volvos έγραψε: |
επισης σκεψου οτι το rc ειναι πιο ψηλο απο τα δικα μας 1.6 ![]() ελεω ελαστικων |
volvos έγραψε: |
πισω ισως αξιζει να δοκιμασεις και του 306 gr.N που εχουν 100 το ενα... |
Ghost Dog έγραψε: |
Λοιποοον....
Η (μπροστα-δεξια) μαμα αναρτηση στα 25.000 χιλιομετρα και πατωντας μια λακκουβα-κρατηρα με 200φευγα χλμ μας αφησε χρονους (οπως και το ψαλιδι) Το αμαξι με αυτη την αναρτηση σε γενικες γραμμες ηταν καλο,θα ηθελα ομως το κααατι παραπανω... Δηλαδη απο μια αναρτηση θα ηθελα: 1ο) να ειναι 20-30% (max) πιο σκληρη,γιατι αν παμε για παραπανω σε συνδιασμο με το 40 προφιλ της 17αρας και τους δρομους γυαλι πιστευω οτι στο οριο θα γινει "επικiνδυνο" (...καταλαβαινετε το γιατι ![]() 2ο) ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ωστε στην οποια ανωμαλια που μπορει να συναντησω σε καποια καμπη (κυριως, μιας και θα ειμαι φορτωμενος με αρκετα χλμ) να "μη χασω τα μουτρα" και να μεινει οσο το δυνατον βιδωμενο κατω 3ο) Να μην χασει τον ομορφο-παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του στους Ελληνικους πατιναζ-ο-δρομους..... (βγαζει λιγοτερα μουτρα και απο 16αρι με μπιλστειν-ειμπαχ που ειχα οδηγησει σε μια διαδρομη που ξερω τελεια) 4ο) Τα ελατηρια να ειναι τετοιων λιμπρων που να μη χρειαστει να αλλαξω ραβδο στρεψης πισω 5ο) με ενα χαμηλωματακι 1-2 ποντων να μην παω σαν φραπεδιερα στην Εθνικη (καλα, αυτο ειναι το τελευταιο που με απασχολει...) Καμια ιδεα??? ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ??????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (επειδη μαλλον ναι και επειδη δυστυχως δεν υπαρχουν αναρτησεις μελετημενες για το ρψ-ακι μου, με βλεπω να ξανα-βαζω τα μαμα... ![]() Συγνωμη αν σας κουρασα με το μακροσκελες μου ποστ... ![]() |
nik_marin έγραψε: |
Δες και αυτό
μια χαρά σου άρχετε |
volvos έγραψε: |
σε πρωτη φαση επικονωνησε με το τιμουρ21
απο οσα λεει το παιδι ειχε δοκιμασει τις πεζο σπορτ που λεγαμε χωρις να μεινει φοβερα ικανοποιημενος (μιλαμε για την απλη λυση με τα 400ευρω) και μετα βλεπουμε ![]() |
fotis-84 έγραψε: |
αμα εχεις λεφτα ολα γινονται.... |
volvos έγραψε: |
υπαρχει ενα που εχει 354 και ενα που εχει 900.
τις τιμες που τις ειδες? μιλαμε για το Ν ε? παντως δε νομιζω να απογοητευτεις και απο αυτα που πηρε ο κταφρακτος με 180 το ενα που ειναι για το 1.6xs A και πριν την πεις. πισω ειναι ιδια βαρη 1.6-2.0 και το Α το αγωνιστικο 1.6 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΑΞΟΝΑ. πλα καλοο ειναι να βαλεις και ραβδους μαζι καθως επειδη δε συνεργαζεται τελεις το αμορτισερ πεζο σπορτ με τις μαμα ραβδους θα τα φτυσουν πιο ευκολα τα αμορτισερ της πεζο σπορτ ![]() εγω τα πρωτα με μαμα ραδβους εβγαλαν με τη βια 20-25000χλμ πριν πεσουν και τα δευτερα που ειχα πανω τις 22αρες τωρα εχουν 25000χλμ και ειναι σα καινουργια ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Ειναι φυσιλογικο τα bilstein sport που εχω να εχουν αρχισει να μαλακωνουν αισθητα απο τα 35.000 χιλιομετρα, ενω ειμαι με μαμα ελατηρια/ραβδους???
