DIMSAV έγραψε: |
ta parapanw isxuoyn alla o mhxanikos mou eipe oti mpainei kanonika akomh kai oi duo ravdoi panar ,monh ypoxwrhsh h mikroterh reserva kai h allagh ths exetmishs. |
DIMSAV έγραψε: |
ta parapanw isxuoyn alla o mhxanikos mou eipe oti mpainei kanonika akomh kai oi duo ravdoi panar ,monh ypoxwrhsh h mikroterh reserva kai h allagh ths exetmishs. |
Touristas έγραψε: | ||
Φιλε μου για να το κανεισ πισω οπωσ το RC θελουν ολα αλλαγη! Ψαληδια,αξονας δεν ειναι ιδια !!! |
Ydwr έγραψε: |
Την ελλειψη ρεζερβας την ειχα διαβασει και αλλου, αλλα οφειλοταν λεει στο τελευταιο καζανι (αφου ειναι τοοοοοσο μεγαλο) της εξατμισης. Η αληθεια ειναι οτι μου φανηκε Αισωπια αλλα παλι γινεται αμαξι τετοιας τιμης να μην εχει ρεζερβα? Σιγουρα οχι αλλα που?
Ντοματες ευπροσδεκτες.Που θα παει θα σταματησουν τα τουβλα! |
dimzaf206 έγραψε: |
Είναι όντως τα ελατήρια του RC πιο χαμηλά από των 1.6 ΧS και 2.0 GTI;
Kαι αν ναι, πόσα χιλιοστά; Aν κάποιος έχει στοιχεία please help. Γιατι αν μιλάμε για ~10mm χαμηλότερα τότε έχουμε θεωρητικά την ιδανική μετατροπή: Αντιστρεπτικές μπρος-πίσω, πίσω ράβδοι στρέψης και εγκάρσιες δοκοί, εμπρός ελατήρια, όλα από μαμά RC σε συνδυασμό με καλά αμορτισέρ χαμηλώματος (πχ Osrav, KONI κίτρινα). Θεωρητικά έχεις μια όσο πρέπει σφικτή και διαπιστωμένα ισορροπημένη εμπρός-πίσω ανάρτηση, με ικανοποιητική διαδρομή. Τί λέτε; Στέκει; |
PoLiThS έγραψε: |
Νομίζω κάλυψα το θέμα παρπάνω ας μην τα ξαναναφέρουμε |
dimzaf206 έγραψε: |
Συμφωνώ με τον Poliths. Παρ'όλα αυτά παραμένει η απορία μου για τα μπροστινά ελατήρια: Πόσο πιο χαμηλά είναι από τα μαμά 1.6; Πληροφορίες για λίμπρες υπάρχουν; Επιμένω στο συγκεκριμένο topic γιατί πραγματικά πιστεύω ότι πρόκειται για την ιδανική μετατροπή σε ένα απλό 206 συνδυάζοντας ιδανικά κράτημα-άνεση και διαδρομή ανάρτησης. Συν το γεγονός ότι κατά κοινή ομολογία οι εγκάρσιες δοκοί πίσω μεταμορφώνουν το 206 στο δρόμο (και ας πάει και στα κομμάτια η ρεζέρβα!). |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Να πω εγω το αλλο.........Αντε και το κανει καποιος οπως το RC σε αναρτηση....Μετα τι κανει αν του φυγει που δεν θα εχει γκαζι να το φερει
Μετα το μοτερ του θα ειναι τοσο δυνατο για να σταματησει τις σφαλιαρες που θα τρωει απο τις ραβδους και τις ζυγαριες Η απαντηση ειναι πως ΟΧΙ. |
Judger έγραψε: | ||
Στο δικό σου δηλαδή,που έχεις βάλει επάνω τη μιση Peugeot Sport απο θέμα ράβδων-ζυγαριών Δεν ισχύει το ίδιο Η μήπως έχεις πλεόνασμα δύναμης Σκέψου και προβληματίσου,καλέ μου φίλε |
MEMsound έγραψε: |
με αυτά των 1,4 16ν, 1,6 16ν, |
MEMsound έγραψε: |
ναι.
