Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 16:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω τον valeo τον κραταω παντα 100+ χιλ. χλμ
ο Luk τα φτυσε καπου στα 40, μπορει και λιγοτερα δε θυμαμαι, σωστα τα λεει ο παναγιωτης.
Στελιο μπορεις να εξηγησεις λιγο αυτο με το αστερι, δεν το πολυκαταλαβα, μιας και κρατω και εγω τους δισκους πολλα χλμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν λετε τα εφτυσε,μαλακωσε το πλατο,πηραν κενα τα ελατηρια του δισκου ή διαλυθηκε το τακακι του;
Για να καταλαβω δηλαδη που ηταν το προβλημα...
Περι αστεριου,αν καποιος δεν κολλαει μεσα στην κινηση για να ειναι σε συνεχες πατιναρισμα και σταματα-ξεκινα,τα "αστερια" αντεχουν πολυ παραπανω και φυσικα παρεχουν πολυ καλυτερο bite απο τους συμβατικους δισκους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:38:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οταν λετε τα εφτυσε,μαλακωσε το πλατο,πηραν κενα τα ελατηρια του δισκου ή διαλυθηκε το τακακι του;
Για να καταλαβω δηλαδη που ηταν το προβλημα...
Περι αστεριου,αν καποιος δεν κολλαει μεσα στην κινηση για να ειναι σε συνεχες πατιναρισμα και σταματα-ξεκινα,τα "αστερια" αντεχουν πολυ παραπανω και φυσικα παρεχουν πολυ καλυτερο bite απο τους συμβατικους δισκους. |
Ναι ρε Στέλιο, ωραία όλα αυτά που λες αλλά και η τιμή για μένα ξεφεύγει λίγο. Και έτσι όπως δουλεύω το σασμάν εγώ, κάθε τρεις και λίγο θα θέλει λύσιμο οπότε χίλιες φορές να βάζω βαλεό μαμά με 130 ευρώ και να τελειώνει η υπόθεση.
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή πλέον έχω άκρες και με Κύπρο (δικτυώνομαι για να βρίσκω πράγματα για το 206 ), μίλησα με φίλο ο οποίος δουλεύει σε μαγαζί με ανταλλακτικά και τον ρώτησα αν έχουμε τίποτα από 206. Του είπα ότι θέλω να αλλάξω δίσκο/πλατό και λοιπά, και μου ανέφερε χαρακτηριστικά πως βγάζει η Exedy ένα αγωνιστικό δίσκο/πλατό μαζί με ελαφρωμένο βολάν (κομπλέ κιτ). Τιμή εργοστασίου θα το πάρω αν κάτσει και περιμένω από δευτέρα να μου πει τιμή.
Τώρα η εν λόγω εταιρία δεν ξέρω τι ρόλο βαράει αλλά αν γνωρίζει κάποιος κάτι, ας ενημερώσει
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 18:00:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο δυστυχως δεν μπορω να σου εξηγησω αλλιως τι σχεση εχει ενας οργανικος δισκος με εναν μεταλλικο...
Το μονο το οποιο μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι στο ζορι,ενας μεταλλικος εχει πανω απο την τριπλασια ζωη ενος οργανικου.
Τωρα το ποσο συχνα ανεβοκατεβαζεις σασμαν εσυ ειναι αλλη υποθεση...
Οπως σου ειπα,και εγω,παρα την κινηση της Θεσ/νικης και το καθημερινο μποτιλιαρισμα,οταν εβγαλα τον δισκο,ηταν αθικτος και μονον το πλατο ειχε μαλακωσει.
Αυτο με 65.000 χλμ εντος πολης οποτε βγαλε συμπερασμα...
Επισης το grip ενος μεταλλικου δεν συγκρινεται με τιποτα,ειτε αυτο λεγεται κοντρα,ειτε πιστα,αναβαση,αντοχη,κλπ,κλπ...
Οσο αφορα την Exedy,τσεκαρε μια πρωτα το site τους και μετα,μιας και εγω δεν βρισκω τιποτα για PSA πλην συμβατικων δισκων για 1400αρια και 1600αρι 8v 106.
http://www.exedy.co.uk/index.php?main_page=index&my_page=sports |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 18:32:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Νικο δυστυχως δεν μπορω να σου εξηγησω αλλιως τι σχεση εχει ενας οργανικος δισκος με εναν μεταλλικο...
Το μονο το οποιο μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι στο ζορι,ενας μεταλλικος εχει πανω απο την τριπλασια ζωη ενος οργανικου.
Τωρα το ποσο συχνα ανεβοκατεβαζεις σασμαν εσυ ειναι αλλη υποθεση...
Οπως σου ειπα,και εγω,παρα την κινηση της Θεσ/νικης και το καθημερινο μποτιλιαρισμα,οταν εβγαλα τον δισκο,ηταν αθικτος και μονον το πλατο ειχε μαλακωσει.
Αυτο με 65.000 χλμ εντος πολης οποτε βγαλε συμπερασμα...
Επισης το grip ενος μεταλλικου δεν συγκρινεται με τιποτα,ειτε αυτο λεγεται κοντρα,ειτε πιστα,αναβαση,αντοχη,κλπ,κλπ...
Οσο αφορα την Exedy,τσεκαρε μια πρωτα το site τους και μετα,μιας και εγω δεν βρισκω τιποτα για PSA πλην συμβατικων δισκων για 1400αρια και 1600αρι 8v 106.
http://www.exedy.co.uk/index.php?main_page=index&my_page=sports |
Στέλιο, οκ κατάλαβα ρε. Ισχύει για ακόμα μία φορά το ότι πληρώνεις παίρνεις
Απλά τώρα για την Exedy, θα ξέρω την Δευτέρα σίγουρα. Οπότε αναμένουμε να δούμε τι πακέτο βγάζει και σε τι τιμή.
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 12:01:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι ενα καινουριο σετ
και ο δισκος εχει φτιαχτει 4 φτερος.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την takis_206 στις Πεμ 26 Ιαν 2012, 09:49:42, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2011, 15:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την εντύπωση (μπορεί να μου φαίνεται κιόλας), ότι όταν πατάω το συμπλέκτη, πού και πού (ούτε καν τις μισές φορές) μου δίνει την αίσθηση πώς κάνει κάτι σαν κλακ.
Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου. Τις προάλλες που πήγα σε μια αντιπροσωπεία να σφίξω το χειρόφρενο, μου είπαν (από μόνοι τους) ότι πατινάρει και είναι οριακά. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν πατινάρει και μένα, δε μου δίνει τέτοια εικόνα (στο επίπεδο που το περιέγραψε ο άλλος στην Peugeot τουλάχιστον). Μέχρι τότε, δεν έκανε το κλακ, λες και το γκαντεμιάσανε και μου βάλανε την υποψία και το αισθάνομαι περιστασιακά.
Υπάρχει περίπτωση να είναι ντίζα που πάει να τα φτύσει; Δίσκος αν θυμάμαι καλά, είχε αλλαχτεί πριν 30.000χλμ το πολύ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
flix23 (xristos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (16v) 2006
Ένταξη: 02 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Δεκ 2011, 21:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή η ντιζα είναι ή το ρουλεμαν του δυσκου. Ετσι εκανε και σε εμενα, τελικα μια μερα αποφασισε να μην αποσυμπλεκει και τελικα τα ειχε φτισει το ρουλεμαν του δυσκου. Αναγκαστικα τον αλλαξα. Το θέμα ειναι οτι ο δισκος είχε ακόμα ψωμί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Δεκ 2011, 21:55:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
flix23 έγραψε: | ή η ντιζα είναι ή το ρουλεμαν του δυσκου. Ετσι εκανε και σε εμενα, τελικα μια μερα αποφασισε να μην αποσυμπλεκει και τελικα τα ειχε φτισει το ρουλεμαν του δυσκου. Αναγκαστικα τον αλλαξα. Το θέμα ειναι οτι ο δισκος είχε ακόμα ψωμί. |
Κι αν τα φτύσει το ρουλεμάν, πάει πακέτο με το δίσκο αναγκαστικά ε; Με παραξενεύει επειδή λες ότι είχε ακόμη ψωμί...
Κι αν γίνει αυτό, να περιμένουμε κανά 3 κατοσταρικάκια τουλάχιστον;
//Edit Αν τελικά χρειαστώ αλλαγή κάποια στιγμή, τι να βάλω;
-Δίνω μέχρι 150-160 ευρώ το πολύ.
-Θα'θελα αν υπάρχει κάποιος πιο ενισχυμένος με καλύτερο bite.
-Προτιμώ να τους αλλάζω μετά από αρκετά χλμ, τουλάχιστον 60.000+.
-Η χρήση που του κάνω είναι 75%-25% σε πόλη-ταξίδια.
Διαβάζοντας, αποκόμισα την εντύπωση ότι οι Valeo τα φτύνουν εύκολα και δεν είναι και ιδιαίτερα ανθεκτικά τα προϊόντα της εταιρείας αν κρίνω από τακάκια κτλ (αν και 1-2 άτομα γράψανε ότι τους κράτησαν για 100.000 χλμ), οι LUK είναι λίγο καλύτεροι και ελαφρώς πιο φτηνοί, αλλά οι καλύτεροι είναι οι Sachs από τις 3 συγκεκριμένες εταιρείες, ακριβότεροι όμως. Για πόση διαφορά μιλάμε; Λογικά φοράω 4φτερο 180άρη, τι θα προτείνατε βάσει όλων των παραπάνω;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 23:01:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4φτερο,εκτος και αν τον εβαλες εσυ,λιγο απιθανο να φορας...
Οτι "οργανικο" και να βαλεις,προσπαθησε να αλλαξεις τον τροπο οδηγησης σου μιας και οι διαφορες απο μαρκα σε μαρκα δεν θα κανουν την διαφορα που περιμενεις οταν το 75% της χρησης σου ειναι μεσα στην πολη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 20:34:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | 4φτερο,εκτος και αν τον εβαλες εσυ,λιγο απιθανο να φορας...
Οτι "οργανικο" και να βαλεις,προσπαθησε να αλλαξεις τον τροπο οδηγησης σου μιας και οι διαφορες απο μαρκα σε μαρκα δεν θα κανουν την διαφορα που περιμενεις οταν το 75% της χρησης σου ειναι μεσα στην πολη. |
Μιλάμε, ούτε είχα δει την απάντηση τότε. Πολύ κοιμήσης είμαι μου φαίνεται. Κι αυτό κατά τύχη το'δα τώρα, επειδή κάποιος άλλος έγραψε γενικά για πρόβλημα σε γρανάζια, σαζμάν κτλ και τον παρέπεμψα εδώ.
Το κλακ έχει κόψει αρκετά (wtf), εύχομαι μην έχουμε κανά θέμα. Οπότε αφού δεν παίζει θέμα μεγάλων διαφορών, πάμε σε θέμα αντοχής. LUK, Sachs, Valeo; Τιμές είδα από Ντίνο. Λέει είναι σετ, δηλαδή έχει και ρουλεμάν μαζί; Δεν οδηγώ γενικά επιθετικά ή καρφώνω ταχύτητες, ήπια θα'λεγα, εκτός λίγων εξαιρέσεων (αφού δεν πάει μία κιόλας το κάρο μου ).
Επίσης, όταν είμαι σε ρελαντί και δεν πατάω συμπλέκτη, ακούγεται ένας γκρ γκρ γκρ, λογικά τα ρουλεμάν. Όταν πατάω, σωπαίνει.
//Καλά, τι δίσκο φοράω εγώ δηλαδή; Νόμιζα φοράνε 4φτερους τα 1.4 (μου φάνηκε το διάβασα και κάπου), πόσο ανημέρωτος είμαι όμως. Μπαίνει όμως έτσι; Αρκεί να'ναι ποιας διαμέτρου;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Δευ 02 Ιούλ 2012, 02:13:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
J.KAL Μόλις έγραψα
Ένταξη: 27 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιούν 2012, 22:35:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Valeo υπαρχουν δυο τυποι ο ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ρολιμαν και ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ευρωπαικο αλλα ρολιμαν τουρκικο η διαφορα ειναι στην τιμη ο δευτερος ειναι ποιο φθηνος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
J.KAL έγραψε: | Valeo υπαρχουν δυο τυποι ο ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ρολιμαν και ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ευρωπαικο αλλα ρολιμαν τουρκικο η διαφορα ειναι στην τιμη ο δευτερος ειναι ποιο φθηνος. |
Jk έχεις βάλει Valeo?
Εγώ σήμερα έμαθα στο σέρβις ότι ο δίσκος πλατώ μου έχει φάει ψωμιά και η peugeot (ρώτησα τι μάρκα βάζει και μου είπαν peugeot) μου είπε κομπλέ με εργασία όλα 350 ευρώ.(206-1,4-8V-2002)
Νομίζω μαμά φοράει Valeo? (αν γνωρίζει κανείς θα με βοηθούσε)
Το θέμα είναι δε δίνω 350 είναι εξωφρενικό. Σκέφτομαι ή από Καλλιρόης (έχω πάρει για μία bmw 316 παλιότερα έναν sachs) ή από Ντίνο να βάλω έναν sachs. Έχω δικό μου μάστορα εξαιρετικό πάνω από 200 δε θα πάει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:15:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγορα απο Ντινο εχει καπου στα 120 € και μαζι με εργασια και βαλβολινες να σου φτασει στα 250. Παραπανω με τιποτα.
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:39:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikolas206gti έγραψε: | Αγορα απο Ντινο εχει καπου στα 120 € και μαζι με εργασια και βαλβολινες να σου φτασει στα 250. Παραπανω με τιποτα. |
thank you συνονόματε..
α ναι θέλει και βαλβολίνες..σωστά
από τον Ντίνο λέω να πάρω αυτόν τον sachs (δοκιμασμένος λένε ότι είναι)..και είδα έχει και έναν peugeot ο Ντίνος..τι να είναι άραγε? θα επικοινωνήσω να μάθω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XSive (Τάσος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 cc 150
Ένταξη: 25 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2012, 01:39:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου. |
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 206 1.6 με 130.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ποτέ δίσκο. Είναι πολύ πιθανό να είναι η ώρα μου. Τί εννοείτε ακριβώς "ν'ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο"; Γιατί έχω ένα πρόβλημα που μάλλον μοιάζει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|