PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Μεσαίο και καταλύτης σε 306 1.4 ΤU

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
axtheo (theo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 306 1.4 8V,106 1.1 quicksilver

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 13:05:35    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Μεσαίο και καταλύτης σε 306 1.4 ΤU Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.
ΕΧΩ ΕΝΑ 306 1.4ΤU ΜΕ ΓΡΙ ΚΑΠΑΚΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2000,
ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SUPERCHIPS,ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ GREEN (ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΜΕ ΚΕΛΥΦΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΟΥΠΑ) ΛΑΔΙΑ CASTROL 10W60 ME MOTOR KOTE,BALBOLINES SYNΘΕΤΙΚΕΣ 75-90 ΜΕ ΜΟΤΟΡ ΚΟΤΕ, ΕΧΩ ΚΟΝΤΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/45/15 ΑΠΟ 185/65/14ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΡΟΓΚΥΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΥΣ ΟΧΙ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΑΣ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΕ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΚΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΘΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΤΟΥ? O KATALYTHS ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΛΑΜΔΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις μόνο με μικρούς χαρκτήρες
Εκ της MOD Team
MEMsound
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 13:48:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο τον καταλυτη ισως δεις μια μικρη διαφορα,απο το μεσαιο αμφιβαλλω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 16:00:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Απο τον καταλυτη ισως δεις μια μικρη διαφορα,απο το μεσαιο αμφιβαλλω... Confused


+1

Καλό θα ήταν πάντως να ψαχτείς με τον δεύτερο λάμβδα, καθώς η σωστή θέση του είναι πίσω από τον καταλύτη και όχι μπροστά του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 08:47:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως να ψαχτείς με τον δεύτερο λάμβδα, καθώς η σωστή θέση του είναι πίσω από τον καταλύτη και όχι μπροστά του.


Στέλιο ,το 306 έχει 1 λ. Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
hendrix (βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 306 1.4 (8v) (1998)

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάϊ 2007, 17:35:00    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Χταπόδι και Εξάτμηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βοηθεια.Οποιος μπορει να προτεινει καμια καλη λυση ας το πει. Εχω ενα 306 1,4 και δεν παει βημα. Πρεπει να τσιμπησω κανενα αλογακι!!!!!! Ολες οι ιδεες δεκτες.ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Σε παρκαλω αλλη φορα γραφε με κανονικους χαρακτηρες, ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
STELIOS
Mod. Team



HENDRIX
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάϊ 2007, 17:45:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θες συγκεκριμενα λυση για την εξαγωγη (χταποδι - εξατμηση) ?
Ή γενικα για αυτο το μοτερ ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micra_iro (Ηρω)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 403
Τόπος: αλλού γι' αλλού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάϊ 2007, 18:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θες γινε λιγο πιο σαφης για να μπορεσουμε να βοηθησουμε αν σε ενδιαφερει μονο ο τομεας της εξαγωγης ή γενικοτερα για το μοτερ, παντως μια καλη λυση και φτηνη ειναι πρωτα να δεις την εισαγωγη σου ενα ελευθερο φιλτρο ή μια φιλτροαχοανη θα βοηθησουν οχι πολυ μην φανταστεις αν και αυτο ανηκει σε αλλο τοπικ ειναι το πρωτο που εκανα εγω στο micra μου και μετα με μια ελευθερη εξατμιση ειδα μια διαφορα αντε να βρουμε και το τελέυταιο σκελος της εξατμισης (χταποδι) γιατι πολλα εχω ακουσει εχω αγανακτησει.

Υ.Γ. Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ Rolling eyes


welcome to micra zone
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2007, 06:55:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι λέω με το συγκεκριμένο μοτέρ να μην ασχοληθείς καθόλου.
Μάζεψε κάποια λεφτά και βάλε ένα 1.6 8V.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2007, 19:35:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά φίλε μου τι διαφορά να δείς στο 1.4 8ν?
Εγώ το 1.6 8ν έχω φοράω τελικό,σκούπα σασμάν απο saxo vts που είναι πιο κοντό και πάλι νιώθω ότι δεν πάει βήμα Sad
Για πρόγραμμα ούτε που το σκέφτομαι γιατί θεωρώ πως είναι πεταμένα λεφτά!
Μια σχετικά οικονομική λύση είναι μοτέρ ραλύ με 105 άλογα, αλλά απόσο είδα πάλι δεν συμφέρει και μαζεύω λεφτα για δίλιτρο!
Νομίζω 1250κιλά είναι το 306 που να το κινήσει το 1600άρι με τα 90άλογα?Πόσο μάλον το 1400!
Σε καταλαβαίνω γιατί στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι Smile
Πάντως μη νομίζεισ οτι με εξατμίσεις θα κερδίσεις κάτι, ίσως παραπάνω θόρυβο Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nightmaire (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 cabrio 1.6

Ένταξη: 16 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 46
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2007, 21:38:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλαρακι και εγω θα σου προτεινω με την σειρα μου ....μοτερ 16v!!!! εχω φιλαρακι που εχει κανει την μετατροπη και πραγματικα αξιζει .... αλλα με τα λεφτα που θα δωσεις να εχεις υπ'οψιν οτι μπορεις επισης και να το τουρμπισεις Wink


Υ.Γ. Φιλε Φωτογραφε το 306 cabrio ειναι 1150 κιλα (Γιατι εχει κοκουκουλα κτλ που ολα τα cabrio ειναι ποιο βαρια απ'οτι τα κανονικα μοντελα τους ) Υπολογιζω το δικο σου να ειναι το πολυ 800 - 900 κιλα που ειναι τα περισοτεερα αυτοκινητα της κατηγοριας του!!!! Το προβλημα ειναι καθαρα στο μοτερ που ειναι 8v και πολυ αργο!!!




www.club306c.gr

http://www.youtube.com/watch?v=8R1w_Zv_pEE
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2007, 22:11:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφου ουσιαστικα μηλαμε για τη βελτιωση του 1.4 8ν (και ΟΧΙ για την εξαγωγη), ας μην συνεχισουμε αλλο το συγκεκριμενο topic αφου υπαρχει ηδη σχετικο στις ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ βελτιωσεις (κινητηρας κτλ.)

Συντομa το παρον topic θα διαγραφει ΕΚΤΩΣ εαν συνεχιστει ΜΟΝΟ για το συστημα εξαγωγης.

STELIOS
Mod. Team



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2007, 22:42:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Χρήστο 800-900 κιλά είναι τα ραλάκια Smile 1110 είναι το 1600 το 4θύρο Smile
Και τούρμπισμα σε ένα μοτέρ χωρίς ανακατασκευές κτλ και μπλεξήματα οπου θα έχεις την δύναμη μόνο εκεί που θα ανοίγει η τουρμπίνα δεν είναι και ότι καλύτερο!
Να φανταστείς για να βάλεις ένα σωστό τούρμπο στο 1600 που έχω πάει το λιγότερο 4-5000ευρώ και για 200+άλογα ξεφεύγεις κάπου στα 9000!
Το να βάλεις 1600 16ν σου έρχεται στα ίδια λεφτά με 2.0 16ν Smile ίσος και πολύ λίγο φθηνότερα Smile
2700-3200 συνολική μετατροπή για δίλιτρο με ροπή παντού Smile αλλά δεν συνεχίζω άλλο!
Και παρεπιπτώντος ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙς MSN??? 400ευρώ οι 17 άρες Smile
Off topic i know Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 10:17:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα παρακαλέσω να οργανώσετε την σκέψη σας και να μην μπερδευετε τα τόπικ μεταξύ τους...

Αν έχετε να προτίνεται κάτι διαφορετικό για την μηχανική βελτίωση πρέπει να γίνεται στο σωστό τόπικ αλλιώς οι πληροφορίες που γράφετε χάνονται μεταξύ πολλών τόπικ

ευχαριστώ

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 11:48:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πληροφοριακα υπαρχουν 2 topic για τη βελτιωση αυτου του κινητηρα:

"307 & 206 - 1,4 8v Αξίζει ο κοπος να το βελτιώσω??"
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9650&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

"206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....???"
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=705&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ειναι και τα 2 στη πρωτη σελιδα των βελτιωσεων κινητηρων.
Παρακαλω ψαξτε λιγο πριν ανοιξετε καινουριο θεμα !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
hendrix (βασιλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 306 1.4 (8v) (1998)

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 15:33:59    Θέμα δημοσίευσης: Eυχαριστώ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε με βλέπω το τροπέτο να το γλυτώνω.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τρελό το site.


HENDRIX
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nightmaire (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 cabrio 1.6

Ένταξη: 16 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 46
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2007, 20:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνωμη παιδια δεν εγινε με προθεση!!! Wink




www.club306c.gr

http://www.youtube.com/watch?v=8R1w_Zv_pEE
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2009, 19:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο οτι βλεπω δν εχετε ασχοληθεί πολυ με το θεμα εδω αλλα καιρος ειναι .... Razz τεσπα...το λοιπον μολισ γυρισα απο ενα ταξιδι μου στο πηλιο και καποια στιγμη κατα την διαρκεια των "διακοπων" μου αρχισα να ακουω ενα κροταλισμα κατω απο το αμαξι(οχι μεσα απο την μηχανη)...δν εδωσα σημασια..λεω θα τριζει κανενα πλαστικο ή το σασι...ελα ομως που αυτο γινοταν οταν ξεκινουσα, και λιγο οταν ειμαι σταματημενος και η υπαρξη του μεχρι τις 2000 στροφες στην 1η και την 2α και εντεινεται οταν το αμαξι κοβει απο τις 2000 στροφες στισ 2 πρωτες ταχυτητες....δν ξερω τι μπορει να ειναι αλλα μπορει να εχει τρυπησει κανενα μεσαιο η κανενας σωληνας...ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.... Cool (Συγνωμη για το μεγαλο ποστ....)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2003s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on