Αλλά καλύτερα να συνδυαστεί με ένα πιο σκληρό ελατήριο (όχι απαραίτητα πιο χαμηλό) όπως πχ "μαμά" από 1,6lt ή 2,0lt ή και RC. (τα έγραψα με σειρά αυξανόμενης σκληρόρτητας) |
MEMsound έγραψε: |
Με τα αμορτισέρ ΜΟΝΟ όχι. (= αν χρησιμοποιήσεις τα μαμά δικά σου ελατήρια)
Με τα αμορτισερ + τα ελατήρια του RC θα χαμηλώσεις αλλά όχι όσο το RC μιας και είσαι πιο ελαφρύς μπροστά. Το πόσο θα χαμηλώσεις νομίζω ότι μπορεί να υπολογιστεί εκ των πρωτέρων αν μάθουμε σκληρότητα των μαμά ελατηρίων του 1,4 8v και του RC καθώς και το βάρος των δύο αυτοκινήτων στον εμπρός άξονα. = τρέχα γυρευε... Νομίζω ότι στα 1,4 που είναι ελαφριά τα αμορτισερ του RC μαζί με ένα aftermarket ελατήριο χαμηλώματος -3 ~ -3,5cm (προσοχή: για 1,4) πχ HR κλπ κλπ μέτριας σκληρότητας και όχι κούτσουρο... θα έχεις το επιθυμητό "χαμηλωτικό" αποτέλεσμα. |
Touristas έγραψε: |
Τα αμορτισέρ είναι ίδια σε μήκος ακόμα και το πιατέλο είναι στην ίδια θέση με τα απλά. Συγκεκριμένα τα έβαλα δίπλα δίπλα με αμορτισέρ από 1.6 και δεν είχαν καμία διαφορά. |
Touristas έγραψε: |
Είναι ίδια ακόμα και στη διαδρομή.
Η διαφορά είναι στην ρύθμιση των βαλβίδων που έχει το κάθε αμορτισέρ. Και ναι έχω βάλλει σε 2 αυτοκίνητα και το ένα είναι και φίλος του Παναγιώτη (volvos ) οπότε και θα σας πει ο ίδιος εντυπώσεις. Και στα 2 αυτοκίνητα με ελατήρια χαμηλωμένα 3cm. |
ultra-one έγραψε: | ||
Ναι αλλά εμένα με απασχολεί πως παίζουν με μαμά ελατήρια και ράβδους στρέψης!! Όταν βρεθεί κάποιος με τέτοιο setup ας μας πει τι γίνεται.... |
sod έγραψε: |
Να πω κι εγω τιs εντυπωσειs μου Εβαλα σημερα τα αμορτισερ του RC με ελατηρια χαμηλωματοs eibach 3 η 3,5 cm.Εχω βαλει αντιστρεπτικεs (μπροs-πισω) απο το gti 1.6 και μια θολομπαρα!!!Η αναρτηση ειναι πολυ καλη,,και ανεση υπαρχει (δεν κοπαναει) αλλα κραταει κιολαs!!!Περισσοτερα σε λιγο καιρο.... |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Το μόνο αρνητικό που θέλω να επισημάνω είναι ότι σε ορισμένες στιγμές η ανάρτηση τερματίζει κάτι το οποίο ακούγεται και το νιώθεις πολύ άσχημα (είχα καιρό να το νιώσω σε ενα αυτοκίνητο) |
MEMsound έγραψε: | ||
Αυτό διορθώνεται ευκολα. Αν τερματίζει στο κάτω μέρος μέσα στην μπουκάλα. -> Πας μια βόλτα από τον "Τόλη" και του λες να σου κόψει από το πάνω μέρος του εμβόλου 1~1,5cm και να κάνει καινούργιο σπείρωμα. Έτσι με το χαμύλωμα το κάτω μέρος του εμβόλου δεν θα τερματίζει στο κάτω μέρος της μπουκάλας. Αν τερματίζει το πάνω μέρος της μπουκάλας στο bump-stop τότε "λεπταίνεις" (ωραία λέξη ) το bump-stop (αν έχει) |
Stevon έγραψε: | ||
την δευτερη ?? |
Stevon έγραψε: |
Όμως σε αυτό το λίγο που το οδήγησα βρήκα ένα μείων , το πίσω τμήμα του αυτ/του μου ψιλοφάνηκε....ανιαρό....(ελπίζω στο δικό μου με την αλλαγή αντιστρεπτικής να εξαλειφθει) |
MEMsound έγραψε: |
Επίσης δεν θυμάμαι αν έχετε διαφορά στις ράβδους στρέψης το 16άρι από το 14άρι 8ν.
