PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Rear Diffuser
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 19:31:21    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Rear Diffuser Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο την γνωστη σε ολους μας eccose
http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=1638
σε πολυ καλη τιμη, μαλλον θα το βαλω Cool απλα δεν εχει καμια ακομα φωτο να δω πως θα ειναι στο μαμα προφυλακτηρα Confused


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 19:52:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω εδω και καιρο σκεφτει μια τετοια λυση αλλα με πραγματικο διαχυτη...
αυτο εδω σορυ αλλα ειναι μονο μουρη...

το μυστικο ειναι ειδικα σε σενα που δεν εχεις ρεζερβα να βρεις ενα κομματι λαμαρινα που θα πιασει πανω στο πισω αξονα και θα επεκτεινεται ως προφυλακτηρα δημιουργωντας πραγματικο διαχυτη Cool
θελει λιγο δουλεια και ενα μαμα προφυλακτηρα για κοψιμο αλλα αντε βρες χρονο και διαθεση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 04:14:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πανω σε αυτο που λες θελω να ρωτησω κατι.
Εχω δει εδω και καιρο το Clio να εχει αυτην την μορφη διαχυτη στον πισω προφυλακτηρα.
Οταν ειχα διαβασει καποτε για τον διαχυτη ειχα καταλαβει οτι δεν επητρεπει να περνα αερας απο τα πλαινα του αυτοκινητου.Ο αερας εχει μια ροη απο μπροστα προς τα πισω χωρις παρεμβολες και διαφορους στροβιλισμους.
Αυτο εχει ως αποτελεσμα ο αερας να εχει μεγαλη ταχυτητα.
Μεγαλη ταχυτητα = Μικρη πιεση
Αρα απο το πανω μερος του αυτοκινητου εχει μεγαλη πιεση απο το κατω μικροτερη και ολο αυτο εχει ως αποτελεσμα την δημιουργια καθετης δυναμης.
Αυτο το πραγματακι τα κανει ολα αυτα?
Δεν νομιζω.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 10:56:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτό το πραγματάκι της Ecosse είναι μόνο για εμφάνιση άσε που τοποθετημένο δεν είναι τόσο όμορφο τελικά...

επίσης δεν έχει καμία σχέση με του clio

1000φορές πάρε από την Renault το διαχύτη του clio και πήγαινε σε ένα μαγαζί με bodykits να στο προσαρμόσει στον δικόι σου προφηλακτήρα...

Αυτό που λέει ο Volvos είναι πολύ ενδιαφέρον.

Για να φουλέψει σωστά ο διαχύτητης πρέπει να έχει μήκος και να προκαλέι διμιουγία κενού στο πίσω κατω μέρος του αυτοκινήτου που να πιέζει το πίσω μέρος προς το έδαφος...

Βασικότατο πράγμα που πρέπεπει να προσεχθεί είνα η στήριξη αυτού του φύλου λαμαρίνας ή ακόμα καλήτερα φύλλου καρμπον ώστε να μην φύγει από το αμάξι εν κινήση και "φάει" κάναν ανθρωπο...

μερικές σχετικές φωτογραφίες:

http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=196648

http://www.pistonheads.com/lotus/default.asp?storyId=11677

http://www.autoblog.com/media/2006/05/ren2006clioRSrear.jpg (εδώ θα ναυλώσει το παπί.... Laughing )
http://www.autoblog.com/media/2006/05/ren2006clioRSdiff.jpg

http://prototyp.org/construct/p35/npti/reartray.html


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 12:51:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικα του Clio φαινετε να κανει καλα την δουλεια του.
Εχει ενα σχετικο μηκος.
Οπως και του EVO που βλεπω στις φωτος.
Το θεμα ειναι τι κανουμε με τα δικα μας.Το 307 δεν πιστευω να μπορει να δεχθει ενα τετοιο πραγμα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 13:33:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα 106/206/306/307 μπορεί να γίνει με την προυπόθεση ότι θα αφαιρεθεί η ρεζέρβα αλλιώς δεν υπάρχει διαθέσιμο ύψος. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 13:58:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρεπει να βαλουμε δηλαδη και τα Run Flat για να μην εχουμε παραπτραγουδα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 15:24:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και σαν ασχετος που ειμαι,τι ακριβως χρησιμευει αυτο το πλαστικο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 16:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βοηθαει στην δημιουργια αρνητικης αντωσης.Downforce οπως λεγετε και στα αγγλικα.
Επειδη ειναι επιπεδο ο αερας δεν παρουσιαζει στροβιλισμους(τουλαχιστον ειναι πολυ λιγοτεροι απο οσο ειναι οταν δεν υπαρχει)
Οταν υπαρχουν στροβιλισμοι μιωνετε η ταχυτητα του αερα αρα αυξανετε η πιεση με αποτελεσμα το αυτοκινητο να το σμπρωχνει μια δυναμη προς τα πανω.Εμεις αυτο δεν το θελουμε.
Ο διαχυτης λοιπον μιωνει τους στροβιλισμους κρατωντας την ταχυτητα σε υψηλα επιπεδα οποτε την πιεση σε μικρα επιπεδα.Αρα με την πιεση που υπαρχει απο το πανω μερος του αυτοκινητου λογο αλλοων στροβιλισμων εχουμε την δημιουργια αρνητικης αντωσης.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 16:33:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sto 206 που το εχω κοιταξει μεταξυ σοβαρου και αστειου θα πρεπει να πιασει στο πισω αξονα το κομματι η λαμαρινα
ο δε προφυλακτηρας θα πρεπει να κοπει αναμεσα στις δυο εγκοπες που κανει ως το υψος που ειναι το φως της ομιχλης.
ετσι θα εχει και μηκος και υψος ο διαχυτης για να δημιουργησει μια αξια λογου δυναμη downforce...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 19:49:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ακριβώς γι αυτό λέω ότι πρέπει να αφαιρεθεί η ρεζέρβα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2007, 00:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχχχχχχχχχχ.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2007, 23:32:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεμα ειναι οτι δεν δειχνει μια-δυο καλες φωτος, πχ μια στο μαμα προφυλακτηρα (να δουμε πως καθετε), μια ολο το κομματι να δουμε ποσο μεγαλο, επισεις λετε το συγκεκριμενο να βυδωνει στο μαμα προφυλακτηρα ή θα πρεπει να κοπει ο προφυλακτηρας;


