Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 11:58:54 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Δεσιμο μπροστινου συστηματος! |
|
|
Τι μπορουμε να βαλουμε για να δεσουμε το μπροστινο μερος του αμαξιου; Περα απο την θολομπαρα υπαρχει κατι αλλο για κατω, μπορει να ραφτει πουθενα, υπαρχει καποιο κιτ κατι; Εχει κανει κανενας τιποτα παρομιο;
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 13:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω το μπροστινό σύστημα. Με σωστή ανάρτηση και αντιστρεπτικές είναι μια χαρά γιατί είναι δεμένο λόγω γέφυρας.
Μάλλον θα πρέπει να μας εξηγήσεις τί θέλεις να κάνεις για να σε βοηθήσουμε. Ετσι γενικά δεν νομίζω να βγάλει κανείς άκρη...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 21:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι πιστευουμε οτι θα βγαλει αρκετη δυναμη και θα ηθελα να ειμαι σιγουρος για να μην εχω κανενα προβλημα αργοτερα (οπως να αρχισουν να ανοιγουν οι θολοι)!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 21:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεις την γέφυρα που έχει το 206 από κάτω (και πάνω τις στηρίζονται ψαλίδια) θα καταλάβεις ότι αυτή δεν υπάρχει πρίπτωση να πάθει κάτι ή έστω είναι πολύ δύσκολο.
Τώρα για τους θόλους που λες αν έχεις σκοπό να βγάλεις τόση δύναμη το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις χειροποίητη προέκταση σε μια μπάρα θόλων που να πιάνει πίσω στον καθρέπτη του 206 (=ας πούμε κάτω από παρμπριζ), όπως πχ έχουν τα EVO.
Αυτό που θα χρειαστείς σίγουρα είναι άλλες βάσεις μηχανής αλλά για αυτό υπάρχει ήδη σχετικό τόπικ [urlhttp://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1187]"εδώ"[/url] για περαιτέρω ανάλυση, για να μην τα ανακατέψουμε όλα εδώ. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιαν 2007, 21:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν προκειται να ξεμπαζωνεις την ασφαλτο,και φοβασαι για τους θολους σου, τοτε μαλλον θα χρειαστει να κανεις μια ενισχυση-ραψιμο θολων για περισσοτερη ακαμψια!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 12:46:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερουμε κανενας αν εχει κανει κατι τετοιο εστω και σε αγωνιστικο για να μου στειλει μια φωτο πως πρεπει να γινει ακριβως;
Και εγω κατι σαν του evoσκεφτομουν αλλα να πιασω κατευθειαν καθρευτη θολο λοξα! Αλλα το θεμα μου ειναι να εχει γινει κατι παρομοιο, δοκιμασμενο μην παω να κανω καλο και γινει χειροτερο!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 12:53:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Ξερουμε κανενας αν εχει κανει κατι τετοιο εστω και σε αγωνιστικο για να μου στειλει μια φωτο πως πρεπει να γινει ακριβως;
Και εγω κατι σαν του evoσκεφτομουν αλλα να πιασω κατευθειαν καθρευτη θολο λοξα! Αλλα το θεμα μου ειναι να εχει γινει κατι παρομοιο, δοκιμασμενο μην παω να κανω καλο και γινει χειροτερο! |
Γιωργο, για περνα μια βολτα απο το Μαχαιρα στη Μεσσηνη,εχει χωματινο saxo πολυ καλα προετοιμασμενο,ισως σου δωσει λύση!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 13:03:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δεν έχω ακούσει κάτι πλην των ενισχύσεων που κάνουν στα αγωνιστικά.
Σε μερικά μάλιστα η "κλουβί" περνάει μέσα από τον καθρέπτη και κολλάει στους θόλους αλλά αυτό γίνεται στα χωμάτινα αυτοκίνητα που κάνουν και κάμποσα "αλματάκια"...
Αν πάντως γίνει σωστή = ενισχυμένη δουλειά (=κανένα έξτρα πλακάκι στο καθρέπτη) δεν νομίζω να έχει πρόβλημα, αλλά βρήσκω όλο το concept λίγο υπερβολικό.
Επίσης όπως είπε και o sps τα περισσότερα αγωνιστικά (ιδίως τα χωμάτινα) είναι ραμμένα στους αρμούς για περισσότερη ακαμψία.
Από 'κει και πέρα όσον αφορά την συμπεριφορά του αυοκινήτου στις στροφές αυτό είναι κάτι που μόνος σου θα διαπιστώσεις, αν και από κάποιους είχα ακούσει (χωρίς να είμαι και 100% σίγουρος) ότι η μπάρα θόλων κάνει λίγο πιο υποστροφικό το 206. Πρέπει να έχει αναφερθεί στο σχετικό τόπικ.
(μήπως να τα ενώσω τα 2 τόπικ.. χμμμ)
υ.γ. τα 106/saxo που δεν έχουν γέφυρα είναι γενικώς λίγο "χύμα" εμπρός για αυτό και τους βάζουν την ψαλιδόμπαρα. (καμία σχέση με τα 206)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 13:19:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το να βαλεις θολομπαρα που θα πιανει στο καθρεπτη ειναι απο βλακωδες εως επικινδυνο απο τη στιγμη που δε προβλεπεται απο κατασκευαστη...
ημαρτον μανθο.
σκεψου τις δυναμεις-τασεις που θα ασκουνται στο εν λογω σημειο.στα εβο εχει μελετηθει και εχει ενισχυθει προφανως το εν λογω σημειο.
σκεψου σε ενα τρακρισμα να φας μια απο το πλαι και περα απο το συνηθες που παιρνει ο αλλος θολος να τρυπησει ο καθρεπτης και να δεις τη θολομπαρα να βγαινει μεσα απο το ταμπλο......
το καλυτερο και σωστοτερο ειναι ενα ραψιμο εμπρος θολους.
επισης η πεζο σπορτ δινει στο σαιτ της 2 πλακακια που μπαινουν απο κατω απο θολο και παταει πανω το τοπ μαουντ.
αυτα τα δινει σαν ενισχυση στα χωματινα και με μια μικρη υποψια οτι μπορεις να ρυθμισεις λιγο καμπερ καθως εχουν 2 τρυπες διπλα διπλα σε καθε μερια για να τα βαλεις πιο μεσα πιο εξω....
εχουν παχος 3-4χιλιοστα πραγμα που σημαινει οτι θα ψηλωσει το αμαξι λιγο...αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο...
πρεπει να εχει ντινος γκαγκασταθης τετοια καβαντζα.αξιζει για ενισχυση!
επισης πολλοι καφροι σε ντραγκστεροκαταστασεις εχω δει να παιρνουν μαμα θολους να τους κοβουν και να τους κολανε απο μεσα...δηλαδη βαζουν θολο πανω στο θολο.οποτε ετσι εχεις διπλη λαμαρινα εκει.
το θεωρω κακο καθως αυξανει το βαρος και εχω αμφιβολιες για τη πραγματικη χρησιμοτητα σε ενα γεροδεμενο αμαξι σα το 206.
επισης θολομπαρα σιγουρα θα βοηθησει αλλα πολλοι λενε οτι χαλαει λιγο το στριψιμο.
ομως αφου παει για πολλα αλογα το αμαξι τοτε δε προκειται ποτε να στριψει σωστα αρα ασημαντο το κακο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 17:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω για ολες τις αποψεις! Μαλλον προσανατολιζομαι να μην πειραξω το μπροστα μερος εκτος απο μια μπαρα που θα βαλω στα ραμφοι και θα κοιταξω πιο πολυ το πισω μερος! Εχω παρει ηδη ελατηρια ενισχυσεως και θα ψαχτω και για κατι σαν ψαλιδομπαρα! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 18:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Παναγιώτη εννοείτασι πως δεν συστήνω κάτι τέτοιο ιδίως για καθημερινή χρήση.
Αλλά όταν ο άλλος σου λεέει θέλω να το κάνω ντουβάρι ε κάπως πρέπει να το δέσει.
Συμφωνώ απόλυτα ότι ίσως είναι επικίνδυνο σε περίπτωση σύγκρουσης.
Έπίσης κάθε είδους ράξιμο extra μεταφέρει δυνάμεις και πιέσεις σε πρίπτωση τρακαρίσματος και στα διπλανά τμήματα του αυτοκινήτου ή δε θολόμπαρα στο απέναντι...
Anyway...
Πραγματικά αναρωτιέμαι τι έχεις σκοπό να φτιάξεις GFG (από πλευράς ιπποδύναμης)
Μήπως έχεις dragster-oβλέψεις?? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 20:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργο ετοιμαζεται η πιστα κατω και εχετε μπριζωθει ολοι σας μου φαινεται!
Αν θες να το ενισχυσεις μπροστα, μπορεις να βαλεις μπαρακια και να τα κολλησεις μεταξυ θολων και καθρεπτη,και αφου εχεις το μοτερ κατω δεν ειναι κακη ιδεα να του πατησεις ενα ραψιμο μπροστα για εξτρα προστασια,απο τη βολτα που με ειχες κανει μαλλον του χρειαζεται!
Εκτος απο τον Μαχαιρα μπορεις να πας μια βολτα και απο τον Σία που εχει το 106 το μπλε το χωματινο.
Δεν ειναι κατι το δυσκολο αρκει να ξερει ο αλλος που θα κολλησει,αν εχεις το μοτερ κατω, ειναι ευκαιρια!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 20:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το να βαλεις θολομπαρα που θα πιανει στο καθρεπτη ειναι απο βλακωδες εως επικινδυνο απο τη στιγμη που δε προβλεπεται απο κατασκευαστη...
|
Λες και ολα αυτα που εχεις κανει εσυ προβλεπονται!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιαν 2007, 11:14:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Anyway...
Πραγματικά αναρωτιέμαι τι έχεις σκοπό να φτιάξεις GFG (από πλευράς ιπποδύναμης)
Μήπως έχεις dragster-oβλέψεις??  |
Οχι dragster ακομα δεν το σκεφτομαι ακομα γιατι πρεπει να λυσω το προβλημα του σασμαν και συν οτι το αμαξι θα εχει πολυ μετατροχιο ( λογο φουσκωματων WRC)! Αλλα εχω ετοιμασει ενα μοτερ 1,6 8ν στο οποιο εχουν αλλαχτει ολα τα σωθικα του και το οποιο θα γυριζει μια GT3071R στο 1,5 μα 1,7 καθημερινα και 2,4 σε εκτακτες καταστασεις! Και μιας που θα κατεβει η μηχανη σκεφτομουν να ενυσχησω τον χωρο της μηχανης! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιαν 2007, 12:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
very very nice. καλή επιτυχία στο δυσκολο project 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|