Τέλος μην ξεχνάς ότι την δοκιμή την κάνατε με 3 άτομα μέσα και βασικά με άτομο πίσω. Αυτό σταθεροποιεί πολύ το πίσω μέρος και δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα συγκριτικά πχ με το δικό σου που το οδηγείς συνήθως μόνος. |
MEMsound έγραψε: | ||||
Το bump-stop είναι ένα κυλινδράκι με διάμετρο όσο η μπουκάλα και μια τρύπα στο κέντρο όσο το εμβολο. Έχει πάχος Χ. Αν το κάνει λεπτότερο τότε κερδίζεις λίγη διαδρομή και από εκεί. Και τα 2 τα έχει κάνει ο Νίκος στο cup. |
Παράθεση: |
Μην ανυσηχείς... η διαφορά θα είναι αισθητότατη...
Την ίδια αντιστρεπτική με την δική σου φοράει ο Βασίλης (πίσω 19,5mm) Η μαμά δική μου πίσω είναι 21mm. Θα δεις σίγουρα διαφορά. |
Stevon έγραψε: | ||||||
Βρέ κουκουρούκου....ξέρω τί είναι το bump-stop και ξέρω πώς λειτουργεί...επίσης ... Αλλά δέν καταλαβαινώ για ποιό λόγο το λές αυτό.....αφού το βάζουμε για να προστατευσουμε το πλήρες τερμάτισμα του εμβόλου ... Την 1η λύση με το "κόντημα" του εμβόλου θα το προτιμούσα αφού κατανοώ ποιο πολύ την λύση του. |
Sidobre έγραψε: |
Ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό με γράφετε στα @@ σας (βλέπε quaife) αλλά θα μιλήσω μία φορα: Για να τερματίζει το αμορτισέρ, είναι πολύ μαλακό το ελατήριο. |
Sidobre έγραψε: |
αλλά θα μιλήσω μία φορα: Για να τερματίζει το αμορτισέρ, είναι πολύ μαλακό το ελατήριο. |
Road_Runner έγραψε: |
Ανάλογα με το μήκος του Bump-stop μπορείς να "μεταβαλεις την διαδρομή του εμβόλου. Με κύνδυνο όμως να τερματίζει πιο εύκολα η αναρτηση. |
MEMsound έγραψε: |
...Τέλος μην ξεχνάς ότι την δοκιμή την κάνατε με 3 άτομα μέσα και βασικά με άτομο πίσω. Αυτό σταθεροποιεί πολύ το πίσω μέρος και.... |
sod έγραψε: |
Με βαζετε και στην πριζα να αλαξω κι εγω κανα ελατηριο αφου αυτα τα eibach εχουν στο ενερτγητικο τουs γυρω στα 70.000 km!!!Nα τα αλαξω η δεν χρειαζεται ακομα |
STELIOS έγραψε: |
Τα ελατηρια δεν χαλανε, δεν μαλακωνουν. Ο μονος τροπος να αλλαξουν χαρακτηρηστικα (κοινος να μαλακωσουν) ειναι με θερμικη κατεργασια. Τα 70.000 χλμ δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ στη ζωη του ελατηριου.
Εκτως αν θες να τα αλλαξεις γιατι απλα δεν σε ικανοποιουν στο στυλ οδηγησης που εχεις εσυ. |
Miltellas έγραψε: |
Καλύτερο αμορτισέρ από το RSP θα θεωρήσω κάτι με δυνατότερο Bound (για την απόκριση) και φυσικά με ακόμη ισχυρότερο rebound. |
volvos έγραψε: |
ta koni απορριπτονται...εχουν καπου 450ευρω ++ ελάτηρια πλησιαζεις σκανδαλωδως τη πεζο σπορτ...
βεβαια αμα τα κανει ενα σερβις ο σπυρος θα δουμε ποσο μπορουν να βελτιωθουν χαρη εκει που πονανε...... |
nOkpos έγραψε: | ||
τα κονι τα κιτρινα χαμηλοματος εχουν κοντα στα 800 μαζι με ελατηρια H&R που εβαλα εγω. αλλα μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλα ααα! ειναι και ρυθμιζομενης σκληροτητας! |
ongas έγραψε: |
Φίλε Ultra-one κανα δυο ερωτησούλες. Καταρχήν ήρθανε τα μπροστινα? Αν ναι τι εντυπώσεις σχημάτισες τελικα γιατί με ενδιαφέρει πολύ το θέμα...Από ελατήρια έχεις τα μαμα? Η αντιστρεπτική του RC πόσο σου κόστισε? Συνολικά όλη η αλλαγή? Ευχαριστώ |
volvos έγραψε: |
ΧΑΡΗ ψηλωσε πολυ?
με ενδιαφερει και μενα γιατι και ενα παιδι που το εχει κανει μαλλον θα ξηλωσει ta hr για να βαλει τα μαμα ελατηρια... |
volvos έγραψε: |
ΑΜΑ ειχες κατσει να διαβασεις ολο το τοπικ ουφο θα εβλεπες γιατι το λεω...
θεωρητικα(γιατι στη πραξη αλλα φανηκαν) τα αμορτισερ του ρουσου ειναι πιο ψηλα τα πιατελα τους... |
Touristas έγραψε: |
Να φορέσεις πανοπλία γιατί με τα αμορτισέρ θα σε κυνηγάω.
Ρε κουκουρούκου αφού είπαμε πως είναι ίδια σε ύψος. |
Miltellas έγραψε: |
Χάρη, τί αμορτισέρ είπες ότι φορούσες πριν; |
Steve έγραψε: |
Όλο το πακετάκι, APEX SP70-1050 μαζί με παχύτερες ράβδους στρέψης πίσω (από RC, έτσι για να έχουμε και σχέση με το topic). Χαμήλωμα 4 πόντους, χωρίς κοπάνημα, για πολλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα
470 ευρώ περασμένο και 90 ευρώ οι 2 ράβδοι. |
Παράθεση: |
Steve έγραψε:
Όλο το πακετάκι, APEX SP70-1050 μαζί με παχύτερες ράβδους στρέψης πίσω (από RC, έτσι για να έχουμε και σχέση με το topic). Χαμήλωμα 4 πόντους, χωρίς κοπάνημα, για πολλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα Smile 470 ευρώ περασμένο και 90 ευρώ οι 2 ράβδοι. |
volvos έγραψε: |
και με 5αρια ελατηρια αν θυμαμαι? |
Steve έγραψε: |
Όλο το πακετάκι, APEX SP70-1050 μαζί με παχύτερες ράβδους στρέψης πίσω (από RC, έτσι για να έχουμε και σχέση με το topic). Χαμήλωμα 4 πόντους, χωρίς κοπάνημα, για πολλά και αξιόπιστα χιλιόμετρα
470 ευρώ περασμένο και 90 ευρώ οι 2 ράβδοι. |
grpap έγραψε: |
Μεγειες!Νομιζω οτι θα χρειαστεις τις 20αρες ραβδους του rc για να μην τα φτυσουν γρηγορα τα πισω. |
Randy έγραψε: |
Καλα ντε μη βαρατε! Απλα δεν εχω καταλαβει ακομη την αναλογια ελατηριων μπροστα με ραβδους πισω! Δεν ειναι τοοοοσο απλο! |
Παράθεση: |
Το καλό είναι ότι έχεις ξεκινήσει να διαβάζεις, το κακό, κάκιστο σχεδόν, είναι ότι τα διαβάζεις και δεν καταλαβαίνεις τίποτα!
Που θα πάει, θα το ξεπεράσουμε κι αυτό |
Παράθεση: |
Σήμερα τελικά τοποθέτησα τα αμορτισέρ του RC...
Παρατήρηση 1η: Πρέπει να είσαι χαμηλωμένος αλλιώς δεν μπαίνουν... Τα αμορτισέρ του RC είναι κοντοκάλαμα. Μιλάμε για μεγάλη διαφορά, τόση που φοβόμουνα μήπως έπρεπε να χαμηλώσω κι άλλο! Τουλάχιστον 5εκ πιο κοντά καλάμια εμπρός! Και πίσω περίπου από τα ίδια... Άρα εάν μπουν σε 206 με κανονικό ύψος τα αμορτισέρ θα τερματίζουν στην έκτασή τους με το παραμικρό κάτι που δεν είναι σωστό να συμβαίνει. Άρα η λύση προορίζεται να δουλέψει σωστά μόνο σε χαμηλωμένους! |
PoLiThS έγραψε: |
Διαγώνιοι βραγχιονες
Εξάρτημα που στηρίζερι τους βραγχιωνες στο κέντρο του αξονα) 350-400 ευρω Υπ οψιν πρεπει να αλλα3ει το καζανακι της εξάτμισης και να έρ8ει εγκαρσια σε σχέση με το αμαξωμα αλα RC και να καταργηθεί η ρεζέρβα εκ των πραγμάτων... |
MEMsound έγραψε: |
Αν και είμαι σίγουρος ότι και κάπου αλλού έχουμε γράψει για την πίσω διατάξη της ανάρτηση του RC το ποστάρω εδώ και βλέπουμε... (να δω πότε θα ολοκληρώσω αυτήν την ρημάδα την εκαθάριση του forum..anyway
Λοιπόν για όσους λένε ότι δεν χωράει ρεζέρβα με τις έξτρα ράβδους που έχει πίσω το RC/SW: http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1494.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1493.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1530.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1533.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1550.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1551.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/sonic909/IMG_1552.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y104/kelly909/IMG_1044.jpg Η υπόλοιπη δουλειά που έχει γίνει στο συγκεκριμένο 206 εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=155486#155486 |
sps έγραψε: |
Κωστη,
1)Ψαχνεις για μεταχειρα rc (αν βρεις θελουμε τετοιον 5-6 απο δω) 2)Κοιτας για λυσεις τυπου whiteline |
Randy έγραψε: |
800 ευρω για πισω αξονα απο RC? Πολλα λεφτα πεταμενα.. |
Steve έγραψε: | ||
|
MEMsound έγραψε: |
πάντως καινουργιος αξονας ρψ κομπλε εχει κανα 800αρι αν δεν κάνω λάθος (λεπτομερειες ο στεβον που τον εβαλε) |
Πάνος έγραψε: |
Νομιζω θα εχει τρελει πλακα. |
Πάνος έγραψε: |
Δεν θα εχει πλακα;
Αμορτισερ rc με ελατηρια απο το 1,6 αντιστρεπτικες 22 εμπρος πισω και 21 ραβδους. Νομιζω θα εχει τρελει πλακα. Ειναι η τελευταια μου σκεψη μετα τις 30 Ιουλιου.Το μαμα ειναι πιο κοντα απο ποτε... |
george okouzidis έγραψε: |
και εγω αυτο σκεφτομουνα.και θα ειναι πιο σκληρα τα ελατηρια του ρψ οποτε ισως και να κοπαναει(στο 1.6 παντα)!τωρα δεν ξερω τη διαφορα υψους θα εχουν δεδομενου οτι το gti ειναι 1 με 1,5 ποντο πιο χαμηλα απο τα απλα. |
Πάνος έγραψε: |
Προφανως με την οροφη μου εχω θεμα πια και δεν ξερω αν διορθωνεται η κατασταση ή οχι.Θα το ψαξω καλα παντως. |
Steve έγραψε: | ||
|
Κώδικας: |
SUSPENSION NORMALE
-> "5206 X4" AMORTISSEUR AR ENS - SUSPENSION NORMALE -> "E 270 527" AMORT AR ERP - SUSPENSION NORMALE ET ΑGE >= 5 |
Κώδικας: |
SUSPENSION RENFORCEE AV ET AR DEPUIS DAM 0839377 OU DEPUIS DAM 0891178
-> "5206 Q8" AMORTISSEUR AR ENS - SUSPENSION RENFORCEE AV ET AR JUSQU’A OPR 09422 -> "5206 W6" ENS - SUSPENSION RENFORCEE AV ET AR DEPUIS OPR 09423 |
Κώδικας: |
SUSPENSION RENFORCEE AV ET AR DEPUIS DAM 0843081 OU DEPUIS DAM 0839383 OU DEPUIS DAM 0839388
-> "5206 Q8" AMORTISSEUR AR ENS - SUSPENSION RENFORCEE AV ET AR |
Πάνος έγραψε: |
Μανθο σορρυ αν κατι δεν καταλαβαινω σωστα επειδη βλεπω 3 διαφορετικους κωδικους.
ο πρωτος ο "5206 X4" ανταποκρινεται στα αμορτισερ rc πισω; Ευχαριστω για την αμεση απαντηση. |
Πάνος έγραψε: |
Ναι Γιαννη το καταλαβα απο την αρχη.
Απλα ηθελα να τσεκαρω τους κωδικους με την αποδειξη αγορας αλλα και με τα αμορτισερ κατ ιδιαν. Τιμες για τα πισω του RC εχω εγω παντως αν ενδιαφερει ανα τεμμαχιο. Επισης ευχαριστω για την ακομα πιο κατατοπιστικη απαντηση. |
Πάνος έγραψε: |
Εγω πληρωσα:
Εμπρος αμορτισερ δεξι: 5202ΚJ 77.04€ Εμπρος αμορτισερ αριστερο: 5202ΚΗ 77,04€ Και τα πισω 53,81 το καθενα. Συνολο: 260,00€ περιπου. |
Πάνος έγραψε: |
Ναι.Αν θυμαμαι καλα 1 μπλε 2 βιολετι. |
volvos έγραψε: |
αμα εχεις ορεξη να μπλεξεις παρε με να σου πω |
Πάνος έγραψε: |
Μπαμπας μπορει να μην εχω γινει αλλα η 4η,2000 στροφες και 50 χλμ με εξιταρει οπως εξιταρει το Τακη το χρονομετρο οταν αυτο δειχνει 1,12,99 και ο Μανθος εξω να γυαλιζει τη νυφη ... |
Πάνος έγραψε: |
Γιαννη τα ελατηρια που αναφερεις σε πιο μοντελο ειναι φορεμενα; |
Sinanai έγραψε: |
K Sinanai να έχει φύγει παραπέρα κ να προσπαθεί να μιλήσει στο τηλέφωνο για να πουλήσει το νεφρό του. |
Ghost Dog έγραψε: |
Μεγειεεεεες, μεγειεεεεεες.......!
Καλοριζικος και καλοφορετος.................!! Κανονισε μ@λ@&@ να κανεις παλι κανα εβγα και μετα να ψαχνεις για αξονα απο wRC......! (Just kidding, ετσι.....! ) |
reselie-206 έγραψε: |
Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν αλλα τέτοια περίπτωση δε χάνεται ειδικά αφού τον πήρα λιγότερο/ή όσο κάνει ο 16άρης... !!!
