PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Βελτίωση της ανάρτησης στο 206 RC (μόνο)

volvos - Δευ 29 Ιαν 2007, 14:15:06
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση της ανάρτησης στο 206 RC (μόνο)
το αυτοκινητο απο τη μαμα του εχει

21 (ισως και 22καποια) εμπρος αντιστρεπτικη
22πισω αντιστρεπτικη
20αρες ραβδους στρεψεως...

το αμαξι γενικα θελει πιστευω 4 πιο σφιχτα αμορτισερ.

στο rc του δημητρη λεμε να δοκιμασουμε τη λυση της πεζο σπορτ για 306gr.N.

o Λογος ειναι οτι το rc και το gti-6 εχουν ιδιο βαρος εμπρος(με βαση τους υπολογισμους απο κατανομες των πρες κιτ το 306 ειναι 20κιλα βαρυτερο)
επισης τα εμπρος αμορτισερ 206-306 ειναι κοινα και πολλοι τα μπασταρδευουν μεταξυ των 2 μοντελων...

συγκεκριμενα θα παραγγελθουν ΚΑΠΟΙΑ στιγμη απο το ντινο
τα εμπρος eco με κωδικο 787007-perfo
μαζι με τα φαρδοστενα ελατηρια βγαινουν αν δεν εχει κανει λαθος ο ντινος καπου στα 450ευρω το σετ εμπρος.

πισω ειπαμε να δοκιμασουμε τα αμορτισερ που δινει για το 206 xs gr.A (230τοενα) καθως του rc gr.N ειναι πανακριβα 380το ενα.
λογικα θα ειναι οκ αφου πισω εχουν ιδιο βαρος και ιδιο αξονα τα αγωνιστικα.
η λυση των πισω που δινει ο κονδωρας και για καπ και για τη πεζο σπορτ τη δρομισια δεν εχει ακομα απορριφθει καθως τα δινει 260ευρω!!και ειναι εγγυημενα πολυ καλα απο οσο τα εχω δοκιμασει εγω!
υπηρχε η σκεψη για πισω απο 306 καθως τα δινει 100το ενα η πεζο σπορτ αλλα δυστυχως δε θελουμε να το ρισκαρουμε καθως τα του 306 ειναι πιο κοντα λιγο τα πισω και κανεις δε εγγυαται οτι παρολο το χαμηλωμα θα δουλεψουν....

ακουμε γνωμες
MEMsound - Δευ 29 Ιαν 2007, 14:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ όπως ξέρεις είμαι υπέρ τέτοιων πειραματισμών.
για τα εμπρός αφού σχεδιαστκά(διαστασιολογικά) κάνουν δεν έχουν λόγο να μην δουλευουν και αναρτησιακά αφού το βάρος είναι παραπλήσιο.
Για τα ελατήρια μιλάμε για αυτά του 306?

Για πίσω επίσης θα συμφωνήσω μιας και η τιμή είναι καλή και γιατί να μην δούμε πως είναι και αυτά.
Του Νίκου έχουν δοκιμαστεί και σε εσένα και έχουμε δει ότι δουλευουν καλά.
Ας δοκιμαστεί και κάτι άλλο Wink (κυρίως σε διάρκεια και όχι σε απόδοση)
Δεν πιστευω να μην δουλεψει μιας και πίσω όλα τα 206 το ίδιο βάρος έχουν.
Επίσης στο 206XS grA τι δίνει από ράβδους στρέψης (δεν θυμάμαι) (για να συγκρίνουμε με του RC)?

Τέλος για Μέγαρα (και όχι για τον δρόμο) κάτι μου λέει ότι το RC (αλλά και το δικό μου) θέλει εμπρός 23 αντιστρεπτική.... (βλ RCC...)
Αλλά μετά μπορεί στο δρόμο να είναι αλλού γι αλλού... και λίγο πιο υποστροφικό από όσο θέλουμε...

= Ας βάλει πρώτα ανάρτηση ο Δημήτρης και μετά βλέπουμε για ράβδους και αντιστρεπτικές. Wink Wink

Ένα~ένα τα βήματα για να καταλαβαίνουμε τι κάνουμε (σωστά ή λάθος)... Wink
volvos - Δευ 29 Ιαν 2007, 15:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
ο γαλλος και xs Και rc προτεινει 22αρες πισω ραβδους στρέψης Cool
sps - Κυρ 04 Φεβ 2007, 20:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πισω, αφου θα μεινουν οι 20ρες ραβδοι, ενδεχομενως να δουλεψουν πιο αρμονικα τα routier των 260 ευρω.
Μπροστα εχω βγαλει το συμπερασμα οτι το ολο αποτελεσμα κρινεται απο το ελατηριο,και οχι τοσο απο το αμορτισερ.
Οποτε η επιλογη των 306 grN με φαρδοστενα ειναι μια καλη επιλογη.
volvos - Κυρ 04 Φεβ 2007, 22:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
σπυρο πισω ο δημητρης λεει να βαλει τα αμορτισερ του 1.6xs...230 εκαστο...εχεις καμια αποψη?

πολυ φοβαμαι οτι ο συνδιασμος τους με μαμα ραδβους θθα τα κανει νιανια ευκολα...

επισης ο γαλλος στο χωμα δινει 21ραβδους και στην ασφαλτο 22 στο rc. Cool
Miltellas - Δευ 05 Φεβ 2007, 06:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη τα αμορτισέρ είναι πολύ δυνατά, πιστεύω ότι δεν θα μασήσουν από την ελλιπή υποστήριξη από τις μαμίσιες ράβδους.
Το πρόβλημα το εντοπίζω αλλού. Οι δυνάμεις απόσβεσης θα είναι μεγαλύτερες από όσο πρέπει και έτσι ο κώλος μπορεί να έχει δυνατότερο bοund αλλά καμία σχέση rebound και να καθυστερεί να επανέλθει στην θέση του περισσότερο από όσο έχει προβλέψει η PS κάτι που πιθανόν να έχει ανασφαλή επίδραση κατά την οδήγηση (πχ σε απανωτή εναλλαγή στροφών ή αλλαγή πορείας να μην προλαβαίνει να τοποθετηθεί ο κώλος σωστά για την επόμενη στροφή-πορεία).
MEMsound - Παρ 02 Μάρ 2007, 19:17:05
Θέμα δημοσίευσης:
άκρως ενδιαφέρον....
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=193956#193956 Rolling eyes Wink
volvos - Παρ 02 Μάρ 2007, 20:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ο καθε ενας λεει οτι θελει,....μανθο

μιλτο τα πισω αμορτισερ δε παιζει προβλημα.
και εγω τα ειχα με 19.5 και εβαλα 22 και τετοιο πραμα δεν ειδα.
απλα με τις μαμα ραβδους μολις μαλακωσει λιγο το αμορτισερ το αυτοκινητο ειναι χαλια μαυρα...και δυστυχως απο οσο ειδα απο το δικο μου η διαφορα του σκληρου αμορτισερ πισω με τις μαμα ραβδους προκαλει προωρη φθορα...
βεβαια στο rc οι διαγωνιες ραβδοι και το μειωμενο υψος επιδρουν στη μειωμενη διαδρομη της αναρτησης αρα και σε λιγοτερη θεωρητικα φθορα.

παντως ειναι στο αμεσο σχεδιο και παραγγελια ραβδων 21χιλ. απο το δημητρη.
απο βδομαδα θα ειναι εδω η αναρτηση και θα δουμε πολλα Wink
MEMsound - Παρ 02 Μάρ 2007, 21:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
δεν έχεις άδικο Παναγιώτη για το "ότι θέλει"...
δυστυχώς...

για κάποιο λόγο όμως (ψυχολογικό μάλλον) θεωρώ ότι μια εταιρία σαν την ΤΕΙΝ δεν θα έκανε "άνοιγμα" στην Ευρωπαική αγορά με "κακά" προίντα...

anyway φιλολογική είναι περισσότερο η συζητήση.... Laughing
volvos - Παρ 02 Μάρ 2007, 21:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
basika μανθο απο οσα εχω δει ακουσει μαθει το βασικο και κυριο προβλημα σε αυτες τις αναρτησεις (kw-pss κλπ) ειναι η ρυθμιστικοτητα τους.
δηλαδη σου λεει π.χ 16σκαλες αλλα δεν ειναι γραμμικη η διαφορα στις σκαλες.
πολλες φορες για να βρεις αυτο που θες πρεπει να φτασεις στα τερμα ακρα ρυθμισεων πραγμα που δειχνει μια οχι και τοσο μελεητμενη αναρτηση.
επισης δε ξερω ποσο τυχαιο εναι οτι π.χ οσοι εβαλα pss την εστειλαν μετα καπακι κυρλακιτση για να τη κανει ανθρωπινη.... Cool
MEMsound - Παρ 02 Μάρ 2007, 21:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
...σωστό και αυτό...

ας την φορέσει ο baby_on_board και βλέπουμε και συνεχίζουμε τα γενικά περί ρυθμιζόμενων εκεί... Wink
bakclima - Τετ 09 Μάϊ 2007, 19:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα στο σερβις του αυτοκινητου μου παρατηρησαμε οτι η εξατμηση του rc απο τη μεγαλη θερμοτητα καιει την φουσκα της μπουκαλας, και ετσι λεω σε κανενα τετραμηνο να τα αλλαξω μαζι και τις ραβδους, η ps στο grpN δινει 2 κιτ με 22αρες ραβδους, το amortisseurs et barres de torsion arr που εχει 828,15 και amortisseurs et barres de torsion arr 2 που εχει 1302,71. Το θεμα ειναι γιατι εχουν τοση μεγαλη διαφορα;
volvos - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 07:38:51
Θέμα δημοσίευσης:
θα παρεις του xs volante
αυτα εβαλε ο καταφρακτος...
230 το ενα και επισκευασιμα...
αμα τα δεις απο κοντα ειναι κατι τερατακια... Cool

και μην ακουσω βλακειες οτι ειναι για 1.6
πισω ιδια βαρη και ιδιο αξονα εχουν τα αγωνιστικα...
bakclima - Πεμ 16 Αύγ 2007, 07:53:52
Θέμα δημοσίευσης:
για μπροστα τι προτεινετε χωρις να χαμηλωσει ουτε ποντο;
MEMsound - Σαβ 18 Αύγ 2007, 10:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να είμαι σίγουρος (γιατί δεν το έχω δει "επι τούτου" από κοντά) αλλά θεωρώ ότι αυτά που έχει βάλει ο Δημήτρης (βλ 1ο ποστ) από το 306 gr.N με την ρύθμιση των πιατέλων στο τέρμα πάνω δεν θα χαμηλώνουν καθόλου το αμάξι.

Μπορούμε να το τσεκάρουμε αυτό.
Ίσως ο Αργύρης που του την τοποθέτησε να μπορεί να εκφέρει πιο συγκεκριμένη άποψη.

Πάντως 1~2 πόντοι χαμήλωμα δεν νομίζω ότι κάνουν κακό... εκτός και αν υπάρχουν λειτουργικοί αντίθετοι λόγοι, (πχ συχνό φόρτωμα, απότομη ράμπα σε είσοδο γκαράζ κλπ...)
bakclima - Κυρ 19 Αύγ 2007, 10:33:41
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ακριβως Μανθος, το φορτωνω αρκετα συχνα και υπαρχουν καποιες ανυφορες που περναω τωρα τσιμα-τσιμα Wink
volvos - Τετ 22 Αύγ 2007, 10:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
apo τη στιγμη που ειναι ρυθμιζομενη σε υψος ειναι μια χαρα...
αν και 2 ποντοι χαμηλωμα ειναι επιβεβλημενοι...
το αν θα βρισκεις εγω σου λεω οχι...
με τη πιο σκληρη αναρτηση δε καθεται ετσι ευκολα το αμαξι......

εγω με 2.5 ποντους εχω βρει 3-4 φορες ολες και ολες και αυτες οταν πηγα κυριως να κατεβω κατι πεζοδρομια και ξεχαστηκα και βρηκε στο πλαι...
επισης σκεψου οτι το rc ειναι πιο ψηλο απο τα δικα μας 1.6 Wink
ελεω ελαστικων


πισω ισως αξιζει να δοκιμασεις και του 306 gr.N που εχουν 100 το ενα...
γενικα καποιος πρεπει να δοκιμασει του 306 τα απλα
εχουν 110 το ενα τα εμπρος και 105 τα πισω.
πιθανοτατα να ειναι με φαρδοστενα πιατελα δηλαδη γιωργο να δουλευουν με τα υπαρχοντα ελατηρια σου πραγμα που θα ειναι θεικο...για σενα που δε θες χαμηλωμα.

αν ειναι ρυθμιζομενα σε υψος τα ελατηρια και τα πιατελα τους εχουν 150ευρω ακομα...
δηλαδη θεωρητικα τα 600 δε τα φτανουμε!!!
Miltellas - Τετ 22 Αύγ 2007, 11:00:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

επισης σκεψου οτι το rc ειναι πιο ψηλο απο τα δικα μας 1.6 Wink
ελεω ελαστικων

Πάνο, γιατί μου έχει σχηματιστεί η εντύπωση ότι το μαμά RC είναι ελάχιστα πιο χαμηλωμένο από τα μαμά 206 και δεν ξέρω κατά πόσο η διαφορά ισοσταθμίζεται από τους μεγαλύτερους τροχούς;
MEMsound - Τετ 22 Αύγ 2007, 11:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πισω ισως αξιζει να δοκιμασεις και του 306 gr.N που εχουν 100 το ενα...


και μάλλον να είναι καλήτερη περίπτωση από τα 206 grA που φοράει το RC του Δημήτρη...

τα μεταλικά σινεμπλοκ που έχουν τα 206 grA, έχουν αποκτήσει μικρούς τζόγους και κάνουν φασαρία όταν είναι κρύα.
τόση που ακούγονται και απ' έξω
πχ περνώντας εμπρός από την Λέσχη φευγοντας...
ντιγκ ντιγκ κλπ κλπ όπως έκανε το παλιό ραλλυ του Λευτερη με την πρώτη ανάρτηση που είχε (μόλις το είχε βγάλει από το στρώσιμο του μοτερ αν θυμάσαι Παναγιώτη)

Ο Δημήτρης μου έλεγε ότι η PS δίνει κάτι κυλινδράκια που μαλλον είναι για να μην κάνουν φασαρία (ή κάτι τέτοιο = δεν θυμάμαι καλά) αλλά κάνουν μια περιουσία... ~200+ε...
volvos - Τετ 22 Αύγ 2007, 11:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
οχι του δημητρη ειναι απο xs και εχουν 230 το ενα...

κυλινδρακια με 200ευρω το ενα ξεχασε τα.κατι αλλο κοιτατε.
αυτο που περιγραφεις κανθο λογικα λυνεται με κανα λαστιχακι δεξια αριστερα απο εκει που πιανει αμορτισερ...
σε τετοια θεματα μονο ο αργυρης ξερει....
MEMsound - Τετ 22 Αύγ 2007, 11:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
το διόρθωσα... Wink Wink Wink
Ghost Dog - Πεμ 20 Σεπ 2007, 23:58:31
Θέμα δημοσίευσης: !!ποστ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!! :P
Λοιποοον....
Η (μπροστα-δεξια) μαμα αναρτηση στα 25.000 χιλιομετρα και πατωντας μια λακκουβα-κρατηρα με 200φευγα χλμ μας αφησε χρονους (οπως και το ψαλιδι)

Το αμαξι με αυτη την αναρτηση σε γενικες γραμμες ηταν καλο,θα ηθελα ομως το κααατι παραπανω...

Δηλαδη απο μια αναρτηση θα ηθελα:
1ο) να ειναι 20-30% (max) πιο σκληρη,γιατι αν παμε για παραπανω σε συνδιασμο με το 40 προφιλ της 17αρας και τους δρομους γυαλι πιστευω οτι στο οριο θα γινει "επικiνδυνο" (...καταλαβαινετε το γιατι Razz )
2ο) ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ωστε στην οποια ανωμαλια που μπορει να συναντησω σε καποια καμπη (κυριως, μιας και θα ειμαι φορτωμενος με αρκετα χλμ) να "μη χασω τα μουτρα" και να μεινει οσο το δυνατον βιδωμενο κατω
3ο) Να μην χασει τον ομορφο-παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του στους Ελληνικους πατιναζ-ο-δρομους..... (βγαζει λιγοτερα μουτρα και απο 16αρι με μπιλστειν-ειμπαχ που ειχα οδηγησει σε μια διαδρομη που ξερω τελεια)
4ο) Τα ελατηρια να ειναι τετοιων λιμπρων που να μη χρειαστει να αλλαξω ραβδο στρεψης πισω
5ο) με ενα χαμηλωματακι 1-2 ποντων να μην παω σαν φραπεδιερα στην Εθνικη (καλα, αυτο ειναι το τελευταιο που με απασχολει...)
Καμια ιδεα???

ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ??????????????? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
(επειδη μαλλον ναι και επειδη δυστυχως δεν υπαρχουν αναρτησεις μελετημενες για το ρψ-ακι μου, με βλεπω να ξανα-βαζω τα μαμα... Razz )
Συγνωμη αν σας κουρασα με το μακροσκελες μου ποστ... Embarassed
nik_marin - Παρ 21 Σεπ 2007, 00:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Με μαμά ελατήρια δεν δοκιμάζεις μια selex …

http://www.selexweb.com/angles/peugeot.htm

http://www.selexweb.com/angles/gama.htm
MEMsound - Παρ 21 Σεπ 2007, 10:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
...πάμε μια βόλτα στον Κολλιγιάννη... Cool
fotis-84 - Παρ 21 Σεπ 2007, 10:43:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: !!ποστ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!! :P
Ghost Dog έγραψε:
Λοιποοον....
Η (μπροστα-δεξια) μαμα αναρτηση στα 25.000 χιλιομετρα και πατωντας μια λακκουβα-κρατηρα με 200φευγα χλμ μας αφησε χρονους (οπως και το ψαλιδι)

Το αμαξι με αυτη την αναρτηση σε γενικες γραμμες ηταν καλο,θα ηθελα ομως το κααατι παραπανω...

Δηλαδη απο μια αναρτηση θα ηθελα:
1ο) να ειναι 20-30% (max) πιο σκληρη,γιατι αν παμε για παραπανω σε συνδιασμο με το 40 προφιλ της 17αρας και τους δρομους γυαλι πιστευω οτι στο οριο θα γινει "επικiνδυνο" (...καταλαβαινετε το γιατι Razz )
2ο) ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ωστε στην οποια ανωμαλια που μπορει να συναντησω σε καποια καμπη (κυριως, μιας και θα ειμαι φορτωμενος με αρκετα χλμ) να "μη χασω τα μουτρα" και να μεινει οσο το δυνατον βιδωμενο κατω
3ο) Να μην χασει τον ομορφο-παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του στους Ελληνικους πατιναζ-ο-δρομους..... (βγαζει λιγοτερα μουτρα και απο 16αρι με μπιλστειν-ειμπαχ που ειχα οδηγησει σε μια διαδρομη που ξερω τελεια)
4ο) Τα ελατηρια να ειναι τετοιων λιμπρων που να μη χρειαστει να αλλαξω ραβδο στρεψης πισω
5ο) με ενα χαμηλωματακι 1-2 ποντων να μην παω σαν φραπεδιερα στην Εθνικη (καλα, αυτο ειναι το τελευταιο που με απασχολει...)
Καμια ιδεα???

ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ??????????????? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
(επειδη μαλλον ναι και επειδη δυστυχως δεν υπαρχουν αναρτησεις μελετημενες για το ρψ-ακι μου, με βλεπω να ξανα-βαζω τα μαμα... Razz )
Συγνωμη αν σας κουρασα με το μακροσκελες μου ποστ... Embarassed


αμα εχεις λεφτα ολα γινονται....
nik_marin - Παρ 21 Σεπ 2007, 10:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δες και αυτό
μια χαρά σου άρχετε
volvos - Παρ 21 Σεπ 2007, 15:04:53
Θέμα δημοσίευσης:
σε πρωτη φαση επικονωνησε με το τιμουρ21
απο οσα λεει το παιδι ειχε δοκιμασει τις πεζο σπορτ που λεγαμε χωρις να μεινει φοβερα ικανοποιημενος (μιλαμε για την απλη λυση με τα 400ευρω)

και μετα βλεπουμε Wink
Ghost Dog - Παρ 21 Σεπ 2007, 17:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Δες και αυτό
μια χαρά σου άρχετε

Λεω να μη βαλω τιποτα "μεταχειρα" πανω στο αμαξι, σε ευχαριστω παντως... Wink

volvos έγραψε:
σε πρωτη φαση επικονωνησε με το τιμουρ21
απο οσα λεει το παιδι ειχε δοκιμασει τις πεζο σπορτ που λεγαμε χωρις να μεινει φοβερα ικανοποιημενος (μιλαμε για την απλη λυση με τα 400ευρω)

και μετα βλεπουμε Wink

Τη σκαρταδουρα δηλαδη θες να μου πασαρεις??? Razz Laughing Laughing Laughing
Δεν ειμαι σε φαση για να βαζω και να τρεχω ολη την ωρα για τις αναρτησεις του Φυστικη ρε...

fotis-84 έγραψε:
αμα εχεις λεφτα ολα γινονται....

Για πες,για πες.... Thumb right (μιλαμε και τηλεφωνικως για μεγαλυτερη ευκολια!)
Ghost Dog - Πεμ 27 Σεπ 2007, 03:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Mετα απο ατελειωτο ψαξιμο διαπιστωσα οτι η h&r (και μονο!) δινει διαφορετικο κιτακι coilover αναρτησης για το ρψ...!

http://www.hrsprings.com/products/coilovers/
"29457-1 Peugeot 206 all Except RC
lowering [mm] rear axle 40, lowering [mm] front axle 40 - 80, year: ab: 09.1998 Approval
29457-2 Peugeot 206 RC
lowering [mm] rear axle 40, lowering [mm] front axle 40 - 80, year: ab: 07.2003 Approval "

Μαλλον μπορεις να πειραξεις και λιγο το καμπερ...! Shocked
http://www.hrsprings.com/products/triplec/
http://www.h-r.com/index.php?inhalt=produkt-f-hinweise&sprache=en

http://www.h-r.com/katalog_download_en/Peugeot.pdf
Eδω ειναι ενα pdf που εχει ολα τα προιοντα της h&r για τα πεζω...
Ασχετο:Σε καποια φαση λεει οτι ειναι επισημος προμηθευτης της πεζω στο wrc,μα ειναι δυνατον? Shocked
Touristas - Κυρ 30 Σεπ 2007, 08:45:46
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.hrsprings.com/products/triplec/
Στα 206 δεν μπορείς να πειράξεις το camper στο σημείο που δείχνει με αυτές της βίδες.
Αυτές θα ήταν ιδανικές για το δικό μου που το αμορτισέρ δεν είναι φορετό στο άκρο αλλά πιάνει με 2 βίδες.

Πάλι όμως έχω περιορισμό μιας και το άκρο έχει στοπ και δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια στο μέσα έξω.
bakclima - Σαβ 27 Οκτ 2007, 19:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
το amortisseurs et barres de torsion arr που εχει 828,15 και amortisseurs et barres de torsion arr 2 που εχει 1302,71 απο τον καταλογο τις ps, ποιες ειναι οι διαφορες; ξερει κανεις;
volvos - Δευ 29 Οκτ 2007, 09:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει ενα που εχει 354 και ενα που εχει 900.
τις τιμες που τις ειδες?
μιλαμε για το Ν ε?

παντως δε νομιζω να απογοητευτεις και απο αυτα που πηρε ο κταφρακτος με 180 το ενα που ειναι για το 1.6xs A
και πριν την πεις.
πισω ειναι ιδια βαρη 1.6-2.0 και το Α το αγωνιστικο 1.6 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΑΞΟΝΑ.

πλα καλοο ειναι να βαλεις και ραβδους μαζι καθως επειδη δε συνεργαζεται τελεις το αμορτισερ πεζο σπορτ με τις μαμα ραβδους θα τα φτυσουν πιο ευκολα τα αμορτισερ της πεζο σπορτ Wink

εγω τα πρωτα με μαμα ραδβους εβγαλαν με τη βια 20-25000χλμ πριν πεσουν
και τα δευτερα που ειχα πανω τις 22αρες τωρα εχουν 25000χλμ και ειναι σα καινουργια Wink
MEMsound - Δευ 29 Οκτ 2007, 12:06:33
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ 100% οτι του Δημήτρη στρίβει πάρα πολύ καλά
(θέλει βέβαια τις 22ραβδους πίσω οι οποίες ερχονται και κερασάκι στην τουρτα τα ακρα εμπρός για 2μοιρες καμπερ τα οποία θα γίνουν και αυτά στο μελλον, αλλά αυτό είναι άλλουνου παπά ευαγγελιο)

Το μόνο μειον που βλέπω εγω στα πίσω του Δημήτρη είναι οτι τα συνεμπλοκ κάνουν φασαρία (αν εχω καταλάβει καλά ειναι μεταλλικά λόγω GrΑ) . Αν κανείς συμβιβαστεί με αυτά τα "γκαπ γκουπ ντιν ντονκ" Razz (κυρίως οταν ειναι κρύα) ειναι μια άριστη (αποδοτικά αλλά και χρηματικά) επιλογή. Thumb right

Αλλιώς μάθετε πιο εχει συμβατικά λαστιχένια σινεμπλοκ.

(Επίσης δεν ξέρω τι κάνει ο καθένας μας με τ' αμάξι του αλλά θεωρώ ότι πχ 900ε για ενα αμορτισερ για αμάξι που κυκλοφορεί καθημενα σε Ελληνικούς λακουβόδρομους ειναι λίγο πεταμένα λεφτά... αν και την ώρα της "καυλας" θα ειναι σουπερ... βέβαια κάπου εκεί κολλάει και η ερώτηση αν εχουμε τις γνώσεις για να εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα ενος τέτοιου αμορτισερ...)
Ghost Dog - Πεμ 01 Νοέ 2007, 19:21:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα βρηκα τι αναρτηση θα βαλω στο εργαλειο..........! Cool
Ειναι ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ,εχει τρελη διαδρομη (τρεμε Μανθοοοο....3.5 μετρα!) και θα μπαινω "απεν ταπεν" Shocked :

αναρτηση
πληροφοριες αναρτησης
"φορεμενη"



Περα απο πλακα,μου χαρισε ενα φιλαρακι μια 4αδα απατητων bilstein sport και ισως τα "γαργαλισουμε" και τα πεταξουμε πανω στο πυροσβεστικο.....! Thumb right
MEMsound - Πεμ 01 Νοέ 2007, 19:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμ οτι πρέπει για ανικανοποιητες φιλες... Laughing Laughing Laughing Laughing
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 01 Νοέ 2007, 20:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
υπαρχει ενα που εχει 354 και ενα που εχει 900.
τις τιμες που τις ειδες?
μιλαμε για το Ν ε?

παντως δε νομιζω να απογοητευτεις και απο αυτα που πηρε ο κταφρακτος με 180 το ενα που ειναι για το 1.6xs A
και πριν την πεις.
πισω ειναι ιδια βαρη 1.6-2.0 και το Α το αγωνιστικο 1.6 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΑΞΟΝΑ.

