PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αύξανοντας τα πιστόνια! (τετραπίστονα φρένα)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 17:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
iceage έγραψε:
nido έγραψε:
iceage έγραψε:
Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm)

Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει.

Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια.

Για τις συγκεκριμένες δαγκάνες το λες Γιώργο, που συζητάμε (βλ. φωτό, ζευγάρια πιστονιών 1 & 2 με Φ38.1 & Φ41.3 mm), ή γενικά?



Γενικά μιλάω. Αλλά κάτι που βλέπω στην φωτό. Μήπως τα μικρά πιστόνια είναι στην κάτω πλευρά και όχι στην πλευρά του εξαεριστικού? Το πιο σωστό είναι ανάποδα από την φωτό.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 17:39:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστή παρατήρηση, δε φρόντισα να γράψω διαμέτρους πιστονιών σε αντιστοιχία με τα 1 & 2 που έχω βάλει στη φωτο.
Πάντως είναι πολύ μικρή η διαφορά που έχουν μεταξύ τους, καθώς και των απόστασεων των κέντρων τους από τον άξονα περιστροφής του τροχού (αν υπάρχει διαφορά κι εκεί).


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2013, 15:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ πρόθυμοι και συννενοήσιμοι οι Άγγλοι της AP.
Μου έστειλαν part numbers εργοστασίου και σχέδια των φρένων του 206RCC (325x28) μέσα σε μερικά λεπτά από την ώρα που τους πήρα τηλέφωνο!...
Wink



Τονίζουν, πάντως, ότι "these calipers are for track use only because there are no dirt seals in the calipers that would normally offer protection to the pistons."

(ο Γάλλος διαθέτει το σχετικό kit επισκευής)


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2013, 18:18:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ττο ειχα παρει χαμπαρι στις πολυ γρηγορες μεγαρα που ενω ηταν φορτισμενο το αμαξι με πολλες σαλ και εστριβες ξαφνικα ηθελες πολλα φρενα για κλειστη και ξαφνικα πετρωνε ψηλα το πενταλ. δε το ειχα παρατηρησει αλλου.
τελικα οφειλοταν στο μαμα σερβο που λογω μεγαλου μεγεθους αδειαζε και δε προλαβαινε να γεμισει μαλλον...δεν παιρνω ορκο. αλλα με το μικρο σεβρο εστρωσε και αισθηση και αποδοση εκει ψηλα...

Σε σκεφτόμουν χθες σε ποδηλατοβόλτα στα Βασιλικά παρέα με καμιά 40ριά άτομα, καθώς μου λείπουν υγρά από τα πρωτόγονα Magura που έχει το παλιό μου mountain bike που είχα πάρει, και τη μιά έπιανε το μπροστά φρένο με 5 χιλιοστά πάτημα στη μανέτα, την άλλη (που είχαν περάσει τα υγρά από την άλλη μεριά του πιστονιού στο μίνι-δοχειάκι λόγω κλίσης ποδηλάτου στη διαδρομή) σχεδόν τερμάτιζες τη μανέτα για να αρχίσει να πιάνει.
Laughing


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2013, 10:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Τι λέτε για το εξής:

Έστω ότι έχουμε βρει "τσάμπα" τις δαγκάνες που δίνει η PS για το 206RCC (AP racing) που πάνε πακέτο με μονοκόματους δίσκους 325x28mm, και μπαίνουν στα άκρα μας χωρίς να βρίσκουν πουθενά στις ζάντες, χωρίς αποστάτες, κλπ (=καθαρή λύση), ΑΛΛΑ δεν θεωρούμε ό,τι καλύτερο [για λόγους μεγάλου μη αναρτώμενου βάρους & πολικής ροπής αδράνειας] να πάμε στους δίσκους αυτούς σε αμάξι 1100 κιλών (αν και σίγουρα θα μας βγάζουν "παλικάρι" όποτε τους χρειαστούμε, κι ας έχουμε και 4 επιβάτες μέσα κι ας φρενάρουμε τέρμα από τα 200+ για να αποφύγουμε γαϊδαρο που αποφάσισε να διασχίσει το δρόμο!).

