MEMsound έγραψε: |
όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα. σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη. μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος... |
Παράθεση: |
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε... |
gavanas έγραψε: |
ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster |
gavanas έγραψε: |
Για δώστε λίγο προσοχή!!!
Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce. Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία. |
volvos έγραψε: |
to toe out ειναι το θετικο????? |
gavanas έγραψε: |
Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-
![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Toe-Out είναι το αρνητικό! |
gavanas έγραψε: |
Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce. Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία. |
nik_marin έγραψε: |
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα με το caster
Για ριχτέ μια μάτια στην τελευταία ευθυγραμμίσει που έκανα και πείτε τι γνώμη σας ... http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/nik_marin/43071/541173 |
Cobras έγραψε: |
φανταστικοι γκαζοφωνιαδες! πατηστε γκαζι να κουτε τη εξατμιση σας και να νομιζετε οτι τρεχετε...χαχαχα ![]() |
nik_marin έγραψε: |
Το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο και το μόνο που ρυθμίζεται είναι η σύγκλιση μπροστά.
Τι κάνουν τώρα ? Για τον πίσω άξονα η αλλάζω ψαλιδιά η πρέσα … Μπροστά ? |
Miltellas, εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=169679#169679 έγραψε: |
OFF TOPIC αλλά σχετικό
Είδα σήμερα (δίπλα-δίπλα αυτή τη φορά) τα ψαλίδια της PS για το CC 1.6 16V και τα PS για το RC που έχουν άλλο κωδικό και μάλιστα του RC αισθητά ακριβότερα. Οπτικά καμία διαφορά, ούτε στο σχέδιο, ούτε στα uniball. Να θεωρήσω ότι είναι άλλο κράμα το μέταλλο; Αν αμφιβάλλω θα είμαι υπερβολικός; Φυσικά ξαναπήρα τα PS του CC και δεν "αναβαθμίστηκα" στα PS του RC... Εδώ έχει γίνει λάθος και το ανακάλυψα αργότερα. Διευκρινίζω μερικά ποστς παρακάτω. |
MEMsound έγραψε: | ||
"βελτιώνοντας" το off-topic συμπέρασμα... Νομίζω ότι τα ελληνικά σπαστήρια υπάρχουν και στην Ευρώπη (αλλά σε μικρότερο βαθμό) To RCC cup διεξάγεται σε πίστες όπου και το οδόστρωμα δεν έχει καμία σχέση με δημόσιο δρόμο. ![]() Αντίθετα το RC group N προορίζεται για χρήση σε αγώνες δρόμου (ή/και πίστας) οπότε είναι λογικό να έχει σινεμπλοκ αντί για μπαλάκια ![]() ας επιστρέψουμε τώρα στα μπουζί... ![]() |
volvos έγραψε: |
apo βδομαδα ισως εχω πολυ σημαντικα συμπερασματα...περιμενω να παω αργυρη μα συγκρινουμε ψαλιδια.εχω βασιμες υποψιες πλεον οτι το τερμα ακρη μπαλακι ειναι μερικα χιλιοστα μετατοπισμενη η θεση του και σε αυτο οφειλεται το παραπανω καστερ που ειχα τοτε!!!!!! |
f1 pilot - Παναγιωτης , σε πμ έγραψε: |
Η Κάστερ χαμηλώνοντας μπροστά μειώνεται και πίσω αυξάνει.
Τα ψαλίδια που είχες με uniballs μπορεί να είχε μικρή διαφορά στο κέντρο της μπίλιας κατα πχ 3-4 χιλιοστά και να είδες τη διαφορά αυτή στην κάστερ. Από εκεί και πέρα το θέμα μας είναι πως σου φαίνεται εσένα το αμάξι και τι θέλεις να κάνεις. Δεν υπάρχουν πρέπει (πολύ παραπάνω αυτά τα πρέπει η καστερ να ανεβένει μαζί με την καμπερ είναι λόγια άσχετου). Η κάμπερ δεν μπορεί στο μηδέν να είναι επαρκής για χρήση που θέλεις (πίστα και βουνό με σχετικά καλή πρόσφυση). Από εκεί και πέρα, η κάστερ κάνει 4 πράγματα. το πρώτο είναι να δίνει αρνητική κάμπερ με το στρίψιμο στον έξω και θετικό στον μέσα. Κάτι που είναι προς το δρόμο που θέλουμε απλά είναι σχετικά υπερτιμημένο εφέ ενώ είναι και συνάρτηση του πόσο στρίβει το τιμόνι (steering input). Το άλλο που κάνει είναι να σηκώνει τον εξωτερικό τροχό και να χαμηλώνει τον μέσα το οποίο προκαλεί μεταφορά βάρους για γεωμετρικούς λόγους το οποίο είναι και το τρίτο πράγμα που κάνει. Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σημαντικότερο απο όσο ο κόσμος πιστεύει καθώς την ώρα που στρίβεις είναι μεν καλό να πάρεις κιλά από τον εμπρός έξω αλλά λόγο weight tranfer τα περισσότερα κιλά πάνε στον πίσω έξω αντί για τον εμπρός μέσα. Αποτέλεσμα είναι πιο υπερστροφική συμπεριφορά. Το άλλο που κάνει η κάστερ είναι να βαραίνει το τιμόνι λόγο αυτής της μεταφοράς βάρους. Το αποτέλεσμα είναι αντίθετο από ότι είναι κοινά αποδεκτό. Το βαρύτερο τιμόνι δίνει στον οδηγό την αίσθηση της πρόσφυσης και άρα μπορεί να πιέσει παραπάνω επειδή δεν φοβάται έστω και αν έχει λιγότερη διαθέσημη πρόσφυση. Αλλά αν ο οδηγός φοβάται και δεν πιέζει όσο έπερνε το αυτοκίνητο δεν είναι θέμα setup αλλά ψυχολογικό και υπάρχουν βιβλία και γι αυτό. Η συνολική αντίσταση που έχει στο τιμόνι ο οδηγός είναι αποτέλεσμα του mechanical trail και του pneumatic trail. Το πρώτο είναι αυτό που εμείς αυξάνουμε με την κάστερ και βαραίνει. Το δεύτερο είναι η πολύτιμη ιδιότητα των ελαστικών να παράγουν μια ροπή επαναφοράς. Αυτή η ροπή δεν είναι σταθερή αλλά εξαρτάται από την γωνία ολίσθησης με τρόπο που θα το αναλύσουμε στο άρθρο περί γεωμετρίας όταν βρεθεί χρόνος... Εν ολίγης η ροπή αυτή εξασθενεί κοντά στην μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση και μας δίνει αυτό το χαρακτηριστρικό ελάφρωμα στο τιμόνι που μας προειδοποιεί ότι δεν είμαστε μακριά από το όριο. Αλλάζοντας εμείς την αναλογία mechanical με pneumatic trail κάνουμε ένα βαρύτερο αλλά πιο αναίσθητο τιμόνι το οποίο είναι κατά της απόλυτης αίσθησης τελικά... Τελικά το αμάξι σου έχει υπερπρόσφυση πίσω που σου προκαλεί μούτρα ή είναι υπερστροφικό γιατί με μπέρδεψες. Βασικά όντας σκληρότερος πίσω σημαίνει ότι είσαι περισσότερο υπερστροφικός σε steady state απλώς το αυτοκίνητο βρίσκει πρόσφυση το κάνει σχετικά άμεσα. Το pm σου έχει αρκετό ενδιαφέρων για να το διαβάσουν και άλλοι. Δεν το ανεβάζεις και στο TDS να βάλω την απάντηση εκεί για να υπάρχει? Αυτά! |
nik_marin έγραψε: |
Ρώτησα τιμή για τα γόνατα πίσω (ψαλιδιά) τιμή.... ΠΟΣΟ... τσάμπα πράγμα 360Ε έκαστος... http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/nik_marin/43071/541173 |
Steve έγραψε: |
Κάποιος Χάρης παρακαλείται να διαβάσει τα περί τιμονιού που είπε ο f1 pilot... ![]() |
volvos έγραψε: |
niko...τι κωδικο εχουν τα πισω ακρα στο 1.6 και στο gti???
καταλαβες τι λεω να κανεις???? |