PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

προβληματα 207GT και λυσεις
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 13:06:02    Θέμα δημοσίευσης: προβληματα 207GT και λυσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αγαπητοι φιλοι εχω στην κατοχη μ ενα 207GT του 2007!εχει εμφανισει εως τωρα τα εξης προβληματα: καμμενος εγκεφαλος, καμμενος εγκεφαλος ESP, απωλεια χρονισμου, ραγισμενη τουρμπινα και πολλαπλη(προσφατη αλλαγη).με το τελευταιο προβλημα η πιεση δεν διορθωθηκε αφου ανεβαζει μεχρι 5000 στροφες και 5η ταχυτητα σε ευθεια και μενει εκει!υπαρχει καποις με παρομοια προβληματα??κ εως ποτε θα ανεχομαστε τα ελλαττωματικα αυτοκινητα που αγορασαμε??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 13:17:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,

Το πρόβλημα που το εντοπίζεις? δε τουρμπίζει? απώλεια πίεσης? το οτι με 5η (μακρυά των GT) πάει εώς 5.000 στροφές (>200χλμ) και μένει εκεί δε μου φαίνεται και τόσο περίεργο για 150άλογα αμάξι 1250kg πρίν πήγαινε αισθητά καλύτερα?

τώρα σχετικά με τα υπόλοιπα προβλήματα που σου εμφάνισε
Εγκέφαλος - όχι σύνηθες
ΕΣΠ - σύνηθες
χρόνισμα - σύνηθες
ραγίσματα στο μαμά μαντέμι - σύνηθες (άμα πάς αχρόνιστος ή full load στην εθνική για ώρα είναι και λογικό αν αναλογιστείς το πόσο μικρό είναι το σαλιγκάρι και πόσο φτωχό το μίγμα απο τη μάνα του...)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 15:11:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τσεκαρισμα καταλυτη και βαλβιδες γι' αρχη


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 15:57:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αυτοκινητο δεν παει παραπανω ενω πριν μεχρι 200 ανετα!ειχαμε χαμηλη πιεση αλλαξαμε τουρμπινα πολλαπλη κ τωρα αυτο!!δεν ξερω μηπως υπαρχει προβλημα με καμια βαλβιδα πιεσης!το αυτοκινητο μαμα ειναι κ ατουρμπιστο!κατι αντιστοιχο στην αντιληψη σας??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 16:59:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με συγχωρεις ρε φιλε αλλα ο μηχανικος σου μαλλον δεν το χει..
Πρωτα ξεκινας απο τα απλα και τα πιο συνηθη και πας στα πιο πολυπλοκα.
Το απλο στην περιπτωση σου ειναι να ελεγξεις σωληνωσεις(αν χανει απο καπου αερα),βαλβιδα ηλεκτροβανα πιεσης aka ν75 και σκαστρα.Δεν αλλαζουμε αμεσως τουρμπινα επειδη ειδαμε ενα ραγισμα η επειδη δεν τουρμπιζει το ρημαδι..λεφτα ειναι αυτα και τα πληρωνεις ΕΣΥ Rolling eyes

Αν παλι στρωσεις το προβλημα με την πιεση και συνεχιζει να μην πηγαινει τοτε θα πρεπει να ελεγξεις καταλυτη και βαλβιδες(αν φυσικα το χρονισμα σου εχει γινει σωστα) Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:07:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχει γινει κ το καλοκαιρι αλλαγη σκαστρας!υποτιθεται τα ελεγξε ολα!το θεμα ειναι οτι χανει πιεση απο καπου!!!δεν ξερω τι εχετε συναντηση οι υπολοιποι με αυτα τα αυτοκινητα αλλα πιαστηκαμε κοροιδα!!κ αντε να πουληθει τωρα:(!βεβαια η πεζο γαλλιας δεν δεχεται τπτ απολυτος!!εταιρειες - κλεφτες!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:46:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καμμενος εγκεφαλος; Πως εγινε αυτο; Τον αλλαξες;



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:54:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θες χρονισμο και τεντωτηρα, αλλη μοναδα για ΕΣΠ, (με γαλλια δεν θα βρεις ακρη ολοι περασαμε απο αυτο το σταδιο εκτος αν εχεις λιγοτερα απο 105,000χλμ ρωτα ενα παιδι εδω κατι εχει κανει) τσεκαρε ν75, ξανα δες τη σκαστρα σου και πολλαπλη και τουρμπινα, βαλε διαγνωστικο να δεις τι προβληματα σου βγαζει, δες τα σωληνακια αν χανεις απο καπου.

Ποσα χλμ εχεις;
Το ειχες παρει καινουριο η μολις το πηρες μεταχειρο;
Λαμπακια; depollution faulty system σου αναβει;
5η εχεις μακρυτερο γραναζι η κανονικο;



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2014, 21:18:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ριξε κ μια ματια στο κολαρο που φευγει απο τη τουρμπινα.αυτο το μικρο κομματι που ενωνει τη τουρμπινα σου με το πλαστικο.συνηθως κοβουν απο τη κατω μερια κ δε φαινεται.βαλε το χερι να δεις αν ειναι οκ η λυστο κ τσεκαρε το.


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 12:20:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια το αυτοκινητο ειναι μαμα!δεν εβαλα κατι αλλο!εμφανισε το προβλημα πιεσης, εγινε αλλαγη σκαστρασ εγινε τουρμπινα αλλαξε πολλαπλη αλλαξε!κανενα μην στην οθονη!σκεφτηκα καθαρισμο βαλβιδων!!!το λαδι που καιει αποτι φαινεται ειναι η σημαντικοτερη αιτια για ολα τα προβληματα!!εχει 117000 χιλιομετρα χωρις σκισιμο ουτε στο ελαχιστο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 13:38:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasosd έγραψε:
παιδια το αυτοκινητο ειναι μαμα!δεν εβαλα κατι αλλο!εμφανισε το προβλημα πιεσης, εγινε αλλαγη σκαστρασ εγινε τουρμπινα αλλαξε πολλαπλη αλλαξε!κανενα μην στην οθονη!σκεφτηκα καθαρισμο βαλβιδων!!!το λαδι που καιει αποτι φαινεται ειναι η σημαντικοτερη αιτια για ολα τα προβληματα!!εχει 117000 χιλιομετρα χωρις σκισιμο ουτε στο ελαχιστο!


θες να πεις παραπανω λεπτομεριες γιατι μας τα λες με δοσεις. Δεν εχει να κανει μαμα η οχι το αμαξι. Με τοσα χλμ που εχεις θελει ενα μεγαλο update το αμαξι σου. Καθαρισμο βαλβιδων θα χρειαστεις σιγουρα

Τι λαδια βαζεις? Σου εχει αναψει για λαδια? Τα μπουζι τα εχεις αλλαξει?

Το εχεις απο καινουριο το αμαξι η μεταχειρο γιατι ο προηγουμενος μπορει να το εχει σκισει και να εκανε σερβις καθε αιωνα.

Τον καμμενο εγκεφαλο τουλαχιστον τον αλλαξες γιατι αν οχι απο κει θα ηταν καλη ιδεα να ξεκινησεις Laughing Laughing

Και τελευταια φορα που εκανες update στη peugeot? εκανες ποτε?



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 13:50:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο απο εμενα!τα σερβισ του ολα κανονικα λαδια τοταλ!στα δυο χρονια εγινε αλλαγη εγκεφαλου κ εγκεφαλου ESP. το καλοκαιρι εγιξε αλλαγη σκαστρας!μπουζι ολα αλλαγμενα στην ωρα τους!update εχει γινει μια φορα σιγουρα!εχω μαθει ομως οτι το νεο 208GTi στις 5000 στροφες και μετα δυσκολα ανεβαινει αλλο εκτος και αν εισαι σε κατηφορα!δεν ξερω μηπως με την αλλαγη τουρμπινας εγινε update που δικαιολογει την συμπεριφορα του δικου μου!ολα τα ελεγξαν μου ειπαν στην αντιπροσωπια εκτος βεβαια απο καθαρισμο βαλβιδων!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 14:43:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να φανταστούμε οτι κανεις τα servis στην πεζό έτσι? Κ αλλάζεις μπουζί ανάλογα με το μανουαλ του κατασκευαστή? Κ βάζεις τοταλ 5/30? Αν είναι έτσι κ ξεπερασες τα 100.000 χλμ τοτε είναι θαύμα!


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 15:49:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ζω ενα θαυμα!!αποτι καταλαβαινω ομοιοπαθεισ δεν υπαρχει??ειναι ολοι ακομα στο δρομο για τα δικα μ προβληματα??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2014, 15:58:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα το δικο μου παντως με μαμα προγραμμα και εξατμιση απο το σπιραλ και πισω τερματιζει σχετικα ευκολα και σε ευθεια, αυτο που λες για τις 5000+ οτι δεν παει κατι στο χρονισμο πρεπει να ειναι ή πολυ βουλωμενη εισαγωγη, μενα πριν χρονισω και καθαρισω εισαγωγη δυσκολευοταν θανασιμα για να παει στα 200χλμ/ω


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Morfeas (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


207 gt

Ένταξη: 11 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 134

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 00:46:52    Θέμα δημοσίευσης: fw Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ έχω κάνει 170000 χιλιόμετρα από τα τέλη του 2007 που το αγόρασα με λάδια πάντα 5-30 και πρόγραμμα πρώτου σταδίου από τα 10000 χιλιόμετρα. Από τα 125000 και μετά αφού άλλαξα σαλιγκάρι γιατί ράγισε έγινε 220 άλογα(Υβριδικό) και λειτουργεί άψογα το αμάξι. Καινούργιος κινητήρας ήταν τότε λογικό είναι να έχουν θεματάκια τα μοντέλα τουλάχιστον μέχρι και το 2009. Esp μονάδα έχει αλλαχτεί είχα ανοίξει τότε και ανάλογο θέμα, χρόνισμα έγινε καθαρισμός βαλβίδων έχει γίνει και έχει αλλαχτεί ο κυκλοφορητής νερού της τουρμπίνας , 2 φορές έχει κάψει πολλαπλασιαστή και δεν άντεξε και η τρόμπα υψηλής. Επίσης κάποια στιγμή θα χρειαστεί τρόμπα νερού. Τα λέω όλα αυτά και είναι λίγο άσχετα με το θέμα γιατί πιστεύω πως ο μηχανικός που πηγαίνεις αν ξέρει από τον συγκεκριμένο κινητήρα μπορεί να προλάβεις πολλά πλην του εγκεφάλου φυσικά. Τα λάδια που σου καίει είναι φυσιολογικό βάλε 5-40 και άλλαξε τσιμούχες βαλβίδων. Μπουζί να αλλάζεις ποιο συχνά γιατί μαζεύουν καρβουνίλα λόγο των πολλών αναθυμιάσεων που έχει τα μοτερ. Αυτά έχω τηρήσει συν αυτά που λέει ο samer και έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 01:41:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια οποιος μπορει να βοηθησει τον ανθρωπο ας το κανει, μη γραφετε οτι να ναι του στυλ "...με 5-30 και εχεις 117.000κ θαυμα!" να μαστε λιγο σοβαροι, αυτη πιπιλα με τα 0-30 και τα 5-30 το οποιο εχει στηριχτει στο πουθενα και οποιος εχει προβλημα φταινε τα 5-30 εχει καταντησει αστειο ΕΛΕΟΣ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 10:28:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σωστό λάδι δεν είναι αστείο αστείο είναι τα τοταλ ineos 5/30 που βάζει η αντιπροσωπεία κ τα αλλάζουν οποτε θέλουν τα μπουζί που τα αλλάζουν και αυτά κάθε 30.000.. Αν διαβάσει το παιδί σε άλλο topic τα έχουμε πει πολλές φορές για βρώμικη εισαγωγή βουλομενους καταλύτες σωστό χρονισμό κ σωστή λειτουργία σκαστρας, ν75 κ.τ.λ όλα στο χέρι δεν γίνεται κάθε φορά..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasosd (tasos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 18:35:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια σας ευχαριστω ολους για τισ παρατηρησεις σας!το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο εχει χασει απο την δυναμη του παροτι εγινε αλλαγη με νεα τουρμπινα κ πολλαπλη!μεχρι στιγμης αντλιες και πολλαπλασιαστης δεν εχουν θεμα αλλα προβλεπω να εχω θεμα συμφωνα με τα λεγομενα σας!ισως εμφανισει σταδιακα θεμα με τον καταλυτη!θεωρω πλεον οσο νωριτερα το ξεφορτωθω τοσο καλυτερα!οποιος θελει εκδηλωνει ενδιαφερον παιδια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 19:23:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasosd έγραψε:
παιδια σας ευχαριστω ολους για τισ παρατηρησεις σας!το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο εχει χασει απο την δυναμη του παροτι εγινε αλλαγη με νεα τουρμπινα κ πολλαπλη!μεχρι στιγμης αντλιες και πολλαπλασιαστης δεν εχουν θεμα αλλα προβλεπω να εχω θεμα συμφωνα με τα λεγομενα σας!ισως εμφανισει σταδιακα θεμα με τον καταλυτη!θεωρω πλεον οσο νωριτερα το ξεφορτωθω τοσο καλυτερα!οποιος θελει εκδηλωνει ενδιαφερον παιδια!


ΤσεκΑρε καταλυτη θα εχει μπουκωσει και δες βαλβιδες σιγουρα θελουνε καθαρισμο. Τοσα χλμ σιγουρα ειναι μπουκομεμα και βρωμικα



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1422s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on