(το αμαξι δεν ειναι καθημερινο, βγαινει μονο για στριψιμο σε βουνο και κανα ταξιδακι....... Ενταξει το παραδεχομαι τραβαγα αρκετες μπουκες, αλλα απο τοτε που αλλαξα ψαλιδια το εχω κοψει...... ![]() ![]() ![]() Σκεφτομουν οταν τα κλασουν να βαλω παλι τα ιδια, αλλα 650 για 4 μπουκαλια ρε γμτ.... ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
2) και ο Τακης τα ιδια τραβαει με τα bilstein (καθε 15.000 χλμ χρειαζεται παλι)
|
nido έγραψε: |
Εντυπώσεις από eibach pro+bilstein b8 κανείς σε σχέση με μαμά ανάρτηση RC?
Τα ζητούμενα: - λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ - ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) - διατήρηση του μεγαλύτερου ποσοστού της εργοστασιακής άνεσης Επίσης, πόσο καλά ταιριάζει με μαμά ράβδους και αντιστρεπτικές... ![]() |
nido έγραψε: |
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην |
Lef205 έγραψε: | ||
proflex ohlins |
iceage έγραψε: | ||||
Δεν νομίζω ότι κάποιος "μη συνιδοποιημένος" και δεν το λέω με κακία αυτούς τους καιρούς θα προχωρίσει σε αγορά τέτοιου κόστους και για τέτοιο κόστος επισκευής. |
volvos έγραψε: |
Παντως οτι κ να κανεις θες Μαμα ελατηριο Μπλοκε Καμπερ Ραβδους Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ |
volvos έγραψε: |
Auto pou thes το εχει αρης ghost dog sto amaksimtou
Bilstein, stock sprngs, quaife, akra peugeot sport, An eixe k rabdous piso..... |
sps έγραψε: |
Nικο τσεκαρε και αυτα:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/suspension/coilover-kits/peugeot-206-bilstein-b14-coilover-kit.html |
RoadRunner122 έγραψε: |
Φαντάζομαι πίσω άξονα θα έχει κι αυτό (το RC) λαστιχένια σινεμπλόκ... ![]() Οπότε βάλτε και την αντικατάστασή τους με μεταλλικά στη λίστα ![]() (ask MEM φορ μορ...) |
Ghost Dog έγραψε: |
Νικο, το αμαξι με ολα αυτο που φοραω εχει γινει η μερα με τη νυχτα..... Για να σου δωσω μια εικονα: Θετικα: δε βγαζει πια μουτρα!!!!!!!!!!!!, τα bilstein ειναι μια ιδεα πιο σκληρα απο τα μαμα και με καλυτερο ριμπαουντ (θελει κι'αλλο ομως!), και σου αποπνεει μια καλυτερη αισθηση στο τιμονι Δεν εχει χασει ιχνος ανεσης Αρνητικα: Θα ηθελα λιγο πιο αμεσο τιμονι και καλυτερο ελεγχο σε αποτομες αλλαγες με πολλα!! ομως δεν ξερω σε τι βαθμο θα ικανοποιει τα 2 απο τα κριτηρια που εθεσες 1) "λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ" Θα ηθελα και'γω κατι παραπανω .......θεωρω πως ειναι μονοδρομος μια coilover με ελατηρια περιπου 200 λιμπρων 2) "ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) " Με τη λυση που εχω εφαρμοσει το αμαξι δεν εχει χαμηλωσει.....! |
sps έγραψε: |
Εγω το αποφασισα:
Θα παω στα ρουτιερ με αλλαγη ελατηριων. Θα βαλω 20ρια των 225 λμπ, και αν δουλεψει ο συνδυασμος παω και για ριμπιλτ παραμυθια! |