PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Eισαγωγη αερα -Σκουπιτσες και φιλτροχοανες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
zuper206 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 GTI

Ένταξη: 30 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: Nea Smirni, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:04:25    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kalhmera se olous.!!

Vini thanks gia tis symboules...

Xthes phga se ena katastima na rotiso gia filtro kai ejatmisi. Auta pou mou proteine htan ta ejis:

Filtro BMC CDA (110.000) leei oti tha mou dwsei 5 ~ 8 Moularia...
Xtapodi (153.000) , Mesaio (64500) kai teliki ejatmisi POWERFULL (111.000)

Total +15 ~18 alogakia

Gia argotera mou leei na allajo kai ton kataliti kai na bgalo ton keramiko kai na balo metalliko (????) kai na kerdiso allla 8.


Bebaia epidei to kosos gia olla auta einai arketa megalo apofasisa na balo mono to filtro kai tin teliki ejatmisi......... ti lete???


Please HELPPPPPPPPPP

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ....!!!

Η ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ 206GTI ΕΧΕΙ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 70000 ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΑΝΗ ΜΕΣΑ (ΔΕΣ TA POSTS TOY SIDOBRE!!!)....ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CDA ΤΗΣ BMC....

H EΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!! ΕΓΩ ΤΗΝ POWERFUL ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 75000ΔΡΧ....

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.....ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΩΝΥΜΟ....SUPERSPRINT, REMUS, SEBRING, POWERFUL ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ....

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 17:29:42    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PUGSANG ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ POSTS GIΑ ΣΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΑ-ΧΤΑΠΟΔΙΑ-ΕΞΑΤΜΗΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 1400/8V 206 ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΑ ΜΕ ΤΗΝ "ΡΥΘΜΙΣΗ" ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ (ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ) ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Ο.Κ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΙΣ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΟΥΤΩς Η ΑΛΛΩΣ - ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ.
Η ΣΚΟΥΠΑ Η ΤΙΠΟΤΑ .
ΘΑ ΔΟΥΜΕ . ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zuper206 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 GTI

Ένταξη: 30 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: Nea Smirni, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 14:05:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Re Vini.....Psaxno kapoio site gia tin POWERFUL ejatmisi kai den brisko tipota.
Mono gia oles tis alles markes.

Pws kai apofasises auth thn ejatmisi kai oxi kapoia apo tis gnostes....
Tha mou tin sinistouses?

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 17:38:01    Θέμα δημοσίευσης: POWERFUL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλά που είμαι και εγώ εδώ! Ο tuneman-iac!!!!
Λοιπόν φίλε zuper καταρχήν πάρε τα site για την POWERFUL!

www.marmittezara.com/
www.autostyle.nl/powerful/index.html
www.evocars.com/parts.htm
www.evocars.com/powerful.htm

Στα δύο τελευταία θα καταλάβεις γιατί την επέλεξα...

1. Γιατί είναι κλάσης SUPERSPINT / REMUS ή και καλύτερη...σε απόδοση

2. Δεν βρήκα καμιά για το 1600/16V αλλά μόνο για το 8βαλβιδο....

3. Ολες είχαν 90mm μπούκα και εγώ ήθελα πάνω από 100mm

4. Hθελα CUSTOM FIT σε καλή τιμή και καλή ποιότητα και μελετημένη για μέγιστη απόδοση και όμορφο ήχο για το κινητήρα μου... (1600/16V)

5. Εχει εγγύηση όπως και οι άλλες 2 χρόνια

6. Εχει φοβερό design....

Noμίζω ότι τα παραπάνω τα λένε όλα....

Πάντως αν θέλεις πάρε ένα τηλέφωνο στην AUTOSPORTIVO (το τηλέφωνο θα το βρεις στο mainsite) ζήτα το ΔΗΜΗΤΡΗ και πες από τον ΝΙΚΟ με το 206 και ρώτα για τιμή...αν σου πεί πάνω από 80000 πεσμου και θα κανονίσω για λιγότερα....

Εγώ προ το παρόν, δεν συνιστώ τίποτα γιατί δεν έχω άποψη ακόμη....

Αλλά το κακό είναι ότι οι αντίστοιχες σε SEBRING/SUPERSPRINT/REMUS είναι πάνω από 110.000δρχ μέχρι και 140000δρχ.....πεταμένα λεφτά δηλαδή αφού μιλάμε για μια απλή εξάτμιση.....η οποία μπορεί να χαλάσει και σε 2 χρόνια....

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zuper206 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 GTI

Ένταξη: 30 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: Nea Smirni, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2002, 09:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OK Thanks....

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zuper206 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 GTI

Ένταξη: 30 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: Nea Smirni, Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2002, 09:59:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kalhmera se olous.

Vini...telika akolouthisa thn symbouli sou kai ebala mia powerfull ejatmisoula.
Gia to filtro telika ebala to BMC CDA mias kai kai exw akousei mono kala logia gia auto to proion.

Ekana dinamometrisi prin tis egatastaseis kai auto pou phra htan 140!!!! moularakia.
To epomeno sabbato mou eipan na janapaw( xwris kostos) gia na doun thn beltiwsh. (Ypologizoun 8 - 10 +)

Ena problhma omws pou antimetopizo twra me thn ejatmisi einai oti kathe fora pou pernaw apo mia lakouba akouw ena xtyphma apo kato.

Apo oti eida sthrizetai se kati lastixakia (opos kai h original) alla mallon kanei megalhterh talantwsh stis lakoubes.

Exei kaneis allos antimetwpisei to idio problhma?







Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2002, 13:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είχε η εξάτμιση και τα λάστιχα μαζί?
Εγώ που είδα συσκευασία της POWERFUL είχε και τα λάστιχα μέσα...για κοιταξέ το...

Κατά τα άλλα πως την βλέπεις την εξάτμιση? Πόσο πήγε τελικά? Τι θόρυβο κάνει η εξάτμιση?

Η βελτίωση που αναφέρεις είναι και με το φίλτρο?
Είσαι ικανοποιημένος τελικά από αυτά?

A.M.A.N....Το Κάθαρμα!

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2002, 20:42:47    Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SIDOBRE, PUGSANG ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΣΚΟΥΠΑΣ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ :
ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΣΚΟΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ?
ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΧΙ?
ΕΧΩ ΔΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ SPARCO ΣΚΟΥΠΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΑΛΛΗΑ ΜΑΡΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΤΡΟ (ΣΑΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ) ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ (ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΕΥΕΙ).
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ?

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 16:51:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καπου διαβασα οτι το φιλτρο φιμωτρο της μαμας κραταει το 100% των σωματιδιων ενω οι καλες σκουπες το 98-99%.λαμβανοντας υποψη το ποσο <<ιερος>>ειναι ο χωρος του κινητηρα τι συμβαινει απο τα παρακατω:
Α.Μετα απο μερικες χιλιάδες χιλιομετρα παιρνεις την μηχανη στο χερι
Β.Μετα απο μερικες χιλιάδες χιλιομετρα λυνεις την μηχανη κανεις ενα καθαρισματακι και ουτε γατα ουτε ζημια
Γ. Τιποτα το ποσο και η διαμετρος των σωματιδιων που εισερχονται ειναι αμελητεο
Ελπιζω να μην σας εζωσαν φιδια-Περιμενω αποψεις,εμπειριες

---1100 but I'm biting---




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:08:50    Θέμα δημοσίευσης: προς Dimip & Alexandro Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimip .... η σκούπα σαν προιόν δεν συνοδεύεται από φιλτρο(χοάνη)... Οταν αποφασίσεις να βάλεις μια σκούπα τότε μπορείς να επιλέξεις και κάποιο φίλτρο που θα βάλεις μέσα (φιλτροχοάνη).
Φυσικά ο μόνος περιορισμός είναι να χωράει μέσα στην σκούπα....τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την μελέτη την τιμή και το ψάξιμο που έχεις ρίξει....
Συνήθως μια σκούπα+φίλτρο δεν τελειώνει τυχόν έξοδα...αλλά πρέπει να υπολογίζεις και κάποιους σωλήνες, βίδες...κά... Για αυτό το λόγο καλό θα είναι να πάρεις μια σκούπα FULL KIT που να περιέχει ότι χρειάζεσαι για 206....

Αlexandre.... σε αυτό που γράφεις έχεις απόλυτο δίκιο...Θα αναφέρω ότι το χειρότερο σε κατακράτηση σωματιδίων είναι η απλή ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ και το ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ τύπου ΤECNIFILTER COLOMBO.

Είχα το SWIFT Gti με χοάνη ITG για 3 χρόνια και είχα και στο HYUNDAI COUPE μεταλλικό επί δύο χρόνια... χωρίς κανένα πρόβλημα...και στα δύο....

Ηξερα όμως ότι μπορεί να είχα πρόβλημα με τα μπεκ οπότε ήξερα ότι μπορεί κάποια στιγμή ΜΕΤΑ απο 40000χιλιόμετρα να πάω για καθαρισμό...... Οπότε κατάλαβες ότι ΑΝ τυχόν έχεις πρόβλημα αυτό θα εμφανιστεί ΜΕΤΑ από ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα....

Φυσικά πολλά εξαρτώνται από την περιοχή που οδηγείς! Αν δηλαδή οδηγείς σε περιοχή που δεν βρέχει ποτέ και έχει πολλή σκόνη μάλλον θα έχεις πρόβλημα ποιο γρήγορα....

Το σίγουρο είναι ότι τίποτα ΔΕΝ είναι αμελητέο, τουλάχιστον εδώ στην ΕΛΛΑΔα με την άφθονη σκόνη... οπότε και τα τρία που γράφεις ισχύουν ανάλογα τα κέφια, το αυτοκίνητο, την σκούπα που έχεις, την τοποθεσία που μένεις, τον τρόπο που οδηγάς, τις συγκιρίες κά...!

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:46:16    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimip. H σκούπα δεν είναι τίποτα άλλο από μια χοάνη που σκοπός της είναι να συγκεντρώσει περισσότερο αέρα προς την οπή (τρύπα) που έχει στο πίσω μέρος.

Από μόνη της η σκούπα (αν την αγοράσεις σκέτη) δεν έχει φίλτρο αέρα μέσα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να μπεί φίλτρο για να κατακρατά τα σωματίδια.

Για παράδειγμα η σκούπα της Peugeot Sport φτιάχνεται στην Ελλάδα και της βάζουν ένα φίλτρο της RamAir.

Εγώ στο δικό μου έβαλα επίσης Ελληνικής κατασκευής σκούπα με φίλτρο της BMC.

Σαν υλικό η σκούπα δεν σου προσφέρει ιδιέταιρα τίποτα, αλλά πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη ώστε να εφάπτει σωστά στο σημείο τοποθέτησης. Γι'αυτό τον λόγο υπάρχουν σκούπες για κάθε αυτοκίνητο και όχι μία για όλα.

Αλλη μια προϋπόθεση της σκούπας είναι να έχει πρόσβαση σε ανοιχτό σημείο (π.χ. στην μετώπη) ώστε να φέρνει στον κινητήρα κρύο αέρα για να έχει καλύτερη απόδοση. Ο ζεστός αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα και αποδείδει λιγότερο. Αν εφαρμοστεί σε σημείο που φέρνει ζεστό αέρα (της μηχανής) τότε οχι μόνο μπορεί να μην κάνει δουλειά, αλλά να επιβαρύνει και την απόδοση του κινητήρα.

Για τα φίλτρα, κυρίως χωρίζονται σε φίλτρα χάρτου και συρμάτινα.

Τα φίλτρα της Peugeot είναι χάρτινα και απορροφούν πολύ καλά τα σωματίδια αλλά έχουν και μειωμένη απόδοση. Τα συρμάτινα έχουν καλύτερη εισρροή σε αέρα μεγαλύτερο χρόνο ζωής (αφού πλένονται) αλλά έχουν μικρότερη κατακράτηση σωματιδίων.

Πάντως αν προσέξεις τις μικρές οπές του φίλτρου αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που μπορεί να περάσει μέσα είναι μικροσωματίδια σκόνης που βγαίνουν με την εξαγωγή του αέρα. Αν κάποια μένουν μπορεί να χρειαστεί να πλυθεί κάποια στιγμή (μετά από πολλάααα χλμ) ο κινητήρας με καθαριστικά. Ομως είναι τέτοια η βενζίνη μας, που αφήνει περσσότερα σωματίδια στα μπεκ και στην μηχανή απ'ότι το φίλτρο.

Τέλος έχω σκεφτεί μία πατέντα για καλύτερη εισροή αέρα στο αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί η τοποθέτηση σκούπας, είναι κατά το ήμισι αυτό που έχει κάνει ο Vini δηλαδή την τοποθέτηση ενός καλύτερου φίλτρου μέσα στο φιλτροκουτί. Το άλλο ήμισι είναι η αφαίρεση του "πνίχτη" που βρίσκεται μετά από το φιλτροκουτί.

Για να εξηγήσω, η εισαγωγή αέρα αποτελείται από ένα φιλτροκουτί με φίλτρο που καταλήγει σε ένα ανεξάρτητο νέο φίλτρο - πνίχτη που σκοπό έχει την προστασία της εισαγώγής από νερά, έχοντας ειδικά διαφράγματα και φίλτρα που προστατεύουν την διέλευση νερού. Ο δεύτερος σκοπός του είναι τον περιορισμό της εισροής αέρα και την επίτευξη λογότερου θορύβου.
Ο πνίχτης καταλήγει στο φτερό του αυτοκινήτου όπου είναι (επίσης προστατευμένη) η τελική τρύπα εισαγωγής του αέρα.

Αφερώντας το φίλτρο- πνίχτη (προς θεού όχι το φίλτρο από το φιλτροκουτί) θεωρητικά πάντα μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη εισαγωγή.
Προϋποθέσεις: Καλύτερο φίλτρο στο φιλτροκουτί για να μήν αλλοιωθεί από την μεγάλη εισροή αέρα.
Μπορεί και η τοποθέτηση μίας (φτηνής) φιλτροχοάνης ή ψιλής σίτας στο κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για να μήν τολμήσει να μπεί κανένα μικροσωματίδιο μέσα στο φιλτροκουτί.

Η θέση που βρίσκεται η απόληξη αυτή (του φιλτροκουτιού) οπτικά βρίσκεται σε σωστή θέση (από κάτω) ώστε να πάρει κρύο αέρα.

ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:56:31    Θέμα δημοσίευσης: Μαγική Σκούπα....?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σου ρε φίλε sidobre!!!!!

Λοιπόν για να ανάψω και το φυτίλι στην όλη συζήτηση!Θέτω τα ερωτήματα!

Σε τι εξυπηρετεί μια σκούπα ή ένα καλό φίλτρο ή μια χοάνη όταν υπάρχει εργοστασιακή εξάτμιση που πλέον αυτή τα πνίγει όλα και δεν αφήνει τα παραπάνω καυσαέρια να ξεχυθούν άνετα και ελευθερα??

Δηλαδή τι γίνεται όταν δεν υπάρχει ισορροπημένο backpressure?

Μήπως τελικά όλα αυτά για να ενεργήσουν και να υπάρχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνουν από κοινού?

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:07:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαγική Σκούπα....?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Φούρκα ξέρει τι κάνει! ...με την μαγική της σκούπα.

Μην περιμένει κανείς αυξημένη απόδοση με την χρήση μόνο σκούπας. Αυτό όμως που μπορεί να δεί αμέσως και χωρίς εξάτμιση είναι μια σπιρτάδα στις χαμηλές στροφές αφού πλέον ο αέρας εισέρχεται ελεύθερα χωρίς κόπο. Τη μεγαλύτερη υστέρηση στις χαμηλές στροφές στο 206 (τουλάχιστον στο 16v) την κάνει η αδυναμία εισαγωγής αέρα στις χαμηλές στροφές.

Ομως σε αυτό που προσπαθώ να κάνω διάγνωση, είναι ότι παρατηρήθηκε σφύριγμα σε εργοστασιακή εξάτμιση σε ένα 106 rallye με σκούπα μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. Τις προηγούμενες μέρες σε ταξίδι, παρατηρήθηκε το ίδιο σφύριγμα σε πολύ μικρότερη μορφή στο δικό μου 206. Ομως τα πρώτα συμπτώματα είναι ίδια με αυτά του Rallye.

Η διάγνωση θα δίξει άν μια σκούπα τελικά καταστρέψει εξάτμιση και δεύτερη φορά (πρώτη φορά στο Rallye, τελικά η εξάτμιση υπέκυψε).





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:09:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα σωματιδια που υπαρχουν στην βενζινη κατακρατωνται απο το αντιστοιχο φιλτρο-εαν περνουσαν οπως μου ειπε ενας τεχνικος στην peugeot τοτε χαιρετισματα-Τα μπεκ δεν λερωνονται απο τα καταλοιπα της καυσης?Και αν πρεπει να περασεις απο νερα χωρις πνιχτη τι κανεις?Ηδη το φιλτρο του 206 ειναι αρκετα χαμηλα-Εχω πετυχει και ενα στον Gallo που ειχε παρει νερο(μπλουπμπλουπμπλουπ)

---1100 but I'm biting---




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:20:11    Θέμα δημοσίευσης: ΔΩΣΕ...VINI....ΔΩΣΕ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΤΣΙ ΚΙΕΓΩ ΑΝΕΒΑΖΩ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ :
ΛΟΓΙΚΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΩΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΙΟ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΠΝΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Η ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ?
ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ SIDOBRE KAI ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΩ ΕΙΝΑΙ 1. ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΟ
2. ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΟΥΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΣ PEUGEOT ΜΕ 75.000 ΔΡΧ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗς.

ΟΤΑΝ ΤΗ ΒΑΛΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ

ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ .
SIDOBRE , ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΩΡΑΙΑ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (ΕΤΣΙ ΛΕΓΕΤΑΙ) ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ????
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ .
ΝΟΜΙΖΩ (ΙΣΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ) Ο PUGSANG ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΟΥΠΑΣ??

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάλι μπορείς να κάνεις δουλειά. Αν προσθέσεις ένα κολλάρο σιλικόνης 90 μοιρών στην εισαγωγή στο κάτω μέρος τότε είναι δύσκολο να πάρει νερά, εκτός αν μπεις σε... ποτάμι. Και θα είναι σίγουρα η εισαγωγή στον "έξω κόσμο". Πάντως δεν είναι και τόσο κοντά με το... πάτωμα. Απέχει γύρω στα 30-40 εκ.

Πάντως και η σκούπα είναι πολύ επίφοβη σε μέρες με πολύ βροχή για να μπάσει νερά.





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:29:19    Θέμα δημοσίευσης: ΣΩΛΗΝΑΚΙ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:39:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΩΛΗΝΑΚΙ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σωλινάκι είναι για καθαρά οικολογικούς λόγους.

Οταν ο κινητήρας δεν κάνει σωστές καύσεις ή όταν σβύνει, μπουκώνει κτλ. δημιουργούνται αναθυμιάσεις. Εν δεν κάνω λάθος (λογικά κάνω) αφορά και τις αναθυμιάσεις του λαδιού.

Τεσπα το σωλινάκι είναι σωλινάκι ανακύκλωσης αναθυμιάσεων. Ο κινητήρας ανακυκλώνει τις βλαβερές αναθυμιάσεις καίγοντάς τις ξανά στον κινητήρα.

Δεν ξέρω όταν το βγάλεις αν θα δείς διαφορά και αν θα δείς, αυτή θα έιναι σε ορισμένες περιπτώσεις που ο κινητήρας θα καίει τις αναθυμιάσεις, άρα όχι συνέχεια. Γνώμη μου (όπως και έπραξα) κράτησέ το.





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 18:43:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΩΛΗΝΑΚΙ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2109s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on