PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Κινητήρας EP6 [1600 - 120Hp] Τι βελτίωση "παίρνει"?

Puzzle - Τετ 28 Νοέ 2007, 12:38:28
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Κινητήρας EP6 [1600 - 120Hp] Τι βελτίωση "παίρνει
Καλημερα Παιδια..
Θα ηθελα να μαθω αν παιρνει επισημως απο τη peuzeot καμια βελτιωση ο κινητηρας μου?
Δεν θελω κατι extreme..λιγο παραπανω ροπη και επιταχυνση..
Η αν ξερετε αν θα βγει κατι? δε μιλαω για turbo γιατι δεν με ενδιαφερει..το φοβαμαι λιγακι ειναι η αληθεια..
Σας ευχαριστω!
Sidobre - Τετ 28 Νοέ 2007, 15:00:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ούτε επίσημα (που δεν υπάρχει πιθανότητα να βγει ποτέ) αλλά απ΄όσο γνωρίζω ούτε και στους γύρω βελτιωτές υπάρχει κάτι γι'αυτό το μοτερ, αφού είναι εντελώς καινούργιο και δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα μοτέρ της Peugeot (TU5J4 & TU5JP4).

To συγκεκριμένο μοτέρ είναι συνεργασία με την BMW και ολοκαίνουργιο και δεν πιστεύω ότι έχει βγάλει κάποια εταιρεία aftermarket εκκεντροφόρους.

Σε αυτό που μπορείς να περιοριστείς αρχικά είναι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι, καμία εξατμισούλα (χωρίς να προσφέρει τπτ ικανοποιητικό, παρά μόνο πιο ωραίο ήχο) και μέχρι εκεί προς το παρόν.

Βέβαια επειδή υπάρχει ο THP (GT/Rallye/RC), θεωρώ λίγο δύσκολο να ασχοληθεί κάποιος βελτιωτής.... Τουλάχιστον σε σοβαρό επίπεδο.

Από εκεί και ύστερα αν σε τρώει ο πισινός σου για περιπέτειες με αβέβαια αποτελέσματα αλλά και κόστος, μπορείς πάντα να κάνεις reprofile τους εκκεντροφόρους σου αλλά να δω ποιόν θα βρεις μετά να σου φιάξει πρόγραμμα για να δουλέψει σωστά.... Confused
BTS - Τετ 28 Νοέ 2007, 22:58:19
Θέμα δημοσίευσης:
Puzzle μην το συζητάς καν.

Δεν παίζουν με το Valvetronic! Τζιζζζζζ! Smile
Puzzle - Πεμ 29 Νοέ 2007, 00:28:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας..
Κατι τετοιο περιμενα να ακουσω απλα ηλπιζα μηπως..
Αληθεια για το φιλτρο και την εξατμιση αλλαζουν απο τη peuzeot?(μην εχω κανα περιεργο προβλημα με εγγυηση).. Και σε τι κοστος το υπολογιζεται?
Δεν προκειται να κανω κανενα πειραμα στο moter μου..Γενικα ειμαι ευχαριστημενος..δεν ειμαι κανας κοντρακιας..απλα ετσι για τη πορωση μου ρωτησα!
drdino - Πεμ 29 Νοέ 2007, 01:38:59
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot βρε... Razz
Puzzle - Πεμ 29 Νοέ 2007, 12:37:06
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Peugeot βρε... Razz


Laughing Laughing Laughing ...
Βιασυνη φιλε μου!!!
StorM_GmA - Πεμ 29 Νοέ 2007, 13:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
καλά δεν νομίζω να σου πουν τίποτα για την εγγύηση αν αλλάξεις φίλτρο
και εξάτμηση...εμένα τουλάχιστον στο 206 μου που στους πρώτους 6 μήνες
που το πήρα τα άλλαξα και τα 2 δεν μου έχουν πει τίποτα παρ όλο που έχει
χρειαστεί να μου καλύψουν "σοβαρά" πράγματα στην εγγύηση...
petrosgo - Τετ 21 Ιαν 2009, 17:23:37
Θέμα δημοσίευσης: Βελτωσεις 207 non turbo
re paidia exo 207 1.6 120hp 16v iparxei kana programma na peraso pano???
peugeot_ς - Τετ 21 Ιαν 2009, 17:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Συστησου πρωτα, ΓΡΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ψαξε πρωτα Evil
petrosgo - Τετ 21 Ιαν 2009, 17:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
οκ εχεις δικιο καλησπερα παιδια Πετρος.. εχω 207 1.6 non turbo και κατι ακουσα απο powerchips
Stevon - Τετ 21 Ιαν 2009, 19:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
Το τόπικ "Βελτωσεις 207 non turbo" ενώθηκε με το παρών

Έκ της Mod-Team
Stevon

salex - Τετ 21 Ιαν 2009, 19:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως ο εγκέφαλος του κινητήρα αναπρογραμματίζεται, άνευ προβλημάτων αλλά με άγνωστα κέρδη.

Μεχρι στιγμής δεν έχει πέσει στα χέρια μας κανένα τέτοιο τουτού για βελτίωση. Λέτε να ψήσω τον Τάκη να πάρει ένα;
Touristas - Τετ 21 Ιαν 2009, 21:42:49
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Πάντως ο εγκέφαλος του κινητήρα αναπρογραμματίζεται, άνευ προβλημάτων αλλά με άγνωστα κέρδη.

Μεχρι στιγμής δεν έχει πέσει στα χέρια μας κανένα τέτοιο τουτού για βελτίωση. Λέτε να ψήσω τον Τάκη να πάρει ένα;

Μην βιάζεσαι εσύ αφού σου έχω έτοιμο και μάλιστα 1,4 Very happy
Pughell - Πεμ 22 Ιαν 2009, 12:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
Απο εξατμιση παντως ειναι αστα να πανε... Confused
Πιθανολογω οτι το ΦΠΕ θα αξιζει σε αυτα τα μοτερ.
salex - Πεμ 22 Ιαν 2009, 18:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σοβαρά;
Να ανοίξουμε πρότζεκτ;

Τααααααααακη! Ζητούνται εθελοντές! Αργύρη σε περιμένουμε Smile .
Pughell - Πεμ 22 Ιαν 2009, 19:18:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπα,πιστευω οτι αξιζει να ψαχτειτε.
Απο διατομες τουλαχιστον,τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι αθλια,μιας και μιλαμε για κινητηρες καλης ογκομετρικης αποδοσης.
Πχ οι σωληνωσεις ειναι ΜΟΛΙΣ 45mm.

Θα μου πειτε "Μα ειναι ετσι για να βγαζουν ροπη..." και δεν θα διαφωνησω αλλα κατα την κριση μου οι 45αρες σωληνωσεις ειναι παααρα πολυ λιγες για 1600 κυβικα,ασχετα με το οτι δεν στροφαρει το μοτερ.

Ετσι οπως βλεπω παντως την ολη κατασταση,παρομοιο σεναριο με τα Κ4 της Renault βλεπω.
Κοινα μοτερ και παρελκομενα που εξελιχθηκαν για χαμηλο κοστολογιο αλλα ετσι και ασχοληθεις μαζι τους,στην ουσια καταληγεις με ενα "διαμαντι πεταμενο στα σκ**α"...
Δεν θελω να λεω μεγαλες κουβεντες αλλα το 10% θα ειναι αρκετα ευκολο ποσοστο απο ΦΠΕ κατα την ταπεινη μου γνωμη.
Pughell - Πεμ 22 Ιαν 2009, 20:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
Να διορθωσω λιγο κατι που ειπα παραπανω...
Βλεπωντας δυο ΕΡ6 που εχω μπροστα μου,οι σωληνωσεις(τουλαχιστον του 1600) μου φαινονται 50αρες και οχι 45αρες που εγραψα πριν. Confused
Παραυτα,εχει δυο τεραστια σε καζανια με αρκετα μεγαλο μηκος.
Δεδομενου οτι το τελικο σιγουρα δεν ειναι ελευθερο,αν ειναι και το μεσαιο με διαφραγματα,εχει ακομα να "αναπνευσει" το μοτερ. Smile

