1.1 i love you έγραψε: |
Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ |
Alexandros έγραψε: | ||
Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα. Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους .... |
Alexandros έγραψε: | ||
Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα. Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους .... |
1.1 i love you έγραψε: |
Φίλε Αλέξανδρε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Οσο πιο λίγους ίππους βγάζει το αυτοκίνητο τόσο πιο έντονα φαίνεται η αναβάθμισή του όποια κι αν είναι αυτή. |
Παράθεση: |
Και μια και διάβασες το καινούργιο Car&Driver είδες αναβάθμιση το 206 στην ανάρτηση;Ακόμα και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του έδωσαν,όλα τα έφτιαξαν αλλά τα φρένα "μούφα".Πώς νευριάζω όταν το βλέπω σε όλα τα τέστ φρένων τελευταίο η προτελευταίο.Στο δε συγκεκριμένο τέστ έχει περίπου δέκα μέτρα μεγαλύτερη απόσταση απο το αμέσως χειρότερο Ενα Hyundai |
Alex έγραψε: |
Παντως η V-Racing εδωσε γυρω στο 3.5% παραπανω αποδοση κατα μεσο ορο. Αρα ο 1100 απο 60 παει 62.1... Δεν ειναι τρελλο αλλα επειδη οσο πιο λιγο εχεις τοσο πιο πολυ φαινονται οι μικροδιαφορες μου φαινεται λογικο.. |
Mimis έγραψε: |
Τώρα η απορία μου είναι η εξής : Ποιά ειναι καλύτερη, η extra unleaded της BP ή η V-POWER της Shell ; |
lepou έγραψε: |
Απο το πρωτο γεμισμα αρχισα να χρησιμποιω βενζινη 100 οκτ. Ηθελα να εχω και το κεφαλι μου ησυχο στο θεμα ποιοτητας αλλα και να κερδιζω αυτο το ελαχιστο που υποσχοντε οι ακριβες βενζινες.Το θεμα ειναι πως η τιμη της βενζινης εχει παει στα υψη και το συνεχες γεμισμα με 100αρα βενζινη γινετε ολοενα και δυσβασταχτο.
Ελα ομως που γαι το πεζουλα μου θελω μονο το καλυτερο για αυτο και συνεχιζω να βαζω ακριβη βενζινη. Συνηθως βαζω η ΒΡ η ΕΚΟ. Ειναι η ποιο"φτηνες".Η rasing της shell ειναι η ποιο ακριβη, την εχω δοκιμασει και νομιζω οτι ειναι λιγο καλυτερη αλλα και 1,090 ειναι παρα πολλα. Σκεφτομε ομως μηπως ειμαι λιγο κοροιδο και δινω τα ωραια μου λεφτακια τσαμπα?Ουτε κανα αμαξι κολοφτιαγμενο εχω με υψηλη συμπιεση η τουρμπατο. μια σκουπιτσα εχο ολη και ολη (προς το παρων).Εσεις τι κανετε?Εχει κανει αραγε κανεις δυναμομετρηση μα απλη αλλα και με καλη βενζινη να δει διαφορα? Ξερω οτι τετοια τεστ εχουν κανει κατα καιρους διαφορα περιοδικα αλλα δεν τα θεωρω και τοσο αντικειμενικα. |
lepou έγραψε: |
Απο το πρωτο γεμισμα αρχισα να χρησιμποιω βενζινη 100 οκτ. Ηθελα να εχω και το κεφαλι μου ησυχο στο θεμα ποιοτητας αλλα και να κερδιζω αυτο το ελαχιστο που υποσχοντε οι ακριβες βενζινες.Το θεμα ειναι πως η τιμη της βενζινης εχει παει στα υψη και το συνεχες γεμισμα με 100αρα βενζινη γινετε ολοενα και δυσβασταχτο.
Ελα ομως που γαι το πεζουλα μου θελω μονο το καλυτερο για αυτο και συνεχιζω να βαζω ακριβη βενζινη. Συνηθως βαζω η ΒΡ η ΕΚΟ. Ειναι η ποιο"φτηνες".Η rasing της shell ειναι η ποιο ακριβη, την εχω δοκιμασει και νομιζω οτι ειναι λιγο καλυτερη αλλα και 1,090 ειναι παρα πολλα. Σκεφτομε ομως μηπως ειμαι λιγο κοροιδο και δινω τα ωραια μου λεφτακια τσαμπα?Ουτε κανα αμαξι κολοφτιαγμενο εχω με υψηλη συμπιεση η τουρμπατο. μια σκουπιτσα εχο ολη και ολη (προς το παρων).Εσεις τι κανετε? Εχει κανει αραγε κανεις δυναμομετρηση μα απλη αλλα και με καλη βενζινη να δει διαφορα? Ξερω οτι τετοια τεστ εχουν κανει κατα καιρους διαφορα περιοδικα αλλα δεν τα θεωρω και τοσο αντικειμενικα. |
Παράθεση: |
Εχεις υπολογισει ποσα παραπανω πληρωνουμε βαζοντας κατοσταρες βενζινες μεσα σε ενα χρονο? Καντο και προσεξε μην παθεις κανα εγκεφαλικο |
marcus έγραψε: |
Προσωπικά, βάζω 100άρες τα τελευταία 35.000χλμ... Διαφορά στην απόδοση δεν έχω αισθανθεί, απλά καλύτερη λειτουργία του κινητήρα και λιγότερα (αλλά όχι ανύπαρκτα) πειράκια... |
lepou έγραψε: |
Για να βαλεις 20 λιτρα κατοσταρα ΒΡ και εκο θελεις περιπου 4 ευρω παραπανω.Ενω για περιπου 7-8 ευρω παραπανω.Παντως και η V-Power η απλη και η Rasing κρατανε καθαρο τον κινητηρα. Η διαφορα ειναι στη αποδοση. Παντω ς ενω ολες οι βενζινες ανεβενουν με τρελουσ ρυθμους η ρασινγκ ειναι η μονη που εδω και 2-3 χρονια μενει σταθερη . Πως γινετε αυτο ειναι αποριας αξιο? |
Steve έγραψε: |
Μπλα μπλα μπλα...
