MEMsound έγραψε: |
(φαντάζομαι) οι φήμες ότι το 6άρι του Μινι σπάει |
volvos έγραψε: |
........(και το δικο μου καλυτερα ![]() |
Touristas έγραψε: |
Κανονίστε την πορεία σας ..........μην ακούσω μα μου σου του ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
na ερθω δηλαδη??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
(φαντάζομαι) οι φήμες ότι το 6άρι του Μινι σπάει |
Touristas έγραψε: |
...και το 207 GT και RC φοράνε ΒΕ κιβώτιο το οποίο μπορεί να γίνει 6άρι με τα πράματα από το κιβώτιο του 306.... |
Touristas έγραψε: |
Συγνώμη αλλά εγώ δεν μίλησα για 6άρι από MINI.Και το 207 GT και RC φοράνε ΒΕ κιβώτιο το οποίο μπορεί να γίνει 6άρι με τα πράματα από το κιβώτιο του 306.
Του 407 δεν είναι καν ΒΕ το κιβώτιο αλλά ML οπότε δεν υπάρχει και λόγος να μπλέξεις με αυτό αφού λύση υπάρχει. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι θα βρίσκει ο τροχός στις δεξιές μιας και το εξάρι έχει ποιο μεγάλο καπάκι 5ης λόγω τις 6ης |
sotos 207Gt έγραψε: |
Σιγουρα η υποθετικα μιλαμε?? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Υποθετικα?? Το εχει κανει ηδη... ![]() |
drdino έγραψε: | ||||
Στο δικό του; ![]() |
volvos έγραψε: |
ρωτα τουριστα.... επισης πουλιεται ενα τετοιο σαζμαν σε καλα λεφτα... ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Δημήτρη (καταφρακτος) η ανάρτηση του LW είναι ίδια με του RC? |
Touristas έγραψε: |
Εγώ λέω να κάνετε λίγο υπομονή………… ![]() |
android έγραψε: | ||
τι υπομονη να κανεις οταν ανοιγεις σε φαναρι κ πλεον ξερεις οτι γρηγορο περασμα απο 1η σε 2α θα τριξει? οτι ανακατεβω φασολαδα...οτι στα πατα ασε στο γκαζι ο λεβιες παιζει..οτι ψαχνω να βρω χαρτη οταν θελω να αλλαξω ταχυτητα γιατι η διαδρομη ειναι τοσο μεγαλη που προλαβαινεις να παρεις τζουρα καφε να αφησεις τον καφε κ μετα να μπει η ταχυτητα...χανει πολυ απο το σασμαν το αμαξι και ειναι κριμα |
Παράθεση: |
Κινητήρας
Μεγάλο ατού του Peugeot 308 είναι ο νέος κινητήρας 1,6 T των 175 ίππων, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW και είναι ήδη γνώριμός μας από το Mini Cooper S. Στην περίπτωση του γαλλικού μοντέλου, το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ικανοποιεί απόλυτα με το τράβηγμά του -από το χαμηλό κιόλας φάσμα των στροφών- αλλά και την παντελή απουσία turbo lag –απόρροια της τεχνολογίας twin-scroll της τουρμπίνας. Επιπλέον, γι αυτό το μοτέρ η Peugeot προσφέρει και ένα νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, που προσφέρει εύκολη και αμεσότερη αλλαγή ταχυτήτων. Από πλευράς επιδόσεων, το 308 1,6 T 175 απαιτεί 8,3 δλ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 225 χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης, τέλος, οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνονται σε αυτό το μοτέρ, έχουν ως αποτέλεσμα στο μεικτό κύκλο, η Peugeot να ανακοινώνει μόλις 7,6 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. |
drdino έγραψε: |
Bγήκε ήδη, στο 308 GT... |
DaSoP έγραψε: | ||
Αν δεν κανω λαθος το 308GT ειναι αυτο: PEUGEOT 308 1,6 l THP EP6DT : 110 kW (150 ίπποι) - 240 Nm 5-τάχυτο κιβώτιο Δεν βρισκω (τουλαχιστον στο site) κανενα 308 με 6αρι εκτος κι αν μιλαμε για το 308RCZ!!! ![]() Επειδη ετοιμαζομαι να παρω 207RC μηπως θα ηταν καλυτερα να περιμενω μηπως και το βγαλουν με 6αρι η χλωμο? Υ.Γ.:Παντως χθες το απογευμα που εκανα ενα RC testdrive το μονο που με χαλασε ηταν η διαδροοοοοοομη του λεβιε! Και οντας συνηθισμενος απο το δικο μου με το Griffiths...Αστα να πανε![/i] |
DaSoP έγραψε: | ||
Αν δεν κανω λαθος το 308GT ειναι αυτο: PEUGEOT 308 1,6 l THP EP6DT : 110 kW (150 ίπποι) - 240 Nm 5-τάχυτο κιβώτιο Δεν βρισκω (τουλαχιστον στο site) κανενα 308 με 6αρι εκτος κι αν μιλαμε για το 308RCZ!!! ![]() Επειδη ετοιμαζομαι να παρω 207RC μηπως θα ηταν καλυτερα να περιμενω μηπως και το βγαλουν με 6αρι η χλωμο? Υ.Γ.:Παντως χθες το απογευμα που εκανα ενα RC testdrive το μονο που με χαλασε ηταν η διαδροοοοοοομη του λεβιε! Και οντας συνηθισμενος απο το δικο μου με το Griffiths...Αστα να πανε![/i] |
