PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τιμές caster. Έχω πρόβλημα?

volvos - Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:51:37
Θέμα δημοσίευσης: Τιμές caster. Έχω πρόβλημα?
το πρωι εκανα μια σκαστη απο πουπακη...

το αμαξι εδειξε 0 καμπερ
λιγο αρνητικο - ανοιχτο τοε που εξηγει το χαλια τιμονι και το αργο turn in Που ειχα διαπιστωσει και ....

1.4 καστερ αν θυμαμαι καλα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


το αμαξι αν θυμαμαι καλα πριν 6 μηνες σε ευθυγραμμιση χωρις ραβδους και με τα αλλα ιδια ειχε 2 καστερ. παλι πιο κατω απο μαμα αλλα εκει το ειχαμε αποδωσει σε χαμηλωμα.

τωρα ομως ειμαι πολυ πιο κατω. κατα πουπακη αυτο ειναι καλο. αφου υποστηριζε οτι το μικρο καστερ βοηθα στα κλειστα κομματια και χανεις στις καμπες.
και οντως το αμαξι ειχα παρατηρησει οτι στις καμπες το τελευταιο καιρο ηταν υπρβολικα φλυαρο και κουραστικο και διαβαζε πολυ το δρομο αλλα ειχε χασει πολυ turn in. ισως να φταει και το ανοιχτο τοε που τωρα το εβαλα κλειστο(θετικο) σε 0.07 απο καθε μερια συνολο 0.15......

καμια γνωμη?
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε...
ultra-one - Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
2μοίρες κάστερ σου είχε δείξει με ΑΥΤΑ τα ψαλίδια????

Μήπως άλλαξε το κάστερ λόγο αλλαγής ψαλιδιών?? ΟΕΟ?

Το κάστερ μπορεί να μειώθηκε αν:
-Έχεις στραβώσει ψαλίδια
-Αν με κάποιο τρόπο μετακινήθηκε το υποπλαίσιο πιο πίσω
-Αν το μηχάνημα του ευθυγραμμησά είναι Κουκουρούκου! (Το πιο πιθανό...)
-Ίσως τα διαλυμένα τοπ-μάουντς αφήνουν το πάνω μέρος των αμορτισέρ να έρθει πιο μπροστά.

Αυτά περί κλειστών στροφών και καμπών πρώτη φορά τα ακούω!
Εγώ ξέρω ότι περισσότερο κάστερ αυξάνει την επαναφορά, κεντράρει καλύτερα και βαραίνει το τιμόνι (και για αυτό τα φυσιολογικά αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι εκτός του 206 έχουν κάστερ πάνω από 4-5 μοίρες).
Λιγότερο κάστερ ελαφραίνει και κάνει πιο χαλαρό και ασαφές το τιμόνι.

Υ.Γ: Όταν λες ολική σύγκλιση 0,15 εννοείς χιλιοστά ή μοίρες? Confused
volvos - Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:25:56
Θέμα δημοσίευσης:
kαταρχην τα ψαλιδια χαρη τα εχω βγαλει παρα πολυ καιρο...
ειμαι με τα μαμα συν οτι δε βλεπω λογο να επηρεασει ενα χαλασμενο ψαλιδι τη καστερ και μαλιστα ιδια δεξια αριστερα.
αυτο ηταν που μου επισημανε πουπακ οτι ειμαι ακριβως ιδια δεξια αριστερα...

το τι κανει η καστερ στο τιμονι ειναι μεγαλη υποθεση...
εγω μιαλω εμπειρικα τι μπορει να δει κανεις.
το μηχανημα του πουπακη πολυ χλωμο να ειναι λαθος......

TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΔΕ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΚΑΣΤΕΡ?????ΟΕΟ?
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 00:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος...
ultra-one - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το χαμήλωμα δεν ξέρω αν μειώνει το κάστερ αλλά όπως το σκέφτομαι συμφωνώ με το Μάνθο και μάλλον πρέπει να το αυξάνει λίγο! Confused

Δεν μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει Scratch Scratch Scratch

Ίσως καμιά καγκουριά που έχεις κάνει!!!!!!!!! Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
Miltellas - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 10:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος...

Πάντως Μάνθο επειδή έχω παίξει τις πίσω ράβδους σε διάφορα υψόμετρα η διαφορά στην κατευθυντικότητα σε ευθεία και στρίψιμο στις στροφές είναι εμφανής. Απλά, δεν ξέρω σε πόσο κάστερ αντιστοιχεί το "εμφανής".
Με τα PS ακραξόνια το τιμόνι είχε αποκτήσει τόσο πολύ Turn in που αποφάσισα να το χαλάσω δίνοντας ανεπαίσθητα απόκλιση (0.04) και χαμηλώνοντας αρκετά πίσω για να αυξήσω την κάστερ. Έτσι το 206 μου καί στρίβει καί πάει ευθεία όπου είναι πάλι νευρικό αλλά τουλάχιστον τώρα πάει καρφί με τα δύο χέρια στο τιμόνι και το μυαλό στη θέση του, γιατί πρώτα αν σκεφτόμουν καμιά ωραία κοπέλα το 206 έστριβε και... πήγαινε κατά πάνω της. Πραγματική γκομενοπαγίδα! Laughing
Με τα μαμά ακραξόνια το δυσανάλογο χαμήλωμα πίσω σκοτώνει το turn in. Υπόψιν ότι δεν ξέρω γιατί αλλά με το χαμήλωμα μαλακώνει συνολικά και ο πίσω άξονας. Ίσως επειδή έρχονται τα ψαλίδια πιο παράλληλα με το έδαφος αυξάνεται και το φορτίο του άξονα. Άρα πρέπει να πάω τώρα σε χοντρύτερες ράβδους στρέψης (ή έστω να το σηκώσω μισό πόντο για να σκληρύνει ελαφρώς).
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:04
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμμ
ενδιαφέροντα όλα αυτά... αλλά νοιώθω ότι έχουμε ξεφύγει από το ερώτημα:

Παράθεση:
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε...
Cool

θα γίνω "κακός" (και πραγματικά δεν θέλω) αλλά για τα λοιπά περί στησίματος στις σχετικές ενότητες... Wink
gavanas - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για δώστε λίγο προσοχή!!!

Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.

Η γωνία caster έχει να κάνει με την αλλαγή της camber, όταν στρίβει ο τροχός. Όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο πολύ camber κατά τη στροφή. Επίσης όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο βαρύ τιμόνι και ταχύτερη επαναφορά.

Sorry αλλά το αλλαγμένο caster μάλλον έχει να κάνει με στραβωμένα ψαλίδια....

εγώ προχθές έγραψα
camber +0,1 +0,2 (επρεπε να είναι 0)
caster +2,2 +1,9 (επρεπε να είναι κοντά στο 3)
toe +0,1 -0,05 (το άνοιξα στο οριο της ανοχής του κατασκευαστή δηλαδή και οι δυο στο -0,16)

To Volvos: ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster. Σου χρωστάω και κάποια αρχεία...
gavanas - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry μανθο.
Κάναμε την ίδια στιγμή post...
Απλά για την σωστή διατύπωση μερικών πραγμάτων.
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
to toe out ειναι το θετικο?????
εγω εβαλα το ιδιο με εσενα συνολο -0.15 δηλαδη κλειστο να κοιτανε προς τα μεσα οι ροδες για να βελτιωσω turn in...

to καστερ εχω φαει κολλημα καθως θυμαμαι οτι σε παλια μετρηση σε ευθυγραμμισα της πατρας ηταν 2 νταν/...........................................


τα ψαλιδια εχουν λιγα χλμ το πολυ 40000 καθως ειχα τα πεζο σπορτ...


επισης γαβανας δεν εχω δει 206 1.6 με πανω απο 2.5 ακομα και μαμα οποτε μην αγχωνεσαι.
ο πουπακης μου ειπε οτι τα ορια ειναι 2 +- κατι...
και το 3 ειναι το ανω οριο... αυτο τωρα σηκωνει συζητηση.

το θεμα ειναι οτι εγω ηξερα οτι χαμηλωνοντας παιρνεις καστερ...

μαλλον πρεπει να ξανασκασω λεφτα σε αλλο μηχανημα. πολυ φοβαμαι οτι ισως φταιει και αυτο.
ultra-one - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster

Εμείς οι δύο πρέπει οποσδήποτε να κάνουμε παρέα! Laughing Laughing Laughing Laughing
Από ότι βλέπω έχεις και εσύ ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ όπως και εγώ (ανκαι λιγότερο από μένα).


gavanas έγραψε:
Για δώστε λίγο προσοχή!!!

Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.

Η εμπειρία μου πάντως μέχρι τώρα έδειξε ότι το Turn-In βελτιώνεται με τη σύγκλιση.
Στο 309 είχα 2χιλιοστά (1 και 1) σύγκλιση και το τιμόνι ήταν ένα όνειρο!


volvos έγραψε:
to toe out ειναι το θετικο?????

Toe-Out είναι το αρνητικό!
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:07:49
Θέμα δημοσίευσης:
Θα φταίω εγώ αν το κλειδώσω!?!?!?!?!? Evil

Γιατί θα πρέπει να συζητάμε στις "Βλάβες" κάτι που ουσιαστικά αφορά "Βελτίωση"?

Επειδή δήθεν τσιγκουνευόμαστε ορισμένοι να δώσουμε 40 ψωροευρώ για να συντηρηθεί όλα αυτό εδώ που έχουμε φτιάξει?

Λες και μπαίνουν στην τσέπη κανενός! Evil Evil

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΔΗΛΑΔΗ!

Τουλάχιστον κάντε τα τσουρέκια στο ΔΣ αν σας ενδιαφέρει να ξεκλειδωθεί όλο το forum να υσηχάσουμε... Twisted evil
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
μανθο τραβα διακοπες...
εδω εχω προβλημα και προσπαθουμε να το λυσουμε που ειδες εσυ βελτιωσεις κλπ?????????

χαρη εσυ μαμα ποσο ειχε καστερ?

το ερωτημα παραμενει μπορει να χαλασμενα ψαλιδια ή τοπ μαουντ να αλλαξει το καστερ?

δε θα επρεπε να ειναι διαφορετικο δηλαδη 2 δεξια 1 αριστερα?εμενα γιατι ειναι 1.4 και στα δυο????????????οεο?

το καμπερ και το τοε ηταν σωστα.
0 καμπερ και στα δυο. το ενα ηταν 0.05 αρνητικο αν θυμαμαι και τοε ηταν οκ δεν ειχε ξεριθμηστει...
τα ψαλιδια δηλαδη στραβωσαν και τα δυο το ιδιο?????????

εδω κατι δε κολαει.
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιες διακοπές ρε @@ Laughing .
Τα περισσότερα από τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το ερώτημά σου?!?!?!?
και αν πρόσεξες και 'γω πιο πάνω...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=168281#168281

Το νου σας...
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7730

και το νουνου σας.

ΘΑ ΣΕ ΣΤΡΩΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΙΚΡΕ ΕΣΕΝΑ...

ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ.........
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
...ναι αλλά ΔΣ και λοιποί κάνουν διακοπές "γενικώς", και μόνος μου δεν μπορώ να τα κάνω όλα...

στο θέμα μας.
Πριν αρχίσεις να τρελένεσαι δεν πας να μετρήσεις το αμάξι και σε άλλο μηχάνημα...

club585 στην Μεσογείων μετά τον Σταυρό πχ.

edit.
ακυρη η ερώτηση.ξαναδιάβασα τα παραπάνω.
volvos - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
RE ΠΑΣ ΚΑΛΑ....

ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΣΤΕΡ ΕΧΩ.
ΑΝ ειχα παραπανω θα εκανα τουμπες απο τη χαρα μου...

κατσε γιατι φευγω διακοπες και το αμαξι εχει τρελαθει στις διακοπες και τα μπουκωματα .. με βλεπω με εξπρες στα κυθηρα.......... Evil Evil Evil Evil Evil
MEMsound - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:56
Θέμα δημοσίευσης:
..είπα "άκυρο"...

(βλ προηγούμενο ποστ)
gavanas - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:48:35
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μπορούσα να πάρω τηλ τον volvo και να το συζητήσουμε, ώστε να μην ερχόμαστε σε κόντρα με τους ισχύοντες κανόνες του forum, αλλά τέσπα.

Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-

[/url]
ultra-one - Πεμ 27 Ιούλ 2006, 13:51:46
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-

[/url]


Και εγώ τι είπα προηγουμένως??? Confused
ultra-one έγραψε:
volvos έγραψε:
to toe out ειναι το θετικο?????

Toe-Out είναι το αρνητικό!

Miltellas - Σαβ 29 Ιούλ 2006, 18:15:28
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι ο προβληματισμός σας περί TOE IN και OUT ξεκίνησε από εδώ. Συνεννοηθείτε γιατί θα μας κόψουν την κουβέντα και ο Παναγιώτης θα μείνει με το πρόβλημα.
gavanas έγραψε:

Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.

Όπως σωστά αναφέρεται η απόκλιση (toe out) αυξάνει την τάση του αυτοκινήτου να στρίψει και μειώνει την ευθυβολία. Αντιθέτως η σύγκλιση (toe in) μειώνει την ετοιμότητα για στρίψιμο και αυξάνει την ευθυβολία. Επίσης από την στιγμή που είμαστε μέσα στην στροφή η απόκλιση μας επιτρέπει πιο άμεσες αλλαγές πορείας αλλά μειωμένη σταθερότητα ενώ η σύγκλιση πιο σταθερές τροχιές αλλά μειωμένη ετοιμότητα.
Μιλάμε πάντα για το στατικό ΤΟΕ στους εμπρός τροχούς. Για το δυναμικό ΤΟΕ υπόψιν ότι όταν επιταχύνουμε υπάρχει η τάση για σύγκλιση των κινητήριων και το αντίθετο όταν επιβραδύνουμε, εκτός αν τα ψαλίδια είναι με μπαλλάκια (οπως τα PS) και όχι με σινεμπλόκ, οπότε δεν διαφοροποιείται το δυναμικό από το στατικό ΤΟΕ.

Οπότε Παναγιώτη μπορείς από εδώ να συνεχίσεις την αναζήτηση στο πρόβλημά σου. Αν είχες αργό turn in δεν οφειλόταν στην απόκλιση των εμπρός τροχών αλλά σε κάτι άλλο...
nik_marin - Τετ 02 Αύγ 2006, 14:54:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα με το caster
Για ριχτέ μια μάτια στην τελευταία ευθυγραμμίσει που έκανα και πείτε τι γνώμη σας ...

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/nik_marin/43071/541173
ultra-one - Πεμ 03 Αύγ 2006, 10:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα με το caster
Για ριχτέ μια μάτια στην τελευταία ευθυγραμμίσει που έκανα και πείτε τι γνώμη σας ...

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/nik_marin/43071/541173

Σίγουρα το κάστερ σου είναι κάπως κάτω από τις προδιαγραφές αλλά χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, νομίζω στο 306 μπορεί να ρυθμιστεί.

Το ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα σύγκλισης που έχεις ΠΙΣΩ το είδες?????
Έχεις 4 σχεδόν χιλιοστά διαφορά σύγκλισης με τις τυπικές τιμές! Shocked

Έχεις πειράξει το ύψος πίσω? Το toe πίσω μπορεί να αλλάξει μόνο από υπερβολικό χαμήλωμα ή/και υπερβολική χρήση χειροφρένου ή/και κτύπημα.
nik_marin - Πεμ 03 Αύγ 2006, 10:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο και το μόνο που ρυθμίζεται είναι η σύγκλιση μπροστά.
Τι κάνουν τώρα ?

Για τον πίσω άξονα η αλλάζω ψαλιδιά η πρέσα …

Μπροστά ?
volvos - Σαβ 05 Αύγ 2006, 10:31:58
Θέμα δημοσίευσης:
νικο και εγω κολλησα οταν ειδα τα νουμερα πισω.
εχες πολυ διαφορα σε τοε...

το καστερ τελικα και ενα αλλο παλικαρι που εβαλε τη πεζο σπορ ειδε ακριβως τις ιδιες γωνιες με εμενα οποτε μαλλον ειναι θεμα αναρτησης...

το θεμα ειναι οτι αυτος το εχει στο εργοστασιακο υψος!!!!!!!!!!!!
MEMsound - Παρ 11 Αύγ 2006, 19:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Cobras έγραψε:
φανταστικοι γκαζοφωνιαδες! πατηστε γκαζι να κουτε τη εξατμιση σας και να νομιζετε οτι τρεχετε...χαχαχα Laughing


καλά σε αυτό δεν έχεις άδικο.....

...αλλά θα παρακαλούσα να σταματήσουμε τα off-topic...

τα παραπάνω άσχετα ποστ θα διαγραφτούν...
Road_Runner - Παρ 11 Αύγ 2006, 20:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
το μονο που με ανησυχεί εμένα είναι η διαφορα καστερ δεξια αριστερα... 0,60 μοιρες. Και να ξέρετε ότι με το χαμήλωμα το καστερ μειώνεται.
volvos - Παρ 11 Αύγ 2006, 22:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
paparaaaaaaaa αυτο ειναι το τοε πισω οχι το καστερ..οντως γενικα πισω ειναι περιεργα τα νουμερα...

νικο εσυ θυμασαι δικο σου τι παιζει αν και εχεις σε αλλη θεση ττα ψαλιδια...


υ.γ. φιλε κομπρας ειτε τα λες για πλακα ειτε σοβαρα αφου βλεπεις οτι δε σου απανταει κανεις μην ασχολεισαι αλλο. πανω απο ολα αυτο ξευτιλιζεσαι...ασε μας με τα μπουρδελοεξατμισο χρεπια μας να συζητησουμε.
nik_marin - Παρ 18 Αύγ 2006, 13:28:08
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν είναι χαμηλωμένο και το μόνο που ρυθμίζεται είναι η σύγκλιση μπροστά.
Τι κάνουν τώρα ?

Για τον πίσω άξονα η αλλάζω ψαλιδιά η πρέσα …

Μπροστά ?



Ρώτησα τιμή για τα γόνατα πίσω (ψαλιδιά) τιμή.... ΠΟΣΟ...

τσάμπα πράγμα 360Ε έκαστος...
volvos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 14:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas, εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=169679#169679 έγραψε:
OFF TOPIC αλλά σχετικό
Είδα σήμερα (δίπλα-δίπλα αυτή τη φορά) τα ψαλίδια της PS για το CC 1.6 16V και τα PS για το RC που έχουν άλλο κωδικό και μάλιστα του RC αισθητά ακριβότερα. Οπτικά καμία διαφορά, ούτε στο σχέδιο, ούτε στα uniball. Να θεωρήσω ότι είναι άλλο κράμα το μέταλλο; Αν αμφιβάλλω θα είμαι υπερβολικός;
Φυσικά ξαναπήρα τα PS του CC και δεν "αναβαθμίστηκα" στα PS του RC...
Εδώ έχει γίνει λάθος και το ανακάλυψα αργότερα. Διευκρινίζω μερικά ποστς παρακάτω.


MEMsound έγραψε:
Miltellas έγραψε:
OFF ΤOPIC
Όσο για τα ψαλίδια ξαναπήγα στο Ντίνο γιατί κατόπιν συζήτησης με τον Παναγιώτη που με παρέπεμψε στο site της Peugeot Sport και είδα τιμή για CC 90E και RC 75Ε μπήκα σε σκέψεις ότι έγινε κάποιο μπέρδεμα. Πήγα λοιπόν ξανά και πήρα στα χέρια μου ένα PS RC και ένα PS CC και αφού τα κοίταξα προσεκτικά διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος, δεν είναι ίδια:
1) έχουν το ίδιο σχήμα ακριβώς (όσο μπορώ να καταλάβω με το μάτι)
2) το ακριανό μπαλάκι στου CC είναι σινεμπλόκ στου RC - μάλλον σκληρούτσικο
3) Του CC γράφει σκαλιστό "376D" και του RC γράφει στο ίδιο σημείο με την ίδια γραμματοσειρά "375G"

Συμπέρασμα: Επειδή τα μπαλλάκια του CC έχουν δείξει αδυναμίες στην αντοχή τους στα ασφάλτινα ελληνικά σπαστήρια, έχουν βγάλει του RC με ένα σινεμπλόκ αντί για μπαλλάκι και προφανώς γι αυτό κοστίζει και φτηνότερα....


"βελτιώνοντας" το off-topic συμπέρασμα...
Νομίζω ότι τα ελληνικά σπαστήρια υπάρχουν και στην Ευρώπη (αλλά σε μικρότερο βαθμό)
To RCC cup διεξάγεται σε πίστες όπου και το οδόστρωμα δεν έχει καμία σχέση με δημόσιο δρόμο. Wink
Αντίθετα το RC group N προορίζεται για χρήση σε αγώνες δρόμου (ή/και πίστας) οπότε είναι λογικό να έχει σινεμπλοκ αντί για μπαλάκια Wink

ας επιστρέψουμε τώρα στα μπουζί... Laughing


υ.γ. οφ τοπικ. μιλτο αυτο που εννοεις και δε το εγραψες κατανοητα ειναι οτι τα 2 μπαλακια στα ψαλιδια με κωδικο cc17021 Που δινει στο xs kai cc εχουν 2 μεταλλικα συνεμπλοκ με ουνιμπολ οπως αυτο
http://i30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/124_2409.jpg
ενω στο rc τησ πεζο σπορτ εχει ενα μεταλλικο οπως τα παραπανω και ενα λαστιχενιο οπως τα μαμα αλλα το οποιο φαινεται πιο σκληρο απο μαμα...αρα δε μπορουμε να τα αναμιξουμε αυτα οσοι εχουμε το ενα απο τα δυο σωα...

apo βδομαδα ισως εχω πολυ σημαντικα συμπερασματα...περιμενω να παω αργυρη μα συγκρινουμε ψαλιδια.εχω βασιμες υποψιες πλεον οτι το τερμα ακρη μπαλακι ειναι μερικα χιλιοστα μετατοπισμενη η θεση του και σε αυτο οφειλεται το παραπανω καστερ που ειχα τοτε!!!!!!

επισης μανθο αυτο που λες σηκωνει πολυ συζητηση καθως η πεζο σπορτ αλλαξε μονο το ενα ουνιμπολ με συνεμπλοκ στο ψαλιδι του rc kai το αλλο το αφησε ουνιμπολ.
οι λογοι 2.
ή αυτο ηταν το ευαισθητο που εσπαγε (γιατι ομως και εμενα και μιλτο εσπασε το αλλο οεο??)
η' σχετιζεται με τη δυναμικη γεωμετρια της αναρτησης που ηθελε ο γαλλος να μεινει σταθερη στα πολλα ζορια και να μην υπαρχει μετατοπιση του ψαλιδιου εμπρος πισω .(δυναμικη αλλαγη καστερ)
Miltellas - Πεμ 24 Αύγ 2006, 15:41:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

apo βδομαδα ισως εχω πολυ σημαντικα συμπερασματα...περιμενω να παω αργυρη μα συγκρινουμε ψαλιδια.εχω βασιμες υποψιες πλεον οτι το τερμα ακρη μπαλακι ειναι μερικα χιλιοστα μετατοπισμενη η θεση του και σε αυτο οφειλεται το παραπανω καστερ που ειχα τοτε!!!!!!

Εννοείς αυτό που πιάνει στο ακραξόνιο μάλλον γιατί τα άλλα δεν γίνεται να έχουν άλλη θέση. Για δες και πες μας...

Στο δικό μου έσπασε το μεσαίο μπαλάκι (uniball). Το άλλο ήταν αρκετά ζορισμένο και λογικό ήταν αφού πλέον έπαιρνε όλο το ζόρι. 6 μήνες χτυπούσε το μπαλλάκι και όσο πήγαινε βαρούσε περισσότερο... στο τέλος μου έσπασε τα νεύρα και καλά έκανε... Laughing
Λογικά, κάπου εδώ θα αρχίσε να βαράει το άλλο το ψαλίδι (έχουν διαφορά τοποθέτησης 6 μήνες). Ήδη σαν κάτι να αντιλαμβάνομαι... Με χρονοδιακόπτη τα φτιάχνουν; Laughing
volvos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 15:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
Nai Λογικα το μπαλακι στο ακρο...

με καποιους προχειρους υπολογισμους με γωνια καστερ 2 μοιρες που ειχα αν εχουμε μετατοπισει προς τα εμπρος 5-6 χιλιοστα (συμφωνα με λεγομενα f1 ) ayto βρηκα οτι ισοδυναμει με 0.5 μοιρα αλλαγη καστερ...παει στο 1.5 δηλαδη Cool
αρα αν οντως υπαρχει κατι τετοιο εστω και για χιλιοστα φτανει για να αλλαξει το καστερ...
δε τα πατε στο τοπικ για το καστερ τουτα??????
Miltellas - Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα έλεγα να φτιαχτεί τόπικ: "Ο Παναγιώτης και ο Μίλτος συζητούν για τα PS ψαλίδια τους... πάλι" Laughing
MEMsound - Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
ταλαιπωρία σκέτη είστε... Twisted evil Twisted evil Laughing Laughing
Miltellas - Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Είσαι πρώτος! Wink
volvos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 19:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
f1 pilot - Παναγιωτης , σε πμ έγραψε:
Η Κάστερ χαμηλώνοντας μπροστά μειώνεται και πίσω αυξάνει.
Τα ψαλίδια που είχες με uniballs μπορεί να είχε μικρή διαφορά στο κέντρο της μπίλιας κατα πχ 3-4 χιλιοστά και να είδες τη διαφορά αυτή στην κάστερ.
Από εκεί και πέρα το θέμα μας είναι πως σου φαίνεται εσένα το αμάξι και τι θέλεις να κάνεις.
Δεν υπάρχουν πρέπει (πολύ παραπάνω αυτά τα πρέπει η καστερ να ανεβένει μαζί με την καμπερ είναι λόγια άσχετου).
Η κάμπερ δεν μπορεί στο μηδέν να είναι επαρκής για χρήση που θέλεις (πίστα και βουνό με σχετικά καλή πρόσφυση).
Από εκεί και πέρα, η κάστερ κάνει 4 πράγματα. το πρώτο είναι να δίνει αρνητική κάμπερ με το στρίψιμο στον έξω και θετικό στον μέσα. Κάτι που είναι προς το δρόμο που θέλουμε απλά είναι σχετικά υπερτιμημένο εφέ ενώ είναι και συνάρτηση του πόσο στρίβει το τιμόνι (steering input).
Το άλλο που κάνει είναι να σηκώνει τον εξωτερικό τροχό και να χαμηλώνει τον μέσα το οποίο προκαλεί μεταφορά βάρους για γεωμετρικούς λόγους το οποίο είναι και το τρίτο πράγμα που κάνει.
Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σημαντικότερο απο όσο ο κόσμος πιστεύει καθώς την ώρα που στρίβεις είναι μεν καλό να πάρεις κιλά από τον εμπρός έξω αλλά λόγο weight tranfer τα περισσότερα κιλά πάνε στον πίσω έξω αντί για τον εμπρός μέσα.
Αποτέλεσμα είναι πιο υπερστροφική συμπεριφορά.
Το άλλο που κάνει η κάστερ είναι να βαραίνει το τιμόνι λόγο αυτής της μεταφοράς βάρους.
Το αποτέλεσμα είναι αντίθετο από ότι είναι κοινά αποδεκτό.
Το βαρύτερο τιμόνι δίνει στον οδηγό την αίσθηση της πρόσφυσης και άρα μπορεί να πιέσει παραπάνω επειδή δεν φοβάται έστω και αν έχει λιγότερη διαθέσημη πρόσφυση.
Αλλά αν ο οδηγός φοβάται και δεν πιέζει όσο έπερνε το αυτοκίνητο δεν είναι θέμα setup αλλά ψυχολογικό και υπάρχουν βιβλία και γι αυτό.
Η συνολική αντίσταση που έχει στο τιμόνι ο οδηγός είναι αποτέλεσμα του mechanical trail και του pneumatic trail.
Το πρώτο είναι αυτό που εμείς αυξάνουμε με την κάστερ και βαραίνει. Το δεύτερο είναι η πολύτιμη ιδιότητα των ελαστικών να παράγουν μια ροπή επαναφοράς.
Αυτή η ροπή δεν είναι σταθερή αλλά εξαρτάται από την γωνία ολίσθησης με τρόπο που θα το αναλύσουμε στο άρθρο περί γεωμετρίας όταν βρεθεί χρόνος...
Εν ολίγης η ροπή αυτή εξασθενεί κοντά στην μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση και μας δίνει αυτό το χαρακτηριστρικό ελάφρωμα στο τιμόνι που μας προειδοποιεί ότι δεν είμαστε μακριά από το όριο.
Αλλάζοντας εμείς την αναλογία mechanical με pneumatic trail κάνουμε ένα βαρύτερο αλλά πιο αναίσθητο τιμόνι το οποίο είναι κατά της απόλυτης αίσθησης τελικά...

Τελικά το αμάξι σου έχει υπερπρόσφυση πίσω που σου προκαλεί μούτρα ή είναι υπερστροφικό γιατί με μπέρδεψες.
Βασικά όντας σκληρότερος πίσω σημαίνει ότι είσαι περισσότερο υπερστροφικός σε steady state απλώς το αυτοκίνητο βρίσκει πρόσφυση το κάνει σχετικά άμεσα.

Το pm σου έχει αρκετό ενδιαφέρων για να το διαβάσουν και άλλοι. Δεν το ανεβάζεις και στο TDS να βάλω την απάντηση εκεί για να υπάρχει?
Αυτά!



-----------------------------------------------------------------------------------------------

θυμαστε τωρα τι ελεγα οταν εβγαλα τα ψαλιδια????οεο??

οτι το αμαξι ειχε χασει ακριβως αυτη την αισθηση πριν το οριο που σου ελεγε μαλ**α θα γλιστρησω σε λιγο και ειχε ελαφρυνει το τιμονι???
θα μου πεις με 0.7 μοιρες καστερ λιγοτερο τωρα σιγα ποιος εισαι ο γιακουμπ και χειρουργεις με το τιμονι σου ρε κανκουνεν??
τι ναπω??ισως ειμαι Laughing
απλα αυτο που δε μπορω να διαχωρισω ειναι τι οφειλεται στα σκληροτερα συνεμπλοκ και τι στην αλλαγη καστερ....
με τα ψαλιδια της πεζο σπορτ το αμαξι εκοβε αισθητα καλυτερα στις αποτομες τιμονιες.
το θεμα ειναι μηπως τελικα μερος απο αυτα που ελεγα ηταν απο το καστερ??

απο δευτερα που γυριζω θα παω αργυρη να βαλουμε δυο το ενα πανω το αλλο κατω να δουμε με ακριβεια χιλιστου αν φευγει το πεζο σπορτ πιο πισω...


θεωρητικα με τους υπολογισμους μου θελουμε 0.7χιλιοστα για 0.7 καστερ...
δηλαδη βαζετε το μηκος του γονατου 60-55εκατοστα.
με 2καστερ γωνια στη πλυμνη βγαζει πανω οτι το πανω μερος του αμορτισερ δηλαδη το κεντρο του τοπ μαουντ ειναι 2.1 εκατοστα πισω...
αν βαλουμε οτι η βαση μετατοπιστηκε 6-7χιλιοστα στη βαση πιο πισω τοτε η γωνια καστερ κλεινει και γινεται 1.4μοιρες!!!!!!!!!!!!!!
θα το ξανακανω τη παρασκευη στο γα** του σπυρου Laughing Laughing Laughing
πανω στις χαρτοπετσετες και θα σας πω...
MEMsound - Πεμ 24 Αύγ 2006, 19:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
Dizzy2 W00t Dizzy2 W00t
Stunned Stunned Stunned Stunned Stunned

Μπερδεύτηκα, ξεμπερδεύτηκα αλλά νομίζω ότι κατάλαβα.

Αλλά... μια από τις επόμενες αγορές για την λέσχη θα είναι ένας πίνακας για μάθημα...

Λευκός παρακαλώ με ανεξήτιλους μαρκαδόρους σε πολλά χρώματα... Laughing Laughing
nik_marin - Πεμ 24 Αύγ 2006, 20:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:



Ρώτησα τιμή για τα γόνατα πίσω (ψαλιδιά) τιμή.... ΠΟΣΟ...

τσάμπα πράγμα 360Ε έκαστος...

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/nik_marin/43071/541173


Παιδες τι λέτε για τον Πίσω άξονα , να το πάω για πρεσάρισμα ?
ή να το αφήσω έτσι ?

και αν το πρεσάρω που θα το πάρει το πρεσάρισμα ?
Miltellas - Πεμ 24 Αύγ 2006, 23:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παναή, πότε θα παραγγείλεις τα καινούρια σου ακραξόνια; Razz

Νικ Μαρίν, εγώ δεν θα τα πρεσσάριζα πάντως. Το πρεσσάρισμα αλλάζει την στατική και δυναμική κατάσταση του μετάλλου και δεν γίνεται να πάρεις προβλέψιμο αποτέλεσμα. Από ανάλογο καλούπι βγαίνουν τα ψαλίδια και όχι από πρέσσα. Οπότε ή 720Ε για δύο ψαλίδια ή τίποτα.
volvos - Κυρ 27 Αύγ 2006, 11:22:31
Θέμα δημοσίευσης:
niko...τι κωδικο εχουν τα πισω ακρα στο 1.6 και στο gti???
καταλαβες τι λεω να κανεις????
Steve - Κυρ 27 Αύγ 2006, 14:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιος Χάρης παρακαλείται να διαβάσει τα περί τιμονιού που είπε ο f1 pilot... Rolling eyes
ultra-one - Κυρ 27 Αύγ 2006, 14:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Κάποιος Χάρης παρακαλείται να διαβάσει τα περί τιμονιού που είπε ο f1 pilot... Rolling eyes

Αυτά τα ήξερα anyway.....

Απλά επαλήθευσα αυτά που φώναζα πριν καιρό ότι η κάστερ στο 206 είναι πολύ μικρή και ανεπαρκής και ότι το μηδενικό κάμπερ (και πόσο μάλλον το θετικό που έχω εγώ) (όχι για πολύ ακόμα.... Τα ακραξόνια PS θα μπουν σύντομα!) δεν βοηθάει ούτε το τιμόνι και ούτε το στρίψιμο!!!! Rolling eyes
nik_marin - Κυρ 27 Αύγ 2006, 23:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
niko...τι κωδικο εχουν τα πισω ακρα στο 1.6 και στο gti???
καταλαβες τι λεω να κανεις????


Ρώτησα τιμή μονό με τον αριθμό πλαισίου του 2,0 δεν το έψαξα παραπάνω…

Για να κανό τράμπα μάλλον εννοείς ?
Το έχω σκεφτεί …
MEMsound - Δευ 28 Αύγ 2006, 10:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
Εεεεεε είπαμε να μιλήσουμε για πρόβλημα caster στο 206 του Πάνου...
Μην πάμε πάλι στο τιμόνι του Χάρη... ούτε και σε προβληματα άκρων...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr