PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Έκτακτη αναστολή των αγώνων του Πρωταθλ. και Κυπ. Ράλλυ!

MEMsound - Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:11:34
Θέμα δημοσίευσης: Έκτακτη αναστολή των αγώνων του Πρωταθλ. και Κυπ. Ράλλυ!
Μετά από έκτακτη συνεδρίαση των μελών της, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 15 Μαΐου 2006 και ώρα 14.00 στα Εντευκτήρια της ΕΛΠΑ, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων αποφάσισε την αναστολή της διεξαγωγής των αγώνων Ράλλυ του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Χώματος και Ασφάλτου έως την 31η Αυγούστου 2006, προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αναβάθμιση των διοργανώσεων.

Η ΕΘΕΑ, δεσμεύεται πως θα ανακοινώσει δέσμη μέτρων, το αργότερο έως την ημερομηνία λήξης της αναστολής των προαναφερθέντων αγώνων, για τα παρακάτω:

1. Προϋποθέσεις έκδοσης αγωνιστικών αδειών.
2. Αναβάθμισης της ασφάλειας των αγωνιζομένων μέσω πρακτικών και θεωρητικών σεμιναρίων.
3. Προϋποθέσεις χρήσης των αγωνιστικών αδειών ανάλογα με τη διαβάθμιση των αγώνων.
4. Εισαγωγή του θεσμού των Παρατηρητών Ασφαλείας και εκπαίδευσή τους ως προς τις μεθόδους άσκησης των καθηκόντων τους.

(Από Δελτίο Τύπου)

(το τόπικ εν καιρό θα ενσωματωθεί στα "Νέα Ελληνικών Αγώνων")
MEMsound - Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:18:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ανακοίνωση Σ.Ο.Α.Α.
MEMsound - Τετ 21 Ιούν 2006, 14:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Tα πρώτα «μέτρα»!
volvos - Παρ 14 Ιούλ 2006, 15:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=10656


μια μυρωδια μου ερχεται πως να τη πω...οχι απο βοθρο αλλα κατι χειροτερο...

και οπως επισημανθηκε πολυ σωστα αυτο το εργομετρικο στο ΟΑΚΑ δεν ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ αλλα ιδιωτικων συμφεροντων.....
MEMsound - Παρ 14 Ιούλ 2006, 15:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν θεωρία είναι πολύ καλή και το 1. και πολύ περισσότερο το 2.

Αλλά αν αρχίσουν και εκεί να λαδώνονται (σχεδόν αναποφευκτο μου φαίνεται δυστυχώς...) απλά αυξάνονται κατά 70+40ευρώ τα έξοδα των αγωνιζομένων...

Πάντως το θέμα του "σχολείου" είναι βασικό νομίζω.
Δεν είναι ανάγκη να τρέχει όποιος απλά έχει τα λεφτά να έχει στην κατοχή του ένα αγωνιστικό...
sps - Παρ 14 Ιούλ 2006, 21:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω για τα σεμιναρια με τον Ιαβερη.
Το εργομετρικο δεν ξερω, λιγο τραβηγμενο μου φαινεται.
glf - Σαβ 15 Ιούλ 2006, 13:20:04
Θέμα δημοσίευσης:
τα σεμινάρια είναι καλό μέτρο. το εργομετρικό είναι απίστετο. σε ποια χώρα περνάς τέτοιο πράμα για να βγάλεις license ?

(βέβαια και στην Αγγλία που είναι υποχρεωτικο το "course" (τα σεμινάρια) βλέπω πολλές απόψεις (απο άγγλους που πήγαν) που λένε οτι είναι μόνο για τα φράγκα και το "οκ"
ελπίζω να μην φτάσει κάποτε και το ελληνικό "σχολείο" κατά κει.
MEMsound - Παρ 21 Ιούλ 2006, 13:03:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ανακοίνωση ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ για τα μέτρα περί ασφάλειας.

Σχετικά με την ανακοίνωση των μέτρων για την ασφάλεια των αγώνων από την ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ και τις κοινές θέσεις ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ

Το Δ.Σ. του Συνδέσμου από την συνεδρίαση της που πραγματοποιήθηκε μετά την συνάντηση με την ΕΘΕΑ απεφάσισε να αναμείνει την εξαγγελία όλων των μέτρων ασφαλείας από την ΕΛΠΑ και στην συνέχεια να σχολιάσει , κρίνει και ενημερώσει τους οδηγούς.

Για να μπορέσουμε να προτείνουμε λύσεις σχετικά με το πρόβλημα της ασφάλειας των Ελληνικών αγώνων προσπαθήσαμε να αναλύσουμε – διερευνήσουμε , κάτω από αντίξοες και πολλές φορές εχθρικές συνθήκες , τους λόγους για τους οποίους έγιναν τα τρία πιό σοβαρά ατυχήματα φέτος στην χώρα μας.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις επικρατούσες συνθήκες καθώς επίσης και τις κοινές θέσεις και απόψεις του Δ.Σ. του ΣΟΑΑΒΕ , απαιτούμε την δημιουργία Επιτροπής Ανάλυσης Ατυχημάτων, ανεξάρτητης αρχής από την ΕΛΠΑ και τους Οργανωτές (Όπως έπραξαν οι Σύνδεσμοι καλώντας σε συμβούλιο παλαιούς και βετεράνους οδηγούς αγώνων και τεχνικούς για να μας βοηθήσουν με την πείρα και την σοφία τους στην ανάλυση των αιτιών των ατυχημάτων) η οποία έχοντας πρόσβαση στις κρατικές λειτουργίες θα μπορεί να καταλήγει σε ακριβές πόρισμα για κάθε ατύχημα συμβάλλοντας στην αποφυγή νέων αλλά και στην απόδοση ευθυνών.

Θεωρώντας δεδομένο ότι κατά την οδήγηση στο όριο ακόμα και ένα μεμονωμένο στιγμιαίο τεχνικό πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει ατύχημα ακόμα και στον καλύτερο-εμπειρότερο οδηγό του κόσμου επιβάλλεται η επιλογή όσο το δυνατόν ασφαλέστερων διαδρομών και η μέγιστη δυνατή θωράκιση τους, ίδια για όλους τους αγώνες και όλους τους αγωνιζόμενους.
Χάριν παραδείγματος αναφέρουμε ότι δεν μπορεί η ε.δ. Φτέρη να εκτελείται για τους αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος με τους μισούς κριτές ασφαλείας απ ότι εκτελείται για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Δεν μπορεί στο γνωστό «Τ» της ε.δ. Σκούρτα όπου τα αυτοκίνητα φτάνουν με την τελική τους ταχύτητα , ο δρόμος διαφυγής στο μεν ράλλυ Ακρόπολις να φυλάσσεται με κορδέλες ενώ στους Ελληνικούς αγώνες να υπάρχει μπαριέρα αυτοκινήτων και θεατών.

Γι αυτό επιβάλλεται δημιουργία προδιαγραφών εκτέλεσης για κάθε ειδική διαδρομή και ειδικά για τα ράλλυ σπρίντ , όπου συμφωνούμε να αποτελέσουν στάδιο εισόδου για τους νέους αγωνιζόμενους μαζί με την αναβίωση των αγώνων RallyCross.