Σκέφτομαι ότι ίσως δεν θα ήταν τρομερά παράλογο να πάμε σε λίγο μικρότερης εξωτερικής διαμέτρου δίσκους στο ίδιο πάχος (ας πούμε 305-310mm), σκέτους, με φτιαχτές αλουμινένιες "καμπάνες". Η AP φτιάχνει μέχρι και με χάραξη J-hook και φτιάχνουν κι άλλοι σε πιο οικονομικές τιμές (π.χ. HiSpec) για AP φρένα.

Από την άλλη, το κέρδος στο βάρος & την πολική αδράνεια δεν είναι κάτι το τρομερό σε σχέση με το σύνολο της περιστρεφόμενης & μη αναρτώμενης μάζας της ρόδας.....

Έχει κάνει κανείς καμιά τέτοια "πατέντα"?


Aν εχεις βρει "τσάμπα" τις δαγκάνες που δίνει η PS για το 206RCC (AP racing), χτυπα τες και παιξε με αυτές, ειτε βαζοντας τα 325 της PS, ειτε φτιαχνοντας μια διαιρουμενη που να ταιριαζει......


Εγω προτιμησα το κιτακι με τις CP5100-1034, (που έχουν και dust seals )
Αν το πιασεις στα χερια σου θα παθεις ΣΟK από το ποσο ελαφρια είναι!!!

Καμια σχεση με τις γκουμουτσες του RCC!

Tις εχω βρει και σε καλη τιμη:
http://www.rallynuts.com/brake-calipers/ap-racing-cp5100-brake-calipers-red.html


nido έγραψε:
Από την άλλη, το κέρδος στο βάρος & την πολική αδράνεια δεν είναι κάτι το τρομερό σε σχέση με το σύνολο της περιστρεφόμενης & μη αναρτώμενης μάζας της ρόδας.....

Θα πρεπει να δουμε τι θα κανουμε και με τις ζαντες για το θεμα του βαρους.....
Είναι μ0υν@ρες, αλλα είναι και 10,++ κιλα....... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2013, 12:08:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρη οσο το σκεφτομαι πως και υπερβολικα "μοσχαρια" ειναι (ακομα και για πιστα) τα 325x28, ειδικα με one-piece rotors, και δεν εχουν dust seals, τοσο πιο σωστο σε βρισκω για το 5100 που προτιμησες, ειμαι βεβαιος οτι δεν το εχεις μετανιωσει ουτε δευτερολεπτο.
Wink


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2013, 13:08:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια και συζητάτε για τέρατα, έχετε απόλυτο δίκηο, τα αυτοκίνητα σας δεν χρειάζονται ταψιά, μέχρι 300mm υποφέρονται, αν και θα έλεγα 280Χ28 είναι μια χαρά για τα κιλά των 106 και με το πάχος των 28mm έχει και την απαραίτητη θερμοχωρητικότητα για να αντέχη στη θερμοκρασία.

Εμένα μου φεύγει η μέση όταν φτιάχνω τα ταψιά που μου φέρνουν και έχετε δίκηο, και στου γιού μου το 106 εν βάλαμε μεγάλους δίσκους, απλά κάναμε καμπάνες τους μαμά και ήταν ικανοποιητικό το φρένο από αντοχή, πόσο μάλλον ένας δίσκος 280Χ28, η γνώμη μου είναι να ξεχάσετε τόσο μεγάλους δίσκους, έχει η Wilwood κάτι κοσμήματα δαγκάνες για μέχρι 295mm, τις Midilite Z-120-7545, φτιάχνω τώρα ένα σέτ με 288Χ25, και πανάλαφρες, 1750 γραμμάρια + τα τακάκια.

Η 3η φωτό είναι 280Χ28, απίθανος δίσκος από το Fiat Ducato με τριπλή βάνα εσωτερικά και ελαφρύς.


photo uploading


taking a screen shot


image hosting
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2013, 16:22:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη το κράμα που χρησιμοποιείς για τις καμπάνες δέχεται ανοδίωση?
(από περιέργεια, ασχέτως πόσο νόημα έχει κάτι τέτοιο)


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2013, 18:04:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Παναγιώτη το κράμα που χρησιμοποιείς για τις καμπάνες δέχεται ανοδίωση?
(από περιέργεια, ασχέτως πόσο νόημα έχει κάτι τέτοιο)


Ναί, είναι 2030 και το προτιμώ από το 7075 το οποίο δεν ενδείκνυται για ανοδίωση, ο λόγος που το προτιμώ το 2030 είναι η περιεκτικότητα του σε χαλκό ο οποίος απορροφά πολύ καλά τη θερμότητα του δίσκου και το αλουμίνιο την διαχέει, αυτά γιατί η καμπάνα είναι βιδωμένη στον δίσκο, στην περίπτωση που η καμπάνα είναι πλευστή, βάζω 7075 το οποίο περιέχει μαγνήσιο δίνοντας μια έξτρα σκληρότητα στις εγκοπές που πλέει ο δίσκος.

Οι σειρές 2000, 6000, 7000 είναι κράματα κατάλληλα για αεροπορικές εφαρμογές και εξαρτήματα automotive, πληρούν όλες τις προδιαγραφές μηχανικής αντοχής που απαιτούν αυτά τα εξαρτήματα, σκληρότητας, εφελκυσμού, κάμψης κλπ, η διαφορά είναι και στην τιμή, το 7075 έχει διπλάσια τιμή από τα 2007 και 2030, και δεν υπάρχει λόγος για τις καμπάνες με Rigit τρόπο στερέωσης να βάλει κάποιος 7075, το κράμα αυτό το χρησιμοποιώ στους αντάπτορες που στηρίζω τις τετραπίστονες γιατί εκεί χρειάζεται να ανοιχτούν σπειρώματα, συνήθως Μ12 - Μ14.

Μια και λέμε για κόστη, εγώ χρεώνω στα κλάμπ για καμπάνες μόνο, 150€ αν βάλω 7075 πάμε στα 200€, αλλά δεν χρειάζεται, παλαιότερα έβαζα, είδα όμως οτι με το 2030 οι θερμοκρασίες έπεφταν ταχύτερα.
Τους αντάπτορες τους χρεώνω 100€ και τους 4 αποστάτες που συνήθως χρειάζονται όταν βάζουμε τετραπίστονες γιατί έχουν μεγαλύτερο φάρδος οι δαγκάνες και βρίσκουν στη ζάντα, 120€

Στα Μέγαρα έχω μετρήσει πτώση θερμοκρασίας σε ακίνητο αυτοκίνητο μετά το cool down που μπήκε στα πίτς, 100c σε 1', και σε δίσκο μαμά μόνο 30c σε 1΄, οι καμπάνες με 7075 είχαν πτώση θερμοκρασίας 80c στο 1΄.

Και μια και πιάσαμε τις θερμοκρασίες όπου έχω πολλές μετρήσεις, ένας καμπανάτος δίσκος σε 5 γρήγορους γύρους με αυτοκίνητο δίλιτρο κομπρεσοράτο 260 ΗΡ έχει θερμοκρασία στο εξωτερικό του άκρο 330-340c, στο εσωτερικό του άκρο εκεί που αρχίζει η καμπάνα είναι περίπου στους 180c, η καμπάνα έχει 130-140c και οι αλουμινένιες δαγκάνες περίπου 150-160c, σε ίδιο αυτοκίνητο με το ίδιο set up στα φρένα αλλά με μαμά μαντεμένια δαγκάνα, είχε ο δίσκος στο εξωτερικό του άκρο 335c και η δαγκάνα 350c, δεν το πίστευα, έβραζε η δαγκάνα, και το τακάκι τα είχε δεί όλα όπως και τα υγρά.

Ένα λάθος τακάκι στην πίστα πχ ένα τακάκι κάρμπον μπορεί να σου καταστρέψει τα φρένα, έχει μεν αντοχή μέχρι 750c λλά όταν ζεσταθεί ο συντελεστής τριβής του πέφτει πολύ κάτω από 0.35 αυτό σημαίνει ότι πατάς το φρένο για πολύ ώρα μέχρι να επιβραδύνεις με αποτέλεσμα οι θερμοκρασίες σε όλο το σύστημα των φρένων να ανεβαίνουν κατακόρυφα, έχω μετρήσει αμάξι 290ΗΡ 1500 kg βάρος με καμπανάτους δίσκους - όχι δικούς μου - και με κάρμπον τακάκια σε μαμά μαντεμένια δαγκάνα, που στον δεύτερο γύρο τυλίχτηκε στους καπνούς και έκανε 3 γύρους cool down, όταν μπήκε μέσα μέτρησα στον δίσκο 590c και περίπου τόσους και στη δαγκάνα, ράγισαν βέβαια οι δίσκοι και οι καμπάνες, μου εξήγησε το παιδί ότι μόλις τους είχε βάλει, μου τους έφερε μετά από μέρες και οι καμπάνες πάταγαν ανάμεσα σε 2 πατούρες - γιατί τους έκοψαν έτσι δεν κατάλαβα - και τους είχα σφίξει με το χέρι χωρίς δυναμόκλειδο, οπότε μόλις ζεστάθηκαν οι ανόμειες τάσεις στράβωσαν τους δίσκους και τις καμπάνες και όλο το σύστημα το ξετίναξαν τα κάρμπον τακάκια, τα οποία είναι έτσι φτιαγμένα για να μη βγάζουν σκόνη και λερώνουν τις ζάντες, αυτό είναι αποτέλεσμα του χαμηλούθ συντελεστή τριβής, είναι καλά για κίνηση στην πόλη και νορμάλ κίνηση γενικά, δεν κάνουν για κυνηγητό.

Άρα οι τετραπίστονες δεν είναι ότι μας δίνουν περισσότερη δύναμη στο τακάκι και καλύτερη επαφή αφού τα περισσότερα έμβολα το πιέζουν ομοιόμορφα, αλλά και ότι αποβάλλουν τη θερμοκρασία βοηθώντας το τακάκι αλλά και τα υγρά να παραμείνουν σε μια αρκετά χαμηλότερη θερμοκρασία, η καμπάνα στον δίσκο από πάτημα σε πάτημα κατεβάζει πολύ γρήγορα την θερμοκρασία του δίσκου, έτσι τα αυτοκίνητα με σωστό set up φρένων όπως τα παραπάνω, διαχειρίζονται άριστα τις υψηλές θερμοκρασίες όταν τα πιέζουμε πολύ, έτσι επιζούν στα Μέγαρα χωρίς πρόβλημα και βγάζουν τους γύρους χωρίς να χρειάζεται κάθε 3-4 γρήγορους γύρους να μπούν για κρύωμα.

βέβαιa να μην ξεχνάμε ότι εδώ, σε χρήση κυνηγητού στην πίστα ή στο βουνό κλπ χρειάζεται ένα ημιμεταλικό τακάκι fast road τουλάχιστον επιπέδου DS 2500 ή αντίστοιχο άλλης μάρκας με αντοχή γύρω στους 700c και με υψηλό συντελεστή τριβής 0,42 κρύο και 0.48 ζεστό, αντιθέτως τα μαμά τακάκια έχουν μεγάλο συντελεστή τριβής όταν είναι κρύα ο οποίος πέφτει όταν ζεσταθούν, και καπνίζουν παθαίνοντας fade όταν περάσουν τη θερμοκρασία λειτουργίας τους που είναι περίπου και ανάλογα το τακάκι γύρου στους 350c.

Ρώτα ότι θέλεις, δεν μου κάνει κόπο να σου απαντήσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 03:08:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατατοπιστικότατος. Cool
Οι βιδίτσες με τις οποίες βιδώνεις τις αλουμινένιες καμπάνες στους δίσκους τι το ιδιαίτερο [πρέπει να] έχουν? Και στην περίπτωση των πλευστών τα ελάσματα (δεν ξέρω πώς λεγονται) που επιτρέπουν τη διαστολή/συστολή χωρίς να δίνουν κραδασμούς κλπ...


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 08:00:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Κατατοπιστικότατος. Cool
Οι βιδίτσες με τις οποίες βιδώνεις τις αλουμινένιες καμπάνες στους δίσκους τι το ιδιαίτερο [πρέπει να] έχουν? Και στην περίπτωση των πλευστών τα ελάσματα (δεν ξέρω πώς λεγονται) που επιτρέπουν τη διαστολή/συστολή χωρίς να δίνουν κραδασμούς κλπ...


