power έγραψε: |
Πήγα σήμερα και αλλάξαμε τις ροδέλες της βίζας αλλά το πρόβλημα συνεχίζετε!
Από εβδομάδα θα αλλάξω το σωληνάκι. Άντε να δούμε τι θα γίνει. |
Touristas έγραψε: |
Όπως βλέπω την δεύτερη φωτογραφία εάν η σωλήνα παροχής ακουμπάει επάνω στη τουρμπίνα δεν είναι σωστό. Θα πρέπει να την γυρίσουν προς τα αριστερά για να είναι ελεύθερη από πίσω και να μην ακουμπάει πουθενά. |
rallakias22 έγραψε: |
Εμενα παιδια αυτο το σωληνακι εχει γινει ο εφιαλτης μου. Κοιμαμαι και βλεπω χαλασμενα σωλινακια. Για τριτη φορα το σωλινακι μου χανει λαδια. Δεν γινονται αυτα τα πραγματα. Πρεπει να ειμαι ο μονος που εχει χαλασει τρεις φορες. Τις δυο πρωτες μου το αλλαξανε με την εγγυηση και τωρα δεν ξερω τι θα γινει. Θελω να το ξαναπαω να δω τι θα μου πουνε παλι. Εγγυηση δεν εχω βεβαια και εκτος αυτου για να βγει θελει λυσιμο ολη η μουρη. |
rallakias22 έγραψε: |
Εμενα παιδια αυτο το σωληνακι εχει γινει ο εφιαλτης μου. Κοιμαμαι και βλεπω χαλασμενα σωλινακια. Για τριτη φορα το σωλινακι μου χανει λαδια. Δεν γινονται αυτα τα πραγματα. Πρεπει να ειμαι ο μονος που εχει χαλασει τρεις φορες. Τις δυο πρωτες μου το αλλαξανε με την εγγυηση και τωρα δεν ξερω τι θα γινει. Θελω να το ξαναπαω να δω τι θα μου πουνε παλι. Εγγυηση δεν εχω βεβαια και εκτος αυτου για να βγει θελει λυσιμο ολη η μουρη. |
rallakias22 έγραψε: |
Το εχω αυτο το λαμακι φιλε μου. Θα παω καποια στιγμη να το δουν και βλεπουμε τι θα γινει. |
recife_rallye έγραψε: | ||
Σα να σαι λιγο ατυχος ε?? ![]() αν δεις οτι δε φτιαχνεται,πανε κανε ενα φτιαχτο ρακορ με σωληνα να τελειωνεις μια για παντα! ![]() |
rallakias22 έγραψε: |
Ναι φιλε μου ημουν πατρα για σαββατοκυριακο και γυρισα χθες λαρισα. |
manosm3 έγραψε: |
εσυ πρεπει να εισαι που βλεπομαστε συχνα β.π. και μωραΐτη.
δεν εχεις εγγυηση απο την τελευταια εργασια που σου εκαναν; |
manosm3 έγραψε: |
Μου ειχες κορναρει ενα βραδυ στα Μελισσια.
Δεν εχεις εγγυηση για το συγκεκριμενο προβλημα απο την τελευταια φορα που σου εμφανιστηκε; |
rallakias22 έγραψε: |
Πηγα σημερα αλλαξα λαδια και το ειδαν το σωληνακι στην peugeot και μου ειπαν θα κανουν αιτηση στα κεντρικα για να μου το αλλαξουν και αθ εχω απαντηση αυριο. Και λενε δεν υπαρχει καποιο αλλο ανταλακτικο το ιδιο θα μπει παλι. και ρωταω εγω δεν θα εχω παλι το ιδιο προβλημα αργοτερα; Θα το εχεις μου λενε. Ειναι δυνατον να μην εχουν βγαλει καποιο αλλο ανταλακτικο; Και ενας μηχανικος μεσα μου λεει και δεκα φορες να το αλλαξουμε παλι θα χαλασει. Μπορει να μου πει καποιος που μπορω να κανω ενα φτιαχτο ρακορ με σωληνα; Το σωληνακι τελικα χανει εκει που τελειωνει το λαμακι. Μηπως πρεπει να το επεκτηνω λιγο για να το προστατευει καλυτερα; Συννωμη για το μεγαλο post. |
rallakias22 έγραψε: |
Πηγα σημερα αλλαξα λαδια και το ειδαν το σωληνακι στην peugeot και μου ειπαν θα κανουν αιτηση στα κεντρικα για να μου το αλλαξουν και αθ εχω απαντηση αυριο. Και λενε δεν υπαρχει καποιο αλλο ανταλακτικο το ιδιο θα μπει παλι. και ρωταω εγω δεν θα εχω παλι το ιδιο προβλημα αργοτερα; Θα το εχεις μου λενε. Ειναι δυνατον να μην εχουν βγαλει καποιο αλλο ανταλακτικο; Και ενας μηχανικος μεσα μου λεει και δεκα φορες να το αλλαξουμε παλι θα χαλασει. Μπορει να μου πει καποιος που μπορω να κανω ενα φτιαχτο ρακορ με σωληνα; Το σωληνακι τελικα χανει εκει που τελειωνει το λαμακι. Μηπως πρεπει να το επεκτηνω λιγο για να το προστατευει καλυτερα; Συννωμη για το μεγαλο post. |
dimkeras έγραψε: |
Αυτό με τις αντιπροσωπίες και τα γενικευμένα συμπεράσματά τους ποτέ δε το κατάλαβα.
Γιατί δηλαδή θα ξανάχεις πρόβλημα? Όλοι οι άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο μ'εσένα αντιμετωπίζουν το ίδιο? Πού το αποδίδουν εκτός από τον ανάδρομο Ερμή και τη Σελήνη στον Υδροχόο? Και τελοσπάντων, τί λύση σου προτείνουν? Να τρέχουν τα λάδια στην τουρμπίνα σου και να γίνεται κwλος εκεί μέσα? Μου τη δίνει απίστευτα να αποδίδονται όλα σε κάτι ανεξήγητο και αόριστο. Το ρακόρ αυτό τελοσπάντων σφίγγει σε συγκεκριμένες μοίρες. Αν το σφίγγουν στο περίπου και στραβοβιδώνει, πάντα θα έχεις πρόβλημα. Πρέπει το σωληνάκι στη φυσική του θέση και η βάση να ευθυγραμμίζονται. Εκτός από το ανεξήγητο, υπάρχει και το ανθρώπινο σφάλμα. Τώρα, αν κάνουν όλες τις διαδικασίες σωστά και εξακολουθείς να έχεις το ίδιο θέμα, πρέπει να ψάξουν για τη λύση, και σίγουρα δεν είναι λύση η συνεχής αντικατάσταση. |
rallakias22 έγραψε: |
Μπορει καποιος να μου προτεινει καποιον στην Λαρισα που να μπορει να κανει αυτην την δουλειά; Η εστω και στην Θεσ/νικη.
|
rallakias22 έγραψε: |
Με 110000 χιλιομετρα και δεν χαλασε ουτε μια φορα; Ποσο γκαντεμης ειμαι εγω;
Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας παιδια θα δω τι θα κανω και θα σας ενημερωσω οταν το φτιαξω. |
rallakias22 έγραψε: |
Εμενα φιλε μου ειναι 4ος του 2008. Θεωρειται πρωτης γενιας; Δεν ειπα εγω οτι χαλαει επειδη περναω το οριο των χιλιομετρων. Αλλα απο την αλλη αμα δεν το τοποθετουν σωστα δεν θα χαλουσε αμεσως; Το 2ο που μου αλλαξαν κρατησε για περιπου 40000 χιλιομετρα. Και ηταν και διαφορετικο απο το 1ο που φορουσε μαμα.
Οσο για την εγγυηση εχει περασει πανω απο ενας χρονος. Οποτε δεν μπορω να κανω κατι. |
recife_rallye έγραψε: |
Φιλε κωστα εισαι σιγουρος πως τις αλλες 2 φορες στο αλλαξαν?ησουν μπροστα?ρωταω γιατι δεν τιθεται θεμα τοποθετησης (εκτος απ το να προσεξουν να μην ακουμπαει δεξια και αριστερα στη τουρμπινα).2 βιδες ειναι που δεν παιζει ρολο που τις σταματησε στο σφιξιμο ο μηχανικος,αρκει να μην σταζει.Τα λαδια παιρνουν τον δρομο τους.
Μακη δεν αλλαξε τπτ σε σχεση με τα παλια τα δικα μας..προχτες ειδα με τα ματια μου ενα rcz να εχει κανει λουτσα ολη τη μουρη(κατι που ειναι και εξαιρετικα επικινδυνο για προκληση πυρκαγιας) |
dimkeras έγραψε: |
Λευτέρη, έχω την εντύπωση πως αν δεν ευθυγραμμίσεις σωστά το σωληνάκι με τη βάση και είναι έστω και λίγο παράκεντρο παίρνει ανοχές και μετά από λίγα ζορίσματα αρχίζει και χάνει. Τουλάχιστον το δικό μου έτσι το χάλασα ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Φιλε κωστα εισαι σιγουρος πως τις αλλες 2 φορες στο αλλαξαν?ησουν μπροστα?ρωταω γιατι δεν τιθεται θεμα τοποθετησης (εκτος απ το να προσεξουν να μην ακουμπαει δεξια και αριστερα στη τουρμπινα).2 βιδες ειναι που δεν παιζει ρολο που τις σταματησε στο σφιξιμο ο μηχανικος,αρκει να μην σταζει.Τα λαδια παιρνουν τον δρομο τους.
Μακη δεν αλλαξε τπτ σε σχεση με τα παλια τα δικα μας..προχτες ειδα με τα ματια μου ενα rcz να εχει κανει λουτσα ολη τη μουρη(κατι που ειναι και εξαιρετικα επικινδυνο για προκληση πυρκαγιας) |
rallakias22 έγραψε: |
Σημερα που ρωτησα ενα αλλο συνεργειο μου ειπε πως δεν μπορω να κανω φτιαχτο σωληνακι γιατι αυτο το σωληνακι εχει μεσα αλλο σωληνακι λεει. Ειναι δυνατον; Γνωριζει καποιος να μου απαντησει σε αυτο; |
recife_rallye έγραψε: | ||
Τι λενε ρε τα παλιοπαιδα..μπροστα μου το χω αυτη τη στιγμη και δεν υπαρχει κανενα σωληνακι δευτερο ![]() Ασε που και να υπηρχε,δεν δικαιολογει το να μην μπαινει..τα δικα μας δλδ πως δουλευουν?? Ποσο αχρηστοι ειναι ωρες ωρες ρε παιδι μου στις αντιπροσωπειες..ενα σωληνακι δεν μπορουν να κανουν στο παιδι να τελειωνει με αυτο το θεμα επιτελους ![]() |
rallakias22 έγραψε: | ||||
Φιλε Λευτερη δεν μου το ειπαν ατην αντιπροσωπεια αυτο σε ενα αλλο απλο συνεργειο μου το ειπαν. Μην τους βριζουμε τζαμπα. Οχι οτι δεν χρειαζονται βρισιμο αλλα τελος παντων. Στην αντιπροσωπεια ρωτησα αμα μπορουν να αναλαβουν να μου φτιαξουν αυτοι φτιαχτο και να μου το τοποθετησουν και μου ειπαν οτι δεν αναλαμβανουν γιατι το φτιαχτο αμα χαλασει θα τα χασει ολα τα λαδια αμεσως. Εσυ Λευτερη φορας φτιαχτο σωληνακι; Σε ρωταω γιατι λες ''τα δικα μας πως δουλευουν;'' Και το σωληνακι που εχεις μπροστα σου ειναι χαλασμενο; Μπορεις να το βγαλεις μια φωτογραφια για να το δω; |
rallakias22 έγραψε: | ||||
Φιλε Λευτερη δεν μου το ειπαν ατην αντιπροσωπεια αυτο σε ενα αλλο απλο συνεργειο μου το ειπαν. Μην τους βριζουμε τζαμπα. Οχι οτι δεν χρειαζονται βρισιμο αλλα τελος παντων. Στην αντιπροσωπεια ρωτησα αμα μπορουν να αναλαβουν να μου φτιαξουν αυτοι φτιαχτο και να μου το τοποθετησουν και μου ειπαν οτι δεν αναλαμβανουν γιατι το φτιαχτο αμα χαλασει θα τα χασει ολα τα λαδια αμεσως. Εσυ Λευτερη φορας φτιαχτο σωληνακι; Σε ρωταω γιατι λες ''τα δικα μας πως δουλευουν;'' Και το σωληνακι που εχεις μπροστα σου ειναι χαλασμενο; Μπορεις να το βγαλεις μια φωτογραφια για να το δω; |
rallakias22 έγραψε: |
Πως θα γινει να βρουμε καποιον που να εχει χαλασμενο σωληνακι και να μην το χρειαζεται προφανως για να μπορεσω να κανω ερευνα για να μου κανουν φτιαχτο; Γιατι αλλιως πρεπει να λυσω το δικο μου και θα πρεπει να μεινει μερες μεσα το αμαξι και το χρειαζομαι.
Σε ευχαριστω Λευτερη για τις φωτο. |
dimkeras έγραψε: | ||
Περίμενε μέχρι το απόγευμα να πάω σπίτι, πρέπει να έχω το παλιό μου κάπου εκεί παρατημένο ![]() |
makis106 έγραψε: |
Ρε συ Κώστα, ειδα οτι έσκασες 200, δεν παίζει να δώσω τόσα λεφτά για ένα σωληνάκι. Το λύνω μόνος μου κ το πολύ πολύ το παω σε ενα δυο μηχανουργεία στην Κέρκυρα κ αν με πείσουν οτι μπορούν να κάνουν σωστη δουλειά, μου κάνουν ένα φτιαχτο. Αν όχι όμως, θα περιμένω με το αμάξι λυμένο μέχρι να έρθει παραγγελία το έτοιμο? Αποκλείεται να το έχουν στοκ στην αντιπροσωπεία... Η αλήθεια είναι οτι είναι ρίσκο.
Κάτι άλλο. αν κατάλαβα η διαρροή είναι στην ένωση απο το σωληνάκι με το ρακόρ, που είναι πρεσαριστό, απο εκεί δεν έχανε και το δικό σου? Αν του τραβήξουμε μια κόλληση στην ένωση και το ξαναβάλουμε με δύο καινούργιες ροδέλες δεν θα γίνει δουλειά ![]() ![]() ![]() |
android έγραψε: | ||
σωστα δωστα αυτα τα λεφτα για να βαλεις ενα down pipe να φευγουν οι θερμοκρασιες ![]() |
android έγραψε: |
παντως εγω καπου στι 35000 εχανα και δεν ειχα το μεταλλικο ελασμα...μου το αλλαξαν εγγυηση και φτου φτου μην το ματιασω κοντευω 70000 και δεν χανει |
rallakias22 έγραψε: |
Καλη επιτυχια σου ευχομαι |
giannis27 έγραψε: |
http://www.etektuning.com/atp-mini-cooper-turbo-s-2007-and-newer-oil-feed-line-kit-for-gt-ball-bearing-conversion/
ας υπάρχει στα υπόψιν!!! |
saikoe_39 έγραψε: |
Στα 54.000 χλμ...και το δικο μου σωληνάκι μας αφησε χρονους....!!!! ![]() |
Giannis307 έγραψε: | ||
Ναι για οποιον θελει να βαλει garett ας ειναι στα υποψιν... |
spyros_rallye έγραψε: |
Και εγω το ιδιο προβλημα εχω...στην αρχη ειχε αναψει λαμπακι check oil level (συμπληρωσα βεβαια αμεσως) και μετα απο λιγες ημερες ειδα οτι εχανε λιγα λαδια απο το σωληνακι που ειναι επανω στη τουρμπινα και μερα με τη μερα χανει και πιο πολλα, δεν εχει ακομα λασκαρει ομως. Ξερουμε τιμη ανταλλακτικου? Και επισης πως λεγεται, σωληνακι επιστροφης λαδιου η΄σωληνακι λιπανσης turbo? στο service box αν προσεξα καλα ειναι ξεχωριστα εξαρτηματα αυτα. |
spyros_rallye έγραψε: |
η επισκευη στην αντιπροσωπια χρεωνει επιπλεον περιπου 170ε εργασια, μαλλον θα το αγορασω και θα το αλλαξω σε δικο μου μαστορα.Μακη, εκτος απο χρονοβορα διαδικασια δεν ειναι και πολυ δυσκολη ε ? |
''alex'' έγραψε: |
Καλημερα σας . Θα ηθελα να μου πει καποιος , οταν βγει το νταουν παιπ και το ξανατοποθετεις οταν αλλαξεισ το σοληνακι , η μεταλικη φλατσα του ντοουν παιπ θελει αλλαγμα η βαζεις την ιδια ? |
makis106 έγραψε: | ||
Εγω δεν την άλλαξα, μια χαρα ειναι. |
''alex'' έγραψε: |
Ευχαριστω παιδια , απλα ο μηχανικος μου λεει πως θα ηταν καλυτερο αν το αλλαζαμε μην τυχον χασει απο κει και χρειαστει να τα ξαναξυλωσουμε ..οποτε παλι λεφτα για εργασια...(αλλα αφου δεν θα εχει προβλημα θα ξαναβαλω ταν ιδια , υποψην το εχω ξανααλλαξει αλλη μια φορα και αυτη ειναι η δευτερη ,εχω 105000χμ ) ![]() |
El_Griego έγραψε: |
Πάνω κάτω 220ε δουλειά/ανταλλακτικό σε επισημο Peugeot. Καλά είναι ή είναι υπερβολή για το κατέβασμα της μούρης; |
El_Griego έγραψε: |
Πάνω κάτω 220ε δουλειά/ανταλλακτικό σε επισημο Peugeot. Καλά είναι ή είναι υπερβολή για το κατέβασμα της μούρης; |
dimkeras έγραψε: |
Βρείτε μου ποιος άλλος υπάλληλος σήμερα πληρώνεται με 50€ την ώρα. Βρείτε μου έναν. Και έναν λόγο για να πληρώσουμε τον υπάλληλό μας (εν προκειμένω την Αντιπροσωπία) με 200€ για 4 ώρες δουλειά, δηλαδή ημιαπασχόληση. ![]() |
rallakias22 έγραψε: |
Δηλαδη ρε παιδια αμα το παει καποιος εκτος αντιροσωπιας ποσο θα πληρωσει για να κανει αυτην την δουλεια? |
El_Griego έγραψε: |
Τεσπα αυριο θα εχω χρονο το πρωί να παω να το πάρω και θα ενημερώσω. Θεωρώ δεδομένο ότι αφου θα κατεβεί η μούρη, θα καθαριστεί και καλά όλος ο χώρος από λάδια... Αν μυρίσω καμμένο λάδι και ακούσω τίποτα εξυπνο (αν και είναι οκ παιδιά), θα τουρμπίσω πιο γρήγορα απο το αμάξι... ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Κρύο engine bay χρειάζεσαι και τίποτε άλλο.
υγ: Έχω γνώμη και άποψη γιατί μόνος μου τις κάνω αυτές τις δουλειές τώρα πια. Μια κασετινούλα με καρυδάκια και λίγος ελεύθερος χρόνος είναι αρκετά. |
makis106 έγραψε: |
οτι πιάνουν τα χερια μας πλέον κύριοι! Εγω μετα την εγγύηση (δηλαδή εδω και 2,5 χρόνια), ο μονος λογος που ξαναπηγα αντιπροσωπεία, ήταν για χρόνισμα, και αυτο γιατι δεν εχω το σετακι με τα εργαλεία χρονισμού...!
|
soulos6 έγραψε: |
Τελικά προχώρησα και εγώ με την αλλαγή στο περιβόητο αυτο σωληνάκι.
'Οχι με υψηλής πίεσης (δεν έχω χρόνο για ψάξιμο), αλλά με το ανταλλακτικό της Peugeot. Συνολικό κόστος 156€ με 1χρόνο εγγυση, σε αντιπροσωπεία του Πειραιά, επί της Ηρωών Πολυτεχνείου. Είχα ορκιστεί στο εαυτό μου μετά απο κανα 2 επισκέψεις εκεί ότι δεν θα ξαναπατούσα εκεί, αλλά μετα απο μια βόλτα σε 4-5 πεζοσυνεργεία, και αφου μου πέσανε τα μισα μαλλιά, οι τύποι ήταν οι πιο φθηνοι.... Για το σωληνάκι των 30€, ο ένας ζητούσε 50€, ο άλλος 70€, ο παράλλος 80€. Έλεος!!! Σύνολο, κανείς δεν έπεφτε κάτω από 220-230€. υ.γ. Όταν στη peugeot μου είπε το παλικαρι 156€, νόμιζα ότι δεν άκουσα καλά... ![]() Κ Α Λ Ο Π Α Σ Χ Α ![]() ![]() ![]() ![]() |
giannis27 έγραψε: |
μόνο τις θερμοασπίδες κ το DP τίποτα άλλο! |
nim13 έγραψε: |
μετά από 7 χρόνια έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα.μπορεί να μου προτείνει κάποιος ένα καλό μάστορα; (περιοχή μενιδι ή καπου κοντά) |