android έγραψε: |
ιδεα?κουραγιο και υπομονη στα πηγενε ελα που θα χεις με την πεζο...
μακαρι να τελιωση γρηγορα αυτο |
salex έγραψε: |
Κιβώτιο οέο; ![]() |
ayrton έγραψε: |
το κανει οταν ειμαι σταματημενος και οταν ζεστενεται περισσοτερο τοτε αυξανετε το κροταλισμα. απο την peugeot μου ειπαν να κανω 5000χλμ να ροταριστη το αμαξι και να το ελεξουν. μεχρι στιγμης εχω 1500χλμ. Αν ειναι σασμαν παιδια τοτε............ ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
Και εμενα το ιδιο απο την πρωτη μερα... Τον πρωτο καιρο ανησυχουσα αλλα εχω φτασει 7κ κμ απροβληματιστα... |
ayrton έγραψε: |
τελευταια παρατηρηση, οταν παταω το αμπραγιαζ σταματαει!!!!! ![]() |
ayrton έγραψε: |
τελευταια παρατηρηση, οταν παταω το αμπραγιαζ σταματαει!!!!! ![]() |
Jim207GT έγραψε: | ||
Και σε εμένα έκανε θόρυβο και όταν πάταγα συμπλέκτη σταμάταγε αλλάξαν ρουλεμαν συμπλέκτη καθώς και άξονα του σασμάν και τώρα κομπλέ δες και αυτό.... http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12660 |
ayrton έγραψε: |
καταλαβα.............. ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: | ||
Το πρόβλημα με τα σασμαν της Peugeot είναι όντος υπαρκτό και χίλιες φορές απαράδεκτο για μια εταιρία που δεν βγάζει "απλά" αυτοκίνητα αλλά αυτοκίνητα με έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά και στη σπόρ οδήγηση. Όμως κάθε pugακιας (όπως και γώ) γνωρίζουμε το πρόβλημα και συννειδητά αγοράζουμε πάλι pug για όλα τα άλλα προτερήματά τους. Όσο έχεις εγγύηση απλά το φτιάχνεις και περιμένεις την Psport να βγάλει κάτι γιαυτό το σασμάν όπως έκανα και γώ. Αν βαριέσαι την όλη κατάσταση τότε διάλεξες λάθος αμάξι... ![]() ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Έχεις ακούσει άλλο rc μήπως κάνει κι αυτό έτσι, μήπως κάνουν ολα ετσι κι απλά ειναι χαρακτηριστική χροιά των 207 RC? |
android έγραψε: |
παιδια γενικα αυτο το μοτερ εχει ενα περιεργο κροταλισμα πολυ απαλο κ ομαλο βεβαια...αλλα δεν σταματαει αν πατας συμπλεκτη κτλ. |
giannis27 έγραψε: |
παιδιά αυτός ο ήχος είναι έντονος?
με βάλατε σε υποψίες κ κάθε φορά πριν το σβήσω ακούω τον κινητήρα για λίγα δευτερόλεπτα! 2 φορές έχω ακούσει ένα πολύ μικρο κροτάλισμα σχεδόν δεν το ακούς αλλά όταν πατάς τον συμπλέκτη σταματάει!μήπως είναι η αρχή του προβλήματος η έχω γίνει λίγο υποχόνδριος? |
giannis27 έγραψε: |
το έχω παρατηρήσει το κάνει όταν είναι ζεστό αλλά είναι παρά πολύ μικρός ο θόρυβος με απόλυτη ησυχία κ τον ακούς με το ζόρι !υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικός αυτός ο μικρός θόρυβος?
θα το αφήσω κ εγώ μέχρι τον έλεγχο! |
giannis27 έγραψε: |
σχεδόν 2.000 χιλιόμετρα 2 βδομάδες το έχω το αμάξι! |
Jim207GT έγραψε: |
Και γώ μαζί σου βρε Γιάννο και μένα από day one είχε πρόβλημα αλλά τί νομίζεις οτι κάνουν test drive στο εργοστάσιο και μετά το στέλνουν.....@@ πάνω σε πάγκο τεστάρονται και φεύγουν. Απλά και σύ και γώ και αρκετοί άλλοι κατσικοπόδαροι συγγενείς του Μητσοτάκη σα το φίλο μου το Stazzy ![]() |
giannis27 έγραψε: |
μπα καμία σχέση η πέμπτη με τον άλλον θόρυβο.
πάντως η πέμπτη δεν μου έδωσε κανένα σημάδι κ δεν ζόρισα ποτέ το σασμάν/κινητήρα! το σασμάν που φοράμε είναι για σκουπίδια ,δεν μπορώ να καταλάβω πως κ γιατί η πεζό έκανε μια τέτοια κακή επιλογή για αυτό το μοντέλο! μίλησα με τον μηχανικό μου κ μου είπε ότι η πεζό ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερα συχρονιζέ από τα μαμά κ με την αλλαγή τους καλυτερεύουν τα πράγματα! κάτι άσχετο,έκανα μερικά ανοίγματα τις τελευταίες μέρες κ ψιλό απελπίστηκα το αμάξι δεν δείχνει να έχει 175 άλογα νεύρο μηδέν αυτό που λένε μερικοί ότι σε κολλάει πίσω η ροπή εγώ δεν το είδα! ίσως να είναι η ιδέα μου! |
giannis27 έγραψε: |
+1 σε αυτό!
πατάς το γκάζι κ μετά από δύο μέρες επιταχύνει! |
ayrton έγραψε: |
παιδια ακουγετε ενα κροταλισμα χωρις συγκεκριμενη συχνοτητα, αρυθμο, μπροστα, δεν μπορω να προσδιορισω απο που ακριβως παντως κατω απο μηχανη, σασμαν καπου απο εκει και οσο ειναι πιο ζεστο το αυτοκινητο ακουγεται πιο εντονα. καμια ιδεα καπιοιος? α, το εκανε απο την πρωτη ημερα. |
kostas207rc έγραψε: | ||
|
ayrton έγραψε: | ||||
φιλε Κωστα ο θορυβως και το θεμα δεν ειναι στον κινητηρα αλλα στο σασμαν. πατωντας τον συμπλεκη σταματαει. ειναι η ρουλεμαν απο δισκο-πλατο η καποιος αξονας μεσα στο σασμαν. |
kostas207rc έγραψε: | ||||||
|
kostas207rc έγραψε: |
Ναι το έχω παρατηρήσει αλλα μου είπαν ότι είναι το μέταλο του κινητήρα που ακούγεται έτσι γιατί φαντάσου ότι αυτό το κάνει απο τιν πρώτη μ'ερα που το πήρα οπότε αποκλείεται να είχε χαλάσει πριν το οδηγήσω ακόμα!!!Συν τις άλλης όλο και κάτι θα είχε παρουσιάσει αν ήταν να υπηρχε προβλημα που μέχρι στιγμης αν και το έχω ζορίσει αρκετές φορές το αμάξι δείχνει ότι χαίρει άκρας υγείας!!! |
ayrton έγραψε: | ||
ρε συ Κωστα πως μπορει να ειναι απο τα μεταλλα του κινητηρα αφου οταν πατας τον συμπλεκτη σταματαει ![]() |
kostas207rc έγραψε: | ||||
|
Angry_Punisher έγραψε: |
Φιλε τωρα που το λες μου τον κανει και εμενα αυτον τον θορυβο!Και μολις παταω το συμπλεχτη σταματαει ![]() ![]() |
Angry_Punisher έγραψε: |
Φιλε τωρα που το λες μου τον κανει και εμενα αυτον τον θορυβο!Και μολις παταω το συμπλεχτη σταματαει ![]() ![]() |
Angry_Punisher έγραψε: |
Mου ακουγεται κατι σαν τριξιμο αλλα πρεπει να εχεις ησυχια να το ακουσεις κατι σαν,φαντασου οτι φτιαχνεις παπαδιτσες αλλα πιο γρηγορο και συνεχομενο θορυβο! ![]() ![]() ![]() |
Angry_Punisher έγραψε: |
aaAXAXAXXAaxXA ελεος ρε!Το ειπα οπως το λενε στο χωριο μου,ποπ κορν ειναι,δεν εχεις φτιαξει ποτε??? ΑαχΧΑΧΑΑΧΑχαα ![]() ![]() ![]() ![]() |
Angry_Punisher έγραψε: |
axxXAXAXAAXXA tha mas trelaneis!!!!aAXxaxaXAXA looooooooool ![]() ![]() ![]() ![]() |
biohazard έγραψε: |
το rc μου εχει 5000 χμ προχθες αρχισε να κανει ενα περιεργο κροταλισμα που οταν παταω συμπλεκτη σταματαει... Το παω σημερα στη πεζο της Ξανθης το βλεπει-ακουει ο μηχανικος και λεει ναι ρουλεμαν ειναι περιμενε να παρv τηλ στη λαιον.... Επειτα μου λεει-
Θα το ανοιξουμε το σαζμαν και αν ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ!!!!!!! που χαλασε το ρουλεμαν θα τα πλειρωσεις ολα!!!!!!!!!! Αν ηταν ελατωματικο θα το παραγκηλω και θα περιμενεις μεχρι να ερθει και να το περασω!!!!! Και απο που θα καταλαβει αυτος ρε παιδια????΅Ειναι δυνατον να το χαλασα σε 5000χμ ΕΓΩ!!!!!???? |
mitsos 306 έγραψε: |
ΑΛΗΤΕΕΕΕΣΣΣΣΣ!!!!! |
plaketokofths έγραψε: |
Έχεις ακούσει άλλο rc μήπως κάνει κι αυτό έτσι, μήπως κάνουν ολα ετσι κι απλά ειναι χαρακτηριστική χροιά των 207 RC? |
VitoCorleone έγραψε: | ||
Κάτοχος RC... οχι, ο θόρυβος που περιγράφει ο φίλος μου είναι άγνωστος... έχω όμως άλλα τρία θέματα: 1. Πολλές φορές (όχι πάντα).... όταν το βάζω μπροστά κάνει έναν θόρυβο για λίγη ώρα που η peugeot μου τον περιέγραψε σαν μυδράλιο και μου τον χαρακτήρισε φυσιολογικό. 2. Μου βγάζει ένα ENGINE MANAGEMENT SYSTEM FAULTY. Δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, ο κινητήρας όμως αποδίδει κανονικά. Αυτό μπορεί να διαρκέσει από λίγα δευτερόλεπτα ώς και λίγες μέρες... 3. Επίσης του έχω βάλει το πρόγραμμα της peugeot sport που υποτίθεται ότι το κάνει 210 άλογα. Του το εβαλα από την αρχή οπότε δεν ξέρω άν τελικά κάνει διαφορά. Υπάρχει κανείς με rc μαμίσιο από αθήνα να ανταλλάξουμε πληροφορίες... σορρυ που σας ζάλισα..... |
makis106 έγραψε: |
Η γνώμη μου είναι να διαβάσεις το προηγούμενο post... |
mpokos έγραψε: |
ακριβως το ιδιο και σε μενα ........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Μήπως εννοείτε τον κλασικό θόρυβο της wastegate στο άφημα του γκαζιού κάτω απο τις 3000 περίπου, σαν τρίξιμο λαμαρίνας??? |
recife_rallye έγραψε: |
Mikre akoy να μαθαινεις ![]() Ο ηχος που κανει απο το ρουλεμαν δεν προκειται να φυγει ποτε,εκτος αν ψαχτεις για κανενα αλλο ρουλεμαν που να ταιριαζει με το μαμα(αν βαλεις ξανα της αντιπροσωπειας,θα κανεις μια τρυπα στο νερο),ή αν βαλεις αλλο δισκο-πλατο! Εμενα βασικα με καυλωνε αυτος ο ηχος,εσας δε ξερω γιατι σας ενοχλει.. ![]() ![]() Αυτος ο ηχος ''της wg'' ειναι απο τον συντονισμο των λαμαρινων κοντα στις 2500-2300στρ..ισως και χαμηλοτερα...δε θυμαμαι καλα γιατι εχουν παρει δρομο τωρα πια αυτες οι λαμαρινες και δεν ακουω τπτ! Μη φοβαστε,γαλλικο πηρατε,οχι γερμανικο....τετοια πραματα θα τα εχετε,αλλα θα εχετε και καποια καλα που δεν τα χουν οι αλλοι ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Δον'τ πανικ σε λεω ![]() |
giannis27 έγραψε: |
πιστεύω ότι αν βγούνε η αναθυμιάσεις από το το σύστημα εισαγωγής(μετά την πεταλούδα |
android έγραψε: |
το 1ο το χω κανει καιρο τωρα...για το 2ο δεν ειχα ιδεα που ειναι...οποτε εκανα μιση δουλεια... ωραιος...καπου θα το βολεψω κ αυτο ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Ποπο... ουτε εγω το ξερα αυτο.. Κατι πρεπει να κανουμε οντως! Γιωργο αμα βρεις καμια πατεντα γραψε οπωσδηποτε!! ![]() Βασικα ποιο ειναι το σκεπτικο για να απομονωσουμε τις αναθυμιασεις? πρεπει να ταπωσουμε την τρυπα στην πολλαπλη ή πρεπει να 'αναπνεει'? |
makis106 έγραψε: |
Γι αυτούς που έχουν βάλει τη μικρή χοάνη στο σωλήνα των αναθυμιάσεων που είναι στο σωλήνα της εισαγωγής, (γιατί υπάρχει κ αυτή η λύση) υπήρχε κάνα θέμα? δλδ πόσο συχνά θέλει καθάρισμα? στάζει λάδι εύκολά??? ![]() |
makis106 έγραψε: |
Γι αυτούς που έχουν βάλει τη μικρή χοάνη στο σωλήνα των αναθυμιάσεων που είναι στο σωλήνα της εισαγωγής, (γιατί υπάρχει κ αυτή η λύση) υπήρχε κάνα θέμα? δλδ πόσο συχνά θέλει καθάρισμα? στάζει λάδι εύκολά??? ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
2 χρονια ετσι. Ολα καλα. |
Lefter1s RC έγραψε: |
'H σωληνα μεχρι κατω. Για να βλεπω ιδεες! ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
Φανταζομαι κατι τετοιο θα ειναι ιδανικο..
http://www.northamericanmotoring.com/forums/how-to/178640-maintenance-how-to-do-seafoam-treatment-r55-r56-4.html |
giannis27 έγραψε: |
ιδού η λύση για την βρωμιά στο σύστημα εισαγωγής από την τουρμπίνα μέχρι κ τις βαλβίδες!
http://www.amsoil.com/storefront/apf.aspx στο εξωτερικό ο αφρός καθαρισμού χρησιμοποιήτε πάρα πολύ στα μοτερ άμεσου ψεκασμού ακόμα κ από τις αντιπροσωπείες. |
giannis27 έγραψε: |
Seafoam
αυτόν τον συγκεκριμένο αφρό τον χρησιμοποιούν σχεδόν όλες οι αντιπροσωπίες στην Αγγλία στα 207! |
giannis27 έγραψε: |
ιδού η λύση για την βρωμιά στο σύστημα εισαγωγής από την τουρμπίνα μέχρι κ τις βαλβίδες!
http://www.amsoil.com/storefront/apf.aspx στο εξωτερικό ο αφρός καθαρισμού χρησιμοποιήτε πάρα πολύ στα μοτερ άμεσου ψεκασμού ακόμα κ από τις αντιπροσωπείες. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Λογικά η μόνη πιθανή χρήση είναι να αφαιρεθεί η πολλαπλή και να ψεκαστεί απευθείας στους αυλούς!
Μήπως όμως υπάρχει περίπτωση να περάσει στους οδηγούς και να καταστρέψει επιπλέον και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων; ![]() |
giannis27 έγραψε: |
κ βάλουμε 2 τάπες για να κλείσουμε τις τρούπες θα υπάρχει κανένα πρόβλημα? |
giannis27 έγραψε: |
ίδια είναι κ η πολλαπλή κ η πεταλούδα!
το καπάκι του 200άρη σαν πιο καινούργιο άρα κ πιο εξελιγμένο έχει μόνο μία έξοδο για αναθυμιάσεις αυτήν που κουμπώνει στον σωλήνα εισαγωγής πριν την τουρμπίνα,λογικά για λόγους οικονομίας θα κράτησαν την ίδια πολλαπλή εισαγωγής κ στην θέση τις εισαγωγής αναθυμιάσεων βάλανε τάπα! |
Lefter1s RC έγραψε: |
Δεν πειραματιστηκε κανεις ακομα με τις αναθυμιασεις?
Εμενα οι ταπες θα μου ερθουν σε 10 μερες. |
makis106 έγραψε: |
Αν είχε θα το έδειχνε στο servicebox, οπότε δεν έχει. Άλλωστε το καπάκι είναι επανασχεδιασμένο, άρα απλά δεν υπάρχει τρύπα στο σημείο εκείνο. |
android έγραψε: |
παντως τα κουμπωματα του σωληνα ειναι ιδια κ στις 2 μεριες τον εβγαλα
πολυ λαδιλα ![]() |
android έγραψε: | ||
Δεν ειναι ιδιες οι φωτο...στο ενα δείχνει πεταλούδες αισθητήρες κτλ. στο αλλο μονο το κολάρο |
android έγραψε: |
παντως τα κουμπωματα του σωληνα ειναι ιδια κ στις 2 μεριες τον εβγαλα πολυ λαδιλα ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Πως τα βγαλες?? Ευκολα? Αυτη πανω στην πολλαπλη δεν εχω καταφερει να τν εντοπισω ακομα..... ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Πως τα βγαλες?? Ευκολα? Αυτη πανω στην πολλαπλη δεν εχω καταφερει να τν εντοπισω ακομα..... ![]() |
android έγραψε: |
ειναι λιγο κατω και δεξια απο τον 1o maf
η αλλιως τερμα αριστερα πισω στο ψευτοκαπακο που χει το σημα της πεζο η αυτο το ασημι τριμακι στα rc κτλ. |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Προφανως μου λες για το σημειο που βγαινουν απο το καπακι. Εγω σου λεω για το αλλο σημειο που μπαινουν ξανα στο μοτερ, πανω στην πολλαπλη. |
giannis27 έγραψε: |
κ εγώ σε 10 μέρες θα τις έχω τις τάπες ,παραγγελία κατευθείαν από Γαλλία .
το καλό είναι ότι αφού έχουμε παραγγείλει τουλάχιστον 2 άτομα ,θα φέρουν καμιά 20άρια τάπες να τις έχουν στοκ. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Kαι να μην το εχεις βγαλει ομως καπου θα βρεις να το χωρεσεις...
Ολα τα καλα δοχεια αναθυμιασεων χωρανε ![]() |
Παράθεση: |
Η σύνδεση του σωλήνα αναθυμιάσεων στην εισαγωγή εξυπηρετεί και έναν άλλο σκοπό, για τον οποίο ΔΕΝ ενδύκνειται η αποσύνδεσή του και τοποθέτηση φίλτρου αναθυμιάσεων.
Η αρνητική πίεση της εισαγωγής, μέσω του σωλήνα ανθυμιάσεων, επάγεται μια αρνητική πίεση και στον χώρο του κάρτερ η οποία, όσο παράξενο κι αν ακούγεται, προλαμβάνει διαρροές από πάσης φύσεων στεγανοποιητικές φλάντζες λαδιού, γιατί συμβάλλει στην πιο αποτελεσματική εκτόνωση της πίεσης/ρεύματος που δημιουργείται από τις απειροελάχιστες μικροδιαρροές συμπίεσης των κυλίνδρων, και την κίνηση του στρόφαλου. Αν αποσυνδέσεις το σωληνάκι αναθυμιάσεων, θα πάψει να υπάρχει δύναμη κενού (vaccum) στο κάρτερ και ίσως μερικές ασθενείς φλάντζες (καπάκια βαλβίδων, θυρίδες εκεντροφόρων) να αρχίσουν να δακρύζουν, γιατί θα σταματήσει να υπάρχει η δύναμη που "ρουφάει" τα σταγονίδια των αναθυμιάσεων μακριά από αυτές. |
Παράθεση: |
Η σύνδεση του σωλήνα αναθυμιάσεων στην εισαγωγή εξυπηρετεί και έναν άλλο σκοπό, για τον οποίο ΔΕΝ ενδύκνειται η αποσύνδεσή του και τοποθέτηση φίλτρου αναθυμιάσεων.
Η αρνητική πίεση της εισαγωγής, μέσω του σωλήνα ανθυμιάσεων, επάγεται μια αρνητική πίεση και στον χώρο του κάρτερ η οποία, όσο παράξενο κι αν ακούγεται, προλαμβάνει διαρροές από πάσης φύσεων στεγανοποιητικές φλάντζες λαδιού, γιατί συμβάλλει στην πιο αποτελεσματική εκτόνωση της πίεσης/ρεύματος που δημιουργείται από τις απειροελάχιστες μικροδιαρροές συμπίεσης των κυλίνδρων, και την κίνηση του στρόφαλου. Αν αποσυνδέσεις το σωληνάκι αναθυμιάσεων, θα πάψει να υπάρχει δύναμη κενού (vaccum) στο κάρτερ και ίσως μερικές ασθενείς φλάντζες (καπάκια βαλβίδων, θυρίδες εκεντροφόρων) να αρχίσουν να δακρύζουν, γιατί θα σταματήσει να υπάρχει η δύναμη που "ρουφάει" τα σταγονίδια των αναθυμιάσεων μακριά από αυτές. |
makis106 έγραψε: | ||||
Έχει λίγο χώρο στα αριστερά όπως κοιτάς τον κινητήρα... Παιδιά το παρακατω γράφτηκε στο "greekcitroenclub", λέτε να έχει βάση ![]() ![]() ![]()
![]() |
makis106 έγραψε: |
Όλα αυτά για να κρατήσουμε υποπίεση μεσα στο μπλοκ. Διαφορετικά βγάζουμε και τις δύο διόδους ελεύθερες στο περιβάλλον και το μοτερ απλά απάγει μόνο του τις αναθυμιάσεις απο την πίεση που δημιουργείται μέσα στο μοτέρ απο την διαφυγή των καυσαερίων ανάμεσα απο έμβολα και κυλίνδρους... |
salex έγραψε: |
Μάκη, η βαλβίδα PCV είναι βαλβίδα που επιτρέπει στις αναθυμιάσεις να περνούν μόνο προς μια κατεύθυνση:
Από τον στροφαλοθάλαμο προς την εισαγωγή για να καούν. Ό,το συμπίεση ξεφεύγει από τα έμβολα, γυρίζει πίσω μέσω αυτής. Το πρόβλημα είναι ότι αν σπάσει η PCV τότε το αυτοκίνητο δεν μπορεί να σηκώσει σωστή πίεση. Γιατί αντί να κλείνει τη δίοδο του αέρα από την πολλαπλή εισαγωγής προς το στροφαλοθάλαμο, την επιτρέπει! Έτσι ξεφουσκώνει και χάνει πίεση το αυτοκίνητο χωρίς να είναι προφανές το γιατί. Στους κινητήρες TFSI είναι κλασσικό πρόβλημα οι σπασμένες PCV, που οδηγούν σε απώλεια πίεσης και επιδόσεων. Αναρωτιέμαι πώς θα αλλάζουμε τις δικές μας... |
makis106 έγραψε: |
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p133.html
http://www.autoergonomics.gr/catalog/popup_image.php?pID=574&invis=0&osCsid=e319b94e5fed43519f21187a84aa6076 Παραγγέλθηκαν και προχωράμε... ![]() |
makis106 έγραψε: |
Κακό σίγουρα δεν έκανες, (πληροφορίες μου λένε ότι κ η VW καθαρίζει τα FSI, TSI κλπ. με καθαριστικό καρμπυρατέρ!)
Και η πολυστροφία και το ξεπάτωμα μάλλον κάνουν καλό σ'αυτό το θέμα. Υποτίθεται οτι η VW έχει δώσει ανεπίσιμη οδηγία για δούλεμα σε πάνω απο 3000rpm για είκοσι περίπου λεπτά ανα τακτά χρονικά διαστήματα για να μην ποιάνει κάπνα το σύστημα. Μπορεί να 'ναι κ μούφα αυτό βέβαια! Το δοχείο δεν ξέρω πόσα μμ διόδους έχει, αλλα είναι ένα απο τα ελάχιστα που βρήκα στο νετ με μεγάλες διόδους, γι'αυτό το πήρα, κατα τα άλλα το θεωρώ άσχημο εμφανισιακά! ![]() Και κατα τύχη το βρήκα μεταχειρισμένο στο 50άρικο καινούργιο παίζει πάνω απο 100... Κατάλαβες ίσως κάποια διαφορά μετά το καθάρισμα??? Απο που το ψέκασες? |
Lefter1s RC έγραψε: |
Βρε και γω μαζι σου ειμαι. Υπαρχει seafoam στο Ελλαντα ομως? |
Alexis22 έγραψε: | ||
|
android έγραψε: |
οι αναθυμιάσεις που μπαίνουν στην εισαγωγή...έχουν κ αυτές κάποια βαλβίδα?
οκ όταν δουλεύει ατμοσφαίρα βγαίνουν από την πάνω και πηγαίνουν πάνω στην πολλαπλή...όταν τουρμπιζει κ κλείνει αυτή η βαλβίδα ...πως γίνετε η εναλλαγή και βγαίνουν από την άλλη μεριά? δλδ όταν τις ενώσουμε με ένα Τ και τις 2,μήπως θα θελε μια βαλβίδα αντεπιστροφης ...σε αυτήν που έμπαινε στην εισαγωγή απο μαμά...για να μην ρουφάει αυτή η σωλήνα μέσα τις αναθυμιάσεις της άλλης? |
makis106 έγραψε: | ||
Απ αυτά που έχω διαβάσει, ο σωλήνας που πάει πάνω στην εισαγωγή είναι πάντα ανοιχτός, και όταν τραβάει απο τις αναθυμιάσεις της πολλαπλής, απο τoν άλλo τραβάει φρέσκο αέρα και έτσι γίνεται ανακύκλωση, γιατί σε όλα αυτα τα συστήματα γίνεται ανακύκλωση. Οπότε όταν κλείνει η PCV της πολλαπλής, απλά οι αναθυμιάσεις τραβιούνται απ την άλλη πλευρά, και πάνε μεσω τουρμπίνας. Όταν τις ενώσουμε με Τ, δεν υπάρχει λόγος να τραβάει η μια της άλλης ή κάτι τέτοιο, θα υπάρχει και στις δύο η ίδια υποπίεση απο το κολάρο εισαγωγής. Οπότε η PCV θα είναι πάντα ανοιχτή και θα υπάρχει ροή και απ τις δυό ταυτόχρονα. Το μόνο που χάνουμε είναι η ανακύκλωση, αφού πλέον θα έχουμε μόνο αναρόφηση και απο της δύο... Η μόνη περίπτωση να παρέμενε το σύστημα με ανακύκλωση θα ήταν απλά να μπουν δύο δοχεία στο υπάρχων σύστημα. Αλλά αδύνατο, λόγω χώρου και πολυέξοδο... |
android έγραψε: |
πάντως όταν δοκιμάσεις να το φτιάξεις να χει στο νου σου ότι η μαμά σωλήνα που πάει στην πολλαπλή...την κάνεις ότι θες...
αυτή κούμπωσα πάλι πάνω...γιατί είναι δύσκολο εκεί στην κεφαλή να μπει άλλη... οι γωνίες που χει γυρνάνε 360 μοίρες όποτε τις γυρνάς οπού θες και ενδιάμεσα στην σωλήνα έχει κάποια σημεία με σπιράλ ,όποτε και αυτά τα φτιάχνεις όπως θες... |
makis106 έγραψε: | ||
Αυτο είναι θετικό. Είπες πιο πάνω ότι τάπωσες την πολλαπλή?? έκανες κάτι δλδ? Πάντως έχω και άλλη μια συνδεσμολογία στο μυαλό μου για να κρατήσουμε και την ανακύκλωση. Δηλαδή, ταπώνουμε πολλαπλή, περνάμε τον σωλήνα των πίσω αναθυμιάσεων μέσα απ το δοχείο και μετά τον ρίχνουμε πάνω στο κολάρο της εισαγωγής, εκεί δλδ που κουμπώνει ο μπροστινός, ενώ στον μπροστινό που αποσυνδέουμε, βάζουμε ένα φιλτράκι και τον αφήνουμε ελέυθερο. Έτσι αναροφάται φρέσκος αέρας απο το φιλτράκι, μπαίνει στο μοτέρ, βγαίνουν οι αναθυμιάσεις απο τον πίσω σωλήνα, περνάνε μέσα απο το δοχείο να αφήσουν τη μούργα και μπαίνουν στο κολάρο της εισαγωγής. Βέβαια κ αυτό θεωρία είναι, αλλα θα τα δω στην πράξη, όταν έρθει το δοχείο κ αφου γυρίσω απο Πήλιο! |
giannis27 έγραψε: |
ταπώθηκε παιδιά.
πάντως τα αμερικανάκια το κάνουν εδώ κ ένα χρόνο στα μίνι αλλά αυτοί επειδή είναι large τύποι δίνουν κάπου στα 60 δολλάρια για μια τάπα η οποία μπαίνει ανάμεσα στον σωλήνα/καπάκι ![]() http://s1138.photobucket.com/albums/n538/serraios1/tapa%20anathimiaseon/ |
giannis27 έγραψε: |
σε κάνα μισάωρο τσεκάρετε τα how to ! ![]() οι τάπες κούμπωσαν κανονικά κ στην πολλαπλή κ στο καπάκι. σε ένα αμερικάνικο σάιτ μίνι κούπερ είδα ένα πολύ ενδιαφέρων τόπικ σχετικά με τις αναθυμιάσεις ,μια εταιρία που ασχολείται με τα μίνι έβγαλε μια τάπα η οποία συνδέεται ανάμεσα στο καπάκι κ στον σωλήνα που πάει στην πολλαπλή αυτή η τάπα κάνει δύο δουλειές δεν ταπώνει μόνο τις αναθυμιάσεις αλλά βγάζει κ σωληνάκι για να συνδέσεις μπαρόμετρο κάτι σαν τον αποστάτη του μαπ(πολύ έξυπνο μπορώ να πω)από την στιγμή που ταπώνεις τις αναθυμιάσεις κ υπάρχει αυτή η διαθέσιμη τρυπούλα στην πολλαπλή είπαν να την αξιοποιήσουν αντί να την ταπώσουν απλά έτσι αντί να βάζεις αποστάτη στον μαπ βάζεις αυτήν την τάπα η οποία έχει κάπου στα 60 δολλάρια κ κάνεις δύο δουλειές μαζί κ παίρνεις πίεση/υποπίεση κ ταπώνεις τις αναθυμιάσεις. any way πολλά παιδιά εκεί στο αμέρικα έχουν ταπώσει τις αναθυμιάσεις(1 χρόνο πριν) κ δεν έχουν αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής . |
manosm3 έγραψε: |
sound generator το λεει η bmw |
giannis27 έγραψε: |
ελπίζω να άλλαξες λάδια !κ αν δεν άλλαξες άλλαξε τα γρήγορα! ![]() ![]() αυτός ο καθαρισμός γίνεται πριν το σέρβις αμέσως μετά άντε το πολύ 100χλμ πρέπει να αλλαχθούν τα λάδια. seafoam που βρήκες?εγώ είχα βρει έναν πωλητή από Αγγλία αλλά δεν τα στέλνει Ελλάδα. |
ironman02 έγραψε: |
Μήπως έχει βγεί εντελώς off topic το θέμα? ![]() |
android έγραψε: | ||
είναι από τις σπάνιες φόρες...μην πω η μοναδική...που έχει νόημα ...υπάρχουν σοβαρές απόψεις,ιδέες και συζήτηση ..αν και off topic...πράγμα που δεν γίνετε σε κανένα άλλο off topic |
android έγραψε: | ||
είναι από τις σπάνιες φόρες...μην πω η μοναδική...που έχει νόημα ...υπάρχουν σοβαρές απόψεις,ιδέες και συζήτηση ..αν και off topic...πράγμα που δεν γίνετε σε κανένα άλλο off topic |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Γιαννη γιατι το λες αυτο? στις οδηγιες δεν αναφερει τιποτα για αλλαγη λαδιων.. |
android έγραψε: | ||
είναι από τις σπάνιες φόρες...μην πω η μοναδική...που έχει νόημα ...υπάρχουν σοβαρές απόψεις,ιδέες και συζήτηση ..αν και off topic...πράγμα που δεν γίνετε σε κανένα άλλο off topic |
salex έγραψε: |
Παίδες, μετά από την εκτενή παρουσίαση του Γιάννη και τη συζήτηση που είχαμε για τις τάπες, τις έβαλα κι εγώ σήμερα στο δικό μου.
Από τη σωλήνα αναθυμιάσεων του ψευτοκάπακου που πηγαίνει στην πολλαπλή εισαγωγής βγήκε λάδι και μάλιστα χρώματος ξανθού! Υποψιάζομαι ότι θα υπάρξει σαφής βελτίωση με τις ταπωμένες πίσω αναθυμιάσεις, μένει να δω τώρα πόσο λάδι θα βγαίνει από μπροστά... Πάντως στην ψυχρή εκκίνηση το αυτοκίνητο μου φάνηκε σταθερότερο και πιο ήρεμο καθώς ανέβαζε στροφές, όπως και όταν έπεσε στη συνέχεια. Περισσότερες εντυπώσεις θα σας πω μόλις το κάνω και καμια βόλτα (το ανέβαλα λόγω βροχής). |
makis106 έγραψε: |
+1000
Το θέμα είναι σοβαρό, αφορά πολλούς και θα έπερεπε ήδη να έχει γίνει η μεταφορά (το έχω ήδη ζητήσει στις αρχές των off topic). Κακώς ίσως αναπτύχθηκε εδω, αλλα έτσι θα συνεχίζεται αναγκαστικά εδώ... Παρακαλούνται οι mods για την τράμπα! ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
απο ποιο ποστ και μετα και με τι τιτλο? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Να ρωτήσω και γώ κάτι (μπορεί να είναι και άκυρο βέβαια); Η μπροστά σωλήνα των αναθυμιάσεων παρέμεινε ώς είχε γυρισμένη μέσα στην εισαγωγή; Εάν ναί, δέν 'φοβάσαι' μήν τραβάει πολύ λαδίλα από το ψευτοκάπακο λόγω υποπιέσεων; |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Να ρωτήσω και γώ κάτι (μπορεί να είναι και άκυρο βέβαια); Η μπροστά σωλήνα των αναθυμιάσεων παρέμεινε ώς είχε γυρισμένη μέσα στην εισαγωγή; Εάν ναί, δέν 'φοβάσαι' μήν τραβάει πολύ λαδίλα από το ψευτοκάπακο λόγω υποπιέσεων; |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
makis106 απο οσα ξερω και μπορω να φανταστω ο giannis27
εχει δικιο γιατι αυτο το καθαριστικο εινα κατι σαν διαλιτικο οκ? εκτος του οτι μπηκε στο θαλαμο καυσης περασε και απο τις βαλβιδες εισαγωγης ε εκει περνανε λαδια αρα αναμειχθηκε με τα λαδια(λιγο αλλα ειναι γεγονος) οπως και μεσα στους κυλινδρους περναει μια μικρη αλλα υπαρκτη ποσοτητα κατω απο τα ελατηρια αρα αφου ειναι κατι σαν διαλιτικο οσο να ναι επιρρεασε τα λαδια λιγο -πολυ δεν ξερω αλλα σαν αποψη στεκει γνωμη μου παντα τωρα δεν ξερω αν πρεπει να ξαναλλαξεις λαδια ![]() ασ πει και κανενας πιο ειδικος ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
απο ποιο ποστ και μετα και με τι τιτλο? |