drdino έγραψε: |
Εισαγωγη τι έχεις; |
kane έγραψε: |
Σημερα που ταξιδευα εθνικη μεχρι ταχυτητες 150-160χλμ/ωρα το χαλμιτερ "επαιζε" απο κοκκινα/πορτοκαλί. (πρασινα δν βλεπω ποτε με σταθερο γκαζι,μαλλον ειναι φτωχουτσικο).
ΜΕ το που ξεπερνουσα με σταθερο γκαζι παντα τα 170-180χλμ ειχα σταθερες ενδειξεις τερμα κατω κοκκινα... ΚΑτι προφανως πολυ πολυ κακό... |
kane έγραψε: |
Aργυρη καμμια ιδεα? Φυσικα θα μετρησω οτι μετριεται απο δευτερα,αλλα αν εχεις κατι υποψιν σου...
Υ.Γ. ξεχασα να τονισω οτι εχω ΥΠΕΡβολικη καταναλωση εδω και 2 γεμισματα (που ουτε με την πιο σπορ οδηγηση δν δικαιολογουνται,ουτε καν σε εβο 9) |
volvos έγραψε: |
εγω παντως το εχω αποροια πως καθαριζονται τα μπεκ
αν γινεται σωστα η διαδικασια και αν εχει καποιο αποτελεσμα εν τελει στη μακροζοοια τους γιατι αν ειναι μπεκ ειναι το δευτερο κρουσμα μετα το mikerrgp προ βδομαδας... ![]() |
kane έγραψε: |
xmm...ναι αλλα στελιο,δεν θα το παθαινε με το βελτιωμενο μοτερ? δηλ ειναι υποπτο με το που το επανεφερα στις εργοστασιακες ρυθμισεις (μαμα εγκ, μαμα εκκ,) να το παθει...
Τα μπεκ πρεπει να καθαριστηκαν προ 70000χλμ χοντρικα... |
Sidobre έγραψε: |
2. Απόδοση μπεκ (μεταξύ 190 με 210 cc/min) |
Steve έγραψε: | ||
|
kane έγραψε: |
Προεδρε, αρχιζω:
(αν ενθυμησαι ειχα πει πως το αυτ/το καιει τον αμπακο,διχως λογο.). 1) μετρθηκε πιεση παροχη και ειδαμε την πιεση στα 4 μπαρ ρελαντι και 4.5 στο "πατα". Η ροη στα 2.5 (λιτρα προφανως ανα ''). Φυσικα τη στιγμή που ο μαμα ρυθμιστης του σαξο ειναι 3.0 μπαρ σημαινει οτι εχουμε προβλημα (γιαυτο και ειχα υπερβολικη καταναλωση). Οποτε περιμένω αυριο να ερθει το ανταλλακτικο... |
kane έγραψε: |
3) δυναμο,τασεις εχω μετρησει,εχω επισκευάσει δυναμό.Για γειωσεις δν ξερω,αλλα νομιζω υπερβολικο να εοχυν γινει ολα αυτα απο γειωσεις. |
kane έγραψε: |
4) ηδη δοκίμασα εγκέφαλο άλλο,απλα πρεπει να περασουν μια 2 μερες ωστε να βγαλω συμπερασμα.(αν και ψιλοεβγαλα,αλλα θελω να διαπιστωσω αν ηταν ψυχολογικο ή οχι). Αυτα. Υ.Γ. το ρημαδι μολις μου εβγαλε τσεκ εντζιν... |
volvos έγραψε: |
σταυρος εχει μαμα εγκεφαλο τωρα
και το θεμα ειναι οτι αν καταλαβα καλα τρυπησε πιστονι... αυτο δειχνει οτι ισως να στεγνωσε καποι στιγμη???? |
kane έγραψε: |
Κατι που παρατηρησα...Σε close loop το χαλμιτερ δειχνει τις σωστες ενδείξεις (δηλ "παιζει" απο κοκκινα σε τελευταιο πορτοκαλι).