Παρακατω σας παραθετω και δυο θεωρητικα διαγραμματα για τον 14αρη αλλα και τον 16αρη αντιστοιχα.


petrosgo - Δευ 26 Ιαν 2009, 20:57:24
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Πάντως ο εγκέφαλος του κινητήρα αναπρογραμματίζεται, άνευ προβλημάτων αλλά με άγνωστα κέρδη.

Μεχρι στιγμής δεν έχει πέσει στα χέρια μας κανένα τέτοιο τουτού για βελτίωση. Λέτε να ψήσω τον Τάκη να πάρει ένα;


ΟΤΑΝ ΛΕς αγνωστα κερδη.. μπορει να το κανω και να ειναι το ιδιο??
Pughell - Τρι 27 Ιαν 2009, 10:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα πασα πιθανοτητα οχι,απλα αυτο που εννοει ο Στελιος ειναι οτι αν ενα τυπικο ΦΠΕ για αυτο το μοτερ κοστιζει πχ 150Ε το φιλτρο,300-400Ε μια cat back εξατμιση και 500Ε το προγραμμα,αν αυτο δωσει μονον 5 αλογα,τοτε δεν αξιζει να ασχοληθεις.

Αυτο βεβαια αν δεν το ψαξεις,δεν μπορεις να πεις με σιγουρια καθως πρωτα πρεπει να δοκιμασεις και να δεις πως αντιδρα μονο του το μοτερ σε καλυτερη πληρωση(φιλτρο)/εκκενωση(εξατμιση) και μετα να συμπληρωσεις και με το προγραμμα.
spiros_z - Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια!Με τη σειρα μου και γω ηθελα να ρωτησω κατι παρομοιο.Ειμαι κατοχος ενος 207 cc 1.6 με 120hp και προσφατα εκανα τα εξης:τοποθετησα φιλτρο k&n στο εργοστασιακο φιλτροκουτι και εξατμιση απο σπιραλ και πισω με σωληνα φ55 χωρις μεσαιο καζανακι και τελικο ελευθερας.Ολα καλα μεχρι εδω αλλα εχω το εξης προβλημα:το αμαξι εχει πολυ δυναμη απο τις 3000rpm εως 4000rpm αλλα απο κει και μεχρι τον κοφτη παει καπως σφιχτα σε σχεση με πριν.Οποιος μπορει να βοηθησει ας απαντησει.Ευχαριστω πολυ!
Stevon - Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
spiros_z έγραψε:
... χωρις μεσαιο καζανακι ....


την απάντηση την έχεις δόσει μόνος σου. Wink

Θύμισε μου επίσης , τί "φ" έχει μαμά??
volvos - Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:31
Θέμα δημοσίευσης:
f55???????????

σορυ αλλα 55αρα διατομη βαζουν σε πανω απο 150αλογα εφαρμογες.
μαλλον εχει αδειασει απο θεμα εξατμισης. βαλε μεσσαιο μπας και το σωσεις..
spiros_z - Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
φ 50.τοσο πολυ του το μεσαιο?λογικα θα θελει προγραμμα ετσι δεν ειναι?
spiros_z - Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:55:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ακρη δεν θα βρω μου φαινεται.Εχω ακουσει χιλιες αποψεις εχω χαλασει ποσα λεφτα και στο τελος δεν θα γινει τπτ
volvos - Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
αμα κανεις του κεφαλιου σου σορυ

καταρχην ΕΧΕΙ Φ55 Ή Φ50 ΕΞΑΤΜΙΣΗ?
bagosgt - Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:08:18
Θέμα δημοσίευσης:
αν ηταν "μαγκας" ο εξατμησας που σου εφτιαξε την εξατμηση θα σου ειχε πει οτι θες 50αρα σωληνα κ οπωσδηποτε μεσαιο καζανακι (η κατι παρομοιο μιας κ εχει παρομοια φιλοσοφια με τα 106 ραλλυ) κ θα σε εβριζε αν του ελεγες οτι θες να βαλεις 55αρα σωληνα χωρις μεσαιο σε γνησιο 120αρι αμαξι.
οσο για τα λεφτα που εχεις χαλασει,μαλλον φταιει στο οτι σου ειχαν δωσει λαθος πληροφοριες η εψαχνες να βρεις λυση σε λαθος μερη Wink οπως βλεπεις εδω μεσα οι πιο πολλοι ειναι αρκετα μεγαλοι ωστε να "κουβαλουν στην πλατη τους" πολλες αποτυχιες κ επιτυχιες,ετσι ωστε να μη χρειαστει καποιος "καινουριος" να χαλασει πολλα λεφτα κ να του προσφερουν τις δοκιμασμενες λυσεις ετοιμες,κ σχετικα ανεξοδα.τωρα αν καποιος θελει να αμφισβητησει αυτα τα παιδια,στο μονο που θα κανει κακο θα ειναι στο αμαξι κ στη τσεπη του,μιας κ αυτοι εχουν βρει την λυση Wink
spiros_z - Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για το μεσαιο ειναι δικο μου λαθος γιατι εγω του ειπα να μη βαλουμε.Για το φ 55 εκανα ερωτηση σε πολλους και μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα αν βαλω προγραμμα στην πορεια.Τωρα η ερωτηση μου ειναι τι με συμβουλευετε να κανω χωρις περιττα λογια,λυσεις ζηταμε και οχι επικρισεις απο τον καθενα
spiros_z - Κυρ 06 Σεπ 2009, 13:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του???????
turborabbit - Τρι 08 Σεπ 2009, 08:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
spiros_z έγραψε:
φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του???????

====
Σπύρο, τελικά τι έκανες;
Έβαλες πίσω την εργοστασιακή 50άρα;
volvos - Τρι 08 Σεπ 2009, 08:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
ξαναψαξε πρωτα το θεμα της διαμετρου ειναι βασικο.
τα 110αρια ειχαν 45
τα ραλλακια 48

50αρα σε μαμα αμαξι 120ιππων ακουγεται παραλογο.

αν οντως το διασταυρωσεις οτι ειχε 50αρα το αμαξι σου τοτε η 55αρα ειναι οριακη ακομα και προγραμμα να βαλεις...
Pughell - Τρι 08 Σεπ 2009, 09:39:03
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εχει γινει μπερδεμα,τα μοτερ TU των 110 αλογων ειναι 45mm εξατμιση.
Τα ΕΡ6 των 120 ειχαν 50αρα.
Απο οτι λεει ο Σπυρος στο 1ο post του,εχει 120αρι μοτερ,ακα 50αρα διατομη.
Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση.
Α,και φυσικα σε καμια περιπτωση δεν μπορει ενα προγραμμα να σωσει την κατασταση,ε... Rolling eyes

Οσο για την 55αρα των Rallye,ναι,δουλευει με τετοια αλλα με αλλα πιστονια,εκκεντρα μπαμπουλες,κλπ,κλπ πραγματα που δεν εχουν καμια σχεση με το μοτερ σου.
turborabbit - Τρι 08 Σεπ 2009, 13:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση.

