Παράθεση: |
«Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ απέστειλε προς τα ΜΜΕ ανακοίνωση-δελτίο Τύπου, ζητώντας από τους αγωνιζόμενους-μέλη του να απέχουν από τους αγώνες ράλλυ σπρίντ, ράλλυ και αναβάσεις, προφασιζόμενο την έλλειψη των κατάλληλων μέτρων για ασφαλείς διοργανώσεις από την πλευρά των οργανωτών και της ΕΘΕΑ.
Η παραπάνω ενέργεια χαρακτηρίζεται παντελώς άστοχη από την ΕΘΕΑ, της οποίας κύριο μέλημα ήταν και παραμένει η ασφάλεια των συμμετεχόντων και των θεατών σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις που γίνονται υπό την αιγίδα της. Η ΕΘΕΑ, άλλωστε, ήταν αυτή που πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην τρίμηνη διακοπή των αγώνων ράλλυ προκειμένου να συζητηθούν και να υλοποιηθούν οι προϋποθέσεις για τις όσον το δυνατόν ασφαλέστερες διοργανώσεις. Τα μέτρα, λοιπόν, που πρόσφατα ανακοινώθηκαν (δελτίο Τύπου ΕΘΕΑ της 13ης Ιουλίου 2006) είναι σύμφωνα με την ΕΘΕΑ τα δέοντα και δυνατά. Είχαν επίσης συζητηθεί με εκπροσώπους του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ πριν ανακοινωθούν. Οι εκπρόσωποι του ΣΟΑΑ, μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις ή τις τυχόν αντιρρήσεις τους, όμως είχαν συμφωνήσει με τη δέσμη μέτρων που πρότεινε η ΕΘΕΑ. Υπό αυτό το πρίσμα η σημερινή ανακοίνωση του ΔΣ του ΣΟΑΑ προκαλεί μεγάλη έκπληξη στα μέλη της ΕΘΕΑ και εγείρει ερωτηματικά για τον χρόνο στον οποίο εκδόθηκε – 40 ημέρες μετά την ανακοίνωση της δέσμης μέτρων της ΕΘΕΑ και 9 ημέρες πριν την άρση της αναστολής της τέλεσης των αγώνων Ράλλυ» Δελτίο Τύπου ΕΘ.Ε.Α. |
volvos, εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=169964#169964 έγραψε: |
den απεχεις?????????? |
Road_Runner έγραψε: |
Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ.... ![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ.... ![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Όταν λέω "κάποιοι" Δημήτρη εννοώ καποια άτομα και όχι σύσωμο τον ΣΟΑΑ. Αλλα όπως και να το κάνουμε ενώ η απόφαση είναι σωστή δεν "πάρθηκε" ή καλύτερα ανακοινώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Που ήταν ρε Δημήτρη όλοι τους όλο το καλοκαίρι; Γιατί το λένε τώρα 10 μέρες πριν τον αγώνα; Και γιατί δεν μας πήρε κάποιος να μας ενημερώσει τηλεφωνικά; Να μας προτρέψει; Και οτιδήποτε άλλο; |
Παράθεση: |
Αθήνα 25/9/06
Φίλε αγωνιζόμενε , Ο Σ.Ο.Α.Α. σε προσκαλεί στη Γενική Συνέλευση αγωνιζομένων αυτοκινήτου που θα γίνει την Τετάρτη 4/10/06 στο Ξενοδοχείο Royal Olympic στις στήλες του Ολυμπίου Διός (Αθ.Διάκου 28-34) και ώρα 7:00μμ. Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης που θα αναφερθούν και συζητηθούν είναι: Μέτρα ασφάλειας και ασφάλισης αγώνων και αγωνιζομένων Θεωρούμε την γνώμη σου πολύτιμη και την άποψη σου αναγκαία αλλά περισσότερο την παρουσία σου στην πιο πάνω συνέλευση τιμητική για την ιστορία του Συνδέσμου. ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 23-24/9/06 Στην από 21/8/06 ανακοίνωσή μας καλέσαμε τους αγωνιζόμενους ραλλύ , αναβάσεων , σπρίντ και μίνι ράλλυ να απέχουν από τους αγώνες διότι η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ούτε θεσμοθέτησε , ούτε απάντησε σε κανένα από τα μέτρα-προτάσεις όπως αναφερόνται στην από 20/7/06 ανακοίνωσή μας. Εξαιρέσαμε τους αγώνες ταχύτητος εκτιμόντας ότι σέ έναν ελεγχόμενο χώρο όπως μία πίστα ταχύτητας που θα πρέπει να είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA , θα μπορούσε να διεξαχθεί ασφαλής αγώνας για θεατές , κριτές και αγωνιζόμενους. Επίσης υποσχεθήκαμε στα μέλη μας ότι θα βρισκόμαστε σε όσους αγώνες διεξαχθούν προκειμένου με παρεμβάσεις μας να φροντίσουμε για την ασφάλεια όσων θα συμμετείχαν όπως και κάναμε. Η έκπληξη όμως για εμάς ήταν ο αγώνας ταχύτητος των Μεγάρων της 24/9/06. Πρίν τον αγώνα αποστείλαμε επιστολή που επισυνάπτουμε , στην ΑΛΑ με κοινοποίηση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ. Οι παρατηρητές μας στον αγώνα όμως διαπίστωσαν τα εξής: Οι κριτές δεν απομακρύνθηκαν από την πίστα θέτοντας την σωματική τους ακεραιότητα σε άμεσο κίνδυνο! Οι κριτές και άρχοντες του αγώνα δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία μας να μην σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στο εσωτερικό της πίστας με αποτέλεσμα τον άμεσο κίνδυνο για τους αγωνιζόμενους. Οι οργανωτές δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. (Θυμίζουμε ατύχημα Ντόλλα-Σπέγγου με εμπλεκόμενα αυτοκίνητα κριτών) Το απογοητευτικό όμως συμβάν ήταν ότι μετά το μέσον της διοργάνωσης δεν υπήρχε πθροσβεστικό όχημα στην διάθεση της οργάνωσης.Στις έντονες διαμαρτυρίες μας οι απαντήσεις των παραγόντων του αγώνα –παρουσία μαρτύρων- ήταν οι εξής: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΘΕΑ κ.Α.Μπαβέλας (Μέλος ΕΘΕΑ): «Το ξέρω ότι δεν έχουμε πυροσβεστικό αλλά βάλαμε στο όχημα FIV αρκετούς πυροσβεστήρες.Δεν γνωρίζω αν επιβάλλεται από τον κανονισμό να υπάρχει πυροσβεστικό όχημα , έχετε κανονισμό να δούμε;» ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ κ.Μικρόπουλος : Ερώτηση προς τους εκπροσώπους ΣΟΑΑ: «Θεωρείτε ότι το θέμα είναι ουσιαστικό ή τυπικό; Ο κανονισμός δεν αναφέρει ως απαραίτητη την παρουσία πυροσβεστικού αλλά εθιμικά παρευρίσκετο ως επι πλέον μέτρο ασφαλείας. Αλλά μήπως έχετε δει πυροσβεστικό όχημα σε αγώνα Formula 1;» ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΑΓΩΝΑ κ.Δημ.Αθανασέκος (Μέλος ΕΘΕΑ-Κάρτ) Στην ερώτηση μας πώς αναλαμβάνει την ευθύνη να διεξάγει αγώνα χωρίς πυροσβεστικό όχημα και άρτια εξοπλισμένο προσωπικό πυρόσβεσης μας απάντησε: «Είναι ενήμερη η ΕΘΕΑ και ο προεδρεύων κος Μανιατόπουλος και έχει την έγκρισή του» Πράγματι στο όχημα FIV , που παρευρισκετο ο μοναδικός οδηγός-χειριστής χωρίς κατάλληλο προσωπικό εξοπλισμό πυρόσβεσης είχαν προστεθεί πέντε πυροσβεστήρες χειρός στους ήδη –κατά δήλωση του οδηγού – υπάρχοντες 2Χ10 lt. Προς ενημέρωση ΕΘΕΑ – ΑΛΑ και Αγωνιζομένων σε καμμιά περίπτωση το όχημα FIV που ήταν διαθέσιμο στην πίστα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί όχημα άμεσης επέμβασης πόσο μάλλον πυροσβεστικό όπως περιγράφεται στο παράρτημα Η του βιβλίου της χρονιάς (EΠITHPHΣH ΣTIBΩN&OPΓANΩΣH YΠHPEΣIΩN AMEΣHΣ EΠEMBAΣHΣ) ακολουθούν τα άρθρα. 6.2.2 ∆εύτερη επέµβαση (εάν κρίνεται υποχρεωτική): Tο αργότερο 30 δευτερόλεπτα µετά το ατύχηµα πρέπει να βρίσκεται εκεί µιά κινητή πυροσβεστική µονάδα µε τα απαραίτητα µέσα, προκειµένου να σβήσει εντελώς τη φωτιά. 6.3 Pουχισµός: Όλο το προσωπικό που συµµετέχει στις επεµβάσεις αυτές πρέπει να φοράει πυρίµαχες στολές, µπότες, γάντια, κάσκα ή κουκούλα και προστατευτικά γυαλιά. 7 OXHMATA EΠEMBAΣEΩN 7.1 Oρισµός: Tα οχήµατα επεµβάσεων αποτελούν ένα ουσιώδη τοµέα των υλικών µέσων που χρησιµοποιούνται σε ένα αγώνα ταχύτητος για άµεση βοήθεια. Tα οχήµατα αυτά προσφέρουν την ειδική βοήθεια που µπορεί να χρειαστεί σε κάποιο ατύχηµα που θα γίνει στην πίστα, στα pits ή στον χώρο των paddock. 7.2 Kαθήκοντα: Tα καθήκοντα είναι: α. Kαταπολέµιση φωτιάς: να ενεργούν σαν δεύτερη επέµβαση διαθέτοντας τα µέσα για το σβύσιµο της φωτιάς και/ ή β. Iατρική βοήθεια: να έχουν τη δυνατότητα ανάνηψης και σταθεροποίησης της κατάστασης ενός τραυµατισµένου οδηγού και/ ή γ. ∆ιάσωση: να διαθέτουν τα µέσα και τα εφόδια για να ελευθερώσουν ένα οδηγό από ένα καταστρεµµένο αυτοκίνητο. Kατά πόσον ένα όχηµα έχει µοναδικό καθήκον ή πολλαπλό, δηλαδή να αντιµετωπίζει συνδυασµό των παραπάνω ενεργειών, εξαρτάται από την ιδιοµορφία της πίστας και την κρίση της Eθνικής Aθλητικής Aρχής, υπό τον όρο ότι τα οχήµατα έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν σε οποιοδήποτε σηµείο της πίστας στον απαιτούµενο χρόνο και να µεταφέρουν το απαιτούµενο προσωπικό και το υλικό τους που αναφέρεται στα άρθρα 8.3.1, για αντιµετώπιση φωτιάς, 9.3.4 για ιατρική βοήθεια, 10.2 για διάσωση. Θεωρείται ουσιώδες µέρος των καθηκόντων ενός οχήµατος/οχηµάτων επέµβασης τα οποία θα καλύπτουν όλες τις παραπάνω ενέργειες να ακολουθούν τη διαδροµή για τον πρώτο γύρο. Aν όµως η ταχύτητα των οχηµάτων ή το µήκος της πίστας δεν επιτρέπουν την πραγµατοποίηση ενός πλήρους γύρου τότε τα οχήµατα αυτά πρέπει να κάνουν όση διαδροµή µπορούν και να σταµατήσουν στις προκαθορισµένες θέσεις τους. 8. YΠHPEΣIA ΠYPOΣBEΣHΣ 8.1 Oρισµός: O σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να καταπολεµά τις πυρκαγιές που προκαλούνται στην πίστα, στα pits ή στα paddocks. Για όλες τις άλλες περιοχές οι οργανωτές πρέπει να δηµιουργήσουν µία ανεξάρτητη υπηρεσία, σύµφωνα µε τα πρότυπα των αντιστοίχων ∆ηµοσίων Yπηρεσιών. 8.2 Oργάνωση: Πρέπει να τονιστεί ότι ο αποφασιστικός παράγοντας σε κάθε µάχη εναντίον της πυρκαγιάς είναι το προσωπικό και πρέπει να τονιστεί η σηµασία της άρτιας εκπαίδευσής του. Oι προσπάθειες για την πυρόσβεση πρέπει να βασίζονται στην εκπλήρωση δύο βασικών απαιτήσεων: ― να φθάνουν στον τόπο της πυρκαγιάς µέσα σε ελάχιστο χρόνο και να αποµονώνουν τον οδηγό από αυτή. ― να έχουν επαρκή και κατάλληλα µέσα για να σβήνουν εντελώς τη φωτιά Παλιά εµπειρία και διάφορες δοκιµές έχουν δείξει ότι µιά επέµβαση µπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσµατική και πρακτικά οργανωµένη αν γίνει σε δύο στάδια. Kαι ενώ τα µέσα και οι µέθοδοι ποικίλλουν στις διάφορες πίστες, πρέπει να ικανοποιούνται τα κριτήρια τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης επέµβασης: 1η επέµβαση: Mέσα σε 15 δευτερόλεπτα από τη στιγµή ενός ατυχήµατος, ικανού να προκαλέσει φωτιά στην πίστα, πρέπει να έχουν φτάσει στον τόπο της φωτιάς δύο τουλάχιστον πυροσβέστες µε φορητούς πυροσβεστήρες, που να έχουν την ικανότητα να επέµβουν µε επαρκή µέσα, προκειµένου αδειάσουν το θάλαµο του οδηγού (cockpit) µέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή που συνέβη το ατύχηµα. O σκοπός της πρώτης επέµβασης είναι να δηµιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη διάσωση του οδηγού. 2η επέµβαση: Σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή του ατυχήµατος πρέπει να βρίσκεται στον τόπο της πυρκαγιάς ένα πυροσβεστικό όχηµα που να διαθέτει όλα τα µέσα για την πλήρη κατάσβεση της. Tονίζεται µε έµφαση ότι η πρώτη και η δεύτερη επέµβαση πρέπει να συνδυάζονται πλήρως διότι η ικανότητα των φορητών πυροσβεστήρων κατά την πρώτη επέµβαση είναι περιορισµένη. 8.3 Eξοπλισµός κατάσβεσης: 8.3.1 Eξοπλισµός κατά µήκος της πίστας: Kατά µήκος και των δύο πλευρών της πίστας και σε διαστήµατα των 300 m, πρέπει να τοποθετηθούν φορητοί πυροσβεστήρες, χειριζόµενοι από εκπαιδευµένο προσωπικό. Aυτό το µήκος του διαστήµατος είναι το µέγιστο αποδεκτό. Eάν η τοποθέτησή τους και στις δύο πλευρές της πίστας είναι αδύνατη ή δεν θεωρείται πρακτική τότε όλοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια πλευρά της πίστας. Στην περίπτωση αυτή η µέγιστη απόσταση µεταξύ των χειριστών πρέπει να είναι 150 m. Συνιστάται η διάθεση ενός φορητού πυροσβεστήρα (χωρίς χειριστή) κάθε 50 m. Tα K πρέπει επίσης να είναι εφοδιασµένα µε συµπληρωµατικούς εφεδρικούς πυροσβεστήρες. Tαχέως κινούµενα πυροσβεστικά οχήµατα, µε τουλάχιστον δύο χειριστές το κάθε ένα, πρέπει επίσης να είναι αναπτυγµένα σε ασφαλή σηµεία κατά µήκος της πίστας ώστε να είναι δυνατή η δεύτερη επέµβαση. Tα οχήµατα αυτά πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε τέτοια µέσα ώστε u957 να έχουν τη δυνατότητα να σβήσουν εντελώς µιά φωτιά η οποία προκαλείται από βενζίνη που χύνεται, ποσότητας τουλάχιστον 40 γαλονιών. (H ικανότητα αυτή προϋποθέτει µια συνεχή ροή πυροσβεστικού υλικού το οποίο δεν πρέπει µόνο να σβήνει τη φωτιά αλλά και να µην επιτρέπει την αναζωπύρωσή της). Συµπληρωµατικός εξοπλισµός: τόσο τα K όσο και οι πυροσβέστες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους τον ακόλουθο συµπληρωµατικό εξοπλισµό: α. εργαλεία για να επαναφέρουν αναποδογυρισµένα αυτοκίνητα, π.χ. σχοινιά, γάντζους, µακριούς λοστούς, β. κουβέρτες ανθεκτικές στη φωτιά για να την περιορίζουν και να την καταλαγιάζουν ( διαστάσεων: 6 ft x 6 ft/ 1.80 m x 1.80 m min ), γ. γάντια ανθεκτικά στη φωτιά που καλύπτονται µε αλουµίνιο, δ. τανάλιες ή υδραυλικά εργαλεία ικανά να λυγίζουν λαµαρίνες και άλλα ειδικά εργαλεία για τον απεγκλωβισµό ανθρώπων παγιδευµένων µέσα σε παραµορφωµένες µάζες αυτοκίνητων, ε. µακριά ψαλίδια (ικανά να κόβουν µεταλλικά προστατευτικά πλέγµατα). 8.3.2 Eξοπλισµός στα pits ανεφοδιασµού καυσίµων: Eκτός από τους φορητούς πυροσβεστήρες (ένας σε κάθε pit), σε κάθε έκτο pit συνιστάται η εγκατάσταση συσκευής, αποτελουµένης από δύο κυλίνδρους χωρητικότητας 30 kg έκαστος, µε σωλήνα πυρόσβεσης µήκους ίσου µε το µήκος τεσσάρων pits. Σε κεντρικό σηµείο του χώρου των pits πρέπει να υπάρχει ένα σετ από όλα τα εργαλεία που περιγράφονται στην § 8.3.1. Σηµείωση: H φύλαξη καυσίµων στα pits δεν πρέπει να επιτρέπεται εκτός και εάν γίνεται κάτω από τις συνθήκες που αναφέρονται στον κανονισµό του αγώνα. 8.3.3 Eξοπλισµός στον χώρο του paddock: Στο paddock καθώς και στους χώρους που χρησιµοποιούνται τόσο από τα αγωνιζόµενα όσο και από τα βοηθητικά οχήµατα, τα οποία έχουν σχέση µε τον αγώνα, πρέπει να υπάρχει επαρκής αριθµός πυροσβεστήρων όπως επίσης και η ευχέρεια εισόδου των κινητών µονάδων πυρόσβεσης. 8.4 Πυροσβεστική υπηρεσία για αγώνες ανάβασης: Tα K στα οποία βρίσκονται οι κριτές πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε 3 φορητούς πυροσβεστήρες των 10 lit και µε µιά κουβέρτα ειδική για το καταλάγιασµα της φωτιάς. Eάν τα K βρίσκονται σε απόσταση 400 m ή και περισσότερο το ένα από το άλλο, τότε ανά 200 m πρέπει να τοποθετείται ένας πυροσβεστήρας. O οργανωτής πρέπει να έχει στη διάθεση του ένα ταχύ όχηµα επέµβασης εφοδιασµένο µε τα εξής: ― ρούχα ανθεκτικά στη φωτιά, ― κουβέρτα ανθεκτική στη φωτιά, ― γάντζους, ― µακριά ψαλίδια, ― συσκευή οξειδίου ασετυλίνης για την κοπή λαµαρίνας, ― 2 φορητούς πυροσβεστήρες, ― οποιαδήποτε άλλη συσκευή θεωρείται απαραίτητη για ταχεία και αποτελσµατική επέµβαση διάσωσης, ― ένα ιατρό ικανό να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες µέσα στο όχηµα. Tέλος, περισσότερες συσκευές για άµεση επέµβαση και διάσωση πρέπει να είναι τοποθετηµένες σε σηµεία κατάλληλα επιλεγµένα και επανδρωµένα µε πενταµελές προσωπικό. H εκλογή των σηµείων αυτών γίνεται µε βάση το µήκος της πίστας, τουλάχιστον ένα ανά τρία χιλιόµετρα. 8.5 Πυροσβεστικό υλικό: Oι παράγοντες τους οποίους πρέπει κανείς να λάβει υπόψη του προκειµένου να διαλέξει τους πυροσβεστήρες είναι: αποτελεσµατικότητα, ταχύτητα, απουσία ολισθηρών καταλοίπων, ελάχιστη επίδραση στην ορατότητα, χαµηλή τοξικότητα, λογική τιµή. Aν και τα παραδείγµατα των δύο halon, των οποίων τα χαρακτηριστηκά καταγράφονται παρακάτω, δεν ικανοποιούν απόλυτα όλες αυτές τις απαιτήσεις, εντούτοις και οι δύο εκπροσωπούν ένα συνδυασµό των παραπάνω χαρακτηριστικών και είναι αµφότεροι µε επιτυχία δοκιµασµένοι στις διάφορες πίστες. Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ αποφάσισε στην Γενική Συνέλευση της 4ης Οκτωβρίου να θέσει θέμα αποχής των οδηγών και από τους αγώνες ταχύτητας. Για το Δ.Σ. Αθήνα 25/9/06 |
Road_Runner έγραψε: |
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία....... |
vinman έγραψε: | ||
...και εγώ αυτό κατάλαβα.... |
Road_Runner έγραψε: |
O κύριος Τσολακίδης είναι νέος αγωνιζόμενος;; |
Road_Runner έγραψε: |
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία....... |
plaketokofths έγραψε: | ||
η συγκεκριμένη έκφραση γενικά ή στην συγκεκριμένη περίπτωση? |
Παράθεση: |
Παιζει καποιο ρολο?
ΟΛΟΙ οσοι πανε για εκδοση ΚΑΙ επανεκδοση περνανε απο αυτα! Ο Τσολακκιδης δε νομιζω να εβγαλε φετος λογω τιμοριας,αρα παει με τα καινουργια μετρα . . . θεωρητικα παντα! |
Road_Runner έγραψε: | ||
AAAA, νόμιζα ήταν μόνο για τους νέους οδηγούς... Δηλαδή θα περάσουν από εργομετρικά Κύρκοι, Χατζητσοπάνηδες, βωβοί και τα ρέστα; Πάλι καλά γιατί κανείς τους δεν ξερει να οδηγάει και δεν έχει πείρα στους αγώνες... ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||||
Μαλλον στη συγκεκριμενη περιπτωση! Σε λιγο θα ξεθαψουν και πεθαμενους για να συμπληρωσουν συμμετοχες. |
Lef205 έγραψε: |
Γιαννη σε γενικες γραμμες:
Για καποιο λογο η ΕΘΕΑ ειχε αφαιρεσει το διπλωμα απο τον Τσολακιδη για ορισμενο χρονικο διαστημα. Παει να γινει ΔΕΘ δεν μαζευει τους αναμενομενους,εντελως τυχαια ο Τσολακιδης ζηταει να επανεξεταστει η υποθεση του εντελως τυχαια η ΕΘΕΑ αναιρει την ιδια της την αποφαση και του κανει απονομη χαριτος,νατος ο Τσολακιδης στο ΔΕΘ. |
Road_Runner έγραψε: |
Λευτέρη ο Τσολακίδης έτσι κι αλλιώς είχε ζητήσει να επανεξεταστει το θέμα του σε συνέντευξη που είχε δώσει στον Σαριμπαλίδη. Το Αν η ΕΘ.Ε.Α. αποφάσισε να του "Απονυμει Χάρη" λόγο συμμετοχών δεν το ξέρω αλλά η επανεξέταση ήταν δεδομένη |
volvos έγραψε: |
δηλαδη φτανει αυτο? |