PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αύξανοντας τα πιστόνια! (τετραπίστονα φρένα)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 11:43:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ττο ειχα παρει χαμπαρι στις πολυ γρηγορες μεγαρα που ενω ηταν φορτισμενο το αμαξι με πολλες σαλ και εστριβες ξαφνικα ηθελες πολλα φρενα για κλειστη και ξαφνικα πετρωνε ψηλα το πενταλ. δε το ειχα παρατηρησει αλλου.
τελικα οφειλοταν στο μαμα σερβο που λογω μεγαλου μεγεθους αδειαζε και δε προλαβαινε να γεμισει μαλλον...δεν παιρνω ορκο. αλλα με το μικρο σεβρο εστρωσε και αισθηση και αποδοση εκει ψηλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 14:35:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ακούγεται παράλογο.

Οπότε το ιδανικό σέταπ ποιο καταλήγουμε πως είναι όσον αφορά τρόμπα+σέρβο?


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 15:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την τρόμπα πρέπει να γίνει και πατέντα στο δοχείο


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:14:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαζεις σερβο πεζο σπορτ και επειδη καθεται περιεργα καταργεις το δοχειο 206 και βαζεις απο 106 με λιγο ζορισμα αλλα κουμπωνει οκ. τα εχω γραψει χρονια τωρα αλλα δε με παρακολουθειτεεε Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νικο αν δε καταργησεις abs-esp δε κανεις απολυτως τιποτα. το αφηνεις ως εχει εσυ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:20:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να σου "αδειάσει" το σεβρό, σου λείπουν υγρά, οπότε ξανασκέψου μήπως χρειαζόταν να συμπληρώσεις Very happy

Του 206 το δοχείο μπαίνει μια χαρά με λίγο ζέσταμα με πιστόλι Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ψηλε εχω φαει ωρες να το ψαχνω και εχω αγορασει 2 φορες χωραφι μεγαρα απο αυτο το θεμα. μη το υποτιμας. και εχω εφυγα χωραφι. εσυ θα φυγεις βουνο... τσεκαρετε το πολυ προσεκτικα. Wink

η μονη αλλη εξηγηση που ειχαμε δωσει ηταν ελατωματικη αντλια abs αλλα δουλευει ακομα... Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:44:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα γεμάτο δοχείο, όσα G και να αναπτύξεις, δεν πρόκειται να έχεις μεταβολή στάθμης... γιατί είναι γεμάτο!

Και σε ένα κλειστό κύκλωμα όπως είναι αυτό των φρένων, δεν έχει να πάει κάπου το υγρό!

Το πιθανότερο επειδή πέτρωνε ίσως να ήταν λόγω της υποπίεσης που τραβάει το σεβρό από το μοτέρ Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:49:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ma apo ayto ηταν απλα η υποπιεση την ακουγε με το μεγαλο σεβρο στις ψηλες στροφες και δεν εστελνε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 17:34:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σεβρό? Σέβρο? Σέρβο την τρέλλα μου!!!


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 17:55:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Σεβρό? Σέβρο? Σέρβο την τρέλλα μου!!!
Laughing Laughing Laughing


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 18:24:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Σεβρό? Σέβρο? Σέρβο την τρέλλα μου!!!
Ζητώ συγνώμη, με κόλλησε ο Τάκης Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 18:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing (o οποίος αν προσέξεις αλλάζει από post σε post Razz )


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 19:40:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά, το "ρβ" εύκολα γίνεται "βρ" όταν γράφεις, ο άλλος που επέμενε ότι η κρεμαγιέρα λέγεται "κρεμαΡγιέρα"?!...
Laughing

(νομίζω στο forum των 4Τ)


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 20:24:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
νικο αν δε καταργησεις abs-esp δε κανεις απολυτως τιποτα. το αφηνεις ως εχει εσυ...


Το ζητούμενο είναι να έχουμε όσο γίνεται μικρότερη νεκρή διαδρομή και όσο γίνεται καλύτερο modulation (ρυθμισιμότητα), ΟΧΙ να πιάνουν γερά με ελάχιστη δύναμη - κάτι με το οποίο πολλοί εντυπωσιάζονται. Άρα, τι λέει η θεωρία ότι χρειαζόμαστε όσον αφορά τρόμπα και σέρβο υποβοήθησης....?
Κάτι ξέρουν οι PSάκηδες που βάζουν το σέρβο και την τρόμπα που βάζουν, αλλά πρέπει να δούμε και το ABS που δε μπορούμε/θέλουμε να ξεφορτωθούμε (για αμάξι που θα χρειαστεί και κάποιο τσαρούχωμα μια στις τόσες αν μας πεταχτεί καμια γιαγιά στο δρόμο μέσα στη πόλη)....

Άσχετο - ένα ωραίο cutout που βρήκα:



Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kp61 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205, 206, 207...

Ένταξη: 06 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 96

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 21:53:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Καλά, το "ρβ" εύκολα γίνεται "βρ" όταν γράφεις, ο άλλος που επέμενε ότι η κρεμαγιέρα λέγεται "κρεμαΡγιέρα"?!...
Laughing

(νομίζω στο forum των 4Τ)
το καλυτερο ειναι ''τα καλμπυρατερ''


σαλουτ μουα λε πλαταν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 21:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
βαζεις σερβο πεζο σπορτ και επειδη καθεται περιεργα καταργεις το δοχειο 206 και βαζεις απο 106 με λιγο ζορισμα αλλα κουμπωνει οκ. τα εχω γραψει χρονια τωρα αλλα δε με παρακολουθειτεεε Laughing

Πόση διαφορά έχουν στην υποβοήθηση τα δυο αυτά, γνωρίζει κανείς? Παναγιώτη?

Από τα φρένα που θυμάμαι να με έχουν εντυπωσιάσει περισσότερο σε αίσθηση και ρυθμισιμότητα ήταν τα μαμά μιας Elise που είχε πέσει στα χέρια μου κάποτε και ήθελαν τρελή δύναμη, αλλά όταν ξεπερνούσες το αρχικό σοκ ήταν απιστευτα ρυθμίσιμα με αριστερό, ενώ το ανάποδο ακριβώς ήταν αυτά των 307 που είχαμε σε εταιρία που είχα δουλέψει κάποτε (εστιασμένα στο να μην καις θερμίδες φρενάροντας!)


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 11:47:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
iceage έγραψε:
Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm)

Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει.

Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 20:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
nido έγραψε:
iceage έγραψε:
Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm)

Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει.

Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια.

Για τις συγκεκριμένες δαγκάνες το λες Γιώργο, που συζητάμε (βλ. φωτό, ζευγάρια πιστονιών 1 & 2 με Φ38.1 & Φ41.3 mm), ή γενικά?




Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 16:40:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι τους παίρνει ν'αυξήσουν λίγο ακόμα τα μεταφορικά.




Shocked Laughing


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Επόμενη
Σελίδα 32 από 35

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1913s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on