Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
torture (alex) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 28 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 14:20:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι να σου πω ρε φιλε δεν ξερω. τοσα μαραφετια εχουν δει τα ματια μας. τωρα ειδαμε και αυτο. θεωριτικα ισως και να δουλευει! διαβασα λιγο βιαστικα την περιγραφη που δινει ο κατασκευαστης και απο οτι ειδα λεει οτι δινει 2-3 αλογα αναλογα με το αυτοκινητο. δεν ειναι και απιθανο...
ουτε ακριβο ειναι.
περισσοτερα θα μας πουν οι ειδικοι του site...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
torture έγραψε: | τι να σου πω ρε φιλε δεν ξερω. τοσα μαραφετια εχουν δει τα ματια μας. τωρα ειδαμε και αυτο. θεωριτικα ισως και να δουλευει! διαβασα λιγο βιαστικα την περιγραφη που δινει ο κατασκευαστης και απο οτι ειδα λεει οτι δινει 2-3 αλογα αναλογα με το αυτοκινητο. δεν ειναι και απιθανο...
ουτε ακριβο ειναι.
περισσοτερα θα μας πουν οι ειδικοι του site...  |
2-3 PSI πίεση αέρα είναι φίλε μου και όχι 2-3 άλογα. Σου δίνει 15 έως 30% αύξηση ροπής και ιπποδύναμης.
Αυτό που κάνει είναι να σου παροχετεύει περισσότερο αέρα μέσω του ηλεκτρικά περιστρεφόμενου στροβιλιστή που είναι στην βάση της χοάνης, έτσι ώστε να έχεις περισσότερο αέρα (υπερπλήρωση), καλή ώρα όπως τα αυτοκίνητα με turbo, αλλά σε πολύ πιο γύφτικη έκδοση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα σου καταστρέψει τους παλμούς συντονισμού του αέρα στην εισαγωγή και θα μπουκώνει το αμάξι χωρίς λόγο, μιας που ναι μεν θα του δίνεις περισσότερο αέρα, αλλά η παροχή της βενζίνης από τα μπεκ σου θα είναι η ίδια.
Ελάχιστη διαφορά, ναι θα σου κάνει. Μπορεί να σου κάνει και μέγιστη καταστροφή κάλλιστα. Διότι αν ήταν με 40 ευρώ να σου κάνει τόσο καλή και αξιόπιστη διαφορά σε οποιοδήποτε κινητήρα, θα είχαν πέσει πάνω του όλοι οι κατασκευαστές μαζί για το ποιός θα πρωτοπάρει την πατέντα αυτή για να την εφαρμόσει στα αυτοκίνητα του.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
torture (alex) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 28 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 15:51:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε καλα ντε. μην βαρας. ειπα πως το διαβασα στα γρηγορα.
παντως αν ηταν καλη πατεντα συμφωνω πως δεν θα εκανε μονο 40€ και θα το επαιρναν οι μεγαλες εταιριες πριν καν βγει στο εμποριο. μια ερωτηση ομως αλλα δεν ξερω και πολλα οποτε ισως να λεω βλακεια. αν αλλαξεις ρυθμιση στα μπεκ ετσι ωστε να δινουν περισσοτερη βενζινη δεν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει σωστα? τουλ να μην σου μπουκώνει οπως ειπες. οχι οτι θα το προτιμουσα βεβαια. εγκυκλοπεδικα ρωταω να μαθω και τιποτα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
torture (alex) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 28 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 16:17:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α μαλιστα. θελει τετοια δουλεια. thanx.
αν ειναι γιατι να μην πας να βαλεις ενα κανονικοτατο turbo και να τελειωνεις? αλλα κανενας ιαπωνας δεν ειχε τι να κανει παλι και εφτιαχνε οτι του κατεβει στο κεφάλι
η σκουπα πιο καλα θα δουλευει μου φαινετε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:08:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mην χαλιέσαι γιατί όσο υπάρχουν άτομα που αγοράζουν θα υπάρχουν και άτομα που πουλάνε-δυστυχώς.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 03:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
620 ευρώ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Α - ΠΑ - ΤΗ ! ! !
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:38:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμφιβάλεις; 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:53:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά όσο και να είχε ήταν απάτη όντως... Αλλά τώρα μιλάμε και για απάτη και για κοροϊδία!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 11:57:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Koροϊδία και απάτη είναι και αν έκανε 50 λεπτά. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 23:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι ακριβώς! Αλλά μη μου πείτε πως δεν το έχει αγοράσει κανείς
drdino : "όσο υπάρχουν άτομα που αγοράζουν θα υπάρχουν και άτομα που πουλάνε"
Τα είπες όλα! 
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2007, 09:40:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pedia kAi eGo eValA afTo Sto aftokinhto mou kai egine sfera 200 aloga troxo miLame...kAtse kala...
an endiafereste to poulao se timi efkerias...
Klain Main Reising Divelopmentes
Dendropotamos - Salonika |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Νοέ 2007, 09:28:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντί να κλειδωθεί, να δεθεί με μια αλυσίδα και να πεταχτεί στον πάτο του Ατλαντικού το εν λόγω topic, καθόμαστε και το αναλύουμε...
Τέλοσπάντων, τα 580 ευρώ διαφορά είναι στο τελευταίο της λίστας που έγραψες... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Νοέ 2007, 12:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεταξύ μας....
(ανεξάρτητα με το αν θα δουλευει/αποδίδει ή όχι...)
αυτό του ebay φαίνεται πιο της προκοπής κατασκευή από το άλλο
πέραν του χαβαλέ.
υπάρχει τρόπος ή έστω ξέρουμε περίπου τι απαιτήσει σε ροή αέρα ζητάει το μοτερ μας?
προφανώ και μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές λειτουργίας κλπ κλπ
αλλά πιο είναι το ευρος?
από πχ ρελαντί έως τις πχ 6500?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2007, 15:32:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτέρ χρειάζεται αέρα αναλόγως της ιπποδύναμης.
Υπάρχει ένας τύπος που συσχετιζει με αρκετή ακρίβεια τη ροή αέρα με την ιπποδύναμη και επιβεβαιώνεται από μετρήσεις ισχύος (στο στρόφαλο):
Ιπποδύναμη σε Hp=Ροή αέρα(g/sec)/0.8
ή
Ροή αέρα (g/sec) = 0.8 * ιπποδύναμη
Επειδή σε ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα ο βαθμός πλήρωσης είναι ο βαθμός ογκομετρικής απόδοσης, μπορείτε να βρείτε στο περίπου τί περνάει μέσα από το μοτέρ ανά περιστροφή πολλαπλασιάζοντας τον κυβισμό με 0.85 ώστε να έχετε μια ένδειξη στο περίπου.
Μετά πολλαπλασιάζετε με τις στροφές ανά λεπτό, τις μετατρέπετε σε στροφές ανά δευτερόλεπτο και voila ! Βρίσκετε την παροχή όγκου αέρα που περνάει από τον κινητήρα. Μετά πολλαπλασιάζετε με την πυκνότητα του αέρα στη θερμοκρασία περιβάλλοντος που βρίσκεται το αυτοκίνητο κι έτσι τελικά καταλήγετε στην ζητούμενη παροχή μάζας αέρα.
Μεγαλύτερη παροχή αέρα (μάζα) σημαίνει μεγαλύτερη ιπποδύναμη!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|