ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Παρε ενα Τηλ 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του το προβλημα σου.Ειναι και συνεργατης μας στην Βορεια Ελλαδα.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ PEUGEOTSPORT ![]() |
Martini έγραψε: |
απο που τα πηρες και ποσο κοστισαν...? εννοεις αυτα που δινει η ΠΣ Γαλλιας? ολη τη πλυμνη δηλαδη...? ο ενας το λεει μουαγιε ο αλλος ακραξονιο ο αλλος γονατο-πλυμνη... μηπως εννουμε ολοι το ιδιο? |
Martini έγραψε: |
δεν μας ειπες ποσο τα πηρες και απο που ομως... ![]() με το χαμληλωμα δεν αλλαζει το καμπερ.. μαλλον παραμενει σταθερο... με την γεωμετρια που εχει το 206 οσο και να κατσει το ιδιο καμπερ εχει... ουτε γονατα McPherson εχει ουτε διπλα ψαλιδια... |
Miltellas έγραψε: |
Ρε παιδιά, γιατί στο δικό μου δεν βλέπω θετικό κάμπερ; Ναι το αρνητικότερο μου χρειάζεται αλλά όχι και θετικό. Μια χαρά πατάει ο τροχός, μην τρελλαθούμε κιόλας. Απλώς, όσοι στροφάκηδες θα ήταν καλό για το κράτημα μπροστά και για τα ελαστικά τους να δώσουν αρνητικότερο κάμπερ. Το πιατέλο στο topmount που δείχνει σε φωτογραφία ο Μάκης, δεν είναι επίπεδο αλλά μεταβλητού πάχους οπότε στρίβοντάς το μεταβάλλεις και το κάμπερ. Πρέπει κάποιος να τολμήσει να τα παραγγείλει για να δούμε τί συμβαίνει. Είναι μικρό το κόστος τους και δίνουν διάφορες τιμές κάμπερ, αντίθετα με τα ακραξόνια που είναι σαφώς ακριβότερα και δίνουν μόνο μία τιμή κάμπερ (μας αρέσει δεν μας αρέσει).
Βέβαια, εάν η λύση με τα πιατέλα topmount δεν είναι εφικτή, αναγκαστικά θα πρέπει να καταφύγουμε στην λύση των ακραξονίων. |
Miltellas έγραψε: |
Άρα, τα πιατέλα δοκιμάστηκαν ήδη από τον Μαρτίνι, οπότε ως μοναδική λύση μας μένει η αλλαγή των ακραξονίων. Προσεχώς θα γίνει και αυτό αλλά θα αργήσει λίγο. (No money, No Honey) |
Δημήτριος έγραψε: |
Πάντως παιδιά εφόσον μια ανάρτηση είναι "καμπερωμένη" λειτουργεί καλύτερα με μη τετραγωνισμένο λάστιχο... |
Miltellas έγραψε: |
Αντιθέτως, θα δουλέψει μια χαρά στις στροφές, αφού εκεί το πέλμα θα μπορεί να πατάει κάθετα στο δρόμο. Στην ευθεία θα τρώει λίγο λάστιχο από μέσα, αλλά οι στροφάκηδες που τρώνε το λάστιχο απ'έξω θα το φέρνουν στα ίσια του. Προσωπικά, μια ζωή τρώω τα λάστιχα απ'έξω, και παλιά τα άλλαζα κάθε χρόνο (με κοινή χρήση δρόμου). Το κάμπερ σίγουρα μου χρειάζεται. Αυτό ισχύει για ελάχιστους οδηγούς. Οι περισσότεροι δεν χρειάζεται να αγχώνονται με το θέμα, που είναι πολύ εξειδικευμένο. |
bebis206vts έγραψε: |
Εγω μολις αλλαξα τα μπροστινα φτερα και εβαλα απο το GTI που ειναι λιγο πιο φουσκομενα απο το XS.. Ετσι τωρα εφτιαξε λιγο η εμφανιση.. Αλλα ηταν και αυτο αλλο ενα εξοδο.. Θα τα παρω αν μου κανεις μια ευκολια..
Δηλαδη να σου δωσω 150 τωρα και 150 σε 30 μερες. Η και με μια επιταγη 30 ημερων αν θελεις.. Περιμενω απαντηση.. |
bebis206vts έγραψε: |
Εγω μολις αλλαξα τα μπροστινα φτερα και εβαλα απο το GTI που ειναι λιγο πιο φουσκομενα απο το XS... |
Martini έγραψε: |
εμενα εχει θετικο το ιδιο και στους 2 τροχους...
εντωμεταξυ πισω αξονας λογω χαμηλωματος εχει αρκετο αρνητικο (γα**το) και ειμια σαν περιεργος σκαραβαιος.... λιγο αρνητικο καμπερ θα ηταν ολα τα λεφτα.... |
Miltellas έγραψε: |
...
Φυσικά όλα αυτά ισχύουν μόνο για τους καβλοστροφάκηδες που βλέπουν αντίστοιχες φθορές στα ελαστικά τους, γιατί οι ευθειάκηδες αν βάλουν τα ακροξόνια θα τρώνε τα λάστιχα από μέσα!! Προσοχή εδώ! |
Miltellas έγραψε: | ||
Όχι όλοι μας! Το διαχώρισα ήδη..
Τώρα το ποιός είναι ο ευθειάκιας και ποιός ο στροφάκιας, αυτό επί του παρόντος είναι ζήτημα αυτοκριτικής. Το μόνο που θα μείνει να εξακριβώσω είναι το εάν οι 2 μοίρες είναι υπερβολικές ή όχι. Τα ακραξόνια έρχονται οπότε με τον καιρό θα τα μάθουμε όλα τα σχετικά. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
...Απο την μια μερια να εχουν αερα τσιμα τσιμα και απο την αλλη ενα δαχτυλο σχεδον κενο το φαναρι με τον προφυλακτηρα και το καπο.... |
Miltellas έγραψε: |
Σήμερα παρέλαβα τα ακραξόνια. Από βδομάδα τα τοποθετώ... Η ώρα της αλήθειας πλησιάζει. Βέβαια, λόγω καιρικών συνθηκών και θερμοκρασιών, θα μου πάρει καιρό να βγάλω ουσιαστικό και αξιόπιστο πόρισμα. Σιγά-σιγά... Ό,τι παρατηρώ θα το αναφέρω εδώ. |
ultra-one έγραψε: |
Μίλτο να πας για ευθυγράμμιση μετά.
Για να μην σου Γ$%$^ει τα λάστιχα μην αφήσεις πολύ απόκλιση. Εγώ προσωπικά θα έδινα σύγκλιση για να εξισώσω τη φθορά μέσα-έξω στο λάστιχο και να σφίξει το τιμόνι περισσότερο στη ευθεία και να μειώσω την επικείμενη αύξηση της υπερστροφής. ![]() |
volvos έγραψε: |
μιλτο εγω εκανα ευθυγραμμιση πουπακη πριν 2βδομαδες και μου εβαλε 0 εως λιγο συγκλιση ![]() το αμαξι μπισταγε τρελλα στις αριστερες και οπως ειδαμε ειχε πολυ μεγαλη αποκλιση στο δεξι τροχο... οπως μου επιβεβαιωσε τις υποψιες η αποκλιση σε στημενο αμαξι δε προσφερει τιποτα απολυτως.ενω σε μαμα σου δινει απλα μια ψευδαισθηση καλυτερου πατηματος λιγοτερο υποστροφης κλπ κλπ. οποτε δωσε 0 η και λιγο συγκλιση στο τοε για μενα.αν και καλυτερα να ακουσεις βασιληδες σε αυτο το θεμα παρα τον ενα και τον αλλο.... |
volvos έγραψε: |
μιλτο που να δεις εγω πως κλαιω που πιθανον το δεξι ψαλιδι να χτυπαει ![]() |
volvos έγραψε: |
με ευθυγραμμιση απο προσωπικη εμπειρια νομιζω οτι θα φτιαξει μονο τα μουτρα οχι το τιμονι...
σκεψου οτι με 2μοιρες παταει καποιο χ% λιγοτερο λαστιχο. το θεμα ειναι ποσο στριβεις το τιμονι στις διορθωσεις νομιζω... |
Miltellas έγραψε: |
Ω ναι! Παραήταν τρελλή η περίπτωση... Κάμπερ μαμά δεξιά και κάμπερ αγωνιστικό αριστερά... ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Εν τω μεταξύ ρωτάτε ελεύθερα! ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Λοιπόν......
Κατά 99,9% το επόμενο μου "upgrade" θα είναι τα ακραξόνια αφού μόνο έτσι ίσως κάτι γίνει με το κωλοτιμόνι του 206. ![]() Έχουμε και λέμε.... Μπήκα στο site της PS και βρήκα κάποιους κωδικούς και περιγραφές για τα ακραξόνια PS. N PIVOT AVG 2 ° - Réf:CC17000-01 - (Αυτό πρέπει να είναι το Αριστερό?) ![]() N PIVOT AVD 2 ° - Réf:CC17000-02 - (Και αυτό το δεξί?) ![]() Κάποιος που ξέρει να μου επαληθεύσει τους κωδικούς άμεσα για να μπορέσω μόλις γυρίσω από τις διακοπές μου να τα παραγγείλω αν δεν υπάρχουν σε στοκ στον Κόνδωρα. ![]() Τη Δευτέρα και Τρίτη είμαι σε άδεια και με βλέπω προς κόνδορα μεριά για παραγγελία...... |
ultra-one έγραψε: |
Λοιπόν......
Κατά 99,9% το επόμενο μου "upgrade" θα είναι τα ακραξόνια αφού μόνο έτσι ίσως κάτι γίνει με το κωλοτιμόνι του 206. ![]() Έχουμε και λέμε.... Μπήκα στο site της PS και βρήκα κάποιους κωδικούς και περιγραφές για τα ακραξόνια PS. N PIVOT AVG 2 ° - Réf:CC17000-01 - (Αυτό πρέπει να είναι το Αριστερό?) ![]() N PIVOT AVD 2 ° - Réf:CC17000-02 - (Και αυτό το δεξί?) ![]() Κάποιος που ξέρει να μου επαληθεύσει τους κωδικούς άμεσα για να μπορέσω μόλις γυρίσω από τις διακοπές μου να τα παραγγείλω αν δεν υπάρχουν σε στοκ στον Κόνδωρα. ![]() Τη Δευτέρα και Τρίτη είμαι σε άδεια και με βλέπω προς κόνδορα μεριά για παραγγελία...... |
Miltellas έγραψε: |
Το αμάξι μου επανευθυγραμμίστηκε καθότι ο προηγούμενος μου τα έβγαλε όλα λάθος. Μέχρι και αν τράκαρα με ρώτησε! Τελικά, το μηχάνημά του τράκαρε κι όχι εγώ...
Ο ευθυγραμμιστής που πήγα είναι αυτός που μου πρότειναν οι "εχωδικιοκαιπάλι" γνωστοί Βασίληδες... Αφού μου εξήγησε 2-3 πράγματα εξηγώντας μου την αιτία των όσων βλέπω, μου είπε ότι κανένα μηχάνημα ευθυγράμμισης δεν δείχνει τέλεια (σικ) και ότι αν δεν το ευθυγραμμίζεις το μηχάνημα συχνά αρχίζει να βγάζει τα ίσια στραβά και τα στραβά ίσια. |
pappaki έγραψε: |
http://www.superflex.co.uk/SuperFlex_Peugeot_205_&_206_GTi,_309_GTi_&_SRi,_406_Prices.pd
Τάκη τι λες για αυτά.Μιλάω για το 2447k,λογικά πρέπει να μπαίνουν πρεσαριστά? |
volvos έγραψε: |
ESY ![]() ολα τελεια ειναι ουστ απο εδω γκαντεμοσκυλο |
volvos έγραψε: |
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/akraksonia/IMG_3171.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/akraksonia/IMG_3170.jpg http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/akraksonia/IMG_3169.jpg http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/akraksonia/IMG_3168.jpg Ενα πεζο σπορτ τρυπατο |
volvos έγραψε: |
ta ακρα μπηκαν αλλα διαφορα δε μπορω να την υπολογισω
ειχα και 2 μηνες σχεδον να το οδηγησω... σιγουρα καλυτερο turn in στη στροφη. πιο πολλα χλμ λιγο που το ειδα... διαφορα φρενα και βαρος τιμονιου δε μπορω να καταλαβω κατι τρομερο... |
volvos έγραψε: |
γενικα ψαχνω αλλα μειοντεκτηματα ακομα δεν εχω βρει ![]() |
volvos έγραψε: |
χαρη τα ακρα τα δικα σου και δημητρη αυτη τη βδομαδα θα τα ετοιμασει και θα τα στειλει ο παππους. κοστος 20ανα ακρο και 30 στο καθε ενα μας πανω κατω τα κτελ. συνολο 70 ο καθε ενας μας... |
volvos έγραψε: |
την αλλη πεμπτη μπορει.αυτη με τιποτα...
υπομονη τον φαγαμε τον γαιδαρο ![]() |
volvos έγραψε: |
εναλλακτικα θεωρω οτι στο δικο σου θα ταιριαζε κατι παραπανω απο τελεια η ρυθμιζομενη πισω της whiteline........ |
volvos έγραψε: |
μετα απο 2000+ με τα ακρα
μπορω να πω οτι το αμαξι μου εχει τσακωθει με την υποστροφη ειναι απλα αδυνατο να βγαλει μουτρα σε συνδιασμο και με την αναρτηση βεβαια... και πολυ φοβαμαι οτι στη πιστα θα αρχισω να εχω μικροθεματακια με το κωλο παρολες τις 22αρες |
volvos έγραψε: |
βασικα δεν αυξανεται η υπερστροφη για να το λεμε σωστα απλα βελτιωνεται η προσφυση μπρος και αναγκαστικα φευγει πρωτα ο κωλος στο οριο... |
volvos έγραψε: |
καλα δε το συζητω οτι θα βαλεις 20αρες πισω
και ΔΕ ΘΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΚΟΥΦΕΤΟ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ρωτα και μανθο ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Εγώ σκεφτόμουν να βάλω 18άρες ή 17άρες αν υπάρχουν, μαζί με 23άρα PS...... ![]() |
volvos έγραψε: |
καλα δε το συζητω οτι θα βαλεις 20αρες πισω
και ΔΕ ΘΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΚΟΥΦΕΤΟ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ρωτα και μανθο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μπαι δε γουει οι RC εχουν 90ε οι PS εχουν 380ε (τουλάχιστον εγω αυτές τις τιμές ξέρω) |
MEMsound έγραψε: |
καλά εχουμε ξεφυγει από το θέμα αλλά τα 115 ειναι πολλά για τις RC (εκτός και αν εχουν αλλάξει οι τιμές, αλλά εμείς από Κονδωρα τις αγοράσαμε σχετικά πρόσφατα κάτω από 100)
τα 350 ειναι καλά |
pappaki έγραψε: |
Εγώ της είχα πάρει στο αείμνηστο 85€ από κόνδωρα, τα παλιά τα χρόνια, τότε που τις έβαλα και κοροιδεύαν όλοι.
Αχχ έπρεπε να είχα κρατήσει βίντεο... |
volvos έγραψε: |
μετα απο 2000+ με τα ακρα
μπορω να πω οτι το αμαξι μου εχει τσακωθει με την υποστροφη ειναι απλα αδυνατο να βγαλει μουτρα σε συνδιασμο και με την αναρτηση βεβαια... και πολυ φοβαμαι οτι στη πιστα θα αρχισω να εχω μικροθεματακια με το κωλο παρολες τις 22αρες σε φρεναρισμα εγω γνωμη δε μπορω να εχω καθως εβαλα και σερβο με αποτελεσμα να αμαξι να φρεναρει πολυ καλυτερα και το abs να μη μπαινει σχεδον καθολου καμπερ ειπαμε με τα ακρα παιρνει μια μιση μοιρα νουμερο που θεωρω οτι ειναι ιδανικο για overall χρηση... το γενικο συμπερασμα παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι εγκλημα που δεν ειχε μιση με μια μοιρα καμπερ απο το εργοστασιο (οπως τα 106) |
volvos έγραψε: |
ο αλλος εχει παθει παρακρουση
καθε μερα στελνει και ενα μηνυμα για το τι κανει το αμαξι με το καμπερ (και δεν εχει κανει ευθυγραμμιση ακομα) |
volvos έγραψε: |
προβλεπω stevako οταν τα βαλεις εσυ να αγγιξεις τους 35................ |
volvos έγραψε: |
μιλα με στελιο-pughell na ρωτησει παππου αν εχει κρατησει πατρον απο τα δικα μας για τις τρυπες που πρεπει να κανεις...αλλιως πρεπει να βρεις ενα μαμα ακρο |
sps έγραψε: |
poso πανε τα ακρα ειπαμε? ![]() |
Steve έγραψε: |
CC17000-01
CC17000-02 Περί τα 134 ευρώ ο Κόνδωρ. Η παραγγελία εδώθη διότι stock... ΔΕΝ ![]() |
volvos έγραψε: |
οταν τα βαλει ο ουλτρα ουαν
θα δεις ποστ στο πορταλ πρωτο πρωτο στην ιστοσελιδα του στο μπλοκ του στο 309κλαμπ αγγλιας στο 206κλαμπ αυστραλιας γενικα θα πατας στο google ακραξονια και θα βγαινει η φατσα του χαρη μ ενα χαμογελο ΝΑ ![]() |
Steve έγραψε: |
Συμφωνώ με το ότι πρέπει να είναι σίγουρος ότι το χρειάζεται, απλά επειδή δεν έχω παρακολουθήσει τί ζητάει ο Χάρης και περιμένει να το βρεί με το χαμήλωμα πίσω, τον παρακαλώ να το ξαναδηλώσει για να του δώσουμε λύση ![]() |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ. Σταυρο τελικά πόσο ακριβώς θα πάνε τα ακρα (τελική τιμή με εκπτωση) αλλά και οι 21? |
MEMsound έγραψε: |
Πάντως Χάρη ετσι όπως το περιγράφεις...
μια θεωρητική προσέγγιση ειναι (σε 1η φάση) πίσω 1 κλιπ (δόντι στις ραβδους) κάτω (αν δεν εχεις ηδη 20άρες ραβδους και δεν θες να δώσεις λεφτά τώρα) και στο μέλλον 20άρες αρχικά στο αυτό υψος και βλέπεις... πάντως οτι με τα ακρα θα "επιδυνωθεί" το ξεκόλλημα του πίσω μέρους το θεωρω σίγουρο... |
volvos έγραψε: |
1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα... |
MEMsound έγραψε: | ||
τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος? δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος? δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... ![]() |
Steve έγραψε: |
Αν η διαφορά μπρος με πίσω είναι παραπάνω από 40mm στα κλασσικά σημεία, ναι, χαμήλωσε το μέχρι να πάει 40mm. |
ultra-one έγραψε: |
Άρα λέτε να μη χαμηλώσω??? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
MEMsound έγραψε: |
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
volvos έγραψε: |
οταν τα βαλει ο ουλτρα ουαν
θα δεις ποστ στο πορταλ πρωτο πρωτο στην ιστοσελιδα του στο μπλοκ του στο 309κλαμπ αγγλιας στο 206κλαμπ αυστραλιας γενικα θα πατας στο google ακραξονια και θα βγαινει η φατσα του χαρη μ ενα χαμογελο ΝΑ ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Συμφωνώ και επαυξάνω! |
ultra-one έγραψε: |
Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν. |
ultra-one έγραψε: |
με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών
φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, |
volvos έγραψε: |
χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...
ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ |
Steve έγραψε: | ||
Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας" ![]() Anyway, μεγειά και καλοπάτητα ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Ευχαριστώ!
Άντε και στα δικά σου!! ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
pes moy oti kanate corner weighting ![]() |
volvos έγραψε: |
corner weighting ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Πήγα σήμερα στο Δόκτορα για ευθυγράμμηση και μόλις έβαλε το αυτοκίνητο πάνω έπαθε σοκ!
Μετά την αλλαγή των ακραξονίων είχα κοντα 10χιλ ολική σύγκλιση και στην κυριολεξια το αυτοκίνητο σερνότανε μπροστά!!!!! Του είπα ότι θέλω το τιμόνι να είναι υπερευαίσθητο και υπερακριβές και μου έκανε 2χιλ ολική σύγκλιση. |
Steve έγραψε: | ||
Α? |
volvos έγραψε: |
τουλαχιστον κρατησε πατρον ο πο**τη* να στειλουμε εκει τα επομενα που ερχονται??? |
volvos έγραψε: |
ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΡΚΟΥΔΙΑ ΤΗ ΤΡΥΠΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΕΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΤΟΝΙΣΕΤΕ 80ΦΟΡΕΣ..... |
MEMsound έγραψε: |
...απλά αυτή την στιγμή στην ευθεια και γυρω από αυτή το τιμόνι ειναι κάπως ασαφες και πάρα πολύ ελαφρυ. |
MEMsound έγραψε: |
η ανάρτηση σαν τι να εχει επηρεαστεί?
να αλλάξε το ριμπάουντ ας πουμε? ![]() ![]() αντε να φτιάξεις καμια σαλτσα με τις ντομάτες σου... προφανώς η ευθυγράμμιση εννοείς... ε γι αυτό θα πάω αυριο πουπάκη και θα διορθώσουμε οτι εχει αλλάξει δεν ειπα οτι δεν θα εχει αλλάξει καθόλου... ειπα οτι θα εχει αλλοιωθεί λίγο |
MEMsound έγραψε: |
πάντως δευτερα θα κάνω μια βόλτα προς πουπάκη για να δουμε πόσο εχει επηρεαστεί η ευθυγραμμιση (ειχα 0,3 συγκλιση σε κάθε πλευρα) και οτι αλλο χρειαστεί και βλέπουμε στην πορεία.. |
MEMsound έγραψε: |
το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου |
MEMsound έγραψε: | ||
λοιπόν...
πήγα και εμαθα αρκετα ενδιαφεροντα στο 206 που η κρεμαγιερα ειναι στο πίσω μέρος του ακρου μα την αλλαγη των ακρων με τις ps το αμαξι παιρνει συγκλιση μιας και τα το ακρόμπαρο μένει σταθρό και επειδη το πανω μέρος του ακρου ερχεται πιο μέσα αναγκαστικά αυτό στρίβει προς τα μέσα (κλείνει) anyway από 0,3* συγκλιση που ειχα σε καθε πλευρα με τα μαμά ακρα με τα PS πήγε στο σχεδον 1 συγκλιση από κάθε πλευρα (και οχι απόλυτα συμμεντρικα) γι αυτό και το τιμονι ειχε ελαφρωσει τοσο πολυ και πάταγε οπου να'ναι... και οχι από το κάμπερ και τα μη "πατημενα" ελαστικά... μετα ευθυγραμμιση το πήγαμε στο 0,5 από κάθε πλευρα συγκλιση Πουπάκης ηταν απόλυτος: τα 206 δουλευουν καλήτερα με απόκλιση ΑΛΛΑ επειδη εχεις το μπλοκέ μπορεις να βαλεις συγκλιση λιγο για να βελτιώσεις turnin αφου την προσφυση στην εξοδο την εχεις εξασφαλισμένη από το μπλοκε το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου |
MEMsound έγραψε: | ||
εμπρός καμπερ -1.4 καστερ 2.3 συγκλιση 0,5 σε κάθε πλευρα πίσω καμπερ -1 (εργοστασιακα) συγκλιση 0,7 σε καθε πλευρα |
volvos έγραψε: |
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/25102008003.jpg
εγω σα παππους καθομαι και δειχνω στο αλβανο βοηθο μου ποσα τακ να γυρισει τα γαμωπιατελο του αγγιξαμε τη τελειοτητα στη ρυθμιση της εμπρος αναρτησης του μανθου απλα μας ξεφυγε μισος ποντος ακομα ![]() να ευχαριστησουμε το σοφερ σταυρο που μπαινοβγαζε τα αμαξια το ντελιβερι γκερλ που εφερε τα σουβλακια τη μαμα μου που μας ζαλισε τα αρχ**ια με το καλοριφερ την αδερφη μου που μας κοιταγε με μισο ματι ΚΑΙ ΤΟ μαλ**α ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΤΟΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΠΑΓΚΑΖ ΤΟΥ ΜΑΝΘΟΥ με αποτελεσμα να ακουσει τα απειρα καντηλια ο μιχαλης αφου νομιζα οτι ειναι στο μαγαζι του και δεν εβαλα παλι πανω τα ημισλικ τη βλεπω θα τρεξω με τα εξαλτο τη τεταρτη και παλι θας σας πριτσινωσω |
kane έγραψε: |
καλά ο μανθος "φωναζει" απο μακριά οτι ειναι οπτικός και πως ειναι αθλητης...
15 ζευγαρια γυαλια πανω του και το...φορμάκι του αθλητή. Εσύ παλι τακη,όντως θυμίζεις μπάρμπα ετσι οπως εισαι πάνω απτο κεφάλι του μανθουμέλ. Υ.Γ. η αδερφή σου δεν παντρευτηκε ακομα??? |
kane έγραψε: |
εντάξει ρε τάκη μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοίς...εσυ εισαι καραγκιόζης,εγω κουλός,ο καταφρακτος μαλ**ας...ετσι πάνε αυτα... ![]() ![]() ![]() |
Vlasis έγραψε: |
για αυτό ελεγα στο αρχικο ποστ μου οτι μια παραμετρος αν ειναι εκτος, δεν μπορουμε να κρινουμε τιποτα. Δηλαδη με τη τοσο δραματικη αλλαγη της γεωμετριας απο τη PS, πως να αξιολογησουμε πχ τη καμπερ. |
Vlasis έγραψε: |
α) η συγκλιση δεν βοηθησε κανεναν οδηγο επιδοσεων. κανενα αυτοκινητο επιδοσεων δεν εχει συγκλιση με καποιες εξαιρεσεις που δεν αφορουν το φορουμ αυτο (και μιλαμε για Δυναμικη Συγκλιση , όχι Στατική και για συνθηκες NASCAR, Χωματινα Ραλλυ σε καποιες ειδικες πιστες). Δεν μπορω να πω περισσοτερα σε μια παραγραφο, αλλα αν θελετε κρατηστε τη συμβουλη μου. |
Vlasis έγραψε: |
β) Το μπλοκε δεν ειναι "εγγυηση" για τη προσφυση στην έξοδο. Ειναι ενα κομματι του παζλ για το αυτοκινητο-τρενο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι εχουμε λευκη επιταγη να αλλαξουμε την ευθυγραμμιση. |
Vlasis έγραψε: |
γ) με εξαιρεση το καμπερ που θελουμε αρκετο εμπρος και πισω, στις αλλες παραμετρους προχωραμε με μικρα και επιβεβαιωμενα βηματα. Διαφορετικα "φτιαχνουμε" ενα αμαξι "νευρικο, δυστροπο, απολυτο, δυσκολοδηγητο" που στο τελος της ημερας ειναι ποιο αργο απο ενα εργοστασιακο με τα ιδια λαστιχα. |
ultra-one έγραψε: |
Μάνθο πόσο έχεις χαμηλώσει πίσω και πήγες στα 0,7χιλ σε κάθε πλευρά???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Συγνώμη τί ακριβώς κάνετε στο αυτοκίνητο??
Μόνοι σας αλλάξατε ακραξόνια?? ή πιατέλα??? Δεν αμφιβάλω πως ΄πιάνουν΄ τα χέρια του Μάνθου, (του Σκαρμέα άστα να πάνε ![]() Απλά κάποια πράγματα θέλουν προσοχή, εμπειρία, εργαλεία και ένα λάθος μπορεί να κοστίσει.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Απορώ πώς με τα ακραξόνια το camber είναι μόνο -1,22 ρε Μάνθο...
Στο δικό μου ο Πουπάκης το μέτρησε -2,1 αριστερα και -1,7 δεξια.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Οσο για το άμεσο και γρήγορο τιμόνι η μόνη λύση για κάτι καθαρόαιμο είναι η κρεμαγιέρα από το S1600 που η πεζό σπόρ δίνει πλέον για 206 RC Gr A κοστίζει περι τα 1600 όμως και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο σε δημόσιο δρόμο ή τις άθλειες πίστες που έχουμε-ΔΕΝ έχουμε, ώστε να αξίζει το κόστος...... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Προσέχετε με τις αλχημείες στις αναρτήσεις....για πολλούς και διάφορους λόγους...
Υ.Γ. Αρε Πάνο πριτσινωτή! Μα τι χεράς είναι αυτός!! Ω φορουμογκουρουχεραδοξερόλας!!!!! ![]() ![]() |
abaleo έγραψε: |
Γενικά:
Με τα άκρα ps όσοι τα έχετε παρατηρείτε φθορά στην εσωτερική μεριά των ελαστικών? Γενικά τι αλλα αρνητικά επιφέρουν (εκτός κόστους ![]() |
abaleo έγραψε: |
θα προτιμούσατε να τοποθετήσετε τα άκρα ps ή να πάτε (με μεγαλύτερο κόστος) κατ' ευθείαν σε μπλοκέ διαφορικό? είναι δύο τελείως διαφορετικά θέματα αλλά ποια κίνηση θα προηγούνταν στο χτίσιμο του στριψίματος? |
abaleo έγραψε: |
Γενικά:
Γενικά τι αλλα αρνητικά επιφέρουν (εκτός κόστους ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Καμια απαντηση σε αυτο?? Ηρθαν και τα δικα μου.....! ![]() Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην τοποθετηση ή κατι τετοιο?? ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην τοποθετηση ή κατι τετοιο?? ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Λογικα εγω που δεν θα χαμηλωσω θα εχω και λιγοτερο camber απο τα δικα σας....(?) ![]() |
Steve έγραψε: |
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες ![]() Μόνο με τον τρόπο που ανέφερες γίνεται ![]() |
nido έγραψε: |
Τέλος πάντων, δε θέλετε, δεν ασχολούμαι.
Να μην πεινάσουν κι αυτοί που πουλάνε ροδέλες. ![]() |