πλα καλοο ειναι να βαλεις και ραβδους μαζι καθως επειδη δε συνεργαζεται τελεις το αμορτισερ πεζο σπορτ με τις μαμα ραβδους θα τα φτυσουν πιο ευκολα τα αμορτισερ της πεζο σπορτ Wink

εγω τα πρωτα με μαμα ραδβους εβγαλαν με τη βια 20-25000χλμ πριν πεσουν
και τα δευτερα που ειχα πανω τις 22αρες τωρα εχουν 25000χλμ και ειναι σα καινουργια Wink


Τα πίσω είχαν 280 ευρά το ενα.....
Τα μπροστά πάνω από 300 το ένα....
volvos - Παρ 02 Νοέ 2007, 09:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
180κατι τα πισω
300κατι τα μπρος
ΤΕΛΟΣ. Laughing
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 02 Νοέ 2007, 20:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν εγω πλήρωσα από Γκαργκαστάθη τα ακόλουθα...

099-Ν717007 ECO αμορτησέρ 306 GRA 311ευρώ το 1

099-217008-10 πίσω αμορτισέρ 206 XS GRA 230 ευρώ το 1

+ πιατέλα + ελατήρια + λάστιχα κρούσης....

Αυτές τις τιμές δίνει και η πεζό σπόρ.

Είμαι αρκετά εώς πολύ ικανοποιημένος.

Τέλος. Laughing
volvos - Παρ 02 Νοέ 2007, 20:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
σωστος ειχα φαει σκαλωμα χοντρο με το αλλο που εχει 180κατι αλλα ειναι ημιτελες Evil
bakclima - Σαβ 28 Φεβ 2009, 07:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δευτερα θα σας πω νεα απο το πισω συστημα Wink
bakclima - Τετ 04 Μάρ 2009, 13:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
με 22αρες ραβδους και πισω αμορτισερ ps με κωδικο 17009-00, το αυτοκινητο το βλεπω πιο παιχνιδιαρικο πισω, βεβαια το λαθος ειναι οτι μπροστα ακομα φοραω τα μαμα αμορτισερ Mad
bakclima - Δευ 23 Μάρ 2009, 12:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
ακου προτασεις για μπροστα αμορτισερ, η μια λυση ειναι του 306 που εχει ο καταφρακτος, αλλα που μιλησα με τον ντινο μου ειπε οτι παλιοτερα τα ειχαν δοκιμασει σε ενα 206 1.6 αλλα οταν εστριβε τερμα το τιμονι εβρισκε η ροδα, αλλη λυση ειναι τα rc17007-01 02, το θεμα ειναι οτι ξεφευγουν σε τιμη. Καμια αλλη προταση;
volvos - Δευ 23 Μάρ 2009, 12:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
toy Καταφρακτου ειναι μια χαρα και δε βρισκουν...κατι λαθος θα καταλαβες.
εχουμε ιδια ακρα τα παντα με 306 και εσυ ειδικα που εχετε και ιδια βαρη θα δουλεουν μια χαρα

σε 1.6 λογικα δε δουλεουν σωστα αφου ειναι ελαφρυτερο....


αλλιως αναγκαστικα πας σε μπιλσταιν με φτιαχτα πιατελα και ελατηρια πεζο σπορτ....(αυτο εχω κανει εγω σε μηχανικο εκει πανω σαλονικ)

κοστος θες καπου 150 μηχανουργειο συν ελατηρια κανα 100αρι συν τα μπιλσταιν . . .
Ghost Dog - Τρι 01 Φεβ 2011, 22:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι φυσιλογικο τα bilstein sport που εχω να εχουν αρχισει να μαλακωνουν αισθητα απο τα 35.000 χιλιομετρα, ενω ειμαι με μαμα ελατηρια/ραβδους???
(το αμαξι δεν ειναι καθημερινο, βγαινει μονο για στριψιμο σε βουνο και κανα ταξιδακι.......
Ενταξει το παραδεχομαι τραβαγα αρκετες μπουκες, αλλα απο τοτε που αλλαξα ψαλιδια το εχω κοψει...... Laughing Laughing Laughing )
Σκεφτομουν οταν τα κλασουν να βαλω παλι τα ιδια, αλλα 650 για 4 μπουκαλια ρε γμτ.... Confused
sps - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Ειναι φυσιλογικο τα bilstein sport που εχω να εχουν αρχισει να μαλακωνουν αισθητα απο τα 35.000 χιλιομετρα, ενω ειμαι με μαμα ελατηρια/ραβδους???
(το αμαξι δεν ειναι καθημερινο, βγαινει μονο για στριψιμο σε βουνο και κανα ταξιδακι.......
Ενταξει το παραδεχομαι τραβαγα αρκετες μπουκες, αλλα απο τοτε που αλλαξα ψαλιδια το εχω κοψει...... Laughing Laughing Laughing )
Σκεφτομουν οταν τα κλασουν να βαλω παλι τα ιδια, αλλα 650 για 4 μπουκαλια ρε γμτ.... Confused

Γιατι δεν τα στελνεις για rebuilt?
MEMsound - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δεν βρισκεις (σοβαρη) ακρη με τα ρεμπιλτ...
Ghost Dog - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:50:30
Θέμα δημοσίευσης:
Mε εχει φοβισει το rebuilt για 2 λογους:
1) Επι εποχες παλιου 206, ειχα κανει "μεσα" στην ιδια την Κονι μια τετραδα που ειχα και τα κλασανε σε max 10.000 χιλιομετρα
2) και ο Τακης τα ιδια τραβαει με τα bilstein (καθε 15.000 χλμ χρειαζεται παλι)
3) Φοβαμαι να μπει το χερι του καθε Ελληναρα μαστορακου σε κατι τοσο σημαντικο για την ασφαλεια μου....

4) Με τρωει ο κωλ0ς μου για καμια coilover, παροτι το αμαξι ειναι αρκετα ανετο(17αρες, γαρ.... Mad ), ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ στο βουνο
(απλως χανει λιγο σε αισθηση και μου σπαει τα νευρα στα φρενα με τα AP Racing) Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε μια Gaaaaaazzzz... Laughing Laughing Laughing

Αφου ετσι και αλλιως,στην ακριβη εκδοχη της ρυθμιζεις bump/rebound και την αγοραζεις με ελατηριο επιλογης σου,γιατι το σκεφτεσαι; Confused
volvos - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:37:50
Θέμα δημοσίευσης:
η ακριβη εκδοση δε μπαινει εκτος αν εισαι κανιβαλος και κυκλοφορεις με οφσετ 11
και σορυ αλλα απο 27 σε 11 παει ενα μεγαλο μερος της γεωμετριας για κλαματα

το πρωτο ριμπιλτ αντεξε 40000χλμ και το δευτερο 30000χλμ
Pughell - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα γεωμετριας αλλα καταπονησεων στα αμορτισερ και φυσικα ψυχολογικο περισσοτερο του οτι θα εχεις προσθηκες... Confused
volvos - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο μετα τον 1.5 ποντο αλλαζουν αρκετα δεδομενα στο μακφερσον.
δεν ειναι τοσο απλο θελει ψαξιμο και σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο
Pughell - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:51:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνω ρε απλα αν δεν δοκιμασεις,δεν ειναι και σιγουρο... Confused
Στα Clio Ragnotti απο 50αρι offset το πηγαιναν 38,5.
Στα τωρινα R3,αστο,μην το ψαχνεις...
Τα Ragnotti φορουσαν McFerson ετσι και αλλιως αλλα και στο R3 Maxi που παλι αλλαζει η πολλαπλων συνδεσμων και γινεται McFerson,τετοιο εξωπραγματικο offset δινουν. Sad
nik_marin - Τετ 02 Φεβ 2011, 15:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
2) και ο Τακης τα ιδια τραβαει με τα bilstein (καθε 15.000 χλμ χρειαζεται παλι)


o Τακης δεν τα έστειλε ποτέ Κυρλαγκίτση που θεωρείτε ο ΤΟΠ.
(είναι ακριβός αλλά οτι πληρώνεις παίρνεις λένε )
όποτε δεν δοκιμάζεις…
volvos - Τετ 02 Φεβ 2011, 15:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
ρε στελιο τι σχεση εχει το γιατι και πως και με τι αλλο πακετο ενος αγωνστικου? ειναι σα να σου λεω οτι αμα βαλω εκκεντρα με ιδιες μοιρες με το αγωνιστικο και κανω και μονος μου τη ροικη και φιταξω με το μαστοκιτσο το εγκεφαλο θα βγαλουμε και ιιδια αλογα.

νικο το αν ειναι τοπ ο κυρλακιτσης επιτρεψε μου να εχω σοβαρες αμφιβολιες. . . . λιγοτερο κακος απο αλλους ναι το δεχομαι αλλα με τα λεφτα που ζηταει προτιμω να αγοραζω καμια γκαζ σα του μανθου
και ο σπυρος μια χαρα δουλεια κανει για τα δεδομενα τα δικα μας...

ολο το θεμα ειναι να ξερεις τι θες οπως εκανες εσυ. αν του πεις οτι μεγαλε θελω αυτες τις ρυθμισεις τελος στις εφτιαξε.
Pughell - Τετ 02 Φεβ 2011, 15:59:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το αγωνιστικο το εφερα σαν παραδειγμα ρε για το οτι το μικροτερο offset απο το εργοστασιακο,δεν ειναι απαραιτητα και χειροτερο...
Εννοουσα οτι δοκιμαζεις και αν δεν σε βολεψει,τοτε ΟΚ.Αν παλι βολεψει,τοτε why not;

Εμενα παντως στο Clio με πιο μικρο offset με βολεψε καλυτερα,το ιδιο και στο 1300αρι το μαυρο... Confused
volvos - Τετ 02 Φεβ 2011, 16:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
στα κλειστα μεταμορφωνει το αμαξι αλλα στα πατημενα ειναι μεγαλο ρισκο και θελει ψαξιμο που εμεις δε μπορουμε να κανουμε ετσι απλα
Pughell - Τετ 02 Φεβ 2011, 16:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δεκτο αυτο,ασχετα αν δεν καταλαβα κατι τετοιο μιας και το Clio ποτε δεν ειχε προβλημα στα πατημενα και το 106 παντα ηταν νευρικο στα γρηγορα κομματια οποτε και να ειχε ουσιαστικη μεταβολη,εγω τουλαχιστον δεν το καταλαβα... Sad

Στα σφιχτα κομματια παντως το Clio ηταν σαφως καλυτερο απο πριν,ιδιαιτερα με λιγο καμπερ και την συγκλιση στο μηδεν.
nido - Τρι 13 Αύγ 2013, 02:57:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εντυπώσεις από eibach pro+bilstein b8 κανείς σε σχέση με μαμά ανάρτηση RC?

Τα ζητούμενα:
- λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ
- ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max)
- διατήρηση του μεγαλύτερου ποσοστού της εργοστασιακής άνεσης

Επίσης, πόσο καλά ταιριάζει με μαμά ράβδους και αντιστρεπτικές... Question
volvos - Τρι 13 Αύγ 2013, 08:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
OXI ELATHRIAAAAA

Chekare an poulane akomavkana group n gia 306 peugeot sport[/quote]
nik_marin - Δευ 19 Αύγ 2013, 14:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Εντυπώσεις από eibach pro+bilstein b8 κανείς σε σχέση με μαμά ανάρτηση RC?

Τα ζητούμενα:
- λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ
- ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max)
- διατήρηση του μεγαλύτερου ποσοστού της εργοστασιακής άνεσης

Επίσης, πόσο καλά ταιριάζει με μαμά ράβδους και αντιστρεπτικές... Question


για να επιτύχεις αυτό...
"- διατήρηση του μεγαλύτερου ποσοστού της εργοστασιακής άνεσης"

Μαμά ελατήρια με Bilstein

Μπροστά VE3-4646/VE3-4647
πίσω BE5-6589

http://www.forum-auto.com/les-clubs/peugeot-206-207/sujet387068.htm

http://www.forum-206s16.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=8170



ή

http://www.peugeotsport-store.com/product.php?id_product=4092

1 AMORTISSEUR AVD 206 RPS 2S17007-01
1 AMORTISSEUR AVG 206 RPS 2S17007-02
2 AMORTISSEUR ARR 206 RPS 2S17008-00
2 RESSORT SUSPENSION AV 2S19023-00

http://www.forum-206s16.com/forum/viewtopic.php?p=738730&sid=c986fcdf86e76feaaa6ef5c7b32ae2b6

http://206-rc.mforos.com/1993508/10149966-b14-pss-o-pts-rps/
nido - Σαβ 31 Αύγ 2013, 16:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις προτασεις, τις οποιες βεβαια, μη εχοντας "καβαλησει" για να κρινω απο πρωτο χερι, ειναι αρκετα δυσκολο να αξιολογησω ως προς το ποσο βελτιωνουν και τι θυσιαζουν, οποτε θα χρειαστει να τις ψαξω κι αλλο.

Πινακακι με τις δοκιμασμενες "λυσεις" (καλες η κακες) και τα συν/πλην καθε μιας σε σχεση με μαμα αναρτηση (ποσο πιο σφιχτη σε γενικες γραμμες, ποσο καταπινει η ποσο κοπαναει, κλπ) δεν εχω πετυχει καπου, ειτε εδω ειτε σε ξενο forum (ισως και λογω ελειψης χρονου για ψαξιμο)...

Να ρωτησω ομως οσους εχουν αποψη και το εχουν ψαξει αρκετα: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην και λεγαμε οτι θελουμε να βαλουμε μια αναρτηση που να τα κανει ολα απο λιγο εως αισθητα καλυτερα απο τη μαμα (ξερω οτι σε πολλους κατι τετοιο ακουγεται "καπως" και δεν τους πειραζει π.χ. να χασουν αρκετα σε "ανεση" για να γινει "τραπεζι", αλλα το λεω με τη λογικη οτι η μαμα αναρτηση δεν ειναι παρα ενας αρκετα καλος και κυριως οικονομικος συμβιβασμος γενικης χρησεως, που μπορει να βελτιωθει παντου), τι επιλογες θα ειχαμε για σετ αμορτισερ-ελατηρια (/ ραβδους πισω)? Καστομια του στυλ πχ αναρτηση Μανθου η Παναγιωτη? Κατι ετοιμο?
Lef205 - Σαβ 31 Αύγ 2013, 17:52:46
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins
iceage - Σαβ 31 Αύγ 2013, 19:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins

Δεν νομίζω ότι κάποιος "μη συνιδοποιημένος" και δεν το λέω με κακία αυτούς τους καιρούς θα προχωρίσει σε αγορά τέτοιου κόστους και για τέτοιο κόστος επισκευής. Το κακό με το 206 είναι ότι η PS δεν έχει ανάρτηση πρώτης βελτίωσης σαν την routier του 106.Αντίθετα η routier που δείνει για το 206 είναι επιπέδου miniGrA. Αν είναι η πρώτη σου βελτιωτική ανάρτηση είναι δύσκολα τα πράγματα. Αν όχι τότε υπάρχουν εταιρία με καλούτσικα προιόντα σαν την Gaz,viarouge,avo. Αλλά πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις κάποια τέτοια ώστε μετά όταν βάλεις PS να δεις πως πρέπει να είναι η ανάρτηση σεταρισμένη για το 206.

@λεφ : Έχεις δοκιμάσει φυσίγγια της CS 41mm?
Lef205 - Σαβ 31 Αύγ 2013, 20:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Lef205 έγραψε:
nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins

Δεν νομίζω ότι κάποιος "μη συνιδοποιημένος" και δεν το λέω με κακία αυτούς τους καιρούς θα προχωρίσει σε αγορά τέτοιου κόστους και για τέτοιο κόστος επισκευής.

Mα το εγραψα γιατι ειπε "αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην", στα υπολοιπα συμφωνω απολυτα μαζι σου.
volvos - Κυρ 01 Σεπ 2013, 13:53:28
Θέμα δημοσίευσης:
Auto pou thes το εχει αρης ghost dog sto amaksimtou
Bilstein, stock sprngs, quaife, akra peugeot sport,
An eixe k rabdous piso.....
volvos - Κυρ 01 Σεπ 2013, 18:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
En ολιγοις ελαυητια δεν αλλαζεις εκτος αν βρεις ρυθμιζομενη με 200 λιμπρες και χαμηλωμα ενα ποντο απο οσο εισαι......

Μπιλσταιν ειναι πανακριβα. Θα προτεινα ειτε κυρλακιτση καλαμια με πιατελο ενα ποντο κατω κ λιγο στραβωμα. Θα σου ζητησει 600. Με μαμα ελατηρια...

Η μια αλλη ιδεα ειναι παραγγελια γκαζ αμορτισερ για μαμα ελατηρια με πιο κοντη διαδρομη και πιο κατω πιατελο αν χωραει απο ροδα θολο...

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Γραφω απο κινητο παρε τηλ για υπολοιπα
volvos - Κυρ 01 Σεπ 2013, 18:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
En ολιγοις ελαυητια δεν αλλαζεις εκτος αν βρεις ρυθμιζομενη με 200 λιμπρες και χαμηλωμα ενα ποντο απο οσο εισαι......

Μπιλσταιν ειναι πανακριβα. Θα προτεινα ειτε κυρλακιτση καλαμια με πιατελο ενα ποντο κατω κ λιγο στραβωμα. Θα σου ζητησει 600. Με μαμα ελατηρια...

Η μια αλλη ιδεα ειναι παραγγελια γκαζ αμορτισερ για μαμα ελατηρια με πιο κοντη διαδρομη και πιο κατω πιατελο αν χωραει απο ροδα θολο...

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Γραφω απο κινητο παρε τηλ για υπολοιπα
nido - Κυρ 01 Σεπ 2013, 19:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Θενκς Παναγιώτη
- Μπλοκέ έχει μπει εδω και καιρό (ήταν must)
- Άκρα για καμπερωμα -κυρίως για βελτίωση τιμονιού- θα παραγγελθούν (κανα 300άρι είχαν θυμάμαι?.....)
- Ράβδοι πίσω επίσης, αν και δεν το έχω μαντρώσει ακόμα αν θα πάω στο πιο ήπιο 21 ή σε 22
- Αμορτισέρ από bilstein ποια λες ότι είναι υπερβολικά ακριβά?
Βασικά ΑΝ δουλεύουν όπως θέλω (=το κρατάνε καλύτερα από μαμά χωρίς να κοπανάει σε μπαλώματα των κωλόδρομων) θεωρώ ότι είναι ΟΚ, και για το συγκεκριμένο αμάξι δε με χαλάει να ξοδέψω το κάτι παραπάνω αν καταφέρω να πετύχω τη βελτίωση που θέλω, μια και από τότε που το πήρα απλά ξεζουμίζω τη μαμα χωρίς έξοδα (πέρα από μια αλλαγή με φρέσκα αμορτισέρ εμπρός-πίσω). Άλλες εναλλακτικές επίσης παίζουν, gaz κλπ, ΑΛΛΑ αν δε σιγουρευτώ πως δουλεύει καθε μια σε σχέση με μαμίσια δεν θα προχωρήσω.
- Ελατήρια θέλω να ταιριάξουν όσο πιο σωστά γίνεται με ό,τι αμορτισέρ μπει, και δε με χαλάει ν'αλλάξω τα μαμά για κάτι πιο "σωστό" για τις ανάγκες μου. Θέλω όμως εάν μείνω με αυτά και πρόκειται ν' αλλάξω το λόγο "σκληρότητα αμορτισέρ σε bound & σε rebound vs σκληρότητα ελατηρίου" σε κάτι άλλο από αυτό που επέλεξε ο Γάλλος, να ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ τι κάνω και γιατί και π.χ. πόσο παραπάνω ζορίζω τα αμορτισέρ που θα μπουν (που μπορεί να ήθελαν πιο σκληρό ελατήριο για να μην τα κλάσουν πριν την ώρα τους).

Θα σε πάρω αν είναι να τα πούμε, είμαστε και μακριά ρε γμτ (πάνω από 5 λεπτά με ποδήλατο Laughing )
sps - Δευ 02 Σεπ 2013, 09:18:18
Θέμα δημοσίευσης:
Nικο τσεκαρε και αυτα:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/suspension/coilover-kits/peugeot-206-bilstein-b14-coilover-kit.html
Ghost Dog - Δευ 02 Σεπ 2013, 09:58:57
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Auto pou thes το εχει αρης ghost dog sto amaksimtou
Bilstein, stock sprngs, quaife, akra peugeot sport,
An eixe k rabdous piso.....



Τακη, ραβδους (21mm) λεω να χτυπησω στις "εκπτωσεις" της PS....! Wink
(Οπως και να στειλω τα bilstein στον κυρλα/τση για να "δωσει" λιγο ριμπαουντ στο rebuilt)


Νικο, το αμαξι με ολα αυτο που φοραω εχει γινει η μερα με τη νυχτα.....
Για να σου δωσω μια εικονα:
Θετικα: δε βγαζει πια μουτρα!!!!!!!!!!!!,
τα bilstein ειναι μια ιδεα πιο σκληρα απο τα μαμα και με καλυτερο ριμπαουντ (θελει κι'αλλο ομως!), και σου αποπνεει μια καλυτερη αισθηση στο τιμονι
Δεν εχει χασει ιχνος ανεσης
Αρνητικα: Θα ηθελα λιγο πιο αμεσο τιμονι και καλυτερο ελεγχο σε αποτομες αλλαγες με πολλα!!
ομως δεν ξερω σε τι βαθμο θα ικανοποιει τα 2 απο τα κριτηρια που εθεσες


1) "λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ"

Θα ηθελα και'γω κατι παραπανω .......θεωρω πως ειναι μονοδρομος μια coilover με ελατηρια περιπου 200 λιμπρων


2) "ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) "
Με τη λυση που εχω εφαρμοσει το αμαξι δεν εχει χαμηλωσει.....!
teo206GT - Δευ 02 Σεπ 2013, 10:26:30
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Nικο τσεκαρε και αυτα:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/suspension/coilover-kits/peugeot-206-bilstein-b14-coilover-kit.html

Τοσο φτηνη pss. Πολυ καλη επιλογη. Κ εγω εκει θα παω μετα αφου δεν υπαρχουν 6000-7000 για ohlins. Razz
volvos - Δευ 02 Σεπ 2013, 11:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
ari το προβλημα στα πολλα σου δημιουργειται απο πισω.
αν βαλεις ραβδους και βιδωσει ο κωλος θα νιωθεις
τρομερη ασφαλεια να πιεσεις σε αλλαγες πορειας με 200+-

ποιο ειναι ακριβως το σεταπ σου?
RoadRunner122 - Δευ 02 Σεπ 2013, 15:57:03
Θέμα δημοσίευσης:
Φαντάζομαι πίσω άξονα θα έχει κι αυτό (το RC) λαστιχένια σινεμπλόκ... Rolling eyes

Οπότε βάλτε και την αντικατάστασή τους με μεταλλικά στη λίστα Wink

(ask MEM φορ μορ...)
volvos - Δευ 02 Σεπ 2013, 16:04:45
Θέμα δημοσίευσης:
δε νομιζω οτι ο νικος θελει κραδασμους και περιεργα γκαπα γκουπα....
Επισης αν οδηγησεις rc και δεις ποσο δεμενος ειναι ο κωλος του ισως και
να μη χρειαζονται τελικα
iceage - Δευ 02 Σεπ 2013, 17:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Φαντάζομαι πίσω άξονα θα έχει κι αυτό (το RC) λαστιχένια σινεμπλόκ... Rolling eyes

Οπότε βάλτε και την αντικατάστασή τους με μεταλλικά στη λίστα Wink

(ask MEM φορ μορ...)

Να προσθέσω στα παραπάνω και μετατροπή των κοντρών με ρουλεμανάτα άκρα. Τα silent block είναι must.
nido - Δευ 02 Σεπ 2013, 18:08:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:

Νικο, το αμαξι με ολα αυτο που φοραω εχει γινει η μερα με τη νυχτα.....
Για να σου δωσω μια εικονα:
Θετικα: δε βγαζει πια μουτρα!!!!!!!!!!!!,
τα bilstein ειναι μια ιδεα πιο σκληρα απο τα μαμα και με καλυτερο ριμπαουντ (θελει κι'αλλο ομως!), και σου αποπνεει μια καλυτερη αισθηση στο τιμονι
Δεν εχει χασει ιχνος ανεσης
Αρνητικα: Θα ηθελα λιγο πιο αμεσο τιμονι και καλυτερο ελεγχο σε αποτομες αλλαγες με πολλα!!
ομως δεν ξερω σε τι βαθμο θα ικανοποιει τα 2 απο τα κριτηρια που εθεσες

1) "λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ"

Θα ηθελα και'γω κατι παραπανω .......θεωρω πως ειναι μονοδρομος μια coilover με ελατηρια περιπου 200 λιμπρων

2) "ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) "
Με τη λυση που εχω εφαρμοσει το αμαξι δεν εχει χαμηλωσει.....!


Άρη Β6 φοράς εσύ αν θυμάμαι καλά? (+ακραξόνια +Quaife +ψαλίδια?)
Σε αρκετά παρόμοιο σέταπ με το δικό σου στοχεύω, ίσως με κόιλοβερ (αν βρω άκρη) και με λίγο παχύτερες ράβδους πίσω.


Η B14 που παρέθεσε ο Σπύρος πιο πάνω στα ~700 ευρώ+μεταφορικά είναι αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση, εκτός του ότι δεν παίζει για εμένα το 'στανταρ' χαμήλωμα που αναφέρει (-35-45mm).


Περί πίσω άξονα... Ίσως επειδή το RC έχει τις εγκάρσιες ράβδους για να μην "κουρδίζουν" δεξιά-αριστερά οι υστερούντες υπό πίεση να έχει λιγότερη ανάγκη από μεταλλικά σινεμπλόκ (όχι ότι δε θα υπάρξει κέρδος κι από εκεί, αλλά ίσως είναι το "κερασάκι").

Την Β12 που είχα αναφέρει πιο πάνω την έχει δουλέψει κανείς?
sps - Δευ 02 Σεπ 2013, 19:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
Η Β14 εχει το πλεονεκτημα οτι ειναι ετοιμη.
Τη βαζεις και οταν λιωσει πας για ριμπιλτ κυρλαγκιτση, και παιζεις οπως θες.
Επισης αλλαζεις και ελατηρια αν δεν ικανοποιει το σεταπ.
Για το χαμηλωμα ισως το 35-45 να ειναι το τελικο. αυτο θελει διευκρινηση.
Εγω το αποφασισα:
Θα παω στα ρουτιερ με αλλαγη ελατηριων.
Θα βαλω 20ρια των 225 λμπ, και αν δουλεψει ο συνδυασμος παω και για ριμπιλτ παραμυθια!
iceage - Τρι 03 Σεπ 2013, 18:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Εγω το αποφασισα:
Θα παω στα ρουτιερ με αλλαγη ελατηριων.
Θα βαλω 20ρια των 225 λμπ, και αν δουλεψει ο συνδυασμος παω και για ριμπιλτ παραμυθια!

Thumb right Thumb right Thumb right
Δεν πρόκειτε να βρούμε πουθενά αλλού τέτοια ανάρτηση με αυτά τα λεφτά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr