MEMsound. έγραψε: |
Το ESP με την παραγγελια του αυτοκινητου χρεωνεται 570ευρω και δεν μπαινει μετα σαν after market αξεσουαρ απο την peugeot.
Ζαντες εχω ηδη 16αρες στο σπιτι με λαστιχα F1 που περιμενουν.....! |
shark_zak έγραψε: |
τι ειναι το ESP... ![]() ![]() ![]() το αντισπινικ η κανω λαθος... ![]() |
Ronin έγραψε: |
Ωραίος...Άρα στα 570,προσθέτεις και μερικα ψιλά ακόμα και πέρνεις μια τετράδα Bilstein ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ναι απενεργοποιειται. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Πάντως θα έλεγα να μην παίρνεις σαν μέτρο σύγκρισης το ESP της Α-Class το οποίο πιθανόν να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις και να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο απ'ότι του 206 !!! |
MEMsound. έγραψε: |
Ρωταω οσους εχουν ESP στο 206 τους ή οσους τυχον γνωριζουν.
Στο 206 GTI 1,6 μπαινει extra το ESP. Γνωριζουμε αν απενεργοιειται πληρως? Ξερω οτι εχει διακοπτη αλλα αν το εχεις απενεργοποιημενο και τραβηξεις κανα χειροφρενο με 30 χιλιομετρα θα ενεργοποιηθεϊ? Επισης τι θα γινει στο αφημα του γκαζιου σε στροφη αν το ESP ειναι απενεργοιημενο? Και αν τελικα ενεργοιειται μονο του επεμβενει σπαστικα η με ηπιο τροπο? Προφανως οταν ειναι ενεργοποιημενο επεμβαινει, και καλα κανει, αλλα το θεμα ειναι οταν θελει καποιος να παιξει με το ESP απενεργοποιημενο τοτε τι γινεται? |
MEMsound. έγραψε: |
ναι ναι υπάρχουν και κάτι ασφάλειες εδώ και εκεί.... |
MEMsound. έγραψε: |
αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω.!!!!!!!
χεχεχεχε |
ultra-one έγραψε: |
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα για το ESP γράφω εδώ κάποια πράγματα που βρήκα.
Από μελέτες που έγιναν μέχρι τώρα έχει φανεί ότι τα αυτοκίνητα ΜΕ ESP εμπλέκονται μέχρι και 35% σε λιγότερα ατυχήματα από ίδια αυτοκίνητα χωρίς ESP!!!! Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation.php -------------------------------------------------------------------- Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php -------------------------------------------------------------------- Εδώ τώρα μου έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη απορία!!!!!! Αφού το ESP ελέγχει την υποστροφή φρενάροντας τον ΠΙΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τροχό, τότε τι γίνεται στις περιπτώσεις που ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα?????????????????????????? ![]() ![]() ![]() Αν μπορεί κάποιος να το απαντήσει ας μας πεί τι γίνεται αν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα και ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα!!!!!!!!!!! |
ultra-one έγραψε: |
Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php |
Ronin έγραψε: |
Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα. |
ultra-one έγραψε: | ||
Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό???? Σε κλειστές στροφές αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!! |
Ronin έγραψε: |
Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. |
MEMsound έγραψε: |
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 7500km με το αμαξάκι μου και το ESP (τουλάχιστον στο δικό μου 206) μπορώ να πω ότι λειτουργεί υποδειγματικά.....
.......Μπορώ να πω μάλιστα ότι με το ESP μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή απιστευτα διασκεδαστική χωρίς να γίνεται επικίνδυνη (σε λογικά πλαίσια πάντα). Βέβαια μόλις μάθεις πως λειτουργεί το ESP στο 206 μαθαίνεις να παίζεις μαζί του....... .......Σε άλλα αυτοκίνητα δεν ξέρω πως λειτουργει το ESP αλλά με το ESP του 206 είμαι καταευχαριστημένος. ![]() |
ultra-one έγραψε: |
...Συμφωνώ απόλυτα! Τη Δευτέρα έκανα τη στριφτερή διαδρομή Ναύπακτος-Δελφοί σε χρόνο dt πηγαίνοντας αέρα παντού χωρίς να τρέχω να μαζεύω κώλους, μούρες κλπ και το κατευχαριστήθηκα. (Αχ! Να είχε και καλό τιμόνι................ ![]() Πάντως το ESP στο 206 αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέφει ελαφρά (και να υποστρέφει αρκετά) μπαίνοντας διακριτικά και χωρίς να σε ενοχλεί η παρουσία του όπως ίσως σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνει πιο αισθητά και "σου κόβει" τη φόρα. |
Ronin έγραψε: | ||||
Μα μιλάς για έντονη υποστροφή. Σου έχει τύχει ποτέ να σβαρνίζουν τα μούτρα και να σηκώνετε ο πίσω τροχός? Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο. |
STELIOS έγραψε: |
O Πανος δεν εχει εν μερει δικιο, εχει απολυτο δικιο Χαρη. Οταν το αμαξι υποστρεφει δεν μπορει να σηκωσει τροχο για τον απλουστατο λογο οτι αν υποστρεφει δεν πεφτει αρκετα το βαρος μπροστα ωστε να σηκωθει πισω ροδα.
Για τη δευτερη περιπτωση που λες (κλειστες στροφες - φουρκετα), μιλαμε για "σχετικα" χαμηλες ταχυτητες και δρομο με την αναλογη ανηφορικη/κατηφορικη κληση. Πιστευω σ'αυτη τη περιπτωση δεν θα επεμβει το ESP ή ακομα και αν επεμβει θα ειναι τοσο ελαχιστα που δεν θα εχει σημασια αν ο τροχος ειναι σηκωμενος. Εκτως φησικα αν μπεις μαλια κουβαρια και δεν στριβει με τιποτα, εκει δεν ξερω τι γινεται και αν σε σωζουν τα ηλεκτρονικα. Αλλα γεινκα ισχυει ο παραπανω κανονας, δεν μπορεις να υποστρεφεις και να σηκωνεις τροχο ταυτοχρονα. |
MEMsound έγραψε: |
Θα συμφωνήσω με τον Ronin ότι αφού υποστρέφει σημαίνει ο πίσω τροχός δύσκολα θα είναι στον αέρα.
|
drdino έγραψε: |
...Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης... |
drdino έγραψε: |
Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης.
|
drdino έγραψε: |
Άρα γράφουν βλακείες στο τεστ, οκ. ![]() |
Steve έγραψε: |
ESP και ![]() (συνεχίζω από το topic που με παρέπεμψε ο Μάνθος) ![]() Θα προτιμήσω την Quaife έναντι του ESP με 570 + 330 ευρώ παραπάνω ![]() |
MEMsound έγραψε: |
αν στο 207 λειτουργεί όπως στο 206 (ή και στο 407) τότε το esp στην γρήγορη οδήγιση δεν ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα βοηθάει κιόλας
ενοχλεί στην πολύ γρήγορη ή πολεμική αν θες οδήγιση... ή αλλιώς όποτε θες να νοιώσεις "κυριάρχος" του αυτοκινήτου, να ιδρώσεις λίγο στρίβοντας κλπ κλπ ρίξε μια ματιά σε αυτό: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=210807#210807 και ας το συνεχίσουμε εκεί ![]() |
volvos έγραψε: |
...το αμαξι το οδηγουσε ετσι ωστε το esp δεν το αφηνε να μπει...φοβερα στρωτα με απιστευτα απαλες γραμμες και οδηγηση λες και εισαι σε πιστα ...
και βεβαι το esp εμπαινε ελαχιστα και χωρις να σε κοβει ιδιαιτερα... |
fynos έγραψε: |
Καλά εσύ το έχεις κατά χαρεί το 207 σου ![]() Με μαμά ανάρτηση ?? |
ultra-one έγραψε: |
Πάντως εμένα το ESP επεμβαίνει ελάχιστα υπό κανονικές συνθήκες.
Οι 22άρες αντιστρεπτικές και τα αμορτισέρ του RC περίορισαν την επέμβαση του στο ελάχιστο. Στην επιστροφή μου από Αγία Άννα χθες μου "τράβηξε χειρόφρενο" μόνο σε μια ανηφορική φουρκέτα. Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν με ενόχλησε καθόλου και πήγαινα κάθε άλλο παρά αργά. ![]() Σίγουρα είναι καλό όμως να "είναι εκεί" και να σε προσέχει αν πάει κάτι στραβά..... ![]() |
sotos 207Gt έγραψε: |
φυσης αδυνατον για την αρχιτεκτονικη του.Δλδ αν φορας ζωνη σε στελνει περισσοτερο?Δε νομιζω να ακολουθειται τετοια νοοτροπια... |
Steve έγραψε: |
Πριν μπλεχτείτε με όλα αυτά, αν έγινε αλλαγή της εργοστασιακής διάστασης ζάντας/λάστιχου, πρέπει να δηλωθεί στο διαγνωστικό μέσα και μετά να γίνουν όλα τα ανωτέρω... |