drdino έγραψε: | ||||
Όχι, το 308 GT είναι με το 175αρι μοτέρ, και έχει το καινούριο 6αρι της PSA. |
Aero21 έγραψε: |
Φίλε drdino σε βρίσκω πολύ ενημερωμένο. Μπορούμε να μάθουμε τα χαρακτηριστικά του? Κυρίως χμ. ανά 1000 σαλ? Τιμούλα? |
android έγραψε: | ||
τιμη θα μαθεις οταν ερθει το 308gt που θα το φοραει...ζυγιζει 45κιλα τοποθετητε εγκαρσια κ συκωνει μονο μεχρι 27.5 κιλα ροπης εχει καλο κουμπομα κτλ. αυτα απο τα περιοδικα ![]() |
DaSoP έγραψε: | ||||
μονο 27.5??? Που σημαινει οτι ειναι οριακο γι αυτο το μοτερ...Που επισης σημαινει αν αρχισουμε προγραμματα εξατμισεις κτλ στο πρωτο γερο ανοιγμα θα γινει κομματια... |
android έγραψε: |
επειδη βρηκα ποσα κιλα ροπης αντεχει απροβληματιστα το 6αρι δεν εχει να λεει οτι το σασμαν του gt rc αντεχουν περισοτερα ![]() |
volvos έγραψε: |
γιατι το ΒΕ του 207rc ειναι μακραν πιο ευαισθητο και εδω δεν αντεχε πουσαρισμενα διλιτρα ![]() |
ayrton έγραψε: |
παντως στην αρχη πριν το παρω το Rc το 5αρι σασμαν μου ακουγοταν μειον αλλα τωρα που το οδηγω δεν το βλεπω μειονεκτημα γιατι εχει πολυ καλη κλιμακωση ειδικα για κλειστες στροφες. ειδικα το σαββατοκυριακο που ημουν στην αγια αννα (οποιος εχει παει γνωριζει την διαδρομη και τα στροφιλικια καταλαβα γιατι το εκαναν 5αρι και οχι 6αρι) και αν χανω 5 η 10 χλμ σε τελικη δεν με νοιαζει. |
akis23 έγραψε: |
Επειδη η Peugeot δεν φαινεται ν αλλαζει κατι, γνωριζουμε αν το σαζμαν του 308gt μπορει να μπει σε 207, και τι ροπες αντεχει? |
kostas207rc έγραψε: |
Εγώ πιστεύω ότι είναι μεγάλο το ποσό 3-4 χιλιάρικα βέβαια ο καθένας όπως το βλέπει το οικονομικό |
android έγραψε: | ||
θα δωσεις 3000-4000 για αγορα καινουριου σασμαν?μεχρι 28 κιλα ειχα διαβασει σε περιοδικο ομως.... |
salex έγραψε: |
Μήπως να ψάχναμε για σασμάν από ΜΙΝΙ;
Δεν τους ακούω να παραπονιούνται με τα δικά τους... Λογικά από R56 θα κουμπώνει. Το θέμα είναι με τον επιλογέα τί γίνεται; |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
paidia gia sas to exo psaxei gia to sasman apo to mini kai exo vrei metaxirismeno me 1000 eyro.osoys exo rotisi moy exoyn pei oti mpainei. to mono poy fovame einai gia tis sxeseis metadoseis |
akis23 έγραψε: |
Ειναι μεγαλο το κοστος, αλλα ειναι ψιλομουφα αυτο που φοραει τωρα το αμαξι μας. Εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου. |
Pughell έγραψε: |
Μουφα ειναι για τους κοντρακιδες που δεν παει το αδειο το κεφαλι τους στο γεγονος οτι δεν φταιει το σασμαν αλλα οι βασεις του μοτερ.
|
MEMsound έγραψε: | ||
εγω εχω βαρεθει να λέω τα ιδια και ιδια... ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εγω παντως ρε παιδια εκανα τεσσερις φορες πανω-κατω μια δυσκολη διαδρομη(το Λιβαδι για οσους Βορειους) που αν μη τι αλλο εχει αρκετες αλλαγες και φουρκετες και δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα να σκαλωσει ή να μην παρει ταχυτητα.
Οποτε ή εσεις δεν κανετε κατι καλα ή απλως εγω δεν μπορω να παω τοσο γρηγορα οσο εσεις... ![]() Α,περι αντοχης παντως,ολα τα 106/Saxo που φορανε ΒΕ(το σασμαν σας δηλαδη) πως δεν εχουν προβλημα με 300+ αλογα και 40 κιλα ροπης,και εσεις με τα 207 με 30 κιλα ροπης και 200 αλογα δεν μπορειτε να σταυρωσετε ταχυτητα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ελατε μετα να ζητηστε καλυψη απο την εγγυηση... ![]() |
Touristas έγραψε: |
Αυτά που έχω βάλει από επάνω είναι από 207GT/RALLYE |
MEMsound έγραψε: |
οταν λέμε οτι δεν φταίει το κιβώτιο... ![]() |
sotos 207Gt έγραψε: |
κατω απο 1500-2000 |
android έγραψε: | ||
μπα...πανω απο 3000 παει σασμαν καινουριο ![]() |
mitsos 306 έγραψε: |
Το σαζμάν του μινι σιγουρα κουμπώνει στο μοτερ των gt-rc. |
Παράθεση: |
ταιριάζουν όμως οι βασεις εδρασης στο σασί, τα ημιαξόνια, οι ντίζες? |
Παράθεση: |
επίσης υπάρχει ένα θέμα που έχει να κάνει με τον υπολογισμό της σχέσης του σαζμάν.Το σαζμάν δεν έχει αισθητήρα σχέσης πάνω. Ο εγκέφαλος παίρνει σήμα από το ABS για την ταχύτητα του αυτοκινήτου και σήμα αναφλεξης για τις στροφές του κινητήρα και υπολογίζει τι ταχύτητα έχει το κιβώτιο ώστε να λειτουργήσουν συστηματα όπως το cruise control και το over-boost στην 3η 4η και 5η του RC. |
Παράθεση: |
τι θα γίνει όταν κουμπώσεις έκτη η οποία ειναι σαφως μακρύτερη της πέμπτης? |
Παράθεση: |
το εγκέφαλος θα την αντιληφθεί σαν πέμπτη ή θα βγάλει σφάλμα? |
Παράθεση: |
Μήπως επειδη σιγουρα θα υπάρχουν αποκλίσεις στις σχέσεις ανάμεσα στα δύο σαζμαν θα βγάζει συνέχεια σφαλμα με αποτέλεσμα ένα χειρότερο αποτέλεσμα απόδοσης? |
mitsos 306 έγραψε: |
καταρχην φιλε grpts
για την ερωτηση σου με πολυ απλα λογια η καθε ταχυτητα αποτελειται απο ενα ζευγαρι γραναζια. Το ενα απο καθε ταχυτητα παιρνει κινηση απο τη μηχανη, και το δευτερο τη μεταφερει στους τροχους. ο λογος των δοντιων των γραναζιων δινει τη σχεση μεταδοσης. και εφοσον η αποσταση μεταξυ πρωτευοντα και δευτερευοντα αξονα ειναι δεδομενη, οταν αλλαζεις το ενα γραναζι , αναγκαστικα πρεπει να αλλαξεις και το αλλο. αλλιως δεν θα χωρανε στο σαζμαν. (συγνωμη αν σε κουρασα) στο 306 που ειχα ηξερα τους κωδικους απο τα γραναζια για να το μακρυνω αλλα για το 207 δεν εχω ασχοληθει ακομα.Θα ψαξω να βρω και θα ενημερωσω. αλλα... υπαρχει ενα προβλημα... |
grpts έγραψε: |
Αα και κατι ακομα ρε δημητρη . στο τελος μου εγραψες οτι υπαρχει ενα προβλημα ομως ... δηλ τι εννοεις ??? |
Παράθεση: |
cruise δεν εχω οποτε δε με απασχολει αλλο προβλημα υπαρχει ??? γιατι κατι αναφερει για αποδοση . τι εννοει ? |
Alexis22 έγραψε: |
υπαρχει καποιος που να εχει αλλαξει τ γραναζια τς 5ης σ 207RC?τι διαφορες θα εχει? |
Alexis22 έγραψε: |
για τν τοποθετηση του χρειαζεται να κατεβει κ τ σασμαν? |
106 T16 έγραψε: |
Το αυτοκίνητο που το έβαλα ήταν νορμαλ.Το αμάξι φορτώνει απροβλημάτιστα κ την 5η.
Επειδή όμως δεν γνωρίσει την σχέση 5ης-στροφές κινητήρα δεν ενεργοποιείται το cruise control.Σε δυο τρεις ημέρες θα δοκιμάσω μήπως καλλιμπράρεται και θα ενημερώσω |
grpts έγραψε: |
47x35 |
106 T16 έγραψε: | ||
Το γρανάζι είναι 44x35 .Το νουμερο το έγραψα πιο πάνω.Αποκλείεται να μην υπάρχει. ![]() |
grpts έγραψε: |
το 47χ35 δινει 20χλμ. πανω περιπου και μου το εδωσε ο αργυρης .δε νομιζω να μην ξερει αυτος. και δε νομιζω να μη φορτωνει .ειναι απτο 308 το 150αρι |
106 T16 έγραψε: |
Το 308 φοράει πιο κοντό διαφορικό από το 207 με αποτέλεσμα να χρειάζεται πιο μακριά 5η και γιαυτό φοράει 47x35.
Anyway νομίζω ότι θα του πέσει αρκετά μακρια με 19x72 κορωνοπήνιο. |
grpts έγραψε: | ||
|
grpts έγραψε: |
φιλε μου σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου . τελοσπαντων ας μας πει καποιος χριστιανος γιαυτο το ρημαδογραναζο τις εντυπωσεις του .ξερω οτι αρκετοι απο δω μεσα το εχουν βαλει στο 207 τους . ε το μονο που ζηταω ειναι να μας πουνε τι εγινε μετα την τοποθετηση του γραναζιου . εχασαν κατι ? κερδισαν κατι αλλο ? αξιζει αυτο που χανεις η το αυτοκινητο γινεται δυσκολοοδηγητο ??? ελεος μια απαντηση ρε παιδια .... |
salex έγραψε: |
Παίδες, τώρα θα έχουμε και cruise control με τα μακρύτερα γρανάζια.
Λύθηκαν οι απορίες μας από πλευράς λογισμικού μετά από πολλές δοκιμές και ψάξιμο. Ανυπομονώ να βρω μια μακρύτερη 5η για το GT μου! ![]() |
salex έγραψε: |
Παίδες, τώρα θα έχουμε και cruise control με τα μακρύτερα γρανάζια.
Λύθηκαν οι απορίες μας από πλευράς λογισμικού μετά από πολλές δοκιμές και ψάξιμο. Ανυπομονώ να βρω μια μακρύτερη 5η για το GT μου! ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
Yπαρχει καποιος που να εχει αλλαξει τ γραναζια τς 5ης σε 207RC?
Ποια εβαλε? |
android έγραψε: | ||
ασε κρυφο μυστικο ειναι αυτο το γραναζι κανεις δεν εχει πει πως παει το αμαξι με μακρυτερη 5η τπτ κ θες να σου πει κ νουμερο κιολας? |
106 T16 έγραψε: |
Ρε παιδια μια σελίδα πίσω το γραφει..ψαχτε λίγο ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Ρε παιδια εχει γραφτει πολλες φορες για ραλλοτζιτα. Για RC τιποτα. Και δεν εχουμε την ιδια κλιμακωση. 1η και 5η ειναι διαφορετικες. Γι αυτο ρωταω. |
106 T16 έγραψε: | ||||
Ρε παιδια μια σελίδα πίσω το γραφει..ψαχτε λίγο ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Ρε παιδια εχει γραφτει πολλες φορες για ραλλοτζιτα. Για RC τιποτα. Και δεν εχουμε την ιδια κλιμακωση. 1η και 5η ειναι διαφορετικες. Γι αυτο ρωταω. |
Pughell έγραψε: | ||||
Ιδιες ειναι,μονον η 1η ειναι μακρυτερη.Ολες οι υπολοιπες ειναι ολοιδιες. ![]() Σχετικα με το ποσες στροφες πεφτει,βαλτε τις σχεσεις εδω http://www.turnzero.com/technical_resources.php?resource=gear_calculator και σας βγαζει αναλυτικο διαγραμμα. |
Jim207GT έγραψε: |
Επειδή από ροπή χαμηλά αυτό το μοτέρ να φάνε και οι κότες, και ουσιαστικά δεν με νοιάζει αν θα τα πιάνει ποτέ αλλά η οικονομία, υσηχία στο ταξίδι μάλλον προς το 47χ35 γέρνω περισσότερο. Άντε να ακούσω και τις γνώμες/προτάσεις σας |
android έγραψε: |
το θεμα δεν ειναι τοσο η τελικη αλλα σε επαρχιακους δρομους κτλ. που τυχαινει να πηγαινεις με 80-100...μηπως δεν μπορεις να πας με τοσο μακρια 5η κ βαζεις 4η |
android έγραψε: |
το θεμα δεν ειναι τοσο η τελικη αλλα σε επαρχιακους δρομους κτλ. που τυχαινει να πηγαινεις με 80-100...μηπως δεν μπορεις να πας με τοσο μακρια 5η κ βαζεις 4η |
manos82 έγραψε: |
Δημητρη το 47/35 ειναι ποιο μακρι γραναζι??? |
NoDsl έγραψε: |
Εγώ πάλι νομίζω οτι το πιο ισορροπημένο θα είναι το 44x35 σύμφωνα με τα διαγράμματα.
Αλλιως, όπως είπε και ο android, δεν θα είναι σωστή η αλλαγή 4η 5η σε συγκεκριμενα χλμ κάνοντας το αμάξι δύσχρηστο. |
Jim207GT έγραψε: | ||
Φαντάσου οτι στο 308 η 5η θεωρητικά δίνει 250+ μαχ στις 6.600 και είναι μαμά από την Peugeot και με 150 άλογα, λές να έχει πρόβλημα σε αμάξι με 6κιλά ροπής και 40άλογα παραπάνω με 100κιλά λιγότερα. Δεν είναι για κοντράκιδες σε αυτό οκ, αλλά για όσους κάνουν ταξίδια εθνική δεν το συζητάω. |
manos82 έγραψε: |
οποτε ποιο να βαλουμε ρε Μητσο!!!! ???? 47αρι προτεινετε ή 44αρι?? Cruize το εχετε ρυθμισει να πιανει ?? |
Gr13 έγραψε: |
Μου είπαν από στην πεζό σήμερα που είχα πάει για service ότι τα rc/gt περνούν το 6άρι κιβώτιο από το rcz.Μήπως η λύση βρέθηκε? |
Jim207GT έγραψε: | ||
Απο το "σου είπαν" μέχρι "το έβαλαν" ξέρεις τι διαφορά είναι.... Μακάρι να βγώ ψεύτης, αλλά το 6αρι δεν χωράει στα 207 γιαυτο δεν μπήκε ούτε θα μπεί ποτέ. 308 και C4 βγαίνουν εδώ και πολύ καιρό με 6αρι γιατι απλά χωράει. |
MEMsound έγραψε: |
σε ολες αυτες τις "μετατροπές" χρειαζονται υποχωρησεις και πατεντουλες ειτε λιγες ειτε πολλες
στο 206 rc πχ για να μπει το 6άρι του 306 αναγκαστικά το τιμόνι μετα κοβει λιγότερο δεξια μιας και λόγω στενότερου σασί του 206 σε σχεση με το 306 το καπακι της 5ης/6ης ερχεται πολυ κοντα στην ροδα και στο τερμα δεξια βρισκει κλπ κλπ οποτε αφηστε καποιον που δουλευει εντός πεζω (και σιγουρα θα του κοστισει πολυ λιγοτερα ο πειραματισμός τόσο σε κοστος εργασίας οσο και σε κοστος ανταλλακτικων) να πειραματηστει και μετα βλεπεται και κάνετε ![]() |
MEMsound έγραψε: |
σε ολες αυτες τις "μετατροπές" χρειαζονται υποχωρησεις και πατεντουλες ειτε λιγες ειτε πολλες
στο 206 rc πχ για να μπει το 6άρι του 306 αναγκαστικά το τιμόνι μετα κοβει λιγότερο δεξια μιας και λόγω στενότερου σασί του 206 σε σχεση με το 306 το καπακι της 5ης/6ης ερχεται πολυ κοντα στην ροδα και στο τερμα δεξια βρισκει κλπ κλπ οποτε αφηστε καποιον που δουλευει εντός πεζω (και σιγουρα θα του κοστισει πολυ λιγοτερα ο πειραματισμός τόσο σε κοστος εργασίας οσο και σε κοστος ανταλλακτικων) να πειραματηστει και μετα βλεπεται και κάνετε ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απο οτι βλεπετε,με το σασμαν του 306 ειναι σαν να αλλαζεις απο 4η σε 5η συνεχως(σε πτωση στροφων εννοω). ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
...Και μη μου πείς οτι πάς πάνω από 180 στο βουνό και δεν σου φτάνει η τετάρτη, εκτός και αν το θες για αναβάσεις οπότε πάω πάσο.
Για μένα καλύτερα η μακρυά 5η παρά το πάλι κοντό 6αρι μιας και τώρα έχω 6.600 229 GPS τι θα κερδίσω με το 6αρι?? Ένα σωρό πατέντες, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. |
Pughell έγραψε: |
Μανθε κρινωντας απο αυτο
http://img706.imageshack.us/img706/1476/09012010516.jpg αμα ειχα RC,δεν θα με ενοιαζαν τα 210+ αλλα το πως ανεβαινει το βουνο. Ετσι και αλλιως απο δυναμη(σε μαμα μορφη) μεχρι τον κοφτη,μια χαρα ειναι... ![]() Και ειμαι πααααρα πολυ σιγουρος οτι με το 6αρι θα ανεβαινει πολυυυ πιο γρηγορα απο οποιοδηποτε προγραμματισμενο που θα εχει 30φευγα κιλα ροπης αλλα μαμα σασμαν. ![]() |
volvos έγραψε: |
επιπλεον ενα τουρμπατο εκει ψηλα επειδη εχει ομαλοποιηθει η κατασταση στη πιεση δε ξεσπαει τοσο ασχημα...
οσα προγραμματισμενα 207 εχω οδηγησει (βεβαια jim κοπανιεται οτι με τελευταια απντειτ δεν ισχυει αυτο) εχουν τετοια αποτομη συμπεριφορα χαμηλα που απλα δε στριβουν... γενικα ενα τουρμπο θελει πολυ ειδικη συμπεριφορα στο στριψιμο και να ασχολεισαι περισσοτερο με το γκαζι παρα με το τιμονι ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΟ εξαιρεση ο παιδικος ερωτας ρενο5 αλπιν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιατι,δηλαδη αμα εχεις περισσοτερες σχεσεις αναποφευκτα πρεπει να στροφαρεις και 9αρες; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αυτο δεν το λεω τυχαια,το ειδα live πριν αρκετα χρονια οταν το 1300αρι(με σχεσατο 5αρι σασμαν) μου κοντευε να ξετρυπησει 16v στην λιμνη Πλαστηρα παρα το γεγονος οτι μου ελλειπαν καμια 30αρια αλογα και περιπου 5 κιλα ροπη. ![]() Ενα σχεσατο/"κλειστο" σασμαν βοηθαει αφανταστα να κρατας το μοτερ στις στροφες που θελεις,πραγμα το οποιο στο βουνο μεταφραζεται οχι απλως σε κολωνες αλλα σε Τ.Κ. |
volvos έγραψε: |
επιπλεον ενα τουρμπατο εκει ψηλα επειδη εχει ομαλοποιηθει η κατασταση στη πιεση δε ξεσπαει τοσο ασχημα...
οσα προγραμματισμενα 207 εχω οδηγησει (βεβαια jim κοπανιεται οτι με τελευταια απντειτ δεν ισχυει αυτο) εχουν τετοια αποτομη συμπεριφορα χαμηλα που απλα δε στριβουν... |
volvos έγραψε: |
γενικα ενα τουρμπο θελει πολυ ειδικη συμπεριφορα στο στριψιμο και να ασχολεισαι περισσοτερο με το γκαζι παρα με το τιμονι ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΟ εξαιρεση ο παιδικος ερωτας ρενο5 αλπιν... ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Και το rcz το ίδιο μοτέρ δεν φοράει απλά το έχουν πιο πρεσαρισμένο από το rc και βγάζει λίγα άλογα παραπάνω.Τέλος πάντων το καλύτερο είναι να περιμένουμε να δούμε το αμάξι,το παιδί από την πεζό μου είπε ότι το έχει παραγγείλει το 6άρι από το rcz για να το βάλει στο rc του.Μέχρι τότε δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη,αν δεν το δούμε στο δρόμο.Και επιπλέον αν τελικά ισχύουν τα όσα μου είπε για το 6άρι και μπαίνει στο rc,οι ειδικοί του χώρου όπως ο Στέλιος είναι πιθανόν να μπορούν να βγάλουν ένα πρόγραμμα που να ταιριάζει στην μετατροπή του σασμάν σε 6άρι. |
recife_rallye έγραψε: |
Οχι,αλλα αναποφευκτα πρεπει να αλλαζεις ταχυτητα καθε τρεις και λιγο,για να εισαι στο ωφελιμο φασμα της ροπης! |
recife_rallye έγραψε: |
Μαζι σου αλλα εχει διαφορα το 1300 με το 207..στο 1300 βοηθαει το σχεσατο επειδη φερνει το μοτερ σε ωφελιμο φασμα..στο 207 το βγαζει και το αναγκαζει να αλλαζει πιο συχνα ταχυτητα..μονο με σειριακο θα λυνοταν το θεμα και εκει θα σου ελεγα παω πασο,γιατι αλλαζει ταχυτατα τις σχεσεις! |
recife_rallye έγραψε: |
Ναι σιγουρα,ειδικα αν εχεις και ενα τουβλο δεμενο στο ποδι σου,τοτε δε στριβει ουτε και το μαμα! |
recife_rallye έγραψε: |
Απο ενα σημειο ιπποδυναμης και ροπης,συμφωνω! |
kos_argyris έγραψε: |
Σου είπε τιμή? |
Pughell έγραψε: |
Θανο,για να κατανοησεις την διαφορα,οπως σου φανηκε οταν απο το Clio μπηκες στο 207(απο θεμα κλιμακωσης σασμαν),τοση διαφορα(ισως και περισσοτερη) θα εχει και το 6αρι σε σχεση με το μαμα 5αρι. ![]() Οποιος δεν εχει "ζησει" σχεσατο σασμαν(ή εστω σφιχτο 6αρι),δεν μπορει να κατανοησει καν το νοημα ενος τετοιου... Ρωτηστε τον οποιοδηποτε αγωνιζομενο αν θα προτιμουσε να ειχε 20 αλογα πανω ή ενα καλο σχεσατο σασμαν,θα δειτε τι θα σας πει. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
κανα 800αρι-1000αρικο αγορα μεταχειρισμενο σασμαν 306 + ανεβα-κατεβα +τραμπα κ/π... κλπ κλπ πατεντουλες τοποθετησης + συρματόσχοινο + μια μανετα ποδηλάτου ή αντιστοιχο δακτυλιδομηχανισμό στον μαμα λεβιε για να βάζεις την οπισθεν...
ε κάνα 1500-1600 ολα μαζι υπολόγιζε για να ειναι μεσα... ![]() |
kane έγραψε: |
χμμ να ρωτησω κι εγω ο μικρος,με το ατμοσφαιρικουλι μου των πτωχων πλην τιμιων 135 αλογωνς και 16 κιλων ροπης...
ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ να το κανετε το 6ρι,σε ενα 207 ΦΠΕ ι/κ, των 230πς και των 38 κιλων ροπης??? Δεν καταλαβαινω ρε παιδια. Επισης τι ωφελιμα φασματα και θεωριες...? με 30 κιλα ροπης απτις 2000 σαλ δε πανα πεφτει και 2000 σαλ (που λεει ο λογος) η καθε ταχυτητα? Για μενα θαρρω,υπερβολη. |
Pughell έγραψε: | ||
Βρε μπισμπικη,αφου δεν εχεις κατανοησει ακομα πως εξαρταται το μοτερ απο το σασμαν,γιατι λες μλκιες; ![]() |
Παράθεση: |
Αμα αλλαζεις ταχυτητα στις 5500 και και σε ριχνει στις 4000,πεφτεις ποτε εκτος φασματος;Οχι,μαλιστα ακριβως το αντιθετο,εισαι παντα εντος φασματος και μαλιστα χωρις το ηλιθιο ξεσπασμα του overboost το οποιο σπαει ευκολα την προσφυση.
|
Pughell έγραψε: | ||
Αντε ρε οδηγηστε κανενα πραγματικα στριφτερο αμαξι και μετα μιληστε... |
Pughell έγραψε: |
Το τι εκανα εγω με το test drive το ξερω καλυτερα απο καθε αλλον μιας και οντως προκειται περι ξενου αυτοκινητου αλλα προκειται επισης και για μια διαδρομη την οποια επαναλαμβανω καμποσες φορες τον χρονο(επι μια δεκαετια). |
Pughell έγραψε: |
Αμα το Λιβαδι ειναι συντομη διαδρομη(και μαλιστα Χ 4 που την εκανα,βγαζω απο εξω αλλες φορε που ημουν σε αλλες διαδρομες),τοτε τι να σου πω ρε Λεφο,ξερω και αλλα ατομα που δεν χρειαζεται να πανε μεχρι την Αθηνα για να βγαλουν συμπερασμα για το που "ποναει" ενα αμαξι...
Και δεν ειπα οτι σερνεται απλα επιμενω οτι ειναι παααρα πολυ πιο καλο με ενα 6αρι. Αν μαλιστα θες να στο κανω ακομα πιο συγκεκριμενο,το 207 χρησιμοποιει σχεδον την ιδια κλιμακωση με ενα 106(εκτος διαφορικου φυσικα) η οποια κλιμακωση δεν ειναι κατι καινουργιο σε μενα και σε ολους οσους εχουν 205,106,206,κλπ. Οσο για τα ανομοια πραγματα που λες,ξερεις πολυ καλα οτι δεν εβγαλα διπλωμα χθες,οι εμπειριες μου δεν βασιζονται μονον σε 106 και γενικοτερα το 106 δεν αποτελει το απολυτο κριτηριο μου για την αυτοκινηση παρα μονον σε καποια πολυ συγκεκριμενα πραγματα. |
Jim207GT έγραψε: |
Όλο φιλοσοφίες είστε μην πώ τπτ πιο βαρή. Με τέτοια ροπή ΔΕΝ χρειάζετε πιο κοντό απλά μια επιπλέον 6η για ταξίδι, τα 1600είναι πολλά κάνεις την δουλειά σου με 200. ΤΕΛΟΣ
Πάντως ξέρετε ολοι τι πρόσφηση έχουν τα 207 χωρίς να έχετε.... Εγώ έχω να πώ οτι μιά χαρά είναι από πρόσφυση τώρα άμα έχετε μάθει να πατάτε τέρμα γκάζι με τα ουτε 15κιλά που έχουν τα 1.6 ή ακόμα χειρότερα τα 11 ενώς 1.3 και πάτε να το συγκρίνετε τότε τη να πώ μάλλον κάπου το χάσατε.... Και μηλάω για esp off, χωρίς μπλοκέ και σε βουνό και τα ξανα έχω γράψει . Και να θυμήσω οτι με μπλοκέ και PZero γύρησα 1.15 φιλαγμενά με μαμά ανάρτηση και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν χαζοσπηνιάριζα. Απλά αλλάζεις και προσαρμόζεσαι δεν κάνεις του κεφαλιού σου, παράδειγμα που κανένας ατμοσφαιρικός με το αμάξι μου δεν έπεσε κάτω από το 1.20 όταν τους το έδωσα. Σας το έγραψα και πριν έχετε μείνει στη εποχή της ατμόσφαιρας, δεινόσαυροι έ δεινόσαυροι ![]() ![]() Κάτι για μπροστοκίνητα τουρμπο άκουσα από τον άνθρωπο που θαυμάζει ένα αλλά το ξέχασε"R26R" και είδε και πολλά ο μπαγάσας στο ρινκ αλλά τα ξέχασε ![]() |
jim207GT έγραψε: |
Και να θυμήσω οτι με μπλοκέ και PZero γύρησα 1.15 φιλαγμενά με μαμά ανάρτηση και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν χαζοσπηνιάριζα. |
volvos έγραψε: |
κατσε ρε δημητρη τωρα διαβαα τι εγραψεσ...
εγω θυμαμαι να κλαιγεσαι με τα χανκοοκ οτι δε παταει το αμαξι κλπ τωρα δε σπινιαρες???? και ειδικα πιστα ειναι πολυ πιο ευκολο απο δρομο να μαθεις τις στροφες του κινητηρα και να περασεις καποιες με μια πανω.... |
volvos έγραψε: |
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΜ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ ΦΩΤΙΑΑΑΑ |
Jim207GT έγραψε: |
Όλο φιλοσοφίες είστε μην πώ τπτ πιο βαρή. Με τέτοια ροπή ΔΕΝ χρειάζετε πιο κοντό απλά μια επιπλέον 6η για ταξίδι, τα 1600είναι πολλά κάνεις την δουλειά σου με 200. ΤΕΛΟΣ
Πάντως ξέρετε ολοι τι πρόσφηση έχουν τα 207 χωρίς να έχετε.... Εγώ έχω να πώ οτι μιά χαρά είναι από πρόσφυση τώρα άμα έχετε μάθει να πατάτε τέρμα γκάζι με τα ουτε 15κιλά που έχουν τα 1.6 ή ακόμα χειρότερα τα 11 ενώς 1.3 και πάτε να το συγκρίνετε τότε τη να πώ μάλλον κάπου το χάσατε.... Και μηλάω για esp off, χωρίς μπλοκέ και σε βουνό και τα ξανα έχω γράψει . Και να θυμήσω οτι με μπλοκέ και PZero γύρησα 1.15 φιλαγμενά με μαμά ανάρτηση και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν χαζοσπηνιάριζα. Απλά αλλάζεις και προσαρμόζεσαι δεν κάνεις του κεφαλιού σου, παράδειγμα που κανένας ατμοσφαιρικός με το αμάξι μου δεν έπεσε κάτω από το 1.20 όταν τους το έδωσα. Σας το έγραψα και πριν έχετε μείνει στη εποχή της ατμόσφαιρας, δεινόσαυροι έ δεινόσαυροι ![]() ![]() Κάτι για μπροστοκίνητα τουρμπο άκουσα από τον άνθρωπο που θαυμάζει ένα αλλά το ξέχασε"R26R" και είδε και πολλά ο μπαγάσας στο ρινκ αλλά τα ξέχασε ![]() |
volvos έγραψε: |
κατσε ρε δημητρη τωρα διαβαα τι εγραψεσ...
εγω θυμαμαι να κλαιγεσαι με τα χανκοοκ οτι δε παταει το αμαξι κλπ τωρα δε σπινιαρες???? και ειδικα πιστα ειναι πολυ πιο ευκολο απο δρομο να μαθεις τις στροφες του κινητηρα και να περασεις καποιες με μια πανω... |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Οσο για τον Σταυρο,το παιδι εχει πει ξεκαθαρα ακομα και με το Saxo οτι το στυλ οδηγησης του ειναι με το γκαζι on/off και χωρις ενδιαμεση κατασταση. ![]() |
Pughell έγραψε: |
(το οποιο overboost δεν νομιζω οτι μπορεις να ελεγχεις με το ποδι σου εκτος και αν εισαι ο McGyver) οποτε αναποφευκτα εχεις πιο γραμμικη οδηγηση. |
ironman02 έγραψε: |
Πάντως θα είναι λογικά καλύτερο σε αίσθηση..
|
android έγραψε: | ||
μπες σε ενα ds3 με 6αρη...το ιδιο μ@υρδελ@ ειναι σε διαδρομες κ κουμπωμα |
ironman02 έγραψε: | ||||
Είχα μπεί σε ένα ds3 και είχα "παίξει" λίγο με τον λεβιέ και θυμάμαι οτι μου είχε κάνει καλή εντύπωση. Και έχω διαβάσει επίσης γενικά καλά λόγια για το 6άρι. Δεν έχω οδηγήσει όμως..Αλλά η αύξηση κατανάλωσης στην πόλη μου έκανε εντύπωση. |
android έγραψε: | ||||||
και στην ουσια ειναι ενα 5αρη πιο κοντο με μια 6η...η 6η δεν ειναι πιο μακρια απο την 5η μας...τρομπαρανε παλι |
manosm3 έγραψε: |
Αμα βγαλουμε σκαρτο το τωρινο μας κιβωτιο η εγγυηση μας δινει 6αρι; ![]() |
android έγραψε: |
και στην ουσια ειναι ενα 5αρη πιο κοντο με μια 6η...η 6η δεν ειναι πιο μακρια απο την 5η μας...τρομπαρανε παλι |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
Tι ύποπτες σκέψεις είναι αυτές........? |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
Tι ύποπτες σκέψεις είναι αυτές........? |
android έγραψε: |
και στην ουσια ειναι ενα 5αρη πιο κοντο με μια 6η...η 6η δεν ειναι πιο μακρια απο την 5η μας...τρομπαρανε παλι |
michael-grivas έγραψε: |
Έχει βάλει ένας φίλος 6αρι από 306 σε RC.
Η εντύπωση που αφήνει τουλάχιστον σε εμένα είναι πολύ καλή. Η πρώτη είναι μακριά και οι υπόλοιπες είναι κοντές. Σίγουρα όμως η έκτη είναι μακρύτερη από την μαμά πέμπτη του RC. Αν θυμάμαι καλά η έκτη στις 3000 στροφές έχει 113 χιλιόμετρα. Πάντως είναι ένα πολύ κλειστό σασμάν και ότι πρέπει για βουνό!! |
michael-grivas έγραψε: |
Αυτό που μπορώ να πω από προσωπική εμπειρία είναι ότι με το 6αρι κιβώτιο είναι σαν να καβαλάς άλλο αυτοκίνητο!!
Η αίσθηση που σου δίνει είναι ποιο αγωνιστική και πιστεύω πως αν κάποιος διαθέτει τα απαραίτητα χρήματα αξίζει να το βάλει! |
bagosgt έγραψε: |
αν ολα πανε καλα κ συναντηθουμε λαμια,θα ειμαστε με τον χρηστο,το παιδι με το κοκκινο 207 που ετρεξε σερρες,εχει φτιαξει κ αυτος σασμαν κ ειναι πολυ καλο.θα τα πουμε απο κοντα,για ευνοητους λογους...υπαρχουν μπανιστιρτζιδες εδω ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Του Χρηστου ομως δεν εχει καμια σχεση με το 6αρι ρε... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αν και οπως ειπα ενα πιθανο προβλημα ειναι η αντοχη του.
Αμα ρωτησεις τον Πατσεα,λογικα θα ξερει οτι υπαρχει και πιο ενισχυμενο ΒΕ 6αρι απλα το θεμα ειναι χωροταξικο και θελει πολυυυυυ δουλεια και πατεντες για να μπει σε σχεση με αυτο του 306. Απο την αλλη βεβαια εκεινο δεν σπαει με τιποτα αν και δεν νομιζω οτι οι διαθεσιμες κλιμακωσεις που εχει θα σε βολεψουν γενικοτερα στις κοντρες. Με λιγα λογια ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι μιας και με περιορισμενο budget εχεις να επιλεξεις σωστη κλιμακωση με Χ αντοχη ή πιο "γιαλαντζι" κλιμακωση αλλα με αντοχη που δεν θα σου βγαλει ποτε προβλημα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αν και οπως ειπα ενα πιθανο προβλημα ειναι η αντοχη του.
Αμα ρωτησεις τον Πατσεα,λογικα θα ξερει οτι υπαρχει και πιο ενισχυμενο ΒΕ 6αρι απλα το θεμα ειναι χωροταξικο και θελει πολυυυυυ δουλεια και πατεντες για να μπει σε σχεση με αυτο του 306. Απο την αλλη βεβαια εκεινο δεν σπαει με τιποτα αν και δεν νομιζω οτι οι διαθεσιμες κλιμακωσεις που εχει θα σε βολεψουν γενικοτερα στις κοντρες. Με λιγα λογια ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι μιας και με περιορισμενο budget εχεις να επιλεξεις σωστη κλιμακωση με Χ αντοχη ή πιο "γιαλαντζι" κλιμακωση αλλα με αντοχη που δεν θα σου βγαλει ποτε προβλημα. ![]() |
iceage έγραψε: |
Από πιο μουλάρι του γκρουπ είναι? |
michael-grivas έγραψε: |
Αφού άντεξε το 5αρι δεν θα έχουμε πρόβλημα. |
Pughell έγραψε: | ||
Οχι,τα συγκεκριμενα 5αρια των 207 ειναι μια low cost λυση η οποια μπηκε απλα γιατι τα ΜΑ παραηταν αδυναμα για το βαρος/ροπη των 207.
Δεν θυμαμαι ακριβως,απο μεγαλο σκαφος παντως και με πολλα κυβικα(πανω απο 2λιτρο). ![]() |
michael-grivas έγραψε: |
Λοιπόν έχουμε νέα από την τοποθέτηση σασμάν από 306 (6αρι) σε 207GT.
Οι εντυπώσεις που αποκόμισα είναι πάρα πολύ καλές! Για την ακρίβεια είναι σαν να καβάλησα άλλο αυτοκίνητο! Η πρώτη του είναι λίγο μακριά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είναι πολύ κλειστές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να εξαφανιστεί σχεδόν το ενοχλητικό λακγ που υπήρχε με το 5αρι. Ειδικά σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο έγινε πολύ ποιο ζωηρό αλλά και εκτός πόλης που το έκανα μια δοκιμή η συμπεριφορά του είναι άψογη! Περιττό να πω ότι φορτώνει σαν τρελό! Νομίζω ότι σε εφαρμογές big turbo το 6αρι είναι απαραίτητο για όσους θέλουν το αμάξι τους για καθημερινή χρήση! Για τους κοντρακιδες ίσως αλλάζει το πράγμα. ![]() ![]() Τώρα για καταναλώσεις τελικές ταχύτητες κτλπ. Θα ενημερώσω στην πορεία. Και μερικές φωτογραφίες. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Την προηγούμενη εβδομάδα άλλαξα και εγώ τα μοχλικά - ντίζες. Πλέον, το σασμάν δεν χάνει ταχύτητα, μπορώ να κάνω γρήγορες αλλαγές. Είναι πιο στιβαρό με μία μεταλική αίσθηση και έχει χαθεί γενικά το λαστιχάρισμα η ασάφεια και τα σχετικά.
Πράγματι η μετροπή αξίζει. Προφήτης γαρ! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μπράβο Mike, καλορίζικο. Ελπίζω να αποδώσει τα ζητούμενα! |
MEMsound έγραψε: |
Α Ρ Ι Σ Τ Α !!!!! καλες αλλαγες!!! |
Steve έγραψε: |
Μιχάλη το τιμόνι στρίβει τέρμα από άκρη σε άκρη ή έχασες μισή στροφή; |
tasos207rc έγραψε: |
Αφου μπαινει στο rallye,θα μπαινει και στο RC σωστα?Αν υπαρχει το χρημα,αξιζει αυτη η αλλαγη? |
tasos207rc έγραψε: |
Αφου μπαινει στο rallye,θα μπαινει και στο RC σωστα?Αν υπαρχει το χρημα,αξιζει αυτη η αλλαγη? |
gorilas 2O7 έγραψε: |
την παρασκευη μπηκε και μενα το εξαρι.απιστευτο συναισθημα.τερμα το λαγκ και το αυτοκινητο εγινε οπλο στις αλαγες.ενα μεγαλο μπραβο και ευχαριστω στον πατσεα γιατι ειχε πολυ δουλεια |
'Andy'-lag έγραψε: |
Ναι αριστα αλλά νομίζω οτι μπλοκέ γι'αυτο το πράγμα δεν υπάρχει ακόμα..... ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
|
kostas207rc έγραψε: | ||||
Και όσοι φοράνε ήδη μπλοκέ τι γίνεται? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Έχω την εντύπωση πως το εργοστασιακό διαφορικό απ'το 5άρι μπαίνει κανονικά και στο 6άρι. Αν ισχύει αυτό τότε δέν θα έχεις πρόβλημα και ας έχεις ήδη μπλοκέ. Υ.Γ. Αν γνωρίζει ο Μιχάλης ας το επιβεβαιώσει. |
kostas207rc έγραψε: |
Και όσοι φοράνε ήδη μπλοκέ τι γίνεται? |
kostas207rc έγραψε: | ||||
Και όσοι φοράνε ήδη μπλοκέ τι γίνεται? |
recife_rallye έγραψε: |
Σταυρε η πεζο δινει ξεχωριστα τις σχεσεις σαν ανταλλακτικα?
Μπορω να αγορασω δηλαδη μονο την πρωτη ταχυτητα απο το 206rc? Εσυ το εχεις ακομη το σασμαν απο το rc? |