Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 00:25:38 Θέμα δημοσίευσης: Αποδίδουν οι βενζίνες 100 οκτανιων? |
|
|
Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 19:23:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ  |
Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 20:47:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | 1.1 i love you έγραψε: | Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ  |
Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους .... |
Υπαρχουν νυχτες με κρυα ατμοσφαιρα οπου τα 75 μου αλογα γινονται 80!!!
Δικιο εχεις Αλεξανδρε , ο κρυος αερας βοηθαει αρκετες φορες, αλλες παλι μερες ιδιως απογευματα ζεστα το 206 δεν παει μια.
Αν ποτε αλλαξω μηχανη θα σε εχω υποψιν μου για να παρεις τα 75 αλογατα που κατεχω. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 22:38:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | 1.1 i love you έγραψε: | Εγώ πάντως έβαλα V-Power και βρήκα την υγειά μου.Τουλάχιστον 3-4 άλογα παραπάνω.Απο το πρώτο γέμισμα παρακαλώ  |
Ι don't think so!Εκτος αν εβαλες την Racing αλλα και παλι απο το πρωτο γεμισμα?Εγω παντως δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα με αυτη.Με super αμολυβδη BP οπως και με ΕΚΟ απλη εχω δει καποια διαφορα αλλα περισσοτερο σαν ποιοτητα καυσης -ευστροφια,λιγοτερος θορυβος,σπιρταδα.
Εκει που καταλαβαινω μεγαλη διαφορα ειναι τα βραδια με τον ψυχροτερο αερα-ισως το αμαξι να δινει και 4 αλογα παραπανω
Το βαρος το εχω ριξει πλεον στην βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου διοτι ηδη κινουμαι σε γρηγοροτερους ρυθμους απο τους περισσοτερους στον δρομο.Τουλαχιστον ας το κανω με Extra ασφαλεια
Ισως θα το ηθελα λιγο γρηγοροτερο σε ανηφορες (αμα σε κοψουν την εκανες...)και πιο σπιρτοζικο σε προσπερασεις.Αν βρεθει κατι αξιοπιστο και value for money σε 70 ιππους .... | Εδώ φίλε Αλέξανδρε δε θα συμφωνήσω μαζί σου!Πράγματι το αυτοκίνητο με το πρώτο γέμισμα με V-Power έδειξε άμεσα αποτελέσματα στις επιταχύνσεις εν κινήσει.Το δοκίμασα για 2 μήνες πηγαίνοντας σε ανηφορικές στροφές(Βόρεια Εύβοια).Ούτε εγώ μπορούσα να το πιστέψω.Ετσι λοιπόν έκανα ένα γέμισμα με απλή αμόλυβδη και τότε σιγουρεύτηκα!!Μεγάλη διαφορά.Και για του λόγου το αληθές,το περιοδικό Power έκανε δυναμομέτρηση σε Seat Ibiza 1.4/16V και είχε αύξηση ιπποδύναμης 4 με 6 ίππους(δε θυμάμαι καλά).Επίσης κάτι πολύ σημαντικό είναι το Πρατήριο που προμηθεύεσαι καύσιμα.Το συγκεκριμένο της Χαλκίδας είναι λαχείο.Καταπληκτική ποιότητα στα καύσιμά του.Κάποιος άλλος είχε φέρει και Racing,μα μετά απο έλεγχο της Sell τη βρήκε νοθευμένη και φυσικά του απαγόρευσε να ξαναπουλήσει Racing.Anyway,η διαφορά υπάρχει και είμαι σίγουρος γι'αυτό (και δε μιλώ για Χειμώνα μα για Καλοκαίρι ε [/quote] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 23:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To test το εχω και το εχω σχολιασει ηδη
θα συμπληρωσω ομως οτι το Ibiza ειναι 1400(και οπως ειδες οσο αυξανουν τα κυβικα αυξανει και το κερδος) και δευτερον 16V
Επισης αυτα τα 4 ιππακια θα ειδες οτι μεταφραστηκαν σε ανυπαρκτη διαφορα στον δρομο
Τελος την Racing την εβαλα στο μοναδικο πρατηριο του Ηρακλειου που εχει και αυτο τα λεει ολα για την ποιοτητα της.
ΥΓ Το car&driver to καινουργιο το δινει 61 ιππους -Λες να παμε να κανουμε καμμια αναβαθμιση?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 01:02:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Αλέξανδρε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Οσο πιο λίγους ίππους βγάζει το αυτοκίνητο τόσο πιο έντονα φαίνεται η αναβάθμισή του όποια κι αν είναι αυτή.Και μια και διάβασες το καινούργιο Car&Driver είδες αναβάθμιση το 206 στην ανάρτηση;Ακόμα και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του έδωσαν,όλα τα έφτιαξαν αλλά τα φρένα "μούφα".Πώς νευριάζω όταν το βλέπω σε όλα τα τέστ φρένων τελευταίο η προτελευταίο.Στο δε συγκεκριμένο τέστ έχει περίπου δέκα μέτρα μεγαλύτερη απόσταση απο το αμέσως χειρότερο Ενα Hyundai  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 01:12:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως η V-Racing εδωσε γυρω στο 3.5% παραπανω αποδοση κατα μεσο ορο. Αρα ο 1100 απο 60 παει 62.1... Δεν ειναι τρελλο αλλα επειδη οσο πιο λιγο εχεις τοσο πιο πολυ φαινονται οι μικροδιαφορες μου φαινεται λογικο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 11:55:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι όσοι έχετε συμπίεση στον κινητήτα σας κάτω από 10,5:1 δεν θα έχετε καμία βελτίωση με τις βενζίνες των 98 οκτανίων εκτός αι εάν ο κινητήρας σας είναι ταλαιπωρημένος και τον ακούτε να χτυπάει πυράκια!!!
Το 3,5% αναφέρεται σε κινητήρες που είναι σχεδιασμένοι για super αμόλυβδη.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 14:19:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν εγραψα 3.5% δεν ειναι καποιο θεωρητικο νουμερο που δινει η Shell.. Eιναι ο μεσος ορος βελτιωσης ολων των αυτοκινητων που δοκιμασε στο δυναμομετρο το συγκεκριμενο περιοδικο. Αρκετα απ'τα αμαξια επερναν απλη αμολυβδη και εδειξαν και αυτα βελτιωση 3.5% ..
Τωρα θεωρητικα εχεις δικιο σε αυτο που λες οτι δεν θα πρεπε να βλεπουμε βελτιωση με υψηλοτερα οκτανια αλλα το αποτελεσμα διαψευδει... Οποτε πιθανολογω οτι οι SuperPlus εκτος απο 3 οκτανια παραπανω εχουν και προσθετα αποδοσης γιατι τα οκτανια μονα τους τα εκμεταλλευεσαι απο χαρτογραφηση που "ξεζουμιζει" τα 98 οκτανια αρα δεν βγαζει νοημα.. Τι να πεις.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 18:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Φίλε Αλέξανδρε και εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.Οσο πιο λίγους ίππους βγάζει το αυτοκίνητο τόσο πιο έντονα φαίνεται η αναβάθμισή του όποια κι αν είναι αυτή. |
Φαινεται ευκολα ,πετυχαινεται δυσκολα.Και δες οποια βελτιωση θελεις. Σκουπα, Superchip κτλ το 1100 εχει το μικροτερο κερδος για την ιδια βελτιωση
Παράθεση: |
Και μια και διάβασες το καινούργιο Car&Driver είδες αναβάθμιση το 206 στην ανάρτηση;Ακόμα και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του έδωσαν,όλα τα έφτιαξαν αλλά τα φρένα "μούφα".Πώς νευριάζω όταν το βλέπω σε όλα τα τέστ φρένων τελευταίο η προτελευταίο.Στο δε συγκεκριμένο τέστ έχει περίπου δέκα μέτρα μεγαλύτερη απόσταση απο το αμέσως χειρότερο Ενα Hyundai  |
Για την ακριβεια ημουν λαθραναγνωστης οποτε τα παραπανω που λες δεν τα ειδα.Τι αλλαγες καναν στην αναρτηση?Γιατι οπου ναναι την αναβαθμιζω με αντιστρεπτικη και νεα αμορτισερ(μαλλον μαμισια 1400 η 1600 η De Carbon comfort)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 18:14:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Παντως η V-Racing εδωσε γυρω στο 3.5% παραπανω αποδοση κατα μεσο ορο. Αρα ο 1100 απο 60 παει 62.1... Δεν ειναι τρελλο αλλα επειδη οσο πιο λιγο εχεις τοσο πιο πολυ φαινονται οι μικροδιαφορες μου φαινεται λογικο.. |
Aυτο το πραγμα <<μεσος ορος>> δεν ισχυει στην συγκεκριμενη περιπτωση
Το 1100 κερδιζει α,το 1400 α+1, το 1600 α+2, το 2000 α+3 ιππους κοκ...και οχι ολα κατα μεσο ορο α+1,5 παει και τελειωσε
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Νοέ 2002, 19:03:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα εγω δεν ειπα οτι παιρνει 3.5 ΑΛΟΓΑ.. ειπα οτι παιρνει 3.5% πανω στα αλογα που εχεις.. για παραδειγμα καποιος 100 αλογα θα παρει 3.5 (οπως και εγινε με το Ibiza) και καποιος με 300 θα παρει σχεδον 10 (οπως εγινε πχ με το Fiat Coupe)
Και για να δεις οτι ισχυει κρυψε την τελικη αποδοση δυναμομετρου και προσθεσε 3.5% στο καθενα να δεις αν βγαινει η οχι κοντα στα πραγματικα δυναμομετρημενα αλογα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Νοέ 2002, 11:48:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Alex σωστος,διαβασα 3,5 ατια
Excuse-moi
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ παλι, έχω κάνει ήδη δυο γεμίσματα με extra αμολυβδη της BP και μπορώ να πώ με σηγουριά ότι αισθάνομαι την διαφορά στο 1.100 άρι μου. Το νίωθω ποιό νευρικό στις επιταγχύνσεις του..... :D :D :D
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:33:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα η απορία μου είναι η εξής : Ποιά ειναι καλύτερη, η extra unleaded της BP ή η V-POWER της Shell ; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 17:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Τώρα η απορία μου είναι η εξής : Ποιά ειναι καλύτερη, η extra unleaded της BP ή η V-POWER της Shell ;  |
Στο "Γενικές Συζητήσεις" έχουμε ολόκληρο thread για το θέμα. Όρεξη να 'χεις να διαβάζεις. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 20:24:15 Θέμα δημοσίευσης: Αμολυβδη ή super αμολυβδη; |
|
|
Αγορασα πριν ενα μηνα ενα peugeot 206 XT 1.4 90hp και εβαλα βενζινη 2 φορες super αμολυβδη 100 οκτανιων. Τι βενζινη προτεινεται; Ποια βενζινη ειναι καλυτερη για τον κινητηρα; Αμολυβδη ή super αμολυβδη;
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούν 2004, 20:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοριζικο!
οσο πιο καλη βενζινη βαζεις τοσο καλυτερα για το μοτερ σου !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 07:36:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η βενζίνη που πρεπει καθε φορα να χρησιμοποιει το καθε αυτοκινητο εχει να κανει σαφως με το προγραμμα που φοραει στον εγκεφαλο.Ενα τσιτωμενο προγραμμα με υψηλη συμπίεση πολλες βενζίνες και ψηλα αβανς θελει οπωσδηποτε βενζινη με πολλα οκτανια για να μην χτυπαει πειράκια το μοτερ.Στις περισσοτερες των περιπτωσεων (πλην εξαιρεσεων) τα εργοστασιακα αυτοκινητα (χωρις μετατροπες) μπορουν να λειτουργησουν αψογα και με βενζίνη 95 οκτανιων.
Δοκιμασε και την 95αρα καλο θα κανεις στην τσεπη σου.Αν δεις οτι ακους πειρακια τοτε γυρνα σε 100αρα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούν 2004, 10:30:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω οτι καλυψε ο μακης...
παντως υπολογησε πως καθε βελτιωμνεο καλο ειναι να δουλευει με 100αρα για να μην υπαροχυν στεναχοριες...
εμεις π.χ. δεν μπορουμε να βαλουμε με τιποτα απλη διοτι το αμαξι ρεταρει και κοβει τελειως τα αβανς. Κοινως δεν παει βημα...
ο καλυτερος συνδυασμος μεχρι στιγμης ειναι Shell Racing μαζι με Aldon. Φυσικα το κοστος ξεφευγει...
Υπολογισε σε ενα ντεποζιτο μισο μπουκαλι Aldon (35 ευρω) δηλαδη...
1.09 το λιτρο Χ 45 λιτρα = 49.05 ευρω + (35/2) = 66,55 ευρω το ντεποζιτο
Δηλαδη 66,55 / 45 λιτρα = 1.48 ευρω το λιτρο καθαρης υδονης...
Αυτα σε περιόδο πολέμου φυσικά 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|