PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

peugeot 307 - σβησιμο μηχανης - λαδι

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ifaistos (ifaistos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307

Ένταξη: 28 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 22:06:47    Θέμα δημοσίευσης: peugeot 307 - σβησιμο μηχανης - λαδι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαιρετε,

Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το αυτοκινητο μου... Πριν προβω σε οποιαδηποτε ενεργεια αποφασισα να συμβουλευτω τους "ειδικους" στο φορουμ.

Λοιπον,

Ειμαι κατοχος ενος Peugeot 307 1600Κβ. Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο το 2007 και εχει γυρω στα 50χιλ χλμ.
Περσι το καλοκαιρι μου εμφανιστηκε ενα προβλημα. Ξαφνικα το αμαξι δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε. Το προβλημα αυτο κρατησε ΜΟΝΟ μια μερα αλλα με φοβησε καθως με αφησε στο φαναρι (πρωτο αυτοκινητο-κορνες σαματας μπινελικια) Sad και ετσι το πηγα ευθυς αμεσως σε ενα μηχανικο για peugeot που για καλη μου τυχη ειχε μαγαζι 50 μετρα απο το περιστατικο.

Κοιταξε τα παντα το παιδι.. Το συνδεσε με το λαπτοπ-εγκεφαλο, ειδε καυσαερια, λαδια κτλ. Δεν βρηκε κανενα προβλημα...
Του ανεφερα οτι καθως το αυτοκινητο εσβησε μου αναψε στιγμιαια το εξης μυνημα [ oil pressure low] δηλ [ χαμηλη πιεση λαδιου], χωρις να αναψει η λυχνια λαδιου ομως. Μου συνεστησε να αλλαξω φιλτρο λαδιου.

Μια εβδομαδα αργοτερα εκανα το σερβις μου και αλλαξα λαδια καθως και φιλτρο... Το αυτοκινητο εκτοτε δε παρουσιασε κανενα προβλημα εως προχθες.
Ενα χρονο μετα δηλ μου ξαναπουρουσιαστηκε ακριβως το ιδιο μυνημα και το αυτοκινητο παροδικα σβηνει. Πιο συγκεκριμενα..

Μου εσβησε μια φορα οταν ημουν 5 μετρα (σταματημενος σε ανηφορα) διπλα στο σπιτι μου. Την ιδια μερα με αφησε ξανα στο κεντρο της πολης (θεσ/νικη) και μετα απο 10-20 λεπτα δουλεψε.
Την επομενη μερα και καθως κατευθυνομουν στην εργασια μου ολα πηγαν καλα. Σε μια μικρη διαδρομη ομως 1500-2000 μετρα μου επανεμφανιστηκε το προβλημα.

Αν μαρσαρω , παιζω δηλ με συμπλεκτη και γκαζι το κραταω "ζωντανο" και μπορω να το κουνησω αναγκαστικα οταν αυτο συμβαινει. Ακομα διαπιστωσα σημερα οτι καπου χανει στις χαμηλες στροφες 1500-3000. Δηλ σαν μην τραβαει για `1 δευτερολεπτο πανω στην κινηση του αυτοκινητου.

Ειχα την ελπιδα πως θα ειναι κατι τυχαιο απο καποιο σκουπιδακι σε βενζινη, η προβλημα σε φιλτρο λαδιου οπως την προηγουμενη φορα, αλλα το προβλημα αυτη την φορα επιμενει.

Ειμαι στις μερες μου για σερβις βεβαια και ελπιζω να γινει οτι και την προηγουμενη φορα.

Λαδια φυσικα και ελεγξα ειναι καλα.

Ανεφερα την περιπτωση μου σε μερικα ατομα που ασχολουνται και μου προτειναν 2-3 πιθανες λυσεις στο προβλημα μου.

Καθαριστικο για την βενζινη.
Καθαρισμα πεταλουδας, μπεκ βενζινης.
Αντλια λαδιου.
κτλ.

Αν μπορειτε να βοηθησετε, αν εχετε ακουσει καποιο παρομοιο περιστατικο, ακομα και εικασιες ειναι ευπροσδεκτες...

Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας και συγνωμη για το μεγαλο κειμενο μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 23:07:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσεκαρε και το Μοτερακι ρελαντι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 08:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εφόσον είναι του 2007, δεν έχει μοτεράκι ρελαντί.

Ξεκίνα με καθαρισμό πεταλούδας. Το μήνυμα για την χαμηλή πίεση λαδιού ήταν μάλλον αποτέλεσμα του σβησίματος κι όχι αίτιο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ifaistos (ifaistos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307

Ένταξη: 28 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 17:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:


Ξεκίνα με καθαρισμό πεταλούδας. Το μήνυμα για την χαμηλή πίεση λαδιού ήταν μάλλον αποτέλεσμα του σβησίματος κι όχι αίτιο.


Μαλλον θα γινει αυριο Πεμπτη ο καθαρισμος.. Παραταυτα εχει 2 μερες που το αυτοκινητο λειτουργει χωρις προβληματα. Βεβαια απο το αγχος μου μηπως και σβησει δεν ακουω μουσικη και εχω το νου μου μπας και το ξανακανει.
Οταν σβηνει το κανει αθορυβα, χωρις τρανταγματα και ειναι δυσκολα να το καταλαβεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 19:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πίεση λαδιού σου άναψε διότι έπεσαν οι στροφές αρκετά (πχ 400 rpm) πριν σβήσει και συνεπώς έπεσε η πίεση λαδιου αφού οι στροφές της αντλίας είναι ανάλογες με αυτές του στροφάλου

Δεν θα με απασχολούσε αυτό απο τη στιγμή που έγινε την ώρα που έσβηνε το αμάξι


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ifaistos (ifaistos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307

Ένταξη: 28 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 19:50:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και τελικα.

Σημερα, Πεμπτη λογο φορτου εργασιας δεν καταφερα να παω για τον καθαρισμο της πεταλουδας! Το πεζακι παντως δε παροπονεθηκε 3 μερες τωρα.
Με πηγαινει και με φερνει στην δουλεια αδιαμαρτύρητα.

Αν οντως εχει πιασει μακα η πεταλουδα δεν θα επρεπε να ξανασυμβει κατι παρομοιο, ιδου απορια ? Μηπως ειναι καποιο τυχαιο γεγονος τελικα απο βενζινη, ζεστη κτλ. Αναρωτιεμαι διοτι δε λυπαμαι τα 10-20€ αλλα δεν υπαρχει χρονος και δεν θα υπαρχει για τις επομενες 10 μερες.
Να το αφησω, οπως εκανα και πριν ενα χρονο ή θα κανω χαζομαρα ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 10:12:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να το αφησεις

αλλα αν καποια μερα σε αφησει οριστικα δε θα φταιει αυτο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ifaistos (ifaistos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307

Ένταξη: 28 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2017, 17:54:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαιρετε μετα απο πολυ καιρο!

Λοιπον εκανα τον καθαρισμο (πεταλουδα) και εκοτε εγινε ακομα ενα σερβις και οπου να ναι ετοιμαζομαι για ακομα ενα. Ολα καλα μεχρι χθες.

Οποτε αν και θα το ξαναπαω σε μηχανικο να το δει, ειπα να μοιραστω εδω τα νεα μου, μπας και οι νεες πληροφοριες βοηθησουν καποιους να με βοηθησουν.

χθες,(10/1) μεσα στην απιστευτη ταλαιπωρια ξαφνικα μου εμφανιστηκε ξανα το μυνημα "oil pressure low" και αναψε με κοκκινο φως στο καντραν ενα "STOP". Ειδα τα λαδια ολα καλα (δε καίει σταγονα).
Το μηνημα ομως επεμενε και ειχα ανα διαστηματα προειδοποιητικούς θορυβους.

Πειραματιστηκα λιγο και διαπιστωσα οτι το προβλημα υπαρχει μονο στις χαμηλες στροφες (RPM). δηλ απο το ρελαντι (ειναι σταθερο στις 700) μεχρι τις 2000 στροφες. Αν πατησω γκαζι ολα σβηνουν και δε μοιζει να υπαρχει προβλημα.
Ακομα κατι που ανακαλυψα (μπορει να το εχω καιρο διοτι μαλλον το συνηθισα σταδιακα και δε το πηρα χαμπαρι) ειναι οτι δε μου κραταει τις στροφες απο το ρελαντι ως τις 2000.
Δηλ ειναι αδυνατον να κρατησεις το ποδι σου στις 1500 στροφες αμεσως πεφτουν στο ρελαντι. πρεπει να μαρσαρεις για να μη σου πεσουν. Πεφτουν πολυ αποτομα και οχι σταδιακα.

Εψαξα και λιγο στο δικτυο και βρηκα καποιες παρομοιες περιπτωσεις που βρηκαν λυση στα παρακατω :

1. Καθαρισμο ψυκτρας λαδιου. ( youtube.com/watch?v=aE29KRZLwFU )

2. αλλαγη διακοπτη (βαλβιδας) λαδιου (δεν θυμαμαι Link)

3. καθαρισμος- αλλαγη MAF αισθητηρας μετρησης μαζας αερα
( autoserviceprofessional.com/article/92420/The-dreaded-engine-surge?Page=5 )

4. Βαση του φιλτρου λαδιου
( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25383&sid=9a4e774c7eb959b4aebad5907293c22e )


0. καποιος μιλησε για εκκεντροφορο αξονα αλλα δε θελω να το σκεφτομαι.



Ευχαριστω εκ των προτερων σε οσους ενδιαφερθουν.
*
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ifaistos (ifaistos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307

Ένταξη: 28 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2017, 15:57:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tελικα το πηγα σε μαστορα σημερα...

Αλλαξαμε το φιλτρο που οντως ηταν σπασμενος ο σταυρος... Και μου ειπε οτι η πεταλουδα ειναι ο λογος που δε κραταει σταθερες τις στροφες. Συνηθως δεν διορθωνει με καθαρισμο στα peugeot αλλα μου ειπε και να μην την αλλαξω αφου ειναι σχετικα ακριβες 200€.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1549s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on