PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Βελτίωση φρένων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Φεβ 2007, 23:09:54    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση φρένων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν σήμερα καθώς τελείωσα το μάθημα στη σχολή καθώς παω να φύγω πλησιάζωντας στο στοπ αρχίζω να φρενάρω, με τη μόνη διαφορά που το πόδι μου χωρίς να δώσω πίεση έφτασε στο πάτωμα χωρίς να έχω σωστά φρένα απλά άρχισε να κόβει σιγά σιγά!
Άμα έκανα διπλοφρενάρισμα και τριπλοφρενάρισμα έπιαναν αλλά όχι και οι 2 μπροστά τροχοί το ίδιο.
Επειδή ούτος ή άλλος θέλω να αλλάξω φρένα μπροστά έχετε να προτείνετε απο τι αμάξι να βάλω μπροστά?Γιατι brembo 4πίστονα και κάτι τέτοια κιτ ξεφεύγουν ελεινά για εμένα!
Φοράω μπροστά μονοπίστονες δαγκάνες και δεν θυμάμαι τι διαμέτρου δίσκους,πίσω έχω δισκόφρενα, από τι αμάξι να βάλω να βελτιώσω τα προστινά?
Θέλω ένα στυλ φρένου είται με 40 παω είτε με 140 άμα τα πατάω μέχρι τέρμα να κοκαλώνει το αμάξι και γενικά να βελτιωθεί ή αίσθηση γιατί όλο και με συμπλέκτη κόβω σε φρένα πανικού.Γύρω στα 500 έχω σκοπό να διαθέσω για τα μπροστά.Δαγκάνες δίσκοι και ότι άλλο χρειαστεί!
Ζάντες φοράω 15άρες.
Ευχαριστώ πολύ.


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 03:33:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια και καλή θα βάλεις 283mm.
Διάβασε ότι έχει γραφτεί εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9142 μια και ισχύουν τα ίδια ακριβώς και για το 306.

Αν πάλι θες κάτι πιο οικονομικό πας στα 266mm από 206


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 10:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν πριν λίγο πήρα τηλέφωνο, δαγγάνες 206 266χιλ 150 ευρώ καλή τιμή είναι?
Το πρωί που πέρασα απο τον μιχανηκό μου είπε πως θέλω και τρόμπα φρένων έχουμε ιδέα πόσο πάει καινούρια?Γιατί είναι σαββάτο και έχουν κλείσει οι πιο πολοί!


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 11:57:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις τρόμπα φρένων εκτός εάν έχει κάποιο πρόβλημα.
Ιδικά εάν βάλλεις τα 266 δεν νομίζω πως θα χρειαστεί αλλαγή θα δουλέψει κανονικά.
Ο λόγος πάντως που σου λέει να αλλάξεις τρόμπα είναι λόγο μεγαλύτερου εμβόλου δαγκάνας γιατί μπορεί η παροχή της να είναι μικρή και έχεις ένα μικρό κενό(δεν είναι απαραίτητο) στο πετάλι του φρένου μέχρι να αρχίσει να φρενάρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 12:53:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεταχειρισμένες ή καινούργιες δαγκάνες?
Για δίσκο 266χ20,5 ή 266χ22? (διάμετρος/πάχος σε mm)
Με τακάκια/δίσκους ή χωρίς?

Γιατί μια "σωστή τιμή" για μεταχειρισμένα είναι 150~200ε για κομπλε δίσκους/τακάκια/δαγκάνες 266χ22 (η διακίμανση στην τιμή έχει να κάνει με την κατάσταση τακακιών/δίσκων)
πχ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=8832


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά τα πήρα 150 μαζί με τακάκια, μου έδινε και τους δίσκους 30 σχεδόν καινούριοι αλλά δεν τους πήρα πω παρακάτω το γιατί!
Τωρα δεν ξέρω πιο απο τα 2 είναι αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερες οι δαγκάνες απο αυτές που φοράω και το έμβολο φαίνετε κι αυτο αρκετά πιο ογκόδες!Θα τα μετρήσω αργότερα και θα σου πω Smile
Καταρχάς! Σίγουρα μπαίνουν πάνω στο 306 έτσι?γιατι δεν έβρισκα μηχανικούς κτλ σαββατιάτικα Smile
Λοιπόν τώρα για τους δίσκους θέλω να βάλω πάνω χαρακοτούς δίσκους,υπάρχει κάτι καλό κατα νού?μεχρι κανα 80αρι περίπου,θα πρέπει να αλλάξω και τακάκια για χαρακωτούς δίσκους?
Η τρόμπα φρένων θέλει άλλαγμα γι αυτό δεν πιάνουν τα μπροστά,να βάλω πάλι απο 306 ή υπάρχει κάτι που να δίνει δυνατότερο φρενάρισμα απο κάποιο άλο μοντέλο και να ταιριάζει?
Με σωληνάκια υψηλής να ασχοληθώ?
Ευχαριστώ πολυυυυυυ!(Τα τακάκια είναι ολοκαίνουρια)


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:38:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΕΕ μεταχειρησμένες τις πήρα έτσι!
Πώς θα δώ για τι πάχους δίσκο είναι?
Ξανά ευχαριστώ!


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:46:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ποιο λογο να βαλεις χαρακτους?
δε νομιζω να ειναι τοσο χρησιμοι για δρομο,το μονο που θα καταφερεις ειναι να ρημαξεις τα τακακια σου.
Τρομπα δε νομιζω να χρειαζεται να αλλαξεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:51:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΧΜ Βασικά για εμφάνιση οχι τπτ άλλο!Θα ψάξω να βάλω τρυπιτούς τότε.
Τρόμπα θέλω να αλλάξω γιατί έχει πέσει τελείως η πίεση των φρένων το πεντάλ κατεβαίνει τέρμα κάτω και πρέπει να κάνω διπλοπατήματα για να φρενάρω.
Βασικά τώρα που έχω τις δαγγάνες μπροστά μου και τις κοιτάω διαφορετικου τύπου τακάκι πέρνει η μια και διαφορετικού η άλλη σαν τακάκι ίδιο είναι απλά οι βάσεις του που πάνε και κουμπώνουν πάνω στην δαγγάνα στην μια είναι άλλο και στην άλλη άλλο.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fotografos έγραψε:
ΧΜ Βασικά για εμφάνιση οχι τπτ άλλο!Θα ψάξω να βάλω τρυπιτούς τότε.
Τρόμπα θέλω να αλλάξω γιατί έχει πέσει τελείως η πίεση των φρένων το πεντάλ κατεβαίνει τέρμα κάτω και πρέπει να κάνω διπλοπατήματα για να φρενάρω.
Βασικά τώρα που έχω τις δαγγάνες μπροστά μου και τις κοιτάω διαφορετικου τύπου τακάκι πέρνει η μια και διαφορετικού η άλλη σαν τακάκι ίδιο είναι απλά οι βάσεις του που πάνε και κουμπώνουν πάνω στην δαγγάνα στην μια είναι άλλο και στην άλλη άλλο.
Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα

Και με τις τρυπιτες τα ιδια θα παθει το τακακι σου.
Η τρομπα σου μια χαρα ειναι, εξαερωση θελει το κυκλωμα σου και φρεσκα υγρα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Φεβ 2007, 17:56:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλά πριν λίγο καιρό πέρασα πίσω άξονα με δισκόφρενα, δεν υποτίθετε πως όλα αυτά έγιναν?


