volvos έγραψε: |
Κανενα |
spar@ έγραψε: |
καλο θα ηταν να διευκρινισεις μαρκα...
το μινι κουπερ μπορει να εχει ιδιο μπλοκ με το πεζο, αλλα δεν εχει καμια σχεση... τι θελω να πω, το μινι κουπερ ειναι πολυ περιπλοκο στον χωρο του κινητηρα και για να κατεβασεις κινητηρα ή σασμαν πρεπει να το κανει καποιος που ξερει γιατι πρεπει να λυθει ολη η μουρη. Αν θες το αυτοκινητο σου να ειναι σε χερια που θα το παρεις σε καλυτερη κατασταση απ οτι το πηγες κοιτας λαθος! |
genik έγραψε: | ||
Ωχ τώρα προσγειώθηκα... ανώμαλα, ![]() 1. τι εννοείς να διευκρινίσω μάρκα? 2. για να τα λες αυτά πρέπει να ξέρεις κάτι περισσότερο, έχεις κάποια εμπειρία σχετική ή είναι απλή λογική; |
bagos έγραψε: |
Καλα,δεν ειναι κ τοσο τραγικα τα πραματα....αν ενας μαστορας εχει εξειδικευτει σε εναν κινητηρα,τοτε ειναι αρκετα πιο απλα τα πραγματα...εξαλου για σερβις κινητηρα ρωτησε το παιδι,οποτε τα μινι με τα πεζο εχουν ιδιο μοτερ,κ σασμαν κιολας!
δε ζητησε φανοποιο.... ![]() |
bagos έγραψε: |
Νομιζω οταν ενας μηχανικος κανει σεμιναρια,περνει εξιδεικευση για τον κινητηρα,group vag,psa,thp κτλ.τωρα αν ιεχυει κατι αλλο κ εχουν αλλαξει τοσο τα πραματα,τι να πω....δλδ ο μηχανικος της σεατ δε μπορει να κανει το μεγαλο σερβις με ιμαντες κτλ σε αουντι α4 επειδη λυνει ολη τη μουρη μπροστα? ![]() ![]() ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
αν και εχω μια απορια στην bmw γιατι δεν πας να το αναλαβουν παρα "ριχνεις" τη μουρη σου ψαχνοντας μεσω της peugeot? |
Giannis307 έγραψε: |
φυσικα και χαριτολογω....αν σου ειπαν κατι τετοιο τοτε μαλλον σε αφηνουν για πιο μεγαλο λογαριασμο.... |
gio_rallye έγραψε: |
χαχαχαχα!! ωραια λογικη ειχαν οι μαστορες τις bmw, 1λτ/1000χλμ ? Εσυ κανεις αλλαγη λαδιων στο δρομο φιλε μου.. |
marios_207_GT έγραψε: |
1 λίτρο ανά 1000 κυβικά ανα 1000 χιλιόμετρα ειχαν πει σε μένα στη Πεζό. Ότι να ναι δηλαδή |