PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Full Σύστημα Εξαγωγής (Rallye 16v)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Νοέ 2014, 14:40:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από θόρυβο είναι αρκετά ήσυχο. Αν και σε αυτό παίζει ρόλο που είναι 14άρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 11:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από εισαγωγή: Έχουμε μία Simota

Από εξαγωγή: Έχουμε μαμά manifold, χειροποίητο δίχαλο, σωλήνας 48μμ εσωτερικά, καταλύτης μεταλλικός με 200 τρύπες, μεσαίο καζανάκι ποιο ελεύθερο απ το μαμά και τελικό τη Group N.

Το αμάξι κάνει αρκετό θόρυβο (μπάσο), σε ταξίδι δεν παλεύεται, αλλά στην πόλη τρώγεται.

Μπορεί να μην έχω πρόγραμμα, αλλά θεωρώ, ότι το αμάξι είναι πολύ καλύτερα απ τα μαμά στάνταρς. Παρόλα αυτά θέλω να μειώσω τον θόρυβο(χωρίς να χάσω), αλλά δεν μου αρέσει η ιδέα της επανατοποθέτησης του μανίσιου τελικού. Υπάρχει καμία άλλη πρόταση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα ήσυχο ( μεγάλης σχετικά διαμέτρου) τελικό θέλεις και είσαι οκ Very happy

Υ.Γ.
Επειδή γράφεις για θόρυβο, ξεφορτώσου και τη σκούπα/χοάνη, θα πάρει τα πόδια του αρκετά!



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:18:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Ένα ήσυχο ( μεγάλης σχετικά διαμέτρου) τελικό θέλεις και είσαι οκ Very happy

Υ.Γ.
Επειδή γράφεις για θόρυβο, ξεφορτώσου και τη σκούπα/χοάνη, θα πάρει τα πόδια του αρκετά!


Οκ. Ευχαριστώ για την απάντηση σ. Θα κοιτάξω αρχικά για άλλο τελικό, αλλά την χοάνη την θέλω πάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2015, 12:30:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάσο για τη χοάνη, σε καταλαβαίνω! Cool



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mellodos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Ιούν 2015
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 00:52:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα στο forum ,

πρόσφατος κάτοχος ενός μτχ rallye του 1999 , μόνο σκουπα ,τελείως μαμά εξάτμιση με εργοστασιακό καταλύτη.

Επειδή είχα μικρή διαρροή στο μεσαίο καζάνι , πήγα σήμερα σε "γνωστό" μαγαζί και μου πρότειναν με λίγα € παραπάνω να βάλω ένα πιο ελεύθερο μεσαίο-οβίδα. Να πω την αλήθεια αν και δεν ήμουν σίγουρος δέχτηκα τελικά καθώς φάνηκε καλοφτιαγμένο με διάφραγμα κλπ. Ϋστερα μου έλεγε να πειράξει το μαμά δίχαλο , το είδα και σε ένα saxo εκεί , και τελικά ο ασχετίδης Embarassed δέχτηκα πάλι. (ευτυχώς σχετικά λίγα €)

Έχω την εντύπωση πως μετά απο αυτές τις αλλάγές , το αμάξι κάπως χαλάρωσε στα χαμηλομεσαία. Confused Αλλάγή 2α-3η στις 5.000 δεν σε κολλάει όπως πριν. Επίσης νιώθω πως πριν είχε πιο πολύ τσαμπουκά απο 2.000rpm... Μικρές διαφορές αλλά υπαρκτές.Τώρα αν έχει διαφορά στα ψηλά θα πω ψέματα αν κατάλαβα. Διάβασα επίσης τις συμβουλές των έμπειρων να μην πειραχτεί το δίχαλο σε μαμά rallye , αλλά κατόπιν εορτής... Sad
Ο μάστορας επιμένει πως έιναι ιδέα μου , και πως είναι αδύνατον να καταλάβω απώλεια backpressure με καταλύτη και μεσάιο πάνω στο αμάξι. Κατα την εμπειρία σας, υπάρχει νόημα να βάλω πάλι μαμα δίχαλο? Μήπως οι αλλάγές αυτές προήλθαν απο το ελεύθερο μεσαίο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 15:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις φωτο και απο τα δυο που εκανες; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mellodos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Ιούν 2015
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 00:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εχεις φωτο και απο τα δυο που εκανες; Question



Ότι καλύτερο μπόρεσα να τραβήξω :






Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 08:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος) αλλά δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την ελλειψη ροπης.
Απο εκει και περα το μεσαιο καζανι φαινεται καπως μεγαλο(αναλογικα με το μαμα).Αν υποθεσουμε οτι ειναι σωστο απο εσωτερικη διασταση,δηλαδη 45 χιλιοστα εσωτερικα,τοτε απλά εχεις πολυ "ευαισθητο επιταχυνσιομετρο"( Laughing ) και απλά καταλαβαινεις την ελλειψη ροπης σε σχεση με το μαμα καζανι γιατι εκεινο εσωτερικα εχει ενα μικρο στενεμα στο κεντρο του προκειμενου,πραγμα που τονωνει καπως την ροπη.

Αν δεν ειναι αυτο,τοτε απλά η δουλεια που εκανε ο μαστορας,ηταν δουλεια της πλακας,εναλλακτικα το καζανι που σου εβαλε δεν ειναι 45 μεσα αλλά σαφως μεγαλυτερο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mellodos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Ιούν 2015
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 12:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος)


Δηλαδή? (Ποια είναι η μλκια?...Laughing )

Pughell έγραψε:
αλλά δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την ελλειψη ροπης.
Απο εκει και περα το μεσαιο καζανι φαινεται καπως μεγαλο(αναλογικα με το μαμα).Αν υποθεσουμε οτι ειναι σωστο απο εσωτερικη διασταση,δηλαδη 45 χιλιοστα εσωτερικα,τοτε απλά εχεις πολυ "ευαισθητο επιταχυνσιομετρο"( Laughing ) και απλά καταλαβαινεις την ελλειψη ροπης σε σχεση με το μαμα καζανι γιατι εκεινο εσωτερικα εχει ενα μικρο στενεμα στο κεντρο του προκειμενου,πραγμα που τονωνει καπως την ροπη.

Αν δεν ειναι αυτο,τοτε απλά η δουλεια που εκανε ο μαστορας,ηταν δουλεια της πλακας,εναλλακτικα το καζανι που σου εβαλε δεν ειναι 45 μεσα αλλά σαφως μεγαλυτερο. Confused


Νομίζω ότι μάλλον αυτό φταίει κυρίως... Laughing Γενικά πέρα απο τους κόφτες κλπ , το αμάξι το γουστάρω και για την απόκριση του στο φάσμα 2.000-5000rpm που το δουλέυω κυρίως στην πόλη. Οποιαδήποτε αλλαγή συμπεριφορας εκεί , μάλλον με ενοχλεί Wink Όπως και να 'χει βρήκα άκρη για μαμά δίχαλο... (το ξέρω είμαι άρρωστος) Laughing

Ευχαριστώ για το support. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 13:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το "S" μάλλον, που κάνει η αριστερή σωλήνα όπως βλέπουμε τη φωτογραφία...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 13:30:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "s" ειναι η εργοστασιακη σωληνα κυριε alfasud Laughing


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 14:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η εργοστασιακή δεν έχει ένα κομμάτι της λίγο τετραγωνισμένο? Αυτή φαίνεται στρογγυλή σε όλο το μήκος...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 14:21:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,η δεξια σωληνα ειναι αυτη Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 15:14:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα περισοτερο με απασχολει η τρελη λαδιλα πανω στο κιβωτιο (αν βλεπω καλα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2015, 16:19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mellodos έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το διχαλο δεν ειναι σωστα φτιαγμενο(μλκια εκανε αλλά δεν ειναι ο 1ος)


Δηλαδή? (Ποια είναι η μλκια?...Laughing )

Η μλκια ειναι οτι δεν σου εκανε καινουργιο διχαλο απο την αρχη.
Γιατι στην επανω πλευρα ειναι ευκολο το να κοψεις και να κολλησεις νεο σωληνα,ομως στην κατω πλευρα(στην ενωση οπου τα 2 γινονται 1),δεν γινεται να εκτονωσεις τον "κωνο" ωστε η νεα σωληνα να μπει μεσα του,με αποτελεσμα να κανει εσωτερικο δοντι,με οτι συνεπαγεται αυτο.
Με λιγα λογια,αν ηξερες νωριτερα,θα του ελεγες να το αφησει μαμα εντελως ή να σου κανει εξ'ολοκληρου νεο.

Επισης,αν σου ειναι ευκολο,βγαλε καμια φωτο εκει που κολλησε τους σωληνες του νεου καζανιου με τις παλιες σωληνωσεις.
Εχω την εντυπωση οτι και εκει εχει κανει μλκια απλά δεν φαινεται καλα στις φωτο... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 00:26:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα μια απωλεια ροπης θα την εχεις στις μεσαιες σιγουρα, δεν ειναι ιδεα σου. και εγω οταν ειχα κανει μια παρομοια πατατα στο μεσαιο με τη δικια σου(ειχα αλλαξει και τελικο) το ιδιο επαθα. ο εξατμισας δεν εχει κανει σωστη δουλεια σιγουρα. οπως ειπε και ο pughell επρεπε πρωτα να κρατησει το μαμα διχαλο και να σου κανει ενα καινουριο. και δευτερο αφου εχεις μαμα τελικο και μοτερ επρεπε να αλλαξεις το μεσαιο με σωληνα ολο μαζι οπως βγαινει το μαμα χωρις κολλησεις. αυτες οι μετατροπες χρειαζονται οταν εχεις προγραμμα και εκκεντροφορους, για σενα ειναι περιττα εκτος και αν εχεις σκοπο κατι στο μελλον
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 08:16:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο προσωπικες δοκιμες σε μαμα μοτερ φιλου,το καλυτερο κερδος το ειχε οταν βγηκε εντελως το τελικο(αντικατασταθηκε με σκετο σωληνα) και μπηκε και ελευθερος καταλυτης.

Ο θορυβος πολυ δυνατος μεχρι τις 2μιση-3 περιπου,απο εκει και πανω ομως ηταν παρα πολυ κοντα στα μαμα προτυπα.
Με μαμα καταλυτη σιγουρα θα ηταν ακομα πιο αθορυβο απλά δεν ξερω αν το κερδος θα ηταν τοσο εμφανες.
Την καταργηση του μεσαιου δεν την συνιστω πια,μιας και παιζει βασικοτερο ρολο απο οτι το τελικο καζανι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mellodos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Ιούν 2015
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούν 2015, 21:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω ρε παιδιά , εγώ για μια απλή αντικατάσταση (τρύπιου) μεσαίου πήγα , και μου άνοιξε ιστορίες ο εξατμισας... Όπως και να ΄χει απο εβδομάδα μάλλον θα βάλω μαμά δίχαλο πάνω , και θα προσπάθήσω να ανεβάσω και καλύτερες φωτο απο το μεσαίο.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούν 2015, 13:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατά την δική μ άποψη έπρεπε να αφήσεις το μαμά δίχαλο, αντί αυτού να άλλαζες τον καταλύτη σου σε ένα πιο ελεύθερο μεταλικό με 200 τρύπες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Επόμενη
Σελίδα 13 από 14

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1731s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on