Δεδομένου ειδικά οτι χρειάζομαι άξονα για να φτιάξω το δικό μου αφού απο το τρακάρισμα ειναι για πέταμα ο δικός μου άξονας.... |
takis_206 έγραψε: |
μέγιες τάσο αν είναι αυτός που σου είχα πει ήταν ευκαιρία !!! "καλοστριφτος" |
athanas έγραψε: |
Με το καλό να τον βάλεις πάνω (αφού τον δώσεις πρώτα στον iceage ) και μετά μόνιμα στα μέγαρα σε κόβω... |
reselie-206 έγραψε: |
Δε με λέτε...ο άξονας μπαίνει κανονικά με την εξάτμιση μου ή θέλει τροποποίηση πίσω? (να ξέρω αμα είναι να τη κόψω να τη βγάλω στο πλάι μπροστά ) |
MEMsound έγραψε: |
επειδη για να βρεις εξατμισα που να κάνει "σωστη" κουρμπα στην σωληνα πάνω απ τον αξονα (οπως στο ΡΨ) ειναι απο απιθανο εως αδυνατο...
περνα την απο κάτω στο ιντερνετ κυκλοφορουν αντιστοιχες φωτο ψαξτο λιγο και εκτυπωσε μια να του την δειξεις. |
MEMsound έγραψε: |
ειναι για το βαρος κινητηρα του rc
δε σου κανουν |
Giannis307 έγραψε: |
οχι απλα θα γινει το δικο σου σαν τζιπ |
action_peugeot έγραψε: |
Μπαίνουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω βάλει αρκετά σε 1100 /1400 /1600 και είναι οκ. Είναι απλά λίγο ποιό σφιχτά. Το ότι είναι λίγο ποιό κοντό το καλάμι δεν έχει πρόβλημα. |
action_peugeot έγραψε: |
Καλημέρα
Ναι μπορείς να τα βάλεις και το χαμηλωμα θα είναι ίδιο όποιο αμορτισέρ και να βάλεις . |
Grigoris Hatz έγραψε: | ||
Δεν κουμπώνουν εννοείς; |
MEMsound έγραψε: | ||||
οχι απο διαστασεις κανουν εκτιμώ οτι δουλευουν σωστα για το μπροστινο βαρος του ΡΨ οχι του 1100 αλλα αμα θες να το χαμηλωσεις κιολλας αλλαζει - ισως σου αρεσουν |
MEMsound έγραψε: |
δεν ειναι ετσι ακριβως αλλα τελος παντων αμορτισερ αγοραζεις οχι σπιτι
παρτα βαλτα και αν σου αρεσουν κρατα τα - αλλιως αγγελια και κατι αλλο και παει λεγοντας ολες αυτες οι αλλαγες...οι μικρότερες ή μεγαλύτερες μετατροπες, εχουν και λιγο πειραματισμο μεσα τους κι αν θες την αποψη μου ειναι μεσα στο παιχνιδι και ολο αυτο και εχει κι ενα ενδιαφερον προφανως οι δοκιμες κοστιζουν αλλα και τι εγινε αν μιλαγαμε παντα με γνομωνα οικονομιας ΜΟΝΟ δεν θα μιλαγαμε για βελτιωσεις αλλα για το πως η καταναλωση θα πεσει απ το ας πουμε 6,1 στο 6,0 καλη διασκεδαση και στιψιματα |
Pughell έγραψε: |
Καλα,το "προβλημα" ειναι κατι το πολυ σχετικο.
Και 20 χρονια πριν,ολοι βαζαμε στα σαξοραλλα φαρδια χαμηλωματος με Bilstein gr N και δεν καταλαβαιναμε να υπαρχει προβλημα,ασχετα αν κυκλοφορουσαμε με μια αναρτηση που δεν δουλευε πουθενα,με οτι συνεπαγεται αυτο για την ασφαλεια ολων μας. |
Pughell έγραψε: |
Καλα,το "προβλημα" ειναι κατι το πολυ σχετικο.
Και 20 χρονια πριν,ολοι βαζαμε στα σαξοραλλα φαρδια χαμηλωματος με Bilstein gr N και δεν καταλαβαιναμε να υπαρχει προβλημα,ασχετα αν κυκλοφορουσαμε με μια αναρτηση που δεν δουλευε πουθενα,με οτι συνεπαγεται αυτο για την ασφαλεια ολων μας. |
nido έγραψε: |
Τα ελατήρια του έχουν 30cm ασυμπίεστο μήκος |