PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εγκρισεις υπουργειου μεταφορων για αλλαγη κινητηρων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:31:42    Θέμα δημοσίευσης: Εγκρισεις υπουργειου μεταφορων για αλλαγη κινητηρων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρηκα αυτο... Confused
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Αν πιστευετε οτι αξιζει,καντε το Υπομνημα. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:34:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φυσικά και αξίζει.
Εγινε. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:47:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι ειναι αυτο ρε παιδια? ολες οι μετατροπες peugeot που εχουν γινει απο το 96 και μετα σε συγκεκριμενο υπουργειο ή γενικα ολες? μου φαινονται λιγες....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:53:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάτι μου λέει ότι είναι ενδεικτικές μετατροπές
κάτι σαν "οδηγός" Wink για τις νέες εγκρίσεις. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:01:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα. Wink
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ καλο! Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα. Wink
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. Very happy


και ελεγα να μην το δηλωσω γιατι βαριομουν τη διαδικασια αλλα τωρα το σκεφτομαι....αν και δεν βρηκα κατι αναλογο με τη μετατροπη που θελω να κανω... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 13:29:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ένα 306 1.4 με το KFX moter και έβαλα έναν 1.6 16v NFX.
Πήγα και εγώ ένα ωραίο πρωινό στο ΚΤΕΟ ελληνικού για να πάρω ένα πιστοποιητικό καυσαερίων ώστε να το δηλώσω.
Μου λέει η κυρία εκεί ότι η συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχει πάρει ποτέ έγκριση τύπου και για να πάρει χρειάζεται κάποια δικαιολογητικά και να μείνει το αυτοκίνητο τουλάχιστον μια μέρα στο ΚΤΕΟ για να μετρηθεί.
Από τότε έχω ξοδέψει πάνω από 200 euro για να μην αναφέρω το χρόνο που έχω χάσει για να συγκεντρώσω τα δικαιολογητικά.
Και βλέπω τώρα στο post του Στέλιου ότι η συγκεκριμένη μετατροπή έχει πάρει έγκριση τύπου και η τύπισα στο ΚΤΕΟ μου έλεγε μ@λ@κ!ες.
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:17:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsbanny έγραψε:
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη?
κανονικα Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:55:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... Sad
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pugsbanny (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 1.6 (16V) Champion (2001)

Ένταξη: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 15:19:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... Sad


Πήγα πριν τα Χριστούγεννα, κοίταξε σε μια κατάσταση που είχε και μου είπε ότι δεν εχει πάρει έγκριση.

Pughell έγραψε:
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. Confused


Τον τύπο του αμαξώματος που τον βρίσκω?
Και στην λίστα με τις εγκρίσεις το πεδίο του τύπου αμαξώματος ειναι κενό.
Αυτή με ρώτησε μόνο μάρκα, τι moter φορούσα και τι έβαλα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 15:37:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον τυπο αμαξωματος τον γραφει καπου αριστερα στην αριστερη σελιδα της αδειας...3 γραμματα ειναι συνηθως,τουλαχιστον σε ενα 206 που δηλωσε ενας γνωστος,τοσα ηταν... Confused

Βασικα ψιλοασχετη την "κοβω" την τυπισσα... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2007, 13:27:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΟ βλεπω λιγο χλωμο να εχεις προβλημα με πλαισιο.
αυτο χρειαζεται αν αλλαζει ο τυπος π.χ καμπριο,σενταν...

το δικο σου που ειναι χατσμπακ και το ενα και το αλλο δε νομιζω να αλλαζει αναλογα με πορτες...

οταν ξαναπας κακ θα πας καρφι σε ενα γκριζομαλλη που δουλευει στο βαθος (αν δουλευει ακομα...)...ασε τις κοτες στην εισοδο ειναι οντως αθλιες........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Δεν έχω τίποτα!! τι καλααά :)

Ένταξη: 21 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 359
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 13:46:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια


Read the directions, even if you don’t follow them.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 17:52:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω που θα βαλω σε rallye 8v μοτερ απο 206 τι χρειαζεται να κανω.καποιοι μου ειπαν τιποτα γιατι ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.αλλα αφου το ενα μοτερ ειναι NFU ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ NFX πως ειναι ιδιος ο τυπος του κινητηρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
soar (Σωτήρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V)

Ένταξη: 09 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 22:11:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Andreas έγραψε:
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια


ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 05:32:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

soar έγραψε:
Andreas έγραψε:
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.

Δικαιολογητικά

1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου

2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει

4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου

5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.

6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω

7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ

Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.

Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα Smile )


Καλη συνέχεια


ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ?


Σωτήρη καλώς ήρθες στο forum του Peugeot Sport Club.
Θα σε παρακαλούσα για λόγους ομοιομορφίας να γράφεις
με μικρούς χαρακτήρες στις θεματικές ενότητες.
Ευχαριστώ.

Εκ της Mod Team
vinman
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2007, 11:16:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το link στο μεταφορών δε δουλεύει, προφανώς μιλάμε για αλλαγή κινητήρα και τοποθέτηση νέου ή αλλαγή κυβισμού μετά από πολλές μετατροπές στον ήδη υπάρχοντα (παρόλο που ελάχιστοι στην Ελλάδα φαντάζομαι ξέρουν να το κάνουν αυτό).

Για απλές μετατροπές και αναλλοίωτα τα κυβικά του κινητήρα, προφανώς δεν χρειάζεται τίποτα. Rolling eyes Question


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 14:21:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 07:35:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένας φίλος στην Κύπρο έβαλε 1.6 16v σε 206 1.9 diesel.

Από 75 ίππους νομίζω πήγε 110. Και τώρα δεν γράφεται το μοτέρ, δεν περνά από ΚΤΕΟ και δεν έχει ούτα και ασφάλεια.

Από ότι είδα λέει ότι επιτρέπεται μάξιμουμ 25% αλλαγή ιπποδύναμης.

Λογικά τέτοιες μετατροπές δεν πρέπει να επιτρέπονται ούτε στην Ελλάδα.

πχ 75 Χ 1.25 (25% αύξηση) = 93,75 (μάξιμουμ επιτρεπόμενη)

Οι 16αρηδες με 110 λογικά δεν είναι αποδεκτοί.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2953s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on