bagosgt έγραψε: |
για σκουπα εγω προτεινω green.κ απο προσωπικη εμπειρια αλλα κ απο τεστ που τισ εχουν κανει εχουν βγει οι καλυτερεσ. |
SnakeMJK έγραψε: |
Μεγάλο ποστ και πολλά ερωτήματα! Ας τα πάρουμε ένα ένα και βλέπουμε...
Καταρχήν, όλες οι σκούπες ίδιες είναι πάνω κάτω. Σημαντικό είναι να είναι ανθεκτική βασικά, επειδή πολλές είτε έχουν σπάσει στη βάση είτε από πάνω λόγω επαφής με καπώ. Εγώ θα σου πρότεινα να πας στη λύση του ελεύθερου φίλτρου, καθώς έχει αποδειχτεί ότι σε νορμάλ 206 είναι η καλύτερη λύση. Η σκούπα μόνο θόρυβο θα ναι και ουσία μηδέν. Επίσης, το αμάξι δεν στεγνώνει με τέτοιες απλές επεμβάσεις και εφόσον παίρνει τον αέρα φυσιολογικά θα τραβάει κανονικά και δεν θα δεις πουθενά κοψίματα. Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου είναι υπερβολή σε τόσο μικρές επεμβάσεις (σκούπα και εξαγωγή) και δεν θα κάνει κάποια εμφανή διαφορά... Αν πειράξεις τα εντόσθια του κινητήρα τότε προχωράς σε τέτοιες λύσεις. Για θέματα στησίματος, υπάρχουν εκατοντάδες ποστ όπου μπορείς να δεις αναλυτικά ότι με σκέτο ελατήριο δεν κάνεις τίποτα. Ίσως στρίβει και χειρότερα. Bottom line, στα αυτοκινητάκια μας, πέρα από την μικροβελτίωση εισαγωγής-εξαγωγής, μετά μένει ένα καλό σετ ανάρτησης, ένα 14/60, ξαλάφρωμα και τίποτα άλλο. Δεν αξίζει οτιδήποτε παραπάνω και πίστεψε με, σε αυτό το σημείο θα είναι φουλ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο και θα το χαρείς ιδιαιτέρως. |
TopGear έγραψε: |
Η λύση του ελεύθερου φίλτρου πόσο κοστίζει περίπου; Τα ίδια λεφτά; Προτεινόμενη εταιρεία; |
StorM_GmA έγραψε: |
μιας και πάνω κάτω (αν εξερέσουμε το χταπόδι) αυτά έχω κάνει κι εγώ στο
αμάξι μου, θα σου πω την προσωπική μου γνώμη. Εγώ φοράω σκούπα της Green, τελικό Remus και έχω βγάλει το μεσαίο. Το αποτέλεσμα είναι κυρίως αίσθηση και θόρυβος...αν και σε δυναμομέτρηση που έκανα είδαμε κάτι κουλά πραγματάκια αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο... Απ ότι κατάλαβα θες ήχο...οπότε βγάλε το μεσαίο και άσε μόνο το τελικό (ελέυθερο). Για σκούπα τώρα η δικιά μου έσπασε στην βάση της όπως είπε και ο SnakeMJK και αυτό γιατί 1) ήταν βιδωμένη μπροστα και 2) γιατί ακουμπούσε στο καπώ. Αν δεις σκούπα πάνω σε αμάξι χωρίς να κρατιέται πουθενα θα δεις οτι ταλαντώνεται (τρέμει) οπότε αν την βιδώσεις, από κάπου πρέπει να αποροφηθεί όλη αυτή η δύναμη! Οπότε πρόσεχε! Επίσης η σκούπα έχει την τάση να σφιρίζει η δική μου δηλαδή (ειδηκά τώρα που έχει σπάσει και δεν έχει το πάνω κάλυμα) σε αρκετές στροφές και κάμποσα χλμ/ώρα σφιρίζει αρκετά και έχει πλάκα! μην περιμένεις τρελά πράγματα σε αίσθηση πάντως ειδηκά από το μοτέρ σου... Σίγουρα όμως είναι λύσεις που δεν θα τις μετανιώσεις αν όμως γίνουν με προσοχή!!! p.s η σκούπα που φοράω της Green κόστισε 150ευρώ με τοποθέτηση. |
MEMsound έγραψε: |
θα σου βρω.
οσο για τα 1,4 8ν το γνωρίζω, γι αυτό και αναφέρθηκα στον Ευριπίδη |
StorM_GmA έγραψε: |
Το αποτέλεσμα είναι κυρίως
αίσθηση και θόρυβος...αν και σε δυναμομέτρηση που έκανα είδαμε κάτι κουλά πραγματάκια αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο... |
TopGear έγραψε: |
Ενδιαφέρομαι προφανώς για καλύτερο ήχο (όχι μπούκωμα να βουϊζει ο τόπος σαν τίποτε κάγκουρες) και λίγη περισσότερη ευστροφία και αίσθηση στο γκάζι. |
StorM_GmA έγραψε: |
Μάνθο, στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα! ή καλύτερα να πώ στερνέ μου Μάνθο να σ' είχα πρώτα?
μεσαίο γιατί να βάλω?! αλλά ας μην χαλάσουμε την παρούσα συζήτηση! πες μου σε πμ αν είναι! εκτός και αν είναι γενικού ενδιαφέροντος η απάντηση οπότε γράψε την εδώ να βοηθήσει κι άλλους! |
StorM_GmA έγραψε: |
Η σκούπα για να κολλήσει θέλει κόλλα "δύο συστατικών"? κάπως έτσι μου
είπαν! Αλλά αν δεν μου την αλλάξουν θα πάρω άλλη...δεν είμαστε για πατέντες! και το σφύριγμα είναι πολύ ωραίο!!! Σιγανό εννοείται αλλά έχει την πλάκα του! Αφού δεν έχουμε turbo ούτε ανάρτηση για να κάνει σαν τραίνο, ας έχουμε κάτι να μας το θυμίζει τουλάχιστον |
StorM_GmA έγραψε: | ||
όχι να βουίζει? δηλαδή θέλεις κάτι στυλ group N που φοράνε όλα σχεδόν τα saxo/rallye? Κάνουν έναν ψιλό και δυνατό ήχο. Η δική μου από την άλλη κάνει έναν πολύ μπάσο ήχο που μετά τις 3.200σαλ εξαφανίζεται παντελώς και ακούγεται μόνο το μοτέρ. |
StorM_GmA έγραψε: | ||
και το σφύριγμα είναι πολύ ωραίο!!! Σιγανό εννοείται αλλά έχει την πλάκα
του! Αφού δεν έχουμε turbo ούτε ανάρτηση για να κάνει σαν τραίνο, ας έχουμε κάτι να μας το θυμίζει τουλάχιστον abaleo εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11208 από κάτω βέβαια έχει ένα κατεβατό με κράξιμο που μου ρίχνουν αλλά διάβασε το κι αυτό γιατί έχουν ειπωθεί ενδιαφέροντα πράγματα...περισσότερα στο ανάλογο topic!
όχι να βουίζει? δηλαδή θέλεις κάτι στυλ group N που φοράνε όλα σχεδόν τα saxo/rallye? Κάνουν έναν ψιλό και δυνατό ήχο. Η δική μου από την άλλη κάνει έναν πολύ μπάσο ήχο που μετά τις 3.200σαλ εξαφανίζεται παντελώς και ακούγεται μόνο το μοτέρ. άσχετο, γράφεις στο forums.gr? |
sps έγραψε: |
Αγαπητε topgear, επειδη με μπερδεψες με τις τοσες αποριες σου, για να μην βασανιζεσαι, πηγαινε στον Παπαδοπουλο,και φτιαξε την εξατμιση που εχεις δει και σε αλλο αμαξι.
Ο τυπος ειναι καλος μαστορας και θα σου κανει καλη δουλεια αν εχει κεφια. Παζαρεψε λιγο και την τιμη. Τωρα για το αν χρειαζεσαι ή οχι χταποδι, εγω λεω οχι σε αυτον τον κινητηρα, που ετσι κι αλλιως δεν παει, ουτε προκειται να παει. οποτε η γνωμη μου ειναι βαλε ενα πιο ελευθερο καταλυτη, τελικο παπαδοπουλου και σωληνα 2 χιλιοστα μεγαλυτερο και εισαι οκ! |
sps έγραψε: |
Ωραια, αναμενουμε εντυπωσεις! |
Pughell έγραψε: |
Οπως ειπαν και τα παιδια σωστα,ασχολησου μονο με εισαγωγη και εξαγωγη.Βαλε και ενα 14/60 και αν βρεις και "κλειστες" σχεσεις και θα εχεις καλο value for money χωρις υπερογκα εξοδα.
Σκουπα παντως μην βαλεις. Ενα καλο φιλτρο στο μαμα κουτι θα δουλεψει εξισου καλα. Τζαμπα τα χρηματα που θα δωσεις για την σκουπα και θα "πνιγεται" κιολας το μοτερ. Επισης στην εξατμιση μην βγαλεις εντελως το μεσαιο(αν εχεις-ναι,βγηκαν και 1400αρια με μεσαιο) καθως δεν θα κερδισεις κατι εκτος απο θορυβο. Απο οτι βλεπω το δικο σου ειναι και μοντελο 1999,χωρις προκαταλυτη δηλαδη και με τον κανονικο καταλυτη απο κατω οποτε ισως επωφεληθεις και απο μια τετοια αλλαγη. Κοινως με φιλτρο-καταλυτη-τελικο καζανι θα δεις μια διαφορα σε ολο το φασμα. Απο εκει και πανω ειναι πλεονασμος,για το συγκεκριμενο μοτερ. |
SnakeMJK έγραψε: |
Καμία τρελή διαδικασία. Στραβοκατσάβιδο, 4 βίδες για το καπάκι του φιλτροκουτιου, και χαλαρώνεις λίγο και το κολάρο για να μπορεί να στρίψει, αλλάζεις το φίλτρο (θα πρέπει να ταιριάζει απόλυτα), βιδώνεις ξανά και τέλος... |
TopGear έγραψε: |
Αν και το έγραψα και πιο πάνω (ότι ίσως τσιμπήσω τζαμπέ σκούπα, άρα ποια θα ήταν η καλύτερη), ρωτάω και σένα απευθείας. Εφόσον θελήσω να αντικαταστήσω τη σκούπα, το φίλτρο μπαίνει στο ήδη υπάρχον φιλτροκούτι και αποδίδει πιο καλά λες ε; Κάτι σαν αυτό; Δε θα το πάρω από το συγκεκριμένο μαγαζί, απλά έψαχνα για τιμές και μου βγήκε αυτό. Στην εγκατάστασή του, ανοίγω χύμα το φιλτροκούτι (ανοίγει εύκολα) και το βάζω; Χρειάζεται κάποια ειδική διαδικασία; |
Pughell έγραψε: | ||
Αυτο σου ειπα αλλα δεν το καταλαβες...Το γεγονος οτι η σκουπα θα ειναι τζαμπα,δεν σημαινει κατι καθως θα αποδωσει χειροτερα απο το ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο κουτι. Αν παλι αυτο δεν σε ενδιαφερει,τοτε απλως βαλε σκουπα. Σε ευκολια τοποθετησης ιδια ειναι και τα δυο.5 λεπτα υποθεση ειναι... Για να στο πω με πιο απλα λογια,εχεις ηδη ενα μοτερ που το φορτε του ειναι οι χαμηλομεσαιες στροφες. Με την σκουπα ειναι σαν να προσπαθεις να το κανεις να δουλεψει ψηλα,πραγμα φυσικα αδυνατο καθως δεν εχει την αναλογη υποδομη. Οποτε στην ουσια το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να χαλασεις το υπαρχον "δυνατο" φασμα του μοτερ σου... Για αυτο προτιμας ενα απλο φιλτρο και τονωνεις το υπαρχον φασμα. Ουτως ή αλλως απο τις 5500-5800 και μετα,το μοτερ σου εχει "πεθανει"... |
Pughell έγραψε: |
Για να στο πω με πιο απλα λογια,εχεις ηδη ενα μοτερ που το φορτε του ειναι οι χαμηλομεσαιες στροφες.
Με την σκουπα ειναι σαν να προσπαθεις να το κανεις να δουλεψει ψηλα,πραγμα φυσικα αδυνατο καθως δεν εχει την αναλογη υποδομη. Οποτε στην ουσια το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να χαλασεις το υπαρχον "δυνατο" φασμα του μοτερ σου... |
SnakeMJK έγραψε: |
Υπάρχουν και ειδικά κιτ καθαρισμού (γύρω στα 15 ευρώ), εγώ προσωπικά το πλένω με σαπούνι και νερό και είναι μια χαρά (και χωρίς λίπανση). Αντικατάσταση δεν θέλει ποτέ. Τιμές από 40 έως 70 ευρώ. |
StorM_GmA έγραψε: |
αυτό ισχύει και για τα 1.6 16v? |
Pughell έγραψε: |
Αν κρατησες την μαμα εξαγωγη,δεν ειναι δυνατον να σου τυλιξει εναν αυλο καθως τα 4 γινονται 1 σε πολυ μικρη αποσταση,οποτε ο ανθρωπος σου τυλιξε τον σωληνα που κατεβαινει απο το μαντεμι εξαγωγης.
Οσο για το φιλτρο,οτι βρωμια τραβαει το φιλτρο,τραβαει και η σκουπα. |
giannis27 έγραψε: |
να πας κ να του πεις να στο τυλιξει ολο το χταποδι!!!!!
εγω στο ξαρα μου (1.6 16v)οταν ειχα βαλει χταποδι/καταλυτη δεν μου το τυλιξε γιατι ελεγε οτι δεν χρειαζεται ασχετα που εγω του ελεγα να βαλει ταινια! αποτελεσμα στην πρωτη μεγαλη μου βολτα τρυπισε το φιλτρο λαδιου! μετα πηρα μονος ταινια κ το τυλιξα στην αρχη τυλιξα μονο τους 4σωληνες μετα απο μια βδομαδα τυλιξα ολο το χταποδι μεχρι τον αισθητηρα λ τοτε ειδα μεγαλη διαφορα στην θερμοκρασια λαδιου! ετσι οπως ειναι τωρα το χταποδι σου ολοι η ζεστη που βγαζει παει στα περιφεριακα του κινητηρα(ψυγειο κολαρα κλπ)με αποτελεσμα να ζεσταινωνται πολυ παραπανω κ να μειωνεται ο χρονος ζωης τους! ειδηκα το καλοκαιρι ! αν εχεις οργανακι θερμοκρασιας θα δεις για τι διαφορα μιλαω! |
volvos έγραψε: |
αυτες οι ταινιες δεν ειναι παντα και οτι καλυτερο...
γιατι αυτο που μας νοιαζει ειναι η μεταφορα θερμοτητας οχι η απομονωση της... οταν απομονωνεις κατι θα ξεσπασει καπου αλλου. το μυστικο ειναι να το μεταφερεις γρηγορα μακρυα απο το χωρο του κινητηρα (τη θερμοτητα) για να μη προκαλει προβληματα.αυτο γινεται με σωστο εξαερισμο |
volvos έγραψε: |
αυτες οι ταινιες δεν ειναι παντα και οτι καλυτερο...
γιατι αυτο που μας νοιαζει ειναι η μεταφορα θερμοτητας οχι η απομονωση της... οταν απομονωνεις κατι θα ξεσπασει καπου αλλου. το μυστικο ειναι να το μεταφερεις γρηγορα μακρυα απο το χωρο του κινητηρα (τη θερμοτητα) για να μη προκαλει προβληματα.αυτο γινεται με σωστο εξαερισμο |
Giannis307 έγραψε: | ||
Βασικα οι τανειες ειναι μονο για το χταποδι... Και το λεω αυτο γιατι εχω δει και ακουσει πολλα για την ταινεια και γενικα το τυλιγμα..... Ασχετο και σχετικο βεβαια λογο στρατου-σκοπιας-βαρεμαρας αρχησαν να μου κατεβαινουν εξατμησο ιδεες..... (Α ρε νικολα τι ντοματα θα μου ριξεις.... ) |
TopGear έγραψε: |
...Γιατί όσο να'ναι διστάζω να είμαι κάτω από ένα αμάξι με ένα γρύλο μόνο να το στηρίζει... |
STELIOS έγραψε: |
..αλλα ακομα και ΑΝ το κανεις τουλαχιστον φριντισε να εχεις παρεα. |
STELIOS έγραψε: | ||
Και πολυ καλα κανεις. Παρε δυο τριποδα ή βρες ενα ψηλο πεζοδρομιο και ανεβασε τις 2 ροδες ωστε να χωρας να μπεις απο κατω. Η ακομα βρες δυο ρεζερβες και βαλε τις δυο πλαϊνες ροδες να κατσουν πανω τους, τροποι υπαρχουν... ΠΟΤΕ μην μπεις απο κατω οταν το αμαξι στηριζεται ΜΟΝΟ στο γρυλο, αλλα ακομα και ΑΝ το κανεις τουλαχιστον φριντισε να εχεις παρεα. |
giannis27 έγραψε: |
παντως την μεγαλη διαφορα στην θερμοκρασια την ειδα αφου τηλιξα το χταποδι μεχρι κατω! |
AlienHack έγραψε: |
Γιατι ρε φορτονετε? μια εύλογη ερώτηση εκανα!
αν μονοθεί το πλαστικό φίλτρο δεν θα αντεξει να μην λιώσει απο τις θερμοκρασίες? τοσο περίεργο ειναι αυτο που ρωτάω? Και αν μου απαντησετε οχι οπως μου λετε τουλάχιστον δικαιολογείστε το! Λετε οχι επειδη ολοι το κάνουν με αλλαγή του φίλτρου μεμεταλικο? ή επειδη ξερεται οτι οντως δεν θα αντεξει και παλι θα λιώσει ακομα και μονομενο, ή επειδη δεν χοράει το ραλκοχταποδο αν δεν φυγει απο κει το πλαστικο? Ενα "οχι τουβλο μου" δεν ειναι και μαμώ τις εμπεριστατομενες ή επεξηγηματικη απαντηση!! |
AlienHack έγραψε: |
Γιατι ρε φορτονετε? μια εύλογη ερώτηση εκανα!
αν μονοθεί το πλαστικό φίλτρο δεν θα αντεξει να μην λιώσει απο τις θερμοκρασίες? τοσο περίεργο ειναι αυτο που ρωτάω? Και αν μου απαντησετε οχι οπως μου λετε τουλάχιστον δικαιολογείστε το! Λετε οχι επειδη ολοι το κάνουν με αλλαγή του φίλτρου μεμεταλικο? ή επειδη ξερεται οτι οντως δεν θα αντεξει και παλι θα λιώσει ακομα και μονομενο, ή επειδη δεν χοράει το ραλκοχταποδο αν δεν φυγει απο κει το πλαστικο? Ενα "οχι τουβλο μου" δεν ειναι και μαμώ τις εμπεριστατομενες ή επεξηγηματικη απαντηση!! |
volvos έγραψε: |
file hack.eπειδη ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ και οσο και να παλευεις δε θαβγαλεις ποτε ακρη. βρες ενα εξατμισα πουνα εχει ξανακανει τετοια μετατροπη και πηγαινε να στο κανει. ή βρες ενα μηχανικο παρατησε το και τραβα παρτο ετοιμο (σιγουρα παγκχελ και προφητης θα μπορει να το αναλαβει) και μη το κουραζεις αλλο. |
AlienHack έγραψε: |
Γιατι ρε φορτονετε? μια εύλογη ερώτηση εκανα!
αν μονοθεί το πλαστικό φίλτρο δεν θα αντεξει να μην λιώσει απο τις θερμοκρασίες? τοσο περίεργο ειναι αυτο που ρωτάω? Και αν μου απαντησετε οχι οπως μου λετε τουλάχιστον δικαιολογείστε το! Λετε οχι επειδη ολοι το κάνουν με αλλαγή του φίλτρου μεμεταλικο? ή επειδη ξερεται οτι οντως δεν θα αντεξει και παλι θα λιώσει ακομα και μονομενο, ή επειδη δεν χοράει το ραλκοχταποδο αν δεν φυγει απο κει το πλαστικο? Ενα "οχι τουβλο μου" δεν ειναι και μαμώ τις εμπεριστατομενες ή επεξηγηματικη απαντηση!! |
kmtr έγραψε: |
Γεια χαρά,ρε παιδιά συγγνωμη να ρωτήσω κατι? γνωριζει κανεις αν το βαρελακι εχει μεγαλη διαφορα απο την σκουπα?Οντως ειναι ενα στάδιο πριν το τουρμπο? |
mechanic έγραψε: |
να βαλεις ενα κομπερσσορα (το τουρμπο θα σου βγει ποιο ακριβο δεν λεει στην προκειμενη) που να δουλευει με πολυ χαμηλη πιεση
παρα να πας στο κλασσικο πρωτο σταδιο κτλ... |
GEMI έγραψε: |
Ολοκληρωμένη δουλειά κομπρέσορα με 50 άλογα επάνω, μπορεί να στοιχίσει έως κ 10.000 ευρώ. Το κάνει κάποιος στη Θεσσ στην Βασ. Όλγας. Πολλά τα λεφτά.. |