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάρ 2007, 00:33:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο διαχυτης χρησιμοποιει το φαινομενο Bernoulli ωστε να δημιουργησει αρνητικη ανωση (downforce). Δεν αρκει απλα να ειναι μια επιπεδη επιφανεια. Οι καλοι διαχυτες αποτελουνται απο δυο ή περισσοτερα "αυλακια" που αυξανωνται σε βαθος καθος φτανουν στο πισω μερος του οχηματος. Ο αερας, περνοντας με ταχυτητα απο αυτον τον σχηματησμο, αποκτα χαμηλη πιεση καθως η ταχυτητα του αυξανεται αποτομα (λογο των αυλακοσεων που ειπαμε παραπανω) με απτελεσμα να "ρουφαει" τον διαχυτη και επομενος το αμαξι προς τα κατω.
Οσο πλησιεστερα ειναι στο εδαφος ο διαχυτης τοσο καλητερα δουλευει (ground effect), καθος ο αερας δεν "ξεφευγει" απο τα πλαγια. Βεβαια αυτο ειναι δυσκολο (εως ακατορθωτο) να επιτευχθει σε αμαξια καθημερινης χρησης.
Το καινουριο Clio ειναι το μοναδικο αμαξι τετοιας κατηγοριας που εχει πραγματικο, λειτουργικο διαχυτη. Για την ακριβεια ο διαχυτης στο Clio RS παραγει εως και 40 κιλα αντωσης (αρνητικη ανωση) αναλογος με την ταχυτητα φυσικα. Εκτως οτι ειναι μουρατος, ο διαχυτης κανει την ιδια δουλεια με την αεροτομη αλλα εχει το εξτρα θετικο οτι δεν παραγει καθολου οπισθελκουσα (drag).
Eχω δει λειτουργικη πατεντα διαχυτη (απο φιλα αλλουμινιου) σε Renault 5 turbo και ομολογω πως ηταν πολη ψαρωτικη. Δεν ειχα ομως την εμπειρια να το οδηγησω. Το συμαντικοτερο πραγμα μετα τη σχεδιαση ειναι η καλη στηρηξη γιατι απ'τα σημεια στηρηξης θα περναει η δυναμη που θα "τραβαει" το αμαξι στο δρομο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάρ 2007, 10:18:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο το clio το εψαξα και δεν μπαινει με τιποτα ουτε με πατεντα Crying or Very sad ,
απο evo το ξεχναμε Mad , οποτε μαλλον θα παραγγειλω αυτον τις eccose και αν δεν ειναι αυτο που θελω θα δουλεψω πανω σε αυτον Wink


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 08:30:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι και κακη σκεψη.
Παντως με οσα ειπε ο Στελιος μου αφησε να καταλαβω οτι αν δεν αφερεθει η ρεζερβα θα ειναι καλυτερα στην λειτουργια του διαχυτη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 15:59:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Της Eccose ειναι απλα look διαχυτης και κολλαει πανω στον υπαρον προφυλακτηρα. Ο λειτουργικος διαχυτης ξεκιναει απο κατω απ΄το αμαξι και το μεγλητερο μερος του (αυτο που κανει τη σημαντικη δουλεια) δεν φενεται. Αυτο που φενεται ειναι μονο η αποληξη του διαχυτη στο πισω μερος. Αυτο ακριβως ειναι και το κομματι της Eccose, ενα τελειωμα μονο για οπτικο Look.

Κωνσταντινε μαλλον δεν το καταλαβες.
ΠΡΕΠΕΙ να αφερεθει τουλαχιστον η ρεζερβα ωστε να αποκτησει βαθος το πισω μερος για να "φιλοξενησει" τα αυλακια του διαχυτη. Και λεω τουλαχιστον η ρεζερβα γιατι και το τελικο καζανακι κλεινει χωρο πισω, αλλα εκει στην ακρη που ειναι δεν ενοχλει και τοσο πολυ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 18:01:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω κατι ασχετο με το θεμα αλλα σχετικο με την παραγωγη καθετης δυναμης?
Το "χειλακι" που βαζουν στον μπροστινο προφυλακτηρα σε καποια project του εξωτερικου κανει δουλεια?
Ειχα δει καποτε ενα σχεδιαγραμμα (ολιγον θεωριτικο μεν) το οποιο εδειχνε οτι το χειλακι αυτο κοβε ενα μερος της ροη του αερα κατω απο το αμαξι και ετσι καταφερνει να το πιεζει προς το εδαφος ο αερας που περνα απο το πανω μερος του αμαξιου.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 18:08:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΝ έχει γίνει αεροδυναμική μελέτη για αυτό ΝΑΙ βοηθάει.

Χειλάκι από τον "μαστρο-μητσο τον πολυεστερά" @@ρια δουλειά θα κάνει..... Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 18:14:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε δεν ειπαμε να βαλεις κατι ετσι για να το βαλεις.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 1 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0946s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on