PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ AIR CONDITION
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
fotis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.6 16V

Ένταξη: 10 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Αύγ 2006, 11:18:12    Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ AIR CONDITION Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΗΓΑ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ. Η ΠΡΩΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΦΡΕΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.ΜΕ 45 ΕURO ΠΡΟΣΘΕΣΑΝΕ ΦΡΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΑΨΟΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ. ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΑΛΟΥΜΕ ΦΡΕΟΝ ΚΑΙ ΦΩΣΦΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 55 ΕURO. BAZOYNE ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΚΑΥΤΟΣ ΑΕΡΑΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΨΥΧΡΟΣ. ΞΑΝΑΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 500 EURO. ΤΟΥΣ ΡΩΤΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚAI ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΧΙ. ΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ (ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ). ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΟΝ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΡΡΟΩΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ!!!

Παρακαλώ να γράφουμε μόνο με μικρά.
Είναι πολύ πιο ευανάγνωστα.

Εκ της MOD Team
MEMsound
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Αύγ 2006, 18:18:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην δεν καταλαβαινω γιατι σου βαλαν μιγμα φρεον-φωσφορου αφου και με σκετο φρεον και με μια λυχνια διαρροης μπορει ευκολα και με μεγαλη ακριβεια να εντοπιστει η διαρροη.

Για μεταχειρισμενους συμπιεστες δεν γνωριζω, παντως αν αποφασισεις να βαλεις καινουριο πηγαινε και ρωτα μια τιμουλα απο την ΕΨΕΜ. Ειναι στην πειραιως, αριθμο δεν θυμαμαι να σου πω,παντως ειναι κοντα στο θησειο-πετραλωνα σε υψος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Αύγ 2006, 19:25:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
Καταρχην δεν καταλαβαινω γιατι σου βαλαν μιγμα φρεον-φωσφορου αφου και με σκετο φρεον και με μια λυχνια διαρροης μπορει ευκολα και με μεγαλη ακριβεια να εντοπιστει η διαρροη.

Από πότε το φρεον φωσφορίζει και φαίνεται με την λυχνία. Αν σου έχουν πει κάτι τέτοιο σε γελάσανε. Επίσης είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις μια διαρροή ακόμα και εάν ρίξεις φωσφορούχο υγρό στο κύκλωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Σεπ 2006, 11:36:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
max έγραψε:
Καταρχην δεν καταλαβαινω γιατι σου βαλαν μιγμα φρεον-φωσφορου αφου και με σκετο φρεον και με μια λυχνια διαρροης μπορει ευκολα και με μεγαλη ακριβεια να εντοπιστει η διαρροη.

Από πότε το φρεον φωσφορίζει και φαίνεται με την λυχνία. Αν σου έχουν πει κάτι τέτοιο σε γελάσανε. Επίσης είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις μια διαρροή ακόμα και εάν ρίξεις φωσφορούχο υγρό στο κύκλωμα.


Γνωρίζεις τι ειναι η λυχνια διαρροης?Γιατι απο αυτα που γραφεις μαλλον δεν ξερεις.Δεν ειναι κανας φακος, και ουτε χρειαζεται να φωσφοριζει κατι για να εντοπισει διαρροη.Ολοι οι ψυκτικοι, τετοια εργαλεια χρησιμοποιουν για εντοπισουν διαρροες.Σιγα μην βαζουν φωσφορους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 07:08:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως τελικά δεν ξέρω από ότι φαίνεται μετά από 17 χρόνια στην δουλειά δεν έχω μάθει ακόμα.
Και για να σε ξαναρωτήσω μιας και από ότι φαίνεται εσύ ξέρεις καλύτερα…..το φρεον φωσφορίζει , γιατί εάν ναι τότε αυτοί που έβγαλαν τις αμπούλες για να ΦΑΙΝΕΤΑΙ μια διαρροή απλά μας δουλεύουν.
Επειδή λοιπόν ίσως εσύ να μην ξέρεις καλύτερα να ρωτάς πρώτα και να μαθαίνεις καλύτερα πως έχουν τα πράγματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 16:35:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης μιας και δεν ξέρω για ρίξε μια ματιά εδώ.
http://www.uv-light.co.uk/uvshop/enter.html?lmd=38945.735637
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 19:52:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια τα εχουμε ξαναπει, οι τροποι ειναι τρεις:
α) λυχνια χεϊλαντ: που θα πει, γεμιζουμε το κυκλωμα φρεον παλι και με ενα (ειδικο φλογιστρο) περναμε ολο το ψυκτικο κυκλωμα, οταν θα αλλαξει το χρωμα τις φλογας παει να πει οτι εκει υπαρχει διαρροη.
β)σφουγγαρι-σαπουναδα-καθρεφτης: ο πιο παλιος και ο πιο χρονοβορος τροπος, περνας με σαπουναδα ολο το ψυκτικο κυκλωμα, αφου πρωτα εχεις συμπληρωσει με φρεον και εκει που θα σου κανει πολλες φυσαλιδες εχεις τη διαρροη, τον καθρεφτη τον εχεις για τα δυσκολα σημεια.
γ)φωσφορο: μαζι με την πληρωση του φρεον ριχνεις και φωσφορο, εκει που θα βγαλει κοκκινο,πρασινο ή κιτρινο χρωμα (αναλογα με την μαρκα) ειναι και η διαρροη.
Και ειναι και η ανιχνευση με υπεριωδεις ακτινες, οπου μπορουμε να το καταταξουμε με το φωσφορο.
Στο θεμα μας τωρα, φιλε ψαξε για μεταχεισισμενο, γιατι αν πας σε μαγαζι με ψυκτικα ανταλλακτικα θα το βρει (αν το βρεις) 350-400ευρω.


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fotis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.6 16V

Ένταξη: 10 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 08:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστω για τις πληροφορίες που μου δίνετε, παντως η ανιχνευση της διαρροης εγινε με φωσφορο και ειδικα γυαλια (διοτι προκαλει βλαβη στα ματια) οπου αναλογα με το φρεον αλλαζει το χρωμα του και διαπιστωνεις που υπαρχει η διαρροη.Αν καποιος αλλος γνωριζει καποιο αλλο ειτε συνεργειο ειτε εμπορο θα μου ειναι πολυτιμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 17:27:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Όντως τελικά δεν ξέρω από ότι φαίνεται μετά από 17 χρόνια στην δουλειά δεν έχω μάθει ακόμα.
Και για να σε ξαναρωτήσω μιας και από ότι φαίνεται εσύ ξέρεις καλύτερα…..το φρεον φωσφορίζει , γιατί εάν ναι τότε αυτοί που έβγαλαν τις αμπούλες για να ΦΑΙΝΕΤΑΙ μια διαρροή απλά μας δουλεύουν.
Επειδή λοιπόν ίσως εσύ να μην ξέρεις καλύτερα να ρωτάς πρώτα και να μαθαίνεις καλύτερα πως έχουν τα πράγματα.


Καταρχήν η συζητηση παιρνει την μορφη αντιδικιας και δεν ειναι ο σκοπος μου τετοιος. Εδω κουβεντα κανουμε με σκοπο να καταληγουμε σε καποια χρησιμα συμπερασματα.

Μηχανικος ειμαι και εργαζομαι σε εταιρια που δραστηριοποιειται στην βιομηχανικη ψυξη. Οπως καταλαβαινεις με προβληματα διαρροων ερχομαι σε επαφη αρκετα συχνα και ξερω πως αντιμετωπιζονται. Γι΄αυτο αλλωστε και εξεφρασα μια γνωμη γιατι ξερω τι συμβαινει.Ουτε ξερολας ειχα ορεξη να το παιξω, ουτε να παραπλανησω κοσμο με λανθασμενες πληροφοριες.

Εγω δεν ειπα οτι δεν υπαρχει μεθοδος εντοπισμου με φωσφορο αλλα οτι ειναι χαζο και ανοητο να χρησιμοποιεις αυτην την μεθοδο, την στιγμη που υπαρχουν αλλες μεθοδοι εντοπισμου που εντοπιζουν φρεον.

Καταρχας ειναι ασυμφορο οικονομικα. Αν διαβασεις το πρωτο post γραφει:
πληρωση με φρεον:45 ευρω
πληρωση με φρεον-φωσφορο:55 ευρω

Για ποιο λογο λοιπον να χρησιμοποιησεις αυτην την μεθοδο? Γουσταρεις να πληρωνεις?

Με ρωτας αν το φρεον φωσφοριζει...Σου απανταω ΟΧΙ.
Και σε ρωταω? Τι με νοιαζει αν φωσφοριζει ή οχι? Σου ειπε κανεις οτι η λυχνια χειλαιντ απαιτει φωσφορισμο για να ανιχνευσει διαρροη?

Επειδη λοιπον δεν δεχομαι να με αμφισβητουν πανω στην δουλεια μου και ειδικα ατομα που εχουν μερικη και συγχυσμενη γνωση πανω σε ενα θεμα, καλυτερα να ρωτας εσυ ή να διατηρεις καποιες επιφυλαξεις πριν γραψεις κατι και ειρωνευεσαι αλλους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 21:53:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα καποια πραγματα διατυποθηκαν λαθος, και οι δυο το ιδιο πραγμα λεγετε Wink Τελος καλο ολα καλα!!!

Υ.Γ. για την ιστορια, foti εσενα σου το ανυχνευσανε με υπερυθρες ακτινες.


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Σεπ 2006, 07:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ πάω πάσο τότε.
Πάντως στα αυτοκίνητα αυτό βάζουμε αλλά και πάλι δεν βοηθάει πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fotis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.6 16V

Ένταξη: 10 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Σεπ 2006, 09:40:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες ξεχωρα απο την αντιδικια σας οσον αφορα τον τροπο ανιχνευσης της διαρροης το ερωτημα εξακολουθει να μενει αναπαντητο οποτε αν γνωριζει καποιος επι της ουσιας (ειτε συνεργειο ειτε εμπορο εκτος της ΕΨΕΜ που αναφερθηκε) ας ποσταρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 07:53:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοίγω νέο θέμα γράφω εδώ. Υπάρχει περίπτωση οι αεραγωγοί του οδηγού να βγάζουν κρύο αέρα και του συνοδηγού ζεστό αέρα. Μου συνέβει χθες. Είναι δυνατόν οι κεντρικοί αεραγωγοί πάνω από το ράδιο να βγάζουν ο ένας κρύο και ο άλλος ζεστό? Να πω ότι τον τελευταίο καιρό ακούω κάτι σαν σφύριγμα-γρύλισμα από το Α/C.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 07:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι γίνεται λόγο κατασκευής του στοιχείου (ψυγείο A/C ) όταν δεν έχει την σωστή ποσότητα φρεον το κύκλωμα δεν φτάνει για να το παγώσει όλο. Οπότε η μεριά που είναι κοντά στην είσοδο τις εκτονωτικής προλαβαίνει να παγώσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 07:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Ναι γίνεται λόγο κατασκευής του στοιχείου (ψυγείο A/C ) όταν δεν έχει την σωστή ποσότητα φρεον το κύκλωμα δεν φτάνει για να το παγώσει όλο. Οπότε η μεριά που είναι κοντά στην είσοδο τις εκτονωτικής προλαβαίνει να παγώσει.

Αυτό φαντάστηκα και εγώ. Ήδη η απόδοση του κρύου αέρα είναι μειωμένη σε σχέση με πριν. Μου έκανε όμως εντύπωση που οι μισοί αεραγωγοί είχαν κρύο αέρα και οι άλλοι μισοί ζεστό. Υπάρχει περίπτωση να πάθει ζημιά το A/C χωρίς την σωστή ποσότητα φρέον? Πρέπει δηδαλή να γίνει άμεσα η συμπλήρωση?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 14:04:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα σταματήσει να λειτουργεί μιας και έχει κάποια κατώτατη τιμή πίεσης που πρέπει να έχει το κύκλωμα για να δουλέψει.
Από εκεί και πέρα δεν πρόκειται να πάθει τίποτα όσο δουλεύει έτσι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 09:26:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά κάτι άλλο πρέπει να φταίει. Ενώ έγινε αλλαγή στο φρέον, το a/c στην αρχή έβγαζε ζεστό αέρα. Κάνοντας κάποια χιλιόμετρα έβγαλε κρύο αέρα. Με δυο λόγια βγάζει πότε ζεστό και πότε κρύο αέρα. Την Τετάρτη θα το πάω για περαιτέρω έλεγχο. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Τι μπορεί να φταίει?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 12:45:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην αρχή λογικό είναι βγαίνει ζεστός αέρας, μέχρι να λειτουργήσει ο συμπιεστής. Smile


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 08:59:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Τελικά κάτι άλλο πρέπει να φταίει. Ενώ έγινε αλλαγή στο φρέον, το a/c στην αρχή έβγαζε ζεστό αέρα. Κάνοντας κάποια χιλιόμετρα έβγαλε κρύο αέρα. Με δυο λόγια βγάζει πότε ζεστό και πότε κρύο αέρα. Την Τετάρτη θα το πάω για περαιτέρω έλεγχο. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Τι μπορεί να φταίει?

Δεν το πήγα για έλεγχο την προηγούμενη εβδομάδα γιατί σε δοκιμές που έκανα έβγαζε κρύο αέρα. Το είπα αυτό στο συνεργείο και μου είπαν ότι πρέπει να το πάω για έλεγχο γιατί όταν έβαλαν το φρέον ένας δείκτης με την πίεση δεν έπεφτε. Μου είπαν μάλιστα να μην δουλεύω το A/C. Σε μια παρόμοια περίπτωση που είχαν, έσκασε ο συμπιεστής με αποτέλεσμα να γίνει ζημιά στο αυτοκίνητο. Αυτό που θα κάνουν είναι να κοιτάξουν τον συμπιεστή και να συμπληρώσουν λάδι. Μου τα είπαν σωστά?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2006, 08:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγήκε ο συμπιεστής και αλλάχτηκε το λάδι. Είχε λάδι μέσα αλλά δεν ξέρω αν είχε όσο θα έπρεπε, γιατί δεν το μέτρησε. Τώρα δείχνει να λειτουργεί κανονικά όπως πριν. Αν το ξανακάνει μου είπε πάω για συμπιεστή. Συνολικό κόστος με φπα 95 ευρώ, 2 φορές φρέον, χρέωσε την 1, εργασία, βαλβίδες, (τσιμούχες-λάδι δεν χρέωσε).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1904s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on