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάρ 2007, 23:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Fotografe πόσο σου κόστισε ο πίσω άξονας? γιατί θέλω και εγώ να αλλάξω τα ταμπούρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 18:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν καταρχάς ο άξονας είναι απο Citroen xsara vts νομίζω 2001 μοντέλο και είχε abs εγω βέβαια δεν έχω abs στο αμάξι και έτσι έμεινε αχρισημοποίητο, λοιπόν αγορά άξονα 500ευρώ, απο 500έως 600 παίζουν συνήθως αυτοί οι άξονες,χρειάστηκε επίσης να αλαχτούν μπροστινά ελλατήρια ώστε το αμάξι να έρθει στο σωστό ύψος οπότε εργατικά και όλα μαζί 800ευρώ μου βγήκε τελική τιμή, τώρα αν θές μπορείς να βάλεις και απο 306 δίλιτρο οπου τους βρίσκεις απο 300 έως 500 αλλά θα είναι παλιότερο μοντέλο απο 2001 σίγουρα.
Μετά θέλει προσοχή στα φρεναρίσματα πάνω στις στροφές γιατι πλέον πιάνουν καλά οι πίσω τροχόι και το βλέπεις το αμάξι πως πετάει ποπούς!
Αν και δεν θα χρειαστείς φρένα στις στροφές Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 20:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν έχει ρυθμιστή πίεσης και είναι σωστά ρυθμισμένος δεν έχει κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2007, 20:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε σωστά ρυθμισμένη είναι η κατανομή στα πίσω,απλά σε έντονα φρεναρίσματα σε στροφές έχεις υπερστροφή και πιστεύω πως είναι λογικο Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 01:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα το αυτοκίνητο έχει abs, θα πρέπει να ψάχνω και για άξονα με abs ή δεν έχει σημασία?
Επειδή νομίζω είναι ρίσκο να βγάλεις τον δικό σου άξονα που δεν έχει πρόβλημα και να βάλεις κάποιον μεταχειρισμένο που δεν ξέρεις τι θα σου βγεί, μήπως γίνετε να άλλαζα μόνο τα άκρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 02:44:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου πω την αλήθεια αν μπορείς να βάλεις άκρα με δίσκους μόνο δεν έχω ιδέα, άν και σε ένα vectra που έχουμε έτσι το κάναμε, καλύτερα θα σου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει σίγουρα και σχετικά με το πως θα δουλέψει το abs.
Εγώ άλλαξα τον άξονα ολόκληρο επειδή είχε στραβώσει οπότε δεν ρώτησα αν μπορούσα να βάλω πάνω στα ταμπούρα δίσκους.
Πάντος αν ο άξονας είναι ολόισιος δεν έχεις κανένα πρόβλημα αν είναι μεταχειρισμένος.Πιστεύω κάποιος μηχανικός ή κάποιος άλος που έχει κάνει σχετική μετατροπή να σε διαφωτίσει καλύτερα Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 07:57:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fotografos έγραψε:
Ε σωστά ρυθμισμένη είναι η κατανομή στα πίσω,απλά σε έντονα φρεναρίσματα σε στροφές έχεις υπερστροφή και πιστεύω πως είναι λογικο Smile


Αυτό γίνεται και όταν έχει ταμπούρα απλά ίσως είναι λίγο πιο έντονο τώρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2007, 14:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι εντάξει πάντος δεν είναι κάτι το τρομερό, βασικά πιστεύω οτι στο δικό μου ίσως να είναι αρκετά έντονο επειδή μπροστά έχω ακόμα τα φρένα της μάνας του,σε λίγο καιρό που θα τα μεγαλώσω με 266χιλ λογικά θα είναι λιγότερο γιατί θα πιάνουν καλύτερα τα μπροστά Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2007, 23:14:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OH MY GOD!!!
Η βελτίωση έγινε!
Μπρός πίσω σωληνάκια υψηλής, δίσκους 266 έμπροσθεν με δαγκάνες 206 και τα μυαλά στα κάγκελα!
Τα φρένα είναι εντελώς άστρωτα και με 120+ στη λίγο επιπλέον πίεση με ταχύτητα μέσα το αμάξι κοκαλώνει!
Το φαινόμενο της υπερστροφής έχει πλέον εξαληφθεί!! πατάς φρένο στρίβοντας και ακινητοποιήσε ακριβώς εκεί που είσαι Smile
Κορυφαία αίσθηση στο πεντάλ!Πέτρα στη κυριολεξία!
Και όπως είπα είναι ακόμα άστρωτα Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1646s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on