PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - kane's moteur...

kane - Τετ 31 Δεκ 2008, 19:17:20
Θέμα δημοσίευσης: kane's moteur...
συνέχεια από εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=290708#290708


Παγκχελλ, μου χουνε μπει ψυλλοι στα αυτια, οτι μαλλον οτι επαθα δν το παθα απο λαθος επιλογή μπουζί...ετσι το κόβω Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ...

Πρεπει να μετρησω τα πάντα,γιατι με εχει φαει το αγχος Confused ...

Οπως ειδες,ακρη με μπουζι δν βγαινει, αλλα δινει η εκεμ ως ιδια,αλλα η μπος,μπλα μπλα μπλα...

Με το νεο ετος,συνεργειο...

Υ.Γ. σπαραξε η καρδια μου χτες,ακουσα τα πρωτα σκιρτηματα του μοτερ σου...καλα μιλάμε τα ωστήρια σου ητο μια ηχητικη πανδεσια:lol: Laughing Laughing
Pughell - Παρ 02 Ιαν 2009, 09:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σπαραξει και ο κλος σας αμα σας ξαναπιασω να το σκιζετε εν απουσια μου...
Απο οτι εμαθα παντως,σε σχεση με τα υπολοιπα,ειναι πολυ πιο ευστροφο με αποκριση θανατου σε σχεση με αλλες μετατροπες που εχει κανει...
Μαλλον φταιει και το οτι δεν εχει δυναμο επανω.


Περι μπουζι,θα δειξει...
Αν map sensor και λ ειναι ΟΚ,τοτε δεν μενει κατι αλλο. Confused
Συνεχιζω να πιστευω παντως οτι κατα 90% ηταν απο μπουζι.
Στο "ημερολογιο μετατροπων" Laughing κανενα αλλο δεν επαθε τιποτα εδω και περιπου 5 χρονια που ξεκινησε η "παρασταση" οποτε μαλλον κατι αλλο πρεπει να ειναι ρε... Sad
kane - Παρ 02 Ιαν 2009, 23:00:44
Θέμα δημοσίευσης:
Xmm....ακουω φαεινες ιδεες...

Ισως τελικα το προβλημα μου να μην οφειλεται στα "λαθος" μπουζι.Εξηγουμαι:

Σημερα που ταξιδευα εθνικη μεχρι ταχυτητες 150-160χλμ/ωρα το χαλμιτερ "επαιζε" απο κοκκινα/πορτοκαλί. (πρασινα δν βλεπω ποτε με σταθερο γκαζι,μαλλον ειναι φτωχουτσικο).
ΜΕ το που ξεπερνουσα με σταθερο γκαζι παντα τα 170-180χλμ ειχα σταθερες ενδειξεις τερμα κατω κοκκινα...
ΚΑτι προφανως πολυ πολυ κακό...

Κάποια ιδέα? (για τερμα γκαζι δν μιλαω φυσικα,μιας και τον λ τον αφηνει εκτος).

Ο λ ειναι οκ, μαπ,μπεκ,αντλια, θα ελεγξω απο δευτερα (αν και τα 3 ειναι σχεδον φρεσκα...).
drdino - Παρ 02 Ιαν 2009, 23:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εισαγωγη τι έχεις;
kane - Σαβ 03 Ιαν 2009, 02:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Εισαγωγη τι έχεις;


οτι ειχα παντα κτηνιατρε μου,σκουπα με ανοιγμένη μετωπη...(αν μπορεις να αποκαλεσεις μετωπη οτι απεμεινε Laughing Laughing Laughing ).
recife_rallye - Σαβ 03 Ιαν 2009, 09:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Σημερα που ταξιδευα εθνικη μεχρι ταχυτητες 150-160χλμ/ωρα το χαλμιτερ "επαιζε" απο κοκκινα/πορτοκαλί. (πρασινα δν βλεπω ποτε με σταθερο γκαζι,μαλλον ειναι φτωχουτσικο).
ΜΕ το που ξεπερνουσα με σταθερο γκαζι παντα τα 170-180χλμ ειχα σταθερες ενδειξεις τερμα κατω κοκκινα...
ΚΑτι προφανως πολυ πολυ κακό...


Πωωω...τι πραμα ειναι αυτο το σαξο του Σταυρου ρε παιδι μου....ακομη κ απο μονο του ζηταει να πηγαινει ταααααπααα!!!! Laughing Laughing Laughing
Touristas - Σαβ 03 Ιαν 2009, 09:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά είπα του Στέλιου στο τηλέφωνο πως δεν μου αρέσει που έλιωσε το έμβολο.
Πολύ φτωχό μίγμα με αποτέλεσμα να ανεβάσει θερμοκρασίες κύλινδρος και να πάθει ότι έπαθε το μοτέρ.
Pughell - Σαβ 03 Ιαν 2009, 10:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν ξερω τι να πω πια... Sad

Το συγκεκριμενο set up αποδεδειγμενα δεν εμφανισε προβλημα σε πολλα μοτερ.
Τωρα με του Σταυρου μαλλον απο τροφοδοσια θα ειναι απο οτι φαινεται μιας και απο μπουζι πια δεν τιθεται θεμα. Confused
Για να κανει τετοιο στεγνωμα παντως,μονο σε μπεκ παει το μυαλο μου.
Απο αντλια λιγο δυσκολο καθως δεν θα πηγαινε βημα...
kane - Σαβ 03 Ιαν 2009, 10:19:41
Θέμα δημοσίευσης:
Aργυρη καμμια ιδεα? Φυσικα θα μετρησω οτι μετριεται απο δευτερα,αλλα αν εχεις κατι υποψιν σου...

Υ.Γ. ξεχασα να τονισω οτι εχω ΥΠΕΡβολικη καταναλωση εδω και 2 γεμισματα (που ουτε με την πιο σπορ οδηγηση δν δικαιολογουνται,ουτε καν σε εβο 9)
Steve - Σαβ 03 Ιαν 2009, 18:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού ράβεις τα Evo9, δεν γίνεται να καις λιγότερο από αυτά... θα πήγαινες μαζί τους ή πίσω τους! Very happy
Touristas - Σαβ 03 Ιαν 2009, 18:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Aργυρη καμμια ιδεα? Φυσικα θα μετρησω οτι μετριεται απο δευτερα,αλλα αν εχεις κατι υποψιν σου...

Υ.Γ. ξεχασα να τονισω οτι εχω ΥΠΕΡβολικη καταναλωση εδω και 2 γεμισματα (που ουτε με την πιο σπορ οδηγηση δν δικαιολογουνται,ουτε καν σε εβο 9)

Να υποθέσω πως άλλαξες μόνο κορμό έτσι?
kane - Σαβ 03 Ιαν 2009, 19:49:54
Θέμα δημοσίευσης:
nai αργυρη.

Ο μαστορας ειπε πως η κεφαλη ηταν οκ.Δν υπηρχε λογος φανταζομαι να μην μου βαλει την "καινουργια"...

Εκτος και αν του ξεφυγε κατι? Rolling eyes
salex - Σαβ 03 Ιαν 2009, 21:47:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά πάσα πιθανότητα Σταύρο μου, με τόσα χιλιόμετρα που είχε το μοτέρ χωρίς να καθαρίσεις τα μπεκ σου, την πάτησες από μπεκ.

Σε ένα εντελώς εργοστασιακό αυτοκίνητο μπορεί να μην προέκυπτε πρόβλημα, αλλά με τα πράγματα που φοράς εσύ μάλλον έγινε το κακό από το συνδυασμό βουλωμένων μπεκ και πολύ ροικών περιφερειακών.
kane - Σαβ 03 Ιαν 2009, 22:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
xmm...ναι αλλα στελιο,δεν θα το παθαινε με το βελτιωμενο μοτερ? δηλ ειναι υποπτο με το που το επανεφερα στις εργοστασιακες ρυθμισεις (μαμα εγκ, μαμα εκκ,) να το παθει...

Τα μπεκ πρεπει να καθαριστηκαν προ 70000χλμ χοντρικα...
volvos - Σαβ 03 Ιαν 2009, 22:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως το εχω αποροια πως καθαριζονται τα μπεκ
αν γινεται σωστα η διαδικασια και αν εχει καποιο αποτελεσμα εν τελει στη μακροζοοια τους γιατι αν ειναι μπεκ ειναι το δευτερο κρουσμα μετα το mikerrgp προ βδομαδας... Crying or Very sad
kane - Σαβ 03 Ιαν 2009, 22:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω παντως το εχω αποροια πως καθαριζονται τα μπεκ
αν γινεται σωστα η διαδικασια και αν εχει καποιο αποτελεσμα εν τελει στη μακροζοοια τους γιατι αν ειναι μπεκ ειναι το δευτερο κρουσμα μετα το mikerrgp προ βδομαδας... Crying or Very sad


τακη να δεχθω οτι εκανε ζημια στα μπεκ αυτος που τα καθαρισε..Θα το ειχα παθει νωριτερα...
Δν μπορω να σκεφτω κατι αλλο,φιλτρο βενζινης αλλαζα καθε 10.000χλμ (πολλες φορες και στις 5000),με 100ρες το δουλευα συνηθως, πως να βουλωσε πια το 2ο μπεκ (αν αυτο επαθε τελικα).
Παντως δευτερα θα τα ελεγξω...
volvos - Σαβ 03 Ιαν 2009, 23:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
moy φαινεται χλωμο να εισαι απο μπεκ Crying or Very sad
salex - Κυρ 04 Ιαν 2009, 00:24:13
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
xmm...ναι αλλα στελιο,δεν θα το παθαινε με το βελτιωμενο μοτερ? δηλ ειναι υποπτο με το που το επανεφερα στις εργοστασιακες ρυθμισεις (μαμα εγκ, μαμα εκκ,) να το παθει...

Τα μπεκ πρεπει να καθαριστηκαν προ 70000χλμ χοντρικα...


Δεν θα το πάθαινε με τον βελτιωμένο εγκέφαλο γιατί ο PS είναι τίγκα στις βενζίνες. Ακόμη και 10% να του κόψεις λόγω βουλωμένου μπεκ, σίγουρα δεν πρόκειται να σου δημιουργήσει στεγνώματα τόσο επικίνδυνα.

Εν πάσει περιπτώσει, καθαρίζετε τα μπεκ σας κάθε -το πολύ- 60.000χλμ.
Οι μπεκάδες έχουν ογκομετρικά συστήματα που βλέπουν πόσο έχουν βουλώσει και πόσο επιτυχής ήταν ο καθαρισμός.

Σαν διαδικασία είναι εντελώς ακίνδυνη γιατί τα μπεκ είναι απλά πηνία με μαγνητικές ακίδες. Είτε ρέουν νερό, είτε βενζίνη, είτε καθαριστικό, είτε με βουλωμένο φιλτράκι ή όχι δεν έχει σημασία. Δεν μπορεί να καούν ή να χαλάσουν κατά το καθάρισμα.
Pughell - Δευ 05 Ιαν 2009, 18:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Λιγο δυσκολο να ειναι απο μπεκ καθως οι κυλινδροι ηταν σχεδον ιδιοι οσο αφορα το θεμα επικαθησεων. Confused
Sidobre - Τετ 07 Ιαν 2009, 14:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
To να μετρήσεις τα μπεκ είναι κάτι σχετικά εύκολο.

Αν ΔΕΝ το έκανε στο παρελθόν πρέπει να ελέγξεις τα παρακάτω (που είναι και εύκολα):

1. Πίεση βενζίνης
2. Απόδοση μπεκ (μεταξύ 190 με 210 cc/min)
3. Ρεύματα: Πολλαπλασιαστή, δυναμό, γειώσεις

Αν αυτά είναι ΟΚ, και εφ'όσον είσαι μονόφυσος, δοκίμασε ένα δανεικό εγκέφαλο για βόλτα. Είναι κάτι το πολύ εύκολο.

Ολα αυτά με την προϋπόθεση ότι όλα πριν δούλευαν σωστά και τώρα ξεκίνησε να στο κάνει...
Steve - Τετ 07 Ιαν 2009, 14:24:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
2. Απόδοση μπεκ (μεταξύ 190 με 210 cc/min)
Με ονομαστική τα 200 cc/min?
Sidobre - Τετ 07 Ιαν 2009, 14:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Sidobre έγραψε:
2. Απόδοση μπεκ (μεταξύ 190 με 210 cc/min)
Με ονομαστική τα 200 cc/min?


210cc/min. Mέχρι τα 190 λογικά είναι ΟΚ. (ονομαστικά τα έχει 210, όσα έχω μετρήσει εγώ τα βρίσκω 195!)
kane - Τετ 07 Ιαν 2009, 17:10:00
Θέμα δημοσίευσης:
Προεδρε, αρχιζω:

(αν ενθυμησαι ειχα πει πως το αυτ/το καιει τον αμπακο,διχως λογο.).

1) μετρθηκε πιεση παροχη και ειδαμε την πιεση στα 4 μπαρ ρελαντι και 4.5 στο "πατα".
Η ροη στα 2.5 (λιτρα προφανως ανα '').

Φυσικα τη στιγμή που ο μαμα ρυθμιστης του σαξο ειναι 3.0 μπαρ σημαινει οτι εχουμε προβλημα (γιαυτο και ειχα υπερβολικη καταναλωση).
Οποτε περιμένω αυριο να ερθει το ανταλλακτικο...

2) μπεκ θα μετρησω αυριο.

3) δυναμο,τασεις εχω μετρησει,εχω επισκευάσει δυναμό.Για γειωσεις δν ξερω,αλλα νομιζω υπερβολικο να εοχυν γινει ολα αυτα απο γειωσεις.

4) ηδη δοκίμασα εγκέφαλο άλλο,απλα πρεπει να περασουν μια 2 μερες ωστε να βγαλω συμπερασμα.(αν και ψιλοεβγαλα,αλλα θελω να διαπιστωσω αν ηταν ψυχολογικο ή οχι).

Αυτα.

Υ.Γ. το ρημαδι μολις μου εβγαλε τσεκ εντζιν...
Sidobre - Τετ 07 Ιαν 2009, 17:46:08
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Προεδρε, αρχιζω:

(αν ενθυμησαι ειχα πει πως το αυτ/το καιει τον αμπακο,διχως λογο.).

1) μετρθηκε πιεση παροχη και ειδαμε την πιεση στα 4 μπαρ ρελαντι και 4.5 στο "πατα".
Η ροη στα 2.5 (λιτρα προφανως ανα '').

Φυσικα τη στιγμή που ο μαμα ρυθμιστης του σαξο ειναι 3.0 μπαρ σημαινει οτι εχουμε προβλημα (γιαυτο και ειχα υπερβολικη καταναλωση).
Οποτε περιμένω αυριο να ερθει το ανταλλακτικο...



Oντως υπερβολικό!. 3,0 bar σε μαμά καταστάσεις (σκούπα κλπ)και με τον PS θα υπερκαλύπτεσαι.. 3,5 bar σε βελτιωμένα


kane έγραψε:


3) δυναμο,τασεις εχω μετρησει,εχω επισκευάσει δυναμό.Για γειωσεις δν ξερω,αλλα νομιζω υπερβολικο να εοχυν γινει ολα αυτα απο γειωσεις.


Εφ'όσον έχεις ελέγξει δυναμό θα είσαι οκ. Για καλό και για κακό, αν μπορείς να βάλεις ένα πολύμετρο στον δρόμο να δεις μήπως υπάρχει καμία πιθανότητα να πέφτει το ρεύμα στις υψηλές στροφές. Αν δεν πέφτει, είσαι 100% ΟΚ. Ούτως ή άλλως, αυτά υπολείπονται, πρώτα αυτά που είδες ότι έχεις πρόβλημα (πίεση).

kane έγραψε:

4) ηδη δοκίμασα εγκέφαλο άλλο,απλα πρεπει να περασουν μια 2 μερες ωστε να βγαλω συμπερασμα.(αν και ψιλοεβγαλα,αλλα θελω να διαπιστωσω αν ηταν ψυχολογικο ή οχι).

Αυτα.

Υ.Γ. το ρημαδι μολις μου εβγαλε τσεκ εντζιν...


Διάβασε και τί σφάλμα έγραψε. Οι PS εγκέφαλοι είναι λίγο πιο αναίσθητοι στις βλάβες (νομίζω). Οπότε θα έχεις και μια ένδειξη και από εκεί (αν και συνήθως άλλα αντί άλλων γράφουν...).


Πάντος από πίεση, δύσκολο να στο έχει δημιουργήσει αυτό. Ναι μεν μπορεί να διορθώνει διαβάζοντας μεγάλη πίεση, αλλά σε φορτίο δεν νομίζω ότι συνεχίζει να διοθρώνει.... Μήπως είναι η τρόμπα κουκουρούκου; (απίθανο βέβαια μου φαίνεται, δεν θα δούλευε καθόλου).
volvos - Τετ 07 Ιαν 2009, 17:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρος εχει μαμα εγκεφαλο τωρα
και το θεμα ειναι οτι αν καταλαβα καλα τρυπησε πιστονι...
αυτο δειχνει οτι ισως να στεγνωσε καποι στιγμη???

με 3.5-4 μπαρ τι σκ**α στεγνωμα να εκανε?
ή μηπως λογω πολυ πιεσης εκανε μια κουλη διορθωση και προκαλεσε ετσι το στεγνωμα????

σαλεεεεξ??

7υ.γ. δε το κανουμε νεο τοπικ στις βλαβες?
Sidobre - Τετ 07 Ιαν 2009, 18:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
σταυρος εχει μαμα εγκεφαλο τωρα
και το θεμα ειναι οτι αν καταλαβα καλα τρυπησε πιστονι...
αυτο δειχνει οτι ισως να στεγνωσε καποι στιγμη????


Ξαναλέω, ότι μια τρύπα στο πιστόνι, δεν είναι απαραίτητα φτωχό μίγμα, αλλά και λάθος καύση γενικότερα. Το σημαντικότερο αίτιο είναι η υψηλή θερμοκρασία εντός του θαλάμου καύσης ή η υψηλή συμπίεση (σημειακή). Ναι, ΟΚ συνήθως το φτωχό μίγμα είναι αίτιο θερμοκρασίας, αλλά θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε κακή καύση (να γίνεται ανάφλεξη πριν ή μετά το ΑΝΣ, να υπάρχει κάποιο θέμα με την εισαγωγή ή εξαγωγή κλπ).

Επίσης, αν είναι τόσες πολλές οι επικαθήσεις από το πολύ πλούσιο μίγμα, μήπως όλη αυτή η καπνιά δεν επιτρέπει να γίνει σωστά η καύση και το μοτερ δεν "καθαρίζει" πουθενά; (δεν το ξέρω καθόλου αυτό).
Steve - Τετ 07 Ιαν 2009, 18:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σταύρε, είχες πεί κάπου ότι το hallmeter βαρούσε κόκκινα ή κάνω λάθος?
Sidobre - Τετ 07 Ιαν 2009, 19:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κόκκινα σε close loop είδε αλλά δεν μας είπε τί είδε σε open loop. Εκεί θα βλέπαμε τί κάνει το μοτέρ με τέρμα γκάζι και μεγάλα φορτία...

Στην ουσία και το μπουζί αλλά και το πιστόνι έχουν καταστραφεί από pre-ignition. Δηλαδή από καύση του μίγματος ΠΡΙΝ το ΑΝΣ, αλλά και πριν το μπουζί σπινθηρίσει.

Επεσα λίγο στην μελέτη, για να βγάλω και εγώ μια άκρη με το θέμα.

Ψάχνοντας τα κύρια αίτια, έπεσα στο παρακάτω:

Pre-ignition/thermal ignition, this is often caused by hot-spots in the carbon crud that builds up in cylinders. It causes the combustible mix to start burning from a point/cause other than the spark plug ignition spark. This can be VERY bad if it happens very early in the compression stroke, where it can destroy an engine in one cycle! This is, fortunately, less common, however it can be caused by runaway compression ignition. This causes additional heat to build up and the can cause pre-ignition to start, and to then happen progressively earlier in the cycle (until BOOM!).

Και ο Στέλιος και ο Σταύρος έκαναν λόγο για αρκετές επικαθήσεις (οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν προκληθεί από την πολύ υψηλή πίεση της βενζίνης και άρα ατελή καύση) αλλά βέβαια αυτό έρχεται λίγο σε αντίθεση με το φτωχό μίγμα σε close loop...

Μπέρδεμα η υπόθεση.... Laughing
kane - Τετ 07 Ιαν 2009, 20:51:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες πραγματικα και μεις εχουμε μπερδυτει...

Κατα 99% δν ειναι απο αντλια,μιας και ειδαμε οτι παρολο με χαλασμενο ρυθμιστη,μπορει και σηκωνει πιεση και ροη προβλεπομενη.
Θα το κανουμε αλλη μια μετρηση αυριο με τον εργοστασιακο καινουργιο ρυθμιστη.
Κατι που παρατηρησα...Σε close loop το χαλμιτερ δειχνει τις σωστες ενδείξεις (δηλ "παιζει" απο κοκκινα σε τελευταιο πορτοκαλι).
Αυτο ομως συμβαινει μέχρι μετα 160-170χλμ/ώρα.

Απο κει και μετά "μένει" στο κόκκινο.Ενω αν πατησω τερμα γκαζι (open loop) κατευθειαν πρασινίζει.
Αφού λεμε πιασω Χ χλμ/ωρα πάνω απο τα 160-170, και μετριασω το γκαζι οσο χρειαζεται ωστε να ταξιδευω με κεινα τα χλμ (ας πουμε 190) εκει μενει στο κοκκινο τερμα κατω, οπερ τερμα φτωχο.

Επισης κατι αλλο που παρατηρησα.Με τον εγκεφαλο που ειχα το "παιξιμο" αυτο του λ ηταν κάπως πιο αργο, απότι με τον εγκεφαλο που εβαλα τωρα δοκιμαστικα.
Παντα μιλάω για μαμα εγκ, και οχι για τον πς.

Παντως παιδια εχω μπερδευτεί πραγματικα...Με τοσο πλουσιο μιγμα πριν,θα επρεπε να μου δειχνει το οργναο υπερβολικα πολλα πρασινα,μιας και 4 μπαρ,ουτε στο βελτιωμενο που ειχα δν δουλευα,ποσο μαλλον στο μαμα Rolling eyes

Οι επικαθησεις,επισης ητο πολυ λογικές για τα μειγματα που δουλευε το αυτ/το επι 2 ετη σχεδον.
Πεζο σπορ εγκ σε καθημερινή βαση,σαν καθημερινο αυτ/το.
Steve - Τετ 07 Ιαν 2009, 20:58:02
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Κατι που παρατηρησα...Σε close loop το χαλμιτερ δειχνει τις σωστες ενδείξεις (δηλ "παιζει" απο κοκκινα σε τελευταιο πορτοκαλι).
Αυτο ομως συμβαινει μέχρι μετα 160-170χλμ/ώρα.

Απο κει και μετά "μένει" στο κόκκινο.Ενω αν πατησω τερμα γκαζι (open loop) κατευθειαν πρασινίζει.
Αφού λεμε πιασω Χ χλμ/ωρα πάνω απο τα 160-170, και μετριασω το γκαζι οσο χρειαζεται ωστε να ταξιδευω με κεινα τα χλμ (ας πουμε 190) εκει μενει στο κοκκινο τερμα κατω, οπερ τερμα φτωχο.
Άρα?

Στο open loop έχεις πλουσιότατο μίγμα γιατί ψεκάζει αβέρτα άσχετα με τί αέρα θα του δώσεις.

Σε close loop, σε μπουκώνει η σκούπα στα πολλά χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να σου φτωχαίνει απίστευτα το μίγμα, διότι λόγω αεροδυναμικής, θέλοντας και μη, μπαίνει περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης.

Απλό?

ΚΡΑΟΥ
sps - Τετ 07 Ιαν 2009, 22:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Σταυρο εχω την εντυπωση οτι τον εισερχομενο αερα τον μετρα ο αισθητηρας πιεσης, ή κανω λαθος?
Σταυρε Κανε απο αβανς πως πας?
Γιατι εδω στην Πατρα γνωστο αγωνιστικο επαθε την ιδια βλαβη με εσενα που φορουσε εγκεφαλο πεζω σπορτ με λιγο αβανς και κεντ 52 και η διαγνωση ηταν το αβανς.
kane - Τετ 07 Ιαν 2009, 22:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Σε close loop, σε μπουκώνει η σκούπα στα πολλά χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να σου φτωχαίνει απίστευτα το μίγμα, διότι λόγω αεροδυναμικής, θέλοντας και μη, μπαίνει περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης.

Απλό?

ΚΡΑΟΥ


ρε σταυρε ωρες ωρες...μας εχεις για ηλιθιους? λες να μην το χουμε λαβει αυτο υποψιν μας?
Αν ηταν ετσι θα ειχε σπασει το μοτερ 2 χρονια πριν,για να μη μιλησω για αλλα 10 ομοια σαξοραλλα του συνεργειου...
Ειπαμε δν ημεθα ανοητοι τερμα.

Ακριβως γιαυτο το λογο εβγαλα το βαρελι με το ραμαιρ που ειχα,επειδη θα εκανε σιγουρα γκραου.
Αλλα οχι με τη σκουπα...

sps έγραψε:
Σταυρο εχω την εντυπωση οτι τον εισερχομενο αερα τον μετρα ο αισθητηρας πιεσης, ή κανω λαθος?
Σταυρε Κανε απο αβανς πως πας?
Γιατι εδω στην Πατρα γνωστο αγωνιστικο επαθε την ιδια βλαβη με εσενα που φορουσε εγκεφαλο πεζω σπορτ με λιγο αβανς και κεντ 52 και η διαγνωση ηταν το αβανς.


Σπυρο μου,αβανς ? οτι οριζει εργοαστασιακα ο εγκ,το μοτερ πλεον ειναι μαμα, ή καλυτερα σκουπα/εξατμιση.
Δεν εχω καποια εκκ πανω,ωστε να μην επαρκει ο πς κτλ κτλ...
Steve - Τετ 07 Ιαν 2009, 23:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
ρε σταυρε ωρες ωρες...μας εχεις για ηλιθιους? λες να μην το χουμε λαβει αυτο υποψιν μας?
Αν ηταν ετσι θα ειχε σπασει το μοτερ 2 χρονια πριν,για να μη μιλησω για αλλα 10 ομοια σαξοραλλα του συνεργειου...
Ειπαμε δν ημεθα ανοητοι τερμα.

10 όμοια σαξόραλλα, 10 διαφορετικές χρήσεις, 10 διαφορετικοί άνθρωποι, 10 διαφορετικοί τρόποιο οδήγησης.

Και αν ήσου μαμά, ή καλύτερα σκούπα/εξάτμιση, και όλα τα περιφερειακά είναι οκ (αντλίες, μπεκ, δυναμό, ρεύματα κλπ.) τότε μήπως το τάιζες μάπα βενζίνες και σου δημιούργησε το πουρί που σου έκανε την ζημιά?
georgio3gr - Πεμ 08 Ιαν 2009, 01:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Σταυρο με 4 bar σταθερη και 4,5 στο πατα ξεπλενονταν ολα μεσα στους κυλινδρους...Καυση σωστη δεν γινοταν (γι'αυτο και οι επικαθισεις), λιπανση σωστη δεν γινοταν λογω του ξεπληματος οποτε τριβες, υπερβολικη θερμοκρασια και said the poem... Αν δεν κανω λαθος τις προαλλες που το εψαχνα στο δικο μου και ειχε προβλημα οπως αποδειχτηκε ο ρυθμιστης πιεσης, μαμα το Autodata εδινε 2.8-3.0 σταθερη και 3.2-3.4 στο πατα...
Sidobre - Πεμ 08 Ιαν 2009, 11:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
To θέμα είναι ότι όμως το halmeter του δείχνει άλλα! Εκεί είναι το μπλέξιμο!

Το ζήτημα είναι να βρει τί έφταιγε για να μην το ξαναπάθει.

Δεν το βρήκα πουθενά γι'αυτό ρωτάω (σόρρυ αν το έχεις γράψει)
Τα υπόλοιπα μπουζί και τα πιστόνια, σε τί κατάσταση ήταν; Είχαν μικρές παραμορφώσεις;

Δεν ξέρω ποιό πιστόνι σου τρύπησε, αλλά μπορείς να μου πεις το ζεύγος του είχε και αυτό θέμα; (αν ήταν ο 1 τότε μαζί είναι ο 4, αν ήταν ο 2 τότε μαζί είναι ο 3) Το ρωτάω από πολλαπλασιαστή και από μπεκ (στο μονόφυσο) που είναι σε ζεύγη.

Να το δουλέψουμε λίγο με την απαγωγή σε άτοπο ....
Pughell - Πεμ 08 Ιαν 2009, 12:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαι περιεργος να δω ποσες μλκιες ακομα θα διαβασω... Laughing

Λοιπον,για να ξεκαθαριζουμε τα πραγματα,τα πιστονια απο το μοτερ βγηκαν σχεδον ολοιδια με ελαφρως καθαροτερο αυτο που εσπασε,πλην ομως αρκετα μαυρισμενο/καπνισμενο.
Το μοτερ δεν στεγνωσε καθολου,πραγμα που φαινεται απο την καπνα.
Επισης αλλο παραγοντας που δειχνει οτι την μλκια την εκαναν τα μπουζι,ειναι η αδικαιολογητα λιγη καπνα που ειχαν επανω τα πιστονια μετα απο τοσα χιλιομετρα δεδομενου οτι το μοτερ δουλευε με 180 psi κατα την καυση(υπολογιστε περιπου 9,5 στατικη συμπιεση για να καταλαβετε).

Οποτε το πιο "λογικο" συμπερασμα ειναι οτι τα θερμα μπουζι σε συνδυασμο με τα πολυ πλουσια μιγματα ξεπλεναν τον κυλινδρο,λογο θερμοκρασιων καταφεραν να λιωσουν το μπουζι και εσπασε το μοτερ...

Τα υπολοιπα ειναι ιστοριες για αρκουδες. Rolling eyes
Sidobre - Πεμ 08 Ιαν 2009, 12:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ειμαι περιεργος να δω ποσες μλκιες ακομα θα διαβασω... Laughing .........

Οποτε το πιο "λογικο" συμπερασμα ειναι οτι τα θερμα μπουζι σε συνδυασμο με τα πολυ πλουσια μιγματα ξεπλεναν τον κυλινδρο,λογο θερμοκρασιων καταφεραν να λιωσουν το μπουζι και εσπασε το μοτερ...

Τα υπολοιπα ειναι ιστοριες για αρκουδες. Rolling eyes


Oσο θα γράφεις, τόσο θα διαβάζεις μλκίες... Laughing Laughing

Για να στο εξηγήσω, ναι μεν τα (πολύ) θερμότερα μπουζί μπορούν να προκαλέσουν σπάσιμο μοτερ, αλλά όχι όταν είναι πλουσιότερο το μίγμα. Αν ήταν πλούσιο το μίγμα θα έψυχε τον θάλαμο καύσης και το μπουζί θα ήταν μια χαρά. Αν ήταν πολύ στεγνό θα άλλαζε το θέμα. Η παρουσία κάπνας όμως αποκλείει την πολύ φτωχή καύση... (όχι όμως και το halmeter που εκεί κάτι παίζει περίεργο - και αν δουλεύει σωστά γιατί αυτά τα ρημάδια είναι και λίγο κουκουρούκου ή και ο λ μπορεί να είναι το ίδιο).
Αν προκλείθηκε από "ξέπλυμα" τότε όλος ο κύλινδρος θα είχε σημάδια (εκδορές) και όχι απλώς μια τρύπα στο πιστόνι.

Ετσι όπως παρουσιάσετε (και οι δύο) την κατάσταση του μπουζί (λιωμένο και ταλαιπωρημένο με κουκίδες) το μυαλό πάει κατ'ευθείαν σε προανάφλεξη (pre-ignition) είτε από καύσιμο είτε από Αβανς είτε από κατάσταση θαλάμου. Οχι όμως από μπουζί.
Pughell - Πεμ 08 Ιαν 2009, 13:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις ακομα να μαθεις προεδρα... Laughing Laughing Laughing

Το μπουζι ελιωσε απο τα υπερβολικα πλουσια μιγματα,για αυτο και εγινε οτι εγινε.
Για αυτο και η PS με αυτον τον εγκεφαλο μαζι δινει θεοψυχρα μπουζι.
Το πιστονι αν δεν το παρατηρησεις με προσοχη,δυσκολα καταλαβαινεις που επαθε ζημια. Confused
Steve - Παρ 09 Ιαν 2009, 00:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=229323#229323
AlienHack - Παρ 09 Ιαν 2009, 12:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:



Εν πάσει περιπτώσει, καθαρίζετε τα μπεκ σας κάθε -το πολύ- 60.000χλμ.
Οι μπεκάδες έχουν ογκομετρικά συστήματα που βλέπουν πόσο έχουν βουλώσει και πόσο επιτυχής ήταν ο καθαρισμός.

Σαν διαδικασία είναι εντελώς ακίνδυνη γιατί τα μπεκ είναι απλά πηνία με μαγνητικές ακίδες. Είτε ρέουν νερό, είτε βενζίνη, είτε καθαριστικό, είτε με βουλωμένο φιλτράκι ή όχι δεν έχει σημασία. Δεν μπορεί να καούν ή να χαλάσουν κατά το καθάρισμα.


Ετσι λες salex? για ρωτα και εμενα που πηγα στα 70.000 km να καθαρισω τα μπεκ εντελός προληπτικα και μου χαλασαν το ενα στον καθαρισμό!! κολουσε το πηνίο μετα και εμενε ανοιχτο, εφτυνε συνεχια βενζινη!! ασπρο καπνο απο πισω, εισαγωγή μεσα στην βενζινη, καταλυτης επίσης!! μπουκοματα τρελα το αμαξι, αφλογιστια στον κιλυνδρο λογο πολυ πλουσιου μιγματος και δουλευε με 3 κυλινδρους!!

Το πηγα την αλλη μερα πισω στους μπεκαδες και μου αρχισαν τα παπατζιλικια!! οτι θα χαλουσε το μπεκ ετσι κ αλλιος και τετοιες παπαριες!! 70.000 εκανε χωρις γκιχ και μετα τον καθαρισμο σε 10 λεπτα βγηκε off?

και να σας πω πως εγινε η ζημια μαλλον? Οταν αλαζουν τα φιλτρακια των μπεκ, βγαζουν τα παλια (ειναι κατι πολυ μικρα φιλτρακια στις ακρες των μπεκ) και βαζουν τα καινουρια τα οποια τα βαρανε με ενα σφυράκι για να μπουν και να σφινώσουν καλα. Ε οταν πηρε ο τυπας το μπεκ το εβαλε ορθιο και το βαρουσε με το σφυρί σαν να καρφώνει πρόκα ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΦΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΗΝΙΟ?? κατι θα εσπασε μεσα και εμενε ανοιχτο!!

ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΚΑΝΕ 5000 km μεχρι να στρώσει, να καθαρισει ο καταλυτης απο βενζίνες, να καθαρισει η εισαγωγη κτλ, μεχρι τοτε εκανε αρυθμιες στο ρελαντι κτλ.. ευτυχος εστρωσε σιγα σιγα μονο του..
Pughell - Παρ 09 Ιαν 2009, 13:18:05
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=229323#229323

Question
Steve - Παρ 09 Ιαν 2009, 13:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Steve έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=229323#229323
Question
Για να θυμηθούμε πώς δούλευε
Pughell - Παρ 09 Ιαν 2009, 19:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το setup του πως δουλευε τοτε με το setup που εσπασε ρε,δεν εχει καμια σχεση... Sad
Steve - Παρ 09 Ιαν 2009, 20:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Α έτσι... Sad
kane - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το setup του πως δουλευε τοτε με το setup που εσπασε ρε,δεν εχει καμια σχεση... Sad


Φαντασου γιατι κορυφαιο μοτερ μιλαμε!!! δεν εσπασε βλετιωμενο, και εσπασε μαμα... Rolling eyes

Ακουστε το νεο οξύμωρο πραγματικα της υποθεσης...

Εαν εχει ενα σαξοραλλο ενα χαλασμενο μαπ, το αυτ/το δουλευει υπερπλουσιο,που σημαινει οτι το χαλμιτερ θα πρεπει να δειχνει πρασινα...

Τοποθετω απο περιεργεια τον πς εγκ στο αυτ/το,κανω καμμια 50χλμ και ανοιγω τα μπουζι.Τι να δω,τα μπουζι ασπρα... πράγμα που σημαινει οτι ο μαπ μου ειναι εκτος,μιας και ο πς λαμβανει υποψιν μονο τον μαπ και τπτ αλλο...

Πως το ενα συμβαν δειχνει πως ο μαπ ειναι εκτος, ενω το αλλο συμβαν, οργανο δν το δειχνει?

Οτιναναι...
drdino - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το hall είναι 100% σωστό;
kane - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Το hall είναι 100% σωστό;


συμφωνα με πειραματα καυσης και "κοιταωμεταταμπουζι" ναι...

Θα αλλαξω ομως και ενα απο περιεργεια,μιας και καβαντζωσα ενα σημερις.

Πρεπει να παρω ενα οργανακι (φτηνοδουλεια wideband) απο δαυτα τα ψηφιακα με δικο του αισθητηρα,αλλα δν κατεχω απο δαυτα.Μιλάμε για κάποιο φτηνοδουλεια,οχι επωνυμο wideband σαν των παιδιων...
drdino - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Άραγε στο δυναμόμετρο που πήγαμε δεν έχουν wideband;

Τα μπουζί είναι λίγο περίεργη φάση στο διάβασμα πάντως. Ας πούμε αν θέλεις να δεις τι παίζει στο πλάκωμα πρέπει αμέσως μετά το σκίσιμο να σβήσεις και να τα δεις επιτόπου. Αλλιώς τα αποτελέσματα αλλοιώνονται. Έτσι τα βλέπετε εσείς;
kane - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Άραγε στο δυναμόμετρο που πήγαμε δεν έχουν wideband;

Τα μπουζί είναι λίγο περίεργη φάση στο διάβασμα πάντως. Ας πούμε αν θέλεις να δεις τι παίζει στο πλάκωμα πρέπει αμέσως μετά το σκίσιμο να σβήσεις και να τα δεις επιτόπου. Αλλιώς τα αποτελέσματα αλλοιώνονται. Έτσι τα βλέπετε εσείς;


Ε οχι ακριβως...αλλα πιστεψε,αν δεις μπουζι μετα απο 10 λεπτα δουλεμα με πεζο σπορτ εγκεφαλο,πρεπει ναναι πιο μαυρα απο την κ***τρυπιδα του παγκχελλ (που θα λεγε και ο φιλτατος στιβ), και οχι ασπρα σαν τις τριχες του σαλεξ. (εκεινες που δν εχει πλεον).
drdino - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως στην περίπτωση του PS που είναι τραβηγμένος στα μαλιά σε σχέση με τον μαμά να παίζει έτσι, σωστά... Laughing
(τα λοιπά δεν τα σχολιάζω, όπως δεν σχολίασα και την σερβιτόρα τότε Twisted evil )
kane - Παρ 09 Ιαν 2009, 22:42:52
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Ίσως στην περίπτωση του PS που είναι τραβηγμένος στα μαλιά σε σχέση με τον μαμά να παίζει έτσι, σωστά... Laughing


σωστα...

drdino έγραψε:
τα λοιπά δεν τα σχολιάζω, όπως δεν σχολίασα και την σερβιτόρα τότε


κατι τετοια τα σχολιαζει μονο με τον εαυτο του κανεις Laughing ,βλ. στιβ, 5φορες...
Steve - Σαβ 10 Ιαν 2009, 00:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ήταν σερβιτότα, μια μαμά ήταν στα γκρί Love

Παρέα με άλλη μια μαμά στα γκρί Love

αν λέτε για το cosmos τόοοοτε...
salex - Σαβ 10 Ιαν 2009, 09:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:

Ε οχι ακριβως...αλλα πιστεψε,αν δεις μπουζι μετα απο 10 λεπτα δουλεμα με πεζο σπορτ εγκεφαλο,πρεπει ναναι πιο μαυρα απο την κ***τρυπιδα του παγκχελλ (που θα λεγε και ο φιλτατος στιβ), και οχι ασπρα σαν τις τριχες του σαλεξ. (εκεινες που δν εχει πλεον).


Πράγματι. Από όσους εγκεφαλους PS έχουμε δει, όλοι είχαν πολύ πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα στροφών.
Είναι απορίας άξιον πώς κατάφεραν να ασπρίσουν τα μπουζί του σταύρου.

Έχω την υποψία ότι χαλασμένος ΜΑΡ δεν σημαίνει απαραίτητα τέρμα πλούσιο. Αν βουλώσει η τρυπούλα ή λερωθεί το διάφραγμα του αισθητήρα, ενδέχεται να μείνει για πάντα κολλημένος στην υποπίεση. Αν συμβεί αυτό τότε δεν θα διαβάζει το πραγματικό φορτίο στον κινητήρα σε τέρμα γκάζι.

Αποτέλεσμα αυτού πέραν του στεγνώματος θα είναι να δουλέψει με πολλαπλάσιο αβανς από ό,τι θα έπρεπε, αφού νομίζει ότι δεν έχει φορτίο!
Και μετά αντίο μπουζί...

Εις ό,τι αφορά τις τρίχες μου, έχω να δηλώσω ότι έγιναν διαφανείς όχι άσπρες!!! Στην πραγματικότητα τις κάνω κοτσίδα. Razz
Pughell - Σαβ 10 Ιαν 2009, 11:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
Η εκδοχη που παρεθεσε ο κυριος με την διαφανη κοτσιδα Laughing μου φαινεται αρκετα λογικη καθοτι γνωριζοντας την κατασταση του βαρελιου που χρησιμοποιουσε τοτε ο Kane,διολου απιθανο να συνεβει κατι τετοιο.
Απλα σας αναφερω οτι το BMC που φορουσε τοτε,το καθαριζα επι 3 μερες με καθαριστικα,χλωρινη,κλπ προκειμενου να ερθει σε αποδεκτη κατασταση.
Το τι χωμα ειχε μεσα,αφηστε το,οταν το εβγαλε στο συνεργειο και το χτυπησα αναποδα για να πεσουν τα χοντραδια,γεμισα σχεδον μιση γλαστρα... Confused
Οποτε καθολου απιθανο να συνεβη και αυτο που ειπε ο Στελαρας... Sad
MEMsound - Σαβ 10 Ιαν 2009, 12:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
drdino έγραψε:
Το hall είναι 100% σωστό;


συμφωνα με πειραματα καυσης και "κοιταωμεταταμπουζι" ναι...

Θα αλλαξω ομως και ενα απο περιεργεια,μιας και καβαντζωσα ενα σημερις.

Πρεπει να παρω ενα οργανακι (φτηνοδουλεια wideband) απο δαυτα τα ψηφιακα με δικο του αισθητηρα,αλλα δν κατεχω απο δαυτα.Μιλάμε για κάποιο φτηνοδουλεια,οχι επωνυμο wideband σαν των παιδιων...


μιας και "επεσα" πάνω του από σπόντα...
MEMsound έγραψε:
οφτοπικ αλλα πέραν των ελαστικών και κάτι άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια πάντως...

πχ http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=MSPORT&pcode=STAST3401

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=292785#292785 Wink
kane - Σαβ 10 Ιαν 2009, 15:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
xmm...200 + φπα ε? πωωωω 250ε πεταμενο χρημα...

ΣΑΛΕΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ...στειλε κανα wideband δανεικο ρε!
salex - Σαβ 10 Ιαν 2009, 15:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
xmm...200 + φπα ε? πωωωω 250ε πεταμενο χρημα...

ΣΑΛΕΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ...στειλε κανα wideband δανεικο ρε!


Ναι βρε. Και μετά πώς θα ρυθμίζω; Θα δέσω τον άλλο από πίσω να κοιτάζει την εξάτμιση μη τυχόν και βγάλει μαυρίλες; Laughing
volvos - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:30:27
Θέμα δημοσίευσης:
OOOOOOOOOOOOOXI

θα στο ρυθμισει ο παγκχελ που επιμενει οτι στα φε ραλλακια δουλεουν ολα τελεια και δεν εχουν αναγκη απο προγραμμα κλπ κλπ κλπ

αφου βρει βεβαια ο προφητης τι φτιαει Crying or Very sad
kane - Σαβ 10 Ιαν 2009, 19:48:54
Θέμα δημοσίευσης:
@ στελιο μου, να στειλεις ενα να εχουμε! τι σοι υποκαταστημα διατηρουμε? Laughing Laughing Laughing

@ τακη, αμα το αφησει στα χερακια του παγκεχελλ,απτις πολλες βενζινες,δε θα πηγαινει...

Καλα μεχρι να βρει ο προφητης τι φταει,προβλεπω να βαζουμε κανα κορμο ακομα... Laughing Laughing Laughing

Ε ρε μουχαμπετια!
Pughell - Δευ 12 Ιαν 2009, 11:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
OOOOOOOOOOOOOXI

θα στο ρυθμισει ο παγκχελ που επιμενει οτι στα φε ραλλακια δουλεουν ολα τελεια και δεν εχουν αναγκη απο προγραμμα κλπ κλπ κλπ

Καλα,εσυ παλιοσαβουρα κατσε και κλαιγε το σπασμενο μοτερ σου και μετα ελα πες μου περι μιγματων... Cool

kane έγραψε:
...
@ τακη, αμα το αφησει στα χερακια του παγκεχελλ,απτις πολλες βενζινες,δε θα πηγαινει...

