Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Μάρ 2009, 13:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με 22αρες ραβδους και πισω αμορτισερ ps με κωδικο 17009-00, το αυτοκινητο το βλεπω πιο παιχνιδιαρικο πισω, βεβαια το λαθος ειναι οτι μπροστα ακομα φοραω τα μαμα αμορτισερ
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάρ 2009, 12:14:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακου προτασεις για μπροστα αμορτισερ, η μια λυση ειναι του 306 που εχει ο καταφρακτος, αλλα που μιλησα με τον ντινο μου ειπε οτι παλιοτερα τα ειχαν δοκιμασει σε ενα 206 1.6 αλλα οταν εστριβε τερμα το τιμονι εβρισκε η ροδα, αλλη λυση ειναι τα rc17007-01 02, το θεμα ειναι οτι ξεφευγουν σε τιμη. Καμια αλλη προταση;
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάρ 2009, 12:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
toy Καταφρακτου ειναι μια χαρα και δε βρισκουν...κατι λαθος θα καταλαβες.
εχουμε ιδια ακρα τα παντα με 306 και εσυ ειδικα που εχετε και ιδια βαρη θα δουλεουν μια χαρα
σε 1.6 λογικα δε δουλεουν σωστα αφου ειναι ελαφρυτερο....
αλλιως αναγκαστικα πας σε μπιλσταιν με φτιαχτα πιατελα και ελατηρια πεζο σπορτ....(αυτο εχω κανει εγω σε μηχανικο εκει πανω σαλονικ)
κοστος θες καπου 150 μηχανουργειο συν ελατηρια κανα 100αρι συν τα μπιλσταιν . . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Φεβ 2011, 22:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι φυσιλογικο τα bilstein sport που εχω να εχουν αρχισει να μαλακωνουν αισθητα απο τα 35.000 χιλιομετρα, ενω ειμαι με μαμα ελατηρια/ραβδους???
(το αμαξι δεν ειναι καθημερινο, βγαινει μονο για στριψιμο σε βουνο και κανα ταξιδακι.......
Ενταξει το παραδεχομαι τραβαγα αρκετες μπουκες, αλλα απο τοτε που αλλαξα ψαλιδια το εχω κοψει...... )
Σκεφτομουν οταν τα κλασουν να βαλω παλι τα ιδια, αλλα 650 για 4 μπουκαλια ρε γμτ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 11:34:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Ειναι φυσιλογικο τα bilstein sport που εχω να εχουν αρχισει να μαλακωνουν αισθητα απο τα 35.000 χιλιομετρα, ενω ειμαι με μαμα ελατηρια/ραβδους???
(το αμαξι δεν ειναι καθημερινο, βγαινει μονο για στριψιμο σε βουνο και κανα ταξιδακι.......
Ενταξει το παραδεχομαι τραβαγα αρκετες μπουκες, αλλα απο τοτε που αλλαξα ψαλιδια το εχω κοψει...... )
Σκεφτομουν οταν τα κλασουν να βαλω παλι τα ιδια, αλλα 650 για 4 μπουκαλια ρε γμτ.... |
Γιατι δεν τα στελνεις για rebuilt? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 11:40:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι δεν βρισκεις (σοβαρη) ακρη με τα ρεμπιλτ...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 11:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mε εχει φοβισει το rebuilt για 2 λογους:
1) Επι εποχες παλιου 206, ειχα κανει "μεσα" στην ιδια την Κονι μια τετραδα που ειχα και τα κλασανε σε max 10.000 χιλιομετρα
2) και ο Τακης τα ιδια τραβαει με τα bilstein (καθε 15.000 χλμ χρειαζεται παλι)
3) Φοβαμαι να μπει το χερι του καθε Ελληναρα μαστορακου σε κατι τοσο σημαντικο για την ασφαλεια μου....
4) Με τρωει ο κωλ0ς μου για καμια coilover, παροτι το αμαξι ειναι αρκετα ανετο(17αρες, γαρ.... ), ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ στο βουνο
(απλως χανει λιγο σε αισθηση και μου σπαει τα νευρα στα φρενα με τα AP Racing) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 12:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαλε μια Gaaaaaazzzz...
Αφου ετσι και αλλιως,στην ακριβη εκδοχη της ρυθμιζεις bump/rebound και την αγοραζεις με ελατηριο επιλογης σου,γιατι το σκεφτεσαι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 12:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η ακριβη εκδοση δε μπαινει εκτος αν εισαι κανιβαλος και κυκλοφορεις με οφσετ 11
και σορυ αλλα απο 27 σε 11 παει ενα μεγαλο μερος της γεωμετριας για κλαματα
το πρωτο ριμπιλτ αντεξε 40000χλμ και το δευτερο 30000χλμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 12:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα γεωμετριας αλλα καταπονησεων στα αμορτισερ και φυσικα ψυχολογικο περισσοτερο του οτι θα εχεις προσθηκες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 12:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο μετα τον 1.5 ποντο αλλαζουν αρκετα δεδομενα στο μακφερσον.
δεν ειναι τοσο απλο θελει ψαξιμο και σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 12:51:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν διαφωνω ρε απλα αν δεν δοκιμασεις,δεν ειναι και σιγουρο...
Στα Clio Ragnotti απο 50αρι offset το πηγαιναν 38,5.
Στα τωρινα R3,αστο,μην το ψαχνεις...
Τα Ragnotti φορουσαν McFerson ετσι και αλλιως αλλα και στο R3 Maxi που παλι αλλαζει η πολλαπλων συνδεσμων και γινεται McFerson,τετοιο εξωπραγματικο offset δινουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 15:35:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | 2) και ο Τακης τα ιδια τραβαει με τα bilstein (καθε 15.000 χλμ χρειαζεται παλι)
|
o Τακης δεν τα έστειλε ποτέ Κυρλαγκίτση που θεωρείτε ο ΤΟΠ.
(είναι ακριβός αλλά οτι πληρώνεις παίρνεις λένε )
όποτε δεν δοκιμάζεις…
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 15:40:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε στελιο τι σχεση εχει το γιατι και πως και με τι αλλο πακετο ενος αγωνστικου? ειναι σα να σου λεω οτι αμα βαλω εκκεντρα με ιδιες μοιρες με το αγωνιστικο και κανω και μονος μου τη ροικη και φιταξω με το μαστοκιτσο το εγκεφαλο θα βγαλουμε και ιιδια αλογα.
νικο το αν ειναι τοπ ο κυρλακιτσης επιτρεψε μου να εχω σοβαρες αμφιβολιες. . . . λιγοτερο κακος απο αλλους ναι το δεχομαι αλλα με τα λεφτα που ζηταει προτιμω να αγοραζω καμια γκαζ σα του μανθου
και ο σπυρος μια χαρα δουλεια κανει για τα δεδομενα τα δικα μας...
ολο το θεμα ειναι να ξερεις τι θες οπως εκανες εσυ. αν του πεις οτι μεγαλε θελω αυτες τις ρυθμισεις τελος στις εφτιαξε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 15:59:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αγωνιστικο το εφερα σαν παραδειγμα ρε για το οτι το μικροτερο offset απο το εργοστασιακο,δεν ειναι απαραιτητα και χειροτερο...
Εννοουσα οτι δοκιμαζεις και αν δεν σε βολεψει,τοτε ΟΚ.Αν παλι βολεψει,τοτε why not;
Εμενα παντως στο Clio με πιο μικρο offset με βολεψε καλυτερα,το ιδιο και στο 1300αρι το μαυρο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 16:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στα κλειστα μεταμορφωνει το αμαξι αλλα στα πατημενα ειναι μεγαλο ρισκο και θελει ψαξιμο που εμεις δε μπορουμε να κανουμε ετσι απλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 16:35:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεκτο αυτο,ασχετα αν δεν καταλαβα κατι τετοιο μιας και το Clio ποτε δεν ειχε προβλημα στα πατημενα και το 106 παντα ηταν νευρικο στα γρηγορα κομματια οποτε και να ειχε ουσιαστικη μεταβολη,εγω τουλαχιστον δεν το καταλαβα...
Στα σφιχτα κομματια παντως το Clio ηταν σαφως καλυτερο απο πριν,ιδιαιτερα με λιγο καμπερ και την συγκλιση στο μηδεν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2013, 02:57:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντυπώσεις από eibach pro+bilstein b8 κανείς σε σχέση με μαμά ανάρτηση RC?
Τα ζητούμενα:
- λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ
- ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max)
- διατήρηση του μεγαλύτερου ποσοστού της εργοστασιακής άνεσης
Επίσης, πόσο καλά ταιριάζει με μαμά ράβδους και αντιστρεπτικές...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2013, 08:54:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OXI ELATHRIAAAAA
Chekare an poulane akomavkana group n gia 306 peugeot sport[/quote] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|