Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Φεβ 2007, 23:09:54 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση φρένων |
|
|
Λοιπόν σήμερα καθώς τελείωσα το μάθημα στη σχολή καθώς παω να φύγω πλησιάζωντας στο στοπ αρχίζω να φρενάρω, με τη μόνη διαφορά που το πόδι μου χωρίς να δώσω πίεση έφτασε στο πάτωμα χωρίς να έχω σωστά φρένα απλά άρχισε να κόβει σιγά σιγά!
Άμα έκανα διπλοφρενάρισμα και τριπλοφρενάρισμα έπιαναν αλλά όχι και οι 2 μπροστά τροχοί το ίδιο.
Επειδή ούτος ή άλλος θέλω να αλλάξω φρένα μπροστά έχετε να προτείνετε απο τι αμάξι να βάλω μπροστά?Γιατι brembo 4πίστονα και κάτι τέτοια κιτ ξεφεύγουν ελεινά για εμένα!
Φοράω μπροστά μονοπίστονες δαγκάνες και δεν θυμάμαι τι διαμέτρου δίσκους,πίσω έχω δισκόφρενα, από τι αμάξι να βάλω να βελτιώσω τα προστινά?
Θέλω ένα στυλ φρένου είται με 40 παω είτε με 140 άμα τα πατάω μέχρι τέρμα να κοκαλώνει το αμάξι και γενικά να βελτιωθεί ή αίσθηση γιατί όλο και με συμπλέκτη κόβω σε φρένα πανικού.Γύρω στα 500 έχω σκοπό να διαθέσω για τα μπροστά.Δαγκάνες δίσκοι και ότι άλλο χρειαστεί!
Ζάντες φοράω 15άρες.
Ευχαριστώ πολύ.
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 03:33:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια και καλή θα βάλεις 283mm.
Διάβασε ότι έχει γραφτεί εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9142 μια και ισχύουν τα ίδια ακριβώς και για το 306.
Αν πάλι θες κάτι πιο οικονομικό πας στα 266mm από 206
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 10:13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν πριν λίγο πήρα τηλέφωνο, δαγγάνες 206 266χιλ 150 ευρώ καλή τιμή είναι?
Το πρωί που πέρασα απο τον μιχανηκό μου είπε πως θέλω και τρόμπα φρένων έχουμε ιδέα πόσο πάει καινούρια?Γιατί είναι σαββάτο και έχουν κλείσει οι πιο πολοί!
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 11:57:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις τρόμπα φρένων εκτός εάν έχει κάποιο πρόβλημα.
Ιδικά εάν βάλλεις τα 266 δεν νομίζω πως θα χρειαστεί αλλαγή θα δουλέψει κανονικά.
Ο λόγος πάντως που σου λέει να αλλάξεις τρόμπα είναι λόγο μεγαλύτερου εμβόλου δαγκάνας γιατί μπορεί η παροχή της να είναι μικρή και έχεις ένα μικρό κενό(δεν είναι απαραίτητο) στο πετάλι του φρένου μέχρι να αρχίσει να φρενάρει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 12:53:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεταχειρισμένες ή καινούργιες δαγκάνες?
Για δίσκο 266χ20,5 ή 266χ22? (διάμετρος/πάχος σε mm)
Με τακάκια/δίσκους ή χωρίς?
Γιατί μια "σωστή τιμή" για μεταχειρισμένα είναι 150~200ε για κομπλε δίσκους/τακάκια/δαγκάνες 266χ22 (η διακίμανση στην τιμή έχει να κάνει με την κατάσταση τακακιών/δίσκων)
πχ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=8832
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά τα πήρα 150 μαζί με τακάκια, μου έδινε και τους δίσκους 30 σχεδόν καινούριοι αλλά δεν τους πήρα πω παρακάτω το γιατί!
Τωρα δεν ξέρω πιο απο τα 2 είναι αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερες οι δαγκάνες απο αυτές που φοράω και το έμβολο φαίνετε κι αυτο αρκετά πιο ογκόδες!Θα τα μετρήσω αργότερα και θα σου πω
Καταρχάς! Σίγουρα μπαίνουν πάνω στο 306 έτσι?γιατι δεν έβρισκα μηχανικούς κτλ σαββατιάτικα
Λοιπόν τώρα για τους δίσκους θέλω να βάλω πάνω χαρακοτούς δίσκους,υπάρχει κάτι καλό κατα νού?μεχρι κανα 80αρι περίπου,θα πρέπει να αλλάξω και τακάκια για χαρακωτούς δίσκους?
Η τρόμπα φρένων θέλει άλλαγμα γι αυτό δεν πιάνουν τα μπροστά,να βάλω πάλι απο 306 ή υπάρχει κάτι που να δίνει δυνατότερο φρενάρισμα απο κάποιο άλο μοντέλο και να ταιριάζει?
Με σωληνάκια υψηλής να ασχοληθώ?
Ευχαριστώ πολυυυυυυ!(Τα τακάκια είναι ολοκαίνουρια)
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:38:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΕΕ μεταχειρησμένες τις πήρα έτσι!
Πώς θα δώ για τι πάχους δίσκο είναι?
Ξανά ευχαριστώ!
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:46:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ποιο λογο να βαλεις χαρακτους?
δε νομιζω να ειναι τοσο χρησιμοι για δρομο,το μονο που θα καταφερεις ειναι να ρημαξεις τα τακακια σου.
Τρομπα δε νομιζω να χρειαζεται να αλλαξεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΜ Βασικά για εμφάνιση οχι τπτ άλλο!Θα ψάξω να βάλω τρυπιτούς τότε.
Τρόμπα θέλω να αλλάξω γιατί έχει πέσει τελείως η πίεση των φρένων το πεντάλ κατεβαίνει τέρμα κάτω και πρέπει να κάνω διπλοπατήματα για να φρενάρω.
Βασικά τώρα που έχω τις δαγγάνες μπροστά μου και τις κοιτάω διαφορετικου τύπου τακάκι πέρνει η μια και διαφορετικού η άλλη σαν τακάκι ίδιο είναι απλά οι βάσεις του που πάνε και κουμπώνουν πάνω στην δαγγάνα στην μια είναι άλλο και στην άλλη άλλο.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:54:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fotografos έγραψε: | ΧΜ Βασικά για εμφάνιση οχι τπτ άλλο!Θα ψάξω να βάλω τρυπιτούς τότε.
Τρόμπα θέλω να αλλάξω γιατί έχει πέσει τελείως η πίεση των φρένων το πεντάλ κατεβαίνει τέρμα κάτω και πρέπει να κάνω διπλοπατήματα για να φρενάρω.
Βασικά τώρα που έχω τις δαγγάνες μπροστά μου και τις κοιτάω διαφορετικου τύπου τακάκι πέρνει η μια και διαφορετικού η άλλη σαν τακάκι ίδιο είναι απλά οι βάσεις του που πάνε και κουμπώνουν πάνω στην δαγγάνα στην μια είναι άλλο και στην άλλη άλλο.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα |
Και με τις τρυπιτες τα ιδια θα παθει το τακακι σου.
Η τρομπα σου μια χαρα ειναι, εξαερωση θελει το κυκλωμα σου και φρεσκα υγρα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:56:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλά πριν λίγο καιρό πέρασα πίσω άξονα με δισκόφρενα, δεν υποτίθετε πως όλα αυτά έγιναν?
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsbanny (Γιάννης) Μόλις έγραψα
306 1.6 (16V) Champion (2001)
Ένταξη: 03 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 23:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Fotografe πόσο σου κόστισε ο πίσω άξονας? γιατί θέλω και εγώ να αλλάξω τα ταμπούρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 18:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν καταρχάς ο άξονας είναι απο Citroen xsara vts νομίζω 2001 μοντέλο και είχε abs εγω βέβαια δεν έχω abs στο αμάξι και έτσι έμεινε αχρισημοποίητο, λοιπόν αγορά άξονα 500ευρώ, απο 500έως 600 παίζουν συνήθως αυτοί οι άξονες,χρειάστηκε επίσης να αλαχτούν μπροστινά ελλατήρια ώστε το αμάξι να έρθει στο σωστό ύψος οπότε εργατικά και όλα μαζί 800ευρώ μου βγήκε τελική τιμή, τώρα αν θές μπορείς να βάλεις και απο 306 δίλιτρο οπου τους βρίσκεις απο 300 έως 500 αλλά θα είναι παλιότερο μοντέλο απο 2001 σίγουρα.
Μετά θέλει προσοχή στα φρεναρίσματα πάνω στις στροφές γιατι πλέον πιάνουν καλά οι πίσω τροχόι και το βλέπεις το αμάξι πως πετάει ποπούς!
Αν και δεν θα χρειαστείς φρένα στις στροφές
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 20:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν έχει ρυθμιστή πίεσης και είναι σωστά ρυθμισμένος δεν έχει κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 20:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε σωστά ρυθμισμένη είναι η κατανομή στα πίσω,απλά σε έντονα φρεναρίσματα σε στροφές έχεις υπερστροφή και πιστεύω πως είναι λογικο
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsbanny (Γιάννης) Μόλις έγραψα
306 1.6 (16V) Champion (2001)
Ένταξη: 03 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 01:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα το αυτοκίνητο έχει abs, θα πρέπει να ψάχνω και για άξονα με abs ή δεν έχει σημασία?
Επειδή νομίζω είναι ρίσκο να βγάλεις τον δικό σου άξονα που δεν έχει πρόβλημα και να βάλεις κάποιον μεταχειρισμένο που δεν ξέρεις τι θα σου βγεί, μήπως γίνετε να άλλαζα μόνο τα άκρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 02:44:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σου πω την αλήθεια αν μπορείς να βάλεις άκρα με δίσκους μόνο δεν έχω ιδέα, άν και σε ένα vectra που έχουμε έτσι το κάναμε, καλύτερα θα σου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει σίγουρα και σχετικά με το πως θα δουλέψει το abs.
Εγώ άλλαξα τον άξονα ολόκληρο επειδή είχε στραβώσει οπότε δεν ρώτησα αν μπορούσα να βάλω πάνω στα ταμπούρα δίσκους.
Πάντος αν ο άξονας είναι ολόισιος δεν έχεις κανένα πρόβλημα αν είναι μεταχειρισμένος.Πιστεύω κάποιος μηχανικός ή κάποιος άλος που έχει κάνει σχετική μετατροπή να σε διαφωτίσει καλύτερα
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 07:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fotografos έγραψε: | Ε σωστά ρυθμισμένη είναι η κατανομή στα πίσω,απλά σε έντονα φρεναρίσματα σε στροφές έχεις υπερστροφή και πιστεύω πως είναι λογικο |
Αυτό γίνεται και όταν έχει ταμπούρα απλά ίσως είναι λίγο πιο έντονο τώρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 14:45:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι εντάξει πάντος δεν είναι κάτι το τρομερό, βασικά πιστεύω οτι στο δικό μου ίσως να είναι αρκετά έντονο επειδή μπροστά έχω ακόμα τα φρένα της μάνας του,σε λίγο καιρό που θα τα μεγαλώσω με 266χιλ λογικά θα είναι λιγότερο γιατί θα πιάνουν καλύτερα τα μπροστά
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Fotografos (theofrastos) Μέλος
Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 23:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OH MY GOD!!!
Η βελτίωση έγινε!
Μπρός πίσω σωληνάκια υψηλής, δίσκους 266 έμπροσθεν με δαγκάνες 206 και τα μυαλά στα κάγκελα!
Τα φρένα είναι εντελώς άστρωτα και με 120+ στη λίγο επιπλέον πίεση με ταχύτητα μέσα το αμάξι κοκαλώνει!
Το φαινόμενο της υπερστροφής έχει πλέον εξαληφθεί!! πατάς φρένο στρίβοντας και ακινητοποιήσε ακριβώς εκεί που είσαι
Κορυφαία αίσθηση στο πεντάλ!Πέτρα στη κυριολεξία!
Και όπως είπα είναι ακόμα άστρωτα
Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|