PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Δίσκος/Πλατώ για 206 1,4/1,6
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 16:28:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω τον valeo τον κραταω παντα 100+ χιλ. χλμ
ο Luk τα φτυσε καπου στα 40, μπορει και λιγοτερα δε θυμαμαι, σωστα τα λεει ο παναγιωτης.

Στελιο μπορεις να εξηγησεις λιγο αυτο με το αστερι, δεν το πολυκαταλαβα, μιας και κρατω και εγω τους δισκους πολλα χλμ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν λετε τα εφτυσε,μαλακωσε το πλατο,πηραν κενα τα ελατηρια του δισκου ή διαλυθηκε το τακακι του;
Για να καταλαβω δηλαδη που ηταν το προβλημα... Sad

Περι αστεριου,αν καποιος δεν κολλαει μεσα στην κινηση για να ειναι σε συνεχες πατιναρισμα και σταματα-ξεκινα,τα "αστερια" αντεχουν πολυ παραπανω και φυσικα παρεχουν πολυ καλυτερο bite απο τους συμβατικους δισκους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:38:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οταν λετε τα εφτυσε,μαλακωσε το πλατο,πηραν κενα τα ελατηρια του δισκου ή διαλυθηκε το τακακι του;
Για να καταλαβω δηλαδη που ηταν το προβλημα... Sad

Περι αστεριου,αν καποιος δεν κολλαει μεσα στην κινηση για να ειναι σε συνεχες πατιναρισμα και σταματα-ξεκινα,τα "αστερια" αντεχουν πολυ παραπανω και φυσικα παρεχουν πολυ καλυτερο bite απο τους συμβατικους δισκους.


Ναι ρε Στέλιο, ωραία όλα αυτά που λες αλλά και η τιμή για μένα ξεφεύγει λίγο. Confused Και έτσι όπως δουλεύω το σασμάν εγώ, κάθε τρεις και λίγο θα θέλει λύσιμο οπότε χίλιες φορές να βάζω βαλεό μαμά με 130 ευρώ και να τελειώνει η υπόθεση. Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:44:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή πλέον έχω άκρες και με Κύπρο (δικτυώνομαι για να βρίσκω πράγματα για το 206 Laughing ), μίλησα με φίλο ο οποίος δουλεύει σε μαγαζί με ανταλλακτικά και τον ρώτησα αν έχουμε τίποτα από 206. Του είπα ότι θέλω να αλλάξω δίσκο/πλατό και λοιπά, και μου ανέφερε χαρακτηριστικά πως βγάζει η Exedy ένα αγωνιστικό δίσκο/πλατό μαζί με ελαφρωμένο βολάν (κομπλέ κιτ). Τιμή εργοστασίου θα το πάρω αν κάτσει και περιμένω από δευτέρα να μου πει τιμή. Wink

Τώρα η εν λόγω εταιρία δεν ξέρω τι ρόλο βαράει αλλά αν γνωρίζει κάποιος κάτι, ας ενημερώσει Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 18:00:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικο δυστυχως δεν μπορω να σου εξηγησω αλλιως τι σχεση εχει ενας οργανικος δισκος με εναν μεταλλικο...
Το μονο το οποιο μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι στο ζορι,ενας μεταλλικος εχει πανω απο την τριπλασια ζωη ενος οργανικου.

Τωρα το ποσο συχνα ανεβοκατεβαζεις σασμαν εσυ ειναι αλλη υποθεση...
Οπως σου ειπα,και εγω,παρα την κινηση της Θεσ/νικης και το καθημερινο μποτιλιαρισμα,οταν εβγαλα τον δισκο,ηταν αθικτος και μονον το πλατο ειχε μαλακωσει.
Αυτο με 65.000 χλμ εντος πολης οποτε βγαλε συμπερασμα...

Επισης το grip ενος μεταλλικου δεν συγκρινεται με τιποτα,ειτε αυτο λεγεται κοντρα,ειτε πιστα,αναβαση,αντοχη,κλπ,κλπ...

Οσο αφορα την Exedy,τσεκαρε μια πρωτα το site τους και μετα,μιας και εγω δεν βρισκω τιποτα για PSA πλην συμβατικων δισκων για 1400αρια και 1600αρι 8v 106. Sad
http://www.exedy.co.uk/index.php?main_page=index&my_page=sports
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 18:32:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Νικο δυστυχως δεν μπορω να σου εξηγησω αλλιως τι σχεση εχει ενας οργανικος δισκος με εναν μεταλλικο...
Το μονο το οποιο μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι στο ζορι,ενας μεταλλικος εχει πανω απο την τριπλασια ζωη ενος οργανικου.

Τωρα το ποσο συχνα ανεβοκατεβαζεις σασμαν εσυ ειναι αλλη υποθεση...
Οπως σου ειπα,και εγω,παρα την κινηση της Θεσ/νικης και το καθημερινο μποτιλιαρισμα,οταν εβγαλα τον δισκο,ηταν αθικτος και μονον το πλατο ειχε μαλακωσει.
Αυτο με 65.000 χλμ εντος πολης οποτε βγαλε συμπερασμα...

Επισης το grip ενος μεταλλικου δεν συγκρινεται με τιποτα,ειτε αυτο λεγεται κοντρα,ειτε πιστα,αναβαση,αντοχη,κλπ,κλπ...

Οσο αφορα την Exedy,τσεκαρε μια πρωτα το site τους και μετα,μιας και εγω δεν βρισκω τιποτα για PSA πλην συμβατικων δισκων για 1400αρια και 1600αρι 8v 106. Sad
http://www.exedy.co.uk/index.php?main_page=index&my_page=sports


Στέλιο, οκ κατάλαβα ρε. Ισχύει για ακόμα μία φορά το ότι πληρώνεις παίρνεις Wink


Απλά τώρα για την Exedy, θα ξέρω την Δευτέρα σίγουρα. Οπότε αναμένουμε να δούμε τι πακέτο βγάζει και σε τι τιμή. Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 10:39:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sachs



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:48:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μολις παρελαβα
http://s879.photobucket.com/albums/ab354/takis_206/?action=view&current=P250511_12400001.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 11:58:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τί μάρκα είπαμε Τάκη;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Μάϊ 2011, 12:01:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι ενα καινουριο σετ
και ο δισκος εχει φτιαχτει 4 φτερος.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την takis_206 στις Πεμ 26 Ιαν 2012, 09:49:42, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2011, 15:13:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω την εντύπωση (μπορεί να μου φαίνεται κιόλας), ότι όταν πατάω το συμπλέκτη, πού και πού (ούτε καν τις μισές φορές) μου δίνει την αίσθηση πώς κάνει κάτι σαν κλακ.

Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου. Τις προάλλες που πήγα σε μια αντιπροσωπεία να σφίξω το χειρόφρενο, μου είπαν (από μόνοι τους) ότι πατινάρει και είναι οριακά. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν πατινάρει και μένα, δε μου δίνει τέτοια εικόνα (στο επίπεδο που το περιέγραψε ο άλλος στην Peugeot τουλάχιστον). Μέχρι τότε, δεν έκανε το κλακ, λες και το γκαντεμιάσανε και μου βάλανε την υποψία και το αισθάνομαι περιστασιακά.

Υπάρχει περίπτωση να είναι ντίζα που πάει να τα φτύσει; Δίσκος αν θυμάμαι καλά, είχε αλλαχτεί πριν 30.000χλμ το πολύ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
flix23 (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) 2006

Ένταξη: 02 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 24
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Δεκ 2011, 21:21:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ή η ντιζα είναι ή το ρουλεμαν του δυσκου. Ετσι εκανε και σε εμενα, τελικα μια μερα αποφασισε να μην αποσυμπλεκει και τελικα τα ειχε φτισει το ρουλεμαν του δυσκου. Αναγκαστικα τον αλλαξα. Το θέμα ειναι οτι ο δισκος είχε ακόμα ψωμί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Δεκ 2011, 21:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

flix23 έγραψε:
ή η ντιζα είναι ή το ρουλεμαν του δυσκου. Ετσι εκανε και σε εμενα, τελικα μια μερα αποφασισε να μην αποσυμπλεκει και τελικα τα ειχε φτισει το ρουλεμαν του δυσκου. Αναγκαστικα τον αλλαξα. Το θέμα ειναι οτι ο δισκος είχε ακόμα ψωμί.


Κι αν τα φτύσει το ρουλεμάν, πάει πακέτο με το δίσκο αναγκαστικά ε; Με παραξενεύει επειδή λες ότι είχε ακόμη ψωμί...

Κι αν γίνει αυτό, να περιμένουμε κανά 3 κατοσταρικάκια τουλάχιστον; Crying or Very sad

//Edit Αν τελικά χρειαστώ αλλαγή κάποια στιγμή, τι να βάλω;

-Δίνω μέχρι 150-160 ευρώ το πολύ.
-Θα'θελα αν υπάρχει κάποιος πιο ενισχυμένος με καλύτερο bite.
-Προτιμώ να τους αλλάζω μετά από αρκετά χλμ, τουλάχιστον 60.000+.
-Η χρήση που του κάνω είναι 75%-25% σε πόλη-ταξίδια.

Διαβάζοντας, αποκόμισα την εντύπωση ότι οι Valeo τα φτύνουν εύκολα και δεν είναι και ιδιαίτερα ανθεκτικά τα προϊόντα της εταιρείας αν κρίνω από τακάκια κτλ (αν και 1-2 άτομα γράψανε ότι τους κράτησαν για 100.000 χλμ), οι LUK είναι λίγο καλύτεροι και ελαφρώς πιο φτηνοί, αλλά οι καλύτεροι είναι οι Sachs από τις 3 συγκεκριμένες εταιρείες, ακριβότεροι όμως. Για πόση διαφορά μιλάμε; Λογικά φοράω 4φτερο 180άρη, τι θα προτείνατε βάσει όλων των παραπάνω;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 23:01:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

4φτερο,εκτος και αν τον εβαλες εσυ,λιγο απιθανο να φορας...

Οτι "οργανικο" και να βαλεις,προσπαθησε να αλλαξεις τον τροπο οδηγησης σου μιας και οι διαφορες απο μαρκα σε μαρκα δεν θα κανουν την διαφορα που περιμενεις οταν το 75% της χρησης σου ειναι μεσα στην πολη. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 20:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
4φτερο,εκτος και αν τον εβαλες εσυ,λιγο απιθανο να φορας...

Οτι "οργανικο" και να βαλεις,προσπαθησε να αλλαξεις τον τροπο οδηγησης σου μιας και οι διαφορες απο μαρκα σε μαρκα δεν θα κανουν την διαφορα που περιμενεις οταν το 75% της χρησης σου ειναι μεσα στην πολη. Sad


Μιλάμε, ούτε είχα δει την απάντηση τότε. Πολύ κοιμήσης είμαι μου φαίνεται. Laughing Κι αυτό κατά τύχη το'δα τώρα, επειδή κάποιος άλλος έγραψε γενικά για πρόβλημα σε γρανάζια, σαζμάν κτλ και τον παρέπεμψα εδώ.

Το κλακ έχει κόψει αρκετά (wtf), εύχομαι μην έχουμε κανά θέμα. Οπότε αφού δεν παίζει θέμα μεγάλων διαφορών, πάμε σε θέμα αντοχής. LUK, Sachs, Valeo; Τιμές είδα από Ντίνο. Λέει είναι σετ, δηλαδή έχει και ρουλεμάν μαζί; Δεν οδηγώ γενικά επιθετικά ή καρφώνω ταχύτητες, ήπια θα'λεγα, εκτός λίγων εξαιρέσεων (αφού δεν πάει μία κιόλας το κάρο μου Laughing Laughing Laughing ).

Επίσης, όταν είμαι σε ρελαντί και δεν πατάω συμπλέκτη, ακούγεται ένας γκρ γκρ γκρ, λογικά τα ρουλεμάν. Όταν πατάω, σωπαίνει.

//Καλά, τι δίσκο φοράω εγώ δηλαδή; Νόμιζα φοράνε 4φτερους τα 1.4 (μου φάνηκε το διάβασα και κάπου), πόσο ανημέρωτος είμαι όμως. Embarassed Embarassed Μπαίνει όμως έτσι; Αρκεί να'ναι ποιας διαμέτρου;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Δευ 02 Ιούλ 2012, 02:13:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
J.KAL 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάϊ 2012
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιούν 2012, 22:35:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Valeo υπαρχουν δυο τυποι ο ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ρολιμαν και ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ευρωπαικο αλλα ρολιμαν τουρκικο η διαφορα ειναι στην τιμη ο δευτερος ειναι ποιο φθηνος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2012, 23:20:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

J.KAL έγραψε:
Valeo υπαρχουν δυο τυποι ο ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ρολιμαν και ενας ευρωπαικος με δισκο πλατο ευρωπαικο αλλα ρολιμαν τουρκικο η διαφορα ειναι στην τιμη ο δευτερος ειναι ποιο φθηνος.


Jk έχεις βάλει Valeo?

Εγώ σήμερα έμαθα στο σέρβις ότι ο δίσκος πλατώ μου έχει φάει ψωμιά και η peugeot (ρώτησα τι μάρκα βάζει και μου είπαν peugeot) μου είπε κομπλέ με εργασία όλα 350 ευρώ.(206-1,4-8V-2002)

Νομίζω μαμά φοράει Valeo? (αν γνωρίζει κανείς θα με βοηθούσε)

Το θέμα είναι δε δίνω 350 είναι εξωφρενικό. Σκέφτομαι ή από Καλλιρόης (έχω πάρει για μία bmw 316 παλιότερα έναν sachs) ή από Ντίνο να βάλω έναν sachs. Έχω δικό μου μάστορα εξαιρετικό πάνω από 200 δε θα πάει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:15:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγορα απο Ντινο εχει καπου στα 120 € και μαζι με εργασια και βαλβολινες να σου φτασει στα 250. Παραπανω με τιποτα. Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 00:39:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikolas206gti έγραψε:
Αγορα απο Ντινο εχει καπου στα 120 € και μαζι με εργασια και βαλβολινες να σου φτασει στα 250. Παραπανω με τιποτα. Wink


thank you συνονόματε..

α ναι θέλει και βαλβολίνες..σωστά

από τον Ντίνο λέω να πάρω αυτόν τον sachs (δοκιμασμένος λένε ότι είναι)..και είδα έχει και έναν peugeot ο Ντίνος..τι να είναι άραγε? θα επικοινωνήσω να μάθω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
XSive (Τάσος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc 150

Ένταξη: 25 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2012, 01:39:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Τις ταχύτητες δεν τις πετάει, ούτε ανεβάζει στροφές έτσι χωρίς λόγο για να πω ότι πάμε για αλλαγή δίσκου.

Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 206 1.6 με 130.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ποτέ δίσκο. Είναι πολύ πιθανό να είναι η ώρα μου. Τί εννοείτε ακριβώς "ν'ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο"; Γιατί έχω ένα πρόβλημα που μάλλον μοιάζει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1557s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on