Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 11:57:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά έχω την εντύπωση πως κάποιες εκδόσεις με τα 90hp έβγαιναν και με ταμπούρα, οπότε kovac... άκυρο
Από τιμές, υπολογίζεις γύρω στα 500 ευρώ με αλλαγή άξονα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 14:02:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συγνώμη αλλά μόνο εγω νομίζω οτι και με τα ταμπουρα το 206 φρενάρει μια χαρά (στο πίσω μέρος)
για εμπρός η λύση ειναι απλή...
266mm αεριζόμενα (εαν δεν εχει ηδη η συγκεκριμένη εκδοση) και αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω (για πολύ σβέλτους ρυθμούς) σκληρότερο τακάκι.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:05:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι είχα την εντύπωση πως τα 90 έβγαιναν με δίσκο, και τα 75 (ακόμα και τα καινούρια) κλασικά τάμπουρο. Αλλά για να λέει για τάμπουρο το παιδί..τάμπουρο θα έχει.
N4Speed μεταξύ των 2 που σκέφτεσαι, θα σου πρότεινα να αλλάξεις μπροστά τους δίσκους σου με 266 (αν δεν έχεις ήδη), και θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά και να αφήσεις το τάμπουρο πίσω προς το παρόν όπως είναι.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:09:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kovac έγραψε: |
N4Speed μεταξύ των 2 που σκέφτεσαι, θα σου πρότεινα να αλλάξεις μπροστά τους δίσκους σου με 266 (αν δεν έχεις ήδη), και θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά και να αφήσεις το τάμπουρο πίσω προς το παρόν όπως είναι. |
Το εχω κανει κι εγω,η διαφορα στο φρενο ειναι........τεραστια.Αξιζει αυτη η αλλαγη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:41:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ από την άλλη θα τα σκάσω για άξονα. Πιστεύω ότι το ταμπούρο παίζει να έχει και καλύτερο φρενάρισμα, αλλά μετά από 2-3 καλά φρένα, απλά δεν έχεις.... Άσε ότι ταμπούρο και ανοιχτές ζάντες = αηδία. Και για τα μπροστά νομίζω θα παραμείνω στο 247.... Θα δούμε!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 16:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?
αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...
οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 17:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?
αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...
οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα... |
Μπροστά τα μονά 247 έχω, αλλά με την αναβάθμιση των πίσω φρένων θα βάλω μπροστά είτε αεριζόμενα 247 ή 266. Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 20:00:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου. |
Νομίζεις |
Δεν ειναι υπερβολη,ειναι οτι πρεπει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N4Speed (Manolis) Μόλις έγραψα
peugeot 206 90hp esp
Ένταξη: 12 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 20:26:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.
Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | MEMsound έγραψε: | Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?
αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...
οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα... |
Μπροστά τα μονά 247 έχω, αλλά με την αναβάθμιση των πίσω φρένων θα βάλω μπροστά είτε αεριζόμενα 247 ή 266. Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου. |
ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!?!?!?!?!?\
Δεν ειναι υπερβολή οι πίσω δίσκοι και ειναι υπερβολή τα αεριζόμενα εμπρός???
εγω θα σου ελεγα να βάλεις πρώτα τα 266εμπρός (ή εστω τα αεριζόμενα 247) να κάνεις μερικές κατυφορικές διαδρομές να δεις πως συμπεριφέρεται και μόνο αν δεν σου φτάνει / αρκεί να πάς για πίσω αξονα με δίσκους (εκτός και αν εχει κανένα πρόβλημα ο πίσω αξονάς σου οπότε χρειάζεσαι ούτως ή άλλως αλλαγή,... αυτό είναι και ιδέα = να αφήσεις την αλλαγή άξονα για όταν σου βγάλει πρόβλημα ο υπάρχων...)
Με την 1η ευκαιρία να πάρεις μια βόλτα το αμάξι του sod και θα δεις αυτό που σου λέει... είναι ότι πρέπει... επίσης ανεξάρτητα από τα άλογα... όλα τα 206 παραπλήσιο βάρος εχουν (κοντα στον τόνο) ... + του ότι και σε μια σβέλτη κατηφορική διαδρομή (χωρίς υπερβολές) όλα τα ιδια χιλιόμετρα πιάνουν... και όλα από τα ίδια (σχεδον) χιλιόμετρα θα πρέπει να φρενάρουν...
N4Speed έγραψε: | Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.
Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές. |
χωρίς να ειναι 100% σιγουρος αλλά θεωρώ οτι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει πρόβλημα (αρκεί να σεταριστεί αντίστοιχα το esp). Υπάρχει 206 rc στο club που από τα μαμά 283 εβαλε 305 με aftermarket 4πίστονες brembo δαγκάνες και το esp λειτουργει κανονικά
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τρι 25 Μάρ 2008, 21:40:21, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N4Speed έγραψε: | Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.
Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές. |
Φαντάζομαι το upgrade στα 266 κινείται περί τα 150 ευρώ με νορμάλ τακάκια-δίσκους. Με ESP/ABS κλπ απ όσο ξέρω δεν επηρρεάζεται τίποτα και ρυθμίζεται αυτόματα (ηλεκτρονικός κατανεμητής) στα νέα δεδομένα των φρένων.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!?!?!?!?!?\
Δεν ειναι υπερβολή οι πίσω δίσκοι και ειναι υπερβολή τα αεριζόμενα εμπρός???
|
Υπερβολή εννοούσα τα 266, σε σχέση με τα διπλά 247, όχι με αυτά που φοράω τώρα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 22:48:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπωs θα κρατησει το quickshift ετσι θα βαλει τελικα και 266
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 19:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | sod έγραψε: | Οπωs θα κρατησει το quickshift ετσι θα βαλει τελικα και 266 |
ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΖΗΣΗ |
Αποκαλυψη τωρα........
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:00:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αλλάξεις απο 247 σε 266 χρειάζεται να αλλλάξεις και δαγκάνες??
Τα 266 χωράνε σε 14αρες ζάντες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:07:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν και έχουμε ξεφυγει από το θέμα του τόπικ.....
ναι χρειάζεσαι τις 266 δαγκάνες
ΠΡΟΣΟΧΗ όσοι πάτε να κάνετε κάτι τέτοιο να ελέγξετε ότι οι 266 δαγκάνες που εχετε βρει είναι για δίσκο 266mm χ 22mm και όχι για δισκο 266mm χ 20,5mm
ναι χωράνε σε 14άρες ζάντες
για "ιδανικό" φρένο σε παρατεταμένη χρήση καλό ειναι να εχετε αλουμινένιες σχετικά ανοιχτές σε σχέδιο ζάντες
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MAD (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 1102
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Danis έγραψε: | Αν αλλάξεις απο 247 σε 266 χρειάζεται να αλλλάξεις και δαγκάνες? |
Ναι θελει αλλες δαγκανες!!!!! Και φυσικα αλλα τακακια!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|