Αυτο ομως συμβαινει μέχρι μετα 160-170χλμ/ώρα. Απο κει και μετά "μένει" στο κόκκινο.Ενω αν πατησω τερμα γκαζι (open loop) κατευθειαν πρασινίζει. Αφού λεμε πιασω Χ χλμ/ωρα πάνω απο τα 160-170, και μετριασω το γκαζι οσο χρειαζεται ωστε να ταξιδευω με κεινα τα χλμ (ας πουμε 190) εκει μενει στο κοκκινο τερμα κατω, οπερ τερμα φτωχο. |
Steve έγραψε: |
Σε close loop, σε μπουκώνει η σκούπα στα πολλά χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να σου φτωχαίνει απίστευτα το μίγμα, διότι λόγω αεροδυναμικής, θέλοντας και μη, μπαίνει περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης. Απλό? ΚΡΑΟΥ |
sps έγραψε: |
Σταυρο εχω την εντυπωση οτι τον εισερχομενο αερα τον μετρα ο αισθητηρας πιεσης, ή κανω λαθος?
Σταυρε Κανε απο αβανς πως πας? Γιατι εδω στην Πατρα γνωστο αγωνιστικο επαθε την ιδια βλαβη με εσενα που φορουσε εγκεφαλο πεζω σπορτ με λιγο αβανς και κεντ 52 και η διαγνωση ηταν το αβανς. |
kane έγραψε: |
ρε σταυρε ωρες ωρες...μας εχεις για ηλιθιους? λες να μην το χουμε λαβει αυτο υποψιν μας?
Αν ηταν ετσι θα ειχε σπασει το μοτερ 2 χρονια πριν,για να μη μιλησω για αλλα 10 ομοια σαξοραλλα του συνεργειου... Ειπαμε δν ημεθα ανοητοι τερμα. |
Pughell έγραψε: |
Ειμαι περιεργος να δω ποσες μλκιες ακομα θα διαβασω... ![]() Οποτε το πιο "λογικο" συμπερασμα ειναι οτι τα θερμα μπουζι σε συνδυασμο με τα πολυ πλουσια μιγματα ξεπλεναν τον κυλινδρο,λογο θερμοκρασιων καταφεραν να λιωσουν το μπουζι και εσπασε το μοτερ... Τα υπολοιπα ειναι ιστοριες για αρκουδες. ![]() |
salex έγραψε: |
Εν πάσει περιπτώσει, καθαρίζετε τα μπεκ σας κάθε -το πολύ- 60.000χλμ. Οι μπεκάδες έχουν ογκομετρικά συστήματα που βλέπουν πόσο έχουν βουλώσει και πόσο επιτυχής ήταν ο καθαρισμός. Σαν διαδικασία είναι εντελώς ακίνδυνη γιατί τα μπεκ είναι απλά πηνία με μαγνητικές ακίδες. Είτε ρέουν νερό, είτε βενζίνη, είτε καθαριστικό, είτε με βουλωμένο φιλτράκι ή όχι δεν έχει σημασία. Δεν μπορεί να καούν ή να χαλάσουν κατά το καθάρισμα. |
Steve έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=229323#229323 |
Pughell έγραψε: | ||
![]() |
Pughell έγραψε: |
Το setup του πως δουλευε τοτε με το setup που εσπασε ρε,δεν εχει καμια σχεση... ![]() |
drdino έγραψε: |
Το hall είναι 100% σωστό; |
drdino έγραψε: |
Άραγε στο δυναμόμετρο που πήγαμε δεν έχουν wideband;
Τα μπουζί είναι λίγο περίεργη φάση στο διάβασμα πάντως. Ας πούμε αν θέλεις να δεις τι παίζει στο πλάκωμα πρέπει αμέσως μετά το σκίσιμο να σβήσεις και να τα δεις επιτόπου. Αλλιώς τα αποτελέσματα αλλοιώνονται. Έτσι τα βλέπετε εσείς; |
drdino έγραψε: |
Ίσως στην περίπτωση του PS που είναι τραβηγμένος στα μαλιά σε σχέση με τον μαμά να παίζει έτσι, σωστά... ![]() |
drdino έγραψε: |
τα λοιπά δεν τα σχολιάζω, όπως δεν σχολίασα και την σερβιτόρα τότε |
kane έγραψε: |
Ε οχι ακριβως...αλλα πιστεψε,αν δεις μπουζι μετα απο 10 λεπτα δουλεμα με πεζο σπορτ εγκεφαλο,πρεπει ναναι πιο μαυρα απο την κ***τρυπιδα του παγκχελλ (που θα λεγε και ο φιλτατος στιβ), και οχι ασπρα σαν τις τριχες του σαλεξ. (εκεινες που δν εχει πλεον). |
kane έγραψε: | ||
συμφωνα με πειραματα καυσης και "κοιταωμεταταμπουζι" ναι... Θα αλλαξω ομως και ενα απο περιεργεια,μιας και καβαντζωσα ενα σημερις. Πρεπει να παρω ενα οργανακι (φτηνοδουλεια wideband) απο δαυτα τα ψηφιακα με δικο του αισθητηρα,αλλα δν κατεχω απο δαυτα.Μιλάμε για κάποιο φτηνοδουλεια,οχι επωνυμο wideband σαν των παιδιων... |
MEMsound έγραψε: |
οφτοπικ αλλα πέραν των ελαστικών και κάτι άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια πάντως...
πχ http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=MSPORT&pcode=STAST3401 |
kane έγραψε: |
xmm...200 + φπα ε? πωωωω 250ε πεταμενο χρημα...
ΣΑΛΕΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ...στειλε κανα wideband δανεικο ρε! |
volvos έγραψε: |
OOOOOOOOOOOOOXI
θα στο ρυθμισει ο παγκχελ που επιμενει οτι στα φε ραλλακια δουλεουν ολα τελεια και δεν εχουν αναγκη απο προγραμμα κλπ κλπ κλπ |
kane έγραψε: |
...
@ τακη, αμα το αφησει στα χερακια του παγκεχελλ,απτις πολλες βενζινες,δε θα πηγαινει... |
kane έγραψε: |
a ετσι ξηγιεσαι στελακο? καλααααααααααααααααααααααα...
Υ.Γ. η γκαντεμια δν εχει ορια ετσι? μολις "αδειασα" κανα λιτρο βαλβολινες στο δρομο ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι θεμα Σταυρου αυτο ρε,γκαντεμια ειναι... ![]() |
WilDuck έγραψε: |
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΠΛΕΜΠΟΓΙΤΙΔΑ.
Κάνας συμπάσχων ? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
volvos έγραψε: |
τις γαριδες με ιδια ταχυτητα τις τρωμες αρα και οι δυο χεραδες ειμαστε ![]() |
kane έγραψε: |
τελικα επρεπε να δωσει ο σαλεξ την σωστη ροτα πλευσης εκ τηλεφωνου...τουλαχιστο βρηκαμε κατι...
Για την ωρα πάντα... Οντως στελιο υπαρχει προβλημα στη "συννενοηση μαπ-ποτενσιομτρο πετ-εγκ"... Υπαρχει μια μεγαλη πιθανοτητα ομως να ειναι καπου κομμενη η πλεξουδα ![]() ΞΑΝΑιδωμεν.. Υ.Γ. τελικα οι ηλεκτρολογοι ειναι χειροτεροι απτους μαστορες... Υ.Γ.2 σεβαστητε το τοπικ μου παλιο-λουκρητιες βοργιες...Αντε αυτος ο στιβ και ο αγριοπαπιος ειναι απτα αγραφα,αλλα και συ μιστερ ημι-σκαλπ? δν το περιμενα ετουτο... |
kane έγραψε: |
Αποδεδειγμένα φτωχο (λογω κεφ 206) αλλα οχι τοσο ωστε να σπασει απο αυτο...
Αυτα. |
Pughell έγραψε: |
Φτωχο λογο πληρωσης εννοει ο Σταυρος καθως ο μαμα εγκεφαλος οριακα επαρκει για να καλυψει τα μιγματα. |
volvos έγραψε: |
ναι
παντως σταυρο μου οπως ειδες ΔΕ ΦΤΑΙΓΑΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ τι εχεις πανω τωρα? προς θεου οχι μαμα 206 1.6...ακουσε με και μενα ![]() |
volvos έγραψε: |
καταρχην πριν ειχες και θεμα με αισθητηρα τωρα οχι συν οτι τωρα εισαι πιο μαζεμενος
σταυρο δε θυμαμαι οταν εσπασε το μοτερ φοραγες εκιεμ ή μπος μουζι? |
volvos έγραψε: |
kaλα δε παιζει αυτο αλλα επειδη σε ξερει τι σκατοεβραιος εισαι και οτι δε θα πληρωνες αλλα θα την εβγαζες με κανα σουβλακι στα ορθια σου πουταξε ενα ολα οκ ειναι για να ησυχασει ![]() |