AlienHack έγραψε: |
Ρε παιδια... για το υγραεριο τα εχουμε πει σε 30 διαφορετικα thread (εχει εδω μεσα ενα για καθε μοντελο πεζο.. ![]() 1. ειναι ασφαλεστερο απο το ντεποζιτο της βενζινης σωστό 2. δεν χανεις αποδοση απλος καταναλώνεις 1λ/100 παραπανω υγραεριο απο οσο βενζινη (αλλα δεν σε νοιαζει γιατι η τιμη του ειναι μιση απο την βενζινη) δεν είναι σταθερή η διαφορά, αλλά εφόσον έχει 20-25% λιγότερη θερμιδογόνο δύναμη πρέπει να κάψεις τόσο παραπάνω 3. η τιμη του ειναι κλειδωμενη στο 45% της τιμης της Βενζινης μεχρι το 2018 μύθος 4. οποτε θελεις με εναν διακοπτη γυρνας απο βενζινη σε υγραεριο σωστό αυτα για αρχη.. |
AlienHack έγραψε: |
Ρε παιδια... για το υγραεριο τα εχουμε πει σε 30 διαφορετικα thread (εχει εδω μεσα ενα για καθε μοντελο πεζο.. ![]() 1. ειναι ασφαλεστερο απο το ντεποζιτο της βενζινης 2. δεν χανεις αποδοση απλος καταναλώνεις 1λ/100 παραπανω υγραεριο απο οσο βενζινη (αλλα δεν σε νοιαζει γιατι η τιμη του ειναι μιση απο την βενζινη) 3. η τιμη του ειναι κλειδωμενη στο 45% της τιμης της Βενζινης μεχρι το 2018 4. οποτε θελεις με εναν διακοπτη γυρνας απο βενζινη σε υγραεριο αυτα για αρχη.. |
drdino έγραψε: | ||
|
206Panos έγραψε: |
Να μην ξεχάσω να πω ότι το σύστημα που φοράω είναι 4ης γενιάς stefanelli!
Τώρα να σου πω ότι είμαι μια χαρά... ψέματα θα σου πω. Θεωρώ ότι απλά είναι θέμα tuning δηλαδή ρύθμισης, η σωστή λειτουργία του... Θα δείξει! |
206Panos έγραψε: |
Φίλε steve λύση υπάρχει, απλά κάνουν μισή δουλειά, τι σκέφτηκα με το φτωχό μου το μυαλό: |
206Panos έγραψε: |
Ο υπολογισμός της στάθμης του υγραερίου θα έπρεπε και αυτός με κάποιον τρόπο να είναι ''έξυπνος'' δηλαδή:
Μόλις μπαίνει σε λειτουργία υγραερίου το αυτοκίνητο, να αναλαμβάνει ο παράλληλος εγκέφαλος ΚΑΙ την ένδειξη της βενζίνης, |
206Panos έγραψε: |
να την απομονώνει και γνωρίζοντας πόσα λίτρα δεξαμενής υγραερίου έχει (αυτό το δηλώνει ο εγκαταστάτης ρυθμίζοντας το) |
206Panos έγραψε: |
ανάλογα να πέφτει η ένδειξη του υγραερίου! Νομίζω ότι με αυτό το τρόπο υπολογισμού, οι ενδείξεις θα ήταν άριστες και ακριβείς από τη στιγμή που θα ήξερε ο εγκέφαλος του υγραερίου ότι έχω Χ λίτρα χωρητικότητα και ότι με μια κατανάλωση Ψ, έχω το αποτέλεσμά της αυτονομίας Ζ, άρα αυτό το Ζ το ''σπάς'' δια του 5 ή όσα led δείχνουν την στάθμη του υγραερίου και τελειώνει η ιστορία!
Το θέμα είναι ότι εγκαθιστούν κάποιοι, κάτι σε σημείο που δεν παίζει! |
AlienHack έγραψε: |
τωρα αν συνεχιζεις να εχει προβλημα ο μηχανικος θα πρεπει να βρει την λυση. μπορει να ειναι χιλια δυο. αν το κιτ σου δεν εχει και συνδεση με την OBD μπορει να ειναι το προγραμμα του λαθος καθοτι σε αυτα τα συστηματα πρεπει να φτιαξει ολοκληρο προγραμμα (εχουν φυσικα ετοιμα για καθε μοντελο) απο την αρχη ενω αν ειναι με συνδεση OBD αφηνει τον μαμα εγκεφαλο να κανει τα παντα και του αεριου απλος κλαιβει το σημα και δινει εντολη στα μπεκ αεριου... εδω εμενα το αεριο δουλευει ουσιαστηκα με το προγραμμα του σαλεξ για κινητηρα μεραλοεκεντρα καιθ εισαγωγη (~140 μαξ αλογα) ... ο προγραμματιστης αεριου δεν εκανε τιποτα ουσιαστικα, εβαλε τον εγκεφαλο του αεριου απλος να διαβαζει τον δικο μου και να δουλευει με το προγραμμα που ειχε μεσα..απλα και ωραια.. ![]() |
drdino έγραψε: |
Σταύρο, το ρελεδάκι που βάζουν στο καλώδιο του φλοτέρ δεν παίζει; Το 'χουν κάνει σε 207, μου φαίνεται απίθανο να μην παίζει στο δικό σου. |
SERSEGI έγραψε: |
οπως τα περιγραφει ο Πανος,προσωπικα μου μυριζει λαθος πιεση πνευμονα και φτωχο μειγμα.
μια αλλη περιπτωση επειδη σου εσβησε ΤΕΛΕΙΩΣ και ΖΕΣΤΟ υποψιαζομαι ελαττωματικη βαλβιδα τροφοδοσιας ή ασφαλειας στην πολυβαλβιδα της δεξαμενης. ο προγραμματισμος 4ης γενιας για εναν αξιοπρεπη τεχνικο ειναι αστειος! ασχετο αλλα.. ενα 5% των μηχανικων συνδεουν λ και δεν το προτεινουν ουτε οι ιδιες οι εταιρειες. ευχομαι να πανε ολα καλα και απροβληματιστα ρε φιλε,πραγματικα! |
AlienHack έγραψε: |
@Pugovios... δυστηχος φιλε μου ΣΕ ΟΛΑ τα κιτ συνδεουν παραλληλα τον εγκεφαλο αεριου με λ και κανουν τρυπα για νεο μαπ κτλ κτλ..
δεν το γλυτωνεις αυτο . και σε μας τα εχουν κανει.. |
AlienHack έγραψε: |
απλος οπως ειπα , οταν συνδεεται με την ΟΒΔ παιρνει τους σενσορες ΚΑΙ απο εκει και απο την απευθειας συνδεση που εχει (σαν backup ) . ετσι μου ειπαν δηλαδη.. |
Steve έγραψε: | ||
Σε εσάς, μπορεί, σε εμένα, όχι, λυπάμαι. |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() Και τις γράφεις και άμα τις διαβάσει κάποιος (ξέρεις πολύ καλά ποιός, όχι ο Pughell ούτε ο volvos) θα σε πάρει με τις ντομάτες... ![]() ![]() Τώρα τελευταία, υπό την επήρρεια ληγμένων είσαι μάλλον... δεν εξηγείται αλλιώς ![]() |
SERSEGI έγραψε: |
δεν υπαρχει κιτ 4ης γενιας που να μην εχει map ο οποιος λαμβανει
πιεση απο πνευμονα και υποπιεση απο εισαγωγη. τον λ αλλοι τον συνδεουν,αλλοι οχι. ουσιαστικα συνδεθει δεν συνδεθει,δεν αλλαζει κατι. αλλα αν συνδεθει θελει ΠΟΛΥ προσεκτικη δουλεια! |
AlienHack έγραψε: |
Φρουλη λυγμενα παιρνεις εσυ,... ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Αν κάνεις δρομολόγια Θεσσαλονίκη όπως παλιά, συνδύασε το με ΠΣΚ και έλα... ![]() Αθήνα δεν έχω κάποιον ![]() |
Steve έγραψε: |
Και τόσο καιρό που ανεβοκατεβαίνεις έχεις τόσο πολλά να κάνεις που δεν βρίσκεις χρόνο να πίνουμε ένα καφέ μη σου γα**σω κανα σπιτάκι και σένα π.χ. ![]() |
Steve έγραψε: |
Και τόσο καιρό που ανεβοκατεβαίνεις έχεις τόσο πολλά να κάνεις που δεν βρίσκεις χρόνο να πίνουμε ένα καφέ μη σου γα**σω κανα σπιτάκι και σένα π.χ. ![]() |
sod έγραψε: |
Το πχ ειναι ΠΑΛΙΟΧΑΡΑΚΤΗΡΑ???? |
Steve έγραψε: | ||
|
SnakeMJK έγραψε: | ||
θα κανονίσουμε καφεδάκι τώρα που θα ανέβω να μου δείξεις κ το σύστημα ![]() |
papadoc έγραψε: |
Καλησπερα σε ολους. Πριν απο 2.5 μηνες και 6000 χλμ περιπου μπηκε και στο δικο μου 206 ενα συστημα υγραεριοκινησης της BRC . Το κοστος ηταν 1200 ευρωπουλα με 2 χρονια εγγυηση.
Μπηκε δεξαμενη στη ρεζερβα χωριτικοτητας 40 λιτρων,(που γεμιζει με 32 για ασφαλεια κλπ). Στην εταιρια (Elgas) που το περασα πηγα συστημενος απο το δικο μου μηχανικο . To μονο που μ ενοχλει ειναι οτι ο δεικτης της βενζινης πεφτει συνεχεια σαν να καιει βενζινη, και δεν επανερχεται παρα μονο αν ξαναβαλω (βενζινη). Γενικα ειμαι ευχαριστημενος απο καταναλωση και τραβηγμα αν και μου τυχαν κανα δυο ψιλοπροβληματα μετα το υγραεριο . Ενας καμμενος πολλαπλασιαστης εν μεσω διακοπων και ενα βραδυ με ασταθεια στο ρελαντι που αποδοθηκε στην πεταλουδα που ηταν σε μαυρο χαλι απο σκουπιδια. Δεν ξερω αν κατι απ αυτα οφειλεται στη μετατροπη, παντως μακροπροθεσμα πιστευω οτι η μετατροπη αξιζει και τα βγαζει τα λεφτα της και με το παραπανω(400 χλμ περιπου με 27-28 ευρω δε με χαλανε) Ακουω λοιπον αν εχετε καμια γνωμη επι του θεματος . |
george okouzidis έγραψε: |
[...]επίσης εχω ακουσει οτι εκτος απο emulator για το ρεζερβουαρ για το δεικτη της βενζινης παιζει και ρυθμιση μεσω bsi [...] |
MTerry έγραψε: |
Πώς θα φτάσει , λόγω φόρου , στα 1,15 ευρώ/λίτρο από την τιμή που έχει σήμερα ? |
MTerry έγραψε: |
Εκεί κοιτάω και εγώ , αλλά για όλη την ελλάδα . . .
"steve573" ? ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
lovato, brc ή tartarini?
ίδια τιμή και τα τρία σε καλούς εγκαταστάτες. |
AlienHack έγραψε: |
Για τους καταστροφολογους να πουμε οτι μπήκε η επιβαρυνση του φορου στο υγραεριο και οπως ελεγα σε αλλο ποστ μου πηγε απο 0,89 στο 1,02
Οχι 1,5 και 1,20 που λεγανε μερικοί... |
action_peugeot έγραψε: |
Ετήσια km:10000
Κατανάλωση(lt/100km) 10 Βενζίνη €/lt:1,60 Υγραέριο €/lt:1,45 Μηνιαίο κέρδος σε € 0,05 Ετήσιο κέρδος σε € 0,60 Δεν νομίζω να φτάσουμε εκεί και πάλι είναι μια η άλλη |
dimisboukis έγραψε: |
Αλλα και οι αλλοι 2 γιατι εκαναν το ιδιο? |
dimisboukis έγραψε: |
Υγραεριοκινητος κα γω παιδια απο προχτες.Εντυπωσεις οσον αφορα την οικονομια πολυ θετικες οσον αφορα την λειτουργια ομως θελει ρυθμισμα.Και το λεω αυτο γιατι το αυτοκινητο μου καιγοντας υγραεριο αν δεν παει το ιδιο με την βενζινη παει χειροτερα,ενω συμφωνα με την πλειοψηφια επρεπε να παει καλυτερα.Εκτος απο αυτο μου κανει κατι κομπιασματα στα ρεπριζ και οταν στις χαμηλες στροφες και ανηφορες παιζω το γκαζι.Στο ρελαντι κανενα απολυτως προβλημα.Την τριτη παει ξανα συνεργειο για ρυθμισμα και για την τοποθετηση ρελε για τον δεικτη της βενζινης(τα γνωστα των multiplex).
Υ.Γ 1:Ξερει κανεις για τα αυτοκινητα με κιτ υγραεριου αν καινε ταυτοχρονα και βενζινη?Και αν ναι στις ποσες σ.α.λ? 2:Στον εγκεφαλο της βενζινης εχω περασμενο προγραμμα.Το προγραμμα συνεχιζει να λειτουργει και με το υγραεριο? |
action_peugeot έγραψε: |
Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT . Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης. Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα. Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά. Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω. |
volvos έγραψε: |
και τα 1000€ του κιτ ποτε τα κανεις αποσβεση
και οταν κανεις την αποσβεση σε 3 χρονια αρα 45000χλμ θα εισαι αρχοντας για 1 χρονο και μετα στα 70000χλμ θα πρεπει να ανοιξεις καπακι να καθαρισεις συν οτι αλλο σου βγει στη πορεια αρα βαλε 2 χρονια ακομα αποσβεση και τελικα θα εχεις φτασει στα 6 χρονια να εχεις δωσει 1500-2000€ παραπανω βενζινες και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, εγω εχω καταληξει οτι το αυγραεριο σου προσφερει μονο τη στιγμη που το γεμιζεις στο βενζιναδικο τη χαρα του μισου ποσου. εφοσον ξεχασεις τι εδωσες και θα δωσεις στο μελλον. για αυτο περιμενουμε το φυσικο αεριο και ο θεος μαζι μας μεχρι τοτε |
costaslio έγραψε: |
Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!! |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
dimisboukis έγραψε: | ||
Μιας και εισαι εγκαταστατης τι μου προτεινεις να κανω με το παρακατω θεμα? Οταν το αυτοκινητο καιει αεριο ταυτοχρονα πεφτει και ο δεικτης της βενζινης(το ξερεις σιγουρα).Υπαρχει μια πατεντα που το βαζουν οι εγκαταστατες ετσι ωστε καθε φορα που κλεινεις τον διακοπτη επανερχεται στην κανονικη του θεση ο δεικτης και αντε παλι απο την αρχη.Εγω καθε φορα που αναβε λαμπακι για βενζινη πηγαινα και εβαζα 5-10euro βενζινη για να μην ακουω το ενοχλητικο μπιπ-μπιπ οταν το εβαζα μπρος.Σημερα ομως εγινε κατι που δεν περιμενα.Ειχα αναμενο λαμπακι βενζινης απο χτες το βραδυ.Σημερα το πρωι εκανα περιπου 50χλμ και ο δεικτης συνεχιζε να πεφτει.Μολις εφτασα στο σπιτι το αφησα και μετα απο κανα μισαωρο πηγα να το παρω να του βαλω λιγα ευρω βενζινη ισια-ισια για να ανεβει ο δεικτης στο κανονικο.Οταν ομως ανοιξα τον διακοπτη ο δεικτης ηταν στη μεση δηλαδη οση βενζινη ειχα πραγματικα και το λαμπακι σβηστο.Γιατι το εκανε αυτο?Τελικα να βαλω αυτο το συστηματακι για τον δεικτη η οχι? |