PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Δίσκος/Πλατώ για 206 1,4/1,6
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2012, 11:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XSive έγραψε:
TopGear έγραψε:
Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου.

Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 206 1.6 με 130.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ποτέ δίσκο. Είναι πολύ πιθανό να είναι η ώρα μου. Τί εννοείτε ακριβώς "ν'ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο"; Γιατί έχω ένα πρόβλημα που μάλλον μοιάζει.


Όταν θα αλλάζεις ταχύτητες και θα πατάς το γκάζι, λογικά θα'χεις ακούσει ένα "βούισμα" απ'τη μηχανή και σαν να πετάγονται οι στροφές απότομα εκεί κατά τις 2000-3000. Το αμάξι όμως, δεν αποδίδει σωστά την ισχύ του, γιατί "καθυστερεί" εξαιτίας του δίσκου. 130.000χλμ είναι πολλά για να μην έχεις αλλάξει ποτέ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2012, 20:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξεκαθαριζω ενα πραγμα,η αλλαγη δισκου οφειλειται ξεκαθαρα στον τροπο οδηγησης,υπαρχουν αυτοκινητα τα οποια εχουνε κανει και 200000χιλ με τον ιδιο δισκο.παιζει ρολο ο οδηγος και οι συνθηκες που γινονται τα χιλιομετρα.πχ στην αθηνα μεσα αμα δουλευει ενα αμαξι λογικο το βλεπω στις 100χιλ χιλιομετρα να αλλαξει δισκο.αυτο που την ακουει συχνα στα ΜΑ σαζμαν ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη που αρχιζει το σφυριγμα και μπορει να σε αφησει ανα πασα ωρα και στιγμη.
σιγουρα μαζι με το πατιναρισμα,θα βλεπεις και βαρυ συμπλεκτη δειγμα οτι την ακουσε και το πλατω Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
XSive (Τάσος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 150

Ένταξη: 25 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2012, 21:15:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικά έχω κάνει 130.000χλμ με τον ίδιο δίσκο αλλα κάνω οδήγηση με όσο το δυνατόν λιγότερο πατιναρισμα. Μπορεί να ειναι στα τελευταία του αλλα οι στροφές σήμερα ανακάλυψα οτι ήταν λόγω λάθος ρυθμίσεων των εκκεντροφορων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 21:47:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα χρόνο πριν, κάποιος μηχανικός σε μια Peugeot, μου'πε ότι ο δίσκος πατινάρει πολύ και πώς θα χρειαζόμουν επειγόντως αλλαγή. Τελικά ίσως το'κανε και επίτηδες για να τους τα σκάσω.

Σήμερα, μετά από τόσο καιρό, διαπίστωσα για 1η φορά ότι μου ανεβάζει τις στροφές και στη 2α και στην 3η και στην 4η. Εκεί κοντά στις 2000 ως 3500. Οπότε πάμε για αλλαγή λογικά...

-Από αυτούς ποιον να παραγγείλω; Εννοώ, ποιον προτείνετε.
-Είμαι καλυμμένος αν πάρω το σετ ή χρειάζονται και ρουλεμάν και πόσο πάνε αυτά;
-Τα ρουλεμάν τα ακούω εδώ και 3-4 χρόνια να βουϊζουν κι όταν πατάω συμπλέκτη να σωπαίνουν.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Τρι 06 Νοέ 2012, 13:04:26, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Νοέ 2012, 11:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίρνεις Valeo κιτ κομπλέ με τα ρουλεμάν.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Νοέ 2012, 13:00:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Παίρνεις Valeo κιτ κομπλέ με τα ρουλεμάν.


Ευχαριστώ Steve.

Άρα το πακέτο από Ντίνο, με max κανά 135 ευρώ που είδα έχουν τα Valeo (έχει 3 για 1.4, ποιος είναι άραγε ο καλύτερος-κατάλληλος; Rolling eyes ), περιλαμβάνει και ρουλεμάν κι είμαι οκ ε; Κι από κει και πέρα, πληρώνω τα εργατικά.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Νοέ 2012, 16:38:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δίνεις αρ. πλαισίου και σου δίνει τον κατάλληλο Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Νοέ 2012, 21:32:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Δίνεις αρ. πλαισίου και σου δίνει τον κατάλληλο Very happy


Ναι, το ξέρω, έχω παραγγείλει κι άλλες φορές, απλά μήπως πρότεινες/ατε σε μάρκα πχ Sachs ή Valeo καλύτερα κτλ. Κάποτε νομίζω είχε και LUK... Rolling eyes


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2012, 10:42:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάνε οι εποχές της ποικιλίας Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Μάρ 2013, 21:44:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.

Μπαίνω στο θέμα. Εδώ και κανά 2 χρόνια, αραιά και πού (2/10 φορές), ο συμπλέκτης μου έκανε ένα κλακ καθώς τον πατούσα. Ανεπαίσθητο κάπως στο πόδι, δεν ακουγόταν δυνατός ήχος, αλλά το καταλάβαινες ως οδηγός πάντως. Ωστόσο, κούμπωναν κανονικά οι σχέσεις, δεν είχα πρόβλημα και γενικά όλα οκ. Το μόνο σημάδι που'χα δει είναι ότι κανά 4-5 φορές στο τελευταίο 6μηνο, μου ανέβαζε λίγο στροφές απότομα, ένδειξη που ίσως σε προειδοποιεί για αλλαγή. Κι ας μ'είχαν προειδοποιήσει σε μια Peugeot ότι πρέπει "επειγόντως" να πάει για αλλαγή γιατί πατινάρει, έχει περάσει τουλάχιστον 1,5 χρόνος από τότε.

Χτες, σε τριήμερο που'χα φύγει εκτός Αθηνών στην Εύβοια, μου'κανε μια φορά απροειδοποίητα ένα γκραααανγκ σε κάποιο πάτημα. Και σαφώς είχε σκληρότερη αίσθηση στο πόδι, σαν ελατήριο που στο απωθεί. Ο θόρυβος μπορούσε να ακουστεί πλέον κι απ'τους άλλους και δεν είχε καμία σχέση με το "κλακ" που αναφέρω παραπάνω. Εκτοτε 6/10 φορές, μόλις πατάω συμπλέκτη ακούω αυτό το θόρυβο. Οι σχέσεις κουμπώνουν κανονικά, αλλά τρέμει η καρδιά μου και φοβάμαι μην τα φτύσει τελείως σε κάθε πάτημα και παρακαλάω μη με πιάσει φανάρι ώρες ώρες. Οπότε ρωτάω:

-Μπορεί να είναι ντίζα ή χτυπάμε πλέον δίσκο/πλατώ;
-Να ταξιδέψω με την ελπίδα να κρατήσει ως εθνική ή φτάσω Αθήνα, όπου στη χειρότερη καλώ οδική βοήθεια και το πάω στο μηχανικό μου; Κι αν φτάσω σπίτι, να παραγγείλω πρώτα ένα σετ από Ντίνο και να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς;
-Να το πάω αύριο το πρωϊ σε μια Peugeot λίγο έξω απ'τη Χαλκίδα που είδα για να το κοιτάξουν πριν φύγω; Σας φαίνεται σοβαρό ή ενδέχεται να μου πούνε να αλλάξουν δίσκο καλού κακού ενώ κρατάει λίγο ακόμη ή μπορεί να είναι μέχρι και ντίζα; Έχει ακούσει κανείς για τη συγκεκριμένη Peugeot; Μένω κάπου προς Νεροτριβιά και χρειάζεται να γυρίσω Αθήνα αύριο.

Το αμάξι είναι μοντέλο 2000 κι η Peugeot δίνει στα 5+ μοντέλα της προσφορά δίσκο/πλατώ από 120 ευρώ. Με εργασία πόσο να περιμένω και πόση ώρα θα κρατήσει η επισκευή;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Μάρ 2013, 09:54:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή.

Μπαίνω στο θέμα. Εδώ και κανά 2 χρόνια, αραιά και πού (2/10 φορές), ο συμπλέκτης μου έκανε ένα κλακ καθώς τον πατούσα. Ανεπαίσθητο κάπως στο πόδι, δεν ακουγόταν δυνατός ήχος, αλλά το καταλάβαινες ως οδηγός πάντως. Ωστόσο, κούμπωναν κανονικά οι σχέσεις, δεν είχα πρόβλημα και γενικά όλα οκ. Το μόνο σημάδι που'χα δει είναι ότι κανά 4-5 φορές στο τελευταίο 6μηνο, μου ανέβαζε λίγο στροφές απότομα, ένδειξη που ίσως σε προειδοποιεί για αλλαγή. Κι ας μ'είχαν προειδοποιήσει σε μια Peugeot ότι πρέπει "επειγόντως" να πάει για αλλαγή γιατί πατινάρει, έχει περάσει τουλάχιστον 1,5 χρόνος από τότε.

Χτες, σε τριήμερο που'χα φύγει εκτός Αθηνών στην Εύβοια, μου'κανε μια φορά απροειδοποίητα ένα γκραααανγκ σε κάποιο πάτημα. Και σαφώς είχε σκληρότερη αίσθηση στο πόδι, σαν ελατήριο που στο απωθεί. Ο θόρυβος μπορούσε να ακουστεί πλέον κι απ'τους άλλους και δεν είχε καμία σχέση με το "κλακ" που αναφέρω παραπάνω. Εκτοτε 6/10 φορές, μόλις πατάω συμπλέκτη ακούω αυτό το θόρυβο. Οι σχέσεις κουμπώνουν κανονικά, αλλά τρέμει η καρδιά μου και φοβάμαι μην τα φτύσει τελείως σε κάθε πάτημα και παρακαλάω μη με πιάσει φανάρι ώρες ώρες. Οπότε ρωτάω:

-Μπορεί να είναι ντίζα ή χτυπάμε πλέον δίσκο/πλατώ;
-Να ταξιδέψω με την ελπίδα να κρατήσει ως εθνική ή φτάσω Αθήνα, όπου στη χειρότερη καλώ οδική βοήθεια και το πάω στο μηχανικό μου; Κι αν φτάσω σπίτι, να παραγγείλω πρώτα ένα σετ από Ντίνο και να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς;
-Να το πάω αύριο το πρωϊ σε μια Peugeot λίγο έξω απ'τη Χαλκίδα που είδα για να το κοιτάξουν πριν φύγω; Σας φαίνεται σοβαρό ή ενδέχεται να μου πούνε να αλλάξουν δίσκο καλού κακού ενώ κρατάει λίγο ακόμη ή μπορεί να είναι μέχρι και ντίζα; Έχει ακούσει κανείς για τη συγκεκριμένη Peugeot; Μένω κάπου προς Νεροτριβιά και χρειάζεται να γυρίσω Αθήνα αύριο.

Το αμάξι είναι μοντέλο 2000 κι η Peugeot δίνει στα 5+ μοντέλα της προσφορά δίσκο/πλατώ από 120 ευρώ. Με εργασία πόσο να περιμένω και πόση ώρα θα κρατήσει η επισκευή;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


Τελικά έφτασα Αθήνα με όσο το δυνατόν ελάχιστες αλλαγές συμπλέκτη. Razz Αν και στη διαδρομή μου το'κανε μεν, αλλά πιο αραιά απ'ότι τη μέρα που το διαπίστωσα.

Το πήγα στο μηχανικό μου να ρωτήσω και μου είπε ντίζα. Την άλλαξα και γλυκάθηκε αρκετά το πεντάλ. Πάλι καλά...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάρ 2013, 01:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(σχετικά με την απορία σου περί προσφοράς Peugeot και αλλαγή δίσκο πλατώ)


Εργασία χρονικά κανα 2ωρο, γιατί πρέπει να λυθεί (στην πλευρά του οδηγού) το ακραξόνιο με το ψαλίδι, να βγεί το ημιαξόνιο, να κατεβεί το σασμάν... να περαστεί δίσκο - πλατώ, και ξανά πάνω.



Με την ευκαιρία, είναι καλό να μπούνε φρέσκες βαλβολίνες γιατί θα έχεις μια μικρή (όχι σημαντική) διαρροή λόγω του ότι πρέπει να ξεκουμπώσει το ημιαξόνιο.

Έχε και κανα ψιλό στην άκρη για βάση σασμάν, μπας και είναι φθαρμένη, γιατί είναι επίσης ευκαιρία να αλλαχθεί μιας που θα "αδειάσει" ο χώρος.


Για εργασία, λογικά κοντά στα 60-70 ευρώ, (νομίζω 50+ φπα πάει η εργατοώρα στην peugeot).




Το "μειονέκτημα" στην όλη υπόθεση, είναι επειδή θα βγει ακραξόνιο και ψαλίδι, θα χρειαστείς ξανά ευθυγράμμιση Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Μάρ 2013, 03:12:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
(σχετικά με την απορία σου περί προσφοράς Peugeot και αλλαγή δίσκο πλατώ)


Εργασία χρονικά κανα 2ωρο, γιατί πρέπει να λυθεί (στην πλευρά του οδηγού) το ακραξόνιο με το ψαλίδι, να βγεί το ημιαξόνιο, να κατεβεί το σασμάν... να περαστεί δίσκο - πλατώ, και ξανά πάνω.



Με την ευκαιρία, είναι καλό να μπούνε φρέσκες βαλβολίνες γιατί θα έχεις μια μικρή (όχι σημαντική) διαρροή λόγω του ότι πρέπει να ξεκουμπώσει το ημιαξόνιο.

Έχε και κανα ψιλό στην άκρη για βάση σασμάν, μπας και είναι φθαρμένη, γιατί είναι επίσης ευκαιρία να αλλαχθεί μιας που θα "αδειάσει" ο χώρος.


Για εργασία, λογικά κοντά στα 60-70 ευρώ, (νομίζω 50+ φπα πάει η εργατοώρα στην peugeot).




Το "μειονέκτημα" στην όλη υπόθεση, είναι επειδή θα βγει ακραξόνιο και ψαλίδι, θα χρειαστείς ξανά ευθυγράμμιση Rolling eyes


Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις Steve. Θα'χω τον νου μου, για όποτε (εύχομαι όχι σύντομα) χρειαστεί. Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zakiprer (va)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 21:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα και απο εμενα ειμαι κατοχος ενος 206 1.6 turbo 200hp τι δισκο πλατο να βαλω?το αμαξι φοραει χειροποιητο τετραφτερο,αλλα πλεον το βλεπω σαν υπερβολη για τοσα αλογα.Τον τετραφτερο τον ειχα γιατι ηταν 300.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 02:53:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει περίπτωση αν ανεβάζει στροφές απ'τις 2000+, να είναι άλλο θέμα πλην δίσκου πχ μόνο ρουλεμάν;

Ήμουν ταξίδι το Πάσχα και δεν είχα κανένα θέμα. Με το που γύρισα και πάρκαρα το αμάξι, την επομένη παρατήρησα αυτό το φαινόμενο. Τις μισές περίπου φορές που θα αλλάξω ταχύτητα και θα πατήσω γκάζι, θα μου τις ανεβάσει τις στροφές απότομα και μέγιστη ταχύτητα άντε να φτάσει τα 90 με 5η ή και λίγο παραπάνω. Τις άλλες μισές κανονικά.

Οπότε να ξέρω τι να περιμένω...Επίσης αν αλλάζονται μόνο ρουλεμάν και αν "αξίζει" καλύτερα αφού θα κατεβεί σασμάν, να αλλαχτεί όλο το σετ δίσκο/πλατώ.

Και τέλος, πόσο περίπου μπορεί να αντέξω με τη συγκεκριμένη κατάσταση που'χω τώρα; Γιατί είπε ο Steve επάνω, κανά 140 max όλο το σετ, άντε 60-70 η εργασία εκτός Peugeot, πάμε κοντά στα 210-220. Συν βάση σασμάν ίσως. Το λέω γιατί από Οκτώβριο βγήκαν τα παρακάτω: τρόμπα βενζίνης, αισθητήρα ρελαντί, είχα ένα θέμα με τον bsi, ρουλεμάν πίσω άξονα, ντίζα συμπλέκτη, βαλβίδα ψυχρής, τσιμούχα ημιαξονίου, επισκευή δυναμό και τώρα αυτό. Ό,τι δε μου'χει βγάλει εδώ και 10 χρόνια και βάλε, μου το'χει κάνει τώρα και μ'έχει πάει σκίσιμο εντελώς.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:11:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Και τέλος, πόσο περίπου μπορεί να αντέξω με τη συγκεκριμένη κατάσταση που'χω τώρα;
Επειδή δεν είμαστε μέσα στο σασμάν, μπορεί από στιγμή σε στιγμή να σε αφήσει Smile

ΑΝ μπορείς, σε επίπεδο δρόμο (π.χ. κανα parking από supermarket), κάνε το κλασικό τεστ που κουμπώνεις πρώτη και με ανοικτό το καπώ, πας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και προσπαθείς να το σμπρώξεις μπρος-πίσω. Αν σου κάνει καμιά 10αριά πόντους (μπορείς να πάρεις μια κιμωλία και να μαρκάρεις ένα σημείο στο λάστιχο με την επαφή του στο δρόμο, αλλά θα χρειαστείς και βοηθό για να δει ακριβώς την απόσταση), τότε είσαι ήδη για αλλαγή Laughing

TopGear έγραψε:
Ό,τι δε μου'χει βγάλει εδώ και 10 χρόνια και βάλε, μου το'χει κάνει τώρα και μ'έχει πάει σκίσιμο εντελώς.
Αν είναι του 2000 μοντέλο όπως γράφεις στην περιγραφή, είναι 13 ετών, οπότε λίγα σου έχει βγάλει... Άλλοι στην 7ετία αλλάξανε αμάξι επειδή ΔΕΝ αντέχανε τα έξοδα από βλάβες Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 09:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
TopGear έγραψε:
Και τέλος, πόσο περίπου μπορεί να αντέξω με τη συγκεκριμένη κατάσταση που'χω τώρα;
Επειδή δεν είμαστε μέσα στο σασμάν, μπορεί από στιγμή σε στιγμή να σε αφήσει Smile

ΑΝ μπορείς, σε επίπεδο δρόμο (π.χ. κανα parking από supermarket), κάνε το κλασικό τεστ που κουμπώνεις πρώτη και με ανοικτό το καπώ, πας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και προσπαθείς να το σμπρώξεις μπρος-πίσω. Αν σου κάνει καμιά 10αριά πόντους (μπορείς να πάρεις μια κιμωλία και να μαρκάρεις ένα σημείο στο λάστιχο με την επαφή του στο δρόμο, αλλά θα χρειαστείς και βοηθό για να δει ακριβώς την απόσταση), τότε είσαι ήδη για αλλαγή Laughing


Καλώς, ίσως το δοκιμάσω στο πάρκινγκ μετά τη δουλειά. Πάντως σε ανηφόρες, δε με παίρνει πίσω η 1η, όταν παίζω με το συμπλέκτη, πού και πού μου κάνει όσα έγραψα. Υπάρχει περίπτωση να έπαθε τίποτα από χρήση που του έκανα σε λίγες μέρες; Πχ εκεί που ήμουν, σε ένα σημείο είχε έναν ανηφορικό χωματόδρομο κάπου 50μ, με αρκετές πέτρες και λακκούβες. Οπότε ή θα πήγαινα πιο γκαζωμένος με 2α με ρίσκο να σπάσω κάθετι από κάτω ή πιο σιγά σιγά με 1η και να σταματάω πού και πού για να μην κουράζω το αμάξι.

//Πάντως με κατέβασες 10' απ'τη δουλειά να το δοκιμάσω. Προσπάθησα μπρος/πίσω με 1η και λυτό χειρόφρενο, το αμάξι δεν κουνιόταν ρούπι.

Steve έγραψε:
TopGear έγραψε:
Ό,τι δε μου'χει βγάλει εδώ και 10 χρόνια και βάλε, μου το'χει κάνει τώρα και μ'έχει πάει σκίσιμο εντελώς.
Αν είναι του 2000 μοντέλο όπως γράφεις στην περιγραφή, είναι 13 ετών, οπότε λίγα σου έχει βγάλει... Άλλοι στην 7ετία αλλάξανε αμάξι επειδή ΔΕΝ αντέχανε τα έξοδα από βλάβες Laughing


Ε εντάξει, έβαλα 10 και βάλε, δε μ'αρέσει το 13 ως νούμερο. Crying or Very sad Δεν είχα ποτέ ζημιές και ήμουν πάντα τυπικός σε όλα όσο γινότανε, αλλά το τελευταίο 6μηνο, μ'έχει πάει εξπρές με το αμάξι και με κάτι άλλο ολίγον μακάβριο...Λες κι έχει πέσει κατάρα και μου'χουν κάνει μάγια.

Πάντως, αν παίρνει αλλαγή, να αλλαχτεί όλο το σετ ή μπορεί να θέλει πχ μόνο ρουλεμάν;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 11:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα χλμ έχει το δισκοπλατώ;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 11:42:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Πόσα χλμ έχει το δισκοπλατώ;


Για μια περίοδο πριν 5-6 χρόνια, το'χα αφήσει το αμάξι στον "εν δυνάμει πεθερό μου" και μου'χε πει ότι το είχε αλλάξει απ'όσο θυμάται. Είχε έναν γνωστό που'χε δικό του συνεργείο με γαλλικά κι επειδή του έκανε μια εξυπηρέτηση, πήγε εκεί για service. Δεν πρέπει να'χουν περάσει πάνω από 35.000-40.000 χλμ. Το αμάξι έχει 90.000 περίπου.

Αν του το άλλαξε, μου φαίνεται παράλογο να φθάρθηκε τόσο σύντομα, εκτός αν του'βαλε μεταχειρισμένο ή μιλάμε για ελαττωματικό προϊόν.
Αν δεν του το άλλαξε, τότε λογικά όσα συμβαίνουν στα χλμ που έχει.

Πάντως καμιά φορά τώρα τελευταία, ακούω ένα σαν ντουπ πού και πού όταν πατάω φρένο ή γκάζι ή κουμπώνω πρώτη και πηγαίνω σιγά σιγά. Από τα 30+ χλμ, τίποτα. Το νιώθω λίγο και στα πετάλια. Ημιαξόνιο που το είδανε όταν είχε το θέμα με την τσιμούχα και η φούσκα είναι οκ (ιδρώνει ελαφρά αλλά μου λέει είναι φυσιολογικό).

Τελοσπάντων, για να μη σε πρήζω, καταλαβαίνω πώς αν δεν κατέβει σασμάν, δε μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις, οπότε συμπεραίνω πώς δεν τη γλιτώνουμε την επίσκεψη στο μάστορα. Θα με τρολλάρει αν με ξαναδει, του'χω γίνει αγαπημένος πελάτης τελευταία. Razz Μέχρι κι αυτός απορεί με την κακοτυχία μου.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 12:14:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Δεν πρέπει να'χουν περάσει πάνω από 35.000-40.000 χλμ. Το αμάξι έχει 90.000 περίπου.
Στις 60.000 έδινε αλλαγή η Peugeot αν θυμάμαι καλά όσο είχα το 206, αριθμός που μικραίνει σε "ειδικές συνθήκες" όπως οι ανηφορικοί χωματόδρομοι, βίαιες εκκινήσεις, πατινάρισμα στο φανάρι κλπ.


Γενικώς, τα διαστήματα χιλιομέτρων που δίνουν οι κατασκευαστές για αλλαγή είναι ως επί το πλείστον για χρήση σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και εθνική οδό (όχι φανάρια, όχι κλισεις) Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,133s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on