Περιμένουμε άμεσα την ανακοίνωση για τα δύο ευέλικτα οχήματα άμεσης επέμβασης και απεγκλωβισμού που ήδη έχουμε ζητήσει από την ΕΘΕΑ καθώς και την δημιουργία ειδικής ομάδας απεγκλωβισμού.

Περιμένουμε άμεσα την αποστολή αντιγράφου του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου μαζί με την έκδοση της λισάνς. Επισημαίνουμε ότι πρέπει να αναθεωρηθούν οι καλύψεις.

Περιμένουμε άμεσα την εφαρμογή της μελέτης του συστήματος εντοπισμού GPS είτε αυτό που πρότεινε μέλος του Συνδέσμου εδώ και ενάμισι χρόνο είτε άλλου αξιόπιστου συστήματος.

Ανακαλύπτοντας την ύπαρξη σοβαρής έλλειψης σε θέμα παθητικής ασφάλειας σε ένα από τα οχήματα που ενεπλάκησαν σε θανατηφόρο ατύχημα (άσχετα αν συνέβαλλε ή όχι) απαιτούμε την πλήρη και απόλυτη εφαρμογή των υφιστάμενων κανονισμών στα θέματα παθητικής ασφάλειας.

Συμφωνούμε με τον θεσμό του Υπευθύνου Ασφαλείας και του βοηθού του για όλους τους αγώνες ράλλυ , υπό την προϋπόθεση ότι θα θεσμοθετηθεί και θα λειτουργήσει ανεξάρτητα από ΕΘΕΑ και Οργανωτές . Απαιτούμε την σύμφωνη γνώμη των οδηγών στα εκάστοτε πρόσωπα που αναλαμβάνουν τις θέσεις αυτές όπως συμβαίνει με τον κ. Μ.Χαλιβελάκη και Α.Αθανασίου καθώς και την υποχρέωση τους να ενημερώνουν τους Συνδέσμους οδηγών για κάθε αγώνα.

Συμφωνούμε με την διαδικασία σεμιναρίων ειδικά σε θέματα σωστής χρήσης του εξοπλισμού ασφαλείας προς τους αγωνιζόμενους , κριτές , στελέχη οργανωτών. Αναμένουμε από την ΕΛΠΑ το σχέδιο του υπευθύνου εκπαίδευσης για τα περαιτέρω.

Ζώντας από μέσα τις ενέργειες διάσωσης και τα πολλά κενά που δημιουργήθηκαν στο τελευταίο ατύχημα , στο Ράλλυ Μ.Ρόδο απαιτείται αναδιαμόρφωση του όλου συστήματος , την οποία θα συζητήσουμε με τον υπεύθυνο ασφαλείας , στην κατεύθυνση της επάνδρωσης με καταλλήλους κάθε φορά ανθρώπους και την οργάνωση σεμιναρίων.

Ζητάμε την κατάρτιση ομάδας (λίστας) γιατρών με ειδικότητες και ιδιαίτερες ικανότητες που θα μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά. Ζητάμε επίσης την τυποποίηση του εξοπλισμού που θα πρέπει να τους παρέχεται να φέρουν μαζί τους. Από την λίστα αυτή να υποχρεούνται να επιλέγουν οι οργανωτές.

Ζητάμε την τυποποίηση ικανοτήτων των ελικοπτέρων που επιλέγονται για τους αγώνες και απόλυτος προσδιορισμός του ρόλου τους (ποιους και τι μεταφέρει).

Περνώντας ήδη το τεστ στο ΚΕ.Ψ.Α. για να διαμορφώσουμε άποψη δεν το θεωρούμε σαν πρωτεύουσα λύση στο πρόβλημα της ασφάλειας αφού είμαστε πεπεισμένοι ότι και οι άτυχοι οδηγοί μας θα μπορούσαν να το είχαν περάσει. Όμως το κόστος των 70 Ε δεν το καθιστά απαγορευτικό, ειδικά στην περίπτωση που θα μπορούμε να αποφύγουμε την κατάθεση πλαστών η παραποιημένων ιατρικών γνωματεύσεων και επίσης οι οδηγοί θα μπορούν να το εκμεταλλευτούν για την βελτίωση των ατομικών τους επιδόσεων.

Απαιτούμε την διεξαγωγή όλων των αγώνων στην χώρα μας τα μέτρα ασφαλείας να είναι επιπέδου Ακρόπολις και Ευρωπαϊκών αγώνων. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα συναινέσουμε στην διεξαγωγή κανενός αγώνα χωρίς τις μέγιστες προδιαγραφές ασφαλείας.

Θεωρούμε ότι το πρόβλημα της ασφάλειας δεν περιορίζεται μόνο στα ράλλυ αλλά επεκτείνεται και στους αγώνες αναβάσεων. Κατ’ αρχήν να θυμίσουμε ενδεικτικά για την φετινή χρονιά τα σοβαρότατα ατυχήματα του κ.Πατσουρέα και του κ.Τσαγκαρά στην Αγ.Άννα , του κ.Ηλιάδη στην Κύμη –με σοβαρή ευθύνη του κριτή – και μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο του κ. Φωτεινέλλη στην Δημητσάνα.
Απαιτούμε υπεύθυνο ασφαλείας κοινό για όλες τις αναβάσεις. Πιστοποίηση όλων των αναβάσεων με προκαθορισμένες θέσεις κριτών και θεατών , μόνιμους κριτές και ιδιαίτερη μέριμνα στα μέτρα ασφαλείας , μπαριέρες κλπ.

Καλούμε τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν σε κανένα αγώνα αν η ΕΛΠΑ δεν αποδείξει έμπρακτα και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ αυτούς τους κανόνες ασφαλείας.

Προσπαθώντας να αντικρούσουμε εκ των προτέρων τον αντίλογο της ΕΛΠΑ ότι τα άριστα μέτρα ασφαλείας ενός αγώνα έχουν δυσβάσταχτο κόστος , αναφέρουμε τα πιο κάτω:

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα έσοδα της ΕΛΠΑ από τους αγώνες και κυρίως από τους αγωνιζόμενους δεν διατίθενται για την βελτίωση της ασφάλειας αλλά για την κάλυψη άλλων ελλειμματικών δραστηριοτήτων (ΟΒΕΛΠΑ – Ελλείμματα Ακρόπολις).

Σε κάθε περίπτωση δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλες δραστηριότητες της ΕΛΠΑ αλλά μόνο οι αγώνες , η ασφάλειά τους και δευτερευόντως η προβολή.

Ενημερώνουμε τους οδηγούς ότι ακέραιο το ποσόν του παραβόλου έκδοσης λισάνς και το 35-40% του παραβόλου συμμετοχής σε ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ αυτοκινήτου – μοτό - καρτ εισπράττεται από την ΕΛΠΑ χωρίς να υπάρχει ανταποδοτικότητα από αυτά τα χρήματα των οδηγών.

Δεν είναι δυνατόν η ειδική Υμηττός στο Ακρόπολις να θωρακίστηκε με 2500 μέτρα μπαριέρες και οι υπόλοιπες διαδρομές με ακόμα 2500 μέτρα (όπως δηλώθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή) και το ίδιο χρονικό διάστημα να χάνεται οδηγός μας γιατί δεν αναστηλώθηκε μία μπαριέρα!!!!

Αν για όλα αυτά χρειάζεται να μειωθούν οι αγώνες , ο Σύνδεσμος είναι απόλυτα σύμφωνος.

Ζητάμε την στήριξη όλων των οδηγών , ακόμα και των ανθρώπων και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να συμμεριστούν τις προτάσεις μας άσχετα αν έχουν οικονομικό κόστος σε πρώτο χρόνο.

(Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ)

glf - Παρ 21 Ιούλ 2006, 19:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
την Τετάρτη οι αγωνιζομενοι της Β. Ελλάδος είχαμε ΓΣ για το θέμα. και οι δεξιοτέχνες ήταν εκεί και υπάρχει ομόνοια σε αυτή την απόφαση μιας και όσοι είμασταν εκεί δώσαμε τις λισανς στο ΣΟΑΑΒΕ για να ξέρει οτι το εννοούμε...
volvos - Τρι 22 Αύγ 2006, 09:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=10870


αργησαν αλλα καλλιο αργα παρα ποτε.
MEMsound - Τρι 22 Αύγ 2006, 19:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
Η απάντηση της ΕΘ.Ε.Α. στην ανακοίνωση του Σ.Ο.A.Α.


Παράθεση:
«Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ απέστειλε προς τα ΜΜΕ ανακοίνωση-δελτίο Τύπου, ζητώντας από τους αγωνιζόμενους-μέλη του να απέχουν από τους αγώνες ράλλυ σπρίντ, ράλλυ και αναβάσεις, προφασιζόμενο την έλλειψη των κατάλληλων μέτρων για ασφαλείς διοργανώσεις από την πλευρά των οργανωτών και της ΕΘΕΑ.

Η παραπάνω ενέργεια χαρακτηρίζεται παντελώς άστοχη από την ΕΘΕΑ, της οποίας κύριο μέλημα ήταν και παραμένει η ασφάλεια των συμμετεχόντων και των θεατών σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις που γίνονται υπό την αιγίδα της. Η ΕΘΕΑ, άλλωστε, ήταν αυτή που πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην τρίμηνη διακοπή των αγώνων ράλλυ προκειμένου να συζητηθούν και να υλοποιηθούν οι προϋποθέσεις για τις όσον το δυνατόν ασφαλέστερες διοργανώσεις.

Τα μέτρα, λοιπόν, που πρόσφατα ανακοινώθηκαν (δελτίο Τύπου ΕΘΕΑ της 13ης Ιουλίου 2006) είναι σύμφωνα με την ΕΘΕΑ τα δέοντα και δυνατά. Είχαν επίσης συζητηθεί με εκπροσώπους του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ πριν ανακοινωθούν. Οι εκπρόσωποι του ΣΟΑΑ, μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις ή τις τυχόν αντιρρήσεις τους, όμως είχαν συμφωνήσει με τη δέσμη μέτρων που πρότεινε η ΕΘΕΑ.

Υπό αυτό το πρίσμα η σημερινή ανακοίνωση του ΔΣ του ΣΟΑΑ προκαλεί μεγάλη έκπληξη στα μέλη της ΕΘΕΑ και εγείρει ερωτηματικά για τον χρόνο στον οποίο εκδόθηκε – 40 ημέρες μετά την ανακοίνωση της δέσμης μέτρων της ΕΘΕΑ και 9 ημέρες πριν την άρση της αναστολής της τέλεσης των αγώνων Ράλλυ»
Δελτίο Τύπου ΕΘ.Ε.Α.

Road_Runner - Πεμ 24 Αύγ 2006, 10:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά τι θα κάνετε Νίκο; γιατί ακούγετε ότι "όλα καλά, τρέξτε" από τον ΣΟΑΑΒΕ. Ισχύει; Πολλά ακούγονται και δεν ξέρω τι να πιστέψω
Road_Runner - Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:00:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos, εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=169964#169964 έγραψε:
den απεχεις??????????


Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ.... Evil Evil Evil
vinman - Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:05:37
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ.... Evil Evil Evil


Thumb Left
volvos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:08:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και επιπλεον νικο ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλαξει τιποτα...
δωρο αδωρο οπως γινεται δεκαετιες τωρα...

παντως μια αποχη σε επομενους αγωνες απο τη πλειοψηφια θα ηταν καλη οχι γιατι την κανει ο σοαα απεναντι στην εθεα αλλα γιατι πρεπει να γινει.
Amaxopoulos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 12:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ.... Evil Evil Evil



Kαποιοι εφυσαν αιμα(οπως ο Μακρης) για να γινουν αφορμη για την ιδεα της αποχης σε μια υστατη προσπαθεια αλλαγης αυτων που θα θελαμε να ειναι αγωνες αυτοκινητου.(γιατι δεν λεγονται αγωνες αυτοκινητου διαδρομες που συνηθως σου κλεινουν και πολλες φορες σου δινουν και τον χρονο που εκανες σε αυτες)
Ελπιζω να μην δεις ποτε κοντρα αμαξι,να μην χρειαστεις ποτε κατι ,που σε αλλες χωρες ειναι αυτονοητο,να μην χρειαστει ποτε να διαμαρτηρηθεις,η να ζητησεις τη βοηθεια καποιου συναγωνιζομενου,επειδη καποιοι "κριτες,αγωνοδικες,υπευθυνοι ασφαλειας,κλπ" δεν ηταν οσο επαγγελματιας εισαι εσυ,που αν δεν εχεις την νομιμη πολλαπλη εξαγωγης στο αυτοκινητο σε πετανε εξω απο τον αγωνα,ενω εκεινοι ολοι μενουν στο απυροβλητο,ο,τι και να εχει συμβει.

Η καθε αποψη σεβαστη,αλλα καλο ειναι να ειμαστε πιο ανοιχτοι και να μην πιστευουμε οτι απλα καποιοι εχουν "αιωνια " εχθρα....
Road_Runner - Πεμ 24 Αύγ 2006, 13:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν λέω "κάποιοι" Δημήτρη εννοώ καποια άτομα και όχι σύσωμο τον ΣΟΑΑ. Αλλα όπως και να το κάνουμε ενώ η απόφαση είναι σωστή δεν "πάρθηκε" ή καλύτερα ανακοινώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Που ήταν ρε Δημήτρη όλοι τους όλο το καλοκαίρι; Γιατί το λένε τώρα 10 μέρες πριν τον αγώνα; Και γιατί δεν μας πήρε κάποιος να μας ενημερώσει τηλεφωνικά; Να μας προτρέψει; Και οτιδήποτε άλλο;
Amaxopoulos - Πεμ 24 Αύγ 2006, 14:19:52
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Όταν λέω "κάποιοι" Δημήτρη εννοώ καποια άτομα και όχι σύσωμο τον ΣΟΑΑ. Αλλα όπως και να το κάνουμε ενώ η απόφαση είναι σωστή δεν "πάρθηκε" ή καλύτερα ανακοινώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Που ήταν ρε Δημήτρη όλοι τους όλο το καλοκαίρι; Γιατί το λένε τώρα 10 μέρες πριν τον αγώνα; Και γιατί δεν μας πήρε κάποιος να μας ενημερώσει τηλεφωνικά; Να μας προτρέψει; Και οτιδήποτε άλλο;


Για να ελεγες συσσωμο το Σοαα,θα εννοουσες αναγκαστικα και εσενα,αφου παρολο που δεν εισαι μελος του (υποθετω) εισαι οδηγος αγωνων αυτοκινητου,οποτε ηθικοτυπικα εστω και απο την πλευρα των υπολοιπων(και οχι απο την δικη σου,εννοω) ,ο,τι καλο προσπαθουν η θα προσπαθησουν να κανουν ,το κανουν για ολους τους οδηγους.