====
Τεχνικά τι συμβαίνει;
Γιατί λάθος εξάτμιση είναι πιο "ευαίσθητη" στα μοτέρ με VVTi?
Μήπως εννοείς το ανάποδο; Καθώς πιστεύω ότι με το VVTi ίσα-ίσα μπορείς να ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙΣ τα έκκεντρα έτσι ώστε να εκμεταλλεύονται την εξάτμιση μεγαλύτερης διατομής ;
spiros_z - Τρι 08 Σεπ 2009, 15:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμα φοραει φ50 γιατι την μετρησαμε κιολας.Ρωτησα σε ποσα ατομα ακομα και στη power boost service και μου ειπαν οτι δν εχει προβλημα.Και οπως ειπα το αμαξι εχει πολυ δυναμη απο 3000-4000rpm αλλα μετα παει καπως σφιχτα μεχρι τν κοφτη σε σχεση με πριν.Πως θα το διορθωσουμε αυτο ρωταω τοσες μερες χωρις να αναζητω τα τρελα αλογα,απλα να δουλευει ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!Θα ανεβασω φωτο να δειτε
spiros_z - Τρι 08 Σεπ 2009, 15:40:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://imageshack.gr/files/ftt6mqb0wpbfzm57krg6.jpg
http://imageshack.gr/files/x7qactdivuoyo2jlcthw.jpg
http://imageshack.gr/files/e2bc9np78tjj8n0iabn7.jpg
http://imageshack.gr/files/qilke2ex54pto6f55yca.jpg
Pughell - Τρι 08 Σεπ 2009, 20:22:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει...

Τωρα για το τι λεει ο καθενας,δεν μπορω να πω οτι αξιζει να το παρεις και πολυ σοβαρα υποψιν σου μιας και το μονο σιγουρο πραγμα που θα σου δειξει τι πραγματικα χρειαζεσαι ειναι καποιοι μαθηματικοι τυποι.

Σχετικα με το φασμα παντως,μηπως κερδισε τοσο πολυ στις μεσαιες που νομιζεις οτι δεν παει ψηλα;
MEMsound - Τρι 08 Σεπ 2009, 20:38:58
Θέμα δημοσίευσης:
με βάση αυτο που λεει ο Στέλιος
μηπως να το πάς για μια δυναμομετρηση πριν του (ξανα)πειράξεις οτιδηποτε Question
turborabbit - Τρι 08 Σεπ 2009, 22:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει...

====
Μα ακριβώς, επειδή ΔΕΝ είναι όπως τα παλιά (=σταθερά), μπορείς να προσαρμόσεις τον χρονισμό στα καλά και κακά σημεία της έκαστης εξάτμισης.
Λάθως τα λέω;
Pughell - Τρι 08 Σεπ 2009, 23:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα,εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια. Sad
spiros_z - Τετ 09 Σεπ 2009, 00:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια τι να πω,δεν ξερω???Θα του κανω μια δυναμομετρηση να δουμε τι γινεται.Ευχαριστω για το χρονο σας
turborabbit - Τετ 09 Σεπ 2009, 00:15:25
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα,

====
Κακώς δηλαδή το κάνω στα νέα VAG TSI (και αυτά με τον 17άρι bosch εγκέφαλο) και γράφουν 38 κιλά ροπή με 95άρα;

Μα και στα πιο παλιά R32 γκολφάκια που έχουν VVT και στην εισαγωγή και στην εξαγωγή ο μόνος σχεδόν τρόπος να πάρεις κάποια σοβαρά άλογα είναι να κουρδίσεις λίγο το VVT!

Νομίζω ότι και στον MEV17 των πεζώ το ηλεκτρονικό κατσαβίδωμα χρονισμού θα φέρει καλά αποτελέσματα. Το πρόβλημα είναι ότι όλη η δουλειά πρέπει να γίνει πάνω στο δυναμόμετρο και όποιος πάει να το κάνει θα του κοστίσει ο κούκος αϊδόνη...


Pughell έγραψε:
εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια. Sad

====
Εννοείται, πέραν από τους χάρτες χρονισμού υπάρχουν και τα όρια μέγιστης προπορείας και αργοπορείας που δεν επιτρέπουν να γίνει το κακό, και ας έχεις βάλει στους χάρτες 360 μοίρες οβερλαπ Smile
Pughell - Τετ 09 Σεπ 2009, 00:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε εσυ καλα κανεις απλα οπως σου ειπα,οι εξαιρεσεις στον κανονα ειναι ελαχιστες με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο... Sad

Γενικα παντως οσο αφορα τα συγχρονα μοτερ,δεν πιστευω οτι τα περιθωρια για βελτιωση(τουλαχιστον σε ατμοσφαιρικη μορφη) απο το χρονισμα ειναι μεγαλα καθως το 90% των κατασκευαστων χρησιμοποιουν προφιλ με ελαχιστο εως μηδενικο overlap οποτε και τα ωφελη ειναι εξισου μικρα. Confused
turborabbit - Τετ 09 Σεπ 2009, 00:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μωρε εσυ καλα κανεις απλα οπως σου ειπα,οι εξαιρεσεις στον κανονα ειναι ελαχιστες με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο... Sad

Γενικα παντως οσο αφορα τα συγχρονα μοτερ,δεν πιστευω οτι τα περιθωρια για βελτιωση(τουλαχιστον σε ατμοσφαιρικη μορφη) απο το χρονισμα ειναι μεγαλα καθως το 90% των κατασκευαστων χρησιμοποιουν προφιλ με ελαχιστο εως μηδενικο overlap οποτε και τα ωφελη ειναι εξισου μικρα. Confused

====
ΟΚ, "χρόνος θα δείξει" όπως σας αρέσει να λέτε εδώ μέσα Smile
mechanic - Τρι 13 Οκτ 2009, 19:27:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα την ταπεινη μου γνωμη Embarassed
(γιατι στο επαγγελμα ειμαι στο δημο καθαριοτητας, δηλαδη σκουπηδιαρης)
το μεταβλητο χρονισμο αν δεν εχεις εξομοιωτη καυσης
και και δυνατοτητα ελεγχου της στεγανοποιησης των βαλβιδων με τις εδρες τους κατα τη φαση της ενεργης διαδρομης του εμβολου,
(εκει που παραγει εργο δηλαδη)
τοτε το να αλλαξεις το σετ απ που εχει θεσει ο κατασκευαστης
σημαινει οτι πας δια της πειραματικης.
Βεβαια ρυθμιζοντας (κατα κοσμον κουρδιζοντας)
τον μεταβλητο χρονισμο περαν του να το κανεις να ενεργοποιειται ποιο πριν η μετα απο τις προκαθορισμενες στροφες,
(και αυτο παντα για τα ον οφ συστηματα γιατι στα συνεχως μεταβαλομενα μακραινει η συζητηση)
δεν βρισκω κατι αλλο να μπορεις να κανεις εκ του ασφαλους... Confused
καθως το μονο που θα επιτευχθει απο εκει και επειτα ειναι το στηγμιαιο
ανοιγμα των αρχικων διακενων και αλλαγη γωνιας στεγανοποιησης της (των) βαλβιδων με τις εδρες.
το οποιο κατ'επεκταση εχει ως αποτελεσμα την στηγμιαια διαφυγη καυσαεριων που με τη σειρα του θα δημιουργησει τοπικη υπερθερμανση
και μακροπροθεσμα (και αναλογα και με τα επαναλαμβανομενα φορτια φυσικα) τα γνωστα επακολουθα.
Τωρα απο εκει και επειτα το ζητουμενο που κανει "ευαισθητο"
ενα μοτερ με πασης φυσεως μεταβλητο χρονισμο,
στο να χανει πολλες φορες αποδοση αντι να κερδιζει,
σε ενα υπερβολικο ελευθερομα εξατμισης.
Οφειλεται στην αδρανεια των αεριων, στη μεγιστη παροχη που μπορει να δωσει η εισαγωγη σε ολο το φασμα των στροφων και φυσικα στην ενεργο διαδρομη του εμβολου.
Τωρα να με συγχωρειτε μιας και ξεφυγα λιγο
απο το θεμα που απασχολει το παλικαρι με το 16αρι....


Φιλε μου εβαλες σωληνωση 55μμ κουρμπαρισμενη στις ηδιες γωνιες
με τη μαμα εξατμιση?
και δεν εχεις μεσαιο και εχεις μονο τελικο και αυτο ελευθερας?
για να μην μπαινεις σε τσαμπα εξοδα...
μην βαλεις μεσαιο,
ασε τη σωληνωση σου ως εχει και βαλε παλι το μαμα τελικο σου.
το ελευθερας τελικο που φανταζομαι οτι θα ειναι ενα see through διατρητο
ειτε πουλησε το, ειτε δωσε το δωρο σε καποιον να σου εχει και υποχρεωση.
αν θες επι της ουσιας να παρεις τα μεγιστα απο την εξατμιση σου.
Πρεπει πρωτα να αποφασισεις το μεχρι που θελεις να φτασεις τις βελτιωσεις/μετατροπες στο μοτερ σου.
αν παντως δεν θες κατι περα απο 1ο σταδιο
ασε τη σωληνωση σου (μιας που την πληρωσες κιολας)
και βαλε εναν ποιο ελευθερο euro 3 η 4 καταλυτη με καλυτερα ροικα χαρακτηρηστικα απο αυτα που εχει ο υπαρχον τωρα.
αυτη η κινηση θα σου δωσει δυναμη παντου και δεν θα χασεις πουθενα.
το μαμα τελικο παντως ξαναβαλε το πανω αν θελεις το μοτερ σου να αποδιδει τα μεγιστα παντου.
(εξατμιση μπορεις να φτιαξεις ακομα καλυτερη αλλα σηκωνει πααααρα πολυ κουβεντα, και λυσεις εκτος της πεπατημενης των εξατμισαδων)
φτιαξε και μια καλη εισαγωγη,
που να μην αδειαζει και εισαι ΟΚ...
αν θες μετα βεβαια
για καλο και για κακο μετρα μια τα μειγματα σου,
και δες με καποιον προγραμματιστη
(εγω δεν εχω ιδεα απο αυτα καθως σου προανεφερα οτι ειμαι σκουπηδιαρης)
ΑΝ και ΤΙ περηθωρια εχει το μοτερ σου για καποιο βελτιωμενο προγραμμα απο το υπαρχον που εχεις η οχι.
ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι,
το σιγουρο ειναι να μην χαλιεσαι.
εχεις μια χαρα μοτερ, βελτιωσε το εκει που περνει βελτιωση
και απολαυσε το μην την ψαχνεις παραπερα και μην δινεις λεφτα
σε φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Συγνωμη για αυτο που θα πω
αλλα τα αλογα ειδηκα στα ατμοσφαιρηκα δεν ερχονται ετσι ευκολα... Confused
Puzzle - Τρι 17 Νοέ 2009, 14:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=350031#350031

Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου Peugeot 207 EP3/EP6 (95hp,120hp) 300€

Δηλαδη στα 120 άλογα τι κερδίζεις?
Ρωταω γιατι το ειδα και παραξευνετηκα...απο τη μια ξερω οτι λεγαμε να μην πειράζουμε αυτον τον κινητήρα και απο την αλλη είδα τον αναπρογραμματισμο..
Προφανως εχω χασει επεισοδια με το μοτερι...
Μηπως μπορω να εχω καποια πληροφορία γιατι και στο site των παιδιων δεν βλεπω καποια τετοια πληροφορία περι βελτίωσης..
Puzzle - Τρι 01 Δεκ 2009, 21:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Puzzle έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=350031#350031

Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου Peugeot 207 EP3/EP6 (95hp,120hp) 300€

Δηλαδη στα 120 άλογα τι κερδίζεις?
Ρωταω γιατι το ειδα και παραξευνετηκα...απο τη μια ξερω οτι λεγαμε να μην πειράζουμε αυτον τον κινητήρα και απο την αλλη είδα τον αναπρογραμματισμο..
Προφανως εχω χασει επεισοδια με το μοτερι...
Μηπως μπορω να εχω καποια πληροφορία γιατι και στο site των παιδιων δεν βλεπω καποια τετοια πληροφορία περι βελτίωσης..


Τελικα ξερεις κανεις κατι για το παραπανω? τι προσφερουν τα etuners για το 1.600 120 αλογα και τα αντιστοιχα αυτο με τα 95 αλογα?
MEMsound - Τρι 01 Δεκ 2009, 21:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
εχμ
τηλέφωνο τους πήρες?
Jordi - Κυρ 06 Δεκ 2009, 20:21:46
Θέμα δημοσίευσης: Βοηθειαααααα... :P
Παιδια μολις εκανα sign up γιατι 8ελω πληροφοριες για να ανεβασω το αμαξι μου... Εχω ενα peugeot 207 1.6 με τα 122ps και 8ελω αν μπορει κανεις να μ δςσει πληροφοριες για το που μπορω να απευθυνθω για τη βελτιωση του... Θελω να παει στα 160-170ps η και για μετατροπη να το κανω RC... Οποιος μπορει παρακαλω να βοηθησει Razz
Road_Runner - Κυρ 06 Δεκ 2009, 20:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
κανε μια αναζητηση στο φορουμ και θα σου λυθουν οι αποριες...
Gr13 - Κυρ 06 Δεκ 2009, 20:42:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθειαααααα... :P
Jordi έγραψε:
Παιδια μολις εκανα sign up γιατι 8ελω πληροφοριες για να ανεβασω το αμαξι μου... Εχω ενα peugeot 207 1.6 με τα 122ps και 8ελω αν μπορει κανεις να μ δςσει πληροφοριες για το που μπορω να απευθυνθω για τη βελτιωση του... Θελω να παει στα 160-170ps η και για μετατροπη να το κανω RC... Οποιος μπορει παρακαλω να βοηθησει Razz


Να αναιβάσεις τοσα άλογα πάνω, ατμόσφαιρα αμάξι δύσκολο το βλέπω και θα χάσεις και αρκετό χρήμα.Δές πόσα πιάνει το αμάξι σου ,δεσ και πόσα θες περίπου για να το φτιάξεις οπως θες και αν ειναι πούλατο και πάρε ενα gt,rc μεταχειρισμένο.Πιο εφικτό το βλέπω.
king207cc - Κυρ 06 Δεκ 2009, 22:26:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθειαααααα... :P
Gr13 έγραψε:
Jordi έγραψε:
Παιδια μολις εκανα sign up γιατι 8ελω πληροφοριες για να ανεβασω το αμαξι μου... Εχω ενα peugeot 207 1.6 με τα 122ps και 8ελω αν μπορει κανεις να μ δςσει πληροφοριες για το που μπορω να απευθυνθω για τη βελτιωση του... Θελω να παει στα 160-170ps η και για μετατροπη να το κανω RC... Οποιος μπορει παρακαλω να βοηθησει Razz


Να αναιβάσεις τοσα άλογα πάνω, ατμόσφαιρα αμάξι δύσκολο το βλέπω και θα χάσεις και αρκετό χρήμα.Δές πόσα πιάνει το αμάξι σου ,δεσ και πόσα θες περίπου για να το φτιάξεις οπως θες και αν ειναι πούλατο και πάρε ενα gt,rc μεταχειρισμένο.Πιο εφικτό το βλέπω.

+1000 Thumbs Up
MEMsound - Κυρ 06 Δεκ 2009, 23:42:15
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11519
xalkiadakhs 207gt - Δευ 07 Δεκ 2009, 03:30:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθειαααααα... :P
Gr13 έγραψε:
Δές πόσα πιάνει το αμάξι σου ,δεσ και πόσα θες περίπου για να το φτιάξεις οπως θες και αν ειναι πούλατο και πάρε ενα gt,rc μεταχειρισμένο.Πιο εφικτό το βλέπω.


πολυ σωστα... Wink Wink Wink εαν εχεις κανει και βολτα κανενα rc θα δεις οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσο χρημα στο ατμοσφαιρικο!!!
spiros_z - Τετ 20 Ιαν 2010, 15:12:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ο εγκεφαλος απο το 120hp μπορει να υποστηριξει μετατροπη σε turbo?????Οποιος γνωριζει και αναφερομαι σε προγραμματιστες
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr