PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δεν παίρνει μπρος 207GT

marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:31:13
Θέμα δημοσίευσης: Δεν παίρνει μπρος 207GT
Παιδιά καλησπέρα, το GT μου το ειχα αφησει αρκετες μερες στο γκαραζ και πηγαινα ανα 2 μερες και το βαζα μπροστα (ειχε και κρυο). Να αναφερω οτι βενζινη ειχε πολυ λιγο, στα μισα της ρεζερβας για την ακριβεια. Παω να βαλω μπροστα τιποτα, προσπαθουσε αλλα τιποτα, πηγαινω γεμιζω ενα μπιτονι με 20 ευρω βενζινη και του βαζω, ο δεικτης ανεβηκε αλλα το αμαξι δεν ξεκιναγε. Υποπτευομαι την τρομπα βενζινης (οχι αντλια υψηλης). Εσεις τι λετε? μπορω πριν το παω σε καποιο μαστορα να ελενξω την τρομπα μονος μου, με ενα πολυμετρο για παραδειγμα απο την ασφαλειοθηκη. Μηπως παιζει να εχει καποιο αλλο θεμα.


Υ.Γ Δοκιμασα και με ενα booster να το βαλω μπροστα μπας και ειχε κατσει η μπαταρια αλλα τιποτα
vasilisalessia - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
δες αν ακουγεται ο ηχος της αντλιας στην αρχη.εμενα μου λεει κατι για αντλια που βουλωσε απο κανα σκουπιδακι.καλυτερα να μην το αφηνεις τοσο πολυ κατω τη βενζινη γιατι πατο πατο υπαρχει παντα βρωμα..οποτε αυτο παιζει να ρουφηξε τιποτα τετοιο και να τα εφτυσε.
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
ακουω "ηλεκτρονικο" ηχο αλλα ερχετε απο το μοτερ οπως παντα, κανει καποιον ηχο που δεν ειχα προσεξει η αντλια?
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:46:14
Θέμα δημοσίευσης:
μολις κατεβηκα στο αμαξι και η αντλια κανει καποιο ηχο απλα δεν ξερω αν ειναι και φυσιολογικος, κανει ενα βζιν για 5-6 δευτερολεπτα.
Mitsaras... - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
μολις βαζεις το κλειδι στη μιζα κανονικα ακουγεται ενας ηχος κατω απο τα πισω καθισματα στη μερια του συνοδηγου σαν ενα σφυριγμα. αν δεν το κανει αυτο πολυ φοβαμαι οτι μπορει να τα παιξε η αντλια.
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 17:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου απο τη πλευρα του αδηγου ειναι η αντλια, μολις εβαλα το κλειδι ενω ειχα ανοιξει το καθισμα για να ακουσω καλα και εκανε ενα παρατεταμενο ηχο για 5-6 δευτερολεπτα, αν δεν ειναι αντλια ομως, τι στο καλο ειναι?
vasilisalessia - Τρι 15 Ιαν 2013, 18:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
στα πισω καθισματα δεξια ειναι η αντλια.συνοδηγος-πισω καθισμα απο κατω.εκει πρεπει να εστιασεις καπου.η πηρε μουργα η αντλια.γιατι αυτες δεν εχουνε φιλτρο εξωτερικο αλλα ενσωματωμενο που δεν αλλαζεται παρα μονο με την αντλια μαζι..καλα να μη το αφηνες ποτε τοσο χαμηλα τη σταθμη.αλλα νομιζω οτι χρειαζεσαι μαστορα να ερθει να δει αν ειναι βουλωμενη η εχει παρει τιποτα αλλο.μπορει να βουλωσε καπου μπροστα...στη καλυτερη αντλια στη χειροτερη μπεκακι.αλλα καλυτερα το βλεπει μαστορι.
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 19:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
θα το παω μεσα στις επομενες μερες με οδικη να το δει μαστορας, αλλα πολυ παραξενο οτι γινετε. Εχω αλλαξει 2 αντλιες υψηλης τωρα αυτο, τι γινετε, τοσο ευαισθητα ειναι? Για να μην πω τιποτα αλλο!!!
vasilisalessia - Τρι 15 Ιαν 2013, 20:15:39
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι θεμα ευαισθησιας αλλα θεμα βενζινης.ειχες το λιγο που ειχες στο πατο το αφησες και καιρο την ιδια βενζινη..η βενζινη οταν αφηνεται στο πατο συν αν αφηνεις την ιδια πολυ καιρο "μπαγιατευει"ας πουμε συν οτι αφηνει μια λασπη κατω απο την ακαθαρσια.ισως αυτη να πηρες,και να ξερεις να μη το αφηνεις ποτε τοσο πολυ κατω..γι αυτο αν σκοπευεις να το αφηνεις καιρο κοιτα να βαζεις παραπανω και να ειναι 100αρα.οξειδωνεται πιο δυσκολα με το καιρο αν ειναι καθαρη 100αρα
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 21:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε παντα 100αρα βαζω απλα φαινεται πως πρεπει να αλλαξω και παλι βενζιναδικο. Μονιμα το γεμιζω μεχρι να παει στο 1/4 οπου γεμιζω ξανα, μια φορα το χρονο μενει αδειο και ειναι πολυ μουφα με τη μια φορα να χαλαει....Αντε να δουμε τι αλλο θα παθει αυτο το αμαξι πια.
actinf - Τρι 15 Ιαν 2013, 21:55:15
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλη μία κλασσική βλάβη για την οποία η Peugeot δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα και απλά μας τα πέρνει χοντρά.
Δεν την έχω πάθει ακόμα, αλλά μου αρκουν τα 2000€ σε βλαβες που έχω δώσει ως τώρα και μάλιστα σε common faults, όπως χρονισμός, abs κλπ...
Σου εύχομαι καλό κουράγιο...
marios_207_GT - Τρι 15 Ιαν 2013, 21:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
να σαι καλα φιλε μου, εσυ εχεις δωσει πιο πολλα απο μενα, μου φαινεται οτι εδω μεσα πρεπει να ξεκινησει καινουρια "κοντρα" οχι σε δυναμη αλλα σε χρηματα που δαπανηθηκαν για βλαβες Laughing
vasilisalessia - Τρι 15 Ιαν 2013, 22:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
καμμια φορα φτανει να πιασει λιγο λασπη και τελειωσε.καλα μη το δενουμε και σχοινι κορδονι.μπορει να μην ειναι απο αυτο.απλα ολα τα σημαδια δειχνουνε κατι τετοιο.το θεμα ειναι να εχει μεινει σε καμμια αντλια μη πας και για μπεκ.
marios_207_GT - Πεμ 17 Ιαν 2013, 20:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον κυριοι το αμαξι μπηκε σε συνεργειο, κοιταξαμε τρομπα και δουλευε κομπλε, κοιταξαμε πολαπλασιαστες κομπλε, βγαζουμε τα μπουζι και ηταν μουσκεμα στη βενζινη. καθαριστηκαν κλπ κλπ αλλα δεν πηρε, μετρησαμε συμπιεση, ο 1ο κυλινδρος κομπλε οι αλλοι 3 τιποτα. Πεταει λιγο λαδι ο μηχανικος στους κυλινδρους απο εκει που μπαινουν τα μπουζι το αφηνει 5 λεπτα και μολις μιζαρε πηρε με τη μια το αμαξι, αλλαχτηκαν ολα, λαδια φιλτρο λαδιου και μπουζι με ανταλλακτικα αντιπροσωπειας, υπαρχει το εξης θεμα: "ακουγετε" πολυ ο κινητηρας, σα να χτυπανε τα ωστηρια ενα πραγμα, ενημερωτικα ειχα αλλαξει τεντωτηρα καδενας πριν απο 6 μηνες. Τα σχολια σας παρακαλω γιατι θα μας τρελανει το μοτερ.
makis106 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 22:45:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού πήρε, ξαναμετρήθηκε συμπίεση?
Steve - Πεμ 17 Ιαν 2013, 23:31:27
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλημα στα ηλεκτρολογικά, κάποια γείωση στα γα^@%#$ει όλα Sad
marios_207_GT - Πεμ 17 Ιαν 2013, 23:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
μετρηθηκε η συμπιεση παιδια και ειναι ολα κομπλε, το μονο που ειδαμε ειναι οτι ακουμε αρκετα τα ωστηρια, καλου κακου θα κοιταξουμε για χρονισμα αν και ειχε χρονιστει πριν 6 μηνες.
vasilisalessia - Παρ 18 Ιαν 2013, 00:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
λαδι που βαζεις?αντία λαδιου?λαδι ανεβαζει κανονικα?βρωμικο μοτερ και δε φτανει επαρκες λαδι μου βρωμαει.
marios_207_GT - Παρ 18 Ιαν 2013, 15:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λαδι Castrol 5-30 αντλια λαδιου δεν νομιζω τωρα το πηρα το αμαξι και "δουλευει" καλα στο δρομο, μονο το ωστηρια που ειπα παραπανω, αν εχει καποιο προβλημα η αντλια λαδιου τι συμπτωματα θα μου δωσει?
vasilisalessia - Παρ 18 Ιαν 2013, 17:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα να βαζεις το λαδι 0 30 τοταλ κουαρτζ 9000 ενερτζι που εχει συζητηθει εδω μεσα ως το καλυτερο γι αυτη τη μηχανη.τωρα για το θεμα αντλιας θα σου εβγαζε και αλλα προβληματα αρα ακυρο.το πιο πιθανο ειναι να ακουγονται ισως γιατι δεν φτανει το λαδι 100% σε ολα τα σημεια με αποτελεσμα να ακουγεται ισως αλυσιδα και βαλβιδες λιγο παραπανω.κανε εναν ελεγχο χρονισματος παλι και δες μηπως εχει φυγει...και το λαδι κοιτα να το αλλαξεις με το 0 30
marios_207_GT - Παρ 18 Ιαν 2013, 17:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παω στην επομενη αλλαγη σε 7500km σε 0-30 αλλα μαλλον σε Motul το Total το 5-30 το μοτερ μου το ρουφαγε για πλακα, ενω με το καστρολ ησυχασα. Μεσα στις επομενες μερες θα κοιταξουμε χρονισμα, μπορει να αλλαξω ολο το σετ μαζι με γραναζια μεταβλητου μπας και ησυχασω με αυτο το θεμα.
vasilisalessia - Παρ 18 Ιαν 2013, 18:13:38
Θέμα δημοσίευσης:
αν θελεις κοιτας τα αλλα τοπικ για το κινητηρα σου.μη κανεις πειραματα.κοιτα και αλλοι τι χρησιμοποιεισανε και για πιο λογο.βεβαια η αποφαση παντα δικη σου..δικο σου το αμαξι.
recife_rallye - Παρ 18 Ιαν 2013, 21:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το να μη σκαει η μιζα για ηλεκτρονικο προβλημα μου κανει..
Αλλωστε τα βρεγμενα απο βενζινη μπουζι το υποδηλωνουν αυτο.
Καλα θα ηταν,σε περιπτωση που δεν το χρησιμοποιεις πολυ αυτη την περιοδο,να το βαζεις μπρος οπως ειπες αλλα να αφηνεις να ανεβαινουν ψυκτικο υγρο και λαδι σε θερμοκρασιες φυσιολογικης λειτουργειας.

Ουτε οι βενζινες φταινε,ουτε η αντλια βενζινης σου

Ενα πραγμα μονο με ανησυχει..το οτι πηρε αφοτου εριξε λαδι στο χωρο καυσης..αυτο σημαινει οτι δεν υπηρχε επαρκες λαδι,εξου και η μειωμενη συμπιεση(λογω του οτι το λιπαντικο χρησιμευει και σαν μονωτικο του χωρου καυσης σε συνεργασια με τα ελαατηρια πιστονιου). Confused Confused
marios_207_GT - Παρ 18 Ιαν 2013, 21:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Το να μη σκαει η μιζα για ηλεκτρονικο προβλημα μου κανει..
Αλλωστε τα βρεγμενα απο βενζινη μπουζι το υποδηλωνουν αυτο.
Καλα θα ηταν,σε περιπτωση που δεν το χρησιμοποιεις πολυ αυτη την περιοδο,να το βαζεις μπρος οπως ειπες αλλα να αφηνεις να ανεβαινουν ψυκτικο υγρο και λαδι σε θερμοκρασιες φυσιολογικης λειτουργειας.

Ουτε οι βενζινες φταινε,ουτε η αντλια βενζινης σου

Ενα πραγμα μονο με ανησυχει..το οτι πηρε αφοτου εριξε λαδι στο χωρο καυσης..αυτο σημαινει οτι δεν υπηρχε επαρκες λαδι,εξου και η μειωμενη συμπιεση(λογω του οτι το λιπαντικο χρησιμευει και σαν μονωτικο του χωρου καυσης σε συνεργασια με τα ελαατηρια πιστονιου). Confused Confused


Φιλε μου μηπως απο το μιζαρισμα μπας και παρει δεν εμεινε λαδι ωστε να λιπαινει??? Σκεψου οτι απο το μιζαρισμα εμεινε και απο μπαταρια.
vasilisalessia - Παρ 18 Ιαν 2013, 21:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
προσπαθουσε να το βαλει μπρος ισως και ψεκαζανε καθε φορα τα μπεκ βενζινη η οχι?γι αυτο και γεμισανε τα μπουζι μετα.τωρα με το λαδι και που περναει μου βρωμαει και μενα..υπαρχει περιπτωση να εχει βουλωσει πουθενα η να μη περναει παντου το λαδι?γι αυτο και να ακουγονται τα ωστηρια τοσο πολυ???
marios_207_GT - Παρ 18 Ιαν 2013, 22:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
θα ειναι υπο καθημερινη παρακολουθηση το αμαξι σε θερμοκρασιες το πως ανεβαινουν σε σχεση με πριν κλπ μηπως παρατηρησω κατι, γιατι το να ανοιξουμε μοτερ για να δουμε αν βουλωσε πουθενα κατι ειναι μεγαλο κοστος.
android - Παρ 18 Ιαν 2013, 22:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Θα παω στην επομενη αλλαγη σε 7500km σε 0-30 αλλα μαλλον σε Motul το Total το 5-30 το μοτερ μου το ρουφαγε για πλακα, ενω με το καστρολ ησυχασα. Μεσα στις επομενες μερες θα κοιταξουμε χρονισμα, μπορει να αλλαξω ολο το σετ μαζι με γραναζια μεταβλητου μπας και ησυχασω με αυτο το θεμα.


Aπλα να εχεις στο μυαλο σου οτι επειδη εναν τυπο λαδιου/μαρκα δλδ τα τοταλ 5-30 για σενα στα καιει,αυτο δεν εχει να λεει οτι ολα τα τοταλ ειναι μαπα,αλλα οτι αυτα τα τοταλ δεν ειναι καλα για το μοτερ σου.
marios_207_GT - Παρ 18 Ιαν 2013, 23:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ψαχνοντας στο youtube βρηκα ενα βιντεο με τον ηχο που κανει τωρα το μοτερ μου http://www.youtube.com/watch?v=tHj8E5-ew0s αντιστοιχο βιντεο με πολυ πιο εντονο ηχο εδω http://www.youtube.com/watch?v=jXtHDM1kovU οπου οπως λεει αντικατασταθηκε αυτο broken upper guide rail μηπως ξερει κανεις τι ειναι

Υ.Γ και στα δυο βιντεο εχει σχολιο ενας που με ιδιο ηχο του εσπασε το μοτερ, δεν μας βλεπω καλα.
makis106 - Παρ 18 Ιαν 2013, 23:10:29
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δευτερο βίντεο ειναι καθαρα ήχος απο τεντωτήρα καδένας.
Στο πρώτο αυτον τον ήχο τον κανει κ το δικό μου οταν ειναι κρύο, αλλα σε πιο χαμηλο βαθμο. Το κανει απο καινουργιο. Μαλιστα οταν το ειχα παρατηρησει το ειχα παει σε αντιπροσωπεία, και το ειχα αφησει απο βράδυ για να το ακουσουν το πρωι που θα ηταν κρύο. Μιλησαν με Γαλλία κλπ. και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο και όντως, κοντευει 5 χρονων και παντα το κανει χωρις κανενα προβλημα. το εχουν υποψην στην Peugeot και μαλιστα υπαρχει ενα κολπάκι, μολις βγαλεις το σωληνακι που ειναι με ταχυσυνδεσμο πανω στην αντλία κενού, ο ήχος σταματαει.
vasilisalessia - Σαβ 19 Ιαν 2013, 00:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
ψιλο λαδι 0 30 να βαλεις για να λιπαινεται καλα αλυσιδα και κανε του χρονισμα με γλιστρα.αν αρχιζει και χοροπηδαει θα το χαιρετισεις το μοτερ..
το λαδι που βαζουνε ολα τα παιδια εδω μεσα το 0 30 να βαζεις.
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 00:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ολοι! δουλευει και με 5-30 απροβληματιστα! χροοονια τωρα! Wink
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 01:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω τραβήξει βίντεο με τον ήχο από το κινητήρα.... Αν μπορεί κάποιος ας μου στείλει pm με το πως θα το ανεβάσω στο φόρουμ.... Εχω 2 ένα με κρύο μοτερ που ακούσετε πολύ και ένα με ζεστό που ακουγετε λιγότερο.
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 16:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριοι μόλις ανέβασα τα 2 βιντεο στο youtube, το πρωτο ειναι με εντελως κρυο κινητηρα και το δευτερο μετα απο 20 λεπτη διαδρομη και τα λάδια σε θερμοκρασια λειτουργιας οπου στο βιντεο με προσοχη θα ακουσετε ενα τικ-τικ στη πραγματικοτητα ακουγετε λιγο πιο δυνατα......Σα να στρωνει λίγο.



http://www.youtube.com/watch?v=b73sggpyb_s
http://www.youtube.com/watch?v=smi6ljRrkTg
vasilisalessia - Σαβ 19 Ιαν 2013, 17:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
καδενα και τεντωτηρας στο πρωτο στο δευτερο το κανει ακομα αλλα επειδη εχει παει λαδι το κανει λιγοτερο.χρονισμα και τα σχετικα νομιζω θελει
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:09:58
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Κυριοι μόλις ανέβασα τα 2 βιντεο στο youtube, το πρωτο ειναι με εντελως κρυο κινητηρα και το δευτερο μετα απο 20 λεπτη διαδρομη και τα λάδια σε θερμοκρασια λειτουργιας οπου στο βιντεο με προσοχη θα ακουσετε ενα τικ-τικ στη πραγματικοτητα ακουγετε λιγο πιο δυνατα......Σα να στρωνει λίγο.



http://www.youtube.com/watch?v=b73sggpyb_s
http://www.youtube.com/watch?v=smi6ljRrkTg

Δεν μου ακουγεται για τεντωτήρας, τεσπα αν ειναι τεντωτηρας μολις πατησεις λίγο γκαζι, τοτε κανει πολυ θόρυβο μεχρι τις 2-2500 στρ. στο κανει εσενα αυτό?
Κανε μου και μια χαρη, οταν ειναι κρυο και κανει αυτο το θορυβο, ξεκούμπωσε λιγο το σωληνακι πανω απο την αντλία κενου ενω δουλευει στο ρελαντι, κ δες αν αλλαζει κατι στο θορυβο. ειναι στα δεξια της κεφαλής οπως κοιτας, ενα γκρι φυσακι με πρασινο κουμπακι, πατα το κουμπακι κ τραβα το, μην αγχωνεσαι, δεν θα παθει κατι.
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:15:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κανα παλικάρι να το φισωσουμε να δουμε Fuel Trims πριν ανοιξουμε για χρονισμα παιζει???
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη για να μην κανω κανα λαθος που μπορω να ανεβασω μια φωτο που τραβηξα για να μου πεις αν οντως ειναι αυτο που πρεπει αν βγαλω?
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
περιμενε θα ανεβασω εγω.
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:29:28
Θέμα δημοσίευσης:

marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:30:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παω να το κάνω.....
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου μολις εβγαλα το σωληνακι σταματησε να το κανει και μολις το εβαλα ξανα συνεχισε, ειχες δικιο, τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση?
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
Wink
Τίποτα, το αφηνεις οπως ειναι, το δικο μου ειναι 4 χρονια ετσι. Το κανουν κ αλλα αν οχι όλα, απλα δεν το εχουν παρατηρησει οι ιδιοκτητες.
Για καποιο λογο, οταν βγαζεις το σωληνακι και αποφορτιζεται η αντλία κενου, σταματαει να το κανει. αν κλεισεις με το δαχτυλο την τρυπα της αντλιας θα δεις οτι θα το κανει αμεσως. Οπως και ο μηχανικος της Peugeot, ετσι κ εγω δεν μπορω να σου πω ακριβως σε τι οφειλεται, αλλα απ τη Γαλλια μας ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικο. Ισως καποια κενα της αντλιας εκει που συμπλεκεται με τον εκκεντροφορο να ευθυνονται. παντως μην αγχωνεσαι, απλα ξεχνα το.
marios_207_GT - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Εγινε φιλε μου, εγω καθαρα για να φευγει και το αγχος σε αλλους παραθετω το βιντεο που μολις τραβηξα για να βοηθησουμε κι αλλα ατομα που μπορει να παρατηρησουν τον εν λογο ηχο
http://www.youtube.com/watch?v=4yh8F_M6zSI&feature=youtu.be

Υ.Γ παρακαλω οποιος διαθετει καποιο διαγνωστικο και ορεξη για να με βοηθησει να δουμε λιγο τα Fuel Trims θα ημουν υποχρεως
makis106 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιος. Thumb Left
psilos133 - Τετ 30 Ιαν 2013, 12:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Εγινε φιλε μου, εγω καθαρα για να φευγει και το αγχος σε αλλους παραθετω το βιντεο που μολις τραβηξα για να βοηθησουμε κι αλλα ατομα που μπορει να παρατηρησουν τον εν λογο ηχο
http://www.youtube.com/watch?v=4yh8F_M6zSI&feature=youtu.be

Υ.Γ παρακαλω οποιος διαθετει καποιο διαγνωστικο και ορεξη για να με βοηθησει να δουμε λιγο τα Fuel Trims θα ημουν υποχρεως


Και μενα ακριβως ετσι ακούγεται χρόνια τώρα..ακομά δουλεύει ...
makis106 πως χώρεσες το δοχείο αναθυμιάσεων κάτω απο την μπαταρία??πραγματικά δεν το εχω καταφέρει ακομα..και που θα βρω τους σωλήνες που έχεις βαλει??
σορρυ για το οφ τοπικ...
makis106 - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη το δοχείο χωρεσε εκει κατω ανετότατα! στην ουσία είναι κατω αλλα μπροστά απο την μπαταρία. Αν ξηλώσεις όλες τις σωληνώσεις της μαμα εισαγωγής που φτάνουν εκει μεχρι το φανάρι, θα δεις τι χωρο εχει απο κάτω.
Επίσης υπάρχει και αναμονή παξιμάδι για να το στηρίξεις.
Σωλήνες τετοιου τυπου θα βρεις σε μαγαζι που πουλαει εργαλεία, εξαρτηματα, ανταλλακτικά. Ειναι βαρεως τυπου, λιγο υπερβολικοι ισως, αλλα δεν τσακιζουν.
psilos133 - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Γιάννη το δοχείο χωρεσε εκει κατω ανετότατα! στην ουσία είναι κατω αλλα μπροστά απο την μπαταρία. Αν ξηλώσεις όλες τις σωληνώσεις της μαμα εισαγωγής που φτάνουν εκει μεχρι το φανάρι, θα δεις τι χωρο εχει απο κάτω.
Επίσης υπάρχει και αναμονή παξιμάδι για να το στηρίξεις.
Σωλήνες τετοιου τυπου θα βρεις σε μαγαζι που πουλαει εργαλεία, εξαρτηματα, ανταλλακτικά. Ειναι βαρεως τυπου, λιγο υπερβολικοι ισως, αλλα δεν τσακιζουν.

Αυτό θέλω κυρίως να μην τσακίζουν γιατί την πάτησα μια φορά..Θα φροντίσω να το κάνω γιατί τώρα ολη η λαδίλα πάει στην εισαγωγή..
Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση..
makis106 - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Να σαι καλα, απλα αν σκοπευεις να ταπωσεις τις πισω αναθυμιασεις και να περασεις τις μπροστα απο δοχειο, εχω καταλήξει στο οτι δεν ειναι η σωστότερη επιλογή. ανεβαζει την κατανάλωση λαδιου.
psilos133 - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Να σαι καλα, απλα αν σκοπευεις να ταπωσεις τις πισω αναθυμιασεις και να περασεις τις μπροστα απο δοχειο, εχω καταλήξει στο οτι δεν ειναι η σωστότερη επιλογή. ανεβαζει την κατανάλωση λαδιου.


Το έχω κάνει ήδη και είδα οτι όντως ανεβηκε η κατανάλωση λαδιού..Μηπως να τις ξανασυνδέσω???
Gotcha - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Προτιμας να συμπληρωνεις λιγο λαδι παραπανω ή να πετας λαδιλα κατευθειαν πανω στις βαλβιδες και στην πολλαπλη σου?
makis106 - Τετ 30 Ιαν 2013, 14:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
psilos133 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Να σαι καλα, απλα αν σκοπευεις να ταπωσεις τις πισω αναθυμιασεις και να περασεις τις μπροστα απο δοχειο, εχω καταλήξει στο οτι δεν ειναι η σωστότερη επιλογή. ανεβαζει την κατανάλωση λαδιου.


Το έχω κάνει ήδη και είδα οτι όντως ανεβηκε η κατανάλωση λαδιού..Μηπως να τις ξανασυνδέσω???

Επειδή ειμαστε Off Topic ,η απάντηση μου εδώ
marios_207_GT - Κυρ 03 Φεβ 2013, 15:23:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου ξεθαφτηκε το θεμα να αναφερω εν τελη οτι μετρηθηκαν Trims στο -1% αρα και απο θεμα χρονισματος ειμασε καλα, φτου μην το ματιαξω Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr