Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:34:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικά και αξίζει.
Εγινε.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:47:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι ειναι αυτο ρε παιδια? ολες οι μετατροπες peugeot που εχουν γινει απο το 96 και μετα σε συγκεκριμενο υπουργειο ή γενικα ολες? μου φαινονται λιγες.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 14:53:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάτι μου λέει ότι είναι ενδεικτικές μετατροπές
κάτι σαν "οδηγός" για τις νέες εγκρίσεις.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα.
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:13:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ καλο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 15:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ειναι οτι εχει παρει εγκριση και εχει δηλωθει κανονικα.
Κοινως τι μπορειτε να βαλετε στο αυτοκινητο σας χωρις να χρειαστει να πατε στο Ελληνικο.
Απλα παιρνετε μια υπευθυνη δηλωση απο εναν μηχανολογο,καταθετετε τα χαρτια στο μηχανολογικο και...τελειωσατε. |
και ελεγα να μην το δηλωσω γιατι βαριομουν τη διαδικασια αλλα τωρα το σκεφτομαι....αν και δεν βρηκα κατι αναλογο με τη μετατροπη που θελω να κανω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsbanny (Γιάννης) Μόλις έγραψα
306 1.6 (16V) Champion (2001)
Ένταξη: 03 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 13:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω ένα 306 1.4 με το KFX moter και έβαλα έναν 1.6 16v NFX.
Πήγα και εγώ ένα ωραίο πρωινό στο ΚΤΕΟ ελληνικού για να πάρω ένα πιστοποιητικό καυσαερίων ώστε να το δηλώσω.
Μου λέει η κυρία εκεί ότι η συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχει πάρει ποτέ έγκριση τύπου και για να πάρει χρειάζεται κάποια δικαιολογητικά και να μείνει το αυτοκίνητο τουλάχιστον μια μέρα στο ΚΤΕΟ για να μετρηθεί.
Από τότε έχω ξοδέψει πάνω από 200 euro για να μην αναφέρω το χρόνο που έχω χάσει για να συγκεντρώσω τα δικαιολογητικά.
Και βλέπω τώρα στο post του Στέλιου ότι η συγκεκριμένη μετατροπή έχει πάρει έγκριση τύπου και η τύπισα στο ΚΤΕΟ μου έλεγε μ@λ@κ!ες.
Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!
shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:17:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsbanny έγραψε: | Τι να κάνω τώρα, να πάω να τις το τρίψω στη μούρη? | κανονικα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 14:55:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε...
Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsbanny (Γιάννης) Μόλις έγραψα
306 1.6 (16V) Champion (2001)
Ένταξη: 03 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: Νίκαια, Επίδαυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 15:19:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μπορει τοτε που πηρες να μην ειχε παρει ακομα εγκριση ρε... |
Πήγα πριν τα Χριστούγεννα, κοίταξε σε μια κατάσταση που είχε και μου είπε ότι δεν εχει πάρει έγκριση.
Pughell έγραψε: | Οπως επισης να ξερεις οτι για να παρεις εγκριση εκτος απο τους τυπους των μοτερ,πρεπει να ταιριαζουν και οι τυποι των αμαξωματων.
Πχ ενα 306 1400 Sprint του 95 εχει αλλο κωδικο απο ενα Champion 1400αρι του 2000. |
Τον τύπο του αμαξώματος που τον βρίσκω?
Και στην λίστα με τις εγκρίσεις το πεδίο του τύπου αμαξώματος ειναι κενό.
Αυτή με ρώτησε μόνο μάρκα, τι moter φορούσα και τι έβαλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 15:37:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον τυπο αμαξωματος τον γραφει καπου αριστερα στην αριστερη σελιδα της αδειας...3 γραμματα ειναι συνηθως,τουλαχιστον σε ενα 206 που δηλωσε ενας γνωστος,τοσα ηταν...
Βασικα ψιλοασχετη την "κοβω" την τυπισσα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2007, 13:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΟ βλεπω λιγο χλωμο να εχεις προβλημα με πλαισιο.
αυτο χρειαζεται αν αλλαζει ο τυπος π.χ καμπριο,σενταν...
το δικο σου που ειναι χατσμπακ και το ενα και το αλλο δε νομιζω να αλλαζει αναλογα με πορτες...
οταν ξαναπας κακ θα πας καρφι σε ενα γκριζομαλλη που δουλευει στο βαθος (αν δουλευει ακομα...)...ασε τις κοτες στην εισοδο ειναι οντως αθλιες........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreas Φανατικό μέλος
Δεν έχω τίποτα!! τι καλααά :)
Ένταξη: 21 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 359 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 13:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.
Δικαιολογητικά
1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου
2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει
4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου
5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.
6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω
7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ
Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.
Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα )
Καλη συνέχεια
Read the directions, even if you don’t follow them.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RALLOS8 Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 17:52:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω που θα βαλω σε rallye 8v μοτερ απο 206 τι χρειαζεται να κανω.καποιοι μου ειπαν τιποτα γιατι ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.αλλα αφου το ενα μοτερ ειναι NFU ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ NFX πως ειναι ιδιος ο τυπος του κινητηρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soar (Σωτήρης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V)
Ένταξη: 09 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 22:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreas έγραψε: | Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.
Δικαιολογητικά
1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου
2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει
4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου
5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.
6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω
7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ
Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.
Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα )
Καλη συνέχεια |
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 05:32:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soar έγραψε: | Andreas έγραψε: | Να συνοψισω τα δικαιλογητικα που απαιτουνται για την εκδοση νεας αδειας λογω αλλαγης κινητηρα.
Δικαιολογητικά
1.Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου
2.Επικυρωμένο Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
3.Υπευθυνη δήλωση μηχανολόγου Μηχανικού ή τεχνολόγου Μηχανικού στην οποία δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνετε ο τύπος του νέου κινητήρα σύμφωνα με την 20270/73
όπως ισχύει
4.Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα η δελτίο παροχής υπηρεσιων τοποθετησης αυτου
5.Σε περιπτωση αντικαταστασης κινητηρα νέας τεχνολογίας απαιτείται πιστοποιητικο καυσαεριων όταν ο κινητήρας δεν ειναι του ίδιου τύπου καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής η αντιπροσώπου η αρμοδιου τεχνικου περι συμβατοτητας με τα λοιπα συστηματα του αυτοκινητου.
6.Παραβολο δημοσιου 75 Ευρω
7.Βεβαιωση τελών κυκλοφορίας απο αρμοδια ΔΟΥ
Σε περιπτωση που η αλλαγη αφορα τον ιδιο τυπο κινητηρα δεν απαιτείται νεα αδεια κυκλοφοριας.
Ισως σε καποιους απο εμας να φανει χρησιμο (εμενα παντως σιγουρα )
Καλη συνέχεια |
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ 206 ΑΠΟ 1,4 ΚΑΙ 75 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 1,6 ΜΕ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ 106 RALLYE XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ? |
Σωτήρη καλώς ήρθες στο forum του Peugeot Sport Club.
Θα σε παρακαλούσα για λόγους ομοιομορφίας να γράφεις
με μικρούς χαρακτήρες στις θεματικές ενότητες.
Ευχαριστώ.
Εκ της Mod Team
vinman |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2007, 11:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το link στο μεταφορών δε δουλεύει, προφανώς μιλάμε για αλλαγή κινητήρα και τοποθέτηση νέου ή αλλαγή κυβισμού μετά από πολλές μετατροπές στον ήδη υπάρχοντα (παρόλο που ελάχιστοι στην Ελλάδα φαντάζομαι ξέρουν να το κάνουν αυτό).
Για απλές μετατροπές και αναλλοίωτα τα κυβικά του κινητήρα, προφανώς δεν χρειάζεται τίποτα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος
206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 07:35:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας φίλος στην Κύπρο έβαλε 1.6 16v σε 206 1.9 diesel.
Από 75 ίππους νομίζω πήγε 110. Και τώρα δεν γράφεται το μοτέρ, δεν περνά από ΚΤΕΟ και δεν έχει ούτα και ασφάλεια.
Από ότι είδα λέει ότι επιτρέπεται μάξιμουμ 25% αλλαγή ιπποδύναμης.
Λογικά τέτοιες μετατροπές δεν πρέπει να επιτρέπονται ούτε στην Ελλάδα.
πχ 75 Χ 1.25 (25% αύξηση) = 93,75 (μάξιμουμ επιτρεπόμενη)
Οι 16αρηδες με 110 λογικά δεν είναι αποδεκτοί.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|