Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zuper206 Νέος χρήστης
Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:04:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! |
|
|
Kalhmera se olous.!!
Vini thanks gia tis symboules...
Xthes phga se ena katastima na rotiso gia filtro kai ejatmisi. Auta pou mou proteine htan ta ejis:
Filtro BMC CDA (110.000) leei oti tha mou dwsei 5 ~ 8 Moularia... Xtapodi (153.000) , Mesaio (64500) kai teliki ejatmisi POWERFULL (111.000)
Total +15 ~18 alogakia
Gia argotera mou leei na allajo kai ton kataliti kai na bgalo ton keramiko kai na balo metalliko (????) kai na kerdiso allla 8.
Bebaia epidei to kosos gia olla auta einai arketa megalo apofasisa na balo mono to filtro kai tin teliki ejatmisi......... ti lete???
Please HELPPPPPPPPPP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 09:31:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! |
|
|
ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ....!!!
Η ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ 206GTI ΕΧΕΙ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 70000 ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΑΝΗ ΜΕΣΑ (ΔΕΣ TA POSTS TOY SIDOBRE!!!)....ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CDA ΤΗΣ BMC....
H EΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!! ΕΓΩ ΤΗΝ POWERFUL ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 75000ΔΡΧ....
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.....ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΩΝΥΜΟ....SUPERSPRINT, REMUS, SEBRING, POWERFUL ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ....
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!! A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zuper206 Νέος χρήστης
Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 14:05:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΚΟΥΠΑ PTS! |
|
|
Re Vini.....Psaxno kapoio site gia tin POWERFUL ejatmisi kai den brisko tipota. Mono gia oles tis alles markes.
Pws kai apofasises auth thn ejatmisi kai oxi kapoia apo tis gnostes.... Tha mou tin sinistouses? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 17:38:01 Θέμα δημοσίευσης: POWERFUL |
|
|
Kαλά που είμαι και εγώ εδώ! Ο tuneman-iac!!!! Λοιπόν φίλε zuper καταρχήν πάρε τα site για την POWERFUL!
www.marmittezara.com/ www.autostyle.nl/powerful/index.html www.evocars.com/parts.htm www.evocars.com/powerful.htm
Στα δύο τελευταία θα καταλάβεις γιατί την επέλεξα...
1. Γιατί είναι κλάσης SUPERSPINT / REMUS ή και καλύτερη...σε απόδοση
2. Δεν βρήκα καμιά για το 1600/16V αλλά μόνο για το 8βαλβιδο....
3. Ολες είχαν 90mm μπούκα και εγώ ήθελα πάνω από 100mm
4. Hθελα CUSTOM FIT σε καλή τιμή και καλή ποιότητα και μελετημένη για μέγιστη απόδοση και όμορφο ήχο για το κινητήρα μου... (1600/16V)
5. Εχει εγγύηση όπως και οι άλλες 2 χρόνια
6. Εχει φοβερό design....
Noμίζω ότι τα παραπάνω τα λένε όλα....
Πάντως αν θέλεις πάρε ένα τηλέφωνο στην AUTOSPORTIVO (το τηλέφωνο θα το βρεις στο mainsite) ζήτα το ΔΗΜΗΤΡΗ και πες από τον ΝΙΚΟ με το 206 και ρώτα για τιμή...αν σου πεί πάνω από 80000 πεσμου και θα κανονίσω για λιγότερα....
Εγώ προ το παρόν, δεν συνιστώ τίποτα γιατί δεν έχω άποψη ακόμη....
Αλλά το κακό είναι ότι οι αντίστοιχες σε SEBRING/SUPERSPRINT/REMUS είναι πάνω από 110.000δρχ μέχρι και 140000δρχ.....πεταμένα λεφτά δηλαδή αφού μιλάμε για μια απλή εξάτμιση.....η οποία μπορεί να χαλάσει και σε 2 χρόνια.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zuper206 Νέος χρήστης
Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2002, 09:09:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL |
|
|
OK Thanks.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zuper206 Νέος χρήστης
Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2002, 09:59:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL |
|
|
Kalhmera se olous.
Vini...telika akolouthisa thn symbouli sou kai ebala mia powerfull ejatmisoula. Gia to filtro telika ebala to BMC CDA mias kai kai exw akousei mono kala logia gia auto to proion.
Ekana dinamometrisi prin tis egatastaseis kai auto pou phra htan 140!!!! moularakia. To epomeno sabbato mou eipan na janapaw( xwris kostos) gia na doun thn beltiwsh. (Ypologizoun 8 - 10 +)
Ena problhma omws pou antimetopizo twra me thn ejatmisi einai oti kathe fora pou pernaw apo mia lakouba akouw ena xtyphma apo kato.
Apo oti eida sthrizetai se kati lastixakia (opos kai h original) alla mallon kanei megalhterh talantwsh stis lakoubes.
Exei kaneis allos antimetwpisei to idio problhma?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2002, 13:13:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: POWERFUL |
|
|
Δεν είχε η εξάτμιση και τα λάστιχα μαζί? Εγώ που είδα συσκευασία της POWERFUL είχε και τα λάστιχα μέσα...για κοιταξέ το...
Κατά τα άλλα πως την βλέπεις την εξάτμιση? Πόσο πήγε τελικά? Τι θόρυβο κάνει η εξάτμιση?
Η βελτίωση που αναφέρεις είναι και με το φίλτρο? Είσαι ικανοποιημένος τελικά από αυτά? A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:08:50 Θέμα δημοσίευσης: προς Dimip & Alexandro |
|
|
dimip .... η σκούπα σαν προιόν δεν συνοδεύεται από φιλτρο(χοάνη)... Οταν αποφασίσεις να βάλεις μια σκούπα τότε μπορείς να επιλέξεις και κάποιο φίλτρο που θα βάλεις μέσα (φιλτροχοάνη). Φυσικά ο μόνος περιορισμός είναι να χωράει μέσα στην σκούπα....τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την μελέτη την τιμή και το ψάξιμο που έχεις ρίξει.... Συνήθως μια σκούπα+φίλτρο δεν τελειώνει τυχόν έξοδα...αλλά πρέπει να υπολογίζεις και κάποιους σωλήνες, βίδες...κά... Για αυτό το λόγο καλό θα είναι να πάρεις μια σκούπα FULL KIT που να περιέχει ότι χρειάζεσαι για 206....
Αlexandre.... σε αυτό που γράφεις έχεις απόλυτο δίκιο...Θα αναφέρω ότι το χειρότερο σε κατακράτηση σωματιδίων είναι η απλή ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ και το ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ τύπου ΤECNIFILTER COLOMBO.
Είχα το SWIFT Gti με χοάνη ITG για 3 χρόνια και είχα και στο HYUNDAI COUPE μεταλλικό επί δύο χρόνια... χωρίς κανένα πρόβλημα...και στα δύο....
Ηξερα όμως ότι μπορεί να είχα πρόβλημα με τα μπεκ οπότε ήξερα ότι μπορεί κάποια στιγμή ΜΕΤΑ απο 40000χιλιόμετρα να πάω για καθαρισμό...... Οπότε κατάλαβες ότι ΑΝ τυχόν έχεις πρόβλημα αυτό θα εμφανιστεί ΜΕΤΑ από ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα....
Φυσικά πολλά εξαρτώνται από την περιοχή που οδηγείς! Αν δηλαδή οδηγείς σε περιοχή που δεν βρέχει ποτέ και έχει πολλή σκόνη μάλλον θα έχεις πρόβλημα ποιο γρήγορα....
Το σίγουρο είναι ότι τίποτα ΔΕΝ είναι αμελητέο, τουλάχιστον εδώ στην ΕΛΛΑΔα με την άφθονη σκόνη... οπότε και τα τρία που γράφεις ισχύουν ανάλογα τα κέφια, το αυτοκίνητο, την σκούπα που έχεις, την τοποθεσία που μένεις, τον τρόπο που οδηγάς, τις συγκιρίες κά...! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:46:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ |
|
|
Dimip. H σκούπα δεν είναι τίποτα άλλο από μια χοάνη που σκοπός της είναι να συγκεντρώσει περισσότερο αέρα προς την οπή (τρύπα) που έχει στο πίσω μέρος.
Από μόνη της η σκούπα (αν την αγοράσεις σκέτη) δεν έχει φίλτρο αέρα μέσα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να μπεί φίλτρο για να κατακρατά τα σωματίδια.
Για παράδειγμα η σκούπα της Peugeot Sport φτιάχνεται στην Ελλάδα και της βάζουν ένα φίλτρο της RamAir.
Εγώ στο δικό μου έβαλα επίσης Ελληνικής κατασκευής σκούπα με φίλτρο της BMC.
Σαν υλικό η σκούπα δεν σου προσφέρει ιδιέταιρα τίποτα, αλλά πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη ώστε να εφάπτει σωστά στο σημείο τοποθέτησης. Γι'αυτό τον λόγο υπάρχουν σκούπες για κάθε αυτοκίνητο και όχι μία για όλα.
Αλλη μια προϋπόθεση της σκούπας είναι να έχει πρόσβαση σε ανοιχτό σημείο (π.χ. στην μετώπη) ώστε να φέρνει στον κινητήρα κρύο αέρα για να έχει καλύτερη απόδοση. Ο ζεστός αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα και αποδείδει λιγότερο. Αν εφαρμοστεί σε σημείο που φέρνει ζεστό αέρα (της μηχανής) τότε οχι μόνο μπορεί να μην κάνει δουλειά, αλλά να επιβαρύνει και την απόδοση του κινητήρα.
Για τα φίλτρα, κυρίως χωρίζονται σε φίλτρα χάρτου και συρμάτινα.
Τα φίλτρα της Peugeot είναι χάρτινα και απορροφούν πολύ καλά τα σωματίδια αλλά έχουν και μειωμένη απόδοση. Τα συρμάτινα έχουν καλύτερη εισρροή σε αέρα μεγαλύτερο χρόνο ζωής (αφού πλένονται) αλλά έχουν μικρότερη κατακράτηση σωματιδίων.
Πάντως αν προσέξεις τις μικρές οπές του φίλτρου αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που μπορεί να περάσει μέσα είναι μικροσωματίδια σκόνης που βγαίνουν με την εξαγωγή του αέρα. Αν κάποια μένουν μπορεί να χρειαστεί να πλυθεί κάποια στιγμή (μετά από πολλάααα χλμ) ο κινητήρας με καθαριστικά. Ομως είναι τέτοια η βενζίνη μας, που αφήνει περσσότερα σωματίδια στα μπεκ και στην μηχανή απ'ότι το φίλτρο.
Τέλος έχω σκεφτεί μία πατέντα για καλύτερη εισροή αέρα στο αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί η τοποθέτηση σκούπας, είναι κατά το ήμισι αυτό που έχει κάνει ο Vini δηλαδή την τοποθέτηση ενός καλύτερου φίλτρου μέσα στο φιλτροκουτί. Το άλλο ήμισι είναι η αφαίρεση του "πνίχτη" που βρίσκεται μετά από το φιλτροκουτί.
Για να εξηγήσω, η εισαγωγή αέρα αποτελείται από ένα φιλτροκουτί με φίλτρο που καταλήγει σε ένα ανεξάρτητο νέο φίλτρο - πνίχτη που σκοπό έχει την προστασία της εισαγώγής από νερά, έχοντας ειδικά διαφράγματα και φίλτρα που προστατεύουν την διέλευση νερού. Ο δεύτερος σκοπός του είναι τον περιορισμό της εισροής αέρα και την επίτευξη λογότερου θορύβου. Ο πνίχτης καταλήγει στο φτερό του αυτοκινήτου όπου είναι (επίσης προστατευμένη) η τελική τρύπα εισαγωγής του αέρα.
Αφερώντας το φίλτρο- πνίχτη (προς θεού όχι το φίλτρο από το φιλτροκουτί) θεωρητικά πάντα μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη εισαγωγή. Προϋποθέσεις: Καλύτερο φίλτρο στο φιλτροκουτί για να μήν αλλοιωθεί από την μεγάλη εισροή αέρα. Μπορεί και η τοποθέτηση μίας (φτηνής) φιλτροχοάνης ή ψιλής σίτας στο κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για να μήν τολμήσει να μπεί κανένα μικροσωματίδιο μέσα στο φιλτροκουτί.
Η θέση που βρίσκεται η απόληξη αυτή (του φιλτροκουτιού) οπτικά βρίσκεται σε σωστή θέση (από κάτω) ώστε να πάρει κρύο αέρα.
ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 17:56:31 Θέμα δημοσίευσης: Μαγική Σκούπα....?? |
|
|
γεια σου ρε φίλε sidobre!!!!!
Λοιπόν για να ανάψω και το φυτίλι στην όλη συζήτηση!Θέτω τα ερωτήματα!
Σε τι εξυπηρετεί μια σκούπα ή ένα καλό φίλτρο ή μια χοάνη όταν υπάρχει εργοστασιακή εξάτμιση που πλέον αυτή τα πνίγει όλα και δεν αφήνει τα παραπάνω καυσαέρια να ξεχυθούν άνετα και ελευθερα??
Δηλαδή τι γίνεται όταν δεν υπάρχει ισορροπημένο backpressure?
Μήπως τελικά όλα αυτά για να ενεργήσουν και να υπάρχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνουν από κοινού?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|