Καλα,καλα,ελα και ρωτα ξανα να σου πω... Rolling eyes
kane - Δευ 12 Ιαν 2009, 14:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
a ετσι ξηγιεσαι στελακο? καλααααααααααααααααααααααα...

Υ.Γ. η γκαντεμια δν εχει ορια ετσι? μολις "αδειασα" κανα λιτρο βαλβολινες στο δρομο Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
soler - Τρι 13 Ιαν 2009, 09:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τα τελευταία posts πήραν τον γνωστό δρόμο.

Καλή συνέχεια, ελπίζω εντός θέματος..

Θυμηθείτε πως δεν προσφέρονται όλες οι κατηγορίες του forum για "ανάλαφρα" posts.
WilDuck - Τρι 13 Ιαν 2009, 13:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
a ετσι ξηγιεσαι στελακο? καλααααααααααααααααααααααα...

Υ.Γ. η γκαντεμια δν εχει ορια ετσι? μολις "αδειασα" κανα λιτρο βαλβολινες στο δρομο Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Βγήκε ημιαξόνιο?
Pughell - Τρι 13 Ιαν 2009, 13:47:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κομμενη τσιμουχα 5ης...
WilDuck - Τετ 14 Ιαν 2009, 13:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked
Να και κάτι που δεν έχω ξανακούσει-πάθει-δει.

Πρέπει να είναι ήσυχο παιδάκι κι αυτός ο Σταύρος, ε? Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τετ 14 Ιαν 2009, 13:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι θεμα Σταυρου αυτο ρε,γκαντεμια ειναι... Sad
recife_rallye - Τετ 14 Ιαν 2009, 18:33:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν ειναι θεμα Σταυρου αυτο ρε,γκαντεμια ειναι... Sad


Κ ως γνωστον,ο Σταυρος φημιζεται για την γκαντεμια του.... Laughing Laughing Laughing
salex - Τετ 14 Ιαν 2009, 18:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνει πολλή παρέα με μας και κόλλησε σασμανίτιδα και μπουζίτιδα!
WilDuck - Παρ 16 Ιαν 2009, 17:36:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και μου τα 'λεγε η ΜΑΜΑ μου...
Να προσέχεις με ποιούς κάνεις παρέα. Laughing

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΠΛΕΜΠΟΓΙΤΙΔΑ.
Κάνας συμπάσχων ? Embarassed
Steve - Παρ 16 Ιαν 2009, 19:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΠΛΕΜΠΟΓΙΤΙΔΑ.
Κάνας συμπάσχων ? Embarassed
Βάψ' το μπλε και πέτα το ? Razz
salex - Παρ 16 Ιαν 2009, 20:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ω λαλά... Razz

Πάρτε το αλλιώς! Τα κόκκινα είπαμε πηγαίνουν γρηγορότερα από τα υπόλοιπα Laughing .
Steve - Παρ 16 Ιαν 2009, 21:24:12
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι μπ***λα, γι αυτό Laughing
kane - Παρ 16 Ιαν 2009, 23:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα επρεπε να δωσει ο σαλεξ την σωστη ροτα πλευσης εκ τηλεφωνου...τουλαχιστο βρηκαμε κατι...

Για την ωρα πάντα...

Οντως στελιο υπαρχει προβλημα στη "συννενοηση μαπ-ποτενσιομτρο πετ-εγκ"...

Υπαρχει μια μεγαλη πιθανοτητα ομως να ειναι καπου κομμενη η πλεξουδα Rolling eyes (πως να χει γινει κατι τετοιο βεβαια...).

ΞΑΝΑιδωμεν..

Υ.Γ. τελικα οι ηλεκτρολογοι ειναι χειροτεροι απτους μαστορες...

Υ.Γ.2 σεβαστητε το τοπικ μου παλιο-λουκρητιες βοργιες...Αντε αυτος ο στιβ και ο αγριοπαπιος ειναι απτα αγραφα,αλλα και συ μιστερ ημι-σκαλπ? δν το περιμενα ετουτο...
WilDuck - Σαβ 17 Ιαν 2009, 11:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
WilDuck έγραψε:
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΠΛΕΜΠΟΓΙΤΙΔΑ.
Κάνας συμπάσχων ? Embarassed
Βάψ' το μπλε και πέτα το ? Razz



Thumbs Up Mr. Green Silly
volvos - Σαβ 17 Ιαν 2009, 11:56:29
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενα ειχε κοπει η πλεξουδα-καλωδιο προς το μαπ
μη ρωτας πως δε καταλαβα ποτε....

λες να ειμαστε αδερφες ψυχες σε αυτη τη γκαντεμοζωη με πνευματικο πατερα τη ξανθοψυρα?
kane - Σαβ 17 Ιαν 2009, 12:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
αδερφες ψυχες λες ε... μαλλον οχι γιατι εγω ειμαι κουλος, ενω εσυ χερας Laughing
volvos - Σαβ 17 Ιαν 2009, 12:31:31
Θέμα δημοσίευσης:
τις γαριδες με ιδια ταχυτητα τις τρωμες αρα και οι δυο χεραδες ειμαστε Laughing
kane - Σαβ 17 Ιαν 2009, 12:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
τις γαριδες με ιδια ταχυτητα τις τρωμες αρα και οι δυο χεραδες ειμαστε Laughing


...και που λες φιλε εκει που παω να βουτηξω στη σαλτσα της Κ11 μια γαριδα,να σου πεταγεται ο παγκχελλ με μια ενα κομματι ψωμι,κανει μια βουτια και ΣΕ μιλαω γεμιζει σαλτσες τον τοπο...αναγκαστικα κανω μπουκα για να σωσω τη γευση της γαριδας κτλ κτλ κτλ.... Laughing Laughing Laughing
Pughell - Σαβ 17 Ιαν 2009, 12:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιλιοδουλοι και οι δυο... Laughing
LEONIDAS 16V - Σαβ 17 Ιαν 2009, 13:21:55
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
τελικα επρεπε να δωσει ο σαλεξ την σωστη ροτα πλευσης εκ τηλεφωνου...τουλαχιστο βρηκαμε κατι...

Για την ωρα πάντα...

Οντως στελιο υπαρχει προβλημα στη "συννενοηση μαπ-ποτενσιομτρο πετ-εγκ"...

Υπαρχει μια μεγαλη πιθανοτητα ομως να ειναι καπου κομμενη η πλεξουδα Rolling eyes (πως να χει γινει κατι τετοιο βεβαια...).

ΞΑΝΑιδωμεν..

Υ.Γ. τελικα οι ηλεκτρολογοι ειναι χειροτεροι απτους μαστορες...

Υ.Γ.2 σεβαστητε το τοπικ μου παλιο-λουκρητιες βοργιες...Αντε αυτος ο στιβ και ο αγριοπαπιος ειναι απτα αγραφα,αλλα και συ μιστερ ημι-σκαλπ? δν το περιμενα ετουτο...


σταυρο καλημερα, μπορεις να μου πεις τι ακριβως φοραγε το σαξο σου πριν σπασει , αλλα και αφου εσπασε? ειχες 206 μοτερ? κεφαλη? μπιελοπιστονα? καπου με εχεις μπερδεψει ρε φιλε!!!!

μηπως την ζημια την επαθε πριν το ξανακανεις μαμα και απλα ετυχε και εσπασε μετα.....???

ξεμπερδρψε με σε παρακαλω....
kane - Σαβ 17 Ιαν 2009, 14:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
To αυτ/το φόραγε 206 κορμο κεφαλη με περιφερειακα απο σαξο, εκκεντρα πς και εγκ πς.
Βαρελι για εισαγωγη και εξατμιση 50αρα.

Μετα βγηκαν τα εκκεντρα και ο εγκεφαλος και το βαρελι.

Τωρα δηλ ειναι κορμος κεφαλη 206 με περιφερειακα απο σαξο +σκουπα,εξατμιση.
Αποδεδειγμένα φτωχο (λογω κεφ 206) αλλα οχι τοσο ωστε να σπασει απο αυτο...

Αυτα.
LEONIDAS 16V - Κυρ 18 Ιαν 2009, 13:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Αποδεδειγμένα φτωχο (λογω κεφ 206) αλλα οχι τοσο ωστε να σπασει απο αυτο...

Αυτα.


τι εννοεις με αυτο? ειναι φτωχο για ποιον λογο? δεν σε καταλαβα!!!
Pughell - Δευ 19 Ιαν 2009, 10:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
Φτωχο λογο πληρωσης εννοει ο Σταυρος καθως ο μαμα εγκεφαλος οριακα επαρκει για να καλυψει τα μιγματα.
LEONIDAS 16V - Δευ 19 Ιαν 2009, 15:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φτωχο λογο πληρωσης εννοει ο Σταυρος καθως ο μαμα εγκεφαλος οριακα επαρκει για να καλυψει τα μιγματα.


με ραλισιους εκκεντροφορους + κεφαλη 206 και με Ps εγκεφαλο αποκλειεται να ειναι φτωχο.....

εδω σε 106 δουλευει οριακα και 52αρι.... δοκιμασμενο απο μενα!!!!

κατι αλλο φταιει...
volvos - Δευ 19 Ιαν 2009, 15:50:42
Θέμα δημοσίευσης:
moteur 206
σκουπα
εξατμιση σουπερσπριντ (καταλυτες κλπ)
μαμα προγραμμα

με αυτα μια χαρα στεγνωνει
ισως οχι για να σπασει αλλα στεγνωνει κανονικοτατα...
εγω πιστευω οτι αυτη η οριακη κατασταση σε συνδιασμο με τη δυσλειτουργια του μαπ προκαλεσε το κακο Crying or Very sad
kane - Δευ 19 Ιαν 2009, 21:52:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως τα ειπαν τα παιδια...

Τακη ισως ρε φιλε,ακομα ο ηλεκτρολογος να ασχοληθει,ωστε να βγαλει το πορισμα...
Γ@μω το φελεκι μου μεσα...
salex - Δευ 19 Ιαν 2009, 22:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τί να κάνεις βρε Σταύρο, μερικές φορες δεν μπορείς να το δεις να έρχεται...
Εδω τόσα και τόσα σαξόραλα έχουν υποστεί τα πάνδεινα χωρίς να μαρτυρήσουν (αμέσως).

Γενικώς αν σου κάτσει η στραβή όπως στη δική σου περίπτωση, σε τέτοιο κινητήρα, τότε ψώνισες από σβέρκο.
kane - Τρι 20 Ιαν 2009, 19:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ποτενσιόμετρο πεταλουδας εδειξε το ηλεκτρικο-διαγνωστικο...

Αυριο το παιρνω και αρχιζω τις δοκιμες εξελιξης...

Μαπ,δεν εβγαλε σφαλμα, να τον αλλαξω κι αυτον για καλο και για κακο???
volvos - Τρι 20 Ιαν 2009, 19:57:30
Θέμα δημοσίευσης:
ναι


παντως σταυρο μου οπως ειδες ΔΕ ΦΤΑΙΓΑΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ
τι εχεις πανω τωρα?
προς θεου οχι μαμα 206 1.6...ακουσε με και μενα Crying or Very sad
kane - Τρι 20 Ιαν 2009, 20:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ναι


παντως σταυρο μου οπως ειδες ΔΕ ΦΤΑΙΓΑΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ
τι εχεις πανω τωρα?
προς θεου οχι μαμα 206 1.6...ακουσε με και μενα Crying or Very sad


τακη θεωρω οτι φταιγανε "εν μερει" τα μπουζι...Εξηγουμαι:

Τα 206 1.6 16β που εχω τωρα κανανε περιπου τα ιδια χλμ με τα 206 RC που ειχα πριν.
Εφοσον τα προηγούμενα ελιωσαν,κι αυτα τωρα "αντεξαν" οποτε θεωρώ οτι ειναι πιο ψυχρα και θα αντεξουν...
Τι να πω ρε τακη,βαρεθηκα τις αλχημειες,ολο το μηνα με το κολάμαξο ασχολιομουν...
Η θα βαλω ΙΚΗ22 ναμαι σιγουρος και να τελειωνει το θεμα.
volvos - Τετ 28 Ιαν 2009, 20:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην πριν ειχες και θεμα με αισθητηρα τωρα οχι συν οτι τωρα εισαι πιο μαζεμενος

σταυρο δε θυμαμαι οταν εσπασε το μοτερ φοραγες εκιεμ ή μπος μουζι?
kane - Πεμ 29 Ιαν 2009, 01:51:36
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καταρχην πριν ειχες και θεμα με αισθητηρα τωρα οχι συν οτι τωρα εισαι πιο μαζεμενος

σταυρο δε θυμαμαι οταν εσπασε το μοτερ φοραγες εκιεμ ή μπος μουζι?


ναι προφανως ηταν μια μιξη η ζημια αισθητηρα/μπουζι (μαλλον).

Οχι τωρα δν ειμαι πιο μαζεμενος,ειδικα το 2ο γεμισμα που του κανα προχτες πηγαινω συνεχεια εθνικη-ταπα-κοφτες για να δω τι γινεται με μοτερ.Ακομα βουνο δν το πηγα,αλλα εκει δε τρωει και πολυ ζορι...
Φοραγα εκεμ 3ακιδα για 206 RC.Τον πληρη κωδικο τον εχει ο στελιος στη δικη του 4αδα που αγορασε και δν εβαλε ποτε πανω...
Pughell - Πεμ 29 Ιαν 2009, 12:10:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τα εβαλα στο αναλογο topic.
Τα 3ακιδα για RC φορουσε και τωρα εχει μαμα 1600. Wink
kane - Δευ 02 Φεβ 2009, 20:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ε... τουμπανο το μοτερ Laughing ...

Αφου ο προγραμματιστης ειπε οτι δε χρειαζεται προγραμμα Razz Razz Razz
volvos - Δευ 02 Φεβ 2009, 20:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
kaλα δε παιζει αυτο αλλα επειδη σε ξερει τι σκατοεβραιος εισαι και οτι δε θα πληρωνες αλλα θα την εβγαζες με κανα σουβλακι στα ορθια σου πουταξε ενα ολα οκ ειναι για να ησυχασει Laughing
kane - Δευ 02 Φεβ 2009, 23:47:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kaλα δε παιζει αυτο αλλα επειδη σε ξερει τι σκατοεβραιος εισαι και οτι δε θα πληρωνες αλλα θα την εβγαζες με κανα σουβλακι στα ορθια σου πουταξε ενα ολα οκ ειναι για να ησυχασει Laughing


Λες ρε να το ειπε επιτηδες? επειδη δν τον κερασαμε τπτ? Laughing Laughing Laughing

μια κοτοτηγανια και μανιταρια με σαλτσα μουσταρδας σβησμενα με ασπρο κρασι για τον σαλεξακη... Laughing Laughing Laughing


Υ.Γ. ρε λες να μαι οντως κανας εβραιος? εδω λεω του μαστορα τι του χρωσταω και μου λεει "ελα αστο τωρα θα δουμε θα δουμε" Cool
salex - Τρι 03 Φεβ 2009, 08:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιός Εβραίος βρε; Αν ήξερε ο Κρίτωνας τί περιποίηση μας περίμενε επάνω, θα παράταγε την κυρά και θα ερχόταν τρέχοντας!

Με τέτοιο φαί και άγραφο θα φτιάχναμε για τον Σταύρο! Laughing
kane - Τρι 03 Φεβ 2009, 18:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
xxaxaxa...τωρα να δω τι θα πεις βολβεεεε... Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr