PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Μετατροπή ταμπούρα σε δίσκους
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 11:57:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά έχω την εντύπωση πως κάποιες εκδόσεις με τα 90hp έβγαιναν και με ταμπούρα, οπότε kovac... άκυρο Razz

Από τιμές, υπολογίζεις γύρω στα 500 ευρώ με αλλαγή άξονα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 14:02:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συγνώμη αλλά μόνο εγω νομίζω οτι και με τα ταμπουρα το 206 φρενάρει μια χαρά (στο πίσω μέρος)

για εμπρός η λύση ειναι απλή...
266mm αεριζόμενα (εαν δεν εχει ηδη η συγκεκριμένη εκδοση) και αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω (για πολύ σβέλτους ρυθμούς) σκληρότερο τακάκι.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:05:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι είχα την εντύπωση πως τα 90 έβγαιναν με δίσκο, και τα 75 (ακόμα και τα καινούρια) κλασικά τάμπουρο. Αλλά για να λέει για τάμπουρο το παιδί..τάμπουρο θα έχει. Very happy

N4Speed μεταξύ των 2 που σκέφτεσαι, θα σου πρότεινα να αλλάξεις μπροστά τους δίσκους σου με 266 (αν δεν έχεις ήδη), και θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά και να αφήσεις το τάμπουρο πίσω προς το παρόν όπως είναι.


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kovac έγραψε:

N4Speed μεταξύ των 2 που σκέφτεσαι, θα σου πρότεινα να αλλάξεις μπροστά τους δίσκους σου με 266 (αν δεν έχεις ήδη), και θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά και να αφήσεις το τάμπουρο πίσω προς το παρόν όπως είναι.

Το εχω κανει κι εγω,η διαφορα στο φρενο ειναι........τεραστια.Αξιζει αυτη η αλλαγη Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 15:41:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ από την άλλη θα τα σκάσω για άξονα. Πιστεύω ότι το ταμπούρο παίζει να έχει και καλύτερο φρενάρισμα, αλλά μετά από 2-3 καλά φρένα, απλά δεν έχεις.... Άσε ότι ταμπούρο και ανοιχτές ζάντες = αηδία. Και για τα μπροστά νομίζω θα παραμείνω στο 247.... Θα δούμε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 16:22:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?

αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...

οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 16:28:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ' όσο ξέρω, μόνο τα XS και κάποια Dynamique στα 1.4 16v 90hp είχαν δίσκους πίσω Mr. Green



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 17:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?

αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...

οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα...


Μπροστά τα μονά 247 έχω, αλλά με την αναβάθμιση των πίσω φρένων θα βάλω μπροστά είτε αεριζόμενα 247 ή 266. Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 18:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου.

Νομίζεις Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 20:00:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου.

Νομίζεις Smile

Δεν ειναι υπερβολη,ειναι οτι πρεπει Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
N4Speed (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 90hp esp

Ένταξη: 12 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 20:26:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.

Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:36:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Ζήση το αμάξι φρενάρει κυρίως με τα εμπρός φρενα...
εμπρός εχεις τα μαμά μη αεριζόμενα 247 του 1,4 8ν?

αν δεν εχεις εστω τα 247 αεριζόμενα από 106ραλλυε τότε απλά δεν εχεις φρένο...

οτι και να κάνεις στο πίσω μέρος δεν πρόκειται να φρενάρεις δυνατά και με σχετικη επαναληψιμότητα...


Μπροστά τα μονά 247 έχω, αλλά με την αναβάθμιση των πίσω φρένων θα βάλω μπροστά είτε αεριζόμενα 247 ή 266. Απλά νομίζω ότι το 266 είναι υπερβολή για τα κυβικά μου.


ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!?!?!?!?!?\
Δεν ειναι υπερβολή οι πίσω δίσκοι και ειναι υπερβολή τα αεριζόμενα εμπρός???
Confused Laughing Confused Laughing Confused Laughing Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

εγω θα σου ελεγα να βάλεις πρώτα τα 266εμπρός (ή εστω τα αεριζόμενα 247) να κάνεις μερικές κατυφορικές διαδρομές να δεις πως συμπεριφέρεται και μόνο αν δεν σου φτάνει / αρκεί να πάς για πίσω αξονα με δίσκους (εκτός και αν εχει κανένα πρόβλημα ο πίσω αξονάς σου οπότε χρειάζεσαι ούτως ή άλλως αλλαγή,... αυτό είναι και ιδέα = να αφήσεις την αλλαγή άξονα για όταν σου βγάλει πρόβλημα ο υπάρχων...)

Με την 1η ευκαιρία να πάρεις μια βόλτα το αμάξι του sod και θα δεις αυτό που σου λέει... είναι ότι πρέπει... επίσης ανεξάρτητα από τα άλογα... όλα τα 206 παραπλήσιο βάρος εχουν (κοντα στον τόνο) ... + του ότι και σε μια σβέλτη κατηφορική διαδρομή (χωρίς υπερβολές) όλα τα ιδια χιλιόμετρα πιάνουν... και όλα από τα ίδια (σχεδον) χιλιόμετρα θα πρέπει να φρενάρουν...


N4Speed έγραψε:
Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.

Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές.

χωρίς να ειναι 100% σιγουρος αλλά θεωρώ οτι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει πρόβλημα (αρκεί να σεταριστεί αντίστοιχα το esp). Υπάρχει 206 rc στο club που από τα μαμά 283 εβαλε 305 με aftermarket 4πίστονες brembo δαγκάνες και το esp λειτουργει κανονικά Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τρι 25 Μάρ 2008, 21:40:21, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:38:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N4Speed έγραψε:
Έχω το 1.4 με τους 90 ίππους το 16v colorline. Πίσω έχω ταμπούρα. μπροστά έχω αεριζόμενα δισκόφρενα.

Αν βάλω τους 266ρηδες δίσκους: πόσο πάει το μαλλί? Και τι παίζει με αισθητήρες για το Esp κλπ και για την κατανομή πέδησης? Δεν θέλω να βελτιώσω τα φρένα και να χαλάσω τοπ υπερπολύτιμο Esp που με έχει γλυτώσει αρκετές φορές.


Φαντάζομαι το upgrade στα 266 κινείται περί τα 150 ευρώ με νορμάλ τακάκια-δίσκους. Με ESP/ABS κλπ απ όσο ξέρω δεν επηρρεάζεται τίποτα και ρυθμίζεται αυτόματα (ηλεκτρονικός κατανεμητής) στα νέα δεδομένα των φρένων.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 21:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!?!?!?!?!?\
Δεν ειναι υπερβολή οι πίσω δίσκοι και ειναι υπερβολή τα αεριζόμενα εμπρός???
Confused Laughing Confused Laughing Confused Laughing Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


Υπερβολή εννοούσα τα 266, σε σχέση με τα διπλά 247, όχι με αυτά που φοράω τώρα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 22:48:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπωs θα κρατησει το quickshift ετσι θα βαλει τελικα και 266 Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 01:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sod έγραψε:
Οπωs θα κρατησει το quickshift ετσι θα βαλει τελικα και 266 Laughing Laughing Laughing Laughing


ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΖΗΣΗ



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 19:14:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
sod έγραψε:
Οπωs θα κρατησει το quickshift ετσι θα βαλει τελικα και 266 Laughing Laughing Laughing Laughing


ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΖΗΣΗ

Αποκαλυψη τωρα........


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Danis (Ιορδανης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XS

Ένταξη: 01 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 31
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:00:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν αλλάξεις απο 247 σε 266 χρειάζεται να αλλλάξεις και δαγκάνες??
Τα 266 χωράνε σε 14αρες ζάντες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:07:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν και έχουμε ξεφυγει από το θέμα του τόπικ.....

ναι χρειάζεσαι τις 266 δαγκάνες
ΠΡΟΣΟΧΗ όσοι πάτε να κάνετε κάτι τέτοιο να ελέγξετε ότι οι 266 δαγκάνες που εχετε βρει είναι για δίσκο 266mm χ 22mm και όχι για δισκο 266mm χ 20,5mm

ναι χωράνε σε 14άρες ζάντες
για "ιδανικό" φρένο σε παρατεταμένη χρήση καλό ειναι να εχετε αλουμινένιες σχετικά ανοιχτές σε σχέδιο ζάντες Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MAD (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE 1.6T

Ένταξη: 14 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 19:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Danis έγραψε:
Αν αλλάξεις απο 247 σε 266 χρειάζεται να αλλλάξεις και δαγκάνες?


Ναι θελει αλλες δαγκανες!!!!! Και φυσικα αλλα τακακια!!!! Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 9 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2411s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on