Α! Ναι! Για τις 100άρες μιλάμε πάλι Ξεκίνησα τον Απρίλιο που πήρα το αμάξι με Shell V-Power. Μάπα. Συνέχισα με την Racing. Πιο μάπα. Στράφηκα προς BP. Μάπα. Ultimate? Λίγο καλύτερη. ΕΚΟ 95άρα προς το καλοκαίρι. Σίγουρα καλύτερη από όλες τις προαναφερθήσες. ΕΚΟ 100άρα έτσι από περιέργεια: Σχεδόν τέλεια Πλέον μπαίνει μόνο ΕΚΟ 100άρα στο αμάξι. Καλώς ή κακώς, εμπιστεύομαι (προς το παρόν) το βενζινάδικο που πάω εδώ και 7 μήνες περίπου Η διαφορά 95άρας με 100άρα σε κατανάλωση είναι ότι με την 100άρα καις ενάμισι λίτρο /100χλμ λιγότερο από την 95άρα. Και η τιμή που βάζω είναι από 90 λεπτά μέχρι 1 ευρώ. Στην χειρότερη περίπτωση 15 λεπτά διαφορά με την 95άρα. Για εμένα προς το παρόν είναι το καλύτερο value for money και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα Μιλάω πάντα για τιμές Λάρισας, γιατί ξέρω πως κάτω στην Αθήνα, τα νούμερα είναι απαγορευτικά και παίζουνε σε +15 λεπτά το λίτρο |
Steve έγραψε: |
Έλα μαζί μου να στα αποδείξω
Το trip computer επίσης, ποτέ δεν λέει ψέμματα |
Stevon έγραψε: | ||
Μάρκο συμφωνώ μαζί σου, και εγώ η μοναδική διαφορά που έχω προσέξει είναι τα <<πειρακια>> ότι δεν κάνουν την εμφανισή τους συχνά.Καθώς και το λίγο ποιο <<γλυκό>> άνοιγμα του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών. |
Steve έγραψε: |
Το trip computer επίσης, ποτέ δεν λέει ψέμματα |
marcus έγραψε: |
Ναι, όντως είναι έτσι όπως τα λες... Ο κινητήρας λειτουργεί καλύτερα... Τώρα, αν αυτό μεταφράζεται σε κάποιο ψιλό κέρδος σε δύναμη... εγώ πάντως δεν είμαι σε θέση να το διαπιστώσω... |
MEMsound. έγραψε: |
Οσο για το Trip Computer οπως και καθε οργανο μετρησης εχει αποκλισεις αλλα για τσεκαρε και το χιλιομετρητη σε συναρτηση με τα λιτρα που βαζεις καθε φορα και με ιδιο τροπο οδηγησης θα δεις οτι θα εχεις μια μικρη μειωση της καταναλωσης. |
marcus έγραψε: |
..... γεμίζω το ρεζερβουάρ και μετράω - σημειώνω λίτρα και χιλιόμετρα κάθε φορά, είδα μία μικρή αύξηση στην κατανάλωση με την 100άρα βενζίνη... Της τάξεως των 0,5lt/100km... Ίσως έπαιξε ρόλο και το ότι απλή 95άρα έβαζα στην αρχή (τα πρώτα 5000χλμ) που το έστρωνα (για 1500χλμ) και δεν το ζόριζα στο στρώσιμο... και αυτά τα 1500 χλμ να έριξαν τον μέσο όρο... μπορεί... |
Ronin έγραψε: |
Πληροφοριακά σας ενημερώνουμε οτι τα ανούσια post διεγράφησαν και το topic ανοιξε ξανά. |
asa1 έγραψε: |
Πιστεω οτι η bp ειναι λιγο καλυτερη μιας και ειναι η μονη που εχει avgas |
lepou έγραψε: |
Αν βασιστω σε αυτα που λεει ο υπολογιστης ταξιδιου τουε εχω μεση καταναλωση 8,5 -8,6 και εχω και αρκετα βαρυ ποδι. Πως καταφερνεις να κανεις μεση καταναλωση 9,3? Μαρσαρεις συνεχεια και ενω εισαι σταματημενος?
Δεν μου απαντησε κανεις για τα προσθετα βενζινης που ανεβαζουν τα οκτανια. Τα εχει δοκιμασει κανεις? Πως ειναι σε σχεση με τις 100αρες βενζινες? |
MEMsound. έγραψε: |
Μάνο θα σε παραπέμψω εδώ "Αποδίδουν οι βενζίνες 100 οκτανιων?" όπου έχει συζητηθεί αρκετά το θέμα, γιατί αυτό το βλέπω να κλειδώνεται.....
Συνοπτικά αν βλέπεις ότι το αυτοκίνητο σου αποδίδει καλύτερα με την 100αρα και μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα τότε βάζε την (έγω στο δικό μου 206 είχα αισθητή διαφορά). Παρεπιπτόντως με διαφορά τιμής (μεταξύ 100αρας και απλής αμόλυβδης)γύρω στα 25λεπτα και μέση κατανάλωση γύρω στα 8lt/100km για κάθε 10.000Km πληρώνεις παραπάνω 200ευρώ. Βέβαια με την 100αρα ενδέχεται να μειωθεί λίγο η κατανάλωση λογω βελτιωμένης απόδοσης του κινητήρα (= "λιγότερο" πάτημα στο γκάζι) αλλά ας συνεχίσουμε την κουβέντα στο παραπάνω τόπικ..... |
LEFT έγραψε: |
Προς θεου μην πεταχτει παλι κανεις και πει οτι δινει και αλογα! |
LEFT έγραψε: |
....Προς θεου μην πεταχτει παλι κανεις και πει οτι δινει και αλογα!Συνιθιζεται τελευταια! |
LEFT έγραψε: |
....Ομως υπαρχει μια παρατηρηση απο την Peugeot για τις 100αρες και ιδιαιτερα για την V-Power!Εχουν παρουσιασει ανεξηγητα προβληματα αρκετοι κινητηρες!Το τονιζω ειδικα με την V-Power... |
ultra-one έγραψε: |
Φυσικά την νύφη την πλήρωσα πολύ ακριβά αφού με 1,29 το λίτρο η Shell εξακολουθεί να είναι πανάκριβη. (Όχι πως η ΒΡ είναι φτηνή στα 1,17 που την είχα πληρώσει πριν 3 βδομάδες). |
MEMsound έγραψε: |
Λάβε υπόψην σου ότι με μια 100άρα η μέση κατανάλωσή σου θα πέσει μιας και το αυτοκίνητο "πάει" αισθητά καλύτερα (το 1600άρι τουλάχιστον γιατί στο δικό μου δεν είδα ιδιαίτερη διαφορα...).
Οπότε αν έχει πχ 8,7 μέση κατανάλωση με την απλή βενζίνη με την 100άρα θα είσαι πχ 8,4 ίσως και πιο κάτω οπότε και θα πρέπει να συμπεριλάβεις και αυτό στον υπολογισμό της διαφοράς κόστους. Για εμένα στο 1600άρι η 100άρα είχε νόημα παρά τα πολλά χιλιόμετρα που έκανα. |
Lef205 έγραψε: |
...........
.Μεγαλο ρολο στην μειωση της καταναλωσης και στην αυξηση της αποδωσης παιζει και η συχνη αλλαγη του φιλτρου βενζινης.......... |
Lef205 έγραψε: |
Στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ εχω δει τρελλη διαφορα σε σχεση με απλη και 100σταρα.
Μιλαμε απλα για αλλη αποδωση.Απο ολες τις 100σταρες αυτη που εχω δει να δουλευει καλυτερα ειναι αυτη της ΒΡ. Στο βολτισιο δεν ειδα τιποτα οσες φορες εβαλα.Μεγαλο ρολο στην μειωση της καταναλωσης και στην αυξηση της αποδωσης παιζει και η συχνη αλλαγη του φιλτρου βενζινης. Τελος οι διαφορες στην τιμη της 100σταρας με την απλη,ειναι πλεον χαωδεις (98 η απλη και 1,22 η 100σταρα) οποτε Μανθο αυτο που λες δεν ξερω πλεον αν ισχυει. |
tsosmoulis έγραψε: |
επειδή έχω δοκιμάσει σχολαστικά αρκετές βενζίνες και στο 206 και στο 106 μπορώ να πω ότι με αυτήν που είδα το αμάξι να είναι περισσότερο άνετο είναι η Ultimate. πολύ καλή και σε απόδοση αλλά και οικονομία! με την v-power racing η απόδοση μπορεί να είναι παρόμοια αλλά καίγεται πολύ γρήγορα! και δεν είναι επειδή το πατάω περισσότερο...πάντα το ίδιο το πηγαίνω |
ultra-one έγραψε: |
UPDATE!!!!
Είχα κάνει τα πειράματα μου και με την ΕΚΟ KINITRON 100 πριν κάτι μήνες και ξέχασα να τα γράψω.......... Λοιπόν...... Με κόστος ανά λίτρο (τον Αύγουστο...) 1,22 ευρώ και μέσα σε 978 χιλιόμετρα εθνικής, σκισίματος και στροφιλικιού σε διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα, Στούπα, Δηρός, Γύθειο, Στούπα, Καλαμάτα, Αθήνα η κατανάλωση ήταν 83 λίτρα. Ο υπολογιστής έδειξε μέση κατανάλωση 8,4λ/100χμ και η πραγματική κατανάλωση ήταν 8,49λ/100χμ. Το κόστος ανά χιλιόμετρο βγήκε 0,104ευρώ που είναι το χαμηλότερο από όλες τις βενζίνες που δοκίμασα. Σημειοτέον ότι το αυτοκίνητο πάει αρκετά καλά με την ΕΚΟ. ---------------------------------------------------------------------------------- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΕΣΤ: ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ! Shell V-Power Racing: ΜΑΚΡΑΝ η καλύτερη βενζίνη με τεράστιες διαφορές από τις υπόλοιπες σε απόδοση και αίσθηση με ροπή από χαμηλά και τρελό τράβηγμα, καθόλου πειράκια και την χαμηλότερη κατανάλωση από όλες. Η τωρινή τιμή της γύρω στα 1,19ευρώ το λίτρο που είναι πρακτικά ίδια με την ΒΡ την καθιστά ΑΝΕΤΑ την καλύτερη βενζίνη αφού τώρα το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι 0,099ευρώ και ταυτόχρονα το αυτοκίνητο πάει σαν δαιμονισμένο! ΑΡΓΥΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ! ΕΚΟ ΚΙΝΙΤRON 100: Η Χρυσή τομή! Πολύ καλή βενζίνη και η φθηνότερη σε τιμή! Το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά, σπάνια κτυπάει πειράκια και η κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή. Με τωρινή τιμή 1,04ευρώ το λίτρο, το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι 0,089ευρώ που είναι το χαμηλότερο από τις 3. ΤΕΝΕΚΕΔΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ......... ΒP Ultimate 100: ΜΑΚΡΑΝ η χειρότερη από τις υπόλοιπες, σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς...... Το αυτοκίνητο δείχνει και είναι πολύ αργό σε όλες τις συνθήκες και κτυπάει τρελά πειράκια σε στροφές κοντά στο ρελαντί. Επίσης η κατανάλωση είναι σε όλες τις συνθήκες η ψηλότερη και ακόμα και με πολύ χαλαρούς ρυθμούς στην εθνική (100-110), ο υπολογιστής σπάνια δείχνει κάτω από 8-8,5λίτρα/100χμ. Υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις σε ορινές διαδρομές που το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανέβει ανηφόρες με 2α αφού μπουκώνει και δεν ανεβάζει στροφές και χρειαζεται 1η Με τωρινή τιμή 1,189ευρώ το λίτρο (απαράδεκτα ψηλή), το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι 0,116ευρώ που είναι το ψηλότερο από όλες τις άλλες και ταυτόχρονα δίνει με τεράστια διαφορά την χειρότερη απόδοση στον κινητήρα. |
brz20 έγραψε: |
και λογο της υγρασιας το αμαξι ζοριζοταν να παρει μπροστα.1 ωρα το κλειδι στην μιζα. |
MEMsound έγραψε: |
κάτι μου λέει ότι για να δεις ....
...όπως το 16άρι τότε... |
brz20 έγραψε: |
Ρε φιλε τι να το κανω αυτο που μου λες?
Η 95 εβγαλε 400 και η 100αρα 300? Τι συμπερασμα να βγαλω? Και που ξερω εγω οτι με την 95αρα το πηγαινε σαν κοτα ενω με την 100αρα το εσκιζε. Εγω σου δινω στοιχεια.Ολα εγιναν με τον ιδιο ρυθμο οδηγησεις και κατω απο τις ιδιες περιπου συνθηκες. Ενα αλλο που εχω παρατηρισει ειναι οτι τα βενζιναδικα μεσα στην πολη του Ηρακλειου εχουν πολυ καλυτερη βενζινη απο οτι αυτα που βρησκονται στην εθνικη.Καιγετε λες και ειναι αερας. |
MEMsound έγραψε: |
Στο 2λιτρο δεν έχω δει διαφορές (1~2 φορές που την έχω δοκιμάσει) ίσως γιατί δεν ξεζουμίζω όπως το 16άρι τότε... |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ποσο αλλο (ξεζουμισμα) πια? |
DimiP έγραψε: | ||
δηλ. εγω 4-5 post πιο πανω ειπα κατι διαφορετικο απο αυτα που λες ;;; οχι , γιατι εχω την αισθηση οτι παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα μου |
Gr@lly έγραψε: | ||||
|
Gr@lly έγραψε: | ||
Σε ενα αγωνιστικο την εβαλα και πηγαινα παντου ταπα.. Τωρα μπορεις να πεις οτι θες.. |
Gr@lly έγραψε: |
Σε ενα αγωνιστικο την εβαλα και πηγαινα παντου ταπα.. Τωρα μπορεις να πεις οτι θες.. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Όσο για την διαφορά 100άρας και 95άρας αυτή είναι υπαρκτή αλλά ακυρώνεται από τα βενζινάδικα που σου βάζουν αντί για 100άρα απλή |
brz20 έγραψε: |
Εγω εχω βρει ενα καλο και δεν παω σε αλλο απλα.
Τωρα πολλα ακουγονται.Μπορει να ανακατευουν και την 95αρα με την 100αρα.Βαζουν νερο.Ολα τα καλα. Βεβαια η καλυτερη 100αρα που εχω βαλει ποτε ηταν μια φορα που πετυχα ανεφοδιασμο βενζιναδικου.Την πηρα φρεσκια φρεσκια.Τοτε πραγματικα ηταν απιστευτη. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
ΥΓ Τουλάχιστον Χάρη εις γνώση μου πληρώνω την φθηνότερη βενζίνη που υπάρχει |
ultra-one έγραψε: |
Αν δεις και πιο πάνω αυτά που έγραψα, τελικά τη φθηνή βενζίνη πρέπει να την κατατάσσεις με το κόστος ανά χιλιόμετρο που σου δίνει και όχι απλά με το πόσο πάει το λίτρο........ |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Πουθενά το καλοκαίρι,ούτε σε Ιταλία ούτε στην Γαλλία ούτε στην Ισπανία δεν υπήρχε κάτι παραπάνω από 98άρα |
ultra-one έγραψε: |
Για τις μεγάλες εταιρείες επιδόθηκαν πρόστιμα για νοθεία σε: 18 πρατήρια EKO 34 πρατήρια ΒΡ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 πρατήρια SHELL Η Shell στο site της αναφέρει ότι ελέγχει (και τιμωρεί) η ίδια τα πρατήρια της που νοθεύουν τα καυσιμα και το παραπάνω αποτέλεσμα μάλλον δείχνει ότι τα πρατήρια Shell πολύ σπάνια νοθεύουν καύσιμα. |
STELIOS έγραψε: |
αλλα μεταξυ μας εγω θα εμπιστευομουν περισσοτερο τους ελεγχους της Shell. |
Steve έγραψε: | ||
Εεε, μεταξύ μας ντε! Μη το γράφεις στο forum |
Lef205 έγραψε: |
....και η ουλτιμειτ οταν ειχε πρωτοβγει. |
Ghost Dog έγραψε: |
Εγω παλι στον Πασχαλιτσα που εβαλα μια φορα 95αρα γιατι ειχα στεγνωσει απο λ7 ειδα διαφορα...(παροτι ειναι μαμα!!)
Ακομα και ο ηχος του μοτερ ηταν διαφορετικος... (με την 100αρα ηταν πιο μπασος και τραχυς!) Απο τοτε μονο 100αρα...(γι'αυτο εχω ξεπουληθει στις βενζινες ) |
ultra-one έγραψε: |
Πάντως προσωπικά πίνω νερό στο όνομα της Shell V-Power Racing ανκαι χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες δεν με βολεύει καθόλου το ότι στη Shell δεν μπορούν να βγάζουν τιμολόγια με ότι ποσό θες όπως κάνουν άλλες εταιρείες παρά μόνο το ακριβές ποσό που αντιστοιχεί στην ποσότητα που έβαλες..... |
Road_Runner έγραψε: |
Ο πατέρας μου βάζει από έναν στην Ν. Ιωνία και του κόβει και παραπάνω και όταν βάζει στο Ι.Χ. του κόβει τιμολόγιο για το φορτηγό...
Επίσης σε αυτόν που βάζω εγώ μου βάζει και περισσότερους πόντους στην κάρτα... Είναι που θα πέσεις... |
Road_Runner έγραψε: |
μια φορά που είχα βάλει ΒΡ 100αρα έκλαιγα τα λεφτά μου... ΑΙΣΧΟΣ. |
brz20 έγραψε: |
Συνηθως το βγαζω με το μισο ρεζερβουαρ(δηλαδη 30 λιτρα). |
Road_Runner έγραψε: |
Και θα πεταχτεί τώρα ο Σταύρος και θα πει: "Και πως πας στον δρόμο; 360 χλμ και καις 30 λίτρα; Σαν κότα πας. Και θα σε περνάνε και οι κοτες......" |
Steve έγραψε: |
Η ερώτηση μου για την απόσταση φίλε Νικόλα είναι για να δώ τα χιλιόμετρα και την κατανάλωση και τί διαφορές έχουμε με τον brz (1.4 εγώ, 1.6 αυτός και κάποια έξτρα κιλά)... |
Τιμονοπληκτος έγραψε: |
Πάντως προσωπικά πίνω νερό στο όνομα της Shell V-Power Racing ανκαι χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες δεν με βολεύει καθόλου το ότι στη Shell δεν μπορούν να βγάζουν τιμολόγια με ότι ποσό θες όπως κάνουν άλλες εταιρείες παρά μόνο το ακριβές ποσό που αντιστοιχεί στην ποσότητα που έβαλες.....
Νίκο τα πρατήρια που ανήκουν στην ίδια τη Shell δεν μπορούν να το κάνουν αφού είναι Online με τα κεντρικά και η ποσότητα βενζίνης που έβαλες αυτόματα αφαιρείται από το "στοκ" τους και τιμολογείται από το κεντρικό σύστημα. (Έτσι ελέγχονται και πολύ καλά από τη Shell για νοθεία και άλλες παρατυπίες). Αν το πρατήριο που λες είναι απλά Franchise τότε για αυτό μπορεί να το κάνει, όπως μπορεί να κάνει και ευκολότερα νοθεία και παρατυπίες..... (Καλού κακού ρίξε μια ματιά στη λίστα του ΥΠΑΝ να δεις αν είναι από τα πρατήρια που έφαγαν πρόστιμο!!!!!) |
brz20 έγραψε: |
Ξερεις τι φασαρια κανουν?
Οταν ανοιγεις το καπο ακους σε περνουν τα αυτια. 127 ειναι.Ζωη να 'χουν. |
Road_Runner έγραψε: |
Σπύρο η ΒΡ φτιάχνεται στην Ελλάδα.....
Αυτή η καινούργια των 110 οκτανίων (νομίζω) είναι αυτή που θα έρχεται απο έξω. Η Shell v-power racing είναι σίγουρο ότι έρχεται απο έξω. Και είναι πάρα πολύ καλή... |
brz20 έγραψε: |
102 ειναι η καινουργια.Κατι ασχετο θελω να πω.
Τα μονοθεσια της F1 εχω ακουσει οτι περνουν βενζινη 108 οκτανιων.Αυτο αλιθευει?Ξερει κανεις? Συμφωνω οτι σε ταξιδια μια 100αρα ειναι καλη αλλα οχι το παν για οικονομια. |
brz20 έγραψε: |
Στο WRC? |
brz20 έγραψε: |
Εγω στην Shell βρισκω παντα καλη βενζινη.
Δεν ξερω τι να πω.Τυχερος ειμαι? |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Και πώς καταλαβαίνεις ότι είναι καλή η βενζίνη? Είσαι τίγκα στα οργανάκια που μετράνε καύσιμα με πυρόμετρα, φωτόμετρα κλπ??? |
Gr@lly έγραψε: | ||||
Χημική ανάλυση γίνεται.. Οπως για παράδειγμα τα βαρύτερα κλάσματα δεν τα μετράνε με φωτόμετρα και τέτοια... Θέλει χημείο για να γίνει δουλεία... |
brz20 έγραψε: |
Μου το εστειλαν με μαζικο email
δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αλλα οφειλω να το επιβραυευσω!!!Ας το βαλουμε υπενθυμιση στα κινητα μας και ισως ωφεληθουμε... Επισης θα το πω σε οσους περισσοτερους μπορω!!!! Διαβαστε να δειτε τι λεει. Φτάνει πια.... Εδώ και 10 ημέρες συμβαίνει κάτι παράξενο και εξωπραγματικό στην χώρα μας. Παρότι οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς μειώθηκαν αισθητά και παραμένουν χαμηλά, η τιμή της βενζίνης στα πρατήρια αυξήθηκε κατά 10 περίπου λεπτά το λίτρο, σε όλα τα πρατήρια βενζίνης. Γιατί έγινε αυτό; Αυξήθηκε η τιμή του αργού; ΟΧΙ. Υπάρχουν αποθέματα που αγοράστηκαν με ακριβή τιμή; ΟΧΙ Τότε τι συμβαίνει; Είναι απλό: Μειώθηκαν 30-40% τα έσοδα των πρατηρίων από την πώληση πετρελαίου θέρμανσης λόγω της καλοκαιρίας. Η κυβέρνηση προσανατολίζεται να επαναφέρει το θέμα των ταμειακών μηχανών στα πρατήρια,για να μπορεί να ελέγχει τους τζίρους τους. Όλα αυτά όμως δεν αρέσουν στο καρτέλ των καυσίμων. Δεν θέλουν να μειωθούν τα έσοδα τους ούτε δραχμή και αποφασίζουν να αλλάξουν προς τα πάνω τις τιμές τους.Αλλωστε σε μια χώρα που αύξησε εν μια νυκτί το ΑΕΠ της κατά 25%, οι καταναλωτές δεν έχουν ανάγκη. Έτσι είναι όμως;.............................................. Την επόμενη Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2007,μην βάλετε βενζίνη στο αυτοκίνητο σας.Αφήστε το σπίτι.. πάρτε το λεωφορείο...πάρτε το ποδήλατο...μοιραστείτε την διαδρομή με έναν φίλο σας περπατοντας.Αλλά μην βάλετε βενζίνη... αφού είναι τόσο φθηνή και τα κέρδη του καρτέλ τόσα λίγα, δεν θα πάθει κανείς τίποτα αν τα βενζινάδικα δεν έχουν πελάτες για μια μέρα. Ή μήπως όχι; Μήπως θα δείξουμε επιτέλους οτι δεν είμαστε πρόβατα αλλά ενεργοί και νοήμονες πολίτες; Αντιδράστε στην απροκάλυπτη επίθεση στην τσέπη μας. Μην βάλετε βενζίνη την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2007, και στείλτε αυτό το email σε όλους όσους γνωρίζετε. Όσοι περισσότεροι είμαστε τόσο το καλύτερο! |
soultz έγραψε: |
Επίσης κάπου είδα για "φρέσκια" βενζίνη που μόλις την έβαλε το βυτίο στο πρατήριο οτι ήταν καλύτερη κτλ...αντίθετα πιστέυω πως η στιγμή που ανεφοδιάζεται ένα πρατήριο είναι η χειρότερη για να γεμίσει κάποιος γιατι η ανάδευση, κάνει διάφορες επικαθίσεις της δεξαμενης να κυκλοφορούν στο καύσιμο |
smoki έγραψε: | ||
Ειχε τυχει στο πατερα μου να γεμισει στην ελευσινα "φρεσκια" βενζινη και στο Κιατο να ειναι πριν το λαμπακι...Και δεν ηταν θεμα αντλιας |
king207cc έγραψε: |
αν η βενζίνη δεν είναι νοθευμένη κύριως παράγοντας, τοτε νομίζω οτι κάθε 100αρα είναι καλύτερη απο κάθε 95. Εγώ βάζω ΑEGEAN 1ΟΟαρα
κ είναι μια χαρά. Την έχω συγκρίνη με την SHELL 100. Δεν είδα καμία διαφορά κ κερδίζω κ 20 με 25 λεπτα ανα λίτρο. |
mrkaza έγραψε: |
Βεβαια ή κλεβει ή ειναι ο τημιοτερος ολων καθως εχει Cyclon και ειναι ακριβοτερος απο της 2 Shell της γειτονιας . |
dimkeras έγραψε: | ||
Ακριβότερος από Shell? Μήπως συσκευάζει τη βενζίνη σε γυάλινο μπουκάλι? Με ετικέτα "Dimple, 15 ετών"? |
king207cc έγραψε: | ||||
Ναι κ ο παππούλις κάθεται σε μία καρέκλα κ πετάει φελούς στο βαρέλι μέχρι να ορημάσει η βενζίνη του. |
dimkeras έγραψε: | ||||||
Αυτός είναι ο Ιάκωβος Δανιηλίδης ρε! (Jack Daniels) |
nikos 206cc έγραψε: |
Αρα η 100αρα τι κανει? πιο φτωχο το μειγμα? Πλουσιο δεν θεωρειται οταν η βενζινη ειναι περισσοτερη απο οσο θα επρεπε σε σχεση με τον αερα?το αμαξι φοραει τελικο gr.n και κανει ενα καλο(χοντροκομμενο)σκασιμο συνηθως οταν αφηνω γκαζι μετα απο βιαιο πατημα η αν εχω το συμπλεκτη λιγο περισσοτερη ωρα πατημενο για να αλλαξω ταχυτητα τοτε κανει 2-3 μαζεμενα οχι πολυ δυνατα...Μηπως επειδη η κατοσταρα ειναι καλυτερης ποιοτητας καιγεται καλυτερα και δεν πεταει ακαυστη???????Εγω μονο αυτο μπορω να σκεφτω |
moudakas έγραψε: |
Υπήρξε τεράστια διαφορά στην επιτάχυνση μου απο όταν έβαζα 95αρα και τώρα 100αρα στο 207 το 1.6 ατμοσφαιρικό σε χαμηλές στροφές.Ενώ με την 95αρα ζωριζόταν.Τώρα αν βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα θα το δείξει η νεκροψία. |
moudakas έγραψε: |
Υπήρξε τεράστια διαφορά στην επιτάχυνση μου απο όταν έβαζα 95αρα και τώρα 100αρα στο 207 το 1.6 ατμοσφαιρικό σε χαμηλές στροφές.Ενώ με την 95αρα ζωριζόταν.Τώρα αν βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα θα το δείξει η νεκροψία. |
nsne έγραψε: |
ποια πιστευεται ειναι καλυτερη απο αποψη επιδοσεων η ultimate η η vpower racing? |
ironman02 έγραψε: | ||
Αυτή που δεν είναι νοθευμένη! |
Driver ///M έγραψε: |
To power πάντως, σε δοκιμή που έκανε σε βενζίνες 100 οκτανίων των ΒΡ, shell και ΕΚΟ, έβγαλε καλύτερη την ΕΚΟ kinitron. Μην κολλάτε σε ΒΡ και shell, το ότι είναι (κατά κανόνα) πιο ακριβές δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και καλύτερες.. |
reselie έγραψε: |
Αληθεια υπαρχει τροπος να παρω μισο λιτρο βενζινη απο το πρατηριο που βαζω σε ενα καθαρο δοχειο και να το παω για αναλυση και που μπορει να γινει αυτο? επισης γνωριζουμε κοστος? |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Τασο λογικα αυτο που λες θα μπορει να γινει σε καποιο χημικο εργαστηριο αλλα και παλι δεν θα μπορεις να εισαι σιγουρος για την βενζινη που φτανει στο τεποζιτο σου καθε φορα που φουλαρεις...Σιγουρα θα σου δωσει μια εικονα για την καθαροτητα της βενζινης αλλα σκεψου οτι αυτο επηρεαζεται απο πολλους παραγοντες οπως π.χ αν η βενζινη εχει μπει στις δεξαμενες απο το φορτηγο αρκετη ωρα και τα κατακαθια εχουν καθησει στον πατο... Αν το κοστος της αναλυσης ηταν λογικο γιατι οχι να μαζευτειτε εσυ και καποιοι φιλοι σου που βαζετε εκει βενζινη και να το δειτε...αλλα αν ειναι μεγαλο δεν πιστευω οτι αξιζει τον κοπο ακριβως για τους λογους που σου περιεγραψα πιο πανω |
reselie έγραψε: |
Καλεσα σε μεγαλη εταιρια που ασχολειται με αναλυσεις πετρελαιοειδων/λιπαντικων...
το κοστος δυστηχως ειναι απαγορευτικο.για αναλυτικο τεστ συμφωνα με τις προδιαγραφες που οριζει το ΦΕΚ γινονται 20 αναλυσεις ,χρειαζονται 3 λιτρα καυσιμο και κοστιζει περι τα 500ευρω...για απλη αναλυση να δεις οκτανια,αν ειναι οντως καθαρη βενζινη οπου εκει γινονται 3-4 τεστακια κανει 200ευρω και χρειαζεται 1 λιτρο.. |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Κοιτα αν μαζευτειυε καμια 10ρια ατομα που βαζετε απο εκει και σας ενδιαφερει πραγματικα το θεμα (τουλαχιστον για τα οκτανια)αξιζει να το κανετε ακομα και με το κοστος που εχει η αναλυση.. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
να ρωτισω κατι...
οσοι εχετε RC 207(μαμα) βαζετε 95αρα αν ναι, εχετε πυρακια |
Pughell έγραψε: |
Στο 106 μου παντως η 95αρα με τα καθαριστικα της εταιριας με το κοχυλι,βγαζει σαφως περισσοτερα χιλιομετρα απο την απλη 95αρα της ιδιας εταιριας,σε ιδιες συνθηκες και επαναλαμβανομενη διαδρομη(σπιτι-δουλεια/δουλεια-σπιτι)...
Και απο αλλες εταιριες που δοκιμασα τις κλασσικες αμολυβδες 95αρες,τα πραγματα ηταν λιγο πολυ τα ιδια με την προαναφερομενη απλη 95αρα,πραγμα το οποιο δειχνει οτι αναλογα με την περισταση,καποια μοτερ "εκτιμουν" την μεγαλυτερη αντικροτικοτητα και ποιοτικοτερη καυση σε αντιθεση με αλλα στα οποια οι διαφορες ειναι μικρες... |
Pughell έγραψε: |
Στο 106 μου παντως η 95αρα με τα καθαριστικα της εταιριας με το κοχυλι,βγαζει σαφως περισσοτερα χιλιομετρα απο την απλη 95αρα της ιδιας εταιριας,σε ιδιες συνθηκες και επαναλαμβανομενη διαδρομη(σπιτι-δουλεια/δουλεια-σπιτι)...
Και απο αλλες εταιριες που δοκιμασα τις κλασσικες αμολυβδες 95αρες,τα πραγματα ηταν λιγο πολυ τα ιδια με την προαναφερομενη απλη 95αρα,πραγμα το οποιο δειχνει οτι αναλογα με την περισταση,καποια μοτερ "εκτιμουν" την μεγαλυτερη αντικροτικοτητα και ποιοτικοτερη καυση σε αντιθεση με αλλα στα οποια οι διαφορες ειναι μικρες... :| |
Pughell έγραψε: |
Στο 106 μου παντως η 95αρα με τα καθαριστικα της εταιριας με το κοχυλι,βγαζει σαφως περισσοτερα χιλιομετρα απο την απλη 95αρα της ιδιας εταιριας,σε ιδιες συνθηκες και επαναλαμβανομενη διαδρομη(σπιτι-δουλεια/δουλεια-σπιτι)...
Και απο αλλες εταιριες που δοκιμασα τις κλασσικες αμολυβδες 95αρες,τα πραγματα ηταν λιγο πολυ τα ιδια με την προαναφερομενη απλη 95αρα,πραγμα το οποιο δειχνει οτι αναλογα με την περισταση,καποια μοτερ "εκτιμουν" την μεγαλυτερη αντικροτικοτητα και ποιοτικοτερη καυση σε αντιθεση με αλλα στα οποια οι διαφορες ειναι μικρες... |
imaginas έγραψε: |
Η Shell 3 βενζίνες δεν έχει;Unleaded,vpower,vpower racing.Εκτός αν κάνω λάθος.Ποια είναι η 95αρα με τα καθαριστικά από αυτές; |
imaginas έγραψε: |
Μου έβαλαν την τελευταία φορά χωρίς να με ρωτήσουν.Αμόλυβδη ζήτησα,και πήγα στο μαγαζί να πάρω την απόδειξη και τους πόντους και είδα ότι η απόδειξη γράφει vpower,που είναι ακιρβότερη... |
king207cc έγραψε: | ||
και γιατι να μην βάλεις 100αρα με αυτή τη τιμή? |
imaginas έγραψε: |
Μου έβαλαν την τελευταία φορά χωρίς να με ρωτήσουν.Αμόλυβδη ζήτησα,και πήγα στο μαγαζί να πάρω την απόδειξη και τους πόντους και είδα ότι η απόδειξη γράφει vpower,που είναι ακιρβότερη... |
Pughell έγραψε: |
Τις Παρασκευες εχουν σε προσφορα την 100αρα ρε. |
imaginas έγραψε: |
Εμένα πάντως με χρέωσαν για vpower και όχι για απλή αμόλυβδη.Αυτό είναι κλοπή.Αν με ρωτούσαν θα τους έλεγα δε θέλω. |
climbonice έγραψε: |
Ερώτηση: Εδώ και κάποιους μήνες η Shell και η BP έχουν πωληθεί σε ελληνικές εταιρείες. Τα πρατήρια δεν έχουν αλλάξει ακόμη ταμπέλες γιατί έτσι προβλέπεται από τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί (προβλέπεται συγκεκριμένη ημερομηνία που μπορούν να αλλάξουν οι ταμπέλες). Οπότε για ποια V-Power μιλάμε; Υπάρχει ακόμη V-Power η βάζουν απλή AVIN; |
franch_power έγραψε: |
Παιδία γενικότερα η 95αρα η 100αρα σπάνια βρίσκεις αξιόπιστη κ αποδοτική βενζίνη με την κερδοσκοπία που υπάρχει στην χώρα μας! εγώ βάζω βενζίνη (α.π.) από γνωστό φιλαράκι κ δόξα το θεό είμαι αρκετά ικανοποιημένος,όσες φορές έχω βάλει απο αλλου έχω προβλήματα πυράκια κτλπ. |
nikos 206cc έγραψε: |
Εβαλα εχθες ετσι για το γ@μωτο ενα 10αρικο 100σταρα v-power racing απο γνωστο για την καλη του βενζινη πρατηριο(στην Ψελλου)
Το αμαξι δεν πηρε απλα τα πανω του..αρχισε να πυροβολαει..καμια σχεση απο τοτε που ειμουν μαμα και εβαζα 100σταρα Το μοτερ δειχνει να την γουσταρει πολυ παραπανω την καλη βενζινη τωρα πια Παιζει με την αλλαγη ολης της εξατμισης να στεγνωνει πιο ευκολα και να θελει καλυτερης ποιοτητας βενζινη τωρα πια? Με την αλλαγη εξατμισης οπως ειπα το αμαξι πηρε παντου αλλα κυριως μετα τις 4.000 ειναι που αρχιζει το πανυγηρι...εχθες το αμαξι γεμιζε απο τις 3000 και μαλιστα ηταν ακομα πιο δυνατο ψηλα |
Randy έγραψε: |
Σιγα τις τουρμπινες ρε παιδια.
Ενα αμαξι, αμα εχει πραγματικα δυνατο μοτερ, παει καλα και με απλη και με 100αρα. Εκτος αμα η απλη η 100αρα ειναι νοθευμενη. Ολα τα αλλα ειναι υπερβολες. Οπως ειχε γραψει ενας οτι του καθαρισαν την πεταλουδα και με το που πηγε να ξεκινησει απο το συνεργειο, απο τα πολλα αλογα πηγε να χτυπησει στον μπροστινο. |
Randy έγραψε: |
Σιγα τις τουρμπινες ρε παιδια.
Ενα αμαξι, αμα εχει πραγματικα δυνατο μοτερ, παει καλα και με απλη και με 100αρα. Εκτος αμα η απλη η 100αρα ειναι νοθευμενη. Ολα τα αλλα ειναι υπερβολες. Οπως ειχε γραψει ενας οτι του καθαρισαν την πεταλουδα και με το που πηγε να ξεκινησει απο το συνεργειο, απο τα πολλα αλογα πηγε να χτυπησει στον μπροστινο. |
Παράθεση: |
Πραγμα που δεν νομιζω οτι ειναι αληθες, διοτι ολες οι βενζινες βγαινουν ερχονται απο τα δυιληστηρια της Ελλαδος, τωρα απο κει και περα οτι θελει πιστευει ο καθενας. |
AlienHack έγραψε: |
....ή βαζετε αεριο οποτε δεν εχετε προβλημα με μαλ***ες 100αρα και 95αρα και νοθευμενη κτλ.... |
AlienHack έγραψε: |
παιρνει παραπανω ροπη σε ολο το φασμα και το πληρονεις και μιση τιμη... φιλακια!! |
makis106 έγραψε: |
Έχουμε δυναμομέτρηση??? |
AlienHack έγραψε: | ||
μεχρι το τελος της εβδομαδας θα εχετε! απλος μηλοντας με τον δυναμομετρα μου, και λεγοντας του οτι θα παω για διπλη δυναμομετρηση αεριο βενζινη μου λεει : "απλος για να μην εκπλαγεις , και επειδη εχω κανει 5-6 τετοιες, θα δεις τα ιδια περιπου αλογα αναλογα με τι ρυθμιση σε εχει κανει ΑΛΛΑ σιγουρα περισσοτερη ροπη με το αεριο.." και να σας πω την αληθεια ετσι το νοιωθω και εγω το αμαξι, σε ανηφορες παει ΓΑΜΙΟΝΤΑΣ , πολυ ποιο ανετο απο οτι με βενζινη.. Θα δειξει... |
thodwrhs έγραψε: |
επειδη ομως ειναι ακριβη εγω καμια φορα κανω το αλλο... οταν γεμιζω ντεποζιτο εχω οκτανια της ΝΟS και ριχνω μεσα 2 καπακια....
το κανα και οταν ειχα το crf και ποτε δεν παρουσιασε προβλημα τπτ απο τα δυο...οποτε παρα να σκοτιζετε το κεφαλι σας δεν ειναι μια καλη λυση? η εγκυμωνει κινδυνους?μην το παρακανουμε ομως σαν εναν φιλο που δεν ηξερε εριξε ολο το μπουκαλακι με τα οκτανια μεσα και πηρε τα πιστονια στο χερι.... χαχαχα |
GGiannis έγραψε: | ||
Εχω διαβασει σε ερευνες απο εργαστηρια οτι ολα τα octane booster δεν κανουν τιποτα απολυτως και μερικα μαλιστα την χειροτερευουν την βενζινη, και αν θες 1 μπουκαλακι για 2 γεμισματα ( περιπου 500 ml στα 50 λιτρα ειναι η αναλογια ) τελικως σου ερχεται το ιδιο ακριβως σε τιμη. |
Sinanai έγραψε: |
Πάτρα βάζω σταθερά από 2006-2007 Κολοκυθά - Silk Oil.
