Touristas έγραψε: |
Λιπών δεν ξέρω από τιμές πόσο παίζει το μοτέρ αλλά αν όντως θες να κανείς τέτοια μετατροπή το καλύτερο για μένα είναι !!
Βρίσκεις ένα τροπετο ολόκληρο από τελευταίο 2λιτρο και το ρίχνεις στο δικό σου . Τώρα θα μου πεις γιατί τροπετο !!! Γιατί αν θα πάρεις μόνο το μοτέρ μετά θα ψάχνεις και για κιβώτιο το δικό σου δεν κάνει ! Σωλήνες A/C και υδραυλικού δεν είναι ίδιες και αλλά μικροπράγματα που θα χρειασθείς !! Ενώ από την άλλη αν το έχεις ολόκληρο απλά ξηλώνεις το δικό σου και μετά τα πράγματα από το 2λιτρο τα ρίχνεις επάνω και είσαι έτοιμος ! |
Ntinos έγραψε: |
Εγω παντως θα προτεινα να σκεφτεις την αγορα 1.6 16v ΝFX (απο rallye,saxo,gti)................ Τελος για να μην εισαι παρανομος αμα δηλωσεις το 1,6 θα εχεις μικρες διαφορες σε ασφαλεια και τελη,με το διλιτρο ετοιμασου να πληρωνεις 300 ευρο αυτοκολλητο και τουλαχιστον 650 ευρο ασφαλεια (την ποιο απλη). Θα παρεις δηλαδη κατι σχετικα ιδιο σε αποδοση με μεγαλυτερο κοστος συντηρησης και αποκτησης. |
Touristas έγραψε: |
Δεν σου δίνουν έγκριση αν το αυτοκίνητο δεν βγαίνει από το εργοστάσιο με των συγκεκριμένο κινητήρα που θες να βάλεις!!
Άσε τα χαρτζιλίκια ………. ![]() Ααααχχχχχ για αυτό αυτή η χώρα πάει κατά διαόλου τα λαδώματα μας έχουν φάει !! ![]() |
pduke έγραψε: |
Όσο για τους προβληματισμούς σου Steve το θέμα κόστους είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν. |
pduke έγραψε: |
Το τροπέτο είναι η καλύτερη λύση "αναβαθμίζω, παίζω μαθαίνω" και αν είναι ποιότητας και πέσεις και σε καλό μάστορα θα έχεις και καλό αποτέλεσμα.
2 στραβά στην υπόθεση 1.Τροπέτα RC δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ακόμα....( δεν είσαι ο μόνος που ψάχνει...) 2.λίγοι γνωρίζουν τον 2λιτρο(ew10j4)(πίστεψέ με) και ακόμη λιγότεροι τον 2λιτρο του RC(ew10j4s). |
pduke έγραψε: |
Πάντως ew10j4 εύκολα θα βρεις. |
pduke έγραψε: |
Από την άλλη βέβαια μπορείς να το πουλήσεις και να πάρεις το GT του fpug... ![]() |
pduke έγραψε: |
...και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, το 1.4 βγαίνει σαν 1.4 και δεν υπάρχει έγκριση για οποιαδήποτε αλλαγή κινητήρα πέραν του ίδιου ακριβώς που φορούσε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, δηλαδή του 1.4 και μόνο αυτού!!
Αυτά είναι τα τυπικά τώρα από πλάγιες οδούς άλλο καπέλο... |
206gti έγραψε: | ||
φίλε μου την έγκροση την παίρνεις για το συγκεκριμένο "αυτοκίνητο" δηλ. 206, και όχι για το 206 1.4 δηλαδή παίρνεις ένα χαρτί από την peugeot που λέει ότι στο 206 μπαίνει από το εργοστάσιο μοτέρ δίλιτρο με τον κωδικό "..." άρα και εσύ που έχεις 206 μπορείς να βάλεις αυτό το μοτέρ. ενώ π.χ. αν είχες ένα cinquecento δεν θα μπορόυσες να βάλεις δίλιτρο, γιατί δεν έβγαινε ποτέ από το εργοστάσιο. όλα αυτά βέβαια είναι τα νόμιμα, κατά τα άλλα με λίγο βύσμα και λίγα ευρώ, στην Ελλάδα μπορείς να δηλώσεις και cinquecento διλιτρο... ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο. |
-=N4X=- έγραψε: |
Eγω θα κανω μια παρενθεση....μοτερ απο rc υπαρχουν στα τρικαλα γιατι το ειδα κ το σηζυτησα οταν πηγαμε με εναν φιλο να παρει τουρμπινα κ πολλαπλη μεταχειρα για uno.
Μαλλιστα οπως ειπε ο "παλιατζης" εχει δωσει ειδη αλλα δυο. |
Steve έγραψε: |
Τα 2 μοτέρ ήταν Ελληνικά ή τα έκανε εισαγωγή? ![]() |
Andreas έγραψε: |
Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την αμεση απαντηση σου.
Οσο για τον μανθο ειναι αστερι παιδι αν εξαιρεσεις τον πυργολεβιε που εχει στο αυτοκινητο ![]() (Ετσι για να ελαφρυνουμε λιγο το κλιμα) |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Ο πυργολεβιές είναι εξαιρετικός και κάνει δουλειά! Ειναι απο τα καλύτερα που έχει κάνει ο Μάνθος. |
volvos έγραψε: |
ελα ντραφι τοτε στο γκαραζ-συνεργειο του μαστρο μανθου...
αληθεια το εχετε συζητησει να στο βαλει ο μανθος το μοτερ? αν εισαι περιστερι και εχεις χρονο πεταξου καποια στιγμη απο εκει που σου ειπα...θα σου λυθουν αρκετες αποροιες για το δηλωμα. δες τι θα σου πουνε και το ξανασυζηταμε πιο σοβαρα το εν λογω θεμα. επισης να ξερεις οτι θα χρειαστεις ενα χαρτι-αποδειξη-τιμολογιο απο αυτον που θα σε προμηθευσει το μοτερ...αυτο το προσκομιζεις για το δηλωμα για να δουνε αν ειναι κλεμμενο! ![]() |
Andreas έγραψε: | ||
οχι δεν το εχουμε συζητησει και δεν γνωριζω που το το συνεργειου του μανθου. Δεν ηξερα καν αν εχει. |
Sidobre έγραψε: |
Εμένα πάλι θα μου άρεσε πάρα πολύ ένα 206 με μοτέρ από R1..... ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Ναι, μετά θα έχει χώρο στο engine bay ![]() |
Touristas έγραψε: |
Υπάρχει το 2λιτρο με τα 138 =GTi
Και ο 2λιτρος με τα 180 = RC |
karmagos έγραψε: | ||
α μαλιστα,οποτε διλιτρο απλο μοτερ δεν υπαρχει..εγινε ευχαριστω.. |
MEMsound έγραψε: |
τροπέτο θες ολόκληρο μιας και χρειάζεσαι και πλεξούδες/σασμάν/εγκεφάλους/ημιαξόνια κλπ κλπ ....
υπολόγισε 2~3000 το gti και 4~5000 το rc για κομπλέ μετατροπή... οτιδήποτε άλλες τιμές ακούσεις είναι απλά "μισες" και θα σου βγάλουν κι άλλα έξοδα στην πορεία... |
karmagos έγραψε: | ||
δεν το ειχα ψαξει μεχρι προσφατα που ετυχε και μου ειπε ενα μαγαζι για διλιτρο κινητηρα δεν χαρακτηρισε gt - rc με 2500ε, αλλα ειναι γνωστος και με εγγυηση μεταχειρισμενο..μονο μηχανη θα ελεγε; |
vinman έγραψε: | ||||
Καλό θα ήταν να το ρωτήσεις να σου εξηγήσει ο ίδιος τι ακριβώς περιλαμβάνει... Εμείς που να ξέρουμε?? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τελη 1,4~16 178ε
τελη 2λτ 374 ασφαλεια διαφορά γύρω στα 50~80ε ετησίως επιπλέον για το 2λιτρο ανάλογα με την αξία του αυτοκινητου/τα έτη κλπ κλπ ενδεικτικά με ίδιες καλύψεις για καινούργιο με bonus 2 ή 3 206 gti 1,6 16ν (αξίας 16000) είναι περίπου 240ε/6μήνο 206 gti 2,0 (αξιας 18000) είναι περίπου 280ε/6μηνο αλλά ας μην επεκταθουμε σε αυτά και ας περιοριστουμε στα τεχνικά εδώ. |
MEMsound έγραψε: |
τελη 1,4~16 178ε
τελη 2λτ 374 ασφαλεια διαφορά γύρω στα 50~80ε ετησίως επιπλέον για το 2λιτρο ανάλογα με την αξία του αυτοκινητου/τα έτη κλπ κλπ ενδεικτικά με ίδιες καλύψεις για καινούργιο με bonus 2 ή 3 206 gti 1,6 16ν (αξίας 16000) είναι περίπου 240ε/6μήνο 206 gti 2,0 (αξιας 18000) είναι περίπου 280ε/6μηνο αλλά ας μην επεκταθουμε σε αυτά και ας περιοριστουμε στα τεχνικά εδώ. |
vinman έγραψε: | ||
...372... ![]() |
Baby_On_Board έγραψε: |
Για να μπει μοτερ απο ρουσου στο 1.6 gti ,τι χρειαζεται?
Σιγουρα δεν εχουμε βε σασμαν ,αλλα τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω,(ψυγεια, σωληνώσεις,εγκεφαλος και δεν ξέρω τι άλλο).Και βασικά ποια είναι τα αναγκαία που θα πρέπει να γίνουν στο μοτερ? Κόστος τοποθέτησης περίπου πόσο είναι,επίσης τι πρέπει να αγοράσει κανείς καλύτερα τροπέτο ρούσου ή μπορεί συγκεκριμένα κομμάτια?Χρειάζεται και ταμπλό? Με esp τι γίνεται? |
MEMsound έγραψε: |
το 206 με τα 266 (1,6lt/2,0 gti) |
leontokardos 30 έγραψε: |
HELLO PAIDES!!!!
MOLIS GRAFTIKA KAI EGO STO CLUB. EXO ENA PEUGEOT 307 1.6 16V XSI .MIPOS XEREI KANIS EAN KOUMPONI TO MOTER TOU 2.O CC ME TA 180PS STO DIKO MOU ![]() |
AlienHack έγραψε: |
αξονα μπροστα? κιβώτιο ταχυτ. ? εγκέφαλο?
ολα αυτα πρεπει να αλαχθούν? |
AlienHack έγραψε: |
δηλαδή αν βρώ κινητήρα multiplex θα μου περισσέυουν καλώδια? θα εχω πρόβλημα? |
Ghost Dog έγραψε: |
Eιναι σχεδον ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρειτε το μοτερ με τα 180.... ![]() 5.000 και λιγα λες..... ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
|
AlienHack έγραψε: |
γιατί με 1500Ε παιρνω εναν rotrex απο εναν φιλο (τον εχει πανω σε 106 τωρα) με αλλα 1000-1500 τον περναω και αλλαζω και 1-2 πραματακια για καλυτερη αντοχη στις νεες πιέσεις.. με 2500-3000 εχω 160-170 αλογα (ισως και παραπάνω? ) με κομπρεσορα.. |
AlienHack έγραψε: |
STEVE!! αν δεν μου γαμ... την ψυχολογία με το mULTIPLEX δεν μπορεις ε??
![]() ![]() σοβαρά τωρα, το 180hp μοτερ μπαινει σχετικά ευκολα? μαζι με τι αλλο πρεπει να το βαλω ? (τι δεν βολευει απο το 1.6) ? αξονα μπροστα? κιβώτιο ταχυτ. ? εγκέφαλο? ολα αυτα πρεπει να αλαχθούν? δηλαδή αν βρώ κινητήρα multiplex θα μου περισσέυουν καλώδια? θα εχω πρόβλημα? επίσης ποσο μπορει να παει ο κινητήρας και ποσο τα περαστικά? ρωταω χοντρικα να ξέρω... γιατί με 1500Ε παιρνω εναν rotrex απο εναν φιλο (τον εχει πανω σε 106 τωρα) με αλλα 1000-1500 τον περναω και αλλαζω και 1-2 πραματακια για καλυτερη αντοχη στις νεες πιέσεις.. με 2500-3000 εχω 160-170 αλογα (ισως και παραπάνω? ) με κομπρεσορα.. αν ειναι ο κινητήρας με τα εξτρα του και περαστια να μου βγει 5000 τι νβα το κανω? παιρνω και αλλο αμαξι... |
volvos έγραψε: |
ΕΔΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΓΑΜΩΧΤΑΠΟΔΟ 6ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΑΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ γα** ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΟ 206????????? |
Steve έγραψε: |
Θα παρακαλέσω να μην με αντιγράφετε στο ύφος και στις βρισιές γιατί θα υπάρχουν κυρώσεις.
Εκ της Vrisidia-team Steve |
Steve έγραψε: |
Θα παρακαλέσω να μην με αντιγράφετε στο ύφος και στις βρισιές γιατί θα υπάρχουν κυρώσεις.
Εκ της Vrisidia-team Steve |
volvos έγραψε: | ||
οσες ελπιδες εχεις να ξεχωρισεις τισ αντιστρεπτικες απο τις μπαρες στηριξης του πισω αξονα σου τοσο ευκολα θα ξεχωρισεις το κομπρεσορα που θα σου πουλησει ο φιλος σε σχεση με το μοτερακι απο το μιξερ της γιαγιας σου ΕΔΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΓΑΜΩΧΤΑΠΟΔΟ 6ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΑΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ γα** ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΟ 206????????? |
MEMsound έγραψε: |
ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 307
|
MEMsound έγραψε: |
Επίσης υπάρχει αυτό: 206 - Τοποθέτηση 2.0lt (από GTI ή RC) σε 206. Ο κινητήρας ειναι ιδιος, τα ηλεκτρικά ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ |
Steve έγραψε: | ||
Είμαι έτη φωτός μπροστά... Σαβ 27 Νοέ, 2004 02:36 ![]() |
AlienHack έγραψε: |
Πάντος οταν πηγα και το διαβασα και ειδα ποιος εκανε το thread... ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!?? ΔΕΙΤΕ ΥΦΟΣ ΓΡΑΦΗΣ Ο STEVE!! Σαν κλαμενο γατακι!!
καμια σχεση με τωρα που ξεψάρωσε!! ![]() ![]() |