
και σε εβλεπα να γαμας τη κρεμαγιερα σου για να ξεπαρκαρεις μετα ιιιιιιιιιιιιιι μεσα στη κηφισια και κοιταω βλεπω και μια σκατοφατσα...αντε λεω νομιζεις οτι πηρες αμαξι επειδη εβαλες καλο τακακι |
Globalzero έγραψε: |
κα8ε ποσα km αλλαζετε τακακια? |
NoDsl έγραψε: |
Εγώ πάντως κοντεύω 35000 και την παλεύουν τα μπροστινά τακάκια μέχρι τις 40000. Τα πίσω πάνε ακόμα πολυυυ. Παίδες μην αλλάζετε τακάκια αν δεν βλέπετε πρόβλημα επειδή το λένε στο συνεργείο. Δείτε το πάχος της επιφάνειας τριβής. Αν είναι κάτω απο μισό πόντο, οκ θέλουν αλλαγή. Αλλά αν έχει ψωμί, οκ έχουμε καιρό ακόμα. Ανάλογα και τη χρήση βέβαια.
Αν άκουγα τι μου λέγανε σε κάθε συνεργείο θα έπρεπε να τα έχω αλλάξει απο τις 20000. Λάστιχα με βγάλανε οριακά 28000. |
android έγραψε: |
δεν υπαρχη λογος για νορμαλ χρηση να σκασεις 180 για τακακια..μπορεις να παρεις τα thermo quiet, που ειναι καλυτερα απο τα μαμα και μαξ 70 κατι ευρω
αν και για τα επ. μελος ελτρεκα που τα δωσε 55 ευρω ... |
dimkeras έγραψε: | ||
Τζωρτζ, σε σχέση με τα απλά Ferodo, τα Thermo quiet δε μου έκαναν καμία διαφορά στο φρενάρισμα. Και συν ότι στα 1-2 πρώτα φρεναρίσματα σφύριζαν ελαφρά. Το μόνο πως έμεναν οι ζάντες λίγο καθαρότερες. |
Παράθεση: |
Ποσο επρεπε να σου 'πουν δηλαδη? |
MEMsound έγραψε: |
την διαφορα που ψαχνεις δεν θα την δεις με τακακια...
η αλλαγη τακακιων μπορει να δώσει ΜΟΝΟ επιπλεον διαρκεια σε πολυ πιεσμενη χρηση (πχ συνεχόμενοι γυροι σε πίστα ή καταβαση), οχι ομως επιπλεον δυναμη πεδησης για επιλεον δυναμη πεδησης θελεις δυνατότερες δαγκανες κοινως αν "μενετε" (μετα απομερικές στροφες) απο φρενο ψαχτείτε με τακακια (και πρωτα απ ολα με τον τροπο οδηγησης) αν ομως δεν σας επαρκεί η δυναμη του φρεναρισματος (ενδεχομενως ακομα και απ το πρωτο φρεναρισμα) τοτε...δαγκανες (ή/και μεγαλητερης διαμετρου δισκους) |
rallakias22 έγραψε: |
Eγω που αλλαξα μια φορα στις 60000χιλ μπροστα και τωρα που κοντευω 120000 και θελω αλλαγη, αξιζει να βαλω κατι καλο η να βαλω τα απλα? Το μονο προβλημα που ειχα με αυτα ειναι οτι σφυριζουν λιγο. |
bagosgt έγραψε: | ||
εσυ αφου εβγαλες τοσα κμ με τα γνησια,παει να πει οτι δεν εχεις κ πολλες απαιτησεις απο τα φρενα,οποτε εγω στη θεση σου παλι τα ιδια θα εβαζα,που θα μου εβγαιναν κ πιο οικονομικα |
MEMsound έγραψε: |
ενδιαφερουσα περιπτωση τα θερμοτετοια... |
MEMsound έγραψε: |
καποια πραγματα πανε "αναλογικα"
δηλαδη εχει σημασια ποσο πληρωνεις κάτι και τι ποσοστο βελτιωσης* βλεπεις επισης εχει σημασία ποσο περισσότερο πρεπει να πληρωσεις για να δεις περισσότερο ποσοστο αυτου του ειδους βελτιωσης... υ.γ. πάντως "τωρα" πρεπει να εισαι "οκ"... (*υποκειμενικα και στον τομεα που σε ενδιαφερει) |
rallakias22 έγραψε: |
Γνωριζει καποιος να μου πει ποσο χρεωνει τα τακακια τα μπροστα και τα πισω η peugeot για 207 rallye? |
ironman02 έγραψε: |
Τα ferodo thermoquiet δε λένε? Τουλάχιστον δε θα σφυράνε αν κρινω από το όνομα.. |
makis106 έγραψε: |
Καμία πρόταση για τακάκι με καλύτερη αίσθηση στο δάγκωμα; Δε με απασχολεί τόσο η αντοχή σε επαναλαμβανόμενο σκισιμο, όσο το καλύτερο δάγκωμα.. |
android έγραψε: | ||
απου υγρα εξαερωση πως εισαι?Ποσο νυχι εχει η δισκοπλακα?θα πονεσει ο...... αν σου πω ds2500 |
makis106 έγραψε: | ||||
υγρα θα αλλαχτουν, μαζι θα φυγουν και οι δισκοπλακες (ειναι 1η αλλαγη, 100000χλμ). Δε θελουμε να πονεσει τιποτα, με 60€ θα παρουμε δισκοπλακες TRW, μην τον πιουμε με τα τακακια! κανα συμβατικο με καλη παστα? Με βλεπω παλι για TRW... |
MEMsound έγραψε: |
μπορεις να αλλάξει και τα σωληνακια των φρενων για καλητερη αισθηση και αμεσοτητα στο φρεναρισμα |
mathanas έγραψε: |
Θελει καλη εξαερωση, κανε φυσικη δλδ αφηνεις να αδειαζει φυσικά και συμπληρωνεις απο πανω, καταναλωνει περισσοτερο υγρο ετσι αλλα ειναι καλύτερη (δε ξερω με το κυκλωμα του esp τι γινεται βεβαια). Παντως αυτο βοηθάει στο αρχικό δάγκωμα πολύ !
|
JDROGAS έγραψε: | ||||||
Εαν δεν παρεις καλες δισκοπλακες και οι trw δεν ειναι καλες ξεχνα το φρεναρισμα.Στο υπογραφω θα εισαι χειροτερα απ'οτι ησουν. Δεν κοιτας μηπως βρεις κανα πακετακι φρενα rc να ξεμπερδευεις μια και καλη? Για ριξε μια ματια https://www.car.gr/parts/view/6295208/ |
JDROGAS έγραψε: | ||
Συμφωνω απολυτα,εχω ενα σετακι εμπρος καινουργια goodridge σε καλη τιμη για σενα δωρο..... Eιχα παρει το σετ και χρησιμοποιησα μονο τα πισω. |
JDROGAS έγραψε: |
Δεν θα εχεις θεμα με τα εμπρος.
Παντως για μενα δεν αξιζει να πληρωσεις ξανα 283 φρενα.Ποσο υπολογιζεις να σου βγουνε? |
JDROGAS έγραψε: | ||
Συμφωνω απολυτα,εχω ενα σετακι εμπρος καινουργια goodridge σε καλη τιμη για σενα δωρο..... Eιχα παρει το σετ και χρησιμοποιησα μονο τα πισω. |
akis1976 έγραψε: | ||||
Γιαννη γιατι άλλαξες τα πισω?Υψηλής δεν έχουμε πίσω απο μαμά? |
MEMsound έγραψε: |
OXI!
κοπος και κοστος χωρις ουσιαστικο λογο... βαζεις του rc μαζι με σωληνακια και αρχιζεις να γουσταρεις φρεναρισματα... και βαζεις μια αγγελια "να σκοτωσεις" οσο τα δικα σου σε καποιον ιδιοκτητη 106/206 που θελει να μεγαλωσει σε διασταση (μεγιστη διασταση για 15" ζαντα) |
JDROGAS έγραψε: |
Σωστο ειναι αυτο που λες,αλλα στο λεω δεν θα εχεις θεμα και θα δεις μεγαλη διαφορα η ουσια ειναι εμπρος κατα 70%.
Τωρα φρενα rc θα βρεις με 250-300 κομπλε,βεβαια απο τα 100 που λες ειναι μεγαλη η διαφορα αλλα ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που θα παρεις,Δεν θα ξαναψαχτεις για φρενα. Παντως bosch δισκους τακακια δεν θα επαιρνα.Σε δισκους ειδα ATE γυρω στα 110 αυτοι ειναι σιγουρα καλοι.Παντως δεν ξερω πως θα ακουστει αλλα το μαμα σετακι για μενα ειναι παντα ανωτερο απ'ολα.Εχω δοκιμασει σε αλλα αυτοκινητα και brembo και trw κολοκυθια με τη ριγανη σαν τα μαμα δεν ειναι κανενα. Θεωρω οτι ειναι συνδυασμος δισκος-τακακι κατι που εμεις σιγουρα δεν μπορουμε να συνδυασουμε οταν παιρνουμε πχ bosch με mintex γιατι δεν γνωριζουμε σκληροτητες,υλικα κλπ. |
android έγραψε: |
Mακη σοβαρα τωρα για να μην σε παμε στο αλλο ακρο,αν εχεις δισκους για πεταμα υγρα απο του καποτε...με μια αλλαγη δισκο τακακι υγρα και φυσικα ενα καλο καθαρισμα γρασαρισμα δαγκανας, θα δεις αρκετο δαγκωμα,ενα τακακι κοντα στο μαμα με λιγο καλυτερη αισθηση ηταν το ferrodo thermoquiet δεν ξερω αν βγαινει ακομα στα 50-55 επαιζε παλια,για τους 283 βγαζει και brembo MAX δισκοπλακες τις ειχα παρει 110 πριν αρκετα χρονια |
JDROGAS έγραψε: |
Κοιτα Ate & Zimmerman σε αλλα αυτοκινητα που εχω δοκιμασει εχω μεινει ικανοποιημενος τωρα τα μαμα δεν ξερω τι ειναι θα σε γελασω.
Tα thermoquiet που λεει ο Γιωργος κωδικος FQT1476 τα βλεπω πανω γυρω στα 50-55 ευρω. Παντως χωρις να θελω να κουραζω θεωρω οτι παντα θα ψαχνεσαι με τα 283 για κατι καλυτερο,οχι τοσο απο θεμα ιπποδυναμης (αλλωστε δεν ξερω εαν εισαι βελτιωμενος) αλλα οσο απο θεμα βαρους.Εαν σε παιρνει οικονομικα φρενα rc και θα με θυμηθεις,εγω εδωσα τα δικα μου και ηταν αριστα,με τακακια-δισκους σχεδον καινουργια θα διανυσει αρκετες χιλιαδες χλμ μεχρι να ξαναπληρωσει φρενα. |
thasis έγραψε: |
καλημερα! να κανω μια ερωτηση, οι δαγκανες του 207 rallye ειναι ιδιες με του RC? |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Οι πιο μεγαλες ειναι του rc για την ακριβεια |
athanas έγραψε: |
Κεραμικο...καλυτερη απόδοση και λιγότερη μαυριλα στις ζάντες... |