Τα υπολοιπα που λες παραπανω δεν εχουν να κανουν με την αποφαση να προτεινουν/προτρεψουν να κανουν οι οδηγοι αποχη.
Την προτροπη που σου ζητανε τη διαβασες.(εννοω το ΔΤ)Διαβασες και καποια σημαντικα γεγονοτα ,πανω στα οποια βασιζονται και λενε "δεν παει αλλο".
Κρινεις και αποφασιζεις.Αν κρινεις,οπως γραφεις παραπανω οτι η αποφαση ειναι σωστη,δεν βρισκω λογο να μην δωσεις και εσυ το στιγμα σου,οτι "Ναι,ετσι οπως ειναι οι αγωνες,μπαζουν"

Το τι λενε οι αλλοι,πως θα ενημερωθουν,κλπ,η τι θα κανουν οι αλλοι ,αυτο ειναι ασχετο με την αποφαση του καθενος μας ξεχωριστα.

Απλα πραγματα.


Υγ.Φανταζομαι και εσυ Νικο και ολοι οι υπολοιποι καταλαβαινετε για ποιον Μακρη μιλαω,που λεω οτι εφτυσε αιμα και εγινε η αφορμη,και στου οποιου τη θεση ανετα θα μπορουσαμε να ημαστε εμεις η τα παιδια μας η αδερφια μας.
glf - Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο, αποχή είπαμε πολύ νωρίτερα από αυτό το Δελτίο Τύπου.

http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr-news-article&article_id=10689

[21/7/2006]
"... Καλούμε τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν σε κανένα αγώνα αν η ΕΛΠΑ δεν αποδείξει έμπρακτα και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ αυτούς τους κανόνες ασφαλείας."

αλλά εδώ ο ΣΟΑΑΒΕ λέει οτι τα πιο πολλά από αυτά που ζήτησε βλέπει οτι θα γίνουν, οπότε και σε πρώτο χρόνο λέει όποιος θέλει ας συμμετέχει στην Αλεξανδρούπολη. Και γω ακόμα και σήμερα είμαι μπερδεμένος...

Έτσι κι αλλιώς αν γίνει εκεί το ράλλυ θα έχει λίγες συμμετοχές. πρέπει να περάσανε τις 20...
MEMsound - Σαβ 02 Σεπ 2006, 09:07:36
Θέμα δημοσίευσης:
Arrow Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων

Arrow Στην «εκκίνηση» οι αγώνες Ράλλυ
MEMsound - Πεμ 28 Σεπ 2006, 13:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσκληση του ΣΟΑΑ σε γενική συνέλευση αγωνιζομένων

Παράθεση:
Αθήνα 25/9/06

Φίλε αγωνιζόμενε ,

Ο Σ.Ο.Α.Α. σε προσκαλεί στη Γενική Συνέλευση αγωνιζομένων αυτοκινήτου που θα γίνει την Τετάρτη 4/10/06 στο Ξενοδοχείο Royal Olympic στις στήλες του Ολυμπίου Διός (Αθ.Διάκου 28-34) και ώρα 7:00μμ.

Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης που θα αναφερθούν και συζητηθούν είναι:

 Μέτρα ασφάλειας και ασφάλισης αγώνων και αγωνιζομένων

Θεωρούμε την γνώμη σου πολύτιμη και την άποψη σου αναγκαία αλλά περισσότερο την παρουσία σου στην πιο πάνω συνέλευση τιμητική για την ιστορία του Συνδέσμου.

ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ

ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 23-24/9/06

Στην από 21/8/06 ανακοίνωσή μας καλέσαμε τους αγωνιζόμενους ραλλύ , αναβάσεων , σπρίντ και μίνι ράλλυ να απέχουν από τους αγώνες διότι η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ούτε θεσμοθέτησε , ούτε απάντησε σε κανένα από τα μέτρα-προτάσεις όπως αναφερόνται στην από 20/7/06 ανακοίνωσή μας.

Εξαιρέσαμε τους αγώνες ταχύτητος εκτιμόντας ότι σέ έναν ελεγχόμενο χώρο όπως μία πίστα ταχύτητας που θα πρέπει να είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA , θα μπορούσε να διεξαχθεί ασφαλής αγώνας για θεατές , κριτές και αγωνιζόμενους. Επίσης υποσχεθήκαμε στα μέλη μας ότι θα βρισκόμαστε σε όσους αγώνες διεξαχθούν προκειμένου με παρεμβάσεις μας να φροντίσουμε για την ασφάλεια όσων θα συμμετείχαν όπως και κάναμε.

Η έκπληξη όμως για εμάς ήταν ο αγώνας ταχύτητος των Μεγάρων της 24/9/06.

Πρίν τον αγώνα αποστείλαμε επιστολή που επισυνάπτουμε , στην ΑΛΑ με κοινοποίηση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ.

Οι παρατηρητές μας στον αγώνα όμως διαπίστωσαν τα εξής:

 Οι κριτές δεν απομακρύνθηκαν από την πίστα θέτοντας την σωματική τους ακεραιότητα σε άμεσο κίνδυνο!
 Οι κριτές και άρχοντες του αγώνα δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία μας να μην σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στο εσωτερικό της πίστας με αποτέλεσμα τον άμεσο κίνδυνο για τους αγωνιζόμενους. Οι οργανωτές δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. (Θυμίζουμε ατύχημα Ντόλλα-Σπέγγου με εμπλεκόμενα αυτοκίνητα κριτών)

Το απογοητευτικό όμως συμβάν ήταν ότι μετά το μέσον της διοργάνωσης δεν υπήρχε πθροσβεστικό όχημα στην διάθεση της οργάνωσης.Στις έντονες διαμαρτυρίες μας οι απαντήσεις των παραγόντων του αγώνα –παρουσία μαρτύρων- ήταν οι εξής:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΘΕΑ κ.Α.Μπαβέλας (Μέλος ΕΘΕΑ):
«Το ξέρω ότι δεν έχουμε πυροσβεστικό αλλά βάλαμε στο όχημα FIV αρκετούς πυροσβεστήρες.Δεν γνωρίζω αν επιβάλλεται από τον κανονισμό να υπάρχει πυροσβεστικό όχημα , έχετε κανονισμό να δούμε;»

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ κ.Μικρόπουλος :

Ερώτηση προς τους εκπροσώπους ΣΟΑΑ: «Θεωρείτε ότι το θέμα είναι ουσιαστικό ή τυπικό; Ο κανονισμός δεν αναφέρει ως απαραίτητη την παρουσία πυροσβεστικού αλλά εθιμικά παρευρίσκετο ως επι πλέον μέτρο ασφαλείας. Αλλά μήπως έχετε δει πυροσβεστικό όχημα σε αγώνα Formula 1;»

ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΑΓΩΝΑ κ.Δημ.Αθανασέκος (Μέλος ΕΘΕΑ-Κάρτ)

Στην ερώτηση μας πώς αναλαμβάνει την ευθύνη να διεξάγει αγώνα χωρίς πυροσβεστικό όχημα και άρτια εξοπλισμένο προσωπικό πυρόσβεσης μας απάντησε: «Είναι ενήμερη η ΕΘΕΑ και ο προεδρεύων κος Μανιατόπουλος και έχει την έγκρισή του»

Πράγματι στο όχημα FIV , που παρευρισκετο ο μοναδικός οδηγός-χειριστής χωρίς κατάλληλο προσωπικό εξοπλισμό πυρόσβεσης είχαν προστεθεί πέντε πυροσβεστήρες χειρός στους ήδη –κατά δήλωση του οδηγού – υπάρχοντες 2Χ10 lt.

Προς ενημέρωση ΕΘΕΑ – ΑΛΑ και Αγωνιζομένων σε καμμιά περίπτωση το όχημα FIV που ήταν διαθέσιμο στην πίστα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί όχημα άμεσης επέμβασης πόσο μάλλον πυροσβεστικό όπως περιγράφεται στο παράρτημα Η του βιβλίου της χρονιάς (EΠITHPHΣH ΣTIBΩN&OPΓANΩΣH YΠHPEΣIΩN AMEΣHΣ EΠEMBAΣHΣ) ακολουθούν τα άρθρα.

6.2.2 ∆εύτερη επέµβαση (εάν κρίνεται υποχρεωτική):
Tο αργότερο 30 δευτερόλεπτα µετά το ατύχηµα πρέπει να βρίσκεται εκεί µιά κινητή πυροσβεστική µονάδα µε τα απαραίτητα µέσα, προκειµένου να σβήσει εντελώς τη φωτιά.

6.3 Pουχισµός:
Όλο το προσωπικό που συµµετέχει στις επεµβάσεις αυτές πρέπει να φοράει πυρίµαχες στολές, µπότες, γάντια, κάσκα ή κουκούλα και
προστατευτικά γυαλιά.

7 OXHMATA EΠEMBAΣEΩN
7.1 Oρισµός:
Tα οχήµατα επεµβάσεων αποτελούν ένα ουσιώδη τοµέα των υλικών µέσων που χρησιµοποιούνται σε ένα αγώνα ταχύτητος για άµεση
βοήθεια. Tα οχήµατα αυτά προσφέρουν την ειδική βοήθεια που µπορεί να χρειαστεί σε κάποιο ατύχηµα που θα γίνει στην πίστα, στα pits
ή στον χώρο των paddock.
7.2 Kαθήκοντα:
Tα καθήκοντα είναι:
α. Kαταπολέµιση φωτιάς: να ενεργούν σαν δεύτερη επέµβαση διαθέτοντας τα µέσα για το σβύσιµο της φωτιάς και/ ή
β. Iατρική βοήθεια: να έχουν τη δυνατότητα ανάνηψης και σταθεροποίησης της κατάστασης ενός τραυµατισµένου οδηγού και/ ή
γ. ∆ιάσωση: να διαθέτουν τα µέσα και τα εφόδια για να ελευθερώσουν ένα οδηγό από ένα καταστρεµµένο αυτοκίνητο.
Kατά πόσον ένα όχηµα έχει µοναδικό καθήκον ή πολλαπλό, δηλαδή να αντιµετωπίζει συνδυασµό των παραπάνω ενεργειών, εξαρτάται
από την ιδιοµορφία της πίστας και την κρίση της Eθνικής Aθλητικής Aρχής, υπό τον όρο ότι τα οχήµατα έχουν τη δυνατότητα να
φτάσουν σε οποιοδήποτε σηµείο της πίστας στον απαιτούµενο χρόνο και να µεταφέρουν το απαιτούµενο προσωπικό και το υλικό τους
που αναφέρεται στα άρθρα 8.3.1, για αντιµετώπιση φωτιάς, 9.3.4 για ιατρική βοήθεια, 10.2 για διάσωση.
Θεωρείται ουσιώδες µέρος των καθηκόντων ενός οχήµατος/οχηµάτων επέµβασης τα οποία θα καλύπτουν όλες τις παραπάνω ενέργειες
να ακολουθούν τη διαδροµή για τον πρώτο γύρο.
Aν όµως η ταχύτητα των οχηµάτων ή το µήκος της πίστας δεν επιτρέπουν την πραγµατοποίηση ενός πλήρους γύρου τότε τα οχήµατα
αυτά πρέπει να κάνουν όση διαδροµή µπορούν και να σταµατήσουν στις προκαθορισµένες θέσεις τους.

8. YΠHPEΣIA ΠYPOΣBEΣHΣ
8.1 Oρισµός:
O σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να καταπολεµά τις πυρκαγιές που προκαλούνται στην πίστα, στα pits ή στα paddocks. Για όλες τις
άλλες περιοχές οι οργανωτές πρέπει να δηµιουργήσουν µία ανεξάρτητη υπηρεσία, σύµφωνα µε τα πρότυπα των αντιστοίχων
∆ηµοσίων Yπηρεσιών.
8.2 Oργάνωση:
Πρέπει να τονιστεί ότι ο αποφασιστικός παράγοντας σε κάθε µάχη εναντίον της πυρκαγιάς είναι το προσωπικό και πρέπει να τονιστεί η
σηµασία της άρτιας εκπαίδευσής του.
Oι προσπάθειες για την πυρόσβεση πρέπει να βασίζονται στην εκπλήρωση δύο βασικών απαιτήσεων:
― να φθάνουν στον τόπο της πυρκαγιάς µέσα σε ελάχιστο χρόνο και να αποµονώνουν τον οδηγό από αυτή.
― να έχουν επαρκή και κατάλληλα µέσα για να σβήνουν εντελώς τη φωτιά
Παλιά εµπειρία και διάφορες δοκιµές έχουν δείξει ότι µιά επέµβαση µπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσµατική και πρακτικά
οργανωµένη αν γίνει σε δύο στάδια. Kαι ενώ τα µέσα και οι µέθοδοι ποικίλλουν στις διάφορες πίστες, πρέπει να ικανοποιούνται τα
κριτήρια τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης επέµβασης:
1η επέµβαση: Mέσα σε 15 δευτερόλεπτα από τη στιγµή ενός ατυχήµατος, ικανού να προκαλέσει φωτιά στην πίστα, πρέπει να έχουν
φτάσει στον τόπο της φωτιάς δύο τουλάχιστον πυροσβέστες µε φορητούς πυροσβεστήρες, που να έχουν την ικανότητα να επέµβουν µε
επαρκή µέσα, προκειµένου αδειάσουν το θάλαµο του οδηγού (cockpit) µέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή που συνέβη το ατύχηµα.
O σκοπός της πρώτης επέµβασης είναι να δηµιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη διάσωση του οδηγού.
2η επέµβαση: Σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή του ατυχήµατος πρέπει να βρίσκεται στον τόπο της πυρκαγιάς ένα
πυροσβεστικό όχηµα που να διαθέτει όλα τα µέσα για την πλήρη κατάσβεση της.
Tονίζεται µε έµφαση ότι η πρώτη και η δεύτερη επέµβαση πρέπει να συνδυάζονται πλήρως διότι η ικανότητα των φορητών
πυροσβεστήρων κατά την πρώτη επέµβαση είναι περιορισµένη.
8.3 Eξοπλισµός κατάσβεσης:
8.3.1 Eξοπλισµός κατά µήκος της πίστας:
Kατά µήκος και των δύο πλευρών της πίστας και σε διαστήµατα των 300 m, πρέπει να τοποθετηθούν φορητοί πυροσβεστήρες,
χειριζόµενοι από εκπαιδευµένο προσωπικό. Aυτό το µήκος του διαστήµατος είναι το µέγιστο αποδεκτό. Eάν η τοποθέτησή τους και στις
δύο πλευρές της πίστας είναι αδύνατη ή δεν θεωρείται πρακτική τότε όλοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια πλευρά
της πίστας. Στην περίπτωση αυτή η µέγιστη απόσταση µεταξύ των χειριστών πρέπει να είναι 150 m. Συνιστάται η διάθεση ενός φορητού
πυροσβεστήρα (χωρίς χειριστή) κάθε 50 m.
Tα K πρέπει επίσης να είναι εφοδιασµένα µε συµπληρωµατικούς εφεδρικούς πυροσβεστήρες.
Tαχέως κινούµενα πυροσβεστικά οχήµατα, µε τουλάχιστον δύο χειριστές το κάθε ένα, πρέπει επίσης να είναι αναπτυγµένα σε ασφαλή
σηµεία κατά µήκος της πίστας ώστε να είναι δυνατή η δεύτερη επέµβαση. Tα οχήµατα αυτά πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε τέτοια µέσα
ώστε u957 να έχουν τη δυνατότητα να σβήσουν εντελώς µιά φωτιά η οποία προκαλείται από βενζίνη που χύνεται, ποσότητας τουλάχιστον 40
γαλονιών. (H ικανότητα αυτή προϋποθέτει µια συνεχή ροή πυροσβεστικού υλικού το οποίο δεν πρέπει µόνο να σβήνει τη φωτιά αλλά και
να µην επιτρέπει την αναζωπύρωσή της).
Συµπληρωµατικός εξοπλισµός: τόσο τα K όσο και οι πυροσβέστες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους τον ακόλουθο συµπληρωµατικό
εξοπλισµό:
α. εργαλεία για να επαναφέρουν αναποδογυρισµένα αυτοκίνητα, π.χ. σχοινιά, γάντζους, µακριούς λοστούς,
β. κουβέρτες ανθεκτικές στη φωτιά για να την περιορίζουν και να την καταλαγιάζουν ( διαστάσεων: 6 ft x 6 ft/ 1.80 m x 1.80 m min ),
γ. γάντια ανθεκτικά στη φωτιά που καλύπτονται µε αλουµίνιο,
δ. τανάλιες ή υδραυλικά εργαλεία ικανά να λυγίζουν λαµαρίνες και άλλα ειδικά εργαλεία για τον απεγκλωβισµό ανθρώπων
παγιδευµένων µέσα σε παραµορφωµένες µάζες αυτοκίνητων,
ε. µακριά ψαλίδια (ικανά να κόβουν µεταλλικά προστατευτικά πλέγµατα).
8.3.2 Eξοπλισµός στα pits ανεφοδιασµού καυσίµων:
Eκτός από τους φορητούς πυροσβεστήρες (ένας σε κάθε pit), σε κάθε έκτο pit συνιστάται η εγκατάσταση συσκευής, αποτελουµένης από
δύο κυλίνδρους χωρητικότητας 30 kg έκαστος, µε σωλήνα πυρόσβεσης µήκους ίσου µε το µήκος τεσσάρων pits. Σε κεντρικό σηµείο του
χώρου των pits πρέπει να υπάρχει ένα σετ από όλα τα εργαλεία που περιγράφονται στην § 8.3.1.
Σηµείωση: H φύλαξη καυσίµων στα pits δεν πρέπει να επιτρέπεται εκτός και εάν γίνεται κάτω από τις συνθήκες που αναφέρονται στον
κανονισµό του αγώνα.
8.3.3 Eξοπλισµός στον χώρο του paddock:
Στο paddock καθώς και στους χώρους που χρησιµοποιούνται τόσο από τα αγωνιζόµενα όσο και από τα βοηθητικά οχήµατα, τα οποία
έχουν σχέση µε τον αγώνα, πρέπει να υπάρχει επαρκής αριθµός πυροσβεστήρων όπως επίσης και η ευχέρεια εισόδου των κινητών
µονάδων πυρόσβεσης.
8.4 Πυροσβεστική υπηρεσία για αγώνες ανάβασης:
Tα K στα οποία βρίσκονται οι κριτές πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε 3 φορητούς πυροσβεστήρες των 10 lit και µε µιά κουβέρτα ειδική
για το καταλάγιασµα της φωτιάς.
Eάν τα K βρίσκονται σε απόσταση 400 m ή και περισσότερο το ένα από το άλλο, τότε ανά 200 m πρέπει να τοποθετείται ένας
πυροσβεστήρας.
O οργανωτής πρέπει να έχει στη διάθεση του ένα ταχύ όχηµα επέµβασης εφοδιασµένο µε τα εξής:
― ρούχα ανθεκτικά στη φωτιά,
― κουβέρτα ανθεκτική στη φωτιά,
― γάντζους,
― µακριά ψαλίδια,
― συσκευή οξειδίου ασετυλίνης για την κοπή λαµαρίνας,
― 2 φορητούς πυροσβεστήρες,
― οποιαδήποτε άλλη συσκευή θεωρείται απαραίτητη για ταχεία και αποτελσµατική επέµβαση διάσωσης,
― ένα ιατρό ικανό να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες µέσα στο όχηµα.
Tέλος, περισσότερες συσκευές για άµεση επέµβαση και διάσωση πρέπει να είναι τοποθετηµένες σε σηµεία κατάλληλα επιλεγµένα και
επανδρωµένα µε πενταµελές προσωπικό. H εκλογή των σηµείων αυτών γίνεται µε βάση το µήκος της πίστας, τουλάχιστον ένα ανά τρία
χιλιόµετρα.
8.5 Πυροσβεστικό υλικό:
Oι παράγοντες τους οποίους πρέπει κανείς να λάβει υπόψη του προκειµένου να διαλέξει τους πυροσβεστήρες είναι:
αποτελεσµατικότητα, ταχύτητα, απουσία ολισθηρών καταλοίπων, ελάχιστη επίδραση στην ορατότητα, χαµηλή τοξικότητα, λογική τιµή.
Aν και τα παραδείγµατα των δύο halon, των οποίων τα χαρακτηριστηκά καταγράφονται παρακάτω, δεν ικανοποιούν απόλυτα όλες αυτές
τις απαιτήσεις, εντούτοις και οι δύο εκπροσωπούν ένα συνδυασµό των παραπάνω χαρακτηριστικών και είναι αµφότεροι µε επιτυχία
δοκιµασµένοι στις διάφορες πίστες.

Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ αποφάσισε στην Γενική Συνέλευση της 4ης Οκτωβρίου να θέσει θέμα αποχής των οδηγών και από τους αγώνες ταχύτητας.

Για το Δ.Σ.

Αθήνα 25/9/06

volvos - Δευ 02 Οκτ 2006, 19:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=fast-news


ΡΕ ΤΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΘΕΑ...
το διαβασα και μου ηρθε να κλαψω...
αυτα τα περι μεταμελειας και συγχωρεσης και αφεσης αμαρτιων μου θυμησαν μεσαιωνα και στρογγυλη τραπεζη....

Ο ΑΡΘΟΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΝΣΕΛΟΤ Ο ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ???? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
plaketokofths - Δευ 02 Οκτ 2006, 19:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Είσαι λίγο υπερβολικός νομίζω Confused ,
διαβάζεις επίσημη ανακοίνωση είναι λογικό να μιλούν δόκιμα.
volvos - Δευ 02 Οκτ 2006, 22:42:24
Θέμα δημοσίευσης:
η εκφραση ''απονομη χαριτος'' ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΡΗΤΟΣ ΣΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ...................

ειναι μια εκφραση με ποικιλες ετοιμολογησεις καθολα προσβλητικες για το ατομο που αναφερονται.

οταν διαβαζω τετοιες εκφρασεις σε επισημες ανακοινωσεις εκνευριζομαι και ισως απο την εμπαθεια μου διακρινω ηρωνεια και υπερβολικη αλαζονεια κοινως χαηλικι...

ζητω συγνωωωωωμη για να μη βγουν και αλλοι και αρχιζουν να με κραζουν. βαριεμαι να απανταω.

τωρα θα μου πεις τι το γραφεις....εεεεε δε μπορω να κρατηθω.
θα με βαλω τιμωρια.

να γραψω 1000φορες

ΜΗ ΛΕΣ ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΤ. ΚΑΝΕΙ ΤΣΙΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ
plaketokofths - Δευ 02 Οκτ 2006, 23:42:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θέλω να κρίνω κανέναν αλλά δεν καταλαβαίνω απο τα ελληνικά που ξέρω τι το περίεργο έχει η εκφραση "απονομή χάριτος". Νομίζω είναι μια έκφραση που συνηθίζεται να λέγεται σε τέτοιες περιπτώσεις και υποδηλώνει την αποδοχή του αιτήματος.
Όσο για το ορθογραφικό... εντάξει όλοι κάνουμε λάθη, μπορεί να είναι και τυπογραφικό, μπορεί να φταίει το rally.gr κι οχι η ΕΘΕΑ.

Καθένας μπορεί να έχει εμπάθεια για οτιδήποτε, το θέμα είναι αν ευσταθεί η δυσαρέσκεια του και πως την εκφράζει. Αυτα φιλικά και ως μικρότερος.
Road_Runner - Τρι 03 Οκτ 2006, 16:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......
vinman - Τρι 03 Οκτ 2006, 16:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......


...και εγώ αυτό κατάλαβα....
Ghost Dog - Τρι 03 Οκτ 2006, 16:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......


...και εγώ αυτό κατάλαβα....

μια απο τα ιδια Evil
volvos - Τρι 03 Οκτ 2006, 17:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
ΞΕΚΟΛΑΤΕ...
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΧΡΥΣΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΣΤΗ ΧΑΡΗΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ της βανδη μιλανε οι ανθρωποι...


υ.γ. δυστυχως το ορθογραφικο λαθος ειναι και στο σαιτ της εθεα.
Lef205 - Τετ 04 Οκτ 2006, 14:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Aρα ο κυριος Τσολακιδης λογικα θα πρεπει να περασει εργομετρικο μεχρι την Κυριακη μιας και αν δεν απατωμαι δεν μπορουσε να εκδωσει λισανς μεχρι τωρα,αρα επανεκδιδει με τα νεα μετρα . . .
Τεταρτη σημερα, θα προλαβει αραγε?????? Afroman
Road_Runner - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
O κύριος Τσολακίδης είναι νέος αγωνιζόμενος;;
Lef205 - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
O κύριος Τσολακίδης είναι νέος αγωνιζόμενος;;

Παιζει καποιο ρολο?
ΟΛΟΙ οσοι πανε για εκδοση ΚΑΙ επανεκδοση περνανε απο αυτα!
Ο Τσολακκιδης δε νομιζω να εβγαλε φετος λογω τιμοριας,αρα παει με τα καινουργια μετρα . . . θεωρητικα παντα!
plaketokofths - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......


η συγκεκριμένη έκφραση γενικά ή στην συγκεκριμένη περίπτωση?
Lef205 - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......


η συγκεκριμένη έκφραση γενικά ή στην συγκεκριμένη περίπτωση?

Μαλλον στη συγκεκριμενη περιπτωση!
Σε λιγο θα ξεθαψουν και πεθαμενους για να συμπληρωσουν συμμετοχες.
Road_Runner - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:30:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Παιζει καποιο ρολο?
ΟΛΟΙ οσοι πανε για εκδοση ΚΑΙ επανεκδοση περνανε απο αυτα!
Ο Τσολακκιδης δε νομιζω να εβγαλε φετος λογω τιμοριας,αρα παει με τα καινουργια μετρα . . . θεωρητικα παντα!


AAAA, νόμιζα ήταν μόνο για τους νέους οδηγούς...
Δηλαδή θα περάσουν από εργομετρικά Κύρκοι, Χατζητσοπάνηδες, βωβοί και τα ρέστα; Πάλι καλά γιατί κανείς τους δεν ξερει να οδηγάει και δεν έχει πείρα στους αγώνες... Rolling eyes
Lef205 - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:33:48
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Παράθεση:
Παιζει καποιο ρολο?
ΟΛΟΙ οσοι πανε για εκδοση ΚΑΙ επανεκδοση περνανε απο αυτα!
Ο Τσολακιδης δε νομιζω να εβγαλε φετος λογω τιμοριας,αρα παει με τα καινουργια μετρα . . . θεωρητικα παντα!


AAAA, νόμιζα ήταν μόνο για τους νέους οδηγούς...
Δηλαδή θα περάσουν από εργομετρικά Κύρκοι, Χατζητσοπάνηδες, βωβοί και τα ρέστα; Πάλι καλά γιατί κανείς τους δεν ξερει να οδηγάει και δεν έχει πείρα στους αγώνες... Rolling eyes

Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω!
Ειμαι περιεργος να δω αν τα μετρα που οι ιδιοι προκυρηξαν θα τα τηρησουν.

Τωρα αν τελικα το εργομετρικο κλπ ειναι καλο ή λαθος αυτο ειναι αλλο θεμα.
plaketokofths - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Έχει δίκιο ο Παναγιώτης. Η έκφραση Απονομή χάριτος έχει μια υποτιμιτική σημασία.......


η συγκεκριμένη έκφραση γενικά ή στην συγκεκριμένη περίπτωση?

Μαλλον στη συγκεκριμενη περιπτωση!
Σε λιγο θα ξεθαψουν και πεθαμενους για να συμπληρωσουν συμμετοχες.


Ααα, έτσι συμφωνώ, δλδ ότι γενικά είναι κάτι υποτιμητικό, κολακευτικό δεν είναι σίγουρα αλλά ούτε υποτιμητικό...αυτα λένε τα δικά μου ελληνικά.

Επειδή εγώ στην συγκεκριμένη περίπτωση μη γνωρίζοντας τι έχει γίνει δεν καταλαβαίνω γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι υποτιμητικό... μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος να λάβω γνώση κι εγω Question
Lef205 - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη σε γενικες γραμμες:
Για καποιο λογο η ΕΘΕΑ ειχε αφαιρεσει το διπλωμα απο τον Τσολακιδη για ορισμενο χρονικο διαστημα.
Παει να γινει ΔΕΘ δεν μαζευει τους αναμενομενους,εντελως τυχαια ο Τσολακιδης ζηταει να επανεξεταστει η υποθεση του εντελως τυχαια η ΕΘΕΑ αναιρει την ιδια της την αποφαση και του κανει απονομη χαριτος,νατος ο Τσολακιδης στο ΔΕΘ.
plaketokofths - Τετ 04 Οκτ 2006, 15:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Γιαννη σε γενικες γραμμες:
Για καποιο λογο η ΕΘΕΑ ειχε αφαιρεσει το διπλωμα απο τον Τσολακιδη για ορισμενο χρονικο διαστημα.
Παει να γινει ΔΕΘ δεν μαζευει τους αναμενομενους,εντελως τυχαια ο Τσολακιδης ζηταει να επανεξεταστει η υποθεση του εντελως τυχαια η ΕΘΕΑ αναιρει την ιδια της την αποφαση και του κανει απονομη χαριτος,νατος ο Τσολακιδης στο ΔΕΘ.


Μια χαρά Λευτέρη, δεκτό έτσι, δεν γνώριζα όλα τα παραπάνω. Δεν είναι ακριβώς υποτιμητικό για την ΕΘΕΑ αυτό, είναι κάτι άλλο, ας πούμε κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ίσως είναι κάτι χειρότερο απο υποτιμητικό.
volvos - Τετ 04 Οκτ 2006, 17:33:06
Θέμα δημοσίευσης:
γιαννη η απονομη χαριτος δινεται σε εγκληματιες και γενικα σε οσους εχουν καταδικαστει απο δικαστηριο. δε δινεται απονομη χαριτος σε φοροφυγα, ουτε σε καποιον με ακαλυπτες επιταγες. δινεται σε μελοθανατο, σε δολοφονους, σε πολιτικους κρατουμενους, και σε καμια περιπτωση σε οδηγο αγωνων .
στο τσολακιδη απο οτι θυμαμαι ειχε γινει αφαιρεση διπλωματος για καποιο διαστημα.

τεσπα αν δεις σε ενα λεξικο θα δεις οτι η εκφραση αυτη δεν ηταν δοκιμη και προφανως αυτος που τη χρησιμοποιησε περισσοτερο μουρη ηθελε να πουλησει αφου δεν ηξερε καν πως γραφεται.
plaketokofths - Τετ 04 Οκτ 2006, 17:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
κυριολεκτικά είναι αυτό που λες πάνω κάτω, ορίστε:
http://www.ministryofjustice.gr/modules.php?op=modload&name=Interesting&file=page6

αλλά ανάλογα τη χρήση, τον τρόπο και από το ποιον και σε ποιον απευθύνεται μια έκφραση αλλάζει η κυριολεκτική της σημασία.

Πιστεύω στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχεις δίκιο Παναγιώτη λόγω αυτών που είπε ο Λευτέρης.
Road_Runner - Τετ 04 Οκτ 2006, 18:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρη ο Τσολακίδης έτσι κι αλλιώς είχε ζητήσει να επανεξεταστει το θέμα του σε συνέντευξη που είχε δώσει στον Σαριμπαλίδη. Το Αν η ΕΘ.Ε.Α. αποφάσισε να του "Απονυμει Χάρη" λόγο συμμετοχών δεν το ξέρω αλλά η επανεξέταση ήταν δεδομένη
Lef205 - Πεμ 05 Οκτ 2006, 19:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Λευτέρη ο Τσολακίδης έτσι κι αλλιώς είχε ζητήσει να επανεξεταστει το θέμα του σε συνέντευξη που είχε δώσει στον Σαριμπαλίδη. Το Αν η ΕΘ.Ε.Α. αποφάσισε να του "Απονυμει Χάρη" λόγο συμμετοχών δεν το ξέρω αλλά η επανεξέταση ήταν δεδομένη

Απο το "ειχε ζητησε" μεχρι το "εγινε δεκτη" υπαρχει μεγαλη αποσταση!
volvos - Τρι 17 Απρ 2007, 09:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΜΕΙΝΕ?
πεθαναν μερικα ατομα...
εγινε μια αναστολη
εγινε μια αποχη
ενα μαχαιρι προσπαθησε να φτασει στο κοκκαλο

πετυχαν κατι?
επιτευχθηκε κανενας απο τους στοχους?

εγω γιατι βλεπω οτι σε μερικους μηνες θα ειμαστε ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που ημασταν πριν 2χρονια?
sps - Τρι 17 Απρ 2007, 10:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, πετυχαμε ρεκορ συμμετοχων σε αγωνα πρωταθληματος(Φθιωτιδος) με 133 συμμετοχες.
Lef205 - Τρι 17 Απρ 2007, 11:49:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματα κερδηθηκαν με το πιο βασικο να αναφερουν ολες οι λεσχες τη λεξη "ασφαλεια" στις προκυρηξεις των αγωνων τους.
volvos - Τρι 17 Απρ 2007, 12:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη φτανει αυτο?
Lef205 - Τρι 17 Απρ 2007, 12:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
δηλαδη φτανει αυτο?

Aυτο ειναι το πιο βασικο, μην ξεχνας οτι για αυτον τον λογο ξεκινησαν ολα περισυ.
Απ0ο ΄κει και περα ειναι ολα μα ολα στα χερια των οδηγων, αλλα ειδες κανεναν στην Πιτιτσα να διαμαρτυρηθηκε για το νταβατζιλικι των 30 ευρω για τους σενσορες χρονομετρησης?
Εδω ενας παρκαρε το αυτοκινητο του και ακυρωθηκε ο αγωνας, σκεψου να το εκαναν αυτο 50 αυτοκινητα απο τα 129 αλλα κανεις δεν εκανε τιποτε ολοι εβαλαν "το κεφαλι κατω " και ετρεξαν.
volvos - Τρι 17 Απρ 2007, 14:06:58
Θέμα δημοσίευσης:
η ενσταση μου λευτερη ειναι οτι οι προσπαθειες που εχουν γινει και η βελτιωση στις συνθηκες ασφαλεια κλπ κλπ ειναι ολα αποκλειστικα αποτελεσμα ενεργειων των λεσχων...
δηλαδη το οποιο αποτελεσμα εχει επελθει απο τις προσπαθειες καποιων λεσχων....
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΩΜΑΕΙ

και εγω προσωπικα θεωρω οτι ειναι θεμα χρονου να ξανακυλισουμε στα παλια οπως εχει γινει πολλακις στο παρελθον.
κατι δε κολλαει Cool
sps - Τρι 17 Απρ 2007, 14:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Πανο, αλλα η καθε λεσχη που λες πρεπει να πληροι καποια στανταρντ ασφαλειας.
Τα οποια στανταρντ τα θετει και τα ελεγχει η ΕΘΕΑ.
Για να γινει η πιτιτσα ειχε κατεβει κλιμακιο της Εθεα οπου ελεγξε τη διαδρομη και τα μετρα ασφαλειας για να δωσει το οκ.
Το ξερεις οτι για μερικα μετρα μπαριερας, κινδυνευε να μη γινει η πιτιτσα?
volvos - Τρι 17 Απρ 2007, 14:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
gia αυτο ρωταω...

το θεμα ειναι αν αυτα θα συνεχιστουν ή ειναι η @$ της αρχης...

σου εχει δειξει εσενα δειγματα φερεγγυοτητας η εθεα σε κατι?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr