Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Aggelos (Άγγελος) Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Φεβ 2004, 01:33:41 Θέμα δημοσίευσης: Τα λάδια μου,τα ξύδια μου... |
|
|
Λοιπόν,μπαίνω κατ'ευθίαν στο θέμα.Έχουν περάσει 10000km από την αλλαγή των λαδιών.Είχα βάλει κάτι shell Helix ημισυνθετικά,του κρατούν,σύμφωνα με την εταιρία για 15.000km.;όμως μου έδειξε στο ταμπλό(κατά την εκίνηση)ότι έχω χαμιλή στάθμη...Επειδή και άλλη φορά μου έδειχνε διάφορα κοίταξα και τον δείκτη(με κρύο μοτέρ και σε επίπεδο)και ειδα οτι το λαδάκι μου είναι σχετικά χαμηλά(στην κάτω σχισμή...)Το ερώτημά μου,είναι δυνατόν να καίει το μοτεράκι μου λάδι?Αν ναι που μπορεί να οφείλεται αυτο?Ή μήπως τα Shell αντέχουν μόνο για 10.000km?
Αν αντέχουν 15.000km όπως λένε,απλά προσθέτω και άλλο,να είμαστε ασφαλείς.Αν όμως όχι πάμε για αλλαγή και εδώ έρχεται η δεύτερη ερώτηση.Τι βάζουμε?Σκευτόμουν Penzoil.Τα αξίζουν τα λεφτά τους?
Έχω βρει ένα μαγαζί-αποθήκη,στην γειτονιά μου που τα έχει 11 euro/lit(τα συνθετικά),νομίζω καλή τιμή.Θα δω αν γίνεται τίποτα για το club.Έχω την άδειά σας?
Ευχαριστώ εκ-των προτέρων,sorry αν κούρασα,θα σας πω νέα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 02:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λάδια που βάζεις δεν κάνουν για το 1.6 16ν!Θέλει φουλ συνθετικά!
Είτε 5-40,είτε 0-30(παρατραβηγμένο.)
Επιπλέον μέσα στο εγχειρίο χρήσης του αυτοκινήτου λέει ότι είναι φυσιολογικό το να καίει κάποια λάδια! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Aggelos (Άγγελος) Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2004, 11:39:41 Θέμα δημοσίευσης: Thanks |
|
|
Οπότε πάμε για αλλαγή,για συνθετικά και από εκεί και πέρα βλέπουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2004, 23:20:12 Θέμα δημοσίευσης: Re: Thanks |
|
|
Skatofatsa έγραψε: | Οπότε πάμε για αλλαγή,για συνθετικά και από εκεί και πέρα βλέπουμε |
Τα full-συνθετικά θα τα κρατάς το πολύ (δηλαδή στην χειρότερη των περιπτώσεων) για 10.000 km. Αυτό με την προϋπόθεση ότι κάνεις ήρεμη οδήγηση. Ο καλύτερος τύπος είναι 5w-40 (για τον συγκεκριμένο κινητήρα).
Φαντάσου πόσο για πόσο λιγότερα χιλιόμετρα θα έπρεπε να κρατήσεις τα ημι-συνθετικά... Γενικά μην έχεις και πολύ εμπιστοσύνη στις αντιπροσωπείες. Άλλαξε το (εξαιρετικά υποβαθμισμένο πλέον) λιπαντικό σου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (εννοείται ότι θα αλλάξεις και το φίλτρο μαζί...)
Σε ό,τι αφορά το κάψιμο, δεν θα πρέπει να σου καίει καθόλου (σχεδόν) λιπαντικό, απ' την στιγμή που δεν πιέζεις επι μακρόν και υπερβολικά τον κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν αφήνεις την θερμοκρασία λαδιού να φτάσει σε υψηλά επίπεδα. Αν συμβεί αυτό (>130oC), τότε απλά ρίχνεις τους ρυθμούς σου, ώστε να ψυχθεί και το λάδι (110-115oC).
Να το προσέχεις αυτό, είναι πολύ σημαντικό... Η απώλεια λαδιού δεν αντιμετωπίζεται μόνο με την συμπλήρωση της στάθμης. Έχει και πολλές παράπλευρες και επικίνδυνες συνέπειες για τον κινητήρα.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Aggelos (Άγγελος) Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2004, 23:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήρεμη οδήγηση?Θα το έλεγα...Αν εξαιρέσεις κάτι ξεκα...ματα,σε στροφές συνήθως,και κάτι περίεργες εκινήσεις σε φανάρια που πιάνω 6άρες,πάβ σχετικά ομαλά(αλλαγές κάτω από τις 4.000).
Τώρα η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει...είναι πάντα γύρω στους 90.
Άλλο τρελό,σήμερα το πρωί,βάζω μπροστά και ο δείκτης έδειχνε ΟΚ το λάδι(τελείως κρύο το μοτέρ και το αμάξι σε επίπεδο...)
Ένα ακόμα λάθος που κάνω είναι ότι δεν αφήνω το μοτέρ να ζεσταθεί αρκετά το πρωί πριν ξεκινήσω,αλλά τουλάχιστον δεν του πίνω το αίμα...
Τέλος πάντων,η αλλαγή δρομολογήθηκε και μάλλον την Πέμπτη κάνω την αλλαγή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 00:38:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skatofatsa έγραψε: | Ήρεμη οδήγηση?Θα το έλεγα...Αν εξαιρέσεις κάτι ξεκα...ματα,σε στροφές συνήθως,και κάτι περίεργες εκινήσεις σε φανάρια που πιάνω 6άρες,πάβ σχετικά ομαλά(αλλαγές κάτω από τις 4.000).
Τώρα η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει...είναι πάντα γύρω στους 90.
Άλλο τρελό,σήμερα το πρωί,βάζω μπροστά και ο δείκτης έδειχνε ΟΚ το λάδι(τελείως κρύο το μοτέρ και το αμάξι σε επίπεδο...)
Ένα ακόμα λάθος που κάνω είναι ότι δεν αφήνω το μοτέρ να ζεσταθεί αρκετά το πρωί πριν ξεκινήσω,αλλά τουλάχιστον δεν του πίνω το αίμα...
Τέλος πάντων,η αλλαγή δρομολογήθηκε και μάλλον την Πέμπτη κάνω την αλλαγή... |
Ίσως με θεωρήσεις υπερβολικό αλλά "άκου" πως συμπεριφέρομαι στον κινητήρα μου.
Πριν με παρεξηγήσεις, θα σου πω πως επειδή είμαι μηχανολόγος που του αρέσει αυτό που σπουδάζει, νιώθω τα μέταλλα σαν παιδιά μου!! (εντάξει, σχήμα λόγου)
Λοιπόν : 1) Όταν δεν έχει κρύο δεν χρειάζεται να το ζεσταίνεις (όταν μάλιστα έχει και το 5w-40), απλά άφηνέ το για λίγα δευτερόλεπτα να δουλέψει χωρίς φορτίο, ώστε να προλάβει το λάδι να διοχετευτεί παντού (αυτό αφορά την κυλινδροκεφαλή κυρίως).
Εγώ το αφήνω κάθε φορά που το βάζω μπρος πάνω από 10" να δουλέψει στο ρελαντί, ενώ όταν είναι πολύ κρύο το ζεσταίνω για 1 με 1,5 λεπτό.
2) Μέχρι να ζεσταθεί το λάδι (>70 oC) οδήγα ήρεμα το αυτοκίνητο (χαμηλές στροφές, <3.000 r.p.m.). Ελπίζω με το να λες "δεν του πίνω το αίμα" να εννοείς αυτό ακριβώς.
Για την περίπτωσή μου έχει περάσει νομοθετική ρύθμιση στην Βουλή (με φωτογραφικό τρόπο ) που μου απαγορεύει να υπερβώ τις 3.000 r.p.m. όταν το λάδι είναι κρύο .
3) Πολλές φορές το ξεζουμίζω το μοτέρ. Πάντα όμως δεν αφήνω να λάβει η θερμοκρασία του λαδιού υψηλές τιμές. Έτσι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό αφήνω το γκάζι, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα.
4) Αλλαγή λαδιού - φίλτρου κάθε 7.500 χλμ (full-συνθετικό 5w-40). Όταν το λάδι αρχίζει να "γηράσκει" (πλησιάζει τις 7.500 χλμ) το πόδι μου γίνεται πιο ελαφρύ...
5) Γενικά θέσπιση δικών μου ορίων στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης (τα έχω ξαναγράψει, μάλλον γίνομαι κουραστικός)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Aggelos (Άγγελος) Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 01:19:15 Θέμα δημοσίευσης: Μου αρέσει ο τρόπος που σκεύτεσαι... |
|
|
Κατά κάποιον τρόπο κάπως παρόμοια συμπεριφέρομαι και εγώ...Η μόνη μου παράλειψη ,η αλλαγή του λαδιού...
Δεν θα ξανασυμβεί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τα λάδια που βάζεις δεν κάνουν για το 1.6 16ν!Θέλει φουλ συνθετικά!! |
Δεν ειναι οτι δεν κανουν τα λαδια.Κανουν απλα πρεπει να τα αλλαζει σε συντομοτερα χρονικα διαστηματα.Ειναι μεγαλος μυθος αυτος που λετε οτι τα ημισυνθετικα δεν κανουν για τα 1.6.Πες μου ενα λογο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:47:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μέχρι τα 70000km έβαζα ημισυνθετικό λάδι shell 15-50 κάθε 5000km. Δυστυχώς δεν φανταζόμουν την διαφορά που έχουν τα συνθετικά. Την τελευταία φορά έβαλα συνθετικό shell 5-40. Η διαφορά γίνεται εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Μείωση του θορύβου του κινητήρα και πιο άνετο ανέβασμα των στροφών. Πλέον μόνο συνθετικό λάδι!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 12:58:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
elias έγραψε: | Μέχρι τα 70000km έβαζα ημισυνθετικό λάδι shell 15-50 κάθε 5000km. Δυστυχώς δεν φανταζόμουν την διαφορά που έχουν τα συνθετικά. Την τελευταία φορά έβαλα συνθετικό shell 5-40. Η διαφορά γίνεται εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Μείωση του θορύβου του κινητήρα και πιο άνετο ανέβασμα των στροφών. Πλέον μόνο συνθετικό λάδι!!! |
Οι διαφορες που ειδες δεν εχουν σχεση με το συνθετικο αλλα με το ιξωδες που αλλαξες.Λογικο ειναι να παρατηρεις αυτα που λες με ενα πιο λεπτορευστο λαδι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 17:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | Οι διαφορες που ειδες δεν εχουν σχεση με το συνθετικο αλλα με το ιξωδες που αλλαξες.Λογικο ειναι να παρατηρεις αυτα που λες με ενα πιο λεπτορευστο λαδι |
Δεν υπάρχει ημισυνθετικό 5W-40. Τουλάχιστον απ' όσο ξέρω.
Αυτό δεν είναι απλώς μια σύμπτωση. Αφορά την βάση (ορυκτέλαιο ή κάτι άλλο), που χρησιμοποιείται για την παρασκευή κάθε λιπαντικού. Μέσα σε αυτήν διαλύονται τα πολυάριθμα πρόσθετα. Στην περίπτωση του ημισυνθετικού νομίζω ότι δεν είναι δυνατόν να πάρουμε τόσο λεπτόρευστο λάδι από μια βάση που χρησιμοποιείται για τέτοιο λιπαντικό.
Τα συνθετικά λιπαντικά τα βάζουμε, όχι γιατί είναι μονόδρομος, αλλά για καλύτερη προστασία. Αυτή απορρέει και από την πιο λεπτόρευστη βάση (αυτό δεν είναι πάντα καλό. Βοηθά κυρίως τους κινητήρες με μικρές ανοχές και αυτό μέχρι ένα σημείο) και από την χρήση καλύτερων πρόσθετων που συνήθως έχουν τα ακριβά λιπαντικά, δηλαδή τα συνθετικά.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Φεβ 2004, 18:39:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
elias έγραψε: | Μέχρι τα 70000km έβαζα ημισυνθετικό λάδι shell 15-50 κάθε 5000km. Δυστυχώς δεν φανταζόμουν την διαφορά που έχουν τα συνθετικά. Την τελευταία φορά έβαλα συνθετικό shell 5-40. Η διαφορά γίνεται εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Μείωση του θορύβου του κινητήρα και πιο άνετο ανέβασμα των στροφών. Πλέον μόνο συνθετικό λάδι!!! |
Και πού να έβαζες 5W/40 κάποιας άλλης εταιρίας, κι όχι Shell. Εγώ από τότε που δοκίμασα άλλα λάδια, δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεμπιστευτώ τα Shell.
Κοίτα όλα τα topic σχετικά με τα λάδια και θα καταλάβεις. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 08:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | elias έγραψε: | Μέχρι τα 70000km έβαζα ημισυνθετικό λάδι shell 15-50 κάθε 5000km. Δυστυχώς δεν φανταζόμουν την διαφορά που έχουν τα συνθετικά. Την τελευταία φορά έβαλα συνθετικό shell 5-40. Η διαφορά γίνεται εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Μείωση του θορύβου του κινητήρα και πιο άνετο ανέβασμα των στροφών. Πλέον μόνο συνθετικό λάδι!!! |
Και πού να έβαζες 5W/40 κάποιας άλλης εταιρίας, κι όχι Shell. Εγώ από τότε που δοκίμασα άλλα λάδια, δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεμπιστευτώ τα Shell.
Κοίτα όλα τα topic σχετικά με τα λάδια και θα καταλάβεις.  |
Παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό και έχω διαβάσει όλα τα σχετικά με τα λάδια. Γι' αυτό άλλαξα από ημισυνθετικό σε συνθετικό. Δυστυχώς στην αντιπροσωπεία που άλλαζω λάδια έχουν μόνο shell 5-40. Ισως να δοκιμάσω και άλλη μάρκα κάποια στιγμή. Μέχρι τότε όμως δεν θα ξαναβάλω ποτέ ημισυνθετικά shell 15-50. Και όσοι τα χρησιμοποιούν καλύτερα να τα αλλάξουν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 09:38:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ίσως με θεωρήσεις υπερβολικό αλλά "άκου" πως συμπεριφέρομαι στον κινητήρα μου.
Πριν με παρεξηγήσεις, θα σου πω πως επειδή είμαι μηχανολόγος που του αρέσει αυτό που σπουδάζει, νιώθω τα μέταλλα σαν παιδιά μου!! (εντάξει, σχήμα λόγου)
Λοιπόν : 1) Όταν δεν έχει κρύο δεν χρειάζεται να το ζεσταίνεις (όταν μάλιστα έχει και το 5w-40), απλά άφηνέ το για λίγα δευτερόλεπτα να δουλέψει χωρίς φορτίο, ώστε να προλάβει το λάδι να διοχετευτεί παντού (αυτό αφορά την κυλινδροκεφαλή κυρίως).
Εγώ το αφήνω κάθε φορά που το βάζω μπρος πάνω από 10" να δουλέψει στο ρελαντί, ενώ όταν είναι πολύ κρύο το ζεσταίνω για 1 με 1,5 λεπτό.
2) Μέχρι να ζεσταθεί το λάδι (>70 oC) οδήγα ήρεμα το αυτοκίνητο (χαμηλές στροφές, <3.000 r.p.m.). Ελπίζω με το να λες "δεν του πίνω το αίμα" να εννοείς αυτό ακριβώς.
Για την περίπτωσή μου έχει περάσει νομοθετική ρύθμιση στην Βουλή (με φωτογραφικό τρόπο ) που μου απαγορεύει να υπερβώ τις 3.000 r.p.m. όταν το λάδι είναι κρύο .
3) Πολλές φορές το ξεζουμίζω το μοτέρ. Πάντα όμως δεν αφήνω να λάβει η θερμοκρασία του λαδιού υψηλές τιμές. Έτσι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό αφήνω το γκάζι, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα.
4) Αλλαγή λαδιού - φίλτρου κάθε 7.500 χλμ (full-συνθετικό 5w-40). Όταν το λάδι αρχίζει να "γηράσκει" (πλησιάζει τις 7.500 χλμ) το πόδι μου γίνεται πιο ελαφρύ...
5) Γενικά θέσπιση δικών μου ορίων στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης (τα έχω ξαναγράψει, μάλλον γίνομαι κουραστικός)
|
Δημητριε ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
Για όλους τους υπόλοιπους :
Που διαβάσατε για λάδια 15-50 για το 206 ?
ΗΜΑΡΤΟΝ.
Δεν νιώσατε το λιονταράκι σας να διαμαρτύρεται ?
Βάλτε 10-40 ή 5-40 και όλα καλά
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ 15000 Ή ΚΑΙ 20000 ΧΛΜ ΒΑΛΤΕ ΟΡΙΟ ΤΑ 10.000 ΧΛΜ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΛΑ.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Φεβ 2004, 14:24:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Δημητριε ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
Για όλους τους υπόλοιπους :
Που διαβάσατε για λάδια 15-50 για το 206 ?
ΗΜΑΡΤΟΝ.
Δεν νιώσατε το λιονταράκι σας να διαμαρτύρεται ?
Βάλτε 10-40 ή 5-40 και όλα καλά
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ 15000 Ή ΚΑΙ 20000 ΧΛΜ ΒΑΛΤΕ ΟΡΙΟ ΤΑ 10.000 ΧΛΜ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΛΑ. |
Βασικά και 'γω είχα κάνει το λάθος να εμπιστευτώ το αυτοκίνητό μου σε ένα εξουσιοδοτημένο στην αρχή, όταν ήμουν ψαρωμένος...
Οι τύποι επειδή είχαν σύμβαση με την Shell έβαζαν τα μπλε Helix 15W-50 σε όλα τα αυτοκίνητα (είχαν και σαν εναλλακτική επιλογή τα 5W-40 στο γκρι μπουκάλι). Αυτό κάναν και στην περίπτωσή μου.
Μάλιστα είχαν αναρτήσει και σε έναν τοίχο του συνεργείου ένα πανό της Shell. Τελευταία φορά που πήγα σε αυτόυς το πανό αυτό είχε δώσει την θέση του σε ένα πανό της Total. Έτσι τα λιπαντικά που χρησιμοποιούσαν ήταν πλέον τα Total quartz 9000 ή 7000.
Όλα είναι θέμα συμφωνιών. Απο την στιγμή που καλύπτονται οι βασικές προδιαγραφές του κατασκευστή (γιατί καλύπτονται και από τα μπλέ Shell) τα συνεργεία (που είναι επιχειρήσεις) θα προσπαθήσουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.
Αυτή καθ' εαυτή η προσπάθεια είναι θεμιτή κατ' εμέ. (Οι απόψεις μου όμως για το εμπόριο και την ελευθερία της αγοράς απέχουν πολύ από τις νεοφιλευλεύθερες προσεγγίσεις)
Το θέμα όμως είναι πως πρέπει να πληροφορείται ο πελάτης για το τι λιπαντικό βάζει κάθε φορά στο στο αυτοκίνητό του και το τι επιλογές έχει. Να μην επαναπαύεται δηλαδή στις διαβεβαιώσεις του τύπου "τώρα η μαμά peugeot σας προσέχει, γιατί μας ενώνει μια σχέση εμπιστοσύνης!"
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|