Oι βίδες πρέπει να είναι 10.9 grade και τα παξιμάδια 9, εγώ βάζω 12.9 grade για μεγαλύτερη αντοχή στην διάτμηση, κόλλα σπειρωμάτων στον δίσκο ( ανοίγω σπειρώματα στον δίσκο ) και παξιμάδια με μεταλλική ασφάλεια grade 8 για να σφίξουν στα σπειρώματα τους

( οι βίδες τα μπουζόνια και τα παξιμάδια σφίγγουν γερά όχι όταν σφίγγονται πολύ, αλλά όταν σφίγγονται στα όρια της αντοχής των σπειρωμάτων τους, εκεί που αρχίζει η παραμόρφωση τους, επειδή χρησιμοποιώ Grade 12.9 που σε καμμιά περίπτωση δεν μπορώ με το σφίξιμο στο μαντέμι να επιμηκύνω τις βίδες ώστε να κλειδώουν τα σπειρώματα γιατί τι μαντέμι είναι ασθενέστερο υλικό, συγκρατώ τις βίδες με κόλλα για σπειρώματα και ασφαλίζω σαν δεύτερη ασφάλεια με το παξιμάδι ασφαλείας το οποίο σφίγγω στα όρια του, εξήγησα παραπάνω γιατί βάζω 12.9 Grade βίδες. )

Όλα αυτά σφίγγονται με δυναμόκλειδο ώστε να υπάρχει ίδια ροπή σε όλες τις βίδες και σε όλα να παξιμάδια για να μοιράζονται εξ ίσου οι τάσεις όταν αρχίζουν οι διαστολές / συστολές από τις θερμοκρασίες.

Τα ελάσματα είναι κοινό ατσάλι πάχους 1.25mm διαμορφωμένο σε καλούπι κατά την κοπή τους στο punch και περασμένα από ψευδαργύρωση για να μην σκουριάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 10:55:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

respect κ.Παναγιώτη για τις πολυ χρησιμες πληροφορίες!!!!! Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 11:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
respect κ.Παναγιώτη για τις πολυ χρησιμες πληροφορίες!!!!! Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool


Πάντα στη διάθεση σας .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 11:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 στο Μάνθο. Wink Cool
Ευχαριστώ!

Οι βιδιτσες, τα παξιμαδια, κλπ πρεπει να αλλαζονται οταν καποιος θελει να αλλαξει δισκους και δε μπορουν να ξαναχρησιμοποιηθουν οπως μπουλονια τροχων, σωστα?


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 12:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
+1 στο Μάνθο. Wink Cool
Ευχαριστώ!

Οι βιδιτσες, τα παξιμαδια, κλπ πρεπει να αλλαζονται οταν καποιος θελει να αλλαξει δισκους και δε μπορουν να ξαναχρησιμοποιηθουν οπως μπουλονια τροχων, σωστα?


Σωστά, όχι ότι θα γίνει τίποτα αν δεν τα αλλάξεις, αλλά τι είναι 5-6€ που κοστίζουν ?

Αν δεν αλλαχτούν είναι κακώς εννοούμενη οικονομία

Να μου πείς για ολόκληρο το σετάκι των full float δίσκων που το χρεώνουν κάπου 250€, να το συζητήσουμε, αλλά να το κάνουμε θέμα για 6€, και να μην τα αλλάξει κάποιος το θεωρώ πολύ φτηνή σκέψη το να μην αλλαχτούν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 19:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ!
Διαβάζοντας τα περι σφιξήματος πιο πάνω φαντάστηκα ότι πρέπει οπωσδήποτε να τις αλλάξει κάποιος που αλλάζει δίσκους [εφόσον τις σφίγγεις στο όριο αντοχής των σπειρωμάτων τους] και βέβαια εφόσον δεν είναι κάτι που αξίζει να κρατήσεις αν κοστίζουν τόσο λίγο.
Στους πλευστούς, τι είναι αυτό που χρεώνουν 250€?!...

Επίσης κάτι που σκεφτόμουν χθες... Έχω οδηγήσει κατά καιρούς διάφορα αμάξια με 4πίστονα, αλλά μόλις ένα 206 (με 292mm δίσκους) στο οποίο ενώ είχα από πολύ νωρίς την αίσθηση ότι το αμάξι θα φρενάρει ό,τι και να κάνω κι όσο και να το κουράσω, δεν είχα αίσθηση πόσο οριακά φρενάρει η ουρά του, με μαμά δαγκάνες-δίσκους και καλύτερο τακάκι (δε θυμάμαι τι, πάει καιρός). Προφανώς όσο ισχυρότερα γίνονται τα εμπρός, με καλά ελαστικά, σε καλή άσφαλτο, τόσο λιγότερο χρειάζεσαι τα πίσω σε οριακό φρενάρισμα λόγω μεγαλύτερης φόρτισης του μπροστινού άξονα, αλλά πώς επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε όσο γίνεται πιο σωστή κατανομή [για συγκερκιμένες συνθήκες] όταν αλλάξουν διάμετροι δίσκων, πιστόνια, υλικά τριβής, κλπ, κλπ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 19:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:

Επίσης κάτι που σκεφτόμουν χθες... Έχω οδηγήσει κατά καιρούς διάφορα αμάξια με 4πίστονα, αλλά μόλις ένα 206 (με 292mm δίσκους) στο οποίο ενώ είχα από πολύ νωρίς την αίσθηση ότι το αμάξι θα φρενάρει ό,τι και να κάνω κι όσο και να το κουράσω, δεν είχα αίσθηση πόσο οριακά φρενάρει η ουρά του, με μαμά δαγκάνες-δίσκους και καλύτερο τακάκι (δε θυμάμαι τι, πάει καιρός). Προφανώς όσο ισχυρότερα γίνονται τα εμπρός, με καλά ελαστικά και καλη αναρτηση σε καλή άσφαλτο, τόσο λιγότερο χρειάζεσαι τα πίσω σε οριακό φρενάρισμα λόγω μεγαλύτερης φόρτισης του μπροστινού άξονα, αλλά πώς επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε όσο γίνεται πιο σωστή κατανομή [για συγκερκιμένες συνθήκες] όταν αλλάξουν διάμετροι δίσκων, πιστόνια, υλικά τριβής, κλπ, κλπ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
21 quadra (Παναγιώτης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8V)

Ένταξη: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Mεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 20:20:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oι κατασκευαστές τακακιών προτείνουν το πίσω τακάκι να είναι ένα επίπεδο κάτω, πχ DS 3000 εμπρός, DS 2500 πίσω.

Όσον αφορά τον κατανεμητή, τον ρυθμίζεις στο φρενόμετρο, στα καινούργια που έχουν όλα τα συστήματα ευστάθειας την κατανομή την ρυθμίζουν τα ηλεκτρονικά.

Η σειρά των Racing τακακιών της Ferodo είναι αυτή εδώ, αρχίζει με το DS 2500 και ανεβαίνει προς το πιο motosport

H DS2500
C 4003
R DS3000
M DS3000 Plus 03
E DS3000 Endurance
W DS1.11
X DS2.11



Εδώ είναι οι προτάσεις της Ferodo, είναι κάπως γενικές, αλλά είναι ένας μπούσουλας για να ξεκινήσει κανείς το ψάξιμο

COMPOUND SELECTION
As a general guide we recommend that you consider
the following when making your material compound
selection:

4WD cars = same compound front and rear.
Rear traction cars = same compound front and rear.
Front traction cars = high friction level in the front
axle (i.e. DS3000), lower friction level on the rear axle
(i.e. DS2500, 4003)

Αυτά είναι τα εξαρτήματα ( λαμάκια - βίδες - παξιμάδια ) που κοστίζουν τόσο.


pc screenshot
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kp61 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205, 206, 207...

Ένταξη: 06 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 96

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 21:19:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

21 quadra έγραψε:
...............[/url]


κι εσενα τι σε εχουμε???? Very happy δεν μπορεις να φτιαξεις τετοιο κιτακι?

πλακα πλακα να αναφερω οτι το 205 εχει μεταμορφωθει απο φρενα αλλαζοντας μονο τους δισκους, απο απλους σε bell, και με τοποθετηση ferondo ds.
να σημειωθει οτι δεν μπορουσα να ανεβω ουτε σε χιλιοστα δισκων, αλλα ουτε και σε αριθμο εμβολων, λογω της 13αρας ζαντας....και με την παραπανω λυση απλα σωθηκα!


φωτο απ τα κομψοτεχνηματα εχει ο μαστρο-παναγιωτης, αν θελει να βαλει.


σαλουτ μουα λε πλαταν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 21:21:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumbs Up Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Επόμενη
Σελίδα 33 από 35

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2812s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on