orfanos mulopotamos έγραψε: |
ρε παιδια το πρωι που ειναι κρυο το αυτοκινητο μεταξυ 1,200 και 1,900 στροφες κανει ενα κροταλισμα σαν τραχτερ... οπως εχει αναφερει παρα πανω ενας φιλος... δεν το κανει παντα... και οταν το κανει εαν το σβησεις και το ξανα βαλεις μπροστα ολα οκ.... αυτο εχει να κανει με το χρονισμα...? |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
ρε παιδια το πρωι που ειναι κρυο το αυτοκινητο μεταξυ 1,200 και 1,900 στροφες κανει ενα κροταλισμα σαν τραχτερ... οπως εχει αναφερει παρα πανω ενας φιλος... δεν το κανει παντα... και οταν το κανει εαν το σβησεις και το ξανα βαλεις μπροστα ολα οκ.... αυτο εχει να κανει με το χρονισμα...? |
giannis27 έγραψε: |
εγώ το αφήνω πάντα στο ρελαντί κάνα λεπτό το πρωί να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω ,κάνα δύο φορές όταν δούλευε ρελαντί άκουσα ψιλοκροτάλισμα αλλά μετά από 10δευτερόλεπτα σταματούσε.
πήγα να το ξεκινήσω κρύο δεν το άφησα να δουλέψει ούτε δευτερόλεπτο ,μου έβγαλε τρελό κροτάλισμα κανονικό τρακτερ ![]() |
vagelis207 έγραψε: |
Παιδια απ'οτι λενε ειναι απο τον τεντωτηρα της καδενας δεν εχει σχεση με τον χρονισμο.Το κανει και μενα μερικες φορες. |
ironman02 έγραψε: |
Είναι λίγο περιέργο το θέμα. Δεν είμαι σίγουρος οτι είναι από τον τεντωτήρα. Άλλοι τον έφτιαξαν και πάλι το έκανε. |
giannis27 έγραψε: |
εμένα μου το κάνει μόνο τον χειμώνα πάντως πέρσι μια δυο φορές όταν είχε καλό κρύο κ μόνο στα πρώτα δευτερόλεπτα στο ρελαντί,τώρα που κατέβηκαν οι θερμοκρασίες μου το ξανά έκανε δυο φορές. |
Samer έγραψε: |
εμενα μου το κανει μονο οταν κανει κρυο η αν το εχω αφησει σε κατιφορα.
Και καλοκαιρι μερικες φορες το εχει κανει σε κατιφορα. |
Miss 207 GT έγραψε: |
Κι εμένα το κάνει.
Πρώτη φορά μου το εμφάνισε στα 19000 χλμ (τώρα έχει περάσει τα 20000) και μέχρι στιγμής το έχει κάνει 2 φορές όταν το έβαλα μπροστά και με χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία. Όταν κυκλοφόρησε λίγο και ζεστάθηκε, μετά από 10' - 15' λεπτά, το ''κροτάλισμα/ρετάρισμα'' σταμάτησε. Ανησυχητικό ή μη, ο ήχος αυτός είναι πάντως ανατριχιαστικός. Νομίζεις ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά κάτω απ' το καπό... |
reselie έγραψε: |
και ερχομαι εγω σαν απομηχανης θεος να πω την βλακεια μου!!!
ρε μπας και ειναι απλα κανα μεταλλο που πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να λαδωθει....? κανα γραναζι,ρουλεμαν ή τεντωτηρας(ΜΗ αυτο-λιπαντα)??? |
dimkeras έγραψε: |
Παρουσιάζονται όμως άλλα! ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Έχει αναλυθεί πολλάκις. Τεντωτήρας καδένας χρονισμού. Από τα μέσα του 2008 κι έπειτα (κατασκευή) τοποθετείται το καινούριο ανταλλακτικό και δεν παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα. Παρουσιάζονται όμως άλλα! ![]() |
Miss 207 GT έγραψε: |
Ευχαριστώ πολύ Δημοσθένη.
Την Τετάρτη έχω κλείσει για σέρβις και θα τους το πω κι αυτό. Σχετικά με τα μπουζί, αν θέλω να τα αλλάξω τώρα στα 20000, μου είπε +40€. Αν θέλει και τακάκια, το σύνολο μπορεί να φτάσει κοντά στα 270€ μου είπε επίσης στο τηλέφωνο. Δηλαδή στο σέρβις αυτό των ~250€ περιλαμβάνονται τα λάδια, όλα τα φίλτρα, γενικός έλεγχος και τα φρένα (αν κριθεί απαραίτητο...). Αυτά, όταν πάρω το αμάξι και τις αναλυτικές αποδείξεις, θα ενημερώσω. Ευχαριστώ και πάλι. ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Λάδια αντιπροσωπίας (έστω TOTAL 5-30) περίπου 20€/lt x 5lt = 100,0€ |
salex έγραψε: | ||
Κάι κάι κάι! ![]() Θα το γυρίσουμε σε ελαιόλαδο λίαν συντομως. Λάδι αντιπροσωπείας, a.k.a. Shell (από το γνωστό καλό που πουλάνε και στα βενζινάδικα). |
nikos68 έγραψε: |
Φίλε Βαγγέλη και όσοι άλλοι πιστοί παρακολουθούν εδώ τα τεκτενόμενα των 207....Σήμερα είδα ανοιχτό το καπάκι...σωστό εργοστάσιο...με ασημένιες καδένες ...μικροκαμωμένες τροχαλίες...τρύπες από τη μια...ελατήρια από την άλλη...γενικά μια εικόνα που σου δημιουργεί κάτι τις....Ο τεντωτήρας καδένας βρίσκεται απέναντι από την πίσω σωλήνα στην αριστερή μεριά του κινητήρα.Είναι 1 λεπτό δουλειά να ξεβιδωθεί και άλλο 1 λεπτό να βιδωθεί ο καινούριος.Όλα τα υπόλοιπα είναι που σου τρώνε το χρόνο και την ψυχή μέχρι να φτάσεις με ασφάλεια σ'αυτό το σημείο.Κύριο σημείο είναι να μπλοκαριστεί το βολάν από κάτω με το και καλά ειδικό εργαλείο.Οι εκκεντροφόροι και να μη μπλοκαριστούν δεν τρέχει και τίποτα,απλά για ασφάλεια το κάνεις ή επειδή μπορεί να είσαι βαρυχέρης.
Ο δικός μου τεντωτήρας ήταν όντως μπλοκαρισμένος γι'αυτό το αμάξι είχε μετατραπεί σε τρακτέρ.Μόλις τον βγάλαμε με ένα κατσαβιδάκι κουνήσαμε το έμβολο μπροστά και ξεμπλόκαρε αμέσως...σα να μην είχε συμβεί ποτέ το κόλλημα.Κι αναρωτιέται κανείς....τόση ώρα κόπος και με ένα τσακ να ξεμπλοκάρει???....άγνωσται αι βουλαί των ειδικών που τον κατασκεύασαν.Τέλος πάντων ..φίλε Βαγγέλη αν έχεις αντιληφθεί ότι τρακτερίζει το αμάξι και δε διορθώνεται αυτό μετά από λίγο να αλλάξεις τον τεντωτήρα γιατί το χτύπημα που ακούμε είναι η καδένα που βαράει χαλαρή πάνω στη γλίστρα...και η γλίστρα είναι πλαστική...με όποιες συνέπειες θα έχει αυτό μετά από λίγο.Και βέβαια βλέπεις ξεκάθαρα με ανοιχτό το καπάκι αν είναι τα σημάδια του χρονισμού σωστά ή όχι.Στο δικό μου ευτυχώς βελάκι και σημάδι ήταν απέναντι ακριβώς.Αυτά τα ολίγα...μόλις βάλω πάνω το νέο τεντωτήρα θα ενημερώσω ![]() |
nikos68 έγραψε: |
Φίλε Βαγγέλη και όσοι άλλοι πιστοί παρακολουθούν εδώ τα τεκτενόμενα των 207....Σήμερα είδα ανοιχτό το καπάκι...σωστό εργοστάσιο...με ασημένιες καδένες ...μικροκαμωμένες τροχαλίες...τρύπες από τη μια...ελατήρια από την άλλη...γενικά μια εικόνα που σου δημιουργεί κάτι τις....Ο τεντωτήρας καδένας βρίσκεται απέναντι από την πίσω σωλήνα στην αριστερή μεριά του κινητήρα.Είναι 1 λεπτό δουλειά να ξεβιδωθεί και άλλο 1 λεπτό να βιδωθεί ο καινούριος.Όλα τα υπόλοιπα είναι που σου τρώνε το χρόνο και την ψυχή μέχρι να φτάσεις με ασφάλεια σ'αυτό το σημείο.Κύριο σημείο είναι να μπλοκαριστεί το βολάν από κάτω με το και καλά ειδικό εργαλείο.Οι εκκεντροφόροι και να μη μπλοκαριστούν δεν τρέχει και τίποτα,απλά για ασφάλεια το κάνεις ή επειδή μπορεί να είσαι βαρυχέρης.
Ο δικός μου τεντωτήρας ήταν όντως μπλοκαρισμένος γι'αυτό το αμάξι είχε μετατραπεί σε τρακτέρ.Μόλις τον βγάλαμε με ένα κατσαβιδάκι κουνήσαμε το έμβολο μπροστά και ξεμπλόκαρε αμέσως...σα να μην είχε συμβεί ποτέ το κόλλημα.Κι αναρωτιέται κανείς....τόση ώρα κόπος και με ένα τσακ να ξεμπλοκάρει???....άγνωσται αι βουλαί των ειδικών που τον κατασκεύασαν.Τέλος πάντων ..φίλε Βαγγέλη αν έχεις αντιληφθεί ότι τρακτερίζει το αμάξι και δε διορθώνεται αυτό μετά από λίγο να αλλάξεις τον τεντωτήρα γιατί το χτύπημα που ακούμε είναι η καδένα που βαράει χαλαρή πάνω στη γλίστρα...και η γλίστρα είναι πλαστική...με όποιες συνέπειες θα έχει αυτό μετά από λίγο.Και βέβαια βλέπεις ξεκάθαρα με ανοιχτό το καπάκι αν είναι τα σημάδια του χρονισμού σωστά ή όχι.Στο δικό μου ευτυχώς βελάκι και σημάδι ήταν απέναντι ακριβώς.Αυτά τα ολίγα...μόλις βάλω πάνω το νέο τεντωτήρα θα ενημερώσω ![]() |
nikos68 έγραψε: |
Ο καινούριος τεντωτήρας μπήκε πάνω στο αμάξι και το κροτάλισμα εξαφανίστηκε ειδικά μόλις δουλέψει λίγο από κρύο..Το αμάξι ξαναβρήκε τον εαυτό του |
nikos68 έγραψε: |
Τι μεγιές βρε Χριστόφορε...μας βγήκε η ψυχή μέχρι που να το σετάρουμε και να δουλέψει...τουλάχιστον οι επόμενοι θα είστε έτοιμοι πιο γρήγορα και με σιγουριά πλέον ![]() |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
ρε παιδια το πρωι που ειναι κρυο το αυτοκινητο μεταξυ 1,200 και 1,900 στροφες κανει ενα κροταλισμα σαν τραχτερ... οπως εχει αναφερει παρα πανω ενας φιλος... ... |
Vini έγραψε: | ||
Χθες απόγευμα είχα το ίδιο σύμπτωμα... ![]() Ξαφνικά και για πρώτη φορά. Κροτάλισμα ανάμεσα στις 1200 και 1900 στροφές περίπου. Μετά από 5 λεπτά κυκλοφορία στο δρόμο το αυτοκίνητο συνήλθε. Αργά το βράδυ που το έβαλα ξανά μπροστά, δεν είχε αυτό το θόρυβο. Θεωρείται πρόβλημα ο θόρυβος αυτός; ![]() |
ironman02 έγραψε: |
...Εγώ ρώτησα στον Κονδωρα και μου είπαν οτι είναι φυσιολογικό και το κάνει όταν αργεί να ανεβάσει λάδι το μοτέρ και λέει όλα το κάνουν... |
Vini έγραψε: |
Έχεις πάρει ήδη τηλέφωνο στο Αρβανίτη για το θέμα της καδένας; Ενδιαφέρον!...
Αν πας τελικά και το κοιτάξουν το θέμα γράψτο και εδώ να μας πεις εντυπώσεις και αποτελέσματα...!... Εγώ θα περιμένω λίγο ακόμα και αν το ξαναπαρουσιάσει θα πάω από εκεί κατ'ευθείαν... ![]() |
sasasj έγραψε: |
Πρίν μια βδομαδα περιπου είχα και εγω το ίδιο συμβάν. Μου το έκανε όταν είχε πολύ κρύο (-3 περίπου) και μολις το έβαλα μπροστά. Ακουγόταν σαν να ακουμπάει μέταλο με μέταλο και με διακεκομένο ήχο, σαν να τραβας αλυσίδα πάνω σε κάτι. Μετά απο λίγο που ξεκίνησα σταμάτησε.
Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια και απο τότε δεν ξαναεμφανίστηκε. Πρέπει να αναφερθεί στην μαμά Peugeot άμεσα! |
sasasj έγραψε: |
Λογικό αφού δεν θα ξέρουν κάν απο πού προέρχεται! Τι να αρχίσουν να ψάχνουν στα τυφλά;;;
Καλό είναι να τους το πώ να το ξέρουν μην γίνει τίποτα αργότερα και μου πουν δεν μας το ειπες νωρίτερα. Δεν έχω σκοπό να βάλω το ανταλλακτικό άμεσα αν δεν το κάνει ξανά, αλλα αν μου πουν να το κοιτάξουν θα τους δώσω την ευκαιρία να το δουν! |
Vini έγραψε: |
Εγώ χθες μεσημέρι είπα να πάρω ένα τηλέφωνο στο συνεργείο για να δω τι θα μου πουν...
Φώναξαν κάποιο τεχνικό, του είπα το περιστατικό (θόρυβο, κροτάλισμα, τρακτέρ, στροφές, κλπ...κλπ...) με ρώτησε αν είναι το GT και όταν του είπα ότι είναι το GT με σταμάτησε και μου είπε το εξής: "Κύριε μη το οδηγείτε!Πάρτε τηλέφωνο την Express Service, φορτώστε το και φέρτε το στο συνεργείο να το δούμε..." ![]() Τι να πω, τι να υποθέσω και τι να κάνω; Απλά είπα "ευχαριστώ" και το έκλεισα... ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Γεια σου Πατριώτη! Έχω νέα. Το πήγα σήμερα το πρωί τελικά το αμάξι και ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικός ο κος Δημήτρης (νομίζω αυτός ήταν ![]() ... |
gatoras έγραψε: |
Είσαι σίγουρος? γιατί εμένα μου είπε ότι εφόσον αλλαχτεί κάτι στο αυτοκίνητο εντός εγγύησης η εγγύηση του ανταλλακτικού λήγει μαζί με την εγγύηση του αυτοκινήτου. Ενώ αν αλλάχτει κάτι εκτος εγγύησης τότε έχει εγγύηση το ανταλλακτικό 1 χρόνο. |
drdino έγραψε: |
...είμαι από νετμπουκ στο δρόμο. |
Vini έγραψε: | ||
![]() ![]() .... .... Και όσο αφορά το θέμα... αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν τελικά αυτή η ιστορία δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο... Διαβάζω ότι πολλοί έχουν το θόρυβο αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι έχει δημιουργηθεί πρόβλημα σε αυτοκίνητο... Ή κάνω λάθος; ![]() Η Peugeot τι λέει για όλα αυτά άραγε;...; ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Εγώ πάντως το αφησα ως είχε για 1,5 χρόνο χωρίς κανένα απολύτος πρόβλημα που και που το θυμόταν και έκανε λίγο σα τρακτερ. Λίγο πριν περάσει η εγγύηση τους το πήγα και μου το αλλάξαν, και καλύτερα έτσι γιατι αν το πήγαινα απο την αρχή δεν θα είχαν βγάλει το βελτιωμένο αν/κο και θα ξαναέτρεχα ![]() Μην φοβάστε πάντως δεν παθαίνει τπτ, σα μηχανόβιος τόσα χρόνια όλα τα μηχανάκια μου καποια στιγμή χάλαγε ο τεντοτήρας απλά ακουστικό είναι το θέμα. Αν τώρα το συνεχίζει και αφού ζεσταθεί το αυτ/το έ τοτε πηγαίντε το για αλλαγή μιας και κόλλησε τελείως. |
ironman02 έγραψε: |
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
... |
sonermgb έγραψε: |
Ρε παιδες αυτο ο ηχος ακουγετε μεχρι να ''ζεσταθει'' το αμαξι?Διοτι απο παντα χειμωνα καλοκαιρι το πεζακι μου μεχρι να ζεσταθει κανει πραγματικα σαν τρακτερ και οσο ζεστενεται αυτο φευγει σιγα σιγα.......και οταν τους το ειχα αναφερει στην πεζο μου ειπαν οτι ειναι απολυτα φισιολογικο κιολας ![]() |
sonermgb έγραψε: |
Οπως τα ειπες ειναι... |
Παράθεση: |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2010, 09:28:05 Θέμα δημοσίευσης:
sonermgb έγραψε: Οπως τα ειπες ειναι... Mόνο που εσύ έχεις άλλο μοτέρ και φοράς ιμάντα. |
vagelis207 έγραψε: |
Ρε παιδια μηπως ψυριζουμε τη μαιμου παραπανω απ'οσο πρεπει??
Αφου δεν δημιουργει καποιο προβλημα δεν νομιζω οτι ειναι πια τοσο σημαντικο.Εγω εχω 55.000 χλμ και το αμαξι ειναι οκ.Ας κροταλιζει καμια φορα.Βασικα προτιμω να κροταλιζει παρα να βαλουν χερι,αν δεν δημιουργειται καποιο προβλημα. Παντως φιλαρακι που πηρε 3008 πριν δυο μηνες κανει το ιδιο.Ουτε αυτο εχει τον καινουριο τεντωτηρα??Και μην μου πειτε οτι ειναι και αυτο απο το 2008.Ειναι κανενας 100% σιγουρος οτι φταιει ο τεντωτηρας?? |
dimkeras έγραψε: |
Έτσι ακούγεται με τον ελαττωματικό τεντωτήρα :
http://www.youtube.com/watch?v=oUZqJyf1hhU&feature=related Έτσι ακούγεται φυσιολογικά (αν εξαιρέσεις την αηδία της forge) : http://www.youtube.com/watch?v=DEVobZjIonI&NR=1 Κι έτσι θα θέλαμε να ακούγεται!!! http://www.youtube.com/watch?v=b4Kb6T8nw-Q |
Παράθεση: |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2010, 09:43:27 Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα μου κάνεις; Ποιά ειρωνία; Άλλο μοτέρ έχεις εσύ, με ιμάντα και όχι καδένα οπότε ο ήχος που ακούς έχει άλλη αιτίαση και πρέπει να το ψάξεις αλλιώς. Σου φαίνεται για ειρωνία αυτό; Χαλάρωσε λίγο. |
Παράθεση: |
Επίσης, μπορεί να είναι το κάνιστρο της ανακύκλωσης των αναθυμιάσεων. Το οποίο βέβαια δεν ακούγεται μόνο όταν είσαι κρύος..
|
Vini έγραψε: |
Μια χαρά τα λες .... αλλά ξέρεις τι γίνεται; Στο αυτοκίνητο δεν μπαίνουμε μόνο εμείς ή και δεν το οδηγούμε μόνο εμείς. Το Σαββάτο το βράδυ που μου έκανε αυτόν το δυνατό θόρυβο του ξεχαρβαλώματος, είχα μέσα στο αυτοκίνητο ένα φίλο με τα δύο μικρά παιδιά του. Όταν άκουσαν τον ήχο με κοίταξαν περίεργα και κατάλαβα ότι ανησύχησαν (όπως και εγώ). Με ρώτησαν αν έχει συμβεί κάτι και το φιλαράκι, μου πρότεινε να πάρουμε το δικό του αυτοκίνητο. Τι να τους έλεγα; Δεν είχα ξανά την "τύχη" στο παρελθόν να ακούσω τέτοιο ήχο κατά την εκκίνηση κινητήρα... Τουλάχιστον ας έβγαζε η Peugeot κάποια ανακοίνωση ή να ενημέρωνε τους πελάτες περί αυτού του θέματος. |
Puzzle έγραψε: |
Τελικα δεν εχω καταλαβει ρε παιδια? Δημιουργει μελλοντικα καποιο προβλημα? μπορει να σε αφησει το αμαξι απο αυτο το λογο?
Εμενα ειναι του 2007 οχι turbo και το κανει καθε μερα χειμωνα καλοκαιρι απο τοτε που το πηρα και τωρα εχω 45,000 χλμ. Βεβαια το κροταλισμα του ειναι για 2-3 δευτερολεπτα..λιγο ανεβασμα στρωφων μετα σταθεροποιηση για μισο λεπτο 1,000-1100 στροφες και μολις ζεσταθει μετα κανενα προβλημα.. Ειχα ρωτησει και τη lion παλαιοτερα και μου ειχαν πει οτι ετσι κανει..ειναι σαν το παλιο τσοκ αν το εκφραζω σωστα.. Τωρα τι να πω..να παω να δωσω τοσα λεφτα αλλα χωρις να υπαρχει ουσιαστικος λογος δεν θελω.. Πραγματικα δεν ξερω... |
mathanas έγραψε: |
Αν στο κανε 2 φορες θα στο ξανακανει οποτε φροντισε να το αλλαξεις μεσα στην εγγυηση. Ειναι απαραδεκτοι επρεπε να τα χουν ανακαλεσει ολα και να τ αλλαζουν σ ολους οσους εχουν το παλιο τεντωτηρα και να ζητανε και συγγνωμη για τη λαμακια τους.... Τωρα σου λεει σε οποιν το κανει πολυ , και ερθει και μας τα πρηξει και αν ειμαστε τυχεροι και δε το κανει να τ ακουσουμε του πουλησουμε και το παραμυθι οτι ειναι φυσιολογικο ..... |
ironman02 έγραψε: | ||
Εγώ πάντως που τους έπρηξα και το κρατήσανε και 1 μέρα μέσα δε κάνανε τίποτα. Πρέπει λέει να το κάνει και να το ακούσουν..Έλεος..Την άλλη φορά αν το κάνει θα πρέπει να το ηχογραφήσω.. |
west side έγραψε: |
και μενα το εχει κανει 4 φορες ολες κιολες.2 κρυα πρωινα στα 37000 χλμ και φορες πριν 6μινες 56000.ρωτισα τους μηχανικους και ειπαν οτι ειναι νορμαλ.ειναι λεει τα οστιρια() και μεχρι να ανεβασει λαδι κανει σα ντιζελακι και οσο θα αυξανονται τα χλμ τοσο πιο συχνα θα το κανει.δεν αλλξα τπτ,το αφισα οπος ειναι για την ωρα.
![]() |
ironman02 έγραψε: | ||
Μήπως στο είπανε αυτό στον Κόνδωρα? Γιατί τα ίδια μου είπανε και εμένα, αλλά το γιατί έχει αλλάξει ο τεντωτήρας με νέο ανταλλακτικό δεν μας το λένε.. |
Vini έγραψε: |
[...
Αλλά εγώ στο συνεργείο δεν τους έχω πει ότι έχω 4 χρόνια εγγύηση... |
NoDsl έγραψε: |
...Αν τους φτύσεις στα μούτρα και βρεις ένα καλό μαστοράκι και σε φτιάξει σωστά πόσο θα χάσεις από την ακύρωση της εγγύησης;
... |
NoDsl έγραψε: |
Εννοώ καλό συνεργείο. Μάστορα. Όχι wannabe αστρομηχανικό επίγειων πυραύλων πυραύλων με πτυχίο απολυτήριο σκολείο... |
salex έγραψε: |
...
Βασικά δεν έχεις 4ετή εγγύηση. Έχεις διετή με επέκταση από την εταιρεία που σου πούλησε το αυτοκίνητο - όχι την Peugeot. Τί να την κάνεις την 4ετή εγγύηση όταν σε 2 χρόνια το αυτοκίνητό σου θα πωλείται ολόκληρο λιγότερο από 10.000Ε (<50% της αξίας του);... |
Vini έγραψε: | ||
Αυτό το κατάλαβα. Και λοιπόν; Ποιο είναι το καλό "μαστοράκι"; |
Vini έγραψε: |
... είναι υποχρεωμένοι να μου φτιάξουν το αυτοκίνητο... |
NoDsl έγραψε: |
...
Σόρυ κιόλας δεν θέλω ούτε να σε στεναχωρίσω ούτε να σε απογοητευω αλλά απο υποχρέωση.... μας υποχρέωσαν. υποχρέωση είχαν να μου δώσουν αμάξι αντικατάστασης οταν μου κράτησαν 3 μέρες μεσα το αμάξι χωρίς να κάονυν τπτ στην ουσία και μόλις τους είπα οτι ξέρετε έχουν περάσει 3 μέρες και ακόμα αμάξι δεν έχω, μέχρι να πάω lion να πάρω αντικατάστασης μου είχαν "έτοιμο" το αμάξι στο πιτσ φιτίλι... Αφού δεν υπάρχει ηθική υποχρέωση, μην περιμένεις πρακτική... |
salex έγραψε: |
...
Vini, τώρα που είναι καιρός πήγαινε το αυτοκινητάκι σου για εγγύηση γιατί στη βράση κολλάει το σίδερο. ... |
salex έγραψε: |
Παιδιά έχετε δίκιο να φωνάζετε.
Το πρόβλημα μάλλον είναι ότι αγοράσατε τα 207 με το σκεπτικό ότι είναι πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα. -Που δεν είναι. Ότι θα έχετε πλήρη υποστήριξη από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. -Ούτε κι αυτό υπάρχει, μόνο σε μεμονωμένες περιπτώσεις κι από συγκεκριμένους μηχανικούς-ήρωες. Ότι η εγγύηση θα σας καλύψει όλων των λογιών τα προβλήματα. Από τριξίματα μέχρι σπασμένα μοτέρ ή μοτέρ που καίνε πιο πολύ λάδι από βενζίνη. -Αυτό κι αν δεν συμβαίνει! Ούτε κατά διάνοια, not even close. Vini, τώρα που είναι καιρός πήγαινε το αυτοκινητάκι σου για εγγύηση γιατί στη βράση κολλάει το σίδερο. Οι όροι της επέκτασης ουδεμία σχέση έχουν με την εργοστασιακή εγγύηση και καλύτερα να μην πιέσεις την τύχη σου σε αυτό το θέμα. Ηθικές ευθύνες δεν υπάρχουν σε μια αγοραπωλησία αυτοκινήτου, μόνο οι έγγραφοι όροι που υπέγραψες όταν αγόρασες το αυτοκίνητο. |
Vini έγραψε: |
υ.γ. πάντως στο συνεργείο πήγα γιατί είχα δύο φορές το κροτάλισμα και απλά με έδιωξαν ... Δεν αναγνωρίζουν το φαινόμενο ως βλάβη ... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δια της νομικης οδου,θα σε εδιωχναν παλι ή εκει θα το εκαναν γαργαρα,αν μαλιστα ειχε προηγηθει και επιστολη στο εργοστασιο; ![]() ... |
ifganas έγραψε: |
με το που θα ακουσετε το κροταλισμα εστω και μια φορα σβεντονα στο συνεργειο για αλλαγη ΤΕΝΤΟΤΗΡΑ υπαρχει περιπτωση να πηδηξει δοντια στην καδενα. το εχω δει αυτο το ονειρο ζωντανο!!!!!!!!!!!! |
Vini έγραψε: | ||
ok. μας έπεισες. Μόλις ακούσουμε το κροτάλισμα, θα τρέξουμε στο συνεργείο, θα μπούμε μέσα, θα αρπάξουμε τα εργαλεία και θα αλλάξουμε μόνοι μας τον τεντωτήρα... Και λέω μόνοι μας, γιατί δεν νομίζω να ασχοληθεί κάποιος άλλος... ![]() Είναι και αυτό ωστόσο μία άποψη... ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Εμένα τον χειμώνα κάθε πρωί ακούγεται,είναι μέχρι να δουλέψει λίγο να ζεσταθεί το γράσσο μετά δεν ακούγεται τιποτα.52000+ άμα ήταν θα είχε πεταξει ίδη. |
Μαριάνα έγραψε: | ||
+ 1, τα ίδια κι από εδώ (GT 2 χρόνων με 30000 χλμ). Το καλοκαίρι δεν έχω τόσο κροτάλισμα όσο κατά την εκκίνηση τα κρύα πρωινά του χειμώνα. Όσο για την αντιπροσωπεία, το έχω αναφέρει κι εγώ 2 - 3 φορές (σε δύο διαφορετικές που έχω πάει για σέρβις) και με ''έδιωξαν'' κι εμένα λέγοντας πως δεν είναι κάτι ανησυχητικό. |
mechanic έγραψε: |
Οταν ομως (μακρια απο εμας) συμβει μια ζημια
θα γελανε και θα σου ραψουν ενα γαμπριατικο κουστουμι (οκ νυφικο για τη Μαριαννα ![]() που θα το θυμασαι για καιρο.... Πηγαινε σε μια δυο αντιπροσωπιες και ζητα να γινει αλλαγη γιατι "κροταλιζοντας" σημαινει οτι δεν δουλευει σωστα το ανταλακτικο και δεν ειναι θεμα "στηγμιαιας υστερισης της λιπανσης" αν αρνηθουν Ζητα ενα χαρτι απο τον υπευθυνο οτι ενω εσυ ζητησες αλλαγη του εν λογω ανταλακτικου αυτος διαφονωντας εβγαλε τη "γνωματευση" οτι ειναι οκ... και οτι με δικη του ευθυνη δεν εγινε προληπτικη αλλαγη του ελλατωματικου ανταλακτικου.... ετσι και εκτος εγγυησης να βρεθεις μπορεις (με ταλαιπωρια και αναλογο δηκιγορο βεβαια) να κινηθεις νομικα για δωρεαν επισκευη αν σου παρουσιασει ζημια... Δυστηχως αυτο ειναι το επιπεδο του after sales "blexing" μας προσφερει η αντιπροσωπια στην ελλαδα.... |
android έγραψε: | ||||
αν παρκαρετε σε κατηφορα με μουρη προς τα κατω δλδ. το κανει κ το καλοκαιρι |
Μαριάνα έγραψε: | ||||||
Γιατί συμβαίνει αυτό; |
akis23 έγραψε: |
Αν εχεις αλλαξει τεντωτηρα και επιμενει το κροταλισμα, τοτε μαλλον εχει φαγωθει και η καδενα σου. Απλα θελει μαστορα μ αρχ**ια για να σου κανει σωστη δουλεια. |
psilos133 έγραψε: | ||
Οχι δεν έχω αλλάξει καδένα..1η φορά θα την αλλάξω..Απλά ελπίζω να σταματήσει οταν την αλλάξω και να μην ξανακάνει..Μην πάνε τα 250 στον κάδο..Πάντως μου φάνηκε καλή τιμη εγώ περίμενα να μου πουν κανένα 400 και βάλε.. |
mathanas έγραψε: |
Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι ο THP ειναι πολυ μουφα.....
Κανει σα diesel ετσι και αλλιως , μετα κροταλιζει και κανεις δε ξερει το γιατι , ψιλα ψοφαει και δε στροφαρει, καιει λαδια, δε βγαζει και καμια τρελη δυναμη παρα μονο αν το τζολεψεις με προγραμματα.... πολυ κακο για το τπτ ! Δεν ειναι τυχαιο που η ΒΜW δε τον χρησιμοποιει .....σε οσα εχουν το σηματακι ΒΜW |
recife_rallye έγραψε: |
Ποσα??
Εννοειται πως οχι ![]() |
power έγραψε: |
αν θυμαμαι καλα 120- 150 ειχα δωσει |
mathanas έγραψε: |
Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι ο THP ειναι πολυ μουφα.....
Κανει σα diesel ετσι και αλλιως , μετα κροταλιζει και κανεις δε ξερει το γιατι , ψιλα ψοφαει και δε στροφαρει, καιει λαδια, δε βγαζει και καμια τρελη δυναμη παρα μονο αν το τζολεψεις με προγραμματα.... πολυ κακο για το τπτ ! Δεν ειναι τυχαιο που η ΒΜW δε τον χρησιμοποιει .....σε οσα εχουν το σηματακι ΒΜW |
saikoe_39 έγραψε: | ||
Δεν ειναι BMW καθε αυτου... Ο ηχος ειναι φυσιολογικος...και στο μελλον σχεδον ολα τα οχηματα ετσι θα κανουν.... Κροταλιζει ναι...υπαρχη λυση..απλα η Λιον δεν εχει αντερα να το δει.. Τελος τρελη δυναμη να βγαλει μπορει..και ψιλα Αν θες κατι τετοιο...σκαστα και χτυπα ενα JCW cooper...!!! Με 17.000 που εχει ενα ραλλυε δινει πολλα... τι κανει στο λαδι..????? |
ironman02 έγραψε: |
Εμένα πάντως έχει 20000 σχεδόν και δεν μου έχει κάψει λάδι μέχρι τώρα.. |
milvas7 έγραψε: |
το κροταλιζμα ειναι απο τα μπεκ αμεσου ψεκασμου |
ironman02 έγραψε: |
Ε προσπάθησα να του κάνω ένα καλό στρώσιμο..Για όσο άντεξα.. ![]() Τη πρώτη άλλαξα στα 8000 λάδια και τη δεύτερη στα 10000. Τώρα τι να πώ, είναι ίσως και ανάλογα το μοτερ. Νομίζω όμως οτι το να καίει μια μικρή ποσότητα λαδιού είναι φυσιολογικό. Το λέει και ο κατασκευαστής.. ![]() |
chiefjian έγραψε: | ||
Α μπραβο... ![]() ![]() |
akis23 έγραψε: |
Καποιοι εδω μεσα δεν παιζεστε με τιποτα. Το εχουμε πει χιλιαδες φορες πως εχει βγει αναβαθμισμενος τεντωτηρας που λυνει το προβλημα, το οποιο αν το αφησετε θα καταστρεψει την καδενα καποια στιγμη με αγνωστες τις συνεπειες για το μοτερ. Μπειτε στον κοπο να διαβασετε τι γραφτηκε τα δυο προηγουμενα χρονια για να μην ανακυκλωνονται οι ιδιες μαλ***ες συνεχεια. |
mathanas έγραψε: |
και τελος το τι κανει το μοτερ αν του βαλω χερι και με τσιτα ρυθμισεις και εξατμισεις προσωπικα με αφηνει αδιαφορο, το θεμα ειναι τι κανει με τα 150 αλογατακια που το αγοραζω, και αυτο που κανει ειναι οτι το διαμαντι thp δε στροφαρει σε ενα ευρος στροφων στο οποιο και "καλα" βγαζει τη μεγιστη δυναμη του.... Σ αυτο δεν υπαρχει δικαιολογια και δεν βγαινει μονο στην ελλαδα (rallye) το χουνε και τα Gt το μοτερ αυτο........ |
saikoe_39 έγραψε: |
gia mixanikous hxous klp...ok..eprepe na to kanoun na vgazei melodies ..eleos |
milvas7 έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mathanas έγραψε: | ||||
Αυτο πες το σε οσους το αμαξακι για το οποιο σκασανε 18.000 και 22.500 χιλιαρικακια κανει το πρωι σα τρακτερ, λες και θα φτυσει τα πιστονια εξω, και πρεπει να παρακαλανε να το κανει και στην αντιπροσωπεια ωστε να αλλαζουν τεντωτητερες και να χρονιζουν κ.τ.λ |
saikoe_39 έγραψε: | ||||||
πες το εσυ...γιατι εγω δεν εσκασα 18.000....δεν κανει σαν τραχτερ....και δεν παρακαλω κανεναν..... ![]() |
mathanas έγραψε: |
Εσυ ειπαμε εχεις "ουαου!" 207, το πιο τζαματο που βγαλε το εργοστασιο.... |
akis23 έγραψε: |
Σε αλλα κλαμπς μιλανε για σπασμενα μοτερ, σαζμαν χυμενα στο δρομο, ηλεκτρικα προβληματα του στυλ πηγαινα με 200 και εσβησε το αμαξι κι εμεις χαλιομαστε για ψιλιπραγματα που μας αναγκαζουν μια στο τοσο να παμε στο συνεργειο. Ευχομαι τωρα που πουλησα το 207 μου να παρω ενα αυτοκινητο τοσο αξιοπιστο οσο αυτο που ειχα. |