DIMIP έγραψε: |
ποσο πηγε το μαλι, svstouk, και απο που τις πηρες ? |
svstouk έγραψε: | ||
Τις πήρα από τον τύπο που σας έχω πει στο Αιγάλεω, επάνω στη Θηβών. Μου τις άφησε από 3000 δρχ το λίτρο στις 2850 δρχ (κάπου 26 ευρώ και κάτι). |
Miltellas έγραψε: |
Όσον αφορά το αποτέλεσμα που είδες από την βαλβολίνη της Motul, θα έλεγα ότι είδες το φυσιολογικό αποτέλεσμα που προκαλεί στην λειτουργία του σασμάν η αλλαγή της απλής βαλβολίνης με μία ακριβή συνθετική. |
DIMIP έγραψε: | ||||
Αν δε με γελουν τα λιγα μαθηματικα που ξερω 26Ε +κατι = 8889 δρχ + κατι. Πως λες οτι στις αφησε 2850 δρχ/λτ. 2λιτρα δεν πηρες, δηλ. 2850Χ2=5700 δρχ ; |
theflame έγραψε: |
Την αλλαγή την έκανες σε "δικό μας" συνεργείο;;
Σε πρήξανε καθόλου ή όλα καλά;;;; |
svstouk έγραψε: | ||
Ως "δικό μας" εννοείς αν είναι συμβεβλημένο με το 206Club A.E; Σε αυτήν την περίπτωση όχι. ![]() ![]() Το παλικάρι δεν με έπρηξε καθόλου. Ούτε γιατί, ούτε να μου κάνει τον έξυπνο και να μου πει για τίποτα "καλύτερες¨βαλβολίνες, ούτε τίποτα. Απλά σαν κύριος μου τις άλλαξε, πήρε τα λεφτά του και στο τέλος χαμογελούσαμε όλοι. ![]() |
theflame έγραψε: | ||||
Ως "δικό μας" εννοώ εξουσιοδοτημένο της Lion... Από τα γραφόμενα υποθέτω πως δεν είναι, έτσι; |
svstouk έγραψε: |
Και κάτι άλλο που ήθελα να μάθω.
Το ελληνικό site αναφέρει τις συγκεκριμένες βαλβολίνες ως ΗΜΙ-συνθετικές. Το αγγλικό site τις αναφέρει ως 100% συνθετικές, και το κουτί των βαλβολίνων έγραφε επάνω semi-synthetic. Τελικά τι ισχύει, είναι ημισυνθετικές ή συνθετικές; ![]() ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Aν πήρες τις MOTUL MOTYL GEAR 75W/90 Semi-Synthetic που είναι στο Ελληνικό site τότε ΔΕΝ έχει καμιά σχέση με τις Gear 300....είναι διαφορετικές.... Αν ισχύει πάντως αυτό...ετσι δικαιολογείται και η χαμηλή τιμή που αναφέρθηκε... ![]() ![]() ![]() Πάντως εγώ έχω βάλει την δεύτερη.... ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Αφού βρε Στούκα είπες ότι σου άρεσαν πολύ, γιατί να τις αλλάξεις;
Αλλά τί σου λέω τώρα... Να πας να βάλεις αμέσως τις καλύτερες! Πράγματι η Motulgear 75W90 είναι αυτό που αναγράφει στο κουτί της... |
svstouk έγραψε: | ||
Παιδιά πήγα και ρώτησα για τις συνθετικές (GEAR 300 δεν είπαμε;) και κοίταξε τον κατάλογο και μου είπε ότι δεν υπάρχουν! ![]() Πείτε μου πού και πώς μπορώ να τις βρω; Προς Mίλτο : Η αλήθεια είναι ότι αφού μου άρεσαν τόσο πολύ, είπα να μην μπω τώρα στα έξοδα για τις συνθετικές, αλλά σε καμιά εικοσαριά χιλιάδες χιλιόμετρα. Πρέπει όμως να μάθω πού θα βρω τις συνθετικές γιατί.............. .........μπορεί, ας πούμε, να περνάω έξω από το μαγαζί.............................. ......μπορεί να έχω πέντε φράγκα πάνω μου......................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
2ον Να μην αγνοήσουμε την Peugeot που προτείνει αυστηρά 75W80 στα ιδιότροπα σασμάν της (μέχρι και ειδική βαλβολίνη της βγάζουνε τρομάρα της).
|
Miltellas έγραψε: |
Προτείνω: 1ον Να περιμένουμε εντυπώσεις από τον Άντυ. |
Miltellas έγραψε: |
Νέο! Η Elf έχει (εδώ και χρόνια) βαλβολίνη 75W80 100% συνθετική, με εξαιρετικές προδιαγραφές!! Θα το ψάξω και θα επανέλθω.
Σε ένα επίσημο βιβλίο για Καύσιμα-Λιπαντικά (ΤΕΕ, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, μηχανικοί αυτοκ/των) που αγόρασα πρόσφατα αναφέρει τις διάφορες βαλβολίνες και τα ιξώδη τους (πχ 75W90, 80W90, 90W140 κλπ) και αναφέρει και την 75W80 που είναι ειδικά για Peugeot-Citroen. Δηλαδή, είναι γνωστό της πάσης ότι το PSA Group φοράει ειδική βαλβολίνη. Αναφέρει επίσης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αλλιώς θα αλλοιώσουμε δυσμενώς τα χαρακτηριστικά λεοτουργίας του σασμάν. Θα επανέλθω με νεότερα επί του θέματος. |
Παράθεση: |
Εκείνο που πρόσεξα είναι ότι το κιβώτιο μου θυμίζει αυτό που ήταν όταν το πρωτοαγόρασα, η πρώτη-δευτέρα ψιλοκλοτσάνε-δυσκολεύουν...
|
ofitzis έγραψε: | ||
Τότε αυτή η κατάσταση είχε αλλάξει έπειτα από αλλαγή βαλβολίνων η έστρωσε μόνο του με τον καιρό?Γιατί είμαι στα 4000 χλμ και ειδικά η 1η (αλλά και η 2α δεν πάει πίσω) μπαίνει με τα χίλια ζόρια ανεξάρτητα αν είμαι εντελώς σταματημένος ή όχι ![]() Τους το είχα πάει στην αρχή, έβαλαν λίγο γράσο αλλά δεν είδα καμιά τρομακτική διαφορά...Γενικά από το κιβώτιο είμαι καρααπογοητευμένος ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Ε, τότε να ψάξουμε να βρούμε τις 100% συνθετικές 75W80 της Elf. |
Ady έγραψε: |
Εχω κάνει περίπου 400 χιλιόμετρα με τις Motul HD 75W80.
Δεν ξέρω αν φτάνουν για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, αλλά η μέχρι τώρα εντύπωσή μου είναι πως δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα από πριν. Στην 1η και στη 2α εξακολουθεί μερικές φορές να σκαλώνει, πράγμα που συνέβαινε από την πρώτη στιγμή που αγόρασα το αμάξι. Αυτά για την ώρα. |
Vini έγραψε: |
Γιατί τι περίμενες να αλλάξει βρε συ ADY? Eβγαλες μια ημισυνθετική και έβαλες ακριβώς την ίδια σε άλλη μάρκα.... Περίμενες θαύματα? |
Miltellas έγραψε: |
Προτείνω: 1ον Να περιμένουμε εντυπώσεις από τον Άντυ. |
Ady έγραψε: |
Απλώς κατέγραψα τις εντυπώσεις μου, που πιστεύω και εσείς περιμένατε, για κάποιο προιόν που νομίζω δεν το έχει χρησιμοποιήσει άλλος. |
Miltellas έγραψε: |
Προς Φλόγα
Η αντιμετώπιση από τον μηχανικό σου ήταν απαράδεκτη. Έβγαλε την Gear 300 για να βάλει την Shell την πιο κοινή βαλβολίνη για PSA;;;; ![]() Να σου έβαζε μία άλλη 100% συνθετική 75W80 να το καταλάβαινα... |
Miltellas έγραψε: |
Εντυπώσεις;
Σε πρώτη φάση, το σασμάν είναι μαλακότερο, βάζω 1η με το αυτοκίνητο εν κινήσει, ακόμη και με 30χαω. Πριν την TRZ, η 1η έσφιγγε πολύ και δεν έμπαινε εν κινήσει εάν δεν είχα λιγότερα από 10 χαω. Ακόμη δεν το πλάκωσα. |
Nikel έγραψε: | ||
Αμαν...λες????? Γεια σου ρε Μιλτο...ευτυχως που εχουμε και εσενα που δεν φοβασαι να δοκιμαζεις. Βουρρρρρ για ELF Tranself TRZ ![]() |
DimiP έγραψε: |
Οποτε παμε για Elf η ΤΟΤΑL που ειναι και Γαλλικες μια που οι motul και ακριβες ειναι και...χμ.... και φυσικα Shell ...2 φορες..χμ.... ;;;; ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Kαι οι Motul Γαλλικές είναι! |
Nikel έγραψε: |
Πηγα και εγω και εβγαλα τις Μοtul και εβαλα κατι συνθετικες της Shell 75W/80 που μου προτεινε φιλος μηχανικος! Λοιπον ειλικρινα καμμια σχεση με τις Motul! Oι βαλβολινες της SΗell μου δινουν σαφως καλυτερες-μαλακοτερες αλλαγες απ'οτι τις προηγουμενες ειτε ζεστες ειτε κρυες! Πλεον με 10-15 χαω στο κοντερ μπορω να βαλω 1η ταχυτητα πραγμα αδυνατο ειτε με τις Motul ειτε με τις μαμα βαλβολινες που δεν ξερω τι ηταν! |
theflame έγραψε: |
Συνθετικές Shell; Για δώσε στοιχεία!!! |
Miltellas έγραψε: |
Δοκίμασα τις Tranself TRZ σε γρήγορες αλλαγές από στάση στα φανάρια. Οι ταχύτητες έμπαιναν αγόγγυστα και ταχύτατα. Άψογα! Δεν ζητάω τίποτα περισσότερο. ( Το περισσότερο θα ήταν να μπαίνουν μόνες τους!! ![]() |
Mimis έγραψε: |
Στα πόσα km θεωρείται λογικό να αλλάξει κάποιος βαλβολίνες ?????? |
Ady έγραψε: | ||
Εγώ προσωπικά έχω αποφασίσει να τις αλλάζω κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Μην το πάρεις αυτό όμως σαν "λογικό". Το όριο είναι είναι πολύ παραπάνω. Δεν θυμάμαι τι λέει ο κατασκευαστής, ίσως το όριο να είναι και τα διπλάσια χιλιόμετρα (60.000) από αυτά που τις αλλάζω εγώ. |
Miltellas έγραψε: |
Πριν τα 30000χλμ άλλαξα βαλβολίνη. Η παλιά βγήκε κατράμι. Στα 50-60000χλμ λέω να ξαναλλάξω για να νιώθω καλύτερα. Φυσικά και η λειτουργία του σασμάν θα με πληροφορήσει εάν επείγεται η αλλαγή. |
alxdr74 έγραψε: | ||
Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν ξερω τη μαρκα βαλβολινη φορουσε η "μαμα" αλλα οταν τις εβγαλα ειχαν ακριβως το ιδιο χρωμα με τις καινουργιες που εβαλα!! Ουτε μαυρισμενες ουτε τιποτα! |
alxdr74 έγραψε: |
Εαν δοκιμαζα τις συνθετικες της total? θα ηταν ακομα καλυτερα? Οι 75/80 που εβαλα μαλλον ειναι ημι-συνθετικες εαν δεν κανω λαθος. |
Miltellas έγραψε: |
100% συνθετική 75W80 έβγαζε η Elf και ονομαζόταν Tranself TRZ 75W80, αλλά τώρα πια δεν υπαχρει στον κατάλογό της. Ούτε και στον κατάλογο της Total εκτός από μία 100% συνθετική 75W90, αλλά το 90 είναι ακατάλληλο ιξώδες για μας. Οπότε η καλύτερη βαλβολίνη αυτή τη στιγμή είναι αυτή που έβαλες Άλεξ. |
Svstouk έγραψε: |
Πήγα πριν λίγο και άλλαξα (ξανά) βαλβολίνες.
Αυτή τη φορά πήρα τις MOTUL GEAR 300, 100% συνθετικές, ρευστότητας 75W/90. Οι παλιές μου βαλβολίνες (ΤΟΤΑL) βγήκαν σχεδόν διάφανες, αν αυτό σημαίνει κάτι. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι κολακευτικές. Οι σχέσεις κουμπώνουν πιο γλυκά και θετικά. Σε λίγο καιρό θα σας πω περισσότερες λεπτομέρειες. Η τιμή που τις πήρα από τη γνωστή "πηγή" ήταν 15Ε/λίτρο με την έκπτωση. ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
ασχετο ! που εισαι εσυ ;; χαθηκαμε! ![]() |
wolf865 έγραψε: |
Στέφανε,
κοιτώντας στο ελληνικο site της Motul μαλλόν θα εννοείς την MOTUL HD 75W/80. Από ότι λέει στο site ειναι ειδικη για Peugeot, Citroen, Hyundai, Rover. Μάλλον θα εννοείς αυτή. Αυτό που δεν είδα στο site είναι αν ειναι συνθετικη, ημισυνθετική ή απλή; Έχει κανείς καμιά ιδέα; |
TONY PAP έγραψε: |
Τι ευρω να υπολογίζω για εργασία +βαλβολίνες ? Και πόση ώρα θέλουν για να μου τις αλλάξουν ? (κάποιος σχετικός) |
Miltellas έγραψε: |
Πάντως, με αντικειμενικά κριτήρια, και η Total BV 75W80 είναι πολύ καλή και η βελτίωση σε σχέση με τη μαμίσια πασιφανής. Οι γρήγορες αλλαγές είναι επίσης εφικτές. Τώρα που τις συνήθισα, μπορώ να αλλάζω και με αυτήν τις ταχύτητες "στο φτερό" χωρίς γρατζουνίσματα. Απλά, η διαφορά με τις TRP είναι στον τρόπο, αφού με την Elf οι γρήγορες αλλαγές επιτυγχάνονται χωρίς άγχος και με ελάχιστα ρίσκα για το γρανάζωμα και αυτό το αισθάνεσαι από την ευκολία που τις επιτυγχάνεις. Η διαφορά είναι στην αίσθηση κατά την απαιτητική χρήση του σασμάν και όχι στην καθημερινή όπου η BV συμπεριφέρεται ισάξια. |
Miltellas έγραψε: |
. Η Tranself TRZ μετονομάστηκε σε TRP και από αύριο ψάχνω να την βρώ. |
wolf865 έγραψε: |
. Άραγε δοχεία του λίτρου δεν υπάρχουν; |
kfilis έγραψε: |
Παιδιά και γω ενδιαφέρομαι. Έχω αγανακτήσει με την μανίσια βαλβολίνη. |
mick206 έγραψε: |
Τελικά έφαγα τα μούτρα μόνος μου και ώρες ώρες μου έρχεται να κουτουλήσω το κεφάλι μου στο τοίχο με την μ*λ*κία που έκανα!
Δεν έπρεπε να βάλω την 75W90... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Έχουμε και Total και elf! |
glf έγραψε: |
Στο... αγωνιστικό έβαλα τις συνθετικές 75-90 της Castrol. Τα είχα αλλάξει στην αρχή της χρονιάς. και όταν έσπασα το σαζμαν στο μηχανικό μου για να του δείξω ότι κάτι δεν κούμπωνε σωστά, μετά την αλλαγή των πλανητοδορυφόρων, ξαναβάλαμε την ίδια βαλβολίνη !!!! ![]() ![]() ![]() Ελπίζω τα παιδιά να μου είπαν αλήθεια ότι το σουρώσανε από τριπλή στρώση καλσόν.... ![]() Το καθάρισμα του καπακιού του σαζμαν το είχα επιμεληθεί και εγώ. Κυρίως τα άλλαξα από τα Shell γιατί ακουγόταν διαφορικό όταν ήταν κρύο!!! και οι Shell είχαν μισό χρόνο αλλαγμένες τότε.. επειδή δε βρήκα liqui-molli, έβαλα τις Castrol και έκαναν δουλειά.. Θα τα ξαναλάξω τώρα το χειμώνα που θα βάλω το θηρίο στο κλουβί του... |
Miltellas έγραψε: |
Καλά ρε τρελλέ! Εσύ δεν ρωτούσες για να δεις ποιά 75W80 θα βάλεις; Κανέναν παντογνώστη άκουσες και σου γύρισε το μυαλό; |
mick206 έγραψε: |
Θα έπαιρνα της ELF,αυτή που πρότεινε ο Μίλτος... την TRP αλλά δεν είχε σε μπουκαλάκια του λίτρου παρά σε 5κιλο μπετονάκι! Εγώ ήδη αυτό το καιρό είμαι στριμωγμένος οπότε δεν μπορούσα να πάρω το 5κιλο! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το ποιο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
klain έγραψε: |
Πήγα το πρωί και πήρα 2l total bv 75w80. Το απόγευμα μάλλον θα πάω να τα βάλω. Τι θα λέγατε για ενισχυτικά; Υπάρχει κάτι που αξίζει να βάλω η τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα;
Για να δούμε τι θα δούμε.... |
wolf865 έγραψε: |
Μήπως θα ήτανε καλύτερο να σου στείλω με πμ το τηλέφωνο του ανθρώπου να συννενοηθείς; Θεωρώ ότι είναι καλύτερο να συννενοηθείτε οι δυο σας χώρις μεσολάβηση τρίτου. Γιάννη πέσμου αν είναι σου το στείλω αμέσως! Καλημέρα σε όλους! |
Πέτρος έγραψε: |
διάβασα και τις 7 σελίδες του θέματος και κατεληξα οτι τα elf είναι οτι πρέπει. ψαχνοντας λοιπόν βρήκα εκτός από τα TRX, TRZ & TRJ και τα type B τα οποία λέει οτι είναι για peugeot&citroen.
Τα έχει βάλει κανείς? Αναφέρεται απλά οτι είναι "extreme pressure lubricant" και API GL5, MIL-L-2105D. Υποθέτω οτι δεν ειναι 100% συνθετικο. |
Πέτρος έγραψε: |
διάβασα και τις 7 σελίδες του θέματος και κατεληξα οτι τα elf είναι οτι πρέπει. ψαχνοντας λοιπόν βρήκα εκτός από τα TRX, TRZ & TRJ και τα type B τα οποία λέει οτι είναι για peugeot&citroen.
Τα έχει βάλει κανείς? Αναφέρεται απλά οτι είναι "extreme pressure lubricant" και API GL5, MIL-L-2105D. Υποθέτω οτι δεν ειναι 100% συνθετικο. |
zzzleepy έγραψε: |
Εγώ έβαλα χθες τις ELF TRP 75w80 και μετά βεβαιότητος σας λέω ότι άξιζαν και το τελευταίο ευρώ που έδωσα για να τις αγοράσω! Το ενοχλητικό γκρακ-γκρουκ από 1η σε 2α εξαφανίστηκε εντελώς (ακόμα κι όταν το αμάξι είναι κρύο) ενώ γενικά οι ταχύτητες μπαίνουν αβίαστα και χωρίς κομπιάσματα. Ακόμα και το κατέβασμα από 2α σε 1η με χαμηλή ταχύτητα γίνεται χωρίς πρόβλημα. Έχω πάθει πλάκα! |
zzzleepy έγραψε: |
Όταν λες Θηβών εννοείς στην Αθήνα; |
zzzleepy έγραψε: |
Ρε συ πλάκα κάνω ![]() Βασικά ο Γιάννης (GIANNIS206) αγόρασε για λογαριασμό πολλών μελών ένα κιβώτιο αλλά από που και πως δε γνωρίζω. Αν θυμάμαι καλά τα 2 λίτρα κόστισαν 40Ε. |
zzzleepy έγραψε: |
Α, ναι ρε, δίκιο έχεις! Καλά από πριν τα Χριστούγεννα που ξεκίνησε η αναζήτηση των TRP που να θυμάμαι... (ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι ![]() Πάντως έχω πάθει την πλάκα μου, το ξαναλέω! Αλήθεια, πόσο κοστίζουν στο εμπόριο; |
GIANNIS206 έγραψε: |
Καλοφόρετες και γρήγορα!
Προσοχή την πρώτη μέρα όχι "κακομεταχείριση" γιατί κινδυνεύεται παραπάνω να γρατζουνίσεται οτιδήποτε! |
πΕτΡοS έγραψε: |
TRP found. Στην γνωστή αποθήκη της Θηβών αγοράστηκαν από τον Φίλιππο (όπως με ενημερωσε πριν λίγο τηλεφωνικά) 43 ευρώ/4λίτρα!
Go go go ... ![]() |
nemo έγραψε: | ||
Τελικά ρε παιδιά που ακριβώς βρίσκεται η γνωστή άγνωστη αποθήκη στη Θηβών? Μπορεί να μου πει κάποιος και μένα για να μην την ψάχνω όπως ο Οδυσσέας την Ιθάκη???!!!!!!!! Και επίσης TRZ ή TRP τελικά? Υπάρχει κανείς που να έχει δοκιμάσει και τις δύο να μας πει εντυπώσεις? Ευχαριστώ προκαταβολικά |
πΕτΡοS έγραψε: |
μετά από 2 εβδομάδες συμβίωσης με τις TRP δηλώνω όχι και τόσο ευχαριστημένος τελικά... Φυσικά καμμία σχέση με το πως ήταν πριν αλλά δυστυχως ακόμα ακούω διαφορα που δεν εχω συνηθισει να ακούω απο σασμαν άλλων αυτοκινητων... ![]() |
voudas έγραψε: | ||
η διαφορά είναι πάντως αισθητή? μια άλλη απορία που επειδή δεν έχω τριβή με το θέμα ίσως είναι λίγο παιδιάστικη... με την αλλαγή των βαλβολινων χρειάζεται και κάποιο φίλτρο όπως και με τα λάδια της μηχανής? ή όχι? (αφού πιθανώς δεν θα κάνω την αλλαγή στην αντιπροσωπεία όταν την κάνω, να ξέρω) ευχαριστώ |
PHSYBORG έγραψε: | ||||
Θηβων 407 πριν την Ιερα οδο στο ρευμα προς Περαια ! |
Mimis έγραψε: |
Στο δικό μου 1400XS 16v κατα την διάρκεια αλλαγής ελατηρίων χύθηκε λίγο βαλβολίνη, απο το συνεργείο μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα... επειδή όμως έχει αρχίσει να με ανησυχεί το θέμα στο πρώτο service στα 10.000κμ σκέφτομαι να αλλάξω βαλβολίνες,(τώρα έχω 3.500km) ξέρεται πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή; είναι ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία; Να αγοράσω εγώ βαλβολίνες ή να αρκεστώ σε αυτές που μου προτίνουν; κόστος; Ξέρει κανείς σας να μου περιγράψει την διαδικασία αλλαγής τους; Ποιά σημεία του αυτοκινήτου λυπαίνουν οι βαλβολίνες;
Ξέρω ρωτάω πολλά ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Το δικό μου το σαζμάν με Castrol συνθετικές 75W-80 γιατί δεν κάνει κιχ ? Κάποιοι το έχουν οδηγήσει... Τυφλα να έχουν τα ιαπωνικά... Σαφέστατο χωρίς γκραν-γκρουν... χωρίς καμία παρενέργεια... Λαστιχένια αισθηση δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο.. |
mick206 έγραψε: |
Εγώ πήγα κι έβαλα 90άρες βαλβολίνες και μετά από ένα μήνα τις έβγαλα...Δεν ξέρω αν σου λέει κάτι αυτό... ![]() 75-80 και μόνο 75-80... ![]() Για να μη τραβάς τις τρίχες τις κεφαλής σου... και όχι μόνο αυτές... ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Γιατι ?Ηταν πολυ σκληρες οταν ηταν κρυο το σασμαν ? Κ εγω 75w80 φοραω αλλα μερικες φορες μπαινω σε σκεψεις ! |
volvos έγραψε: |
λοιπον μαζι με τοταλ 10-40 racing μπηκαν και οι βαλβολινες ρεπσολ 75-90 38 ευρω οι βαλβολινες δε ξερω τοποθετηση.
λοιποννν καταρχην κρυο δεν εχω δει καμια διαφορα με πριν το ιδιο σκληρο 1η σε 2α και απλα δεν ακουω θορυβους περιεργους.η δυναμη ομως που βαζω ειναι η ιδια. ομως οταν ζεσταθουν η διαφορα με μαμα ειναι χαωδης λες και κοβεις βουτυρο με μαχαιρ. το χαωδης ειναι προσωπικο και οχι αντικειμενικο τι εννοω. πριν ειχα το εξης προβλημα με αλλαγη απο 2α-3η και πανω απο 5500σαλ ακουγα ενα χρααααουυυγκ και νομιζα καθε φορα οτι θα παρω το συγχρονιζε στο χερι. ε αυτο χαθηκε και αυτο ηταν και ο λογος που μπηκα στη διαδικασια να αλλαξω βαλβολινες με 10000χλμ.αρα για μενα προσωπικα η αλλαγη ηταν πετυχημενη. δε ξερω για αλλο μοντελο αλλα σε 1.6 και οι συγκεκριμενες 90αρες βαλβολινες, συμφωνα με τα λεγομενα του μηχανικου αλλα και αυτα που ειδα, φαινονται οκ. βεβαια δεν ξερω μετα απο χ χρονικο διαστημα τι θα γινει παντως τωρα εχω ηδη κανει 1000χλμ με αυτες. |
p206xs2 έγραψε: |
Παιδιά γεια σας.
Έχω ένα 206 XS 1600 16V μοντέλο 5/2003. Θα ήθελα να ρωτήσω πόση ποσότητα βαλβολίνης παίρνει το κιβώτιο ώστε να αγοράσω. Επίσης από που την βγάζουν την παλιά βαλβολίνη από το κιβώτιο και από που τοποθετούν την καινούργια; Ξεβιδώνουν καμιά τάπα; |
p206xs2 έγραψε: |
Ναι Αντώνη αλλά από ποιο σημείο του κιβωτίου συγκεκριμένα;
Έχω ακούσει ότι πρέπει να βγει ο μπροστινός αριστερός τροχός, αληθεύει; |
klain έγραψε: |
Κάθε πόσα χλμ είπαμε ότι αλλάζουμε; εγώ έχω γύρω στις 11000 με αυτές... Θα μου κάνει κάνα μπαμ; ![]() (πολύ έξοδο πρέπει να φύγει για αναλώσιμα γμτ...) ![]() Υγ: Γιάννη γύρισες η είσαι ακόμα Σέρρες |
klain έγραψε: |
Κάθε πόσα χλμ είπαμε ότι αλλάζουμε; εγώ έχω γύρω στις 11000 με αυτές... Θα μου κάνει κάνα μπαμ; ![]() (πολύ έξοδο πρέπει να φύγει για αναλώσιμα γμτ...) ![]() Υγ: Γιάννη γύρισες η είσαι ακόμα Σέρρες |
p206xs2 έγραψε: |
Παιδιά οι εργοστασιακές βαλβολίνες σε 16άρι 206 τι μάρκας είναι; |
volvos έγραψε: |
otan εγω τα εγραφα αυτα για τις 90αρες πριν 10μηνες καποιοι γελαγανε σταυρο....και με λεγανε παλαβο που εβαλα 75-90!!!!!!!!!!! |
volvos έγραψε: |
ναι οντως τα πρωτα 5λεπτα σκαλωνε λιγο πιο πολυ το σαζμαν και κολαγε η 1η αλλα μετα ηταν οπως εχω πει σα μαχαιρι σε βουτυρο!!!!!!!!!!!!!!! |
volvos έγραψε: |
το θεμα ομως σταυρο ειναι οτι εμενα η 90αρα μετα απο 5000-6000χλμ καπου ξαναρχισα να ακουω τα γκραουκ γκαπ γκουπ σε αλλαγες 2ασε 3η... και αυτο με προβληματισε πολυ.... |
volvos έγραψε: |
ποιος σου πουλησε τις βαλβολινες? |
volvos έγραψε: |
υ.γ ο αργυρης που οδηγησε το δικο μου τοτε μου ειπε οτι ισως και να εχω προβλημα με σαζμαν... αρα σιγουρα αυτο που βλεπω εγω σε ενα αλλο 206 να εμφανιστει πιο δυσκολα... |
Steve έγραψε: | ||
Αν δεν κατάλαβες από το post μου, ψάξτο καλύτερα. Δεν πρόκειται να το πώ άμεσα. |
volvos έγραψε: |
αυτες τις κουβεντες τις εχει πει ο μηχανικος του κορυφαιου ![]() |
Steve έγραψε: |
Χάριν μπλοκέ διαφορικού, έπρεπε 1000 χλμ μετά την τοποθέτηση του να αλλάξω τις βαλβολίνες. Κατόπιν συνεννόησης με τον "μηχανικό", και λόγω του ότι είχανε ήδη φύγει 1200 ευρώ για το μπλοκέ (αγορά + τοποθέτηση), λέω, βαλβολίνες θα βάλω ότι καλύτερο υπάρχει, πόσα λεφτά μπορεί να έχουνε τα 2 λίτρα αυτά...
Πόσο? 40 ευρώ το λίτρο, είπε. (Παίρνω την ίδια στιγμή τον Πρόεδρα, λόγω του ότι έχει κι αυτός μπλοκέ ίδιο με αυτό που φόρεσα, και τυγχάνει να έχει βάλει τις ίδιες, που τις πλήρωσε κι αυτός 40 ευρώ το λίτρο... ![]() Lubrication Engineers, 607 Almasol ISO VG 220 / SAE 90 / AGMA 5EP τα πλήρη στοιχεία για τις βαλβολίνες. ΛΟΙΠΟΝ, ΚΥΡΙΕ Μ****Α, ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΑΠΟ ΤΟ TEXAS ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ. ΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ http://www.le-inc.com/ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ http://www.lehellas.gr/ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ 32 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ, ΜΕΙΟΝ ΤΑ 30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ, 22,4 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕΣ 40 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ, ΑΛΛΑ Η ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. ΤΑ 5 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΑΝΕ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ, 35 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ. ΟΥΤΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΥΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠ***ΕΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΝΑ ΚΑΙ 15 ΕΥΡΩ. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ, Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ. Δεν με πειράζουνε τα 15 ευρώ σαν ποσό, με πειράζουνε όμως που είναι για το νταβαντζιλίκι του κάθε ... που νομίζει πως επειδή είσαι 20 χρονών, είσαι και μεγάλος μαλ**ας και κορόιδο. Έννοια τους... Στο δια ταύτα, το κιβώτιο το πρωί που θα ξεκινήσω, ίσως να χρειάζεται το πρώτο 5λεπτο να κάνω ασκήσεις δικέφαλου για να βάλω την 1η, όπως και εν κινήσει να κατεβάζω σε 1η. Μετά το 20λεπτο, το κιβώτιο και οι αλλαγές, γίνονται λουκούμι. Αυτά τα ολίγα, και ελπίζω αυτοί που πρέπει να το διαβάσουν το παρόν, να το διαβάσουν... |
Steve "ο παραπονομπλοκάτος" έγραψε: |
.....κλπ κλπ κλπ μου φάγανε τα λεφτα κλπ κλπ.... |
volvos έγραψε: |
ο μηχανικοσ μου που φτιαχνει πεζο-σιτροεν ειναι ενας ησυχος ανθρωπος που δεν ασχολειται με μετατροπες...
οσες φορες τον ρωταω κατι για το 206 μου πεταει παντα κατι στο κεφαλι μα στουπι μα κατσαβιδι ![]() μια φορα μου ειχε πει μια πολυ σοφη κουβεντα ομως. παναγιωτακη μου λεει στους 10 μηχανικους που κανουν μετατροπες και τετοια οι 11 ειναι απατεωνες.και να ξερει ο αλλος να στο κανει δεν θα το κανει..... καμια σχεση με το μηχανικο του σταυρου αυτο. απλα πρεπει να καταλαβαιτε ολοι οτι δεν πρεπει να δειχνετε εμπιστοσυνη σε κανενα μαστορα. παντα θα πρεπει να σας τρωει το σαρακι μεσα σας για οτι λεει ακομα και αν ειναι συγγενης σας.... αυτες τις κουβεντες τις εχει πει ο μηχανικος του κορυφαιου ![]() |
crusader έγραψε: |
Μα ρε Σταύρο εκεί που πήγες είναι συνεργείο και όχι μαγαζί με λιπαντικά ![]() Γιατί δηλαδή έχεις την απαίτηση να έχει και φτηνές βαλβολίνες??? Εγώ και ο περισσότερος κόσμος συνήθως πριν πάμε σε ένα συνεργείο για οποιαδήποτε εργασία, αγοράζουμε από κάπου αλλού τα αναλώσιμα (όπου θα βρούμε αυτό που θέλουμε και στην καλύτερη δυνατή τιμή) που θα χρειαστούν και τα δίνουμε στον μάστορα να μας κάνει τη δουλειά... Νομίζω δεν είχαν κανένα νόημα αυτά που έγραψες παραπάνω. |
ultra-one έγραψε: |
Τελικά τα έχω παίξει ![]() ![]() Με 2 λόγια ποιά είναι η καλύτερη μια και μοναδική "Μαγική" βαλβολίνη για το κιβώτιο του 206 1.6 16v που σταματάει το σκάλωμα, βελτιώνει το συγχρονιζέ και προστατεύει το κιβώτιο??? ![]() ![]() |
bouboulis έγραψε: |
Και εγώ σου λέω να τις βάλεις. Δεν ξέρω αν το κιβώτιο του 307 είναι ίδιο με του 206 αλλά το δικό μου δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τις 90αρες. Σου λέω επίσης ότι έχω κάνει περίπου 2000 χλμ από τότε που τις έβαλα. |
ultra-one έγραψε: |
Το πιο ενοχλητικό είναι το γρατσούνισμα από 1η σε 2α και αντίθετα και κάπως λιγότερο από 2α σε 3η.
Λογικά με πιο παχύ λάδι από μαμά 75-80 πρέπει να συγχρονίζει καλύτερα το κιβώτιο πιστεύω...... ![]() |
Fransoua 206 έγραψε: |
ΦΙΛΕ ΧΑΘΗΚΑΜΕ.ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟΤΑL ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΜΕΡΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fransoua 206 έγραψε: |
αν ειναι τοσο κρα οπως λες.οκ... |
ultra-one" στις 16 Μαίου 2005 έγραψε: |
Την Παρασκευή έβαλα τις συνθετικές βαλβολίνες 75w-90 της ΤΟΥΟΤΑ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.
Ανκαι ο επιλογέας είναι λίγο πιο σφικτός, εντούτοις το κούμπωμα είναι πιο θετικό και το γρατσούνισμα πιο σπάνιο φαινόμενο. Θα επανέλθω όταν ζήσω λίγο καιρό μαζί με τις βαλβολίνες! |
Steve έγραψε: |
Για πρόβλημα αν θα έχεις δεν ξέρω, πάντως εμένα μου πήρε κάτι λιγότερο από 2 λίτρα (1.8 ή 1.7) όταν τις άλλαξα για το μπλοκέ... ![]() |
Steve έγραψε: |
Αν υπολογίσουμε ότι το υπόλοιπο το πίνεις σφηνάκια, ναι, 2 λιτρα θέλει ακριβώς ![]() |
manaros έγραψε: |
...εβαλα σημερα 75/80 αλλα της shell... |
Miltellas έγραψε: | ||
Η πλέον συνηθισμένη βαλβολίνη για γαλλικά. Μέτρια ποιότητα. Οι αντιπροσωπείες και τα συνεργεία επί το πλείστον αυτήν βάζουν, και είναι η φθηνότερη επώνυμη (δεν ξέρω αν υπάρχει και ανώνυμη 75W80). Αν την αλλάζεις ανά 20000χλμ είσαι εντάξει. Μην ακούς τις καθησυχαστικές θεωρίες των μηχανικών. Με την TRZ και TRP της ELF δεν βγάζει σχεδόν ούτε κόκκο γρέζα! Η Total BV όμως βγάζει αρκετά και η Shell τα αφήνει όλα ξυρισμένα. Δοκιμασμένα στο δικό μου που το χρησιμοποιώ μόνο για διασκεδαστικές μετακινήσεις... (κάθε διαδρομή είναι μία ειδική διαδρομή κλπ) |
zafeirop έγραψε: |
Κανένα σχόλιο; Να ανησυχώ; |
Miltellas έγραψε: | ||
Είναι σίγουρο ότι φθορές υπήρξαν. Βάζε όσο πιο καλή βαλβολίνη γίνεται να σταθεροποιήσεις την φθορά. Άδειασε αυτήν που έχεις και βάλε την TRP 75W80... Σίγουρα πράγματα! |
Miltellas έγραψε: |
75W80 πάντα!
Βάλε την Total BV (να είχε κι άλλη...) ή την Elf TRJ που είναι και οικονομικές και είσαι "αρχηγός". |
Stevon έγραψε: |
...........ΑΛΛΑ όταν ζεσταθούν αρκετά επανέρχονται οι δυσκολίες που έχω και όταν είναι κρύες. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Χάρη όταν είναι κρύες είναι καλύτερες από τις "μαμά" που είχες πριν? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
όταν κάποια στιγμή βρεθούμε θα ήθελα να το κάνω ένα test drive για να συγκρίνω και με του stevon και με τις τώρα αλλά και με τις ELF που θα βάλει σε λίγες μέρες. ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Το Animal του πρόεδρου το οδήγησες?? Αυτό έχει πάρα πολύ καλό επιλογέα. (Κάτι έκανε ο πρόεδρος και ο Αργύρης στον επιλογέα αλλά δεν μας λένε τι!!!!!!!!)
![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Να βάλεις 75W-90!!! Έμενα όσο ζεσταίνονται (Τοyota 100% synthetic για Supra, MR2 κλπ), τόσο γίνονται καλύτερες! ![]() |
Παράθεση: |
2ο μελανό σημείο η αίσθηση που μου δίνει ορισμένες φορές το κούμπωμα της 3ης (σάν να σκαλώνει),κυρίως σε χαλαρούς ρυθμούς-σε ποιό ζόρικες αλλαγές δέν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.
Κάποια ιδέα?? |
volvos έγραψε: |
επισης τι εχει κανει το ανιμαλ στο λεβιε του???οεο? ολα ξεραστε τα.
|
volvos έγραψε: |
χαχα
σταυρο αν ακους ενα γρκαουκ οταν αλλαζεις απο 2α σε 3η με πανω απο 5500σαλ τοτε θα σου πω εγω τι ειναι.................... συμπλεκτης. |
sotiris13 έγραψε: |
πάντος ι κοπέλα μου έχει το ΜΧ5 στο οποιο θέλει λίγο πιεση και λίγο δύναμη η ταχύτητα για να μπει αλλα έχει αλλη αισθηση....πολύ κοντές διαδρομέσ για να αλλάξει η μια ταχύτητα με την αλλη..σαν παιχνίδι ειναι!!! και συνήθως όταν αλλαζεισ ταχύτητα κουνάς μονο τον καρπό σου!! μετα οδηγάω το δικό μου και νιώθω οτι έχει ξεχαρβαλωθεί το σασμάν μου τι νιώθω πολύ χαλαρο λεσ και θα διαλύσει... |
roni8223 έγραψε: |
...αλλα με προβληματησε αφου μου ειπε οτι δεν ειναι τοσο καλες κ προτινε αλλες μεταξυ των οποιων κατι cofran! ... |
Miltellas έγραψε: |
Ο Χαραλαμπάκης;. |
roni8223 έγραψε: |
για αυτες τις LE εχω ακουσει πολυ καλα λογια... που τις βρισκω? βγαινουν σε 80αρες? |
Sidobre έγραψε: | ||
Oι LE στην ουσία είναι για μπλοκέ. Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις τέτοια βαλβολίνη σε απλό σασμάν. Ο κυριότερος λόγος είναι το κόστος που έχει φτάσει στα 40 ευρώ το λίτρο!!!!! Και χρειάζονται 2 λίτρα.... 80 ευρώ για βαλβολίνη είναι πάρα πολλά.... Καλύτερα TRP ![]() |
Steve έγραψε: | ||||
Εσείς πάρτε την 40. Εμείς με 27 ευρώ το λίτρο μας βγαίνουν 54 ευρώ τα 2 λίτρα. |
Miltellas έγραψε: |
Eξάλλου με ένα ειδικό πρόσθετο (Friction Modifier) για μπλοκέ διαφορικά μπορείτε να μετατρέψετε μία άριστη βαλβολίνη σε άριστη βαλβολίνη για μπλοκέ. |
volvos έγραψε: |
Τασο αφου εχεις βγαλει το μπλοκε γιατι βαζεις ακομα τις le?
τα 300ν καθε ποτε τα αλλαζες? 5 ή 7.5? |
volvos έγραψε: |
για το 206 μιλαμε??? |
Sidobre έγραψε: | ||
|
Sidobre έγραψε: |
Σταύρο, τότε που είχες ρωτήσει εσύ και στην Lubrinet 30 είχε. Ομως πρόσφατα που αγόρασα 1 λίτρο στην ίδια εταιρία είχε 40! (προφανώς λόγω πετρελαίου κλπ κλπ). Φυσικά και δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ παραπάνω. |
Steve έγραψε: |
Lubrinet? 40 ευρώ μου τις πούλησε κάποιος πέρισυ, 40 ευρώ στις πουλάει και φέτος. 27 Ευρώ τις πήρα πέρισυ, 28 πήγαν την στιγμή που γράφω. |
Sidobre έγραψε: |
Οπως αυτό που κάνεις με τα λάδια... προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ εκτός αν είχα βλέψεις να γίνω λαδέμπορας! ![]() |
Miltellas έγραψε: |
.......
Κατά τα λοιπά συμφωνώ και με τα υπόλοιπα που λές. Εάν έχεις καταλήξει κάπου και δεν προβληματίζεσαι γιατί να ασχολείσαι περισσότερο; Όσα λέω φυσιολογικά αφορούν όσους είναι στο ίδιο μήκος κύματος (οι περισσότεροι, δηλ. "λιγότερα χρήματα-μέγιστο αποτέλεσμα"). |
tsosmoulis έγραψε: |
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι για τις βαλβολίνες μια και η νύχτα είναι βαθιά! ![]() εμένα φοράει συγχρονιζέ και ελάτηρια απο peugeot sport το σαζμαν...πιο σκληρά λέει. όλα καλά. η πρώτη(κυρίως) και η δευτέρα (πολύ λιγότερο) μπαίνουν δύσκολα, όχι τρελλά δύσκολα αλλα υπάρχει θέμα. αυτό το ξέρω ότι είναι αναμενόμενο αλλά μπορώ να κάνω κάτι με τις βαλβολίνες ώστε να γίνει πιο 'βουτηρέ' η κατάσταση? επίσης όταν το αυτοκίνητο πάει με σταθερά κάτω από 4000 στροφές 'ακούγεται' το σαζμαν (όποιος ξέρει καταλαβαίνει) πράγμα που πάλι είναι αναμενόμενο αλλά γίνεται κάτι μέσω βαλβολίνης? Τάσο, Σταύρο, Tourista, Μάκη και απανταχού γνώστη τα φώτα σας!! |
tsosmoulis έγραψε: |
αλλαγμένες είναι και φοράει ps.
αυτό που θέλω είναι μήπως γίνεται να μπαίνει η πρώτη πιο έυκολα! όχι ότι με σκοτώνει κιόλας αλλά αν αυτό μπορεί να διορθωθεί δεν θα με χαλούσε! ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Για την βελτίωση; Ξανά μια από τα ίδια! Πόσες και πόσες φορές τα έχουμε πει, τα έχουμε ματαξαναπεί και όλοι για χάρη του "φτηνού" πέφτουν στα ίδια λάθη... Είναι πραγματικότητα ότι "ότι πληρώνεις, παίρνεις" και δεν μιλάω για υπερτιμημένες υπερβολές (που αυτός είναι ο παργματικός σκοπός να αναγνωρίζεις και να αποφεύγεις) αλλά ο κανόνας είναι κανόνας... Το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι! |
Sidobre έγραψε: |
Τέλος μια παρατήρηση: Επειδή εγώ σε ξέρω πόσο ενθουσιώδης είσαι αλλά κάποιος άλλος ίσως όχι, εκφράσεις όπως το "θεϊκιά" "κορυφαία" "μοναδική" και παρόμοιες λέξεις, από ανθρώπους σαν και εμάς, θα πρέπει να αποφεύγονται. Πάντα θα υπάρχει κάτι πιο "θεϊκό" από αυτό που λέμε εμείς ![]() |
bob έγραψε: |
...
εγω εχω valvoline 75-90 φουλ συνθετικες και ειμαι παααααρα πολυ ευχαριστημενος!!! |
Miltellas έγραψε: |
Π
Πρόσφατα που έψαχνα για το αν έχουμε helical ή hypoid differential έμαθα ότι έχουμε helical. |
pappaki έγραψε: |
Για την Motylgear 75w80 έχουμε στοιχεία ![]() ![]() |
bob έγραψε: |
Μιλτο thanks γιατ τα στοιχεια!!
απ οσο εχω δει υπαρχουν δυο "φουλ συνθετικες" της valvoline 75/90 δεν εχω το κουτι μπροστα μου αλλα νομιζω η μια ειναι σε χρυσο κουτι και η αλλη σε μπλε αν δεν κανω σοβαρο λαθος δεν ειναι μονο gl5..θα το κοιταξω με την πρωτη ευκαιρια! παλιοτερα νομιζω φοραγα καποιες αλλες "φουλ συνθετικες" της ιδιας εταιρειας (τις μπλε) και ηταν μακραν χειροτερες!!!' μολις εβαλα αυτες δεν εχει χτυπησει ΠΟΤΕ η 2η και με αλλαγες στις 8000 της 1ης |
Miltellas έγραψε: |
Εάν αναγράφει όπως λες GL4 είσαι εντάξει. Στο site και στα τεχνικά της πάντως αναφέρεται ως GL5 σκέτο και χωρίς επιπλέον αναφορά για συμβατότητα-προστασία "κίτρινων" μετάλλων - που θα σήμαινε GL4. Αφού όμως διαβάζεις στην συσκευασία GL4 και GL5 τότε είναι ΟΚ! (Synpower 75W90 υπάρχει μόνο μία) |
MEMsound έγραψε: |
... από τον συνεργάτη του PSClub Aντ. Χαραλαμπάκη (στην Θηβών) σε "PSClub-τιμή":
ELF TRP 75-80: 11,60ευρώ/lt ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
Να κάνω ένα update τιμής μιας και οι TRP 75-80 έχουν πλέον 24ευρώ(και κάτι ψιλά) τα 2 λίτρα από τον Χαραλαμπάκη ![]() |
volvos έγραψε: |
TA λαδια και οι βαλβολινες εχουν ημερομηνια ληξης στο κουτι τους εφοσον ειναι σφραγισμενα? σα τα γαλατα ενα πραμα?
αμα ειναι θα παω να παρω και εγω μια κουτα γιατι ετσι οπως πανε στο τελος θα τα πληρωνουμε διπλα καθε χρονο ![]() |
tsosmoulis έγραψε: |
έχουν ημερομηνία λήξης πάνω στο κουτί?
εαν έχουν για κάποιο λόγο θα υπάρχει ![]() |
sps έγραψε: |
...., αλλα θυμαμαι τα καστρολ ειχαν ημερομηνια παραγωγης. |
fotis-84 έγραψε: |
αλλαζετε μονοι σας βαλβολινες στο σασμαν?ειναι κανεις που αλλαζει και ξερει για να με φωτισει? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Αν έχεις σύριγγα μπορείς να τις αλλάξεις μόνος σου. Αρχικά ανοίγεις και τις 2 τις τάπες να αδειάσει ότι έχει.Μετά καπακώνεις την κάτω και από την πάνω βάζεις βαλβολίνη μέχρι να γεμίσει. Για να ανοίξεις τις τάπες θα χρειαστείς ένα κλειδί με τετράγωνη μύτη. |
MEMsound έγραψε: |
όχι.
Απλή τετράγωνη μύτη. (όπως είναι πχ η μύτη από την καστάνια για τα μεγάλα καριδάκια) |
MEMsound έγραψε: |
όχι.
Απλή τετράγωνη μύτη. (όπως είναι πχ η μύτη από την καστάνια για τα μεγάλα καριδάκια) |
volvos έγραψε: | ||
ξερουμε ξερουμε... τις αλλαξες μονος σου εμπρος απο το μαγαζι σου και αυτες?????????? οεο???????????? φανταστικε τροχονομε του φορουμ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ενδιαφέρον...
αλλά νομίζω ότι αν ξαναλλάξω 3η φορά για δοκιμή καταντάει υπερβολή .... για να μην πω αηδία... ![]() ![]() ![]() |
Downhill έγραψε: | ||||
ΩΠ ΩΠ...Λυποθυμώ!!!! ![]() ![]() Τί λες ρε Μίλτο!!! Καινούργιο είναι το αυτοκίνητο!! Πρόβλημα με το συγχρονιζε???? ![]() ![]() ![]() ![]() ... Η κοπέλα μου λέει οτι επιτέλους "σταμάτησε και αυτή η αηδία να κάνει σαν γουδοχέρι" Αναφέροταν στον θόρυβο του σαζμάν... για να το λέει αυτή... ![]() ![]() Εγώ παραμένω επιφυλακτικός (αλλά υπομονετικός) με την απόδοση της βαλβολίνης... |
Downhill έγραψε: |
Λές?? Τί άλλα συμπτώματα παρουσιάζει το "φαγωμένο" συγχρονιζέ??
Όσο είμαι στην εγγύηση δεν αγχώνομαι...Μετά το καλοκαιράκι θα πάω και στο club να το συζητήσουμε με τα παιδιά... Αλλά αυτό το σκάλωμα ρε Μίλτο το παρουσιάζει και το peugeot του αδερφού μου...Δεν είναι γρατζούνισμα...απλά η αλλαγή απο 1ή σε 2ά σου δίνει την αίσθηση οτι δεν μπορεί να γίνει άμεσα όπως η αλλαγή απο 3ή-4ή π.χ.... Θα αναζητήσω λεπτομέρειες στο νέτ αλλά απο ότι θυμάμαι και σε άλλα thread εχω διαβάσει κατι ανάλογο για 'σκάλωμα" Όσον αφορά τη μεταχείρηση, στο στρώσιμο ήμουνα μέχρι τώρα... Όχι τρελλά γκάζια, του έκανα βέβαια τα ανοίγματά του, αλλά όχι άσχημη μεταχείρηση. Πάντα τέρμα συμπλέκτη, χαλαρές αλλαγές, ιδιαίτερα όταν είναι κρύο, πολλή χρήση μέσα στην πόλη (1η - 2α συνέχεια). |
Downhill έγραψε: |
Αλλά αυτό το σκάλωμα ρε Μίλτο το παρουσιάζει και το peugeot του αδερφού μου...Δεν είναι γρατζούνισμα...απλά η αλλαγή απο 1ή σε 2ά σου δίνει την αίσθηση οτι δεν μπορεί να γίνει άμεσα όπως η αλλαγή απο 3ή-4ή π.χ.... |
Miltellas έγραψε: |
Και έκανες πολύ καλά που άλλαξες την βαλβολίνη με καλύτερη - όσο ακόμη δεν είχε παλιώσει η μαμίσια. Δεν γνωρίζω κανέναν να την άλλαξε τόσο νωρίς. Οι περισσότεροι την αλλάξαμε όταν ήδη ήταν αργά. Σωστότατος! |
Miltellas έγραψε: |
![]() Πράγματι πιστεύω ότι μετά την TRP ό,τι και να βάλεις στην χειρότερη -και συνηθέστερη- περίπτωση θα πεις "πάλι μαμακία έκανα" και στην καλύτερη περίπτωση θα πεις "χμ... ίσως και να είναι καλύτερη... μπα... λες... ίσως... δεν ξέρω... για να δω..." κλπ |
ultra-one έγραψε: |
Τώρα έχω βαλβολίνες ΤΟΥΟΤΑ 75W-90 100% συνθετικές που γενικά είναι καλύτερες από μαμά αλλά θέλω να κάνω το πείραμα και να τις αλλάξω μήπως και υπάρξει περισσότερη βελτίωση ειδικά στο συγχρονισμό..... Αφού πίνετε νερό στο όνομα της TRP θέλω να ρωτήσω: Η αγωνιστικές ELF HTX 732 και Motul Gear 300 δεν είναι καλύτερες από την TRP????? ![]() Επίσης οι MotulGear 75W80 & 75W90 πως στέκουν δίπλα από την TRP? ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Άρα Μίλτο να υποθέσω ότι η σειρά "προτεραιότητας" είναι αυτή:
1. ELF HTX 732 75W80 2. ELF TRZ 75W80 3. ELF TRP 75W80 4. MotylGear 75W80 Τις Amsoil και Redline σε ποια θέση τις βάζεις? |
ultra-one έγραψε: |
Έβαλα σήμερα τις ELF TRP 75W80
Ο Χαραλαμπάκης ισχυρίζεται ότι η διαφορά της TRZ είναι μόνο η 5κιλη συσκευασία. Τεσπά.... |
MEMsound έγραψε: |
...μια χαρά είναι η TRP με 12+κάτι ευρώ/lt... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
13??
Πότε?? |
ultra-one έγραψε: |
UPDATE!!!
Εχω 2 βδομάδες που έβαλα την ELF TRP 75W80 και έχω ξετρελαθεί!!! Μέρα με τη μέρα το κιβώτιο γίνεται καλύτερο!!! |
ultra-one έγραψε: |
UPDATE!!!
Εχω 2 βδομάδες που έβαλα την ELF TRP 75W80 και έχω ξετρελαθεί!!! Μέρα με τη μέρα το κιβώτιο γίνεται καλύτερο!!! Ο επιλογέας έχει μαλακώσει πολύ, το κούμπωμα γίνεται εύκολα και ο μοχλός σπάνια ψιλο-σκαλώνει (και μόνο στην αλλαγή 1η - 2α). Επίσης κάποιο μικρογρατσούνισμα που ένιωθα στις αλλαγές έχει εξαφανιστεί ή ελαχιστοποιηθεί. Δεν υπερβάλλω αλλά μερικές φορές τώρα μου θυμίζει ένα ΚΑΛΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ επιλογέα!!!!!!!!!!!! ![]() Όταν θα βάλουμε και το Quick-Shift για να μειώσουμε τη διαδρομή (Μάνθο???????) τότε θα έχω κλείσει το κεφάλαιο κιβώτιο-επιλογέας. ![]() |
Stevon έγραψε: |
...Όχι τίποτα άλλο τις έχω και κάθονται στην άκρη εδώ και κανα 3μηνο.... |
karmagos έγραψε: |
Miltellas καμια προταση για βαλβολινη? |
Miltellas έγραψε: | ||
Διάβασε παραπάνω για να μάθεις περισσότερα. Η πλέον δοκιμασμένη εξ αυτών (ELF TRANSELF TRP 75W80 - 100% Group III) διατίθεται κι από την έδρα του PS Club. Εξίσου καλή ή και καλύτερη είναι -αν την βρεις- η TRANSELF TRZ 75W80 (Group III/IV). Οι της ELF δεν έχουν καμία σχέση με TOTAL-SHELL (Group I/II ίσως και λίγο III), καθότι είναι εξαιρετικές λύσεις σε κάθε περίπτωση, δεν έχει υπάρξει ουδείς δυσαρεστημένος έως τώρα. Από τον Μάιο δοκιμάζω μία άλλη που έως τώρα αποδίδει εξίσου καλά από κρύα έως ακόμη καλύτερα στην συνεχή πίεση (AMSOIL MTG 75W90 GL-4, 100% Group IV/V λεπτή 90άρα σαν 85άρα) αλλά θα μπούμε στον Χειμώνα για να ολοκληρώσω άποψη για την κρύα λειτουργία (που λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών δεν περιμένω πρόβλημα, όμως αν δω πρόβλημα θα δοκιμάσω και την εξίσου κορυφαία κατασκευαστικά -100% Group V- RED LINE MTL 70W80 GL-4 που αποκλείεται να έχει πρόβλημα τον Χειμώνα). Λογικά η AMSOIL θα είναι καλύτερη όλων στην σκληρή χρήση, με την RED LINE να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής, ενώ η TRP παρότι δεν έχει δείξει αδυναμία θα στέκεται λίγο πιο πίσω. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε... |
volvos έγραψε: |
milto μενει ενα θεμα να λυθει για τις αμσοιλ τις βαλβολινες ομως..
της τιμης! διοτι τα 13 με 19 που ειχαν οι ελφ-αμσοιλ διαφορα παλια στη τιμη ειναι τραγικο για το λιγο καλυτερο... οπως και η ρεντ λαιν που πιστευω οτι ο λαμπριανιδης θα την εχει ακομα πιο πανω/ |
volvos έγραψε: |
βαλβολινες καλο ειναι στα ευαισθητα σαζμαν μας να αλλαζεις καθε 30000χλμ αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο |
Miltellas έγραψε: |
...Η TRP όμως με 13Ε είναι οπωσδήποτε bestbuy για μας... |
MEMsound έγραψε: |
πόσο μπορει να σου ζητήσει κάποιος για να ξεβιβωσει 2 βίδες.???
όσο η αλλαγή λαδιών πρέπει να κοστίζει... |
volvos έγραψε: |
η΄ οσο ειναι ανοιχτος λαμπριανιδης μιλτο γιατι απο οτι βλεπω μπηκε σε χωραφια ''μεγαλων'' και θα τον φανε λαχανο......... |
Dio78 έγραψε: |
Άλλαξα κι εγώ τις μαμίσιες βαλβολίνες με τις TRP στα 2 χρόνια - 25.000 χλμ. Δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με σκαλώματα με τις παλιές, και η αίσθηση (σχετικά με όσα έχω διαβάσει κι εδώ) αρκετά καλύτερη από το μέσο όρο γκρίνιας ![]() Η αλλαγή στην αίσθηση ήταν φανερή από την αρχή, τα τυπικά όπως θεωρούσα μικροσκαλώματα πριν το κούμπωμα μειώθηκαν πάρα πολύ. Και όσο περνάνε οι ημέρες τόσο πιο στρωτή αίσθηση δίνει. Ακόμα και σε σχετικά έντονη χρήση δεν άλλαξε σε αίσθηση και δε χάθηκε κανένα κούμπωμα. Μια απλή αναφορά, με τις ευχαριστίες μου για όσους την ψάχνουν πριν από εμάς, για εμάς ![]() |
ultra-one έγραψε: |
UPDATE!!!
Εχω 2 βδομάδες που έβαλα την ELF TRP 75W80 και έχω ξετρελαθεί!!! Μέρα με τη μέρα το κιβώτιο γίνεται καλύτερο!!! Ο επιλογέας έχει μαλακώσει πολύ, το κούμπωμα γίνεται εύκολα και ο μοχλός σπάνια ψιλο-σκαλώνει (και μόνο στην αλλαγή 1η - 2α). Επίσης κάποιο μικρογρατσούνισμα που ένιωθα στις αλλαγές έχει εξαφανιστεί ή ελαχιστοποιηθεί. Δεν υπερβάλλω αλλά μερικές φορές τώρα μου θυμίζει ένα ΚΑΛΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ επιλογέα!!!!!!!!!!!! ![]() Όταν θα βάλουμε και το Quick-Shift για να μειώσουμε τη διαδρομή (Μάνθο???????) τότε θα έχω κλείσει το κεφάλαιο κιβώτιο-επιλογέας. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Από τον Μάιο έχω την AMSOIL MTG... Ανέβασα κι άλλο τον πήχυ, για τις ζέστες σίγουρα, για τα κρύα θα δείξει... |
Miltellas έγραψε: |
...με πάγο στον δρόμο (άρα μιλάμε για <0C εξωτερική... |
Dio78 έγραψε: | ||
Σύμφωνα με τα 206 μας, πάγο μπορεί να έχει μέχρι και με 3C ![]() |
nOkpos έγραψε: |
Εχω περιπου 24000 χιλιομετρα ποτε πρεπει να αλλαξω βαλβολινες? |
last in line έγραψε: |
δυστυχως δεν μπορω να πω το ιδιο και για τις motul motylgear 75-90... ![]() τωρα που κρυωσε ο καιρος ειναι χαλια για τα πρωτα χλμ! ![]() μαλλον θα τις αλλαξω μην γινει καμια ζημια...(εχει και 185.000 to σασμανακι μου χωρις καμια επισκευη...) Βεβαια οταν ζεσταθουν ειναι πολυ καλες..αλλα δεν το ρισκαρω ... |
Pugobios έγραψε: |
Επειδή βαριέμε να κάτσω να διαβάσω όλα τα post μήπως μπορείτε να μου πείτε ποιές πιστέυετε είναι οι καλύτερες βαλβολίνες(χειμώνα-καλοκαίρι) για το pug μου??(σασμάν 8v rallye)Ευχαριστώ! |
volvos έγραψε: |
ΓΡΑΦΙΤΟΥΧΕΣ?????????
ρε μπας και ειναι gl-5?????????? gia des ti gl γραφει πανω στο κουτι |
Pugobios έγραψε: |
Τί εστή γραφιτούχες??? ![]() |
pappaki έγραψε: |
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση...
Οι TRP υπάρχουν και στο www.trade-wind.gr Λαμπριανίδης προς 10 ευρώ το λίτρο, παράδοση κατ οίκον, απλά ενημερώνω. |
MEMsound έγραψε: |
και με την TRZ μια χαρά θα είσαι.
Επίσης δες τι μεταφορικά θα σου ζητήσουν από τον Λαμπριανίδη για αποστολή στον Βόλο και αν ξεφευγει η τιμή να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς από εδώ (ανεξάρτητα με το αν είσαι ή όχι επ.μέλος) ![]() |
cipher έγραψε: |
Μέσα στο κουτί είχε δώρο και ένα αρωματικό αυτοκινήτου ![]() |
Pugobios έγραψε: |
e-shop Λαμπριανίδη:MOTUL 300V CHRONO 2LT 10W40 MOTUL 22 euro ![]() Και ρωτάω εγώ τώρα.Πώς είναι δυνατών ο γενικός εισαγωγέας της motul που βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη να έχει αυτά τα λάδια στην τιμή των 28 euro ενώ ο Λαμπριανίδης 22 euro???Ας μου πεί κάποιος γιατί μου φαίνονται πολύ παράξενα αυτά τα πράγματα. |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Γιατί πολύ απλά δεν τον νοιάζει ![]() Συχνό φαινόμενο από την στιγμή που έχει το όνομα και όλοι πηγαίνουνε σε αυτόν οπότε και αδιαφορεί για τους υπόλοιπους ![]() Τα ξέρω από πρώτο χέρι στη δουλειά μου και τους βρίζω συνέχεια ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
o λαμπριανιδης κανει παραεισαγωγες.......................... |
Παράθεση: |
επισης κανεις δε ξερει ημερομηνιες παραγωγης - ληξης στα λαδια του............... |
plaketokofths έγραψε: |
Εγώ πάλι έχω κάνει 1500km με TRP 75w80 & τις έβαλα στα 10000km.(το λέω γιατί ίσως να μην εχει στρώσει το κιβώτιο ακόμα). Διαφορά ιδιαίτερη δεν είδα, το φαινόμενο που οι ταχύτητες μου γρατζουνάνε ακόμα παραμένει, ειδικά όταν έχω λίγες στροφές.
Πέρα απο αυτό που είναι ίδιο με πριν τις αλλάξω, παρατήρησα μεγάλη διαφορά προς το καλό όταν αρχίσω και τις πετάω καρφωτές ή τρέχω γενικά, δλδ μόλις ζεσταθεί η βαλβολίνη αρκετά αλλάζει πολύ η αίσθηση. Θα έπρεπε να έχει βελτιωθεί και στις χαμηλές στροφές όμως? Μήπως έχω πρόβλημα με το κιβώτιο? ΥΓ. Για τα πρώτα μέτρα που η θερμοκρασία είναι χαμηλή δεν το συζητάω θέλει πολύ δύναμη, σκαλώνει και από ήχο κάνει σαν κούμπωμα ασύχρονου. |
Παράθεση: |
(μέχρι τώρα πάντως δεν έχω ακούσει να ξέμεινε από 8100 - πρέπει να έχει βρει καλή πηγή). |
cipher έγραψε: |
Μίλτο, ορίστε:
Motul 8100 X-cess, 5W40 22009 / M / 80643 και 18809 / Μ / 80130 |
MEMsound έγραψε: |
Νομίζω ότι οι ταχύτητες δεν μπαίνουν τόσο γλυκά όπως με την TRP. ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ έβγαλα τις TRP από τις οποίες δεν είχα κανένα πρόβλημα και έβαλα τις AMSOIL.Πολύ καλές εντυπώσεις!! |
Miltellas έγραψε: |
Νέο! Η Elf έχει (εδώ και χρόνια) βαλβολίνη 75W80 100% συνθετική, με εξαιρετικές προδιαγραφές!! Θα το ψάξω και θα επανέλθω.
Σε ένα επίσημο βιβλίο για Καύσιμα-Λιπαντικά (ΤΕΕ, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, μηχανικοί αυτοκ/των) που αγόρασα πρόσφατα αναφέρει τις διάφορες βαλβολίνες και τα ιξώδη τους (πχ 75W90, 80W90, 90W140 κλπ) και αναφέρει και την 75W80 που είναι ειδικά για Peugeot-Citroen. Δηλαδή, είναι γνωστό της πάσης ότι το PSA Group φοράει ειδική βαλβολίνη. Αναφέρει επίσης ότι δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αλλιώς θα αλλοιώσουμε δυσμενώς τα χαρακτηριστικά λεοτουργίας του σασμάν. Θα επανέλθω με νεότερα επί του θέματος. |
MEMsound έγραψε: |
καλέ κατέβα από το καλάμι...
θα πέσεις και ποιος σε τρεχει στο νοσοκομείο μετά... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (αστειευομαι...) |
Steve έγραψε: |
Παραγγέλθηκαν 2 λίτρα ELF TRP 75W80 1 LT από Λαμπριανίδη...
Έξοδα αποστολής, λέει δωρεάν. Παίρνω τηλέφωνο για διευκρίνιση πότε θα είναι εδώ, αλλά κανένας δεν το σηκώνει ![]() Αντικαταβολή θα γίνει η πληρωμή, οπότε ![]() Ελπίζω να καταφέρω να βγάλω γραμμή μέχρι το βράδυ... Εκτός Αθήνας δουλεύει με courier ή όχι? |
drdino έγραψε: |
Εμένα πάντως μου τα έστειλε δωρεάν στην Θεσσαλονίκη... |
cipher έγραψε: | ||
Αλλά όχι με courier, έτσι; Να υποθέσω ΚΤΕΛ ή ΕΛΤΑ; |
Παράθεση: |
Δυστυχώς για παραγγελίες εκτός Αττικής, όπου τη διανομή την κάνουμε οιίδιοι, δεν ισχύειη επιλογή της αντικαταβολής(αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στα πεδία "Βοήθεια"και "Συχνές Ερωτήσεις").Σε αυτή την πολιτική καταλήξαμε διότι,υπήρξαν πολλοί πελάτεςοι οποίοι, ενώ είχαν επιβεβαιώσει την παραγγελία τους δεν εμφανίστηκανποτέ να τηνπαραλάβουν.Όπως αντιλαμβάνεστε ο μόνος τρόπος να διασφαλιστούμε καικατ'επέκταση οιπελάτες μας,εσείς, είναι να δεχόμαστε παραγγελίες εκτός Αττικής είτεμε τραπεζικήκατάθεση είτε με πιστωτική κάρτα.Την επόμενη ημέρα από την κατάθεσή σας αποστέλλονται τα προιόντα πουέχετε επιλέξει με τηνμεταφορική-πρακτορείο που συνεργαζόμαστε από όπου και τα παραλαμβάνετεχωρίς καμμία δικήσας επιβάρυνση. |
Steve έγραψε: | ||
![]() Και εγώ τα θέλω αύριο... Είναι τόσο να μην πω τι, που στα εκτός Ελλάδας έχουν και πληρωμή αντικαταβολής... Ε ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΑ%@#@^!@$^% ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Είμαι βέβαιος πως οι Amsoil MTG 75-90 είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ τουλάχιστον για τη δική μου περίπτωση BE κιβώτιο με ΑΤΒ Quaife μπλοκέ, υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας 22-23 Νm ροπής και ρυθμό περιστροφής περί τις 7300 max. Αλλά απότι φαίνεται δεν κάνουν και σε άλλες εφαρμογές. |
MEMsound έγραψε: |
Θεωρητικά (γιατί πρακτικά πρέπει να το δούμε για να είμαστε σίγουροι ... και πραγματικά δεν θέλω...) τι θα μπορούσε να πάθει το σασμαν μας (ΜΑ και ΒΕ έχουν ιδιας συστασης υλικά άραγε?) αν του βάζαμε την Silkolene Silktran Syn 5 που προτίνει η Quaife.
Εννοώ "τι χειρότερο" από το να έχει μια gl4 που τελικά διαλύεται και δεν προστατευει?? Ιδού η απορία... ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Το καλύτερο θα ήταν να συμβουλευτούμε και κάποιον αγωνιζόμενο με τα δικά μας κιβώτια και το συγκεκριμένο μλοκέ. |
Lef205 έγραψε: |
Μια στιγμη γιατι θα χασω τον υπνο μου!
Στο αγωνιστικο εβαλα red line βαλβολινη μετα την ανακατασκευη του σασμαν. Τις προαλλες χρειαστηκε για να κανω μια δουλεια, να αφαιρεσω τις βαλβολινες., το σασμαν απο την ωρα που μπηκαν οι βαλβολινες εχει κανει Αθηνα Δημητσανα Αθηνα κ Ραφηνα λεσχη μια φορα. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Βγαζοντας τις βαλβολινες ηταν ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ! κοινως τις πεταω? |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Λευτέρη εγώ τον έχω χάσει ήδη.... Στη δική μου περίπτωση δεν βγήκαν απλά μαύρες, αλλα με γρασώδη υφή και το κυριώτερο με τριχοειδής ρωγμές στην επιφάνεια ηρεμίας τους που μαρτυρά σίγουρη διάλυση των μηχανικών ιδιοτήτων τους..... Σίγουρα δεν κάνουν καλή δουλειά αλλα το δικό σου ειναι και αγωνιστικό, κατεπεκτασην όλα δουλεύουν οριακά συνεχόμενα για αρκετό χρονικό διάστημα. Απότι έχω δεί βάζουν και ψηγείο λιπαντικού στο κιβώτιο.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Λευτέρη τί τύπο MOTUL έβαζες και ποιές οι εμπειρίες σου με αυτές?
(ούτε γκόμενα να ήταν....έχω φρικάρει!!!) |
Παράθεση: |
Finally a question about the installation/maintenance:
Most of us (without ATB) use in our gearboxes the gear lubrication oil: ELF TRP 75W-80 http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/511.pdf 4 members of PSClub.gr that already have ATB use the Lubrication Engineers LE-703 http://www.le-inc.com/products.jsp?productID=80 Someone suggested us the AMSOIL MTG 75W90 gl-4 GrIV/V https://www.amsoil.com/storefront/mtg.aspx You at your site talk about Silkolene Silktran SYN 75W 90 http://www.quaife.co.uk/Silkolene-Silktran-SYN-75W-90-synthetic-gear-and-transmission-oil-per-litre Which one you consider that it is better for our BE3 and MA gearboxes, equipped with ATB? |
Παράθεση: |
...I do not know about the oil you mention. We recommend the use of Silkolene products, as you have seen. If the oil grade and quality is similar, there should be no problem.
Regards, Scott Wheeler Quaife Sales & Marketing www.Quaife.co.uk |