Και μια μεγάλη περίοδο έβαζα 100άρα, μόνο. Όταν είχε η 100άρα κάπου 95 λεπτά, βέβαια... |
Sinanai έγραψε: |
1.600αράκι δεκαετίας είναι και 106/206 τουμπανιασμένο, ή έστω "περιποιημένο", αλλά καλό, το λιγότερο, θα του κάνει η 100άρα. |
GGiannis έγραψε: |
Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εδω και 30.000 χλμ βαζω μονο 100αρα.Σε αποδοση ειδα διαφορα με την 95αρα και ειδικα στην αποκριση του γκαζιου, βεβαια ακομα το αυτοκινητο ειναι μαμα.Οσο αναφορα το θεμα απο ποιο πρατηριο , εβαζα κατ'εξοχην Shell V-Power Racing την οποια θεωρω και καλυτερη απο ολες οσες εβαζα μεχρι μου τυχει να βαλω ΕΛΙΝ, ειδα ακριβως τα ιδια αποτελεσματα και με πολυ χαμηλωτερη τιμη.Την στιγμη που μιλαμε η 100αρα Shell κοστιζει 1.898 και η ΕΛΙΝ 1.779 , και πως δικαιολογουνε το γεγονος οτι ειναι τοσο ακριβη? Προιον αποκλειστικης εισαγωγης απο Αγγλια (λενε). Πραγμα που δεν νομιζω οτι ειναι αληθες, διοτι ολες οι βενζινες βγαινουν ερχονται απο τα δυιληστηρια της Ελλαδος, τωρα απο κει και περα οτι θελει πιστευει ο καθενας. |
Sinanai έγραψε: |
Πόσο την έχει τώρα Γιάννη; |
Sinanai έγραψε: |
1.600αράκι δεκαετίας είναι και 106/206 τουμπανιασμένο, ή έστω "περιποιημένο", αλλά καλό, το λιγότερο, θα του κάνει η 100άρα. |
Sinanai έγραψε: |
Τουναντίον! Απλά απάντησα συγκεκριμένα σ' αυτό που 'πε ο Σαλιγκαράκης.
Ίσα-ίσα, όπως έχω ξαναπεί, επί ένα μεγάλο διάστημα στο 1.4 16V έβαζα μόνο 100άρα. |
TopGear έγραψε: | ||
Τα 1400αράκια για πέταμα ε; |
Παράθεση: |
ότι βάζω 100άρα επειδή δεν βρίσκω καθαρή 95άρα... |
Randy έγραψε: | ||
Γιατι ειναι βεβαιο οτι δε θα ειναι νοθευμενη η 100αρα? Αλλιως ειναι να χεις πληρωσει 95αρα και να ναι νοθευμενη, κι αλλιως να χεις δωσει 70+ σε ενα γεμισμα και να νομιζεις οτι εισαι οκ με την 100αρα. Οποτε 95αρα, και δοκιμες απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο, ωσπου να ψιλοκαταλαβεις οτι ειναι σχετικα οκ αυτος που το χει. Π.χ Αυτος στη γωνια Φραντζη + Ηλια Ηλίου την Avin νερο πρεπει να πουλαει. Ειναι υποπτα φθηνος και εννοειται οτι τα αμαξια κανουν ουρα.. |
Randy έγραψε: | ||
Γιατι ειναι βεβαιο οτι δε θα ειναι νοθευμενη η 100αρα? Αλλιως ειναι να χεις πληρωσει 95αρα και να ναι νοθευμενη, κι αλλιως να χεις δωσει 70+ σε ενα γεμισμα και να νομιζεις οτι εισαι οκ με την 100αρα. Οποτε 95αρα, και δοκιμες απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο, ωσπου να ψιλοκαταλαβεις οτι ειναι σχετικα οκ αυτος που το χει. Π.χ Αυτος στη γωνια Φραντζη + Ηλια Ηλίου την Avin νερο πρεπει να πουλαει. Ειναι υποπτα φθηνος και εννοειται οτι τα αμαξια κανουν ουρα.. |
drdino έγραψε: |
Η 95αρα δεν έχει νόημα να νοθευτεί. Η 100αρα ναι. |
drdino έγραψε: |
Δεν συμφέρει να νοθέψει κανείς την 95αρα καθώς οι διάφορες -όλες που χρησιμοποιούνται είναι ακριβές.
Έχει νόημα να πουλάς 95αρα για 100αρα. Νόθευση βενζίνης με νερό δεν νοείται εκτός αν ο άλλος είναι ηλίθιος. Αυτό που γίνεται είναι είτε δεν καθαρίζει ποτέ δεξαμενές=από υγροποίηση κλπ μαζεύεται νερό = FAIL είτε οι δεξαμενές του δεν σφραγίζουν καλά οπότε παίρνει νερό από το περιβάλλον = FAIL. |
makis106 έγραψε: |
Η αλήθεια είναι οτι με μια γρήγορη ματιά που έριξα στους δημοσιοποιημένους καταλόγους απο τα βενζινάδικα που έχουν τιμωρηθεί, η συντριπτική πλειοψηφία των παραβάσεων αφορά νοθεία σουπερ βενζίνης (LRP, η παλιά με μόλυβδο) με απλή αμόλυβδη. Αρκετές παραβάσεις που αφορούν νοθεία πετρελείου, και ελάχιστες που αφορούν νοθεία 100άρας αμόλυβδης με απλή. Καμία παράβαση για νοθεία απλής αμόλυβδης.
Οπότε η απορία μου είναι, δεν νοθεύεται η απλή? Με τι νοθεύεται? Με νερό? Αν ναι, δεν ανιχνεύεται το νερό? :roll: |
Παράθεση: |
κάποιοι ποντάρουν στο μικρό ποσοστό κέρδους και στην μεγάλη προσελευση |
sNicaKoS έγραψε: |
σχετικά για την shell vpower κ την απλή έχω 1 φιλαράκι μου που δουλεύει σε βενζινάδικο shell κ μου έχει πει ότι της μέρες που έχει προσφορά την vpower το αφεντικό του τους λέει να πρήζουν τους πάντες να βάζουν v power αντί για απλή κ ότι η χρηματική διαφορά είναι ελάχιστη κ άλλα τέτοια ξέρω γω κ το βράδυ που βγαίνει το ταμίο αν έχουν δώσει ποιο πολλά λίτρα απλή αντί για vpower τους πρίζει τα @@ κ γενικώς την πληρώνουν η καιμένοι η υπάληλοι οπότε για να μην χάσεις το μεροκαματάκι σου τι να κάνεις..πρίζεις τα @@ του καθένα.. |